هزینه زندگی

ساعت آتن یونان

ساعت آتن یونان

آتن یکی از زیباترین و بهترین شهرهای یونان برای سفر است و به همین دلیل ساعت آتن یونان و اختلافات آن با مراکز دیگر مهم است. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر یونان یکی از مقاصدی است که برای سفر به خارج از کشور به شدت مورد توجه قرار می گیرد. افراد زیادی این کشور را مقصد اول سفرهای خود می دانند و به همین دلیل است که یونان یکی از پر مسافرترین کشورهای جهان به حساب می آید. شرایط خاص آب و هوایی در این کشور نیز سبب شده است تا مسافرت به این کشور ساده تر شود و این نکته ای مثبت در خصوص انتخاب این کشور به عنوان مقصد سفرهای خود است.

البته باید به این نکته توجه داشت که صرفا به عنوان یک مقصد توریستی نمی توان به آتن نگاه کرد چراکه دانشگاه های این کشور نیز جایگاه بسیار مناسبی در رتبه بندی های جهانی دارند و به همین دلیل می توان انتظار داشت که هر ساله جمعیت قابل توجهی برای ورود به این کشور از طریق تحصیل نیز اقدامات لازم را انجام دهند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که یونان مقصدی جذاب برای مهاجرت است و به همین دلیل مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به بررسی شرایط ساعت در آتن پرداخته اند تا اطلاعات کاملی در این خصوصی در اختیار علاقمندان به این شهر قرار دهند.

  • شرایط زندگی در آتن یونان چگونه است؟
  • اختلاف ساعت در آتن یونان چگونه می تواند بر زندگی در این شهر اثر گذار باشد؟
  • شرایط آب و هوایی موجود در آتن چگونه است؟
  • اختلاف ساعت در آتن یونان با تهران چقدر است؟

دلیل اهمیت اختلاف ساعت در آتن یونان و سایر کشورها

باید در نظر داشت که در حال حاضر، آتن یکی از شهرهای مهم اروپای شرقی است و از دیرباز نیز یکی از مراکز اصلی زیست به حساب می آمد. در حال حاضر نیز این کشور توانسته است با کمک سایر کشورهای اتحادیه اروپا وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشد و از این طریق شرایط مناسبی برای زندگی ایجاد کند. آتن بهترین شهر موجود در یونان برای زندگی است که مساحتی بالغ بر 412 کیلومتر مربع دارد و داده های جمعیت شناسی نشان می دهد که در حدود 3200000 نفر در این شهر سکونت دارند که جمعیت قابل توجهی برای این شهر به حساب می آید.

با توجه به شرایطی که این کشور در اختیار دارد، می توان گفت که اکثر جمعیت آن را شهروندان بومی تشکیل می دهند چراکه این کشور فضای مناسبی برای کار شهروندان خارجی ایجاد نکرده است و بسیاری از افراد، پس از این که دوره تحصیل خود در این کشور را به پایان بردند، بار دیگر عزم مهاجرت به کشورهای دیگر را می کنند و در نتیجه آتن را نیز ترک می کنند تا بتوانند شرایط بهتری برای زندگی خود ایجاد کنند.

دلیل اهمیت اختلاف ساعت در آتن یونان و سایر کشورها

شرایط آب و هوایی آتن

آتن شهری با آب و هوای معتدل است و به همین دلیل می توان انتظار داشت تا در طور فصل های مختلف همواره مقصدی مناسب برای مهاجران باشد. اعتدال هوایی در آتن یکی از مزیت های ویژه این شهر برای سفر و زندگی است. در آتن تابستان ها گرم، خشک و صاف است و زمستان های این شهر طولانی، سرد و همراه با وزش باد است.

فصل گرم در آتن 3 ماه طول می کشد که از اواسط ماه جون تا اواسط ماه سپتامبر است که دمای هوا در آن معمولا بیش از 29 درجه سانتی گراد است. در طول ماه جولای که هوا به گرم ترین حالت خود در می آید، دمای هوا معمولا بین 23 تا 33 درجه سانتی گراد در حال تغییر است.

در طول فصل سرد اما شرایط کاملا متفاوت است و این فصل از سال 4.1 ماه به طول می انجامد. اواخر نوامبر تا اواخر ماه مارچ سردترین روزهای سال در آتن تجربه می شود که دمای هوا معمولا کمتر از 17 درجه سانتی گراد است. ماه فوریه در آتن سردترین ماه است که دمای هوا بین 6 تا 13 درجه سانتی گراد متغیر است.

در تصویر زیر، نمای دقیق تری از شرایط آب و هوایی در آتن در روزهای مختلف سال به تصویر کشیده شده است.

شرایط آب و هوایی آتن

اختلاف ساعت میان آتن یونان و تهران

آتن یکی از شهرهای شرقی اروپا است و به همین دلیل فاصله زیادی از نظر جغرافیایی با ایران ندارد و از همین رو است که اختلاف ساعت میان آتن و ایران نیز بسیار مناسب است و افرادی که قصد برقراری ارتباط بین این دو مکان را داشته باشند، به راحتی می توانند برنامه ریزی های خود را در این رابطه انجام دهند. باید در نظر داشت که در حال حاضر آتن تنها 1:30- دقیقه با تهران فاصله دارد و این موضوعی است که برنامه ریزی برای تماس را ساده تر می کند. تصویر زیر، نمایی کلی از شرایط موجود در وضعیت ساعت در شهرهای مختلف ایران، آتن و ساعت جهانی را نشان می دهد.

اختلاف ساعت میان آتن یونان و تهران

در صورتی که شما به دنبال مسیرهای مناسب مهاجرت به یونان یا سایر کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا بتوانند با توجه به تجربیات خود در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *