مهاجرت

شرایط ویزای همراه گرجستان

شرایط ویزای همراه گرجستان

در طول چند سال اخیر مهاجرت به گرجستان مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است و علاقه مندان باید اطلاعاتی در خصوص شرایط ویزای همراه گرجستان کسب کنند. برای مهاجرت به کشور گرجستان راه ها و روش های گوناگونی وجود دارد که متقاضی باید بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود برای مهاجرت انتخاب کند. کشور گرجستان در منطقه قفقاز واقع شده است و به دلیل پیشرفت هایی که در طول چند سال اخیر به آن دست یافته مورد توجه قرار گرفته است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به بررسی شرایط ویزای همراه گرجستان می پردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند.

  • شرایط مهاجرت به گرجستان چیست؟
  • آیا می توان از ویزای همراه برای ورود به گرجستان استفاده کرد؟
  • هزینه دریافت این ویزا چقدر است؟
  • چه کسانی شانس بیش تری برای دریافت این ویزا دارند؟
  • آیا می توان با این ویزا به تحصیل در گرجستان پرداخت؟
  • معایب دریافت این ویزا چیست؟

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه گرجستان

یکی از راه های رایج و پر مخاطب برای مهاجرت به کشور گرجستان، مهاجرت تحصیلی است که مورد توجه بسیاری از متقاضیان می باشد. دانشجویان خارجی و بین المللی می توانند بدون محدودیت خاصی در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند، در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی گرجستان امکان تحصیل در رشته های گوناگونی وجود دارد اما از پر مخاطب ترین رشته ها می توان به رشته های پزشکی، داروسازی، بهداشت و درمان و دندان پزشکی اشاره کرد. برنامه های پزشکی در دانشگاه های گرجستان مطابق استاندارد های اروپایی ارائه می شود، پس تحصیل پزشکی در این کشور می تواند گزینه خوبی برای متقاضیان ایرانی باشد. برای مهاجرت تحصیلی به کشور گرجستان لازم است دانشجو در اولین قدم پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را به دست آورد، به این منظور لازم است به بررسی دقیق دانشگاه های این کشور بپردازید.

پس از اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور گرجستان می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی این کشور انجام دهید. در رابطه با شرایط ویزای همراه گرجستان می توان گفت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از امتیاز همراهی با اعضاء خانواده خود برخوردار هستند. متقاضی می تواند پس از استقرار در کشور گرجستان اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزا همراه انجام دهد، روند بررسی درخواست بین 45 تا 60 روز می باشد. لازم به ذکر است اجازه کار برای همراهان بسته به نظر اداره مهاجرت کشور گرجستان است.

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه گرجستان

شرایط ویزای همراه گرجستان برای نیروی کار خارجی

مهاجرت کاری به کشور گرجستان یکی دیگر از راه های ممکن برای مهاجرت و اقامت در این کشور است، این کشور برای در آمد زایی به صنعت کشاورزی متکی می باشد. از دیگر منابع درآمد زایی در این کشور صنعت توریست و گردشگری است. زبان رایج در کشور گرجستان زبان گرجی است، متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار این کشور را دارند باید برای برقراری ارتباط به این زبان تسلط داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است زبان دوم مردم این کشور زبان روسی است و بیشتر مردم به این زبان تسلط دارند، در صورتی که به زبان روسی تسلط داشته باشید می توانید به راحتی در کشور گرجستان مشغول به کار شوید. متقاضیان خارجی و بین المللی برای شروع کار در کشور گرجستان به دعوت نامه شغلی صادر شده از کارفرمایی معتبر در این کشور نیاز دارند.

برای کاریابی در کشور گرجستان می توانید از وب سایت های معتبر کاریابی، آگهی شغلی منتشر شده، دوستان و آشنایان و موسسات کاریابی استفاده کنید. پس از آنکه فرد موفق به دریافت دعوت نامه شغلی شد می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای کار گرجستان انجام دهد. با مطالعه مقاله اخذ ویزای کاری گرجستان اطلاعات بیشتری از چگونگی دریافت ویزای کار این کشور کسب می کنید. لازم به ذکر است متقاضیان می توانند وجوز اقامت همسر و فرزندان خود با سن کمتر از 18 سال را دریافت کنند، به این منظور لازم است گواهی تمکن مالی جهت اثبات توانایی در پرداخت هزینه های زندگی را ارائه کنید.

سرمایه گذاری، راهی برای ورود با خانواده به گرجستان

سرمایه گذاری یکی از راه های مطمئن برای مهاجرت و اقامت در کشور گرجستان محسوب می شود، با توجه به مالیات کم و فرصت های سرمایه گذاری زیاد این کشور مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار دارد. سرمایه گذاری در گرجستان از طریق راه های گوناگونی مثل: ثبت شرکت، خرید اوراق قرضه و خرید ملک امکان پذیر است. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در کشور گرجستان 300000$ (دلار) و حداقل سرمایه برای خرید ملک 35000$ (دلار) برآورد شده است.

پس از گذشت مدت زمان مشخص از سرمایه گذاری در کشور گرجستان فرد می تواند اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضای خانواده کسب کند. متقاضی اصلی پس از اقامت در گرجستان می تواند اقدامات لازم را در جهت همراهی اعضای خانواده انجام دهد، به این منظور فرد باید اثبات کند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی اعضاء خانواده را دارد. با مطالعه مقاله سرمایه گذاری در گرجستان می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط سرمایه گذاری در این کشور کسب کنید. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص شرایط ویزای همراه گرجستان کسب کردید، متقاضیان می توانند برای اطلاع از شرایط اقامت همراه با اعضاء خانواده در کشورهای مختلف در دنیا با کارشناسان و وکلاء مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *