ویزای تحصیلی

معرفی دانشگاه آدلفی

معرفی دانشگاه آدلفی

یکی از دانشگاه های معتبر در آمریکا دانشگاه آدلفی می باشد. جهت معرفی دانشگاه آدلفی می توان گفت این دانشگاه به گسترش آگاهی توسط آموزش شهرت دارد. افرادی که قصد دارند در سال 2024 در کشور نیویورک به ادامه تحصیل بپردازند می توانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه قصد دارد در رابطه با معرفی دانشگاه آدلفی و چگونگی اخذ پذیرش فوری از این دانشگاه مطالبی را دراختیار شما عزیزان قرار دهد. پس اگر شما متقاضی تحصیل در این دانشگاه می باشید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی دانشگاه آدلفی در آمریکا

در سال 1896 Adelphi University در شهر گاردن واقع در نیویورک تاسیس شده است. هدف مهم این دانشگاه ثبت نام دانشجویان با ملیت های مختلف برای ایجاد جوی با فرهنگ های مختلف می باشد. همچنین خدمات آموزشی در این دانشگاه با توجه به استانداردها در دنیا و در سطح حرفه ای و مناسب ارائه می شود. در باب معرفی دانشگاه آدلفی می توان گفت هر ساله تعداد زیادی از افراد از 50 کشور مختلف در این دانشگاه ثبت نام می شوند. حدودا 5000 دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته های مختلف به تحصیل مشغول هستند، همین طور حدود 2500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. دانشجویان دانشگاه آدلفی بعد از پایان مقطع تحصیلیشان می توانند در شرکت هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم مشغول به کار شوند:

  • Pixar and The New York Stock Exchange
  • Goldman Sachs

حدودا 1000 نفر هیئت علمی این دانشگاه را به صورت پاره وقت و تمام وقت تشکیل می دهند. برنامه های دانشگاهی و فوق العاده در این دانشگاه برای مشارکت دانشجویان در رابطه با خدمات به جامعه و خدمات مدنی در نظر گرفته شده است. در این دانشگاه مشاوره های خصوصی برای آینده شغلی و راهنمایی در رابطه با مشاغلی که مرتبط با رشته تحصیلی می باشد برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

دانشکده ها در معرفی دانشگاه آدلفی

در جهت معرفی دانشگاه آدلفی می توان به دانشکده های این دانشگاه نیز اشاره کرد. در این دانشگاه 8 دانشکده مختلف وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دانشکده علوم و هنر
  • دانشکده روان شناسی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده تجارت
  • دانشکده سلامت عمومی و پرستاری
  • دانشکده کار و رفاه اجتماعی و غیره

دریافت پذیرش از دانشگاه آدلفی

متقاضیان برای دریافت پذیرش این دانشگاه باید مدارکی را به دانشگاه ارائه دهند، در ادامه توضیحات مختصری در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه تمامی ریز نمرات مقاطع تحصیلی
  • ارائه توصیه نامه
  • متقاضی باید انگیزه اش را از تحصیل در این دانشگاه نوشته و به عنوان انگیزه نامه به دانشگاه ارائه دهد
  • متقاضیانی که زبان مادری آن ها انگلیسی نمی باشد باید مدرک معتبر زبان انگلیسی IELTS ،TOEFL و یا PTE Academic ارائه نمایند
  • ارائه گواهی تمکن مالی

دریافت پذیرش از دانشگاه آدلفی

رشته های تحصیلی در معرفی دانشگاه آدلفی

در رابطه با معرفی دانشگاه آدلفی می توان به رشته های تحصیلی در این دانشگاه نیز اشاره کرد، بیش از 100 رشته تحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی، مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکترا تدریس می شود که برخی از آن ها عبارتند از رشته تحصیلی معماری و طراحی؛ تئاتر؛ حسابداری؛ مدیریت؛ اقتصاد؛ موسیقی؛ فناوری اطلاعات IT؛ تربیت بدنی؛ علوم کامپیوتر و سیستم های مدیریت اطلاعات؛ مردم شناسی؛ ادبیات انگلیسی و ادبیات فرانسه و ادبیات اسپانیایی؛ فلسفه؛ علوم سیاسی؛ پرستاری؛ زیست شناسی؛ شیمی؛ جامعه شناسی؛ مدیریت ورزش؛ ریاضیات؛ فیزیک؛ رقص؛ بازیگری؛ مطالعات میان رشته ای؛ تاریخ؛ مطالعات آمریکا لاتین، رشته تحصیلی قانون و عدالت کیفری و غیره.

هزینه های تحصیل در دانشگاه آدلفی در 2024

در رابطه با هزینه های تحصیل در این دانشگاه در سال 2024 می توان گفت که متقاضیان باید در طول تحصیل بیمه شوند، هزینه های مربوط به بیمه حدودا 2000$ (دلار آمریکا) می باشد. به طور تقریبی هزینه تحصیل در دانشگاه آدلفی بدون دریافت کمک های مالی مبلغ 45450$ (دلار آمریکا) می باشد. هزینه کتاب های درسی و لوازم تحصیلی حدودا 800$ (دلار آمریکا) می باشد، دانشجویان باید برای سایر هزینه ها مبلغ 960$ (دلار آمریکا) در نظر بگیرند. جهت مطالعه در رابطه با اخذ بورسیه تحصیلی در این کشور می توانید مقاله بورسیه تحصیلی آمریکا را مطالعه نمایید.

در رابطه با هزینه های محل سکونت افراد می توان گفت، دانشجویان می توانند با توجه به شرایط و بودجه خود مکانی را برای اقامت خود در طول تحصیل انتخاب کنند. هزینه اتاق های 2 نفره در خوابگاه های این دانشگاه مبلغی بین 6090$ (دلار) در ترم و یا $12180 (دلار آمریکا) در سال می باشد. برای اجاره اتاق های 1 نفره یا مجردی با تهویه باید مبلغی بین 7005$ (دلار) در ترم و یا  14010$ (دلار آمریکا) در سال بپردازید.

اهداف دانشگاه آدلفی

در رابطه با اهداف دانشگاه آدلفی می توان گفت این دانشگاه برنامه های مختلفی برای ارتقاء سطح تحصیلی دانشجویان در نظر گرفته است، همچنین بهترین شیوه های آموزشی با توجه به استاندارد های جهانی برای دانشجویان در مقاطع تحصیلی گوناگون وجود دارد. دانشگاه آدلفی حمایت های مالی برای دانشجو و خانواد او در نظر گرفته است، این حمایت ها شامل موارد زیر می شود:

  • ارائه بورسیه تحصیلی
  • ارائه کمک هزینه های تحصیلی
  • از طریق دانشجویان محصل در دوره های تکمیلی کمک هزینه هایی در اختیار دبیرستان ها قرار داده میشود

همچنین دانشگاه برنامه هایی برای درگیری خانواده ها و والدین با زندگی دانشجویی در نظر گرفته است. برنامه نوآورانه NYC جهت ارتقاء و رشد کسب و کار در منطقه نیویورک بین دانشگاه و موسسات وجود دارد و برنامه هایی برای رشد تحقیق، آموزش و خدمات در نظر گرفته شده است.

اهمیت تحصیل در دانشگاه های مطرح آمریکا

فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر از آن جایی که فرصت کار در شرکت ها و موسسات بهتری را هم پیدا می کنند سطح درآمد بالاتری خواهند داشت. البته در آمریکا سطح درآمد در مجموع بالا می باشد و حتی کسانی که در آمریکا دیپلم گرفته اند هم می توانند به راحتی از پس هزینه های زندگی خود برآیند.

در جدول ذیل سطح درآمد در آمریکا در سال 2024 بررسی شده است:

سطح درآمد سالانه به دلار آمریکاتوضیحات
$24000کم ترین میزان درآمد سالانه در آمریکا
$95100میانگین درآمد سالانه در آمریکا
$423000بالاترین میزان درآمد سالانه در آمریکا

در مقاله ای که مطالعه کردید اطلاعاتی در رابطه با معرفی دانشگاه آدلفی و نحوه پذیرش از این دانشگاه در اختیار شما عزیزان قرار داده شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابق درخشان در عرصه مهاجرت آمادگی دارد تا به سوالات شما در رابطه با دانشگاه آدلفی پاسخ دهد. برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید. برای مطالعه بیشتر در رابطه با مسائل مهاجرتی آمریکا می توانید به مقاله مهاجرت به آمریکا، یا سایر مقالات این بخش مراجعه نموده و از مطالب این نوشتارها استفاده نمائید.

پرسش های مهم درباره معرفی دانشگاه آدلفی

در این بخش مفتخر به پاسخ گویی سوالات پرتکرار شما خواهیم بود:

  • رشته های تحصیلی در معرفی دانشگاه آدلفی کدام اند؟ در رابطه با معرفی دانشگاه آدلفی می توان به رشته های تحصیلی در این دانشگاه نیز اشاره کرد، بیش از 100 رشته تحصیلی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی، مقطع کارشناسی ارشد و مقطع دکترا تدریس می شود که برخی از آن ها عبارتند از رشته تحصیلی معماری و طراحی؛ تئاتر؛ حسابداری؛ مدیریت؛ اقتصاد؛ موسیقی؛ فناوری اطلاعات IT؛ تربیت بدنی؛ علوم کامپیوتر و سیستم های مدیریت اطلاعات؛ مردم شناسی؛ ادبیات انگلیسی و ادبیات فرانسه و ادبیات اسپانیایی؛ فلسفه؛ علوم سیاسی؛ پرستاری؛ زیست شناسی؛ شیمی؛ جامعه شناسی؛ مدیریت ورزش؛ ریاضیات؛ فیزیک؛ رقص؛ بازیگری؛ مطالعات میان رشته ای؛ تاریخ؛ مطالعات آمریکا لاتین، رشته تحصیلی قانون و عدالت کیفری و غیره.
  • هزینه های تحصیل در دانشگاه آدلفی در 2024 به چه صورت است؟ در رابطه با هزینه های تحصیل در این دانشگاه در سال 2024 می توان گفت که متقاضیان باید در طول تحصیل بیمه شوند، هزینه های مربوط به بیمه حدودا 2000$ (دلار آمریکا) می باشد. به طور تقریبی هزینه تحصیل در دانشگاه آدلفی بدون دریافت کمک های مالی مبلغ 45450$ (دلار آمریکا) می باشد. هزینه کتاب های درسی و لوازم تحصیلی حدودا 800$ (دلار آمریکا) می باشد، دانشجویان باید برای سایر هزینه ها مبلغ 960$ (دلار آمریکا) در نظر بگیرند.
5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *