ویزای تحصیلی

مدارس دولتی کره جنوبی

مدارس دولتی کره جنوبی

مزایای متعدد تحصیل در مدارس دولتی کره جنوبی و سختگیری های اعمال شده توسط مراکز آموزشی این کشور، مورد توجه بسیاری افراد میباشد. کره جنوبی توانسته است پس از استقلال خود در سال 1953 علاوه بر پیشرفت های چشمگیر در زمینه های فناوری، صنعت و گردشگری، قله های آموزش را مطابق با استانداردهای تعیین شده جهانی فتح کرده و توجه گروه های بسیاری از مهاجرین بین المللی را به خود جلب نماید. تحصیل در مدارس و دانشگاه های معتبر این کشور یکی از محتمل ترین شیوه های مهاجرت به این کشور مدرن می باشد. در ادامه این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است قصد داریم شما عزیزان را با قوانین مدارس دولتی کره جنوبی آشنا گردانیم.

  • بهترین مدارس دولتی کره جنوبی کدامند؟
  • متوسط تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های درس مدارس دولتی این کشور چند نفر است؟
  • دولت کره جنوبی چه میزان از بودجه هرساله را به وزارت آموزش و پرورش خود تخصیص می دهد؟
  • چند درصد از دانش آموزان کره ای در مدارس دولتی این کشور درحال تحصیل می باشند؟
  • تقویم آموزشی مدارس در کره جنوبی به چه صورتی است؟
  • هزینه تحصیل در مدارس این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در مدارس کره جنوبی بورسیه گرفت؟
  • زبان تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی چیست؟

آشنایی با تحصیل در کره جنوبی

کشور زیبای کره جنوبی در نیمکره کوهستانی کره و در همسایگی دریاهای زرد و ژاپن واقع شده است. کره جنوبی توانسته در قرن حاضر یکی از سه کشور دارای بیشترین رشد اقتصادی لقب گرفته و هم اکنون از برترین قدرت های اقتصادی آسیا به شمار می رود. مردم کره بخش عظیمی از پیشرفت های صورت گرفته در سرزمین خود را مرهون وجوه تخصیص یافته به امور آموزشی می باشند؛ با توجه به اینکه کره جنوبی در زمره کشورهای برخوردار از منابع غنی نبوده و همچنین صنعت گردشگری در این سرزمین جزء شیوه های نوپای دستیابی به درآمدی مطلوب می باشد، سرمایه گذاری بسیار در بخش آموزش و پرورش، این بخش را به وزارتخانه شماره یک کره جنوبی بدل کرده است. بیش از 77% از جمعیت کره جنوبی در دهه 1950 بی سواد بوده و با توسعه مدارس در شهرهای مختلف این نرخ با کاهش چشمگیری روبرو شد.

بررسی نرخ سواد در کشورهای مختلف جهان


آشنایی با نظام آموزشی و مدارس دولتی کره جنوبی

تحصیل در مدارس کره جنوبی طبق قوانین وضع شده در این کشور به مدت 12 سال برای دانش آموزانی که به ثبت نام در مراکز دولتی اهتمام ورزند تماما رایگان درنظر گرفته شده است. کودکان 3 الی 5 ساله می توانند با شرکت در دوره های مهد کودک و پیش دبستان به تقویت زبان و مهارت های فردی خود بپردازند اما اجباری در این مقوله وجود ندارد. اگرچه زبان رسمی این سرزمین کره ای می باشد، آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان از همان مقطع ابتدایی آغاز می گردد. به گونه ای که برخی از دبیرستان های واقع در شهرهای اصلی کره جنوبی، تحت عنوان دبیرستان های زبان خارجه مطالب را تنها به زبان انگلیسی ارائه می نمایند. هرساله 21% از بودجه دولت کره جنوبی به توسعه زیرساخت های آموزشی در این کشور اختصاص می یابد که رقم قابل توجهی است.

با توجه به تراکم بالای جمعیت در کره جنوبی، سران این کشور یگانه راه رهایی از انحطاط سرزمین خود را در پیشرفت علمی و ترقی دانش آموزان در مقاطع پایه دانسته و به فراخور همین اصل اکنون بیش از 95% واجدین ثبت نام در مقطع ابتدایی مدارس کره جنوبی، به این کار مبادرت می ورزند. طبق تقویم آموزشی کره دانش آموزان سال تحصیلی را از ابتدای ماه مارچ از سر گرفته و تا فرارسیدن تعطیلات کریسمس به پایان می برند. شایان ذکر است که تعطیلات 45 روزه برای محصلین در حدفاصل بین دو ترم درنظر گرفته شده است. کلاس درس از ساعت 9 صبح آغاز شده و متناسب با مقطع تحصیلی تا 13 یا 15 ادامه می یابد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که افراد حاضر در مدارس دبیرستان کره جنوبی طی هفته 34 ساعت به یادگیری مطالب در مدرسه می پردازند.

آشنایی با نظام آموزشی و مدارس دولتی کره جنوبی

مدارس دولتی کره جنوبی و قوانین آن ها

مدارس دولتی کره جنوبی دارای نظام 6-3-3 هستند و بیشترین مدت زمان تحصیل مربوط به مقطع دبستان می باشد. معلمان این مدارس پس از شرکت در دوره های ویژه و آزمون به عمل آمده جهت سنجش میزان توانایی قادر به تدریس در مدارس ممتاز شهرهای کره خواهند بود و طبق نتایج منتشره در سال 2017 به ازای هر 23 دانش آموز 1 معلم در مدارس کره مشغول به فعالیت می باشد. هر یک از مدارس دولتی کره جنوبی دارای یک پرستار بوده که با توجه به وضعیت دانش آموزان برای آن ها پرونده مربوط به امور سلامت و بهداشت تشکیل می دهد. طبق قوانین کره، نظافت مدارس این کشور برعهده دانش آموزان بوده و درباره استخدام نظافتچی و دربان وظیفه ای متوجه مدارس نمی باشد.

مقطع تحصیلیسن دانش آموزان
دبستان6 الی 12 سال
راهنمایی12 الی 15 سال
دبیرستان15 الی 18 سال

شرایط تحصیل در مدارس دولتی یا ایرانی در کره جنوبی

افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور به همراه خانواده را دارند، باید چالش های بیشتری را پشت سر بگذارند و یکی از مهم ترین این چالش ها ایجاد کردن راه مناسب برای تحصیل فرزندان خود در کشور میزبان است. روش های مهاجرت به کره جنوبی برای ایرانیان نسبتا مناسب است و به همین دلیل است که جامعه نسبتا بزرگی از ایرانیان در این کشور زندگی می کنند. کیفیت آموزش در این کشور در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و به همین دلیل افرادی که فرزندشان به زبان کره ای تسلط دارد، به راحتی می تواند در مدارس دولتی این کشور به ادامه تحصیل مشغول شود. البته باید در نظر داشت که در حال حاضر، مدارس دولتی کره جنوبی صرفا برای افرادی رایگان است که اقامت این کشور را در اختیار دارند.

دانش آموزان ایرانی که به زبان کره ای تسلط ندارند، باید به دنبال راهکارهای دیگری باشند تا به این صورت از افت تحصلیی خود جلوگیری کنند و تحصیل در مدارس ایرانی می تواند یکی از این راه کارهای اساسی باشد. در حال حاضر مدارس ایرانی محدودی در کره جنوبی وجود دارد که دانش آموزان می توانند با انتخاب آن ها در این کشور به زبان فارسی به ادامه تحصیل مشغول شده و با جامعه ایرانی نیز ارتباط خود را حفظ کنند.

مزایای تحصیل در مدارس دولتی کره جنوبی

اگرچه مدارس دولتی کره جنوبی دارای نقاط مثبت بسیاری چون امکان استفاده از زمین های ورزشی متعدد و کتابخانه های مجهز می باشند، مدارس خصوصی این کشور چون مدرسه لیس ژاویر با مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا و کلاس هایی کاملا هوشمند مطالب را به دانش آموزان ارائه کرده و از شباهت بیشتری با نظام آموزشی مورد استفاده در ژاپن برخوردار می باشند. سیستم گرمایش و سرمایش مدارس دولتی در فصول مختلف سال بسیار مناسب بوده و دانش آموزان تنها در مقاطع راهنمایی و دبیرستان ملزم به استفاده از یونیفرم مربوط به مدرسه خود می باشند.

از سایر مزایای تحصیل در مدارس دولتی کره جنوبی می توان به تعطیلی معین دو روز در هفته برای دانش آموزان اشاره کرد که این مدت زمان برای افراد حاضر در مدارس خصوصی با توجه به دایر بودن مراکز در روز شنبه، به 1 روز کاهش می یابد. همچنین خانوده های دانش آموزان می توانند با پرداخت شهریه سالانه 10000€ الی 24000€ (یورو) به ثبت نام فرزندان خود در مدارس بین المللی کره نظیر مدرسه چادویک و مدرسه یونگ سان مبادرت ورزند.

معرفی دبستان جمهوری اسلامی ایران در سئول کره جنوبی

تنها دبستانی که برای تحصیل ایرانیان در کره جنوبی در نظر گرفته شده است، دبستان جمهوری اسلامی ایران در سئول است که به صورت دولتی اداره می شود. این مدرسه فعالیت خود را در سال 1358 آغاز کرده است و در سال گذشته تحصیلی 178 دانش آموز در این مدرسه در حال تحصیل بوده اند. در حال حاضر با توجه به تعداد کلاس ها و همچنین مساحتی که این مدرسه دارد، می توان گفت که ظرفیت حضور 400 دانش آموز در این مدرسه وجود دارد.

کلاس های درس در این دبستان به صورت مختلط اداره می شود و بازه زمانی 7 تا 14 برای فعالیت های آموزشی در آن در نظر گرفته شده است. یکی از امتیازاتی که تحصیل در این مدرسه می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانش آموزان می توانند علاوه بر تحصیل به زبان فارسی، زبان کره ای را نیز در کنار دروس دیگر بیاموزند.

دبیرستان جمهوری اسلامی ایران سئول از مدارس ایرانی کره جنوبی

افرادی که در کره جنوبی زندگی می کنند، می توانند در مقطع دبیرستان (متوسطه دوم) نیز به ادامه تحصیل به زبان فارسی بپردازند و این مسئله بیشتر مورد توجه افرادی است که قصد دارند مدرکی ایرانی دریافت کنند. دبیرستان جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی از قدیمی ترین مدارس ایرانی در خارج از کشور به حساب می آید و در حدود 100 دانش آموز، سال گذشته تحصیلی را در این مدرسه به پایان برده اند.

از مهم ترین ویژگی های دبیرستان جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهم ترین ویژگی های دبیرستان جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی

 

امکانات مدارس کره جنوبی

امکانات مدارس کره جنوبی برای دانش آموزان شامل موارد متعددی است که همگی یکی پکیج عالی به نظر می رسد. در مدارس کره جنوبی به دلیل رقابت زیاد برای قبولی در دانشگاه و سوابق تحصیلی خوب برای کنکور سطح دروس و پیگیری دانش آموزان در حد قابل قبولی است. از امکانات مدارس کره جنوبی می توان به کلاس های مختلف و وجود انجمن های تخصصی مانند هنر و موسیقی و ادبیات و ریاضی و فیزیک و رباتیک اشاره کرد. همچنین فرصت های مطالعاتی و تحقیقاتی و ارائه خوراک و ناهار متنوع از امکانات مدارس کره جنوبی است.

در پایان خاطرنشان می کنیم که همکاران مجرب و توانمند ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تلاش های بی وقفه خود شما را در این مسیر یاری خواهند رساند.

سوالات کلیدی درباره مدارس دولتی کره جنوبی

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه ممکن است برای افراد پیش آید عبارتند از:

  • آیا تحصیل در مدارس دولتی کره جنوبی رایگان است؟ برای کسانی که اقامت این کشور را در اختیار دارند، شهریه دانشگاه صفر یا نزدیک به آن است.
  • آیا در کره جنوبی مداس ایرانی نیز وجود دارد؟ بله در حال حاضر مدارس ایرانی در شهر سئول وجود دارد.
  • آیا دانش آموزان ایرانی می توانند در کره جنوبی تحصیل کنند؟ بله این امکان نیز برای دانش آموزان ایرانی وجود دارد که البته مشروط به داشتن شرایط لازم برای تحصیل است.
  • آیا می توان در مدارس دولتی این کشور، به زبان انگلیسی تحصیل کرد؟ خیر مدارس دولتی کره، همه دروس را به زبان رسمی این کشور ارائه می کنند. برای تحصیل در مدارس انگلیسی زبان، باید مدارس بین المللی را انتخاب کرد.
4/5 - (4 امتیاز)

52 دیدگاه برای “مدارس دولتی کره جنوبی

  1. Hasti گفت:

    سلام..
    اگه ما زبان کره ای رو بلد باشیم میتونیم بورسیه دولتی (تا جایی که یادمه یجا خوندم که دولتی شبانه روز هست (البته فکرکنم))رو بگیریم؟ یا باید حتما به مدرسه بین المللی بریم!!
    اگه هم رضایت والدین باشه تنهایی میتونیم بریم یا باید یکی هم با ما بیاد؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      واسه مدرسه ها بورسیه کامل وجود نداره که بتونن به شما بورسیه بدن.
      برای اینکه شما سنتون زیر سن قانونی هست، باید مدارس شبانه روزی باشید که یک نفر کفالت شما رو داشته باشه

  2. بیتا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخاستم ازتون راهنمایی بگیرم
    من امسال کلاس هفتم هستم و برای سال دهمم میخوام برای تحصیل به کره جنوبی برم و چون پدر و مادرم خودشون نمیان قیمی در کره جنوبی هم ندارم مدارس بین المللی در سئول قبول می‌کنند یا حتما باید به مدارس دولتی برم؟ و اینکه بنظر شما به کدام دسته از مدارس برم؟و اینکه من در این سه سال باید اقدامی هم بکنم و اینکه میشه درباره نحوه بورسیه گرفتن و یا پذیرش راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید از مدارس بین المللی که شبانه روزی هستند استفاده کنید.
      بهترین کاری که می کنید این هست که زبان رو یاد بیگرید. قوانین ممکن هست توی 3 سال آینده تغییر کنه و نمیشه به راحتی صحبتی از این موضوع کرد

  3. Nyxi گفت:

    راستش من پدر و مادرم جدا شدند و حضانتم با ماردم هست
    و اینکه پاسپورت دارم که رضایت مادرم ثبت شده باشه
    وبا این شرایط نیاز به رضایت مجدد مادرم در مجوز ویزا هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای ویزا، هم پدر و هم مادر باید رضایت نامه بدن به شما برای مهاجرت

  4. Nyxi گفت:

    سلام
    ببخشید من برای پایه دهم میخوام به دبیرستان کره جنوبی برم و قیم در کره ندارم
    میخواستمبدونم ایا در کره مدارس دولتی شبانه روزی وجود دارد؟
    من مشکلی با زبان کره ای ندارم و میتونم به مدارس زبان کره ای برم که شبانه روزی هم باشن؟
    و اينکه برلی گرفتن ویزا نیاز حضور ولی در سفارت هست یا فقط رضایتی که در پاسپورت داده شده کافیست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مدارس شبانه روزی هم داره ولی هزینه هاش خیلی بالا هست
      شما برای ویزا باید هم رضایت مادر و هم رضایت پدر رو داشته باشید

  5. آهو گفت:

    سلام من امسال به پایه دهم میرم امکان تحصیل در مدرسه کره جنوبی رو دارم؟ واینکه حتما باید زبان کره ای بلد باشیم یا انگلیسی خوبه؟ اگه برای دانشگاه اقدام کنم بهتر یا الان بعد هیچ قیمی داخل کره ندارم البته خانواده دوستم هست انها ب عنوان قیمم شناخته می شوند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قیم شدن یک پروسه قانونی هست که باید اون رو طی کنید.
      برای دانشگاه اگر اقدام کنید خیلی برای شما بهتر خواهد بود.
      مدارس همه دولتی و ارزون هستن و زبانشون کره ای هست ولی مدارس بین المللی هست که هزینه هایش خیلی بالا است

  6. نازی گفت:

    سلام ببخشید من من برای کلاس هشتم که میشه 14سالم می‌خوام تنها برم کره و اگه کسیو اونجا نداشته باشم چی ؟
    تو بعضی از فیلما دیدم که توی کره جنوبی دختر های زیر ۱۸سال حق رفتن به بعضی فروشگاه هارو ندارن این درسته؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک قیم قانونی داشته باشید نه تنها در کره بلکه هر کشوری که بخواهید برید.
      نهایت باید مدارس شبانه روزی رو انتخاب نید.
      در این رابطه که می فرمایید اطلاعی ندارم ولی مغازه هایی هست که ورود افراد کمتر از 18 سال به اون ها کلا ممنوع اعلام شده است

  7. حلما گفت:

    سلام ببخشید من 13 سالمه و میخوام برای نهم بورسیه بگیرم
    امکانش هست بگین چطوری و کی باید اقدام کنم و چه شرایطی هم داره؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای دبیرستان بورسیه نیست. شما باید هزینه های تحصیل رو خودتون بدید.
      همینطور باید یک نفر رو پیدا کنید که اون جا قیم شما بشه یا این که فردی بالاتر از 18 سال با شما مهاجرت کنه

  8. ASAL گفت:

    سلام خسته نباشید.واقعا نمیشه بدون مدرک رفت؟ کسی که 13 سالشه و راهنماییه مدرک حتما لازم داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل قانونی در کره جنوبی داشته باشید که مسئولیت زندگی شما رو بپذیره.
      باید با مدارس کره ای در تماس باشید. بعضی از مدارس شبانه روزی می پذیرند

  9. زهرا گفت:

    سلام من الان12 سال دارم و امسال در تیز هوشان شرکت کردم و میخاستم بدونم من ایا می تونم پایه ی 9 برای کره بورسیه بگیرم و اگر در مدارس نمونه دلتی تهران باشم بازم این شرایط فراهم میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید ولی باید در نظر داشته باشید که یک نفر در کره جنوبی باید به عنوان قیم داشته باشید یا این که یکی از والدین شما همراهتون بیاد

  10. .... گفت:

    میشه اسم مدارس دولتی کره ی جنوبی در بوسان رو بگید.
    من همه شرایط تحصیل در مدارس دولتی کره ی جنوبی را دارم کسی که اقامت کره رو داره داییم هست و زنداییم کره ای رو زبان کره ای کاملا تسلط دارم ولی چجوری باید پزیرش مدارس دولتی رو بگیریم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درخواستی که شما دارید نا مفهوم هست. چه مدارسی رو نیاز دارید؟ در چه مقطعی؟ اگر در گوگل و به کره ای سرچ کنید، قطعا می تونید به نتیجه های بهتری دست پیدا کنید.
      در قسمت اینترنشنال سایت شرایط شما هم نوشته شده. ضمن این که دایی شما می تونن حضوری مراجعه کنن و پاسخ نهایی رو بهتر دریافت کنند

  11. مهدی گفت:

    سلام خسته نباشد من ۱۶سال هستم بنام براینه که بعد از دیپلم در کره ادامه تحصیل بدم واینکه در پایتخت کره چند تا مدارس دولتی هست و در اونجا زبان کره ای اموزش داده میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست از حالا شروع کنید زبان کره ای رو یاد بگیرید تا برای مهاجرت شرایط ساده تری داشته باشید.
      در نظر داشته باشید هستند مدارسی که این امکان رو برای شما ایجاد کنند اما شما برای اینکه ویزای تحصیلی کره جنوبی رو بگیرید ممکن هست دچار مشکل بشید و بهتر هست از همون اول برای دوره دانشگاهی اقدام کنید

  12. عسل جباری گفت:

    سلام
    میتوان پایه دهم را در ایران خواند و زبان کره ای را یاد گرفت و بعدبرای پایه یازدهم و دوازدهم برای تحصیل در کره ی جنوبی اقدام کرد؟
    و اینکه وقتی کره ای بلد باشی میتونی وارد مدارس دولتی کره بشی؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که بان کره ای بلد باشید می تونید توی مدارس این کشور تحصیل کنید

  13. سارا گفت:

    سلام خسته نباشید
    یک سوال داشتم
    من الان 13سال سن دارم و میخواستم که تا دو سال آینده موقع شروع دبیرستان به کره جنوبی برم و اونجا درس بخونم و از لحاظ هزینه مشکلی نداریم
    امکانش هست که با خواهرم برای ثبت نام و شروع برم؟خواهرم 27سال داره و در کره جنوبی در حال تحصیل هستند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید برای شروع دوره دبیرستان وارد این کشور بشید و در مدارس اون تحصیل کنید

  14. مریم گفت:

    سلام
    من دختری 15 ساله دارم که سال دبگه ب اول دبیرستان میره
    من میتونم تنهایی به کره بفرستمش و میتونه اونجا در مدارس کره ای شروع ب تحصیل کنه؟اگه بله میشه چند دبیرستان معتبر معرفی کنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه باید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  15. آمین شاملو گفت:

    سلام
    من یک فرزند 13 ساله دارم اگر به کره مهاجرت کنیم می تونم اون رو به مدرسه بفرستم و اینکه چطور مدرسه هایی مناسب هستند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی نیست و می تونید این شرایط رو براشون ایجاد کنید

    2. اسرا گفت:

      سلام من ۱۴ سال و امسال به پابه نهم میرم من میخوام برای پایه دهم به کره مهاجرت کنم و اونجا به دبیرستان برم من زبان کره ای بلدم و تنها میرم و اونجا هیچ کسیو ندارم میشه شرایط رفتن به اونجا رو بگین ممنون.

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما چون کمتر از 18 سال سن دارید، باید یک نفر رو به عنوان قیم قانونی معرفی کنید، در غیر این صورت امکان زندگی در کره رو نخواهید داشت

  16. سها گفت:

    سلام
    ببخشید چه راهی برای تحصیل در دبیرستان های دولتی کره جنوبی هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید با مدارس موجود در این کشور ارتباط برقرار کنید و از یکی از اونها پذیرش تحصیلی بگیرید.
      زمانی که پذیرش شما تایید شد، می تونید برای ویزای تحصیلی اقدام کنید

  17. ناشناس گفت:

    سلام
    مدارس دولتی شهریه اش رایگانه؟
    و مدارس بین‌المللی فارسی هم تدریس میکنن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدارس دولتی برای شهروندان کره ای رایگان هست
      باید در رابطه با مدارس فارسی زبان در کره جنوبی تحقیق کنید ممکن هست سفارت ایران در کره چنین فرصتی رو داشته باشن ولی اکثرا به زبان انگلیسی هستند

  18. ثنا گفت:

    ایا برای مدارس بین المللی باید شهریه برداخت کرد چطوری میتونم مدارس بین المللی قبول شم و مدک زبان لازمه از یک دختر المانی پرسیدم فقط گفت از وبسایت استفاده کرده

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله همونطوری که از اسم این مدارس برمییاد بین المللی هستن و هزینه های بیشتری از مدارس معمولی دارن
      معمولا کسانی که مهاجرت کردن اطلاعات کاملی به شما نمیدن یا اطلاعات درستی نمیدن
      این مقاله رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  19. .. گفت:

    سلام آیا امکان مهاجرت و درس خواند اتباع خارجی برای زیر دیپلم در مدارس دولتی وعادی کره جنوبی هست؟ و بدون داشتن ایلتس و فقط بلد بودن زبان کره ای میشه اونجا تحصیل کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در کره باید در ابتدا مدرک دیپلم رو اخذ کنید

  20. سارا گفت:

    سلام قبل از دیپلم هیچ جوره نمیپذیرن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      قبل از دیپلم دوره مدرسه نمیشه اقدام کرد میشه دوره زبان پذیرش گرفت اما احتمال ویزا ریسک داره

  21. سارا گفت:

    سلام برای زیر 18 سال تنها میشه برای تحصیل رفت و اینکه ارزان ترین مدارس که به زبان کره ای هم تدریس بشه شهریش چند تومان هست؟
    و چرا باید تا دیپلم صبر کنیم مگه نمیشه؟ من ایرانی هایی رو میشناسم که دبیرستانند و کره تحصیل میکنن البته با خونواده من تنها نمیتونم برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل ایرانیها بهترین مقطع از شروع لیسانسه که شانس بورس هم خواهید داشت

  22. Zahra گفت:

    سلام من 15 سالمه و برای سال دیگ ک 16 سالم میشه می‌خوام از طریق ویزای دانش آموزی به مدارس کره برم برای ویزای دانش آموزی نیاز به پذیرش مدرسه دارم من میخوام به مدرسه ی بین المللی کره ک اسمش Incheon hannuri school هست برم . شما میتونید کمکم کنید ک در این مدرسه ثبت نام کنم؟؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای کره اقدام داریم اما این خاطرتون باشه که کره در سطخ دانشگاه های این کشور اتباع خارجی رو میپذیرن و حتی بورس هم میکنن به همین خاطر دیپلم رو بگیرید و برای دانشگاه به این کشور مهاجرت کنی

  23. barygm گفت:

    سلام من 13 سالمه و برای مقطع دبیرستان میخواستم برم کره ولی نمیخوام به مدارس بین المللی برم شرایط ورود به دبیرستان ها چیه؟و چه امتحاناتی باید برای ورود بدیم؟ایا با شرایطی که من دارم و شاید درس هایی که فقط مربوط به کره باشه رو بلد نباشم قبول میکنن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به کره شما بایستی ابتدا دیپلم بگیرید و برای دانشگاه وارد کره بشید

  24. Melika گفت:

    سلام
    من14 سالمه هنوز وارد دبیرستان نشدم ولی چیزی نمونده چطور باید بورس بگیرم و ابنکه چه رشته ای انتخاب کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد دبیرستان به فکر بورس نباشید اما بورس kgsp برای مقطع لیسانس خیلی در کره پرطرفداره

  25. فراهانی گفت:

    سلام من ۱۶سالمه و چگونه میتونم برای تحصیل در کره جنوبی بورسیه بگیرم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در این مقطع نبایستی به فکر بورس باشید وبهتره که در مقطع آکادمیک و دانشگاهی به فکر بورس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *