ویزای کاری

موسسات معتبر کاریابی در یونان

موسسات معتبر کاریابی در یونان

این مقاله به موضوع موسسات معتبر کاریابی در یونان اختصاص دارد، در واقع موسسات معتبر کاریابی در یونان رابط بین کارفرما و کارجو محسوب می شوند. هر کدام از موسسات کاریابی در این کشور حیطه عمل تخصصی خود را دارند و در آن رشته کاریابی می کنند. اقتصاد یونان، بمانند سایر کشورهای توسعه یافته، غالبا تحت تسلط بخش خدماتی می باشد و بخش خدماتی 82.8% از تولید ناخالص ملی (GDP) یونان را به خود اختصاص می دهد. یونان مقصد اصلی گردشگری در دنیا است و صنعت توریسم در حدود 18% از تولید ناخالص ملی یونان را تشکیل می دهد. یک پنجم از شاغلین یونان در این بخش کار می کنند.

بخش های اولیه (3.9%) و ثانوی (13.3%) بخش بسیار کوچکتری از GDP را تشکیل می دهد. درحدود 13% از مردم یونان در مشاغل مربوط به بخش کشاورزی کار می کنند و بخش بزرگی از مشاغل کشاورزی به شاغلین صنعت ماهیگیری اختصاص دارد. باقیمانده مردم شاغل در یونان در صنعت کشتی سازی یا در بخش صنعتی (عمدتا منسوجات و صنایع شیمیایی) مشغولند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به موسسات معتبر کاریابی در یونان طی سال 2024 اطلاعاتی ارائه می گردد.

کار در کشور یونان در 2024

در چند سال گذشته، یونان دچار شدیدترین بحران مالی خود شد و اقدامات ریاضتی و سخت گیرانه توسط دولت اجرا گردید و بنظر می رسید که اقتصاد یونان به آرامی درحال احیا است. با این وجود، هنوز هم نرخ بیکاری بالاست. سوال این است که چرا کار در یونان هنوز هم برای مهاجرین خارجی یک گزینه عالی به شما می رود؟ حقیقتا، دولت یونان خارجی ها مخصوصا سرمایه گذاران و کارآفرینانی را که قصد سرمایه گذاری در اقتصاد یونان را دارند، هدف گرفته است. درحال حاضر، دولت سرمایه گذارانی که به یونان می آیند و به رشد اقتصاد یونان کمک می کنند، تشویق می کند.

 

بازار کار در یونان فعلا در یک وضعیت بدی قرار دارد. یافتن کار در این شرایط خیلی مشکل است. هرچند که اقتصاد روبه بهبودی است، اما خارجی ها در اولویت از دست دادن کارشان قرار دارند. خبرهای بدی هم شنیده می شود که بدلیل ادامه بحران مالی، خارجی ها کشور را ترک می کنند. اگر می خواهید در یونان کاری پیدا بکنید، سازمان استخدام نیروی انسانی (OAED) گزارش سالانه ای منتشر می کند. این گزارش از مناطق و رشته های حرفه ای می باشد که با کاندیدهای مناسب از یونان و EU مواجه هستند.

اهمیت موسسات معتبر کاریابی در یونان

سرمایه انسانی مهمترین سرمایه یک جامعه یا ملت محسوب می شود و دارای تاثیر بسزایی در موفقیت یک شرکت دارد. بنابرین، مرجعی بایستی که این سرمایه انسانی را شناسایی، تفکیک، دسته بندی، ارزیابی و غربال بکند و از همین روی، موسسات کاریابی در غرب نقش مهم خود را می یابند. در واقع موسسات کاریابی حلقه رابط بین شرکت ها، کارفرمایان و منابع انسانی هستند. HRS: شرکت Human Resources Strategy شرکت گزینش مدیران اجرایی یونان است. این شرکت موفقیت سازمانی ارباب رجوع ها را توسط تهیه خدمات HR یا منابع انسانی تضمین می کند. شرکت HRS شرکتی با سابقه دارای 24 سال تجربه کاری در تطبیق مهارت های کارکنان با پست های شغلی می باشد.

اهمیت موسسات معتبر کاریابی در یونان

برخی از موسسات معتبر کاریابی در یونان

متقاضیان کار در یونان در جستجوی موسسات کاریابی معتبر در یونان می باشند. برخی از موسسات معتبر کاریابی در یونان عبارتند از:

اسامی موسسات کاریابیتوضیحات
Jobforyouموسسه Jobforyou متخصص در یافتن خدمتکاران و پرستاران برای شرکتها، بیمارستانها، هتل ها می باشد.
Job and Practiceاین موسسه مشاغل را در بریتانیا، یونان و قبرس و در همه مشاغل مرتبط با هتل ها و رستوران ها، کارخانجات، انبارها، رانندگان کامیون و اتوبوس تضمین می کند.
A-MC Consultingاین شرکت در تهیه و تدارک خدمات کاریابی برای شرکتها در حوزه IT و ارتباطات از دور متخصص است. از بین شرکای طرف قرارداد که عمدتا چند ملیتی هستند می توان به CEGOS Cyber در ایتالیا و Profiles UK در لندن اشاره کرد.
Palmeraپالمرا موسسه استخدام کارمند مهمان پذیری مستقر در آلمان می باشد که با سابقه چندساله، تیم های سرگرمی و کارمند برای هتل و رستورانها را در کشورهای مختلف تهیه می کند.
iTechSchope Recruimentشرکت کارآفرینی iTechSchope اولین شرکت کارآفرینی IT در یونان است و محل برخورد کارجویان و کارفرمایان بخش فناوری اطلاعات می باشد.
Randstad Hellasخدمات ارائه شده توسط این شرکت استخدام کارمندان حرفه ای و متخصص، راه حل های HR یا منابع انسانی و غیره می باشد.
Victor Wolf LTDحیطه تخصصی این شرکت کاریابی درمورد استخدام پرستاران و کادر حرفه ای درمانی است. شعب این شرکت در کشورهای بالتیک، اسپانیا، مجارستان، قبرس وجود دارد.
FOR Offshoreاین شرکت، کاریابی مالی در بانکداری، حسابداری، بیمه و مالیات را پیشنهاد می کند.

امکان اخذ پاسپورت با کار در یونان

در نهایت با کاریابی و پرداخت مالیات در یونان با گذشت 5 تا 10 سال با توجه به نوع اقامت، امکان اخذ پاسپورت این کشور وجود دارد.

نمودار ذیل جایگاه پاسپورت یونان در سال 2024 را نشان می دهد:

جایگاه پاسپورت یونان

ما در این مقاله به معرفی موسسات معتبر کاریابی در یونان پرداختیم. این موسسات معمولا مورد اعتماد متقابل طرفین کارفرما و کارمند می باشند. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص روش های مهاجرت به یونان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

مهم ترین سوالات در خصوص موسسات معتبر کاریابی در یونان

در بخش پایانی مقاله موسسات معتبر کاریابی در یونان به سوالات شاخص شما پاسخ داده می شود:

  • موسسات معتبر کاریابی در یونان کدام اند؟ موسسه Jobforyou متخصص در یافتن خدمتکاران و پرستاران برای شرکتها، بیمارستانها، هتل ها می باشد. این موسسه مشاغل را در بریتانیا، یونان و قبرس و در همه مشاغل مرتبط با هتل ها و رستوران ها، کارخانجات، انبارها، رانندگان کامیون و اتوبوس تضمین می کند. این شرکت در تهیه و تدارک خدمات کاریابی برای شرکتها در حوزه IT و ارتباطات از دور متخصص است. از بین شرکای طرف قرارداد که عمدتا چند ملیتی هستند می توان به CEGOS Cyber در ایتالیا و Profiles UK در لندن اشاره کرد.
  • اهمیت موسسات معتبر کاریابی در یونان چیست؟ سرمایه انسانی مهمترین سرمایه یک جامعه یا ملت محسوب می شود و دارای تاثیر بسزایی در موفقیت یک شرکت دارد. بنابرین، مرجعی بایستی که این سرمایه انسانی را شناسایی، تفکیک، دسته بندی، ارزیابی و غربال بکند و از همین روی، موسسات کاریابی در غرب نقش مهم خود را می یابند. در واقع موسسات کاریابی حلقه رابط بین شرکت ها، کارفرمایان و منابع انسانی هستند. HRS: شرکت Human Resources Strategy شرکت گزینش مدیران اجرایی یونان است. این شرکت موفقیت سازمانی ارباب رجوع ها را توسط تهیه خدمات HR یا منابع انسانی تضمین می کند. شرکت HRS شرکتی با سابقه دارای 24 سال تجربه کاری در تطبیق مهارت های کارکنان با پست های شغلی می باشد.
4.9/5 - (13 امتیاز)

13 دیدگاه برای “موسسات معتبر کاریابی در یونان

  1. میلاد علیزاده گفت:

    سلام من دوست دارم برم به کشور اروپایی یونان دوست دارم مکانیک خودرو هستم و مدرکشم دارم بالای پانزده سال سابقه کار دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط اقتصادی در کشور یونان اصلا مناسب نیست به همین دلیل پیدا کردن پیشنهاد شغلی از این کشور خیلی سخت هست اما در صورتی که بتونید پیشنهاد کاری دریافت کنید این امکان رو خواهید داشت

  2. علی رام گفت:

    بابت سایت خوب و مطالب به روزتون تشکر می کنم

  3. عرشیا گفت:

    این موسسات معتبر کاریابی در یونان حقیقتا تا چه میزان نقش مثبتی در یافتن کار مناسب دارند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پیشنهادهای شغلی از طرف کارفرماهای یونانی معمولا در این موسسات ثبت می شه و شما می تونید در این وبسایت ها به جستجوی کار بپردازید

  4. sohrab گفت:

    برای کاریابی تو این کشور میشه از طریق موسسه شما هم اقدام کرد ؟ برای کاریابی آلمان شما فرمودید امکان کمکم هست اما برای این کشور چی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در رابطه با پروسه کاریابی حتما با مشاورین ما در ارتباط باشید

  5. diana گفت:

    سلام و تشکر از سایت خوبتون
    ایا از طریق موسسات معتبر کاریابی در یونان قبل از رفتن به کشور مقصد ،
    میتوان از کشور مبدا برای پیدا کردن کار اقدام کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می شه از این طریق هم به کار رسید اما باید به توضیحات ارائه شده توسط کارفرما دقت کنید

  6. امیرحسین گفت:

    با تشکر از مقاله خیلی خوبتون

  7. عادل گفت:

    مرسی عالی بوووووود

  8. هزاره گفت:

    با سلام و سپاس از مطالب مفیدتون.
    آیا موسسات کاریابی در یونان در مقابل یافتن کار برای افراد هزینه ای دریافت میکنند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر هزینه ها باید توسط کارفرما پرداخت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *