ویزای تحصیلی

مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی یکی از معروف ترین موسسه های آموزش تجارت و بازرگانی در سطح جهان است و دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرا می باشد. این مدرسه علاوه بر دبی در شهرهایی نظیر شانگهای، نیویورک و شهرهای دیگر پردیس دارد و امکان انتقال دانشجو بین این پردیس ها فراهم است. رشته تجارت و بازرگانی یکی از رشته های مورد توجه در سطح بین الملل است و دانشجویان بسیاری در حال تحصیل این رشته هستند. دبی با توجه به رشد تجارت و بیزینس در این منطقه، مورد توجه بسیاری از تاجرین در عرصه بین الملل است. از این رو بسیاری برای تحصیل این رشته به موسسات بین المللی و دانشگاه های بین المللی به دبی مهاجرت می کنند. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه این مقاله به معرفی مدرسه بین الملل بیزنس Hult در دبی پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل در مدرسه بین المللی بیزینس دبی چیست؟
  • شرایط دریافت پذیرش از این دانشگاه چیست؟
  • مزایای تحصیل در این دانشگاه چیست؟
  • آیا این دانشگاه دارای اعتبار کافی در زمینه تحصیل است؟
  • شرایط تحصیل در این دانشگاه چیست؟

مزایای تحصیل در مدرسه بین الملل بیزنس Hult در دبی

دبی (Dubai) قطب اقتصادی و تجارت در امارات است. بیش از 80% جمعیت این شهر را مهاجرین تشکیل داده است و دبی امروز تبدیل به یک شهر بین المللی شده است و شرکت ها و کمپانی های بین المللی زیادی در دبی مشغول به فعالیت هستند. لذا با تحصیل رشته تجارت و بازرگانی در مدرسه بین الملل Hult در دبی می توانید تحصص تجارت و بیزینس را کسب نموده و در بازار پویا و فعال شهر دبی با توجه به آشنایی با نحوه زندگی و تجارت در آن مشغول به کار شوید. علاوه بر این تحصیل در این مدرسه در میان دانشجویانی با ملیت های متفاوت صورت می گیرد و امکان گسترش ارتباطات و تحصیلی در محیطی کاملا بین المللی با فرهنگ ها و زبان های متفاوت را تجربه کنید. علاوه بر این از جمله مزایای تحصیل در مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی عبارتند از:

  • امکان انتقال به دیگر پردیس های این مدرسه در سایر نقاط جهان
  • دریافت مدرک معتبر و مورد تایید اکثر کشورها
  • همکاری این مدرسه با کارفرمایان بین الملل و امکان اشتغال پس از تحصیل برای این کارفرمایان
  • رشد اقتصاد و تجارت سالانه در دبی و فرصتی عالی برای ورود به این بازار پس از تحصیل
  • امکان تحصیل بصورت تمام وقت و پاره وقت
  • انعطاف برنامه های تحصیلی
  • تحصیل در شهری بدون مالیات
  • تحصیل در شهری توریستی و 20 میلیون بازدیدکننده در سال

درباره مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

مدرسه بین الملل بیزینس Hult با هدف تمرکز بر رشته تجارت و بازرگانی به صورت نوین تاسیس شده است که علاوه بر شهر دبی در شهرهای لندن (London)، سان فرانسیسکو (San Francisco)، کمبریج (Cambridge)، بوستون (Boston)، نیویورک (New York City) و شانگهای (Shanghai) پردیس دارد و میزبان دانشجویان بین الملل است. تاریخچه تاسیس این مدرسه به سال های 1959 و 1964 بر می گردد که به عنوان سه موسه تجارت و بازرگانی در انگلستان و آمریکا شروع به فعالیت کردند. پردیس مدرسه بیزینس بین الملل Hult در دبی در سال 2008 تاسیس شد و اکنون بیش از 10 سال است که با امکاناتی فراوان و تجهیزاتی پیشرفته مشغول به آموزش می باشد. این مدرسه طیف وسیعی از برنامه های عملی، تئوری کسب و کار از جمله MBA یک ساله جهانی، MBA اجرایی جهانی، کارشناسی ارشد و کارشناسی را ارائه می کند.

با تحصیل در این مدرسه می توانید در کنار دانشجویانی بیش از 130 ملیت و شبکه ای گسترده با کارفرمایان برجسته از سراسر جهان و با داشتن یک شبکه جهانی در محل کار خود فارغ التحصیل شوید. این مدرسه در دبی در شهر اینترنت دبی قرار دارد و دارای خوابگاه دانشجوی است. فارغ التحصیلان از این مدرسه در حال حاضر در بیش از 520 شرکت بین المللی در بیش از 60 کشور جهان استخدام شده اند و دانشجویان از نظر اشتغال پس از تحصیل حاشیه امنی را با تحصیل در این مدرسه خواهند داشت. این مدرسه همچنین برنامه پاره وقت را ارائه می دهد. کلاس های پاره وقت در آخر هفته ها تشکیل می شود تا بیشترین استفاده از وقت خود را داشته باشید.

تحصیل در مدرسه بین الملل بیزینس Hult

برنامه های تحصیلی ارائه شده در این مدرسه با تمرکز بر تجارت و بیزینس به شکلی نوآورانه به شما این امکان را می دهد تا دانش اصلی کسب و کار خود را ارتقا دهید، مهارت های رهبری خود را بهبود ببخشید و فرهنگ کسب و کار را در شهرهای مختلف جهانی از جمله بوستون، لندن، دبی، نیویورک و شانگهای تجربه کنید. به علاوه، با انعطاف پذیری برنامه های تحصیلی و شخصی سازی، می توانید آموزش خود را تنظیم کنید وهمراه با کار و زندگی ادغام کنید.

برنامه های تحصیلی این مدرسه با توجه به مشاغل مربوط به تجارت و بازرگانی به گونه ای طراحی شده اند که شما یاد می گیرید در تیم های متقابل کار کنید، مهارت های منحصر به فرد برای رهبری را توسعه دهید و برای شکل دادن به کسب و کار در آینده توانمند باشید. برنامه های تحصیلی ارائه شده در این مدرسه در شهرهای مختلف شامل موارد زیر می باشد:

  • لیسانس تمام وقت کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای فارغ التحصیلان دبیرستان
  • برنامه های تمام وقت کارشناسی ارشد یک ساله در دو بخش مشاغل عمومی و رشته های تخصصی
  • برنامه MBA تمام وقت یک ساله که تجربه و چشم انداز جهانی را ارائه می دهد.
  • برنامه MBA پاره وقت انعطاف پذیر در سطح جهانی برای متخصصان با تجربه کار
  • برنامه MBA مخلوط پاره وقت در مکزیکوسیتی، سائوپائولو و بوگوتا

برنامه های تحصیلی مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

برنامه های تحصیلی مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

برنامه های تحصیلی ارائه این مدرسه در شهر دبی به صورت زیر است.

  • MBA یک ساله جهانی: در این برنامه فشرده با یک سال تحصیل دانش اصلی تجارت بین المللی را می آموزید، مهارتهای رهبری را توسعه می دهید، در صورت انتخاب تخصص می گیرید و فرهنگ کسب و کار را در دبی تجربه می کنید. همچنین از سپتامبر سال 2022، دانشجویان MBA می توانند پس از فارغ التحصیلی، برنامه STEM را دنبال کنند تا بتوانند 3 سال آموزش عملی اختیاری را در ایالات متحده دریافت کنند. شما در زمینه امور مالی یا تجزیه و تحلیل تجاری تخصص کسب می کنید و با مدرک STEM فارغ التحصیل می شوید.
  • MBA اجرایی پاره وقت: برنامه بسیار انعطاف پذیر Hult به طور نیمه وقت 18 تا 24 ماهه MBA اجرایی جهانی برای متخصصان شاغل ارائه می کند و برای افرادی که می خواهند تخصص خود را افزایش دهند و مهارت های خود را در آینده اثبات کنند یا تغییر شغلی ایجاد کنند موثر می باشد.
  • کارشناسی ارشد تجارت بین المللی: افرادی که دارای مدرک کارشناسی حوزه تجارت هستند می توانند برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد تجارت بین الملل در این مدرسه اقدام کنند و از این برنامه استفاده کنند. این برنامه برای افرادی که کم تر از 3 سال سابقه کار دارند ارائه می شود و با تحصیل در این مقطع می توانند در مشاغل مختلف از جمله مشاور، تحلیلگر کسب و کار، مدیر محصولات مرتبط، دستیار تحقیقات بازار، تحلیلگر تحقیقات محصول، تحلیلگر بازاریابی و تحلیلگر مالی تخصص کسب کنند.

هزینه تحصیل در مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

هزینه تحصیل در این مدرسه با توجه به نوع برنامه تحصیلی متفاوت است می باشد. علاوه بر این می توانید برای بورس های تحصیلی ارائه شده از سوی این مدرسه نیز اقدام کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در اینجا هزینه تحصیل در مدرسه بین الملل بیزنس Hult در دبی به تفکیک برنامه آورده شده است.

برنامه تحصیلینوع هزینههزینه (درهم امارات)
MBA یک سالهشهریه برنامه281,000 AED
پوشش بیمه6,000 AED
کتابخانه1,925 AED
MBA پاره وقتشهریه برنامه304,000 AED
کتاب و لوازم5,500 AED
کتابخانه1,925 AED
کارشناسی ارشد تجارت بین المللشهریه برنامه171,000 AED
پوشش بیمه6,000 AED
کتابخانه1,925 AED

بورسیه های مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

بورسیه های مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی شامل موارد زیر می شود:

بورسیه های مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبیشرح
Social Impact Scholarshipبورسیه های تحصیلی (تاثیر اجتماعی) برای متقاضیانی است که تاثیر مثبتی برای ساخت مکانی بهتر در دنیا داشته اند.
Global Professional Scholarshipاین بورسیه به افراد مشتاق اعطا می شود که حداقل یک سال تمام مدت در یک شرکت بزرگ جهانی کار کرده اند. برای این بورس تحصیلی، هولت به دنبال متقاضیانی است که در یک شرکت بین المللی تجربه داشته و از محیط تجارت جهانی آگاهی دارند.
Entrepreneurial Impact Scholarshipبورسیه تحصیلی (تاثیر کارآفرینی) برای حرفه ای هایی است که دارای تجربه کارآموزی یا داوطلبانه بوده اند و از مشارکت، رهبری و یا نقشی در نتیجه یک پروژه کارآفرینی داشته اند. برای این بورس تحصیلی، هولت به دنبال کاندیداهایی است که پتانسیل بالایی برای کارآفرینی دارند.
Women in Business Scholarshipاین بورسیه برای متقاضیان زن است که تجربه کار یا کارآموزی دارند یا تیمی را در یک محیط بین المللی رهبری کرده اند. برای این بورس تحصیلی، هولت به دنبال رهبران زن است که در یک شرکت جهانی تجربه دارند و فضای کسب و کار بین المللی امروز را درک می کنند.
Academic Excellence Scholarshipاین بورسیه به افرادی تعلق می گیرد که از نظر علمی جایگاه رفیعی داشته و معدل بسیار بالایی دارند.

توجه داشته باشید که برای تحصیل در این مدرسه نیازمند دریافت ویزای دانشجویی امارات و مهاجرت به دبی خواهید بود. لذا بایستی مدارک مورد نیاز برای دریافت این نوع ویزا را به اداره مهاجرت امارات ارائه کنید. چنانچه قصد تحصیل و مهاجرت به کشورهای برتر اروپا را دارید می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کرده و یا تماس تلفنی برقرار کنید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان و وکیلان باتجربه این مجموعه برخوردار شوید.

امتیاز دهید

14 دیدگاه برای “مدرسه بین الملل بیزینس Hult در دبی

  1. طاهریان گفت:

    سلام به کجا مراجع کنم که شرایطمو بگم ببینم شانسی دارم برای گرفتن بورسه یا نه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت دانشگاه قسمت اسکولارشیپ

  2. ایمانی گفت:

    سلام من دیپلم دارم
    چطور میتونم ازین دانشگاه بورسیه دریافت کنم ؟
    اگرنه چطور میتونم توی این دانشگاه تحصیل کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وارد سایت دانشگاه بشید و در قسمت بورسیه و کمک هزینه های مالی بررسی کنید که آیا شما می تونید بورسیه دریافت کنید یا خیر.
      اگر نتونید بورسیه دریافت کنید، باید هزینه های تحصیل رو خودتون پرداخت کنید.

  3. مهدی گفت:

    سلام آیا به دیپلم فنی حرفه ای می توان در این مدرسه تحصیل کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی داره رشته مورد نظر شما چی باشه. ضمنا باید دیپلمتون رو در عرض 12 سال گرفته باشید نه 11 سال

  4. وسيم فيضي گفت:

    سلام اميدوارم خسته نباشيد
    من از طرف هالد بيزنيس همين دانشگاه پيشنهاد تحصيلي گرفتم ميشود براي من معلومات كافي برايم بدهيد با تشكرر

    1. امیر جلالی گفت:

      به چه اطلاعاتی در این رابطه نیاز دارید؟

  5. زهرا گفت:

    سلام
    آیا این موسسه آموزش آنلاین هم داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این رو باید از طریق خود موسسه پیگیری کنید

  6. دنیا گفت:

    سلام. من از این مدرسه پیشنهاد تحصیلی گرفتم اما نمیدونم چطوره و درس خوندن در اون چه حد میتونه به پیشرفتم کمک کنه. شما میتونید راهنماییم کنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هدف شما از رفتن به این مدرسه چیه و چرا دبی رو انتخاب کردید؟
      شاید با دانستن این موارد بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  7. صدیقه هاشمی گفت:

    با سلام .برای دریافت بورسیه بخش زنان کارآفرین راهنمایی بیشتر می خوام

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این خصوص خدماتی نداریم سرکار خانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *