ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

از آن جایی که پیدا کردن شغل مناسب بدون حضور در خاک کشوری دیگر دشوار است می توان گفت به جز کشورهایی که ویزای جستجوی کار صادر می کنند و کشورهایی که سیستم امتیازبندی برای صدور ویزای کاری دارند عملا اخذ ویزای کاری سایر کشورها تنها در شرایط خاص میسر می شود. موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین کمک میکنند تا خود آرژانتینی ها یا خارجی هایی که قصد کار دارند بتوانند راحت تر با کارفرمایان ارتباط برقرار نمایند. در این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است راجع به موسسات کاریابی در آرژانتین و نحوه اخذ ویزای کاری این کشور اطلاعاتی ارائه شده است.

  • شرایط کار در آرژانتین چیست؟
  • بهترین روش برای پیداکردن شغل در آرژانتین چیست؟
  • هزینه کاریابی در ارژانتین چقدر است؟
  • بهترین موسسات کاریابی در این کشور کدامند؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری آرژانتین

2 نوع ویزای کاری در آرژانتین وجود دارد یکی ویزای تجاری کوتاه مدت و دیگری ویزای کاری بلند مدت که برای اخذ آن ها مدارک مختلفی مورد نیاز است. مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری کوتاه مدت (اصطلاحا ویزای 24 H) از کشور آرژانتین که اجازه می دهد متقاضیان 30 روز در آرژانتین اقامت داشته باشند، عبارت هستند از:

مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری آرژانتین در سال 2024توضیحات
پاسپورت معتبرپاسپورت فرد باید به اندازه تمامی مدت اقامت وی در آرژانتین اعتبار داشته باشد.
4 قطعه عکس پاسپورتیاین عکس ها باید پشت سفید باشند و کاملا مشابه چهره فعلی صاحب عکس باشند.
رزرو بلیت رفت و برگشتمدرکی مبنی بر داشتن محلی برای اقامت در خاک آرژانتین از جمله رزرو هتل
گواهی تمکن مالیبانک باید نامه دهد مبنی بر این که فرد 3 ماه به میزان کافی نقدینگی در حساب بانکی خود داشته است.
دعوتنامهفرد باید از شرکتی در آرژانتین دعوتنامه ای داشته باشد و بر مبنای آن دعوتنامه درخواست ویزای تجاری دهد.
پرداخت هزینههزینه بررسی مدارک ویزایی که اصلاحا Visa fee خوانده می شود ضروری است پرداخت گردد.

نقش مهم موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری آرژانتین

برای اخذ ویزای کاری آرژانتین نیز مدارک زیر ضروری است:

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری آرژانتین در سال 2024توضیحات
پاسپورت معتبرپاسپورت فرد باید حداقل به میزان قرارداد کاری تنظیم شده اعتبار داشته باشد.
3 قطعه عکس پاسپورتیعکس ها لازم است پشت سفید باشند و کاملا شبیه چهره فعلی صاحب عکس باشند.
پیشنهاد کاریقرارداد کاری که توسط کارفرمای آرژانتینی امضا شده یا گواهی تایید شده از سوی رییس شرکت به منظور انتقال درون سازمانی
مدارک شناساییگواهی تولد (کارت شناسایی و شناسنامه) به علاوه گواهی ازدواج و طلاق
گواهی عدم سوء پیشینهگواهی عدم سوء پیشینه ای که ثابت نماید فرد تا به حال در هیچ کشور مرتکب جرم و جنایت نشده است.
ترجمه رسمی مدارکمدارکی که در رزومه به اخذ آن ها اشاره شده است از جمله نامه سابقه کاری و مدرک تحصیلی باید ترجمه رسمی شود.
پرداخت هزینههزینه بررسی مدارک ویزایی که اصلاحا Visa fee خوانده می شود ضروری است پرداخت گردد.

نقش مهم موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

همان طور که مشاهده شد یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز به منظور دریافت ویزای کاری آرژانتین (Work visa) داشتن قرارداد کاری از یک کارفرمای آرژانتینی است. منتهی پیدا کردن کارفرما علی الخصوص برای کسانی که فعلا اقامت آرژانتین را نیز ندارند، بسیار دشوار است. منتهی موسسات و سایت های کاریابی آرژانتینی این امکان را فراهم کرده اند که هم کارفرمایان راحت تر بتوانند نیروی داخلی یا بین المللی مورد نیاز خود را استخدام نمایند و هم متقاضیان کار بتوانند راحت تر با کارفرمایان ارتباط برقرار کنند.

معرفی موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

موسسات و سایت های کاریابی در آرژانتین نقش اساسی دارند؛ به عبارت دیگر عملا پیدا کردن کار در این کشور بدون کمک گرفتن از این قبیل سایت ها و موسسات دشوار است. بهترین موسسات و سایت های کاریابی در آرژانتین عبارت هستند از:

  • Xpat Jobs
  • Indeed Argentina
  • Monster
  • Craigslist
  • ZonaJobs
  • CareerJet
  • Glassdoor
  • Jobs in Buenos Aires

البته تعدادی از سایت های کاریابی نام برده شده علاوه بر کاریابی در آرژانتین در خصوص پیدا کردن کار در غالب کشورهای دنیا نیز فعالیت دارند. منتهی در کل باید مدنظر قرار داد که حتی با کمک سایت ها و موسسات کاریابی نیز تمایل کارفرما به استخدام کسانی است که زمان درخواست شغل، اقامت قانونی آرژانتین را دارند و نتیجتا نیازی نیست تا کارفرما به دنبال کارهای اخذ ویزا و غیره باشد.

عدم نیاز به موسسات معتبر کاریابی در آرژانتین

همان طور که در مقدمه مقاله اشاره شد، تعدادی از کشورهای دنیا از جمله کانادا از طریق سیستم امتیازبندی ویزای کاری صادر می کنند و تعداد معدودی از کشورها از جمله آلمان نیز ویزای ارزشمندی به نام ویزای جستجوی کار صادر می نمایند. با توجه به سختگیری های اعمال شده از سوی کشورهای دسته اول خصوصا از سوی کانادا و استرالیا، عملا کم هزینه ترین و در حین حال بی دردسرترین راه مهاجرت کاری از طریق اخذ ویزای جستجوی کار آلمان می باشد. با این ویزا فرد لازم نیست حتما پیشنهاد شغلی داشته باشد بلکه می تواند ابتدائا وارد خاک آلمان شود و از نزدیک کارفرمایان را متقاعد نماید که وی توانایی های مورد نظر آن ها را دارد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است اطلاعاتی راجع به موسسات کاریابی در آرژانتین ارائه شد تا کسانی که می خواهند مهاجرت به آرژانتین را از طریق کار دنبال کنند با بهترین موسسات کاریابی آشنا شوند.

سوالات کلیدی در خصوص موسسات کاریابی در آرژانتین

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص موسسات کاریابی در آرژانتین، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. برخی از این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • تعداد موسسات کاریابی در آرژانتین چقدر است؟ طبق آمار به دست آمده در سال 2024 حدود 9850 موسسه کاریابی یا آژانس های استخدام در آرژانتین در حال فعالیت بوده اند، که نسبت به سال 2023 نزدیک به 4% افزایش یافته است.
  • آیا مراجعه به موسسات کاریابی در آرژانتین برای اتباع کشورهای خارجی انتخاب درستی است؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی، برای اطمینان خاطر جهت پیدا کردن شغل مناسب در آرژانتین، بهتر است به موسسات کاریابی در این کشور مراجعه کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *