ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در هلند

موسسات معتبر کاریابی در هلند

شرط اخذ ویزای کار هلند داشتن پیشنهاد کاریابی است و در این زمینه نقش موسسات معتبر کاریابی در هلند میتواند به عنوان تسهیل کننده رابطه کارجو و کارفرما ظاهر شود. اصولا بازار کار کشور هلند به دلیل نرخ بیکاری بسیار پایین تر از سطح اتحادیه اروپا (EU) و نیز سطح میانگین درآمدی بالا و استاندارد زندگی برتر از رونق بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل هر ساله هزاران متخصص و کارگر ماهر خارجی به دنبال اخذ ویزای کاری هلند می باشند تا از این طریق اقامت اروپایی خود و خانواده همراهشان را تضمین کنند.

  • بهترین موسسات کاریابی در کشور هلند کدامند؟
  • مزایای استفاده از موسسات کاریابی برای رسیدن به شغل در هلند چیست؟
  • آیا برای استفاده از موسسات کاریابی، نیاز به پرداخت هزینه است؟
  • شرایط دریافت کار در هلند چیست؟
  • چگونه می توان در هلند به کار دست پیدا کرد؟

راه های مختلفی برای مهاجرت به کشور مدرن و پیشرفته هلند وجود دارد. اما یکی از مطمئن ترین راه ها مخصوصا برای قشر تحصیلکرده و دانشگاهی ایران از طریق مهاجرت کاری به هلند می باشد. هرچند با توجه به قوانین سال 2023 مهاجرت تحصیلی به هلند ساده تر می باشد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص موسسات کاریابی در هلند توضیحاتی ارائه گردیده است.

موسسات معتبر کاریابی در هلند

آژانس کاریابی یونیک به شما کمک می کند شغل جدیدی پیدا کنید. نه هر شغلی، بلکه شغلی که مانند شما منحصر به فرد است. به همین دلیل است که این موسسه کاریابی فراتر از نام، دیپلم یا CV شما را نگاه می کند علایق، استعدادها، شخصیت و انگیزه شما. تو را می سازند. همانطور که شما منحصر به فرد هستید، هر شغلی نیز منحصر به فرد است. منحصر به فرد این منحصر به فرد بودن را در شما احساس می کند و شغلی را پیدا می کند که قلب شغلی شما را تندتر می کند.

سوالات مکرر درباب کاریابی در هلند

هموطنان بسیاری درتلاش برای راهیابی به بازار پر رونق هلند بوده و در مسیر اخذ ویزای کاری هلند در تلاش هستند. آن ها با توجه به شرایط بازار کار هلند در سال 2023 سوالاتی در ذهن دارند که برخی از این سوالات عبارتند از:

  • درآمد متوسط کارگران هلندی در ماه به پول ایران چقدر است؟ بر طبق آخرین آمار سال 2023 از کشور هلند متوسط ماهانه درآمد یک کارگر هلندی حدود 2816€ (یورو) می باشد.
  • شرط اخذ ویزای کار هلند چیست؟ شرایط اخذ این ویزا به این صورت است که کارفرمای هلندی معمولا موظف به ارایه درخواست بوده و بنابراین در وهله اول متقاضی بایستی به دنبال یافتن پیشنهاد کاری در هلند باشد.
  • چه کسانی برای کار در هلند از اخذ ویزای کار این کشور معاف هستند؟ کارگران مهارت بالا یا اسکیل ورکر، دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا (EU)، کارآفرینان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و افرادی که مایل به الحاق اعضای خانواده خود (دارنده ویزای کاری) در هلند هستند، این دسته از افراد فقط با اخذ ویزای اقامت هلند و بدون نیاز به دریافت ویزای کاری می توانند در این کشور به کار مشغول شوند.
  • حداکثر اعتبار ویزاهای کاری کشور هلند چقدر می باشد؟ اعتبار ویزاهای ترکیبی کار و اقامت هلند حداکثر تا 1 سال می باشد.

شرایط کاری موسسات معتبر کاریابی در هلند 2023

یکی از مواردی که همواره درباره بازار کار هلند بایستی بدانید، اطلاع از نرخ بیکاری در کشور هلند می باشد. بر اساس آخرین اطلاعات حاصله از وب سایت اداره آمار اروپا (Eurostat) در سال 2023، نرخ بیکاری کشور هلند در حدود 3.5% گزارش شده است که با توجه به متوسط نرخ بیکاری اتحادیه اروپا (EU) معادل 6.3% رقم بسیار پایین و نوید بخشی است. همانطوری که در نمودار ذیل نیز مشاهده می گردد، کشور هلند پس از کشورهایی مثل جمهوری چک، آلمان و لهستان در رده چهارم کشورهای اروپایی با پایین ترین درصد نرخ بیکاری قرار دارد:

نمودار مقایسه نرخ بیکاری در اتحادیه اروپا

اما مطابق گزارش اداره برنامه مرکزی هلند (CPB)، میانگین درآمد ماهانه کارگران در هلند حدود 2816€ (یورو) و درآمد سالیانه حدود 36500€ (یورو) می باشد. در این میان بیشترین درآمد متعلق به گروه سنی 45 الی 65 سال با درآمدی معادل 42400€ (یورو) می باشد. اما اکنون با توجه به نمودار زیر به بررسی مشاغل پر درآمد هلند در سال 2023 می پردازیم. بر این اساس، بیشترین سطح درآمد ماهیانه متعلق به دندانپزشکان (4000€ (یورو))، پزشکان (3200€ (یورو)) و کارشناسان مالی (3000€ (یورو)) می باشد.

نمودار میزان درآمد در هلند

مهمترین مزایا موسسات کاریابی در هلند

موسسات کاریابی در هلند برای اتباع کشورهای خارجی که به دنبال جستجوی شغل مناسب در این کشور هستند، مزایا بی شماری را ارائه می دهد. به طور کلی سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از نقاط مختلف جهان کار در هلند را به دلیل وجود موسسات کاریابی مختلف در این کشور انتخاب می کنند. به ویژه کار با موسسات کاریابی در هلند می تواند در زمان، انرژی و منابع یک شرکت صرفه جویی کند تا بتواند در حین جستجوی نامزد های واجد شرایط بهره ور باقی بماند.

به طور کلی کار با موسسات کاریابی در هلند دارای مزایا گوناگونی می باشد که در جدول زیر به طور مفصل توضیح داده شده است:

مزایا موسسات کاریابی در هلندتوضیحات
انعطاف پذیریموسسات کاریابی در هلند می توانند به سازمان ها در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کمک کنند و کل فرآیند استخدام را به تجربه ای سریع تر و انعطاف پذیر تر تبدیل کند.
صرفه جویی در زمان و منابعکسب و کارها با همکاری با موسسات کاریابی در هلند می توانند، از منابع انسانی برای ایجاد برنامه های موثر تر و بهبود زندگی کارکنان با صرفه جویی در زمان و مکان استفاده کنند.
کاهش ریسکموسسات کاریابی در هلند، مسئول تمام جنبه های قانونی و مالی فرآیند استخدام هستند، همچنین آنها اطلاعات مالیاتی را پوشش می دهند. از سوی دیگر، کار با موسسات کاریابی در هلند می تواند خطرات قانونی مربوط به فرآیند استخدام را کاهش دهد و در نتیجه در زمان و پول صرفه جویی کند.

مزایای کار در کشور هلند

علاوه بر دریافت حقوق ماهیانه استاندارد در هلند، کار در هلند امتیازات جذاب دیگری نیز دارد. شما مجوز تعطیلات معادل 8% از درآمد سالیانه (تقریبا حقوق یک ماهه) را از کارفرمای شما دریافت می کنید. این میزان برای پوشش مخارج تعطیلات تابستانی شما مد نظر گرفته شده است. علاوه بر این برخی کارفرماهای هلندی پاداش های کاری سر ماه، خودرو شرکتی، گوشی موبایل و یا کمک هزینه ایاب و ذهاب برای کارکنان خود در نظر می گیرند. همچنین مشوق هایی برای کارگران خارجی در هلند از جمله برنامه امتیاز مالیاتی (قانون مالیاتی 30 درصدی) و برنامه مهاجران مهارت بالا نیز وجود دارد.

کارگران ماهر خارجی حتی از بسته های پاداش بسیار جذاب تری در هلند برخوردارند. آن ها می توانند از کمک هزینه اسکان، وام مسکن و نیز کمک هزینه تحصیلی جهت حمایت از فرزندان دانش آموز خود برخوردار شوند. این ها علاوه بر برخورداری از خدمات تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگی، برخورداری از اقامت دائمی اروپایی و امکان اخذ تابعیت اتحادیه اروپا (EU) برای خود و خانواده همراه می باشد.

معرفی موسسات معتبر کاریابی در کشور هلند

معرفی موسسات معتبر کاریابی در کشور هلند

یکی از روش های مطمئن و سریع جهت یافتن پیشنهاد کاری در کشور هلند از طریق ثبت نام در موسسات معتبر کاریابی در هلند می باشد. افراد از این طریق می توانند علاوه بر یافتن کاری در حیطه تخصصی خود همچنین می توانند با ارایه رزومه کاری یا CV خود با کارفرمای هلندی در ارتباط مستقیم باشند. برخی از موسسات معتبر کاریابی در هلند در سال 2023 عبارتند از:

انواع موسسات معتبر کاریابی در هلند 2023توضیحاتمشخصات
موسسه کاریابی RelocateMeموسسه کاریابی متخصص در حوزه IT که درصدد برقراری ارتباط بین شرکت ها و مهندسان نرم افزار خبره از سراسر جهان می باشدآدرس: آمستردام، 1017 AZ
شماره تماس: +31 657 280 190
موسسه کاریابی Undutchablesاز پیشگامان استخدام پرسنل بخش بیزینس بین المللی در هلند که از سال 1996 تعداد بی شماری از کارجویان خارجی را در یافتن مشاغل حرفه ای یاری کرده است.آدرس: آمستلوین، 1181
شماره تماس: +31 (0)204 459 738
موسسه کاریابی High Qualityمتخصص در زمینه استخدام شاغلین حسابداری و امور مالی در شرکت های بین المللی در هلندآدرس: منطقه راندستات، Planetenweg 39-A Hoofddorp, 2132
شماره تماس: +31 235 563 733
موسسه کاریابی Care forceمتخصص کاریابی برای پزشکان، متخصصان درمانی و دندانپزشکان در هلند و بلژیکآدرس: آمستردام، 63 Velp، 6882 MK
شماره تماس: +31 263 554 110
موسسه کاریابی بین المللی Careers in Hollandمتمرکز بر روی استخدام افراد بسیار ماهر در سطح لیسانس و در رشته های فنی و مهندسی، IT و R&Dآدرس: آتلانتا برم، 23 Houten، 3994 WB
شماره تماس: +31 (0) 854 854 900

موسسات معتبر کاریابی در هلند و دریافت ویزای کار

کاریابی از طریق موسسات معتبر کاریابی در هلند فقط بخشی از فرآیند درخواست مجوز کار هلند می باشد. در واقع شهروندان خارجی که قصد کار در کشور هلند را دارند بایستی توجه نمایند که آن ها علاوه بر اخذ ویزای اقامت هلند ملزم به اخذ ویزای کار TWV مجزا (tewerkstellingsvergunning) نیز می باشند. برای اخذ ویزای کاری هلند شما نیازمند مدارکی از جمله مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، فرم درخواست ویزای کار هلند، پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه، مدرک تمکن مالی و قرارداد کاری با کارفرمای هلندی می باشید. اما انواع ویزای کار هلند عبارتند از:

  • توجه کنید که برای اقامت کمتر از 90 روز در هلند، کارفرمای شما می تواند ویزای کاری کوتاه مدت مجزایی را برای شما درخواست نماید که شما می توانید در ترکیب با ویزای شنگن یا پاسپورت شما استفاده نمایید. چرا ویزای کار و ویزای اقامت هلندی به هم مرتبط هستند.
  • اما برای اقامت بیش از 90 روز، در اکثر موارد کارفرمای شما می تواند تک ویزایی (GVVA) به نام شما درخواست نماید که ویزای اقامت و کاری هلند را با یک درخواست از طریق اداره مهاجرت و تابعیت هلند یا IND ترکیب کند.

بهترین راه مهاجرت به هلند

از آن جایی که علاقه مندان به کار در هلند که زمان درخواست اقامت این کشور را نداشته باشند، باید منتظر بمانند کارفرمایی 6 ماه کار مورد نظر را آگهی کند و اگر در این فرصت کسی از هلند یا اتحادیه اروپا پیدا نشد، برای اخذ فرصت شغلی مربوطه تلاش نمایند، غالبا روش تحصیلی را انتخاب می کنند. چرا که کارفرمایان معمولا ترجیحشان استخدام یکی از شهروندان هلند یا سایر کشورهای اتحادیه اروپا است. البته باید توجه نمود که برخلاف تحصیل در فرانسه، آلمان، نروژ و اتریش، نظام تحصیلی در هلند رایگان نیست در نتیجه علاقه مندان به تحصیل در این کشور باید به دانشگاه ها شهریه بپردازند. شهریه دانشگاه های دولتی هلند برای دانشجویان بین المللی یعنی کسانی که شهروند اتحادیه اروپا (EU) یا حوزه اقتصادی اروپا (EEA) نیستند در حدود ذیل است:

  • در مقطع کارشناسی: سالیانه بین 6000€ تا 15000€ (یورو)
  • در مقطع کارشناسی ارشد: سالیانه بین 8000€ تا 20000€ (یورو)

البته شهریه دانشگاه های خصوص هلند سالیانه به 30000€ (یورو) هم می رسد. در پایان، تلاش شد تا در این مقاله شرح کامل و جامعی درباره شرایط کار و کاریابی از طریق موسسات معتبر کاریابی در هلند به حضور شما رسانده شود. شما هموطنان عزیز علاوه بر وب سایت رسمی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین می توانید از طریق کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرامی مذکور در این وب سایت با این موسسه در ارتباط باشید.

پرتکرارترین سوالات موسسات معتبر کاریابی در هلند

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • انواع موسسات معتبر کاریابی در هلند کدام اند؟ موسسه کاریابی RelocateMe، موسسه کاریابی Undutchables، موسسه کاریابی High Quality، موسسه کاریابی Care force و موسسه کاریابی بین المللی Careers in Holland
  • مهمترین مزایا موسسات کاریابی در هلند شامل چه مواردی می باشد؟ انعطاف پذیری، صرفه جویی در زمان و منابع و کاهش ریسک
4.9/5 - (36 امتیاز)

4 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در هلند

  1. حیدر امراللهی بیوکی گفت:

    سلام.اینجانب حیدر امراللهی بیوکی از اصفهان دارای مدرک لیسانس رادیولوژی با حدود۱۳سال سابقه دولتی و بیمه و ۵سال سابقه کار در مراکز غیردولتی میباشم دنبال کار در اروپا هستم.خانمم آرایشگر تمام حرفه ای با مدرک فنی و حرفه ای و داشتن ۳سال سابقه میباشدودارای مدرک زبان انگلیسی تافل میباشد لطفا راهنمایی کنید میتوانیم از طریق ویزای کار مهاجرت کنیم.. سپاسگزارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما سنتون رو نفرمودید. اگر حدود 40 سال سن دارید، می تونید با یادگیری زبان آلمانی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید

  2. موسویان گفت:

    سلام. قصد مهاجرت از طریق مدرک پیش دبستانی ومهدکودک دارم آیا با مدرک تحصیلی شرایط مهاجرت از طریق کار در مهد کودک دارم. سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کاردر کشورهای دیگه باید رزومه خودتون رو ارزیابی کنید و در سایت های کاریابی بارگزاری کنید
      اما احتمالش کمه از این طریق و بهتر ه که از طریق تحصیل در هلنداقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *