ویزای تحصیلی

معرفی کالج پچ در مجارستان

معرفی کالج پچ در مجارستان

معرفی کالج پچ در مجارستان موضوعی است که به دلیل پر طرفدار بودن این کشور بین ایرانی ها، مد نظر بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. در مقاله ای که پیش روی شما قرار دارد، تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به علم مهاجرتی و دانش زبان خود، به ارائه اطلاعاتی در این خصوص پرداخته اند که امید است مطالعه آن برای شما همرهان همیشگی ما، مفید باشد.

کالج علوم پزشکی پچ، در شهر پچ واقع شده است. این شهر به دلیل آداب و رسوم خاص آن منطقه و شرایط نسبتا آرامی که دارد به پایتخت فرهنگی این کشور معروف است. این کالج، یکی از کالج های بین المللی و برتر در مجارستان و همچنین در اروپا می باشد که زیر شاخه دانشگاه علوم پزشکی، شهر پچ و دانشگاه علوم پزشکی پچ و کالج پچ می باشد. فضای فرهنگی این کالج باعث شده است که دانشجویان مختلفی از اقصی نقاط جهان جهت تحصیل در رشته پزشکی به این دانشگاه روی آورند. کالج پچ به علت پویایی و شرایط مناسب تحصیلی ای که دارد، باعث شده تا رتبه برتری در کنار دیگر کالج های بین المللی کسب کند. شهر توریستی پچ به علت کوچک بودن، باعث شده که فضای آرامی برای تحصیل شما عزیزان که قصد ادامه تحصیل در مجارستان را دارید فراهم کند.

پذیرش و معرفی کالج پچ در مجارستان

داوطلبی که قصد ادامه تحصیل در کالج پچ را دارند، ضمن مطلع شدن از هزینه ها و مقررات این کالج باید مدارکی را در فرم اخذ دانشجو آمده است، ارائه دهد. از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ارائه مدرک دیپلم که مورد تصویب کشور و مدرسه مبدا بوده
  •  کسب نمرات بالا در دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک
  •  طی کردن دوره پیش دانشگاهیی در کالج های معتبر و کسب مدرک قبولی

دروس پیش نیاز و پایه پزشکی را که به عنوان بخشی از دروس رشته پزشکی می باشد را می بایست طی کنید. به عبارتی دیگر، این دروس به داوطلبان تدریس می شود که عبارتند از شیمی، فیزیولوژی، زیست شناسی، زبان تخصصی پزشکی، زبان مجاری، زبان انگلیسی و دستور زبان انگلیسی.

پذیرش در معرفی کالج پچ در مجارستان

معرفی دوره های آموزشی کالج پچ در مجارستان

دوره های آموزشی و تحصیل در مجارستان در کالج پچ به 2 صورت دوره های عادی و دوره های فشرده برگزار می گردد.

نوع دورهتوضیحات
دوره های عادیشامل دروس شیمی، زیست شناسی، زبان مجاری، زبان انگلیسی، زبان تخصصی، فیزیولوژی، دستور زبان انگلیسی است که به مدت 5 ساعت در روز تدریس می گردد.
دوره فشردهعلاوه بر آموزش دروس شیمی، زیست شناسی، زبان مجاری، زبان انگلیسی، زبان تخصصی، فیزیولوژی، دستور زبان انگلیسی است. داوطلبان می بایست تا حدی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.

نکته ای که خوب است به آن توجه کنید، این است که قبل از ورود به دانشگاه و همچنین قبل از شروع ترم می توانید به صورت کاملا اختیاری در دوره کوتاه آموزشی (4 هفته) شرکت کنند. هزینه ثبت نام و شرکت دوره آموزشی زبان آلمانی یک ساله در مجارستان که همراه با اقامت دانشجویی است حدود 6800€ (یورو) می باشد.

شهریه کالج پچ مجارستان

در جریانات معرفی کالج پچ در مجارستان خوب است که نگاهی بر هزینه تحصیل درکالچ پچ داشته باشیم. بر این اساس دانشجویان باید بدانند که آیا از بودجه مالی کافی برخوردار است که در کالج مذکور تحصیل کنند؟ افراد میتوانید با هزینه کمتر در این شهر تحصیل کنند که یکی از مزیت های بسزای این کالج محسوب می شود.

شهریه های کالج پچ در مجارستان به شرح ذیل می باشد:

هزینه تحصیل در کالج پچ€8000 (یورو)
هزینه صدور پذیرش جهت تحصیل در کالج پچ€100 (یورو)
هزینه ثبت نام در کالج پچ€350 (یورو)
هزینه بیمه در کالج پچ€20 (یورو)
هزینه خوابگاه€300 (یورو)
هزینه دوره آماده سازی 4 هفته ای€1200 (یورو)

معرفی خوابگاه در کالج پچ در مجارستان

کالج پچ از امکانات رفاهی و مناسبی من جمله در خصوص خوابگاه، برخوردار می باشد. مزیت های دیگر نیز عبارتند از اینکه دارای امکانات مناسب و مجزایی جهت اسکان دانشجویان می باشد و بعد از پذیرش به راحتی می توانند اقدام به اقامت در خوابگاه کنند. به علاوه هزینه های مربوط به خوابگاه باید قبل از شروع دوره ها پرداخت شود. همچنین دانشجویان می توانند جهت اقامت و تحصیل در کالج پچ در آپارتمان های شخصی اقامت گزینند.

دوستانی که قصد تحصیل در دانشگاه پچ در مجارستان را دارند، ممکن است سوالاتی داشته باشند. بعنوان مثال اینکه آیا کالج پچ میتواند گزینه مناسبی باشد؟ برای تحصیل در کالج پچ چه شرایطی باید داشت؟ هزینه های تحصیل در کالج پچ به چه صورت است؟ شما می توانید جهت کسب اطلاعات در خصوص کالج پچ و همچنین پاسخ به موضوع مهاجرت به مجارستان با وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار درباب معرفی کالج پچ در مجارستان

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ داده می شود:

  • معرفی دوره های آموزشی کالج پچ در مجارستان به چه صورت است؟ 2 دوره، دوره عادی، شامل دروس شیمی، زیست شناسی، زبان مجاری، زبان انگلیسی، زبان تخصصی، فیزیولوژی، دستور زبان انگلیسی است که به مدت 5 ساعت در روز تدریس می گردد. دوره فشرده، علاوه بر آموزش دروس شیمی، زیست شناسی، زبان مجاری، زبان انگلیسی، زبان تخصصی، فیزیولوژی، دستور زبان انگلیسی است. داوطلبان می بایست تا حدی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.
  • پذیرش و معرفی کالج پچ در مجارستان به چه صورت است؟ داوطلبی که قصد ادامه تحصیل در کالج پچ را دارند، ضمن مطلع شدن از هزینه ها و مقررات این کالج باید مدارکی را در فرم اخذ دانشجو آمده است، ارائه دهد. از جمله این مدارک، ارائه مدرک دیپلم که مورد تصویب کشور و مدرسه مبدا بوده، کسب نمرات بالا در دروس زیست شناسی، شیمی و فیزیک و  طی کردن دوره پیش دانشگاهیی در کالج های معتبر و کسب مدرک قبولی
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *