مهاجرت

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج

همواره یکی از راه های موفقیت برای کسب اقامت در کشور یونان، روش مهاجرت به یونان از طریق ازدواج می باشد که روشی پرتقاضا است. در صورتی که شما هم تمایل به داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع مهاجرت به یونان می باشید با خواندن این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید. داشتن اطلاعاتی در رابطه با موضوع حق شهروندی این کشور به صورت مشخص و دقیق دارای این معنا می باشد که مشخص می نماید چه اشخاصی دارای حق شهروندی در یونان هستند.

دریافت حق شهروندی با مهاجرت به یونان از طریق ازدواج

برای دریافت حق شهروندی یونان شروطی وجود دارد که عبارتند از:

شروطشرح
شرط اولشخص متقاضی مهاجرت به یونان از طریق ازدواج در زمان درخواست باید به سن قانونی 18 سال تمام رسیده باشد.
شرط دوماین شخص باید در مدت زمانی به میزان 10 سال قبل از اقدام نمودن برای تقاضای حق شهروندی محکوم به هیچ گونه جرمی نباشد.
شرط سوماین شخص نباید به هیچ صورت در آستانه اخراج از یونان قرار بگیرد.
شرط چهارماین شخص ملزم می باشد که به صورت قانونی و برای 7 سال متوالی قبل از این که اقدام به درخواست اقامت این کشور نماید سابقه اقامت در این کشور را داشته باشد.

شرایط خاص اشخاص متقاضی مهاجرت به یونان از طریق ازدواج عبارتند از:

  • این اشخاص ملزم به داشتن تسلط کافی به زبان یونانی می باشند.
  • این اشخاص ملزم به ورود به بازار اقتصادی یونان می باشند.
  • این اشخاص ملزم به ورود به زندگی اجتماعی در یونان می باشند.

لازم به ذکر می باشد که شخص متقاضی مهاجرت به یونان از طریق ازدواج می تواند با داشتن سایر شرایط برای ازدواج در این کشور اقدام نماید. شخص متقاضی با ادامه تحصیل در یک دانشگاه یونانی می تواند اقدام به ازدواج در این کشور نماید. شخص متقاضی با خرید املاک در یونان یا پرداخت به موقع مالیات خود و سایر عوارض می تواند برای ازدواج اقدام نماید.

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج ویژه اشخاص دارای فرزند

در زمانی که اشخاص متقاضی مهاجرت به یونان از طریق ازدواج موفق شوند که با یک شخص یونانی ازدواج کرده و یک فرزند داشته باشند، ملزم می باشند که قبل از درخواست حق شهروندی به مدت 3 سال تمام در یونان زندگی کنند. فراموش نشود که این اشخاص با روش ازدواج می توانند به راحتی تمام به این کشور مهاجرت نمایند. در صورتی که همسر شخصی که دارای تابعیت یونانی باشد و همسر وی دارای فرزندانی باشد که متعلق به خود او باشند، حضور فرزندان در مراسم و هم چنین در سند ازدواج این اشخاص تاثیری ندارد. در صورتی که شخصی که دارای تابعیت یونانی نبوده و دارای فرزندانی باشند، این موضوع هیچ گونه تاثیری در رابطه با ازدواج با شهروندان یونانی ندارد.

مهاجرت به یونان از طریق ازدواج ویژه اشخاص دارای فرزند

شروط گرفتن تابعیت یونان در 2021

برای این که این اشخاص برای گرفتن تابعیت یونان در سال 2021 واجد شرایط شوند ملزم هستند که سال ها در کشور زندگی کنند. در صورتی که این متقاضی مرد باشد ملزم به گذراندن دوران خدمات نظامی ویژه خود می باشد. البته در صورتی که سن این اشخاص بیشتر از یک سن محدود و خاص باشد و یا این که این شخص دارای تعهدات دیگری باشد مدت زمان لازم برای گذراندن دوران سربازی کاهش می یابد. در صورتی که این اشخاص موفق به اتمام دوران سربازی خود شوند و هم چنین بتوانند همه هزینه های مربوط به خود را را پرداخت نمایند، می توانند حق شهروندی این کشور را بدست آورند.

الزامات مهاجرت به یونان از طریق ازدواج مذهبی

برای ازدواج های مذهبی در یونان باید الزامات زیر را در نظر بگیرید:

  • زوجین ملزم به حضور در جلسات مشاوره قبل از ازدواج می باشند و مدرک مورد نیاز برای حضور در این جلسه گواهینامه دارای اعتبار آنها است.
  • زوجین ملزم به تحویل دادن گواهی می باشند که بیانگر حضورشان در جلسات مشاوره قبل از ازدواج باشد با این توضیح که این گواهی می بایست از جانب یک کشیش ارائه شده باشد.
  • زوجین مکلف به حاضر نمودن دو نفر شاهد در زمان برگزاری مراسم ازدواج خود می باشند.

در صورتی که شما هم با خواندن این مقاله تمایل به داشتن اطلاعاتی بیشتر و جامع تر در زمینه مهاجرت به یونان از راه های مختلف هستید، این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامع تری در رابطه با این موضوع دست یابید، همچنین مشاورین با تجربه این موسسه شما را در خصوص روش های مهاجرت به برترین کشورهای جهان راهنمایی می نمایند، کافیست در این خصوص با ما تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *