مهاجرت

شرایط ویزای همراه آرژانتین

شرایط ویزای همراه آرژانتین

شرایط ویزای همراه آرژانتین  دغدغه اصلی متقاضیانی است که قصد مهاجرت به آرژانتین همراه با خانواده خود به صورت همزمان را دارند است. برای مهاجرت به آرژانتین راه ها و روش های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، ازدواج با تبعه آرژانتینی و تولد فرزند که متقاضی باید با توجه به شرایط خود بهترین راه را برای مهاجرت انتخاب کند. کشور آرژانتین یکی از کشورهای مهاجر پذیر است که در طول چند سال اخیر مورد توجه متقاضیان ایرانی برای مهاجرت و اقامت قرار گرفته است. با توجه به افزایش درخواست برای مهاجرت به این کشور و پرسش های متداول مطرح شده توسط متقاضیان در رابطه با چگونگی دریافت ویزای همراه، کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت تصمیم به نگارش این مقاله در رابطه با شرایط ویزای همراه آرژانتین گرفته اند. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور آرژانتین را دارید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

  • شرایط دریافت ویزای همراه در کشور آرژانتین چیست؟
  • آیا می توان به عنوان دانشجو از ویزای همراه استفاده کرد؟
  • هزینه دریافت ویزای همراه کشور آرژانتین چیست؟
  • محدودیت های استفاده از ویزای همراه آرژانتین چیست؟
  • چه کسانی می توانند از ویزای همراه آرژانتین استفاده کنند؟

اطلاعات عمومی کشور آرژانتین

پیش از بررسی شرایط ویزای همراه آرژانتین به بررسی کلی کشور آرژانتین می پردازیم. این کشور در قاره آمریکا جنوبی جای گرفته است، آرژانتین با نام رسمی جمهوری آرژانتین دارای مساحتی بالغ بر 2780400 کیلومتر مربع است. یکی از شهرهای مهم کشور آرژانتین شهر بوئنوس آیرس است که به عنوان پایتخت کشور آرژانتین نیز شناخته می شود. کشور آرژانتین دارای 43 میلیون نفر جمعیت است، شهروندان این کشور به زبان اسپانیایی به مکالمه می پردازند. کشور آرژانتین به عنوان 3 مین اقتصاد بزرگ در بین کشورهای آمریکا جنوبی شناخته می شود، با توجه به وضعیت اقتصادی مناسب در این کشور کیفیت زندگی در آرژانتین در سطح بالایی قرار دارد. واحد پول رایج در کشور آرژانتین پزو آرژانتین با علامت اختصاری ARS است.

شرایط اخذ ویزای همراه برای نیروی کار خارجی در آرژانتین

یکی از راه های رایج و پر مخاطب برای مهاجرت به کشور آرژانتین مهاجرت کاری است، برای ورود به بازار کار کشور آرژانتین شرایط و قوانینی وجود دارد که متقاضیان باید پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت از آن ها مطلع باشند. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که یافتن کار در این کشور برای افراد خارجی و بین المللی آسان نیست زیرا کارفرمایان این کشور ترجیح می دهند نیروی کار محلی و بومی به جای نیروی کار خارجی استخدام کنند. متقاضیان خارجی و بین المللی که قصد دارند مهاجرت کاری به آرژانتین را تجربه کنند باید موفق شوند از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کنند. پس از اخذ دعوت نامه شغلی فرد باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار آرژانتین انجام دهد. به این منظور لازم است متقاضی به سفارتخانه یا کنسولگری آرژانتین مراجعه کند و درخواست خود را اعلام کند.

یکی از مزایای مهاجرت کاری به کشور آرژانتین این است که فرد می تواند همراه با اعضای خانواده خود به کشور آرژانتین مهاجرت کند و در این کشور اقامت داشته باشد. جهت اخذ ویزای همراه آرژانتین لازم است متقاضی مدارک مربوطه را تکمیل کند و پاسپورت و مدارک شناسایی همراهان، سند ازدواج و گواهی تمکن مالی را همراه سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آرژانتین ارائه کند.

شرایط اخذ ویزای همراه برای نیروی کار خارجی در آرژانتین

شرایط ویزای همراه آرژانتین برای سرمایه گذاران

یکی از راه های ممکن برای مهاجرت و اقامت در کشور آرژانتین، سرمایه گذاری در این کشور است. این روش از مهاجرت برای افرادی امکان پذیر است که دارای سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در این کشور باشند. یکی از روش های سرمایه گذاری در آرژانتین ثبت شرکت در این کشور است، برای ثبت شرکت در این کشور متقاضیان باید در اولین قدم بیزینس پلن ارائه کنند. برنامه شغلی ارائه شده باید به گونه ای باشد که مشخص شود سودآور است و به اقتصاد کشور آرژانتین کمک می کند و شغل پایداری می باشد. اگر با برنامه شغلی شما موافقت شود باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری انجام دهید، به این منظور لازم است متقاضی مدارک ذیل را به سفارتخانه کشور آرژانتین ارائه کند.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • عکس پاسپورتی
  • برنامه کاری
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت به کشور آرژانتین
  • مدارک شناسایی

در این روش مهاجرت نیز متقاضیان می توانند همراه با اعضاء خانواده (همسر و فرزندانی با سن کمتر از 18 سال) در کشور آرژانتین اقامت داشته باشند. پس از گذشت 5 سال از شروع کار موفق در این کشور، پرداخت مالیات و رعایت قوانین کشور آرژانتین متقاضی می تواند اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضاء خانواده کسب کند. با مطالعه مقاله سرمایه گذاری در آرژانتین اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط سرمایه گذاری در کشور آرژانتین کسب می کنید.

شرایط زندگی در آرژانتین

همانطور که گفته شد با توجه به شرایط اقتصادی خوب و بازار کار مناسب در کشور آرژانتین شرایط زندگی در این کشور در وضعیت خوبی قرار دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد، در بین کشورهای آمریکا لاتین کشور آرژانتین یکی از امن ترین کشورها محسوب می شود. هزینه زندگی در این کشور متناسب با میزان حقوق و دستمزد ماهانه شهروندان این کشور است و شهروندان می توانند با دریافت حقوق ماهیانه به راحتی در این کشور زندگی کنند. برای بررسی دقیق هزینه های زندگی در کشور آرژانتین به مطالعه مقاله هزینه زندگی در آرژانتین بپردازید. در این مقاله سعی داشتیم به بررسی شرایط ویزای همراه آرژانتین بپردازیم، متقاضیانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت ویزای همراهان در کشورهای مختلف در دنیا با وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *