ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور

همانند بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان، سالیانه درخواست های فراوانی برای ثبت شرکت در سنگاپور در سال 2024 ثبت می شود. بررسی راه های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنگاپور به شما کمک خواهد کرد تا از معایب و مزایای آن آگاه شوید. تاسیس شرکت های خصوصی در سنگاپور، رایج ترین راه برای شروع یک تجارت در کشور سنگاپور است. تاسیس این شرکت های کوچک خصوصی سبب می شود تا صاحبان سرمایه با بدهی های مالی روبرو نشوند. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیحاتی راجع به مهاجرت به سنگاپور ارائه می نماید.

اقدامات از طریق ثبت شرکت در سنگاپور سال 2024

قبل از آن که فعالیت تجاری خود را در سنگاپور آغاز کنید باید به برخی نکات اساسی توجه داشته باشید. اولین مسئله در تاسیس شرکت انتخاب نام مناسب برای شرکت پیشنهادی است. در مرحله بعد باید به فکر انتخاب مدیران شرکت خود باشید. توجه داشته باشید که یکی از مدیران اجرایی باید حتما از شهروندان رسمی سنگاپور باشد. این فرد می تواند دارای تابعیت، اقامت دائم یا اجازه کار دائم باشد.


محدودیتی برای انتخاب تعداد مدیران اجرایی وجود ندارد. آن ها باید حداقل 18 ساله بوده و پرونده قضایی آن ها عاری از سوء پیشینه باشد. در مرحله بعد باید یک تا 50 شریک را بعنوان سهامداران شرکت معرفی کنید. این سرمایه گذاران می توانند از میان اشخاص یا شرکت ها انتخاب شوند. در این بخش نیازی به شرکای سنگاپوری نخواهید داشت. همچنین نیازی به حضور آن ها به عنوان مدیر در شرکت نخواهد بود. سپس 6 ماه فرصت خواهید داشت تا دبیری برای شرکت خود انتخاب کنید. مدیران و سهامداران نمی توانند این مسئولیت را بپذیرند. دبیر شرکت باید حتما از افراد واجد شرایط باشد. همچنین وی باید از میان مردم سنگاپور انتخاب شود.

مدارک ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور نیازمند مدارک و اطلاعت زیر است:

  • نام رسمی شرکت
  • گواهی نامه ای که نشان می دهد در شرکت چه فعالیت هایی صورت خواهد گرفت
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با سهامداران
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با مدیران اجرایی
  • آدرس در نظر گرفته شده برای احداث شرکت
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با دبیر شرکت
  • اساس نامه شرکت

مدارک ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت برند شرکت تجاری در سنگاپور

وقتی قصد دارید سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنگاپور را شروع کنید، یک نام مناسب برای شرکتتان انتخاب کنید. نام شرکت باید توسط مراجع قانونی دولت سنگاپور تایید شود در غیر این صورت باید نام دیگری انتخاب کنید. بهتر است از برخی کلمات مربوط به امور مالی، بانکداری، قانون و رسانه در نام شرکت خود استفاده نکنید. در این صورت، ادارات دولتی دیگری در روند تصمیم گیری ثبت شرکت شما مداخله خواهند کرد.

همین امر باعث می شود که روند ثبت شرکت با تاخیر روبرو شده و مجبور به تغییر نام شرکت شوید. برای سرعت بخشیدن به تایید نام شرکت، بهتر است نامی انتخاب شود که با نام سایر شرکت ها تفاوت داشته باشد، با هیچ برند تجاری تداخل و شباهت نداشته باشد، از الفاظ زشت و ناخوشایند استفاده نشده باشد و هنوز توسط کسی رزرو نشده باشد. می توانید برای 60 روز نام تجاری مورد نظر خود را رزرو کنید. در صورتی که در حال انجام مراحل قانونی هستید، یک 60 روز دیگر نیز می توانید آن را تمدید کنید.

پس از آن که نام شرکت تایید شد، فورا برای ثبت شرکت اقتصادی خود اقدام کنید. مدارک به صورت کامپیوتری بررسی خواهد شد و تنها به چند ساعت زمان نیاز خواهد بود. توجه داشته باشید که همه مدارک را به ترتیب و طبق نظم ارائه کنید. همچنین از امضای همه فرم ها توسط سهامداران و مدیران اطمینان حاصل کنید. به منظور بررسی های بیشتر امنیتی، مدارک ارائه شده توسط شهروندان برخی کشورها با تاخیر بیشتری بررسی می شود.هزینه ثبت شرکت در سنگاپور 300$ (دلار آمریکا) سنگاپور است.

نکاتی درباره ثبت شرکت در سنگاپور

شما می توانید پس از ثبت شرکت به افزایش سرمایه خود و شرکایتان اقدام کنید. این در حالی است که ثبت شرکت در بسیاری از کشورها به هزاران یورو نیاز خواهد داشت. برای ثبت شرکت در کشور سنگاپور، به ویزا و یا اجازه اقامت قانونی در این کشور نیاز نخواهید داشت. ارزانی نیروی کار در سنگاپور و آمادگی آن ها برای کار یکی از برتری های سرمایه گذاری در سنگاپور است. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به تجربه کاری خود، آماده خدمت رسانی به شما در امور مهاجرتی هستند.

پرسش هایی درباره ثبت شرکت در سنگاپور

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا امکان ثبت شرکت در سنگاپور برای شهروندان خارجی وجود دارد؟ بله این امکان برای همه شهروندان خارجی وجود دارد که شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانند.
  • مهم ترین محدودیت ثبت شرکت در این کشور چیست؟ هزینه های زندگی و مخارج نگهداری شرکت در این کشور بسیار سنگین است.
  • بهترین نوع شرکت ها در سنگاپور برای دانشجویان خارجی چیست؟ شرکت با مسئولیت محدود بهترین نوع شرکت در این کشور است.
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *