ویزای کاری

موسسات کاریابی در قطر

موسسات کاریابی در قطر

قطر شرایط کاری مناسبی دارد و افرادی که طالب اخذ ویزای کار هستند می­ توانند با مراجعه به موسسات کاریابی در قطر شغل مورد نظرشان را بیابند. البته از سال 2024 به بعد برخی از شیوخ قطری این اجازه را دارند تا با صدور دعوتنامه یا همان نامه کفیل درخواست صدور ویزا برای فرد متقاضی کنند. افراد زیادی از دیگر کشورها همچون کشورهای اروپایی و انگلستان نیز برای انجام کار و سرمایه گذاری در قطر به این کشور مهاجرت می­ نمایند.

با توجه به بالا بودن حقوق و دستمزد در قطر و از طرفی عدم پرداخت مالیات در این کشور افراد زیادی علاقمند به انجام کار در کشور قطر هستند. قطر دارای ذخایر و منابع نفت و گاز بسیاری می­ باشد و بیشترین درآمد این کشور نیز بر پایه صادرات این مواد است. در گذشته و قبل از کشف منابع نفتی در قطر، بیشتر مردم این کشور به تجارت مراورید و ماهیگیری مشغول بودند، اما پس از کشف منابع نفتی این کشور فرصت های شغلی بسیار مناسبی برای مردم قطر بوجود آمد. برخورداری از دعوتنامه کاری برای افرادی که خارج از قطر حضور دارند و برای انجام کار به این کشور مهاجرت می ­نمایند، از ملزومات صدور ویزای کار می باشد.

شرایط کار در قطر در 2024

همانطور که می­دانید انجام کار در قطر در سال 2024 طرفداران زیادی دارد. میزان ساعت کاری در قطر بطور متوسط 40-48 ساعت در هفته در نظر گرفته شده است و کارمندان اجازه انجام اضافه کاری را نیز دارند. حقوق کارکنان در قطر در مقایسه با کارمندان اروپایی بیشتر است و دولت قطر نیز به ندرت از کارکنان در این کشور مالیات اخذ می­ نماید، اتباع خارجی برای ورود به قطر به منظور انجام کار در این کشور باید ویزای کاری قطر را دریافت نمایند که دارای اعتبار 6 ماهه تا 3 ساله می­ باشند و افراد اجازه تمدید آن را برای مدت طولانی نیز خواهند داشت. البته در حال حاضر بهترین نوع ویزای کار در دنیا ویزای کار آلمان می باشد. جهت مطالعه مقاله مورد نظر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اجازه کار با موسسات کاریابی در قطر

یافتن شغل و کارفرما در قطر، اجازه کار در قطر و مهاجرت به قطر برای اخذ دعوت نامه شغلی کمی دشوار است، اما در این کشور برخی از موسسات کاریابی در قطر وجود دارد که افراد می­توانند رزومه های کاریشان را به این دفاتر ارسال نمایند. کارفرمایان نیز با مشاهده رزومه کارکنان، با آنان ارتباط برقرار نموده و در صورت توافق دعوتنامه کاری ارسال می­ نمایند. سایت های موسسات کاریابی در قطر مشاغل مورد نیاز کارفرمایان و شرایط انجام کار در شرکت های مورد نظر را در این کشور به نمایش گذاشته و کارکنان می­توانند به راحتی رزومه هایشان را برای این دسته از کارفرمایان ارسال نمایند.

امروزه کشورهای که برای اشخاص متقاضی ویزای کار صادر می کنند، کشورهای هستند که از نرخ بیکاری پائینی برخوردار می باشند و شرایط کاری فوق العاده ای دارند. در این میان می توان به کشورهای آلمان، اتریش و آفریقای جنوبی در اتحادیه اروپا و عمان و قطر در حاشیه خلیج فارس نیز اشاره داشت. در خصوص پیدا کردن کار در این کشورها بهترین گزینه سایت ها و موسسات کاریابی هستند که در این کشورها قرار دارد. برخی از مهم ترین موسسات کاریابی در قطر عبارتند از:

  • easyexpat
  • jobsinqatar
  • bayt
  • Monster Gulf
  • Gulf Talent

اجازه کار با موسسات کاریابی در قطر

مدارک لازم برای استخدام در قطر در 2024

جهت استخدام در قطر در سال 2024 مدارک زیر باید ارائه گردد:

  • مدارک هویتی
  • مدارک گواهی سلامت وزارت بهداشت قطر
  • مدرک اجازه کار اداره کار قطر
  • ویزای دارای اعتبار کشور قطر

تا سال 1967 کشور قطر یکی از مستعمرات انگلستان بود اما پس از آن این کشور استقلال خود را بدست آورد. مردم این کشور مسلمان هستند و در تمامی اموز زندگی خود بر طبق شریعت اسلام عمل می­نمایند. حکومت کشور قطر بصورت پادشاهی اداره می­گردد. ناگفته نماند مردم کشور قطر به سخاوت و مهمان نوازی معروفند.

کار در قطر با جای خواب

کار در قطر با جای خواب در مشاغل خاص و با درآمد های کم پیدا می شود زیرا جای خواب به عنوان یک مزیت و هزینه برای کارفرما محسوب شده و درآمد در این مشاغل کمتر خواهد بود. کار در قطر با جای خواب با مشاغلی همچون نگهبانی و سرایداری و نظافت و حفاظت و برخی موارد کارگر ساده هم در برخی مشاغل مانند سوپرمارکت ها و رستوران ها که شبانه روزی هستند یافت می شوند. فرصت های شغلی مذکور در قطر با جای خواب وجود دارند که می توانند برای کارگران ساده شغل مناسبی باشند که هزینه مسکن را بسیار کاهش می دهد.

کار در کشتی قطر

یک شرکت کشتیرانی مشهور در قطر که فرصت های شغلی هیجان انگیزی را ارائه می دهد. اگر به دنبال شغلی با ارزش در صنعت دریایی هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. طیف گسترده ای از فرصت های شغلی موجود در شرکت حمل و نقل قطر را کشف کنید. از عملیات دریایی گرفته تا تدارکات و مدیریت، گزینه های شغلی متنوعی را برای افراد با مجموعه مهارت ها و سوابق مختلف ارائه می شود. آن ها تلاش می کنند افراد با استعدادی را جذب کنند که علاقه مند به صنعت هستند و برای ارائه برتری تلاش می کنند.

استخدام نقاش ساختمان در قطر

استخدام نقاش ساختمان در قطر دارای شرایطی است که فرد باید آن ها را داشته باشد. البته در هر پروژه ای کارفرما ممکن است موارد مختلفی را مدنظر داشته باشد. به طور مثال ممکن است شرایط کارفرما حداقل 2 سابقه کار و سن مورد نظر او بالای 25 سال باشد. یا ممکن است کارفرمایی رده سنی خاصی برای شغل نقاش ساختمان قطر نداشته باشد. برخی ممکن است جنسیت فرد را فقط مرد بپذیرند و برخی دیگر نه. اما به صورت کلی مردان شانس بیشتری برای کار به عنوان نقاش ساختمان در قطر دارند.

استخدام اپراتور تاور کرین خارج از کشور

اپراتور تاور کرین یک شغل پردرآمد و مسئولیت ‌برانگیز است که در خارج از ایران نیز بسیار طرفدار دارد. برای کار در این حرفه در خارج از کشور، ابتدا باید دارای مدارک و مهارت ‌های لازم باشید. بسیاری از کشورها از جمله قطر نیاز به مهارت و تجربه اپراتور تاور کرین دارند و از طریق سایت‌ های کاریابی مختلف می‌توانید به دنبال فرصت ‌های شغلی در این زمینه بگردید. همچنین، رزومه خود را به زبان انگلیسی تهیه کنید و در سایت ‌های مختلف ثبت نام کنید تا فرصت‌های شغلی را از دست ندهید.

شرایط همراه در ویزای کار قطر

شما می توانید خانواده درجه یک خود را به همراه خود به کشور قطر ببرید. منظور از خانواده همسر قانونی و فرزندان هستند. امکان همراه داشتن فرزند خواندگان نیز وجود دارد اما برای این کار نیاز به گذران مراحل ادارای بیشتری وجود دارد، همچنین این امکان وجود دارد که فرد والدین وابسته خود را نیز همراه داشته باشد. توجه داشته باشید که ازدواج شما حتما باید به صورت رسمی به ثبت رسیده باشد.

تا زمانی که فرصت برای کار در آلمان، کار در کانادا و کشورهایی از این دست وجود دارد، انتخاب قطر به عنوان مقصد کاری می تواند یک اشتباه بزرگ به حساب آید که چندان معقول نیست. کشوری مانند کانادا به شدت از کانون خانواده حمایت می کند و به همین دلیل است که مهاجرت به کانادا از طرق مختلف به سادگی به همراه تمامی اعضای خانواده میسر می شود. روش های مهاجرتی بسیاری در جهان وجود دارد که به کمک آن می توان به بهترین کشور های جهان مهاجرت کرد و شرایط مناسبی برای خود ایجاد کرد. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دراین مقاله در خصوص موسسات کاریابی در قطر توضیحاتی ارائه نمودند.

3.9/5 - (37 امتیاز)

1,141 دیدگاه برای “موسسات کاریابی در قطر

  1. yar گفت:

    سلام. بازار کار برای مهندسی شیمی چه طوره
    آیا میشه کار خوب پیا کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما وجود داره

  2. مهدی غلامپور گفت:

    سلام من دوست دارم به کشور قطر مهاجرت کنم میخام کار تعمیرات خودرو بگیرم میشه تو کشور قطر کار تعمیرات خودرو یاد گرفت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما باید سابقه کار داشته باشید تا بتونید کار پیدا کنید

  3. فرشاد گفت:

    راننده بیل مکانیکی هستم ویژه دار فنی خوب کار کرده در امور ذوب وریخته گری (ضایعات چنگ قیچی مگنت )پیکور وپاکت هم کار کردم ایا در کشورهای حاشیه خلیج فارس میتوانم مشغول بکار بشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در همین سایت هایی که ذکر شده جستجو کنید. هم کشور عمان و هم قطر می تونید کار پیدا کنید

  4. سیامک گفت:

    سلام .مدرک دان ۶کونگ فو .و کار در بوکس جودو .کیک بوکس و حکم و مقامهای زیاد .سابقه کار متعددبادیگاردی و محافظی شخص و مکان و سرتیم بودن با مدارک معتبر .فایتر رینگی و خیابانی با هر گونه امتحان تست بدنی فیزیکی و روانشناسی مرتبط به کار مشکلی نیست .سابقه ۱۲ سال کار security گارد در انگلیس هم دارم .میخواستم بدونم چجوری میتونم کشور عربی یا اطراف ایران کارم رو دنبال کنم ؟؟ البته اگر کسی هم مدیر هست و دنبال استعداد تو مملکت خودمون هست شماره تماس خودمه …با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سایت هایی که ارائه شده رو بررسی کنید تا به کار برسید

  5. علیرضا هژبری گفت:

    سلام راننده جرثقیل هستم پایه یک هم دارم (سبک . سنگین )با ده سال سابقه لطفن راهنمایی کنید چطور میشه در کشور قطر کار پیدا کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق همین موسسات کاریابی شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

  6. ابراهیم شفایی گفت:

    سلام من حدود 20سال سابقه کار سرویکاری موتور و گیربکس اتومات رو دارم ولی تجربی هست مدرک ندارم بنا به دلایلی تمام سرمایه خودمو به جای مهریه دادم زبان خارجی بلد نیستم در چه صورت میتونم به قطر سفر کنم تا کار مناسب شغلم و جای خواب پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدان کنید ولی باید بدونید که با جای خواب معمولا کار نمی دن یا اگر بدن، اصلا استاندارد نداره

  7. حسن گفت:

    سلام من سابقه 15سال کار در بیمارستان های دولتی شیراز رو دارم سنم 36الان کارشناسی hse رو خوندم میتونم یا شرایط کار در این کشورها رو دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی از این بابت نیست

  8. رضا گفت:

    سلام من ۲۹سال سن دارم آشپز هستم به کار لوله کشی ساختمان هم واردم دیپلم دارم آیا در قطر یا کشوری دیگر کار برای ما پیدا میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از طریق کفیل وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید

  9. امید گفت:

    با سلام.. من لیسانس شیمی دارویی دارم و 34 سال سن دارم. مدارک متفرقه دیگری از فنی حرفه ایی دارم.. میخاستم بدونم ایا برای کار در قطر برای من موقعیت هست یا نه.. و هم چنین دونستن زبان انگلیسی یا عربی الزامیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله زبان انگلیسی رو بلد باشید کفایت می کنه

  10. مهدی محمودی گفت:

    من ۳۹ ساله مجرد دیپلمه از تهران
    شرایط شغل رانندگی را می خواستم بدانم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      افراد زیادی هستند که می تونن با شغل شما مهاجرت کنند. در نظر داشته باشید که باید از طریق سایت های کاریابی در قطر، دنبال کار بگردید تا بتونید در نهایت یک پیشنهاد شغلی به دست بیارید

  11. هاجر گفت:

    سلام من ۲۵سالمه ومدرک کاربرماساژ دارم وهمسرم۳۲سالشه وکارش نصب دوربین های مداربسته وهوشمندسازی منزل هست..میتونیم درقطر یاعمان کارپیداکنم..عربی بلدیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله هم می تونید همین موسساتی که ذکر شده رو جستجو کنید تا به کار برسید.
      هم این که می تونید برای برای پیدا کردن کفیل اقدام کنید

  12. یاسر گفت:

    یاسر هستم مجرد….
    دوست دارم در رشته ی خودم مشغول بکار باشم و مهاجرت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید یا از طریق همین موسسات کار پیدا کنید یا این که یک کفیل داشته باشید که بتونید برید قطر دنبال کار بگردید

  13. فاضل چلداوی گفت:

    باعرض سلام بند جوان ۳۸ ساله ودارای ۷سال سابقه کار به عنوان رانند لیفتراک هستم وبه زبان عربی کاملا مسلط هستم آیا برام در کشور قطر یاعمان کار هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این مسیر برای شما وجود داره. با توجه به این که به زبان عربی تسلط دارید، می تونید از سایت های کاریابی استفاده کنید برای این که بتونید شغل مورد نظر خودتون رو از ایران پیدا کنید

  14. علی ناطقی گفت:

    سلام بنده بالای 23سال است درحوزه تولید پوشاک فعالیت دارم و چندسالی ست بعنوان مشاور فنی و مدیر فنی واحد مهندسی محصول برندهای بزرگ و مشهور ایران فعالیت میکنم،شرایط کار برای بنده هست جسارتا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نفرمودید که خودتون چند سالتون هست.
      باید از طریق موسسات کاربای استفاده کنید. البته راه ساده تر و بهتر این هست که از طریق یک کفیل خودتون رو به قطر برسونید که بتونید مستقیم توی این کشور دنبال کار بگردید

  15. عبدالله گفت:

    سلام من سیزده سال سابقه کار دارم از شرکت ملی نفتکش ایران و تمام مدارک بین‌المللی دریانوردی دارم حتی گذرنامه دریانوردی کشور پاناما و قبرس دارم خواهان کار در کشتیهای قطر هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید مستقیما از طریق همین موسساتی که از اون ها یاد شده کار پیدا کنید.
      به دلیل خاص بودن شرایط شما، می تونید سریع تر به کار برسید

  16. مهسا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من معلم زبان انگلیسی در مدارس هستم. 6 سال سابقه کار دارم و مدرک ایلتس و ttc هم دارم. در اموزشگاههای مطرح هم تدریس میکنم. خواستم بپرسم امکانش هست که به عنوان معلم زبان در قطر مشغول به کار بشم
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ورود به مدارس این کشور ساده نیست اما اگر بتونید در آموزشگاه های دیگه این مهم رو انجام بدید، شرایط بهتری خواهید داشت

  17. سعید بخت خواه گفت:

    با سلام بنده غواص صنعتی هستم و اوپراتور اتاق فشار مایلم در کشور قطر مشغول به کار شوم میشه راهنمایی کنین ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یا کفیل پیدا کنید یا این که از طریق سایت های کاریابی که معرفی شدن، شغل پیدا کنید

  18. حسن اکبرپور گفت:

    سلام شغل من لوله کشی و جوشکاری هست مدرک جوشکاری هم دارم چگونه میتونم کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید یک کفیل پیدا کنید، یا از طریق سایت های کاریابی در این کشور اقدام کنید به کاریابی

  19. داریوش ورکیانی گفت:

    سلام من 56 سال سن دارم 30سال در موضوع کنترل کیفیت در ساخت تجهیزات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کار کرده ام. آیا میتوانم در کشور قطر کار کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که سن شما در آستانه بازنشستگی قرار داره و البته از نظر سابقه کاری هم نزدیک به بازنشستگی هستید، بسیار سخت می تونید در این مسیر گام بردارید

  20. صمد عباسی گفت:

    سلام خستا نباشید من راننده گریدر حرفه ای هستم و ۲۵ سال سابقه کاری دارم و به جز راه سازی در سد سازی هم کار کردم و گواهیتامه ویژه هم دارم چطور میتونم در خارج از کشو کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر هدف شما قطر هست، باید یک کفیل در این کشور پیدا کنید که مجوز حضور شما در این کشور رو به دست بیاره و شما بتونید توی این کشور به کار مشغول بشید.
      با این سابقه کاری، خیلی بعید هست توی کشورهای مطرح اروپایی کار پیدا کنید چون در آستانه بازنشستگی هستید

  21. علیرضا گفت:

    سلام ۴۰ سال دارم آیا میشه بااین مشخصات به کویت یا قطر رفت
    رزومه و مهارت ها آشنایی با کامپیوتر و فنی مسئول روابط عمومی فدراسیون دفاع شخصی مسئول کمیته فنی دفاع شخصی درسبک های مختلف مدرس هنرهای رزمی هستم مدرک مربیگری رسمی از فدراسیون کشوری وجهانی دفاع شخصی و مربیگری جت بوکسینگ با مدرک فدراسیون کشوری. دان1 های فول کنتاک گواهینامه ومدرک سیر سیاه کونگ فو توآ مدرک داوری آشنایی باحراست وحفاظت آشنایی با سلاح گرم وسرد
    آشنای کامل با حراست و مانیتورینگ
    گواهینامه رانندگی پایه دوم وگواهینامه موتور سیکلت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به قطر می تونید ولی کویت امکان ورود شهروندان ایرانی رو نمی ده

  22. علی شهریاری گفت:

    ببخشید کفیل یا پیمانکار ایرانی باید از کجا پیدا کنم
    چون از چن نفر سوال پرسیدم میگن یا باید زبان انگلیسی بلد باشی یا عربی ولی من متاسفانه هیچ کدوم رو بلد نیستم
    اگه میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کفیل شما حتما باید قطری باشه وگرنه قبول نمی کنند درخواستتون رو.
      برای پیمانکار هم باید جستجو کنید تا ایرانی پیدا کنید مسیر مشخصی وجود نداره

  23. علی شهریاری گفت:

    سلام من ۳۰ سالم هست و فیتر خط لوله گاز و ساخت ایستگاه گاز و ابزار دقیق و و جوشکار لوله هستم خواستم اگه بشه قطر مشغول کار بشم اگه میشه راهنمایی کنید
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل قطری داشته باشید یا این که از طریق موسسات کاریابی یک پیشنهاد کاری به دست بیارید تا بتونید به قطر مهاجرت کنید و ویزای کاری رو دریافت کنید.

  24. نسیم گفت:

    نسیم
    با سلام و خسته نباشید
    من 17سال سابقه بیمه دارم و در شهرداری کار میکنم مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم چجوری میتونم اقدام کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید از طریق همین موسسات کاریابی رزومه ارسال کنید که به پیشنهاد کاری برسید، یا این که یک کفیل پیدا کنید و خودتون رو به قطر برسونید و دنبال کار بگردید

  25. غلامعباس شتردار گفت:

    سلام منراننده حرفه ای هستم با گواهینامه متبر باروزمه کاری لیفترا ک .لودر .جرثقیل .پایه یک مدارک کامل با کارت هوشمند با۲۰سال سابقه مرایاری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا از طریق همین موسساتی که معرفی شده یا از طریق پیدا کردن یک کفیل، باید یک شغل در قطر پیدا کنید

  26. رسول حیدری فجر گفت:

    راننده لیفتراک حرفه ای هستم رول گیر نیزه کلمپ برقی دیزل بنزین. ووومایلم در خارج کشور با حقوق خوب کار شرایط و. لطفاً توضیح دهید ممنون وسواس گذارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید در قطر کار کنید، یا باید مستقیم از همین موسسات کار پیدا کنید، یا این که برای رسیدن به کار کفیل پیدا کنید و تشریف ببرید قطر

  27. فرهاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده فرهاد پرهیزگار هستم
    جوشکار زیر آب آرگون با 3سال سابقه کار
    کار برام هست ک بیام و چه جوری مراجعه کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل داشته باشید در قطر که مجوز حضور شما در این کشور رو صادر کنه.
      می تونید در دوره ای که دعوتنامه دارید در این کشور دنبال کار بگردید و اگر قرارداد امضا کردید، می تونید اقامت موقت به دست بیارید

      1. فرهاد گفت:

        بدون مجوز نمیشه که بیام ؟
        مثلا خودم بلیط بگیرم ویزا اینا بعد بیام قطر
        دنبال کار بگردم
        واسه کار بیشتر کجا مراجعه کنم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید ویزای توریستی بگیرید و 14 روز در قطر باشید. ولی اگر کار پیدا کردید، باید برگردید ایران و اقدام کنید برای ویزای کاری

  28. Danial.diver گفت:

    سلام وقت بخیر من 22سالم هست
    و غواص صنعتی هستم با مدارک بین‌المللی ،
    خدمت تمام شده،و اکنون دنبال کار در قطر میگردم
    شرکتی هست که دعوت نامه برا بفرسته. یا هر طور که امکان داره کاری مرتبط با شغلم در قطر پیدا شه؟
    با هر شرایطی!!!
    آماده و سر حااال

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که سابقه کار نداشته باشید، سخت می تونید کار مرتبط پیدا کنید. بهتر هست در این صورت یک کفیل پیدا کنید که مجوز اولیه حضور توی این کشور رو برای شما فراهم کنه

  29. مهرداد مالمیر گفت:

    با سلام بنده آشپز دانشگاه علوم پزشکی هستم خیلی دوست دارم تو قطر کار کنم خسته شدم در ایران با حقوق کم و با وضع مالی خراب اگه هر کاری هم باشه انجام میدم تورو خدا اگه تونستید کمکم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید کفیل پیدا کنید یا این که مستقیم یک پیشنهاد شغلی از قطر داشته باشید تا بتونید اقدام کنید

  30. حمید گفت:

    سلام حمید هستم ۴۲ساله
    بامدرک بین‌المللی فن ورز هوایی (سیمبان) شبکه
    چگونه میتوانم در قطر مقیم و مشغول به کار شوم
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از سایت های کاریابی در قطر جستجو کنید یا اینکه یک کفیل قانونی پیدا کنید که از این طریق بتونید خودتون رو به قطر برسونید و مستقیم کاریابی کنید

  31. عزیزموسوی گفت:

    سلام ایا برای کارهای ساختمانی متوانیم مهاجرت کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حال حاضر این مشاغل محدودیت هایی داره از نظر تعداد مشاغل در دسرس و شهروندان کشورهای هند و اون ناحیه با درآمد خیلی کم در این کشور مشغول کار هستند.
      بهتر هست که سایت های کاریابی رو چک کنید

  32. سیدمحمدمیرشعبانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۴۲ ساله هستم دارای گواهینامه پایه یک وکارباتریلی
    ایاامکان کاربرای من فراهم هست
    ممنون از راهنمایی شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما وجود داره که از این طریق به کار برسید. باید یا کفیل پیدا کنید یا این که پیشنهاد کاری دریافت کنید

  33. آیلین گفت:

    سلام
    کارشناسی ارشد معماری دارم
    ۱۵ سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و مسلط به نرم افزارهای معماری برای طراحی و طراحی داخلی هستم.
    طراحی پلان نما و داخلی هم انجام میدهم ولی شرایط کار و درامد واقعا جالب نیست و حق الزحمه بسیار کم در مقابل زحمت زیاد .ممنون میشم راهنماییم بفرمایید که از چه طریقی میتونم اقدام کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به قطر از طریق کار، شما می تونید از طریق کفیل اقدامات رو انجام بدید.
      راه دیگه این هست که از طریق موسسات کاریابی توی این کشور اقدام کنید و فرصت های شغلی رو مورد بررسی قرار بدید

  34. حسین موحدپور سر آشپز بین المللی گفت:

    سلام بنده سرآشپز ایرانی فرنگی فول هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مستقیما با برخی از رستوران های موجود در قطر مکاتبه کنید و رزومه دقیق خودتون رو ارسال بفرمایید

  35. کامران گفت:

    سلام بنده ۳۸ ساله دارای مدرک فنی حرفه ای ماساژ روسی و تایلندی هستم آیا امکان کار در کشور قطر برای من وجود داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله به ویژه در حال حاضر که به جام جهانی نزدیک می شیم ولی باید در نظر داشته باشید که درخواست ها برای رسیدن به کار در این کشور به ویژه در حوزه ای که شما فعالیت می کنید در این دوره بسیار زیاد هست.
      از طریق موسسات کاریابی یا کفیل اقدامات لازم رو انجام بدید

  36. هادی خلیفات گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دریانورد هستم با 11 ساله سابقه مرخصی که بهم میدادند و مشغول به کارهای که انجام میدادم برات بیان میکنم؟
    کمک آشپزی
    کمک جوشکار
    بتن کاری
    بنایی
    نما
    خدماتی
    نظافت خونه و … و ساختمانی و ویلا و کشاورزی و … دام داری اصلا کار نکردم و بلو نیستم ،
    جا خواب و خوراک داشته باشد
    مجرد هستم 31 ساله
    مرخصی داشته باشد
    ممنونت میشم اگر کارگری هم بامبلغ زیاد بدند خبرمون کنید
    ساکن آبادان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که بتونید به خواسته خودتون برسید، باید سایت های کاریابی در قطر رو چک کنید.

  37. خالد چنانی گفت:

    گفتید که مترجمین زبان عربی برای کار درقطر نیاز به کفیل ندارند خود شرکت کفیل برای آنها هماهنگ میکنه درسته.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر ما همچین ادعایی رو بیان نکردیم!
      در صورتی که پیشنهاد کاری داشته باشید از شرکتی قطری، دیگه نیازی به کفیل پیدا کردن ندارید

  38. صادق صریح زاده گفت:

    سلام من راننده بیل مکانیکیم. جویای کار در قطر هستم
    سابقه کار با انواع بیل سبک و سنگین راتا1250 دارم ومصلط به کار در معادن آهن . وشیب زنی . زهکشی . احداثی با چند سال سابقه بخاطر مشکلات اقتصادی میخام قطر برم شاید مشکلاتمون حل بشه کفیل هم دارم چکار کنم از کجا شروع کنم. ممنون.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر کفیل دارید، دیگه نیازی نیست که شما کاری بکنید، ایشون باید یک دعوتنامه برای شما ارسال کنند و شما با استفاده از اون یک وقت از سفارت قطر بگیرید و تشریف ببرید اونجا

  39. بهزاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده مدرک
    کاردانی مدیریت کسب و کار
    برق صنعتی فنی حرفه ای
    طراحی و plc فنی حرفه ای
    مربیگری ورزش ووشو
    تعمیرات موبایل
    دارم،میشه راهنمایی کنین از چه طریقی بتونم با کارفرما قطر یا کانادا ارتباط برقرار کنم؟
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تنها راه شما، چک کردن سایت موسسات کاریابی در این کشورها هست

  40. جمشید گفت:

    سلام من تولید کننده سنگ های مصنوعی و آنتیک هستم میخواهم به قطر مهاجرت کنم آیا برای عنوان شغلی که دارم در قطر کار پیدا می‌شود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید در این زمینه هم فعالیت داشته باشید. سایت ها موسسات کاریابی در قطر رو مورد بررسی قرار بدید و عنوان شغلی خودتون رو پیدا کنید

  41. روح الله گفت:

    سلام بنده ۴۰سال سن دارم و گواهینامه لیفتراک را دارم عرب زبان هستم ساده ترین روش برای کار درقطرچیست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که از طریق موسسات کاریابی که معرفی شد، دنبال کارهای مرتبط با تخصص خودتون بگردید

  42. علیرضا گفت:

    من برنامه نویس وب ام 50سالمه
    آیا توی قطر برام من کار هست
    مدرک تحصیلی آنچنانی ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مسیر بسیار سختی پیش روی شما قرار داره. سایت های کاریابی توی این کشور رو مورد بررسی قرار بدید

  43. علی لشکری گفت:

    سلام بنده تعمیرکار ماشینهای اداری هستم چطور میتونم در قطر کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک کفیل پیدا کنید توی قطر که به شما مجوز بده توی این کشور دنبال کار بگردید و یا به طور مستقیم از سایت های کاریابی این کشور کار پیدا کنید

  44. سجاد جلالي گفت:

    سلام وقت بخير
    من كارشناسي مهندسي نفت دارم و در حال حاضر در دكل حفاري كار ميكنم چجوري ميتونم برا دكل هاي حفاري قطر و شركت نفت هاي قطر رزومه ارسال كنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید از موسسات کاریبای اقدام کنید به ارسال رزومه یا این که سایت شرکت ها رو پیدا کنید و بهشون پیام بدید

  45. mohammad گفت:

    سلام بنده سنگ کار هستم نماهای سنگی کار میکنم آیا میتونم ب قطر مهاجرت کنم باخانواده ام وآیا سنگ کاری درآمد خوبی دارد درآنجا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما باید اول تشریف ببرید وقتی کار پیدا کردید می تونید سایر اعضای خانواده رو هم دعوت کنید

  46. حسن شمس اسفندآباد گفت:

    مدیریت محترم
    با سلام و عرض ادب
    بنده دکتر حسن شمس اسفندآباد هستم.‌لیسانس روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی. لیسانسیات و دکتری در روانشناسی از دانشگاه استکهلم، سوئد. دانشیار دانشگاه که اخیر در ۶۸ سالگی بازنشسته شده ام. ۸ کتاب درسی تالیف و دو کتاب درسی ترجمه کرده ام که ناشر غالب آنها سازمان انتشارات سمت است. حدود صد مقاله به زبانهای انگلیسی و فارسی دارم و در کنفرانسهای بین المللی بسیاری حضور داشته ام. به زبان انگلیسی و سوئدی تسلط دارم.‌۱۵ سال است که با همسرم مرکز مشاوره رهنما در تهران را اداره می کنیم و من در آنجا مشاوره فردی و مشاور پیش از ازدواج، و مشاوره خانواده می دهم. تمایل به کار در کشورهای خلیج را دارم. با توجه به تجربه شما برای یافتن کار در حیطه روانشناسی در حیطه تدریس یا مشاوره در کشورهای خلیج چه باید انجام دهم.ایا چنین امکانی برای بنده می توان متصور شد؟
    پیشاپیش از وقتی که به پاسخگویی به سوال بند اختصاص خواهید داد تشکر می نمایم. با آرزوی تحقق آرزوهایتان
    حسن شمس اسفندآباد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وقت شما بخیر. برای شما شاید بهترین گزینه این باشه که مرکز خودتون رو به این کشورها منتقل کنید و در حقیقت از طریق سرمایه گذاری وارد خاک این کشورها بشید

  47. اسماعیل توکلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    مدرک پایه یک رانندگی دارم، ۴۴سالمه.
    برای رفتن به کشورقطر باید چکاربکنم؟ اصلا به پایک در قطر احتیاج دارند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با در اختیار گرفتن یک کفیل، خودتون رو به قطر برسونید و دنبال کار بگردید. حرفه شما متقاضی داره.

  48. حمید کرمی گفت:

    سلام خسته نباشید
    ۲۰سال سابقه کار در باطریسازی یا برق خودر دارم فعلا هم مشغول کار هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر کفیل پیدا کنید می تونید اقدام کنید

  49. محمود گفت:

    سلام
    من برنامه نویس هستم، چطور میتونم با ویزای کار قطر را دریافت کنم؟ زبان انگلیسی هم در حد متوسط هستم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید یا این که با استفاده از کفیل به این کشور وارد بشید و دنبال کار بگردید

      1. حسن حریزاوی گفت:

        سلام جوشکار هستم متوانم اقدام به مهاجرت کنم ۳۵ سالمه ۱۷ سال کارگاه جوشکاری درب و پنجره دارم به زبان عربی مسلط هستم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله شما می تونید مهاجرت کاری داشته باشید

  50. حمید فصیح گفت:

    سلام فوق دیپلم حقوق، لیسانس روابط دیپلماتیک و همچنین دوره فوق لیسانس روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی رو در سال ۹۳به اتمام رساندم که فقط پایان نامه مونده ۳۸ سال دارم متاهل و دارای ۸سال سابقه کار اجرایی در یک مجتمع آموزشی وابسته به یک نهاد معتبر در تهران رو دارم و قصد گرفتن ویزای کار در قطر رو دارم لطف میکنید راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در قطر پیدا کنید که مسیر مهاجرت شما به این کشور رو هموار کنه. شما تشریف می برید قطر دنبال کار می گردید و بعد می تونید کار پیدا کنید و بمونید

  51. علی الوانی گفت:

    سلام
    من سابقه 18 سال حسابداری دارم اما زبان انگلیسیم خوب نیست میتونم تو قطر کار پیدا کنم اگه آره چجوری؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای کار پیدا کردن در قطر باید زبان عربی یا انگلیسی رو بلد باشید تا بتونید با کارفرما ارتباط برقرار کنید

  52. Sedigheh گفت:

    سلام و عرض ادب
    تکنسین داروخانه یا به اصطلاح عامیانه نسخه پیچ هستم با تقریبا دوسال سابقه کار لیسانس کشاورزی هم دارم اما در حال حاضر مشغول به کار در داروخانه هستم و ۴۰ سال سن دارم .تسلط نسبی به زبان انگلیسی دارم با این شرایط میتونم برای کار در کشور قطر اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در کشور قطر برای خودتون پیدا کنید که بتونه مجوز حضور شما در این کشور رو دریافت کنه

    2. ساناز گفت:

      سلام دوره تکنسین داروخانه مدچنل میتونید شرکت کنید

  53. یاسمین گفت:

    سلام آیا میشه کار در قطر رو ب صورت آنلاین پیدا کرد ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ولی طبیعتا بسیار دشوار هست

  54. قراگوزلو گفت:

    سلام من کارشناس در رشته میکروبیولوژی هستم چطوری میتونم در قطر کار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در این کشور داشته باشید تا برای شما دعوت نامه ارسال کنه و شما بتونید توی این کشور دنبال کار بگردید

  55. حمید چراغی گفت:

    سلام من گواهینامه لیفتراک دارم و ۸سال که کار انبارداری شرکت دارو را انجام میدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به دنبال کار هستید باید از موسسات معتبر کاریابی استفاده کنید تا برای شما دعوتنامه رسمی کار ارسال کنند

  56. جواد كاظمى گفت:

    سلام من كارم محافظ شخصى و باديگارد هست چگونه ميتوانم به قطر براى كار مهاجرت كنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید کار کنید به شرط این که پیشنهاد کاری دریافت کنید

  57. مینا گفت:

    من پزشک هستم و قصد مهاجرت به قطر دارم،چطور میتوانم کار پیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما ابتدا باید ازمون پرومتریک رو بدید در صورتی که مجوز حضور در قطر رو پیدا کردید، می تونید دنبال کار بگردید

      1. صادق گفت:

        از کجا میتونم کاری پیدا کنم برای رشته های عمران در قطر
        مثل طراحی انجام بدم بفرستم و حقوقم رو بگیرم
        میشه معرفی کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام باید سایت موسسات کاریابی توی این کشور رو مورد بررسی قرار بدید

  58. میثم گفت:

    سلام خسته نباشید از کار خوبتون پدر من پیمانکار صفر تا صد ساختمان هست با سی سابقه کار میخواد بنا بر دلایلی به قطر سفر کنه اگر کمکی میتونید بکنید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل برای ایشون پیدا کنید که بتونن از این طریق کار رو انجام بدن و ایشون برای کاریابی وارد قطر بشن

  59. سید مسعود حسینی گفت:

    سلام . پیمانکار و مجری تاسیسات مکانیک ساختمان هستم صفر تا صد . چطور میتونم رزومه کاری خودم رو برای شرکتها و موسسات بفرستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید رزومه خودتون رو به زبان انگلیسی تهیه کنید، شرکت های مرتبط با کار و فعالیت خودتون رو شناسایی کنید و بعد از طریق ایمیل رزومه رو در اختیار اون ها قرار بدید

  60. حسن گفت:

    هزینه سفر به قطر چه مقدار میباشد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به چه منظور و برای چه مدت قصد دارید قطر باشید؟

  61. عباس گفت:

    سلام وقت بخیر .من شغلم دریا نوردی هست و کفیل هم ندارم بخوام برام اقدام کنه.چجوری میتونم برای کار توی کانادا اقدام کنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که برید کانادا نیازی به کفیل ندارید باید امتیازات کار توی کانادا رو بدست بیارید

  62. یاسین سلیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من فوق دیپلم بازاریابی هستم و ۷سال سابقه کار در شرکت شیرین عسل در قسمت فروش دارم میتونم کار پیدا کنم از چه طریقی میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در کشور قطر داشته باشید تا از این طریق بتونید وارد بشید و دنبال کار بگردید

  63. محمد گفت:

    سلام. من راننده بیل مکانیکی هستم با 18سال سابقه کار.. 38ساله هستم. دنبال کار در قطر یا کانادا هستم. ولی گواهینامه ویژه نگرفتم. آیا میشه اونور کار پیدا بشه برام. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدارکی که نشون می ده شما در این زمینه حرفه ای و متخصص هستید رو در اختیار داشته باشید

  64. حسین عبدوی نسب گفت:

    سلام خوب هستین من ماساژورم ایا بازار ماساژ در قطر خوب هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      احتمالش وجود داره که در دوره برگزاری جام جهانی به حرفه شما بیش از گذشته نیاز باشه

  65. محمد تقی صالحی پور گفت:

    سلام راننده گریدر هستم با15سال سابقه کار وسن38سال تقاضای کار در خارج از کشور را دارم لطفاً راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای اینکه بتونید در این کشور کار کنید، باید یک کفیل قانونی داشته باشید که مسیر مهاجرت شما به این کشور رو فراهم کنه و بتونید در قطر دنبال کار بگردید

  66. مهدی دهقان گفت:

    سلام دهقان هستم من دوازده سال سابقه کار دارم و دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و اعلام حریق و تابلوهای تبلیغاتی و هر چیزی که به برق ساختمان ربط داشته باشه به صورت حرفه‌ای کار میکنم خواستم ببینم برای کار در قطر باید چکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهترین روش این هست که بتونید یک کفیل برای خودتون پیدا کنید.کفیل مجوز حضور شما در قطر رو برای کاریابی خواهد گرفت و شما می تونید از این طریق برای رسیدن به این کار در این کشور استفاده کنید

  67. بهروز گفت:

    سلام کفیل چیه چجوری باید پیدا کنم من راننده پایه یک هستم با۱۶ سال سابقه کار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کفیل فردی هست که برای شما مجوز قانونی دریافت می کنه که بتونید در این کشور به دنبال کار بگردید

  68. درخشان گفت:

    سلام من 43 سال سن دارم و در وزارت نیرو شاغل هستم. 13 سال سابقه تخصصی و مدیریتی دارم. آیا امکان مهاجرت به قطر برای بنده فراهم هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که بتونید کفیل پیدا کنید، می تونید به قطر برید و دنبال کار بگردید

  69. مهندس بهنام گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر بابت راهنمایی و وقتی که برای ما می‌گذارید.
    بنده یک مکانیک متخصص و خاص دستگاههای صنعتی و راهسازی و معدنی مثل بیل و لودر و لیفتراک و سیستم های هیدرولیک هستم که در حرفه خودم جزو اثتسنا ها هستم میخواستم بدونم کدوم کشور خارجی برای شغل من تقاضای بیشتر و بهتری داره.
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما سنتون رو نفرمودید و این که چندسال سابقه کار دارید.
      در صورتی که کمتر از 40 ساله هستید و دیپلم 12 ساله و مدارک فنی دارید، می تونید برای کار در آلمان اقدام کنید که نیازمند دریافت مدرک زبان در سطح B2 آلمانی هست

  70. رمضان افروز گفت:

    سلام من جوشکار ارگون هستم کاری مربوط به شغل من هست چطوری میتونم توی کشور قطر مشغول بشم چهل سال سن و ۱۵ سال سابقه کار در ایران دارم راهنمایی کنید لطفاً ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      افراد متخصص، برای کار در کشور قطر حتما باید یک کفیل داشته باشند تا بتونن به صورت قانونی وارد قطر بشن و دنبال کار بگردن

  71. جعفرزاده گفت:

    سلام بنده دارای گواهینامه ویژه رانندگی لیفتراک و سابقه کار با لیفتراک هستم و متقاضی کار در کشور قطر هستم آیا امکان اشتغال وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در ابتدای امر یک کفیل پیدا کنید که به شما اجازه ورود به کشور قطر رو بده بعد از اون می تونید توی این کشور دنبال کار بگردید

  72. Fari گفت:

    سلام ببخشید بنده مدرک پزشکی عمومی و همسرم لیسانس زبان و ادبیات عربی با 10 سال سابقه کار و 28 سال سن ،برای هردونفر ما آیا فرصت شغلی در قطر وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق آزمون پرومتریک مدرکتون رو معادلسازی کنید.
      هر دو نفر می تونید کار کنید

  73. پرویز گفت:

    با سلام
    من 52 سالم است و فوق لیسانس کامپیوتر دارم و بیشتر از 25 سال سابقه تخصصی دارم. در زمینه تخصصی شبکه های سیسکو فعالیت دارم. همسرم نیز فوق لیسانس علوم تربیتی است . ایا برای کار در کشورهایی نظیر قطر و یا اروپا شانسی دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به دلیل شرایط سنی شما نمیشه انتظار داشت که به راحتی به کار برسید

  74. دیهان گفت:

    سلام من یک افغانستانی هستم در ایران میخوام برای کار به امارات سفر کنم بخوام به کفیل دسترسی پیدا کنم به چ صورت است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه خدماتی ارائه نمی کنیم

  75. مرتضی گفت:

    سلام و درود.. مهندس نفت هستم پنج سال سابقه کار نفت و گاز توی ایران رو چ جوری میتونم اقدام کنم برای جذب وزارت نفت قطر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کشورهای عربی در پست های دولتی، کمتر به استخدام نیروی کار خارجی اقدام می کنند.
      بهتر هست برای شرکت های خصوصی در این کشور اقدام کنید

    2. شاهسان گفت:

      حسلام من شیرینی پز هستم همکاره داخل قنادی میخوام برم خارج کشور حالا هرجا شد برم کار کنم امکانش هست راهنمایی کنید

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        باید با مشاورین ما در تماس باشید تا راهنمایی کنند شما رو. باید رزومه شما بررسی بشه بیشتر

        1. میلاد موذنی گفت:

          سلام من 15سالم می تونم در قطرکار کنم

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            خیر

  76. Omid گفت:

    سلام

    بنده ۳۲ سال، کارشناسی الکترونیک دارم و مدت ۸ سال سابقه کار تکنسین ابزار دقیق در صنعت تولید برق دارم و همسرم کارشناس مامایی هستند میخواستم اگه امکان داره باتوجه به شرایط ذکر شده بنده رو در مورد کار در کشور قطر راهنمایی بفرمایید،

    با تشکر از شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هر دو نفر می تونید در این زمینه اقدام کنید ولی باید یک کفیل داشته باشید که بتونه شما رو به این کشور برسونه.
      شما شانس خوبی برای کار در آلمان هم دارید.

  77. حسن احمدی گفت:

    قصد مهاجرت کار کارم ساختمانی گچ کاری و ابزار کاری سیمان کاری و کاشی کاری

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید کفیلی داشته باشید که بتونه مجوز حضورتون در این کشور رو ایجاد کنه. بعد از اون می تونید برای پیدا کردن کار اقدام کنید

  78. حکیم گفت:

    سلام من ۱۰سال ملوان هستم وکارت کاربرموتورهای دریایی راهم دارم ایامیشه بااین مدارک درقطرکارپیداکرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا می تونید در این حوزه شغل پیدا کنید

    2. جعفر نژادوردی گفت:

      سلام راننده پایه یک هستم جهت رانندگی در کشور قطر آمادگی دارم ۲۰ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و مجرد هم هستم ۴۳ سال سن دارم لطفا پیگیری نمایید مچکرم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما باید خودتون یک کفیل در قطر پیدا کنید که بتونید از طریق ایشون کارتون رو پیگیری کنید

  79. محمدرضا نسترن گفت:

    سلام و روز خوش من فارغ التحصیل رشته علون گیاهی هستم از دانشگاه تهران و گداهی کشت بافت گیاهی و کاشت گیاهان دارویی از جهاددانشگاهی هم دارم ، آیا زمینه کاری در قطر یا کشور دیگه ای برای من وجود داره ؟ انگلیسی و عربی هم تا حدودی بلدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در این زمینه هم میشه کار کرد ولی محدودیت هایی نیز وجود داره که میشه به کمبود فرصت های شغلی اشاره کرد

  80. امیر سینا گفت:

    سلام من نصاب سیستم های امنیتی هستم و کارم نصب دوربین و شبکه هست و مدرک هم دارم میخواستم بدونم برای جام جهانی و یا هر چیز دیگه ای الان قطر کسی مثل من را نیاز دارد و میتونم اونجا مشغول به کار شم حتی موقت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید ولی باید یک کفیل داشته باشید که شما رو در این مسیر همراهی کنه

  81. Saeed Moradi گفت:

    سلام خسته نباشید من میخواستم تو قطر کار کنم برام فرقی نمیکنه چه کاری باشه چون همه چی بلدم از جوشکاری گرفته تا آشپزی
    اگه میشه یه کاری برای ما بکنید خواهش میکنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما باید یک کفیل توی این کشور پیدا کنید که به شما اجازه ورود به این کشور رو بده و بعد از اون بتونید کار پیدا کنید توی این کشور

  82. محمد چلیپا گفت:

    سلام من راننده گریدر هستم باسابقه بالای ۲۰ سال باسند. اداره بیمه با توجه به اینکه حقوق درايران کمه آماده همکاری در خارج (هرجاحقوق خوب باشه) هستم با گواهینامه یک گواهینامه ویژه سنگین وهر کاری درراه سازی باشه بلدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین کانادا به کار برسید. با ما در ارتباط باشید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند

  83. احمد گفت:

    سلام ، من نصاب و تعمیرکار آسانسور هستم ، ۴ سال سابقه مدیریتی شرکت آسانسور دارم ، اماچون بیمه سامان بودم بیمه تامین اجتماعی رد نکردم.
    ۳ سال هم سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم از سال های قبل از یک شرکت راه و ساختمان.
    آیا میتونم قطر کار پیدا کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید با استفاده از نامه کفیل تشریف ببرید قطر، اونجا دنبال کار بگردید و در صورتی که موافقت شد، ویزای خودتون رو به ویزای کاری تبدیل کنید

  84. علیرضا گفت:

    سلام بدون کفیل نمیشه سفر کرد برای مشغول به کار و زندگی!؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در قطر شما یا باید پیشنهاد مستقیم کار داشته باشید یا کفیل پیدا کنید که یک ویزای جستجوی کار به شما بدن

  85. نگین گفت:

    سلام، من اپراتور لیزرم،مدرک فنی حرفه ای دارم. تجربه کار هم دارم میخواستم ببینم اپراتور لیزر چه جوریه شرایطش در قطر؟ باید مدرک دیگه ای داشته باشم ززبان انگلیسی هم در حد معمولی بلدم میتونم روان صحبت کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نیازی نیست شما فقط باید یک کفیل داشته باشید که مجوز حضور شما توی قطر رو صادر کنه بعد بتونید توی این کشور دنبال کار بگردید

  86. مهسا گفت:

    سلام من وکیل دادگستری هستم آیا در قطر جذب وکیل ویا حقوقدان هم امکان پذیر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید به قوانین این کشور مسلط باشید. مدرک شما فقط شامل قوانین مورد تایید ایران هست

  87. فرامرز امامی گفت:

    فرامرزسلام من راننده بیل مکانیکی هستم گواهی نامه هم دارم فرامرز امامی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل داشته باشید در قطر که متاسفانه در حال حاضر اقدامی در این زمینه نداریم

  88. سهیل گفت:

    سلام من ی تولیدکننده هستم درایران ۱۳تولیدمیکنم تولیدپاکت وماشین الات کاریم روخودم ساختم توایران حمایت نمیشه کارمن هم وابسته ب ادره پست هستش آیامیتونم همین شغل بیارم توقطرایجادکنم؟
    آیاتوقطرشهرک صنعتی داره؟
    ممنونم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک طرح تجاری مشخص داشته باشید و برای سرمایه گذاری توی این کشور اقدام کنید

  89. افشین گفت:

    با سلام بنده راننده پایه یکم هستم حدود ۱۰ سال سابقه واسه کار در کشورهای قطر و آلمان یا کانادا چکار باید کنم که بتونم برم لطفا راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به کشورهای حوزه خلیج فارس کافی هست تا یک کفیل داشته باشید تا به شما اجازه ورود به این کشور برای کاریابی داده بشه ولی برای کانادا باید از طریق برنامه های استانی استفاده کنید

  90. سامیار دولتی گفت:

    سلام من راننده لیفتراک هستم با 12سال سابقه باگواهینامه …ایا برای من کار هست …وچی مدارک لازم هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل داشته باشید توی قطر که بتونه شما رو وارد این کشور کنند

  91. A گفت:

    سلام آیا با چهار هزار دلار میشه به قطر مهاجرت کاری کرد؟
    حداقل هزینه برای مهاجرت کاری چقدراست؟
    شغل برنامه نویسی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      4000$ (دلار) رو برای چه کاری مد نظر دارید؟
      شما باید کفیل داشته باشید و هزینه ای که ایشون می گیره به خودشون ارتباط داره

  92. ایمان زرین صدف گفت:

    سلام من راننده گریدر هستم و۱۲سال سابقه کاری امکان کار کردن در قطر هست؟؟؟
    یا شرکتی آدرسی اگه هست بذارید
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه خدماتی رو در حال حاضر ارائه نمی کنیم

  93. کتایون گفت:

    سلام من آرایشگر هستم
    آیا برای خانم تو زمینه ارایشگری میتونم تو قطر کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله مشکلی از این بابت نیست

  94. Taher rasuolzade گفت:

    سلام علیکم .خسته نباشید خدا قوت
    بنده یه سنگ کارماهر هستم با سابقه کار بالا ویه مشتری در قطر دارم برای سنگ کاری نمای ساختمان ومن از قیمت متر کار سنگ در قطر اطلاعی ندارم .لطف کنید اگه شما اطلاعی از قیمت سنگ کاری در کشور قطر رو دارید به بنده اطلام دهید باتشکر فراوان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه اطلاعی در دسترس نیست

  95. پارسا گفت:

    سلام.
    با ویزای توریستی میشه به قطر سفر کنیم و آنجا دنبال کار بگردیم؟
    امکان تغییر نوع ویزا هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ولی این ویزا 14 روزه هست.
      تغییر ویزا در ایران اتفاق میوفته

    2. حسین گفت:

      سلام
      من مدرک کارشناسی مدیریت دولتی دارم و ۱۳ سال سابقه خدمت در یک سازمان دولتی و بیمه تامین اجتماعی بودم
      همسرم مدرک مهندسی برق. داره و ۱۰سال سابقه تدریس ریاضیات
      آیا میشه تو قطر کار پیدا کرد؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بله این امکان برای شما هست ولی حتما باید کفیل در این رابطه داشته باشید

  96. Mohsen گفت:

    سلام عزیزان میشه راهنماییم کنید چجوری باید برم قطر برا راننده جرثقیل

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما باید بتونید یک کفیل پیدا کنید که شما رو حمایت کنه تا وارد قطر بشید و دنبال کار بگردید

  97. فارا گفت:

    سلام . همسر من 12 الی 13 سال سابقه فعالیت حرفه ای در برق قدرت و کنترل کیفیت در همین زمینه رو دارن و در حال حاضر هم مدیر کنترل کیفی مجموعه ای معروف هستند. فقط زبان انگلیسیشون خیلی قوی نیست . مدرک دانشگاهی هم کاردانی برق قدرت هست . آیا شانسی برای کاریابی در قطر دارن ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ایشون می تونن از این طریق اقدام کنند
      بهتر هست یک کفیل داشته باشند که بتونن در قطر دنبال کار بگردند

  98. مجید گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.شما برای فرستادن نیرو ب قطر اقدامی انجام میدید ویا فرصتهای شغلی در حال حاضر در دست دارید برای اعزام نیرو؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر در حال حاضر اقدامی در این زمینه نداریم

  99. NA گفت:

    سلام
    من مدرک دکتری مهندسی نفت دارم و حوزه تخصصی ام شبیه سازی است. اما هنوز سابقه کاری خیلی محدودی دارم. دو سوال داشتم:
    1- آیا می توان با 2 3 سال سابقه کاری موقعیت شغلی در قطر پیدا کرد یا حتما می بایست سابقه کاری بالا داشت؟
    2- آیا در قطر بیشتر موقعیت برای شغل های عملیاتی هست یا در حوزه هایی مثل شبیه سازی هم می توان کار پیدا کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      جواب سوال دوم شما از عهده ما خارج هست اما در پاسخ به سوال اول می تونم بگم که شما سابقه کار کافی برای ورود به این کشور رو دارید

  100. رضارئیسی گفت:

    سلام
    من مهندس راه وساختمان فارغ التحصیل ازآمریکا هستم وبالغ بر۳۵ سال تجربه کاردرمدیریت پروژه دارم، ضمنا من شهروندکاناداهستم وعلاقمندم درقطرمشغول بکارشوم، ایامؤسسه شمامیتواندبرای من کاریابی کند، ضمنا چون من شهروندکاناداهستم نیازبه قیم قطری دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما با توجه به شرایطی که در اختیار دارید احتمالا می تونید از خود کانادا برای دریافت پذیرش از این کشور اقدام کنید و با پیشنهاد کاری وارد این کشور بشید

  101. M b گفت:

    من یه ورزشکارم تا چند روز دیگه برای مسابقات به برزیل میرم میخواستم در برزیل پناهنده بشم دیدم برزیل شرایط خوبی نداره و امنیت در این کشور صفره . حالا میخوام پناهنده ورزشی به قطر بشم اگه قبول نکردن برای کار گری راضی هستم به قطر برم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما اگر ورزشکار حرفه ای هستید می تونید برای مهاجرت ورزشکاران به کانادااقدام کنید
      برای کار در قطر هم مشکلی ندارید، می تونید کفیل پیدا کنید و مهاجرت کنید

      1. M b گفت:

        آخه بدبختی خیلی سخت زیر ذره بین هستم و mma کار هستم و در ایران فدراسیون درست حسابی نداریم

        1. امیر جلالی گفت:

          مشکلات جانبی شما رو ما اطلاع نداریم.
          اگر تمایل داشته باشید می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتری رو در اختیارشون قرار بدید تا شما رو راهنمایی کنند

  102. جابر گفت:

    سلام
    جطور میشه در قطر کفیل پیدا کرد ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر اقدامی در این رابطه ارائه نمی کنیم

  103. عبدالرضا عباسی گفت:

    درود
    من مهندس برق قدرت هستم 49 سالمه تجربه کار در نفت وگاز (پتروشیمی ) ونیروگاه برق دارم دقیقا 20 سال رزومه کار دارم به زبان عربی مسلطم وانگلیسی هم نسبتا خوبه . ایا میشه معرفی کنید کفیل چطور میشه هماهنگ کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از قطر یک کفیل پیدا کنید ولی ما متاسفانه در این زمینه اقدامی نداریم

  104. محمدنوری گفت:

    سلام۳۹سالمه بهترین جوشکارco2 وبرق هستم و۱۵سال سابقه کارحرفه ای دارم ولی اینجا هیچ نتیجه چشمگیری از استعدادوخلاقیت وهنرصنعتم نگرفتم واسه همین تصمیم گرفتم به خارج ازکشوربرم که صنعت معنی وارزش واقعی خودش روداشته باشه.امیدوارم بتونیدکمکم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برید قطر ولی قبلش باید کفیل پیدا کنید که مجوز حضور شما توی این کشور رو بده.
      ما در این زمینه اقدامی نداریم در حال حاضر

  105. رضا حسین پور گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بنده ۱۸سال سابقه کار بر روی دکلهای خشکی شرکت ملی حفاری ایران را دارم با سمت استاد کار یا کمک حفار+داشتن گواهینامه پایه یکم که بین المللی هم کردمه.بنده این دوتا حرفه را دارم برا کار در قطر چکار باید بکنم .اگه میتوانید که کمکم کنید ممنون میشم که کجا باید برم یا دفتری یا شماره ای که تماس بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق یک کفیل به کشور قطر وارد بشید و دنبال کار بگردید. یا اینکه با شرکت های مختلف در این زمینه مذاکره کنید که برای شما مستقیما دعوتنامه کاری ارسال کنند.

  106. حسین گفت:

    سلام میشه برای الماتور بندی به قطر رفت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما باید کفیل پیدا کنید که بتونید از این طریق وارد بشید

  107. جلال سلطانی گفت:

    حقوق راننده لودر تو قطر چنده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      4360ريال

  108. رسول گفت:

    سلام. بنده ۳۸ سالمه. لیسانس مهندسی مکانیک با ۱۲ سال سابقه کار در نفت و گاز و نیروگاه هستم و دارای ارشد مدیریت صنعتی. همسرم، ارشد اپتومتری و دارای سابقه کار مفید ۸ ساله . آیا بنده، شرایط کاری رو دارم؟ از نظر زبان، متوسط رو به بالا هستم. ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید در قطر و از طریق ایشون اقدام کنید برای مهاجرت

  109. عباس گفت:

    سلام
    من یک ریگر و ملوان نامحدودو تالی چکر در کشتی هستم که سابقه کوتاهی کار دارم ولی دربتهرین کشتی نصاب پروژه های بزرگ ملی و دریایی کار کردم و سرتیفیکیت دارم درکنار همکارانی ازمالزی، اندونزی و.. خواستم ببینم من
    چگونه میتوانم بیرون از مرز های کشور وبا حقوق بالا کارکنم ؟
    مراحلی که باید طی شود کدامند؟
    وچه مدارکی مورد نیاز است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در قطر شما کافی هست که یک کفیل داشته باشید تا به شما کمک کنه که به جستجوی کار توی این کشور مشغول بشید

  110. رضا عباسپور گفت:

    سلام من راننده پایه یک هستم به دنبال یه کار پر درآمد در قطر هستم لطفا راهنمایی کنید ممنون.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تخصص شما در قطر برای دریافت حقوق بالا کافی هست.
      در همین زمینه اگر اقدام کنید، می تونید به درامد خوبی دست پیدا کنید

  111. agr.rad گفت:

    سلام، وقت بخیر
    بنده 36 سالمه ، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی
    12 سال سابقه کار در حوزه های بازرگانی ، بازاریابی و منابع انسانی دارم
    بابت کار در قطر و امارات باید چطور اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در کشورهای حوزه خلیج فارس شما باید یک پیشنهاد کاری داشته باشید یا اینکه یک کفیل پیدا کنید که به شما اجازه بده وارد قطر بشید و دنبال کار بگردید

  112. مهدی ملانوری گفت:

    سلام من حدودا 16سال سابقه تراشکاری دارم واسه کار در قطر باید چیکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید که بتونه مجوز حضور شما در قطر رو بده

  113. امیرابراهیمی گفت:

    سلام من راننده پایه یکم هستم واسه کار اگه میتونین راهنمایی کنین منو

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید در کشور قطر. زمانی که این اتفاق رخ بده، به شما مجوز داده میشه که توی قطر دنبال کار بگردید.
      راه دیگه هم اینکه از طریق همین موسسات کاریابی، یک کارفرما رو قانع کنید که برای شما درخواست مجوز کار بده تا شما بتونید برای کار وارد قطر بشید

    2. Mohammad گفت:

      سلام شغل من زعفرانه. و سالها تجربه در کشت وبرداشت و خرید وفروش وبسته بندی دارم خیلی مایلم به قطر یا یکی از کشورها برم و اونجا یک شعبه زعفران و گیاهان دارویی رو راه بندازم‌ ولی نمیدونم در ابتدا چقدر سرمایه نیازه. وآیا اسپانسر پیدا میشه لطفا راهنمایی کنید. سپاس

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        این که چقدر در این زمینه سرمایه نیاز دارید و باید شخصا مطالعات انجام بدید. بهترین روش این هست که ابتدا با ویزای توریستی تشریف ببرید قطر و بررسی های میدانی در حوزه فعالیت خودتون رو انجام بدید

  114. مجید همتی گفت:

    باسلام و احترام
    بنده کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم با ۸ سال سابقه فعالیت در بیمارستان شیراز
    لطف میکنی راهنمایی بکنید در کدام کشور حوزه خلیج فارس میتونم ویزای کار اخذ کنم.ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید از طریق همین موسسات کاریابی شغل مورد نظر خودتون رو به دست بیارید یا اینکه با استفاده از کفیل خودتون رو به قطر برسونید و دنبال کار بگردید

  115. صالحی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم ایا میشه به عنوان مربی رانندگی پایه 3 مهاجرت کرد و ویزای کاری گرفت ؟ حدودا 6 سال هست که مربیگری میکنم و ملزومات اقدام چیه که باید قبل از اقدام کردن اماده باشن؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید رزومه خودتون رو برای موسساتی که به شغل شما نیازدارند ارسال کنید.
      اگر نتونستید در این زمینه موفقیتی به دست بیاری، بهتر هست که با استفاده از کفیل به قطر مهاجرت کنید و دنبال کار بگردید

  116. اشکان کاظمی گفت:

    باسلام دارای مدرک کارشناسی برق صنعتی گرایش قدرت دارای مدرک icdl کامپیوتر با نمره بالا ، گذراندن کلاس های HSE ، برقکار و کانکشن کار و نیروی ابزار دقیق می‌باشم با رزومه و سابقه مناسب ، به عنوان نیروی برق تونل ، به عنوان نیروی برق در پروژه‌های ساختمانی ، به عنوان نیروی برق صنعتی در شرکت فولاد , دارای سررشته در مکانیک صنعتی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما باید کفیل پیدا کنید تا بتونید از این طریق وارد قطر بشید و به جستجوی کار بپردازید

  117. مهرداد گفت:

    سلام من تو قطر کفیل دارم ولی هنوز نتوستم کار پیدا کنم لطفا راهنمایی کنید
    جوشکاری برق و آرگون راننده تریلی جرثقیل بیل مکانیکی لودر و سایدبوم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست به وبسایت موسسات کاریابی در این کشور مراجعه کنید که عنوانشون در این مقاله ذکر شده

  118. مهدی مولایی گفت:

    باسلام. من یک جوشکار هستم و سابقه ده سال دریانوردی هم با مدارکی ازقبیل راننده جرثقيل با تناژ بالا، فورمن ریگر، فیتر عرشه و موتورخانه دارم. آیا این امکان وجود داره که من بتونم بااین شرایط قطر استخدام بشم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط شما در کل خوب به نظر می رسه اما باید کفیل پیدا کنید در قطر تا شما رو به کار برسونه

  119. Sajjad گفت:

    سلام و وقت بخیر من یک غواص صنعتی هستم میخاستم ببینم چطوری میتونم با ویزای کاری به قطر برم ایا توی موسسات کاریابی قطر برای عواض صنعتی کار وجود داره یا خیر ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      عنوان شغلی خودتون رو در موسسات کاریابی جستجو کنید و با کارفرماهای موجود در این کشور مکاتبه کنید

  120. کریمی گفت:

    سلام..من راننده لیفتراک هستم ودر یک شرکت بسیار معتبر پست مشغول بکارم آیا شرایط کار در قطر رو دارم سن ۳۷ ساله

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید

  121. فلاحی گفت:

    سلام همسر من بازنشسته کشتیرانی است الان هم بعنوان کمک آشپز در یکی از کشتی ها مشغول است آیا امکان دارد به عنوان دریا نورد در قطر مشغول به کار شود

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چون که بازنشسته هستند، شرایط بسیار سختی دارند

  122. رامین دیده ور گفت:

    سلام
    من تعمیرکار موبایل هستم
    33سالمه؟
    میتونم تو کشورهای حوزه خلیج فارس کار پیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله باید کفیل پیدا کنید

  123. مهران گفت:

    سلام
    نرم افزار-گرایش شبکه خوندم-گواهینامه بین المللی مایکروسافت هم دارم.MCSA .
    CISCO هم کار کردم. و همچنین مMIKROTIC
    تو امارت یا قطر کاری مربوط به شغل من هست؟
    زبان انگلیسی -ترکی-اردو-کمی هم عربی و فیلیپینی بلدم-

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما باید از طریق موسسات کاریابی در قطر رزومه خودتون رو برای کارفرماها ارسال کنید

  124. محمد تقی نامنی گفت:

    سلام. من یک mdf کار حرفه ای هستم . ساخت و نصب کابینت آشپزخانه ،کمد دیواری، سرویس خواب و…
    البته یک مشاور املاک حرفه ای هم هستم و چندین سال در شمال تهران و جزیره کیش فعالیت کرده ام.
    خواستم بپرسم آیا برای من کار در کشور قطر کار هست و اینکه چگونه میتوانم در کشور قطر کار کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق پیدا کردن یک کفیل در کشور قطر، برای مدت مشخصی توی این کشور دنبال کار بگردید.
      متاسفانه در حال حاضر موسسه ما خدماتی در این رابطه نداره

  125. مشایخ گفت:

    سلام من سنگ کار و کاشی کارم چطور میتونم برم قطر کار کنم ۱۴سالم کار کردم داخل ایران

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید و بتونید یک ویزای جستجوی کار دریافت کنید و در قطر به دنبال کار بگردید در صورتی که موفق به کاریابی شدید قادر خواهید بود که ویزای کاری قطر رو به دست بیارید.

  126. پونه گفت:

    سلام خسته نباشید. من مهندس برق قدرت هستم و تجربه کار در کارخانجات مربوطه رو در ایران دارم. ۳۰ سالم هست. آیا در قطر برای مهندس برق میشه کاری پیدا کرد؟
    لازم به ذکر هست بنده علاوه بر اینکه مهندس برق هستم، در مورد کارهای زیبایی هم فعالیت دارم ودر مراکز زیبایی کار کردم و مدارک و گواهینامه های معتبر این کار رو نیز دارم. نظرتون در این زمینه چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما در هر دو زمینه می تونید در قطر کار کنید فقط مشروط به این که بتونید یک کفیل پیدا کنید که مجوز حضور شما در قطر رو صادر کنه

  127. زینب گفت:

    سلام من حسابدار هستم و در حال حاظر مدیر مالی یک پروژه ساخت پتروشیمی هستم، میخواستم بدونم با توجه به سوابق کاری من از کدوم کشور میتونم ویزای کار بگیرم لطفا من رو راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شرایط سنی شما مناسب باشه، شما می تونید از آلمان و کانادا ویزا دریافت کنید اما باید زبان شما هم خوب باشه

  128. هادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    بنده آشپزم و بخاطر درآمد بیشتر میخوام به قطر مهاجرت کنم.میخواستم ببینم شرایط برای شغل بنده فراهم هست بیام؟آیا موسسه ی شما میتونه کمکی به بنده کنه ؟متاسفانه هیچ نوع آشنا و کفیلم ندارم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شرایط برای شما مناسب هست اما متاسفانه موسسه ما در حال حاضر در مورد کشور قطر خدماتی ارائه نمی ده

  129. محمد گفت:

    سلام وخسته نباشید من راننده پایه یک هستم کامیونهای سنگین.تو کشورقطر نیازدارن به همچین حرفه ایی راننده ایرانی استخدام
    میکنن ممنونم اگه راهنمایی بکنید
    ؟میانگین حقوق چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز متاسفانه در حال حاضر خدماتی در این رابطه ارائه نمی کنیم اما شما باید یک کفیل داشته باشید که بتونه از نظر حقوقی شرایط ورود شما به قطر رو فراهم کنه
      متوسط درآمد راننده کامیون در قطر 4800QR (ریال قطر) هست

    2. محمد گفت:

      وقتتون بخیرجناب آقای جلالی تو سایتهای کاریابی نتیجه میگیرم به نظرشماالبته به زبان عربی هم مسلطم یاخودم ویزاتوریستی بگیرم برم دنبال کارفرما

      1. امیر جلالی گفت:

        دوست عزیز ویزاهای توریستی کشورهای عربی اعتبار کوتاه مدت دارند و کار پیدا کردن توی این بازه زمانی سخت میشه.
        بهتر است اول از طریق سایت های کاریابی دنبال کار بگردید تا شانس موفقیت شما بیشتر باشه

  130. میلاد گفت:

    سلام من تو کشور آذربایجان دندان پزشکی خوندم و سابقه کاری هم دارم میخواستم بدونم از چه روشی میتونم اقدام کنم برای کار در قطر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در کشور قطر پیدا کنید و آزمون بیومتریک قطر رو با موفقیت پشت سر بذارید.

  131. صداقت گفت:

    سلام
    من مقیم کشور کویت هستم و فارغ التحصیل از دانشگاه کویت هستم و همچنین به مدت 11 سال در یک مدرسه دولتی مشاور بودم… الان میخوام راهنماییم کنید برای اقدام به کار دولتی در قطر و مهاجرت به اونجا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر خدمات در رابطه با کاریابی در کشور قطر از طرف موسسه ما ارائه نمی شه

      1. حمید گفت:

        باسلام من راننده پایه یکم باید چکار کنم کجا برم عالیه هرجا باشه مشکلی نیس

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          دوست عزیز شما باید یک کفیل داشته باشید که بتونه شما رو به این کشور منتقل کنه

  132. سعید ستاری گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مهدنسی مکانیک دارم و حدود ۷ سال در مراکز فنی و حرفه ای تدریس رشته مکانیک ماشین رو داشتم و الان تقریبا ۴ ساله کارگاه مکانیکی دارم و در قسمت موتور و گیربکس ماشین های خارجی مهارت دارم . میخواستم بدونم میتونم برای این کسبو کار ب این کشور مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در این زمینه مشاغل زیادی برای شما وجود داره که می تونید در اون ها شانس استخدام داشته باشید

  133. علی گفت:

    سلام ببخشید من الان معافیت تحصیلی دارم دانشجوام تو رشته کار خودم حرافه ایم خاستم بدونم اگه دعوتنامه کاری برام ارسال بشه میتونم ویزای کار بگیریم ممنون میشم حواب بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله در این صورت امکان مهاجرت برای شما هست.

      1. مصطفی گفت:

        باعرض سلام وخسته نباشید .اینجانب جوشکار هستم و مدرکم بازرسی جوش صنعتی هست خودم هم چندسال سابقه کار در پروژه دارم .سنم هم ۳۸سال می باشد .آیا برای مهاجرت به کشور قطر اولویت دارم یا خیر.ممنوناز سایت خوبتون.

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما مشکلی برای کاریابی در قطر نخواهید داشت ولی باید بتونید یک کفیل برای خودتون پیدا کنید.
          متاسفانه در این زمینه، موسسه ما فعلا خدماتی ارائه نمی کنه

  134. پیمان گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دریانورد هستم و سابقه کار روی کشتی تجاری های ایران رو دارم میخواستم بدون شرکت کاریابی واسه دریانوردا توی قطر هستش که بشه براشون رزومه ارسال کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله قطعا!
      در موسسات کاریابی معرفی شده به جستجو بپردازید

  135. کمال پاریاد گفت:

    سلام عزیزان
    بنده 25سالم کارشناس حقوق و گواهینامه پایه دوم و پنج سال سابقه کار در ادارات دولتی دارم .
    به دلیل مشکلات مالی می‌خوام برای کار به کشورهای عربی برم ولی هیچ گونه اطلاعاتی ندارم وکسی رو هم ندارم
    لطفا کمک کنید.با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل در این کشورها پیدا کنید که به شما اجازه کاریابی داده بشه.

  136. علیرضا گفت:

    سلام یه سوال مهم داشتم از حضورتون. حقیقتش من کفیل و اشنای مقیم خلیج ندارم ولی خب به یکی از همین سایتهای کاریابی عنوان شده مراجعه کردم و برای یکی از آفر ها که مناسب شغلم بود درخواست پر کردم و رزومه فرستادم. الان خب منتظر بررسی درخواستم هستم. اگر بفرض شرکت افردهنده موافقت کنه با درخواست چی میشه؟ همه چی حله؟ منظورم اینه که اگه درخواستم قبول شه اونا خودشون دعوت نامه کاری میفرستن و از این طریق میشه ویزا بگیرم؟؟ یا اینکه دعوت و موافقت اونا در هر صورت کافی نیست و حتما نیاز به قوم و دوست و اشنای مقیم قطر دارم؟؟ سپاسگزارم از راهنمایی ها و سایت بینظیرتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نیاز به کفیل دارید و نیازی نیست که این کفیل از بستگان شما باشه.
      شما در صورتی که پیشنهاد کاری دریافت کنید می تونید از همون افراد به عنوان کفیل یا معرف استفاده کنید

  137. حامددربان رضوی گفت:

    سلام من مهندس متالورژی هستم با۲۰سال سابقه کاردرپروژه های نفت وگازجهت کاردرکشورقطرراهنمایی بفرمایید
    .بازبان انگلیسی آشناهستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای رسیدن به کار در کشورهای حاشیه خلیج فارس شما باید یک کفیل داشته باشید تا مجوز حضور شما در این کشور رو صادر کنه

  138. سعید گفت:

    سلام.
    محدودیت سنی و همینطور سابقه کار برای کارشناس رادیولوژی چجوریه؟
    به عبارتی تا چه سنی میشه درخواست ویزای کار داد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      محدودیت سنی آنچنانی وجود نداره. شما باید یک کفیل در قطر داشته باشید تا بتونه مهاجرت شما به این کشور رو تسهیل کنه.

  139. مهلا شاهی گفت:

    سلام. محدودیت سنی و سابقه کار رو برای کارشناس رادیولوژی چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر محدودیت چندانی وجود نداره.

  140. امین گفت:

    سلام. من مهندس نفت با ۱۱ سال سابقه عملیاتی و دفترفنی هستم. راهنمایی فرمایید لطفا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با پیدا کردن یک کفیل شرایط کار توی قطر رو برای خودتون فراهم کنید.

  141. حسن زاده گفت:

    سلام .
    من ۶ ساله ک تو کار ارایشکری خانوما هستم .
    رنگ مو کراتینه مو اولاپلکس تراپی
    پاکسازی و فیشیال پوست
    ماساژ کل بدن
    کوتاهی و شنیون
    و اینموارد در قطر جذب نیرو دارند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای اطلاع بیشتر بایت سایت این موسسات رو بررسی کنید

  142. احمد ثامر صالحی گفت:

    سلام خسته نباشد کار من ریگر سرویسکار جرسقیل تلسکوبی وبوم خوشک میخوام برم قطر واسه کار کردن

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر باید دعوتنامه کاری داشته باشید

  143. جواد خندان گفت:

    سلام ..من سرآشپز و آشپز ایرانی و فرنگی در تمامی بخشهای رستوران هستم ..۷ مدرک آشپزی بین الملی دارم و گواهی زبان روسی و ترکی استانبولی می باشم و قادر به صحبت کردن به انگلیسی ..۴۱ سالمه و مجرد و سابقه کار در مالزی و ترکیه و روسیه رو دارم…به نظر شما تو این شرایط کدوم کشور موفق تر خواهم بود اگر اقدام کنم ..مدرک دانشگاهی هم تا کارشناسی خواندم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کشورهای عربی هیچکدوم رو پیشنهاد نمیکنم

  144. امیر گفت:

    سلام
    امیر هستم با 23 سال سابقه کار در بخش مالی که 20 سال سابقه ی مدیریتی و مشاوره ی مالی و اداری در انواع شرکتها رو دارم
    آیا من می توانم مهاجرت کنم البته درک و خواندن و نوشتن انگلیسی خوب هستم ولی مکالمه خوب نیستم با 50 سال سن
    با احترام

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله میتونید از انواع روش های سرمایه گذاری مهاجرت کنید
      لطفا برای اطلاعلات بیشتر با ما تماس بگیرید

  145. محمد گفت:

    سلام ، مدرک، کارشناسی ارشد شهرسازی و دارای سابقه یکساله کار در سازمان دولتی می باشم، چطور می توانم در کشور قطر کار پیدا کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای پیدا کردن کار در قطر باید دعوتنامه کاری و کفیل داشته باشید

  146. جاسم مزرعه گفت:

    سلام جاسم مزرعه تحصلات دپیلم قدیم دارم وهمه کاره هستم بیکارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما باید برای کار رزومه آماده کنید و در سایت های کاریابی درخواست بدید یا پیشنهاد های کاری دریافتی رو بررسی کنید

    2. فرهاد گفت:

      سلام فرهاد مردانی هستم 18سال مسول انبار و تسلط کامل به انبار وفرآیندهای انبارداری دارم شرایط کارعالی انبار موجود است ممنونم

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در این کشور به دعوتنامه کاری و کفیل احتیاج دارید

  147. حمیدی گفت:

    سلام خسته نباشید .من درمورد تولید دوغ وکره طبیعی که بافرمول انحصار بفرد باروش خاص تولید وپروانه کسب وبهداشت هم دارم .کاردرقطر باتولید دوغ وکره طبیعی راهنماییم بفرمایید .ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص تخصصی که دارید بهتره در سایت های کاریابی این کشور آفرهای کاری مربوطه رو مطالعه کنید

  148. آراز گفت:

    سلام خسته نباشید .من ۲۹سالمه و مدرک تحصیلی سیکل دارم ۱۲سال هست تو کار قنادی هستم و الان تغریبا ۷سال هست ک استاد کارم .انواع کیک . دسر .و دکوراتوری کیک و دسر انجام میدم در حد حرفه ای .ایا میتونم تو کشور قطر کار پیدا کنم؟و این ک کاریابی هست ک بتونه برام کار پیدا کنه ؟ممنون میشم معرفی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشور نیاز به دعوتنامه کاری دارید

  149. علی گفت:

    سلام من رشتم کارشناسی مهندسی بهداشت محیط از دانشگاه دولتی و تیپ یک کشور هستش و در شرکت آب و فاضلاب به مدت پنج سال در زمینه بهره برداری و بهداشت و تصفیه آب و فاضلاب سابقه کار و مشغول کارم و تعهد خدمتی هم ندارم میشه برای مهاجرت به کشورهایی مثل قطر و یا کویت و امارات جهت کار منو راهنمایی کنید. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشورها نیاز به دغوتنامه کاری خواهید داشت لطفا روزمه برای سایت های کاریابی ارسال کنید

  150. مهدی گفت:

    باسلام و خسته نباشید منمدیریت دولتی لیسانس دارم ابزار دقیق دارم مدرک فنی حرفه ای مدرک غواصی دارم تو پتروشیمی جم سابقه کار دارم میخاستم ببینم برا کار در قطر چه شرایطی هست من میتونم بیام یا تو دیگر کشورها اگه میتونید برام یه کاری کنید مجبورم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر یک دعوتنامه کاری نیاز دارید رزومه خودتون رو به آفرهای کاری که در سایت های کاریابی وجود دارن ارسال کنید

  151. محمد گفت:

    سلام من تعمیر کار برق کامیونهای اسکانیا و ولوو 500هستم دارای مدرک فنی و حرفهای با سایقه کار و متخصص تعمیرات برق کامیون آیا در قطر برای این تخصص کار هست و آیا کامیون دار هستن / باتشکر از راهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور قطر باید دعوتنامه کاری داشته باشید تا بتونید در این زمینه فعالیت کنید

  152. فرزاد حمزه گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کار عکاسی و فیلم برداری به صورت حرفه ای انجام میدم ٫ فیلم و عکس در خصوص کار عروسی و مادلینگ و کنسرت و همایش و سمینار ٫ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه بفرستید در سایت های کاریابی

  153. پناهعلی احدپور گفت:

    سلام خسته نباشید من نقاش ساختمان_کنیتکس کارحرفه ای _رنگ نما_رنگ اکرویلیک رنگ نما_رولکس طرحدار_روپادتکس_وهرنوع رنگ پاشی _پیستوله کارحرفه ای _بادستگاه ادمکپاش_با30سال سابقه کار_وبابیمه 18سال سابقه بیمه دارم_من درکشورهای کویت قطر عربستان ویاکشورهای اروپایی دنبال کارمیگردم لطفا راهنمایی کنید متشکرم احدپور

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا رزومه خودتون رو برای سایت های کاریابی ارسال کنید

  154. مصطفی گفت:

    باسلام وقتتون بخیر
    بنده ۲نفر هستیم ک نصاب کار ام دی اف و تو راسته کار خدمات رستوران داری هم سررشته داریم اما تخصص اصلی ام دی اف هس باسن ۲۵ سال مجرد
    ایا میشه درکشور قطر برای کار حساب باز کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  155. حسین گفت:

    سلام من مهندس نفت هستم با سابقه کاری 4سال و نیم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس
    متاهل 33سالمه
    بنظرتون امکان مهاجرت کاری مرتبط با مدرک و سابقه کاری به قطر برا بنده مهیا هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور مثل قطر داشتن دعوتنامه کاری و کفیل نیازه

  156. احسان گفت:

    سلام من دانشجوی کارشناسی دانشگاه صنعت نفت رشته مهندسی شیمی ۲۵ ساله هستم یک سال دیگه درسم تموم میشه،مدرک معتبر نرافزار های متلب و هایسیس و تجهیزات دوار و…چند مدرک مرتبط دیگه هم دارم زبان استانبولی و آذری هم مسلطم زبان انگلیسیم هم تا یک سال دیگه مسلط میشم،تجربه کاری و کارورزی یک ساله هم در پالایشگاه و صنایع مرتبط دارم،چقدر شانس کاریابی در شرکت نفت قطر رو دارم؟!؟آیا باز کفیل نیازه؟!با این شرایط من کشور های اروپایی چطورن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شناس کاریابی در قطر زمانی برای شما فراهمه که یک دعوتنامه کاری دریافت کنید و از قبل رزومه به آفرهایی که میرسه فرستاده باشید
      کشورهای اروپایی بهتره که ابتدا ارشد بخونید و بعد برای کار اقدام کنید

  157. وحید گفت:

    سلام
    بنده در حال حاضر در حدود 5 سال است که در کارخانه صبا فولاد خلیج فارس مشغول به کار می باشم . و در اتاق کنترل تولید به سیستم میدرکس تسلط کامل دارم و به میزان 1.5 میلیارد تومان نیز سرمایه دارم و قصد مهاجرت به قطر و یا امارات را دارم .

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشور نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  158. امیرحسین گفت:

    سلام
    امیرحسین هستم کارشناس رشته معماری
    من کارم طراحی داخلی و نما و… هست با نرم افزار های معماری حرفه ای کار میکنم
    مدرک بین الملی چنتا از نرم افزار هارو گرفتم ایا من میتونم در کشور های عربی فعالیت داشته باشم میتونم کار پیدا کنم با حقوق بالا میشه راهنمایی کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      در کشورهای عربی میتونید فعالیت داشته باشید به شرط اینکه آفر کاری دریافت کنید لطفا سایت های کاریابی رو بررسی کنید
      اگر نتونستید آفر کاری بگیرید بهتره که مشورت کنید تا بهترین روش و کشور به شما معرفی بشه

  159. علی گفت:

    سلام خسته نباشید من پرسنل داروخانه هستم ۶سال سابقه کار دارم در رابطه با شغلم میتونم اونجا اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا روزمه خودتون رو برای سایت های کاریابی ارسسال کنید

  160. مهدی گفت:

    سلام
    من ۱۸ ساله هستم با دیپلم کامپیوتر ۴ساله ورزش بدنسازی انجام میدم و اقدام برای مدرک مربی گری کردم برای ورزش میشه در این کشور به درآمد رسید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما اگر بخواین به صورت ورزشی وارد این کشور بشید باید از باشگاهی دعوتنامه داشته باشید

  161. مصطفی گفت:

    من کارشناس IT هستم و کار شبکه انجام میدم چطور می تونم برای کار اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا به کارفرماهایی که در سایت های کاریابی آفر میدن رزومه ارسال کنید

  162. علی رضا بیگ آقا گفت:

    نجات غریق مربی شنا و غواص هستم

    1. داوری گفت:

      بایستی برای کار به دنبال کارفرما در سایت های کاریابی باشید

  163. علیرضا گفت:

    سلام من سنگ کار حرفه هستم میتوانم در کشور قطر کار پیدا کنم 35سال سن دار با 20سال سابقه کار

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل دارید

  164. علی گفت:

    سلام . بنده مهندس جوشکاری هستم و در زمینه بازرسی جوش NDT تقریبا ۱۲ سال سابقه کاری دارم. ۳۴ ساله هستم .در کشورهای عربی زمینه شغلی برای تخصصم پیدا میشه؟ در ضمن به زبان عربی تسلط کامل دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله وجود داره اما رزومه تون رو براشون بفرستید تا بررسی بشه

  165. مصطفی گفت:

    سلام..من ۲۸سالمه متاهلم…
    ۵ساله ازاد کار میکردم…باز سازی..نصبیات..کولر ابی..کناف..نقاشی ساختمان..تمام کارهای مربوط ب باز سازی از دستم میاد..۶ماهم هست ایرانماال کار میکنم تعمیر و نگه داری…
    تو قطر واسه من کار هست؟میتونم برم قطر؟چجوریه؟ب پول ایران چقد میتونم بگیرم ماهیانه

    1. داوری گفت:

      سلم
      در صورتی میتونید وارد قطر بشید که در این کشور کاریابی کنید و آفر کار دریافت کنید

  166. فرین گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من دانشجوی کارشناسی رادیدلوژی هستم.
    ۲سال طرح اجباری باید بگذرونم. این ۲سال طرح همون ۲سال سابقه کاری محسوب میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای شما این دو سال سابقه کار محسوب میشه

      1. فرین گفت:

        خیلی ممنون از پاسخگویی سریع
        تسلط به زبان انگلیسی کافیه؟ یا لازمه مدرک تافل یا ایلتس ارائه بدم؟

        1. داوری گفت:

          خواهش میکنم
          بله تسلط به زبان انگلیسی کافیه نیاز به مدرک زبان نداره

  167. محمدجواد سلیمی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز بنده محمد جواد سلیمی هستم خواستم بگم که من 20سال سن دارم دیپلم علوم تجربی دارم آیا برای بنده کار در قطر پیدا میشه باید چیکار کنم ؟ میشه لطفاً راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما در قطر در چه زمینه ای میخواین کار کنید ؟

  168. ابراهیم گفت:

    سلام خدا قوت.بنده جوشکار لوله های گازخانگی تجاری صنعتی ولوله های آتش نشانی نقشه ایزو وغیره…ومخزن های تحت فشارعکسی یوتی ورادیوگرافی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا رزومه خودتون رو در موسسات کاریابی به آفرهای کاری مربوطه ارسال فرمائید

  169. farnaz گفت:

    سلام وقت بخیر لیسانس علوم ازمایشگاهی هستم و مدرک ttc زبان انگلیسی رو دارم همچنین در ازمایشگاهی خصوصی مشغول ب کار هستم.ب نظرتون شرایط کاری مناسبی در قطر خواهم داشت؟در غیر اینصورت چه کشورهایی رو توصیه میکنید؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر اگر بتونید کارفرمایی پیدا کنید شرایط کاری از نظر درآمد خوبه اما اگر قصد مهاجرت به یک کشور خوب رو دارید قطر رو پیشنهاد نمیکنم چون اقامت دائم نمیده

  170. محمودی گفت:

    سلام و وقت بخیر ادمین عزیز
    بنده هم کاردانی عمران دارم و هم بنا هستم
    برای این کمترین چه کاری میتونید بکنید?

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  171. بابک گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده بابک هستم 50 سالمه و 30 سال سابقه مدیریت چاپخانه – تعمیرات دستگاه های چاپ – مدیریت داخلی و صحافی و… دارم آیا برای کار درکشور کویت میتوان به کمک شما کار پیدا کنم ؟ممنونم از سایت خوبتون

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      موسسه سفیران در خصوص این کشور خدماتی نداره متاسفانه

  172. محسن گفت:

    سلام اسمم محسنه 24سالمه مهندس علوم دامی هستم برا کار اینجا آمدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار قطر نیاز به دعوتنامه کاری کفیل خواهید داشت

  173. میثم گفت:

    سلام من میکانیک کامیون هستم برای کار باید چه کار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید در ابتدا از طریق سایت های کاریابی رزومه برای کمپانی های قطر بفرستید

  174. احسان گفت:

    سلام
    اینجانب تولید کننده سنگهای ساختمانی و همچنین سنگهای قلوه ای در هر سایز و همچنین تولید کننده کربنات کلسیم به صورت پودری و مش در اصفهان هستم و آمادگی همکاری با کشور قطر و عمان را دارم .از پیشنهاد شما جهت ارتباط با افراط ساکن در قطر استقبال میکنم.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا رزومه کاری خود را برای کارفرمایان قطری ارسال نمایید

  175. A-H1 گفت:

    سلام من دارای 3 اختراع مهم در حوزه خودرو و آسانسور می باشم می خواستم بدانم آیا می توانم برای فروش و تجاری سازی آنها در قطر اقدام کنم با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      این مطلب که میفرمائید در حوزه مهاجرت نیست اما برای مهاجرت به قطر نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت

      1. اسلامی گفت:

        سلام با مدرک تراشکاری میشه تو قطر کار کرد؟!

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  176. حسین گفت:

    سلام بنده ۶سال سابقه کاردرازمایشگاه نفت رادارم ومسلط به زبان عربی وانگلیسی میباشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      رزومه تون رو به سایت های کاریابی ارسال کنید

  177. کاوه گفت:

    سلام من راننده تاور کرین میباشم ایا در قطر برای من کار پیدا میشود واقعا …راننده تاور کرین و لودر و غلطک

    1. داوری گفت:

      سلام
      در صورتی که بتونید در این کشور به کار برسید و کارفرما و کفیل پیدا کنید مشکلی نخواهد داشت

      1. حامدلایقی گفت:

        سلام وقت بخیر من قنادم چطور میتونم داخل کویت کار پیدا کنم ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

        2. داوری گفت:

          سلام
          برای کار در کویت نیاز به مدرک کفالت و دعوتنامه کاری خواهید دااشت

    2. سعید گفت:

      سلام و عرض ادب بنده راننده پایه یک با سابقه بالا هستم و از نظر فنی درجه یک و چند سال ترانزیت بودم و از کار هراسی ندارم و مرخصی هم نیازی ندارم فعلا با هر شرایطی میتونم فعال باشم.ممنونم

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در قطر روزمه تون رو برای موسسات کاریابی این کشور ارسال کنید

  178. امین گفت:

    جویای کار در خارج از کشور هستم جوشکار برق وارگون استیل هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

    2. آرزو بیاتی گفت:

      سلام من وهمسرم هردو دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی هستیم برای کاردر قطر چقدر شانس داریم وروند رسیدن به آن چگونه است ،باسپاس

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  179. علی ویسی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من هشت سال سابقه در تعمیرات پالایشگاه دارم واحد مکانیکال الان هم مشغول به کار هستم میخاستم بدونم کار در پالایشگاه قطر برای من هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  180. امیر گفت:

    سلام من مهندس برق هستم با 10 سال سابقه کار در زمینه طراحی انواع تابلو برق و اتوماسیون و PLC و جویای کار در کشورهای UVFD هستم 37 سال دارم و زبان انگلیسی من در حد متوسط هست . لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در زمینه کاریابی فعالیتی نداره دوست من ولی در کشورهای اروپایی میتونید اقامت بگیرید

  181. علی گفت:

    سلام خسته نباشید همسرم فوق لیسانس معماری با معدل بالای18دارند برای رفتن و اقامت در قطر یا هر یک از کشورهای مرتب با این رشته چه کارهایی رو باید انجام بدیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کاردر قطر باید دعوتنامه کاری داشته باشن که این رو از طریق سایت های کاریابی میتونید پیگیری کیند

  182. فرخی گفت:

    با سلام و خسته نباشید به شما
    من بهیار هستم و زبان انگلیسی هم مکالمه تسلط دارم و سابقه ی بیش از ۲۰ سال در ارتش و شرکتهای خارجی ژاپنی،کره ای و فرانسه در عسلویه و نفت و گاز دارم،تقریبا تمامی حوزه های پزشکی کار کردم و در اورژانس و رسکیو تخصص دارم و دوره های فراوانی دیدم،آیا برای این مقطع از تحصیلات هم کار در قطر یا حوزه ی خلیج وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشورهای حاشیه خلیج فارس باید حتما کارفرما دااشته باشید تفاوتی هم بین رشته ها نیست بیشتر داشتن دعوتنامه کاری و کفیله که اهمیت داره

  183. فرزین دهبان گفت:

    سلام من غواص صنعتی جوشکاری زیر آب هستم..برای من کار در قطر هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشور قطر بایستی ابتدا یک دعوتنامه کاری به همراه کفیل داشته باشید

  184. سیامک فرزانه گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید ی ادرس کاریابی تو قطر رو بهمون معرفی میکنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در مقاله چند سایت کاریابی رو معرفی کردیم مطالعه بفرمائید

  185. Amin گفت:

    سلام دوست من، بنده ۳۵ سال سن دارم و رزومه ی کاریم عبارت است از: سه سال و چهار ماه در شرکت حفاری نفت و گاز و دو سال کار در معدن و سه چهار سالی سابقه ی Hse و ایمنی دارم، چطور میتونم در قطر کار پیدا کنم؟؟ کفیل را چطور پیدا کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه اما بهتره که ابتدا در سایت های کاریابی روزمه بدید و منتظر پاسخ از طرف اونها باشید

  186. Ali گفت:

    سلام من راننده پایه یکم با سابقه ۱۰ سال رو دارم ایا میتونم در قطر کاری پیدا کنم راهنماییی کنینی؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اینکه در قطر به کار برسید باید کارفرما و کفیل داشته باشید که با ارتباط با موسسات کاریابیشون ممکنه بتونید این کار رو انجام بدید

  187. محسن گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام من یک حافظ کل قرآن کریم هستم آیا در قطر برای من کاری پیدا میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار شما باید دعوتنامه کاری داشته باشید تا بتونید به این کشور مهاجرت کنید

  188. حسین مغیفیان نژاد گفت:

    سلام،من دنبال کار تو شرکتهای حفاری در کشور قطر هستم واینکه سابقه کار تو شرکت پتروشیمی ابادان و سابقه کار در شرکت فولاد به مدت ۴ سال دارم و در شرکت رینگ سایپا یکسال سابقه کار دارم و مدرک تحصیلیم دیپلم گرافیک و مدارک ایمنی و اتشنشانی در روزومه کاریم هست، متشکر از سایت شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  189. محمود تیمورپور گفت:

    سلام وقت بخیر راننده بیل مکانیکی ماهر و فنی هستم اماده بکار در کشور های حوزه خلیج فارس مخصوصا قطر
    محمود متولد ۱۳۵۱

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

      1. احمد گفت:

        من یک سر اشپز ایرانی هستم و کار در قطر میخواهم
        آیا کاری برای من وجود دارد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  190. ناصر گفت:

    سلام من نقاش ساختمان هستم و ۱۰ سال هست که ایران مشغول هستم .میتونم تو کشور های قطر یا دبی مشغول کار بشم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشورهای حاشیه خلیج فارس کارفرما و کفیل نیاز دارید

  191. محمد گفت:

    سلام من 10سال سابقه کار دارم مدارک کارشناسی اسانسور و کاردانی الکترونیک دارم الان هم یک شرکت اسانسور دارم درکشور قطر یا کشور دیگه کاربرام پیدا میشه و هزینه اش چقدر میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید برای موسسات کاریابی قطر رزومه ارسال کنید که برای شما دعوتنامه صادر کنن

  192. ابراهيم فدوی گفت:

    سلام. من 14 سال در اداره برق کار می کنم. و در رشته سیم بانی و نصب انواع سرکابل مهارت وگواهینامه دارم و خواستار کار در کشور قطر هستم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  193. محراب گفت:

    درود بر شما من تقریبا 13 سال سابقه مربیگری فوتبال دارم و مدرک مربیگری آسیایی دارم ، میتونم ویزای کاری برای امارت یا قطر یا عمان ، یا آلمان و اتریش بگیرم؟
    ن ،

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار بایستی از کشور مقصد دعوتنامه کاری داشته باشید دوست من

  194. عارف گفت:

    20 سال سابقه اتش نشانی دازم زبان مادری عربی جویایی کار دز امارات

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  195. علی گفت:

    باسلام
    بنده ۱۶ سال سابقه کار بهداشتی در حوزه مبارزه با بیماری ها و مدرک کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی
    به نظرتون جذب کار در کدامین کشورها راحت تر است. با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  196. moein tavakol گفت:

    Rigr هستم وبرای انجام کار بالای 15سال سابقه و31 ساله

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

    2. مجيد اصحابي گفت:

      سلام ليسانس حسابداري دارم با 18 سال سابقه آيا مي توان براي كشورهاي خليج فارس اقدام كرد
      لطفا راهنمايي نماييد با تشكر اصحابي

      1. داوری گفت:

        سلام
        موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

        1. سلام برای ویزا و برای رفتن به قطر چه مدارک چی چی لازم هست
          بنده ۳..سال ۸ماه دبی قاچاقی کار کردم
          تزیناتی اتومبیل

          1. داوری گفت:

            سلام
            برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  197. hamta گفت:

    با سلام کارشناسی ارشد نرم افزار هستم و بیست سال سابقه تدریس دارم ، به طراحی سایت هم مسلط هستم ، به نظر شما جایی خواهان مدرک و علم من هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه اما شانس خوبی برای مهاجرت به بسیاری از گشورهای دنیا دارید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  198. Reyhaane گفت:

    سلام من 22سالمه و حرفه ای کار پتینه و نقاشی ساختمان انجام میدم و دنبال مدرک معتبر بین المللی برای کارم هستم معماری داخلی انجام میدم لیسانس معماری هم از دانشگاه معتبر کشور دارم میخواستم اقدام کنم برای کار توی کشورهای اروپایی. امکانش هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میشه برای کار در آلمان اقدام کنید البته بهتره که یک دوره کارورزی در آلمان داشته باشید و بعد وارد بازار کار بشید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  199. رسول گفت:

    با سلام.
    شرط سنی برای دندانپزشک چند سالگیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای چه کشوری میفرمائید؟

      1. سید سپهر حسینی گفت:

        با سلام و عرض ادب من ۳۱ سالمه کاره فنی میکنم مدرک برق دارم و کاره ام دی آف میکنم میخواستم ببینم برای مدرک من کار هست در کویت و شرایط اخذ ویزا و هزینش چطوریه ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام
          موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه اما در خصوص شرایط اخذ ویزا ابتدا مقاله ویزای کاری قطر رو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتم

    2. بهراد گفت:

      سلام من اوستا ونصاب کاغذ دیواری و پارکت هستم ده ساله تو این کارم وحدو ۴سال هست که تو عراق با یک شرکت کاغذ دیواری کار میکنم ولی متاسفانه مردم عراق از مردم ایران زیاد خوششون نمیاد و ایران رو مقصر اکسر گرفتاریاشون میدونن و به همین خاطر میخوام به یه کشور دیگه با امکانات بهتر و بدون دردسر و دشمنی برم ایا شما کشور خاصی مد نظرتون هست که در حیطه ی کاری من شغل مناسبی پیدا بشه مدرک تحصیلیم دیپلم هست و ۲۹سالمه ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. داوری گفت:

        سلام
        میتونید برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید
        برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 تماس بگیرید

  200. علی گفت:

    سلام
    چطور یک کفیل درست حسابی پیدا کنیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      کفیل همون کارفرمای شماست. در سایت های کاریابی بگردید

  201. حامد گفت:

    سلام.من فوق لیسانس تربیت بدنی گرایش اسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی هستم.مدرک اورژانس و مربیگری فوتبال و امادگی جسمانی دارم.عضو حلال احمرم.دارای 8 مقاله داخلی خارجی و چاپ کتاب هستم.پیشنهادتون برا بنده چیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میخواین برای کار در قطر اقدام کنید دوست عزیز؟

  202. امیر یونسی گفت:

    سلام .من حدود هشت سال هست ک تراشکار هستم.همراه با گواهی نامه معتبر از فنی حرفه ای.میخام کارمو تو به کشور خارجی ادامه بدم.؟؟؟میشه کمکم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  203. سعید گفت:

    سلام میخواستم بدونم در زمینه های تولیدی مثل سوهان وگز اونجا کاری راه انداخت یا یک سرمایه گذار پیدا کرد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما باید برای کار در قطر کفیل داشته باشید

  204. مصطفی گفت:

    سلام . دکترای مهندسی محیط زیست از دانشگاه تهران هستم.با 49 سال سن و شاغل در آب و فاضلاب با 23 سال سابفه.تو صیه شما برای ویزای کار مرتبط با دکترای مهندسی محیط زیست کدام کشوره ؟ قطر یا یک کشور انگلیسی زبان ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شما برای مهاجرت باید از روش هایی مثل سرمایه گذاری یا ثبت شرکت و یا اقامت از طریق تمکن مالی اقدام کنید

  205. ابراهیم گفت:

    سلام کارمند شرکتی راه اهن هستم تکنسین ارتباطت رادیویی (بی تی اس’.رپیتر ‘.وسایت وفیبر نوری )ولی از حقوق و مزایی خوبی برخوردار نیستم خواستم بدونم میشه وراهی هست که بتوانم به کشور قطر برای کار بروم یا کار با اینشرایط هست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در این کشور چاره ای جز داشتن کفیل و کارفرما نخواهید داشت اما فکر میکنم برای کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی شرایط خوبی دارید

  206. محمد گفت:

    با سلام فوق دیپلم کامپیوتر نرم افزار هستم و ترم آخر کارشناسی فناوری اطلاعات . 3 سال سابقه انبارداری دارم و گواهینامه لیفتراک هم دارم .همسرم سابقه 8 سال دستیاری دندانپزشک را دارد . آیا در قطر کاری برای ما پیدا می شود که اقدام کنیم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  207. حسن نوروزنیا گفت:

    سلام برای ورود به بازار کار کشور قطر یاید به چه زبانی مسلط بود؟؟؟؟؟
    و میشه اونجا رانندگی کرد و حقوقی گرفت؟؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      زبان عربی یا انگلیسی و باید کارفرما و کفیل داشته باشید

      1. سپیده کاظم خواه گفت:

        باسلام من خودم در زمینه موسیقی حرفه ای هستم و نوازنده دف و دایره هستم و میزنم خواستم ببینم میشه راهنمایی کنین برای رفتن به قطر برای کار کردن در آنجا ممنون رزومه کاری در رابطه با بازاریابی و فروشندگی و مهمانداری هم دار

        1. داوری گفت:

          سلام
          برای کار در این زمینه باید دعوتنامه کاری و کفیل داشته باشید

  208. حسینی گفت:

    با سلام
    احتراما اینجانب دارای مدرک کارشناسی برق قدرت و فوق لیسانس ابزاردقیق و دارای 7 سال سابقه در پتروشیمی هستم و همچنین خانمم نیز دارای مدرک دبیری ریاضی می باشد.آیا امکان اقامت ما در یکی از کشورهای عربی یا اروپایی وجود دارد؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتره برای کار در آتلانتیک و کار در آلمان و یا کار در اتریش اقدام کنید

  209. ابولفضل عباسی زاده گفت:

    سلام و عرض ادب
    ۳۹ سالمه دارای گواهینامه رانندگی پایه یک و مدرک تحصیلی فوق دیپلم برق نظام قدیم
    متقاضی کار در یک کشور خارجی هستم.
    هر کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در چه زمینه ای تا به حال کار کردید؟ و چند سال سابقه کاری دارید بزرگوار؟

  210. یوسفی گفت:

    با سلام خدمت شما میخواستم ببینم با اوضاع الان برای نقاشی ساختمان در قطر یا عمان یا امارات میشه امیدوار بود ؟ اگه میشه از طریق شرکت شما به چه صورت انجام میشه . ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  211. احسان لموچی دلی گفت:

    احسان لموچی دلی
    ارشد مهندسی نفت
    ۱۳ سال سابقه کار در حفاری

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

    2. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  212. سمانه گفت:

    سلام من ۴۰ سالم هست. لیسانس صنایع غذایی و فوق لیسانس مدیریت اجرایی دارم با ۱۴ سال سابقه کار. برای قطر میتونم اقدام کنم؟ دعوتنامه از دوستی که ۱۰!سال هست اونجا زندگی میکنه هم میتونم بگیرم. چقدر شانس کار دارم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهی داشت

  213. محمد گفت:

    سلام محمد هستم ۳۷ ساله مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی گرایش امور گمرکی برای بنده اونجا کار پیدا میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  214. Man shz گفت:

    من تکنسین کاشت مو هستم . دیپلم بهیاری دارم . ۱۹ سالمه . یک سال کاشت مو کار کردم . چطور با یه کارفرما ارتباط برقرار کنم؟ اگ سایتی میشناسید میشه معرفی کند ک بپرسم آیا شرایط برام وجود داره یا ن

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      باید در اینترنت سایت های کاریابی قطر رو جستجو بفرمائید

  215. مهدی گفت:

    سلام راننده لودر هستم37سال سن با ۱۳سال سابقه اڪثرا درش ڪتهای دولتی وخصوصی کار ڪردم ومسلط به سه زبان ترکی،عربی،و اردو،میباشم وجویای کار درخارج از کشور هستم.با کمال تشڪر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

      1. محمد گفت:

        بنده ۳۰ سالمه از بچگی کادم آزادبوده تا اول دبیرستان خوندم و کارم کشاورزی و باغبونی بوده راننده تراکتورهای سبک و سنگین هم هستم آیا میتوانم کاری در قطر در رده شغلی پیداکنم

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  216. سعید میرزایی گفت:

    سلام و خسته نباشید من آشپز هستم میتونم تو کشور قطر کار پیدا کنم و امیدوار باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  217. حسن گفت:

    من یه دکل کار و وایرلس کار هستم که 30 سال سن و کارشناسی دارم .میخوام ببینم راه فراری از این مملکت برای من هست یا خیر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ما میتونیم برای خیلی از کشورها برای شما اقامت بگیریم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  218. رض گفت:

    با سلام
    وقت بخیر
    کارشناس نرم افزار هستم و برای مدت 12 سال تو زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت هستم که 8 سال اخیر توی صادرات نرم افزار فعالیت دارم. یه فروشگاه توی آمریکا هست که یکی از اعضای اونجا هستم و پروژه برای فروش آپلود میکنم.
    1- بنظرتون کدوم کشور شرایط برای من مهیا تره؟
    2- آیا میشه ارتباطی برای دور کاری با کشور های عربی داشت؟

    با تشکر

    1. رض گفت:

      راسی 32 سال سن دارم

    2. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیلی از کشورها برای رشته شما مناسبه مثل کار در آلمان برای برنامه نویسان و خیلی از کشورهای دیگه
      اما سوال دومتون در زمینه مهاجرت نیست و خودتون بایستی بررسی کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  219. افسانه گفت:

    سلام درآمد یک خیاط خانم نیمه ماهر در قطر چقدر میتونه باشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  220. علی گفت:

    سالم وقتتون بخیر.. بنده مهندسی معماری خوندم و سابقه کاری ندارم.. شرایط این حرفه و جذب نیرو ایرانی در کشور های حاشیه خلیج فارس به چه صورت هست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه اما برای کار در این کشورها نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  221. پیام بدره ای گفت:

    سلام قربان وقتتون بخیر، من ۲۸ سال سن دارم و مجرد هستم شغلم تراشکاری هستش(ساخت و تولید و تعمیر قطعات صنعتی) و نه سال سابقه کار دارم، اوضاع مالیم جالب نیست خیلی تحت فشار هستم، خواستم ببینم میتونم یه کار خوب با درآمد خوب پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز با این شرایط مهاجرت رو خیلی به شما پیشنهاد نمیکنم چون مسئله مالی خیلی مهمه
      و موسسه سفیران کاریابی نمیکنه بلکه صرفا برای شما اثقامت میگیره و کاریابی به عهده خود شماست

  222. زینت گفت:

    سلام،خسته نباشید….من ۳۲سالمه و‌مامایی خوندم،درحال حاضر هم شاغل هستم،چطور میتونم دعوتنامه کار بگیرم؟
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

  223. Sahar گفت:

    سلام ؛وقتتون به خير ان شاالله
    من ليسانس حقوق قضايى هستم و مشغول نوشتن براى مقاله هاى حقوقى هستم و ميتونم فعاليت خوبى رو داشته باشم
    امكان كار اينترنتى براى موسسات و شركت هاى حقوقى و غير حقوقى براى كويت هست؟!
    در ايران هستم
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      سوال شما در حوزه مهاجرت نیست دوست عزیز اما سایت های مرتبط با کارتون رو در کشور کویت پیدا کنید و روزمه براشون ارسال کنید

  224. محمد حمزه گفت:

    سلام یکی از رشته های مورد نیاز در جدول روابط عمومی بود، من کارشناسی روابط عمومی الکترونیک دارم، یعنی کارفرمایان قطری به رشته تحصیلی من نیاز دارن؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  225. پوریابیات گفت:

    سلام من ۲۸سالمه ۱۴سال سابقه کاری دررشته راهسازی دارم راننده فنیشر،انواع فنیشرهای فوگل هستم گواهینامه ویژه دارم خواستم ببینم چطورمیتونم توکشورعربی مشغول بکاربشم ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای سایت های کاریابی روزمه ارسال کنید و منتظر باشید ببینید به شما پاسخ میدهند یا خیر

  226. امیر میرزایی گفت:

    سلام وخسته نباشید تکنسین تولید وبهره برداری کارخانجات سیمان های سفید وخاکستری هستم ومهارت کامل درراه اندازی تمامی تجهیزات تولید سیمان رادارم ولی متاسفانه مدرکی ندارم ودر خیلی از کارخانجات سیمان (سوریه. ونزوئلا. ایران) بوده ام وزبان عربی تا حدودی آشنا هستم آیا میتوانم در قطر یا عمان استخدام شوم آیا شما کمکی در این زمینه انجام می‌دهید با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  227. Mohamad گفت:

    سلام واسه کار آرایشگری خوبه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

      1. رسول گفت:

        سلام مدارک را برای یک شرکت قطری فرستادم و بعد از طی مراحل استخدام اعم از پر کردن فرمهای مختلف که برام فرستادن وغیره سه روز پیش یه ایمیل فرستاده شد که با افسر ویزا تماس بگیرم و یک شماره تلفنی در هند به من دادن که وقتی با اون آقا در هند صحبت کردم گفت مبلغ ۸۵۰ دلار هزینه ویزا برای ما ارسال کن(البته مشخصات حساب رو فرستاده)از طرفی الان شک دارم که احتمالا الکی باشه.هر چند در مورد این شرکت قطری تحقیق کردم که در قطر این شرکت فعاله. ممنون میشم راهنمایی کنید که این پول واقعا باید پرداخت کنیم؟

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          من هم در این خصوص اطلاعی ندارم چون نمیدونم چه شرکتیه و چه کاری انجام میده
          فقط میتونم توصیه کنم که خیلی بیشتر دقت کنید و به راحتی تن به پرداخت هزینه های عجیب ندید

  228. نجمه گفت:

    سلام و عرض ادب من کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد دارم با 6 سال سابقه من چی کاری می تونم تو قطر انجام بدم یا برای من هم کار هست راهنمایی کنید ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      عرض سلام و احترام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  229. Mitra asgari گفت:

    سلام من فوق دیپلم گرافیک دارم در حال حاضر دوسالی هست که به شغل طراحی طلا در نرم افزار متریکس مشغولم ایا شغل برای من هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  230. رضامعینی گفت:

    سلام وخسته نباشیدخدمت شما عزیزان اولا ممنون که به خوبی هرچندسوالهاتکراریه امابازهم پاسخگوهستید واقعا ممنون ازلطفتون سوال منم هم یه جورایی تکراریه اماخوب یه جواب بله یاخیر میخوام تابعدا پیگیری کامل کنم
    من دکوراسیون داخلی انجام دادم شغلم آزاده ازدیوارکوب pvcگرفته تاکفپوش وپارکت والانم که کناف کارحرفه ای هستم ۱۲سال سابقه دارم که۵ساله کناف کاری رادارم انجام میدم وتحصیلات هم آنچنانی ندارم دیپلم ردی هستم میخواستم فقط بدونم فبولم میکنندواسه رفتن به قطروکارکردن یانه متاهلم ۲۹سالمه با۲فرزندپسر

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      شما لطف دارید
      کشور قطر در حال حاضر یه اقامت موقت به افرادی که فکر میکنن میتونن در اونجا به کار برسن میده تا خودشون در قطر کاریابی کنن
      اما از ایران امکان کاریابی در این خصوص وجود نداره متاسفانه

  231. مهدی گفت:

    سلام من ۲۷ سال سن دارم و امسال شهروندی ترکیه را میگیرم خواستم بدونم من که سه ما سه ماه با کار درترکیه تونستم شهروندی بگیرم آیا در قطر هم اینگونه میتونم هم کار کنم هم شهروندی قطر را بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیر در قطر امکانپذیر نیست

  232. محمود خدادادی گفت:

    سلام محمود هستم از کرج راننده حرفه ای لودر وبابکت ولیفتراک باگواهینامه هر سه دستگاه برای کار در قطر وکشورهای دیگر من رو راهنمایی کنید به کجا باید زنگ بزنم شماره تماس بدهید ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز ما میتونیم برای شما اقامت بگیریم اما کاریابی با خودتونه
      اگر فکر میکنید میتونید به کار برسید
      با مشاورین مجموعه در تماس باشید

      1. ادری گفت:

        هزینه کاریابی چقده؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  233. مریم سیار گفت:

    با سلام م خسته نباشید
    اینجانب با دارابوده 16 سال سابقه کاری کارشناس ارشد رشته طراحی محیط زیست بوده و همچنین دارای مدرک دوره های آموزشی پیشرفته طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی تهران می باشم . همسر اینجانب با حدود 20 سال سابق کاری در زمینه احداث سد و تونل با مدرک تحصیلی لیسانس زمین شناسی مهندسی فعالیت نموده و دارای یک دختر 6 ساله هم هستیم.
    لذا خواهشمندم نسبت به اخذ ویزای کار و ارائه توضیحات لازم درخصوص شرایط کاری و مهاجرت به قطر و یا معرفی کشور مناسب جهت مهاجرت راهنمایی فرمایید.
    باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      یکی از مشکلاتی که کشور قطر برای کار و زندگی داره اینه که اقامت دائم نمیده و صرفا برای کار مقطعی خوبه نه مهاجرت
      اما در خصوص شرایط کاری همسرتون خیلی از کشورهای پیشرفته رو میتونن برای مهاجرت اقدام کنن
      پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله هایی چون کار در اتریش و کار در آلمان رو مطالعه بفرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  234. حمدبوکان گفت:

    با عرض سلام
    من لوله کش ساختمان باسابقه بیش از ده سال
    .خواستم بدونم که میزان حقوق درراستای شغلم درقطر چنده تقریبا؟
    آیا میتونم بصورت لوله کش سیار برای خودم کارکنم؟
    متشکرم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  235. نازان گفت:

    سلام
    من فوق لیسانس مترجم عربی دارم با ۲۶ سال سن…
    میخواستم بدونم چه شرایط شغلی با این رشته میتونم داشته باشم و در صورت نداشتن کفیل چیکار باید کرد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      قصدتون اینه که با مترجمی زبان عربی در قطر چه کاری انجام بدید؟
      اگر هدف کاریتون رو مشخص کردید رزومه تون رو برای موسسات کاریابی ارسال کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  236. محمد رستم تبار گفت:

    با سلام من دکتری زمین شناسی شاخه رسوب شناسی هستم 30 سال سابقه کار در سد سازی در یکی از شرکت های مشاور معتبر در ایران را دارم رشته من در زمینه اکتشاف نفت و کاز است تقا ضای کا ر در کشور قطر دارم لطفا راهنمایی فرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  237. حاتمی گفت:

    سلام و عرض ادب بر برادرای زحمت کش.راجب سابقه کاری یک سال کنترل پروژه کار کردم.بیشتر در زمینه استراکچر و راه اندازی پتروشیمی.مکانیکال نصب فن کولر و ایر کولر کار کردم.اتوکد و اکسل کامل تسلط دارم.کسی خواست در خدمت هستیم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  238. احمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارم اشپز ایرانی (کباب وجوجه)
    اشپز فست فودم‌هستم
    چندسال پیش کاردانی الکتروتکنیک میخوندم بخاطر شرایطم نتونستم ادامه بدم
    راهنمایی کنید باتوجه ب شرایطم چطور میتونم اقدام کنم برای کار ممنون

  239. هیبتی گفت:

    سلام وقت بخیر برای راهنمایی بیشتر باید با چه شماره ای تماس بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  240. امین گفت:

    سلام بنده جوشکار برق ارگونم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      اما میتونید اقامت قطر یا حتی کشورهایی چون آلمان رو بدس بیارید تا به کار برسید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  241. peyman jamali گفت:

    باسلام وعرض ادب من فوق دیپلم مکانیک خودرو هستم دارای ۱0سال سابقه کارمکانیک خودرو هستم آیا شرایط کار برای من در کشور قطر مناسبه؟؟؟؟؟
    اگر نیست شما چه کشوری روپیشنهاو میدین
    ممنون?

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کار در کویت نیاز به کفیل داره بهتره به کشورهایی فکر کنید که شانس ویزاش بالاتره و کشورهای درجه یکی هستن
      بهتره ابتدا مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  242. داریوش گفت:

    سلام و عرض ادب . من برق کار ساختمان و صنعتی هستم و سابقه 20 ساله کار ازاد دارم .مدرک هم دیپلم فنی و لیسانس ادبیات دارم .با برق بیگانه نیستم .امکانش هست توی کویت یا قطر کاری برام پیدا بشه .سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      اما کار در کشورهایی چون آلمان در زمینه کاری شما خیلی خوبه پیشنهاد میکنم اول مقاله کار در آلمان با مدرک دیپلم رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  243. سعید گفت:

    سلام
    ببخشسد من میخواستم تو قطر کار کنم شغلم دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان است
    یعنی کامپوزیت و پی وی سی و نرده راه پله و….چجوری بتونم اونجا کار کنم و ویزای قطر رو بگیرم؟
    خیلی ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه
      ویزای قطر نیاز به کفیل داره
      بهتون پیشنهاد میکنم که به کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای هم فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  244. Reza aramesh گفت:

    باسلام من ۲۶سال سن دارم ۵سال سابقه کار فروشندگی حراست شرکت راننده شخصیت معروف سیاسی برای کار در کشور قطر میتونم اقدام کنم کارگرساده

    1. داوری گفت:

      سلام عرض شد
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

    2. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  245. Sheri گفت:

    درود و وقت به خیر من نوازنده و مدرس دف هستم ۵ سال سابقه کار در فیزیوتراپی دارم و کاملا به این کار مسلط و وارد هستم و به انگلیسی مسلط هستم . می خواستم بپرسم میتونم تو قطر کار پیدا کنم در یکی از زمینه های کاری بالا؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر کارفرما و کفیل داشته باشید امکانپذیره

  246. جواد گفت:

    با سلام میخواستم بدونم تو قطر رویه کوب یا mdf کار میگیرن ضمنا من دوره اتش نشانی تخصصی هم گذراندم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در قطر خیر اما در حال حاضر آلمان MDF کار نیاز دارن و میگیرن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  247. شراره گفت:

    درود و وقت به خیر من مدرس و نوازنده دف هستم به زبان انگلیسی مسلط هستم مدرک تای چی هم دارم می تونم تو قطر کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  248. سلام.من در کار اای ساختمانی همچین ام دی اف .کچ کاری.الماتور.کاشی کاری.بتون و هر چیز دیگ حرفه ای یا نیمه حرفه ای هستم.میتونین برام یه کاری جور کنین لطفا واقعا نیاز دارم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  249. Roya گفت:

    سلام ببخشید من چند ساله که عکاسی میکنم در صدد هستم که مدرک عکاسی فنی حرفه که اعتبار بین المللی داره رو بگیرم برای مهاجرت چطور باید درخواست بدم برای قطر ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. Faezeh گفت:

        سلام من ۲۱سالمه و مدرک دیپلم نظری دارم..برای اینده قصد مهاجرت و کار کردن در کشور قطر رو دارم ..میشه لطفا راهنماییم کنید ک تو چه رشته تحصیلی ادامه بدم و مدرک بگیرم برای دریافت ویزای کار و قبولی از طرف کارفرما تو کشور قطر

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          در حال حاضر شرایط سنی شما برای کار مناسب نیست
          و باید برای تحصیل اقدام کنید. البته نیاز به اطلاعات بیشتری برای راهنمایی شما دارم
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  250. محمد گفت:

    سلام و عرض ادب، من دیپلم تاسیسات هستم ده سال هست کارم آرایشگری هست میخاستم بدونم میتونم واسه قطر اقدام کنم یا نه، اگ میشه ی مسیر بهم معرفی کنید با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کشوری که انتخاب کردید با توجه به مهارت های شما مناسب نیست
      باید به کشورهای دیگه ای در این خصوص فکر کنید مثل آلمان
      لطفا مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  251. محسن انتظار گفت:

    سلام خسته نباشید محسن انتظار هستم
    دریانوردی و تقاضای کار رو کشتیهای بالای ۳۰۰۰ دارم
    ۸ماه سابقه کار روی کشتی کانتینر بر داشتم
    لطفا اگر می تونید منو راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      برای کار در قطر نیاز به قرارداد کاری خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  252. داود گفت:

    سلام من در زمینه بازیافت کاغذ فعالیت دارم ایا میشود در این زمینه در قطر فعالیت داشت

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که کفیل و کارفرما داشته باشید امکانپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  253. باسلام وعرض ادب اینجانب مجید حبیبیان با سابقه ۲۵ سال در برق صنعتی نقشه خوانی ووایریگ وآشنای به مدارات فرمان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به کفیل دارید
      البنه شرایط شما برای آلمان هم مناسبه بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی رو مطالعه بفرمائید
      و یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  254. مهدی مجدب گفت:

    سلام. سابقه ۱۰سال تکنسین تعمیرات موتور درنمایندگی مرکزی اسکانیا دارم زبان انگلیسی خوبه ۶سال تحصیلدرili دارم سنم ۳۸ میتونم اقدامی کنم ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر به کارفرما و کفیل احتیاج خواهید داشت
      البته مبتونید برای آلمان هم اقدام کنید که پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله قوانین جدید کار در آلمانرو مطالعه کیند
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  255. عرفان گفت:

    سلام من امنیت شبکه خوندم میخوام بدونم برای من توی قطر شغل هست ک بتونم برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  256. آرمیتا گفت:

    سلام
    دکترای زبان و ادبیات عرب دارم کاملا مسلط به زبان عربی و لهجه ها هستم برای من چکاری پیدا میشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خودتون بایستی بررسی کنید که در قطر چه کاری میتونید انجام بدید بزرگوار
      من از توانایی های شما آگاه نیستم
      نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  257. ساراخادمی گفت:

    سلام واحترام:من کارشناس رشته رادیولوژی میباشم ومسلط به زبان انگلیسی هستم تمایل دارم به کشورقطرجهت کارمهاجرت نمایم راهنمایی بفرمایید.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیاز به کافرما و قرارداد کاری خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  258. سما گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من همسرم زبان عربیش خوبه و مشکلی نداره و از نظر فنی خیلی قوی هست و حفاری و خیلی فن های دیگه بلده
    ایا میشه ما اقدام کنیم برای مهاجرت ب قطر و چطور؟؟ ممنون میشم راهنماییمون کنید

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای کار در قطر بهتره که کفیل و قرارداد کاری داشته باشید
      البته ما میتونیم براتون اقامت کاری قطر رو دریافت کنیم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  259. علی گفت:

    سلام.من چند سال سابقه کار Hse دارم آیا امکان کار کردن در قطر رو دارم…اگه دارم بی زحمت راهنماییم کنین.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت.
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  260. حصین گفت:

    باعرض درود فراوان و خداقوت
    بنده کاشی کار ساختمان هستم و گواهینامه رانندگی پایه دوم باسابقه کاربالایی رادارا هستم بسیارخرسندمیشم اگر کمی در رابطه با یافتن کاردرقطر راهنمایی بنمایید
    سپاس فراوان??

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای یافتن کار در قطر نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  261. محمدرضا گفت:

    سلام
    من کارشناسی ارشد شیمی دارویی دارم برای درخواست کار در دپارتمان های پزشکی و تحقیق و توسعه شرکت های دارویی چه شرایطی لازم هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت.
      روزمه خودتون رو برای اونها ارسال کنید

      1. یاسین گفت:

        سلام من صافکارهستم 22سالمه چطور میتونم تو کشور های دیگه ادامه بدم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          هر کشوری شرایط خاص خودش رو داره ام کلیت این هست که شما باید یک پیشنهاد کاری دریافت کنید که بتونید اقدام کنید برای کار کردن

  262. ن گفت:

    سلام.وقتتون بخیر
    من ارشد رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان هستم.ولی سابقه کار ندارم ایا امیدی برای پیدا کردن کار در قطر هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتر اینه که سابقه کار داشته باشید تا جایی شمارو بپذیره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  263. حسين گفت:

    سلام من تعميركار تجربي ماشينهاي اداري شارپ هستم جوياي كار در قطر يا كويت

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در این کشور ها نیاز به دعوتنامه شغلی خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  264. مسعود کهنمویی گفت:

    با سلام ، من فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی رو دارم و نرم افزار های تهویه مطبوع را بلدم چگونه می توانم برای کشور قطر جهت رشته تهویه مطبوع اقدام کنم با تشکر.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.
      لطفا در این رابطه بیشتر تحقیق کنید و مقاله کار در قطر ر ومطالعه بفرمایید

  265. ناصرکوچ گفت:

    باسلام من کارگرساختمانی یاکارگرساده هستم شرایط برای من چطوره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  266. احمد خلیفه گفت:

    سلام و خسته نباشید حقیقتش من دنبال کار در کشور قطر هستم قبلا در کشور امارات دبی به مدت ۱۷ سال مندوب یا همون (P R O ) یک شرکت بزرگ در جبل علی کار می کردم و مسلط به ۳ زبان انگلیسی عربی فارسی هستم و در حال حاضر ایران هستم امکانش هست در کشور قطر مشغول به کار شوم . از زحمات شما بسیار متشکرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیز نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

    2. هومن عالیخانی گفت:

      با عرض سلام و ادب
      من مدرک مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی (مکانیک) و لیسانس زبان انگلیسی دارم.به مدت ۱۵سال در صنعت نفت و گاز در عسلویه مشغول به کارم.مسلط به زبان انگلیسی هستم لظفا جهت کار در راهنمایی فرمایید و چه کمکی می توانید برای استخدام ما انجام بدید.

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        برای کار نیاز به قرارداد کاری از قطر خواهید داشت و همچنین یک نفر که کفیل شما بشه
        امکانپذیره اما کار سختی در پیش دارید
        بهتون پیشنهاد میکنم به قوانین جدید کار در آلمان هم فکر کنید

  267. محمد گفت:

    سلام بنده تکنسین فنی آسانسور هستم با سابقه معتبر و مهارت بالا میخواستم راهنماییم کنید تا بتونم در قطر مشغول به کار بشم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  268. مریم زاهدی گفت:

    سلام بنده لیسانس پرستاری دارم ۱۲ سال سابقه متاهل هستم ۴۰ سالمه شوهرم هم راننده پایه یک آتش نشانی هست میتونیم اقدام کنیم برای قطر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید شخصی را به عنوان کارفرما و کفیل در قطر پیدا کنید

      1. یاس گفت:

        سلام من گواهینامه پایه یک دارم دوره فوریتهای پزشکی درجه دو دارم لیسانس دارم میتونم اونجا کار کنم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله به شرط این که بتونید یک کفیل برای خودتون پیدا کنید

  269. علیرضا توکل گفت:

    سلام،وقت بخیر،
    تخصص من اجرای کارهای لوکس ساختمان،هتل و…(نقاشی ،پتینه،گچبری لوکس و…) است
    ضمنا تجربه اجرای فضای سبز و محوطه سازی را نیز دارم.
    دارای دو لیسانس مهندسی کشاورزی و مترجمی زبان ایتالیایی هستم
    دارای چند گواهی رسمی در مورد موارد اجرایی خدمات لوکس ساختمان نیز هستم.
    امکان اخذ ویزای کاری در قطر و یا اروپا برایم وجود دارد؟
    با تشکر از سایت بسیار خوبتان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کشور قطر باید کفیل و کارفرما داشته باشید. این امکان وجود داره که براتون اقامت بگیریم و بحث کار رو خودتون در قطر دنبال کنید
      همچنین برای کشور آلمان هم شرایطتون مناسبه
      مقاله کار در آلمان رو لطفا مطالعه بفرمایید

  270. علیرضا توکل گفت:

    سلام،وقت بخیر،تخصص من اجرای کارهای لوکس ساختمان،هتل و…(نقاشی ،پتینه،گچبری لوکس و…) است
    ضمنا تجربه اجرای فضای سبز و محوطه سازی را نیز دارم.
    امکان اخذ ویزای کاری در قطر و یا اروپا برایم وجود دارد؟
    با تشکر از سایت بسیار خوبتان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کشور قطر باید کفیل و کارفرما داشته باشید. این امکان وجود داره که براتون اقامت بگیریم و بحث کار رو خودتون در قطر دنبال کنید
      همچنین برای کشور آلمان هم شرایطتون مناسبه

  271. ع سیدزادە گفت:

    سلام من استادکار ساختمانم آیا امکان کار در کشور قطر یا عمان هست برام؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  272. مجتبی گفت:

    سلام
    من دارای لیسانس تربیت بدنی.
    وسابقه ۲۰سال مربیگری وداوری درکاراته هستم.
    ایا برای من امکان کارقطروجوددارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر که براتون دعوتنامه ارسال کنن این امکان وجود داره

  273. حمید سهرابیان گفت:

    سلام. 39 سالمه و 15 سال سابقه تعمیرات و نگهداری در پالایشگاه نفت تهران. نیروگاه برق. و سکوهای نفتی خلیج فارس رو دارم و مسلط به مکانیک و برق ساختمان و هیدرولیک و پنوماتیک هستم و متاهل هستم و جویای کار در کشور قطر می‌باشم. با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کاریابی در قطر بایستی رزومه کاری خودتون رو از طریق موسسات کاریابی برای کمپانی های مرتبط با شغلتون ارسال کنید

  274. مسعود گفت:

    باسلام بنده ۳۱ سالمه شغل اولم کارمند حراست شرکت نفت هستم ک حدود ده سال سابقه کار و بیمه دارم،شغل دومم مربی و مدرس ماساژهستم ک بالای ده سال سابقه کاری دارم و تمامی مدارک های معتبر هم در این زمینه از نظیر سازمان فنی حرفه ای فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی دارا هستم مدرک تحصیلی بنده هم کارشناس تربیت بدنی و علوم ورزشی هستش ، ایا میتونم برای قطر یا عمان اقدام کنم،؟ ؟

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      باید رزومه کاریتون رو برای کمپانی های مرتبط با رشته تون ارسال کنید
      به کفیل و کارفرما نیاز دارید در این زمینه

  275. مهدی گفت:

    با سلام
    کارشناس بهداشت محیط هستم با 12 سال سابقه کار(همچنن ادامه دارد) در سیستمهای بهداشتی و درمانی،صنایع و معادن ، تحقیقاتی و … متقاضی کار در قطر هستم. اگه راهنمایی کنید در جهت شرایط کاری رشته بهداشت محیط در کشور قطر و نحوه پذیرش ، ممنون میشم.

  276. حمزه گفت:

    سلام خسته نباشید
    بند دانشجو ارشد مهنسی برق هستم و دنبال شغل در کشور عمان و یا دبی هستم که مربوط به رشته خودم باشه و درضمن نامزدم هم عمانی هست بعد اتمام تحصیلم می خواهم مهاجرت کنم به عمان ایا میشه کار مربوط رو در عمان و یا دبی پیدا کرد سپاسگذارم یا حق

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بله به شرطی که کفیل و کارفرما هم در عمان داشته باشید امکانپذیره

  277. م .خسروی گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده در صنایع چوب مخصوصا منبت سابقه و مهارت زیادی دارم و طراح با سابقه ای در صنایع چوب میباشم آیا میتوانم به راحتی ویزای کاری قطر را فراهم کنم؟ در صورت نبود این مورد کدام کشورها خواهان رشته کاری من میباشند لازم به ذکر است به کلیه کارهای صنایع چوب مخصوصا موارد هنری این رشته آشنایی و مهارت لازمه را چه در زمینه طرح و چه اجرا دارا میباشم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در قطر باید بررسی کنید که امکان کار در این زمینه وجود داره یا نه
      چون موسسه میتونه برای شما اقامت قطر رو دریافت کنه
      اما در مورد آلمان مشخصا در لیست رشته های مورد نیازشون صنایع چوب رو هم آورده

  278. مهدی گفت:

    سلام،من سنگ کارساختمان هستم به نظرشمامیتونم درقطرکارپیداکنم ؟؟یاشغل من درکدوم کشورهای عربی خواهان داره؟؟دوسال درعراق کارکردم ،

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در کشور قطر پیدا کردن کار به عهده خودتونه
      اما در کشور آلمان شغل شما در لیست مشغل مورد نیاز این کشور وجود داره

  279. مهدی گفت:

    سلام من مهدی ۲۷ ساله هستم ..شغلم نانواایی هست ایا میتوانم در قطر کار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      توصیه ش نمیکنم چون ما میتونیم اقامت این کشور رو براتون بگیریم اما خودتون باید به کار برسید
      که این ممکنه برای شما کار مشکلی باشه

  280. فرامرز اسدی دوگاهه گفت:

    اینجانب فرامرز اسدی مهندس برق ۳۷ساله با ۱۵ سال سابقه کار مسلط به صورت وضعیت قیمت جدید و کلیم ساخت سد ونیروگاه و پالایشگاه خواهان راهی جهت حضور در پروژه های کشورهای حاشیه خلیج فارس هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رزومه کاریتون رو برای موسسات کاریابی ارسال کنید

  281. فردین صادقی گفت:

    سلام وخسته نباشید. بنده درخواست کاردررستوران های قطر،رودارم.مدرک بین المللی شف رودارم.وسابقه۵سال مدیریت فست فودزنجیره ای درایران رودارم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      زرزومه تون رو به سایت های کاریابی قطر ارسال کنید

  282. مهدی گفت:

    با سلام
    لیسانس بهداشت محیط هستم با 12 سال سابقه در امور بهداشت و درمان( هم اکنون هم ادامه دارد) و کار در صنایع مختلف. ایا شرایط کار در قطر برای من موجود می باشد؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در صورتی که کفیل داشته باشید میتونید برای کار در قطر اقدام کنید

  283. عماد گفت:

    سلام من ۱۲ سال سابقه کار در پتروشیمی به عنوان مکانیک تامین نگهداری و تعمیرات هستم به عنوان استاد کار شیفت.و توانایی همکاری با شما را دارم حتی به عنوان کارگر ساده اگه میشه جواب بنده را بدهید ممنون میشم سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      سابقه کار خیلی خوبی دارید لطفا مدرک تحصیلیتون رو هم بفرمائید
      برای کشور قطر و چند کشور دیگه هم این امکان وجود داره که براتون اقامت بگیریم

  284. ش. عزیزی گفت:

    سلام وعرض ادب آشپز ی بلدم تعمیر کار برقی ولوازم گازی بلدم شیشه بری کار کرده‌ام وراننده هم بودم لطفاً راهنمایی بفرمایید برای کار در قطر ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      یه تحقیق انجام بدید ببینید میتونید در قطر به کار برسید یا خیر
      در صورتی که فکر میکنید امکانپذیره ما براتون اقامتش رو دریافت میکنیم

  285. شهریار عزیزی گفت:

    سلام عرض ادب وارادت 45ساله هستم برای ویزای کار در قطر باید چیکار کنم آشپز هستم تعمیر کار وسایل برقی وگازی هستم شیشه بری وراننده هم بودم لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      تحقیق بفرمایید ببینید میتونید در قطر به کار برسید یا خیر
      در صورتی که فکر میکنید امکانپذیره ما براتون اقامتش رو دریافت میکنیم

  286. وحیداسلامی کیا گفت:

    باسلام
    من 31 سال سن مجرد و ساکن تهران هستم و دورهای آشپزی ملل گذراندم و در هتل اسپیناس پالاس تهران سعادت آباد فعالیت دارم خیلی علاقه دارم در کشور قطر فعالیت کنم اگرامکان داره در هتلی در دوحه برام کار جور کنید جبران میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونیم برای شما اقامت قطر رو اخذ کنیم دوست عزیز توانمندی کاریابی به عهده خودتونه

  287. متین گفت:

    سلام وارادت خدمت شما.بنده چند سال سابقه کار در تاسیسات برودتی وحرارتی وهمچنین تاسیسات برق ودر حال حاضر سرپرست مکانیک نیروگاه برق هستم میخواستم شرایط کاری خودم رو در کشور قطر جویا بشم .خیلی ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      شرایط کاری خوبی دارید ما به عنوان موسسه مهاجرتی برای شما اقامت قطر رو میتونیم اخذ کنیم
      شما خودتون باید زحمت کاریابی رو در این کشور بکشید

  288. ظاهری گفت:

    سلاممن شانزده سال سابقه در اجرای پایپینگ در پالایشگاه ها را دارم و با اینکه کار من در کشور قطر هست خواستم ببینم راهی وجود داره که بتونم برم کار بکنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      راهش اینه که براتون اقامت قطر رو بگیریم و شما در قطر کاریابی کنید

  289. ليلا گفت:

    سلام و سپاس از سايت خوبتون
    من دانشجوي دكتري معماري هستم و در مرحله تز.
    رزومه خوبي در زمينه تدريس و پژوهش دارم و طراح مراكز. درماني هستم و كلي تشويقي و تقدير نامه در زمينه تحصيلي و شغلي دارم
    پروانه نظام مهندسي در زمينه طراحي و اجرا پايه دو و عضو كانون نخبگان كشور هستم
    پارسال به اروپا رفتم اما و از دانشگاه پلي تكنيك ميلان مدرك گرفتم
    با اين رزومه و تحصيلات چه شغلي و با چه درآمدي. در قطر واسه من هست

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اول از همه بهتون تبریک میگم به خاطر رزومه خوبتون
      موسسه میتونه اقامت قطر رو برای شما دریافت کنه اما نیاز هست که خودتون کاریابی کنید
      بهتره که مقالهکار در قطر را نیز مطالعه نمایید

  290. مجتبی قرایی گفت:

    سلام و عرص ادب…
    من آتشنشان تهران با 5 سال سابقه هستم و البته عضو تیم ملی نوجوانان و جوانان هندبال ایران در گذشته بودم، ودارای مدرک مربیگری هندبال، همسرم هم همینطور و البته دارای مدرک مربیگری D جهانی از فدراسیون جهانی در رشته هندبال،پیگر اقامت ب قطر هستیم در صورت امکان راهنمایی کنید…
    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران در کشور عمان کاریابی نداره بزرگوار

  291. ستار گفت:

    سلام
    لیسانس مهندسی شیمی صنایع گاز دارم متاهل با ۶ سال سابقه کار
    الانم دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی گازدانشگاه صنعت نفت هستم به نظر تون برای من چطور کار پیدا میشه ؟؟

    1. داوری گفت:

      عرض ادب و احترام
      با داشتن یک قرارداد کاری و یک کفیل در کشور قطر

  292. آمنه گفت:

    با سلام
    من24 سالمه کارشناس مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و دارای مدرک بین المللی آرایشگری میباشم و به صورت حرفه در لاین آرایشگر مو کار میکنم. میتونید راهنمایی کنید که چکاری برای ویزای کاری در قطر انجام دهم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کاریابی به عهده خودتونه بزرگوار از طریق سایت های کاریابی و ما هم براتون اقامت کاری میگیریم

  293. منصور گفت:

    باسلام وخسته نباشید.من لیسانس مکانیک خودرو هستم و8سال سابقه کاردرمعدن(شرکت مبین) باسمت های تکنسین تعمیرات مکانیک وکارشناس تعمیرات ونگه داری ماشین آلات معدنی راهسازی دارم.لطفاراهنمایی کنیدچطورمیتونم توقطرکارپیداکنم یاکشورهای دیگه.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      رزومه خیلی خوبی دارید از این بابت بهتون تبریک میگم
      باید با موسسات کاریابی قطری در ارتباط باشید تا براتون قرارداد کاری بفرستن
      اما به زعم من کشورهای بهتری هم هستن که بتونید به اونها مهاجرت کنید
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  294. سید اسدالله گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید بنده ۲۳ ساله از کشور افغانستان استم چگونه میتوانم برای کار در قطر اقدام کنم اگه راهنمایی ام کنید لطف میکنید

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشبد
      باید حتما دعوتنامه کاری داشته باشید دوست عزیز

  295. اسماعيل گفت:

    سلام ايا عمان بهتره براي زندگي وكار يا قطر؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هر دو کشور به شرط اینکه به کار برسید از نظر درآمد و کار خوب هستن

  296. alireza گفت:

    سلام من ۱۰‌ساله‌آرایشگرم خواستم بپرسم میتونم کار کنم اونجا؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این بستگی به توانمندی شما داره باید راجع به شرایط کاریتون در قطر تحقیق بیشتری کنید

  297. علی گفت:

    با سلام من مدرک کارشناسی ارشد ریاضی ها و کاربردها دارم از دانشگاه دولتی و شاگرد اول دانشکده ریاضی شدم میخواستم ببینم میتونم کاری پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ما میتونیم برای شما اقامت قطر رو دریافت کنیم اما کاریابی بر عهده خود فرد متقاضی مهاجرت خواهد بود

  298. وحید وجودی گفت:

    من کارگر ساده و زیر دیپلم هستم به دنبال کار در هر کشور باسه

    1. موسی گفت:

      با عرض سلام و درود فراوان.ببخشید من دارای مدرک مهندسی شیمی هستم..به زبان عربی هم تا حدود زیادی هم مسلط هستم..کارهای دیگری هم میتونم انجام بدم.چطور میتونم ویزای کار قطر یا عمان یا امارات بگیرم..ممنون میشم پاسخ بدید.

      1. داوری گفت:

        درود بر شما
        موسسه سفیران میتونه برای شما اقامت عمان یا قطر رو دریافت کنه

        1. ادریس گفت:

          هزینش کاریابی چقده
          عربی بلدم
          کارفسفود بلدم
          جوشکاری بلدم

          1. داوری گفت:

            سلام و عرض ادب
            موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  299. احمد گفت:

    سلام وعرض ادب بنده راننده پایه یکم هستم باکلیه مدارک وهمچنین گواهینامه بین المللی ودفترچه خروج ترانزیت ودرکارکردن باانواع کامیون،تریلی،کانتینر،تانکر،کمرشکن2و7محوروانواع اتوبوس باسابقه کاربیش ازده سال مهارت کامل دارم میخواستم برای کاردرقطراقدم کنم اگه ممکنه راهنمایی کنیدممنون میشم

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      موسسه سفیران امکان اخذ اقامت قطر رو برای شما داره
      اما برای به کار رسیدن باید با موسسات کاریابی قطر ارتباط بگیرید

  300. علی ترکاشوند گفت:

    علی ترکاشوند همراه پدرم مسلط به زبان انگلیسی کار صافکاری حرفه ای و نقاشی ادرس محل سکونت کرج

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان کاریابی در قطر در رشته شما وجود نداره
      اما موسسه میتونه برای شما اقامت قطر را بدست بیاره

  301. علی ترکاشوند گفت:

    علی ترکاشوند همراه پدرم مسلط به زبان انگلیسی کار صافکاری حرفه ای و نقاشی

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان کاریابی در قطر برای رشته شما وجود نداره
      اما موسسه میتونه برای شما اقامت قطر را بدست بیاره

  302. علی ترکاشوند گفت:

    علی ترکاشوند مسلط به زبان انگلیسی مسلط به کار صافکاری ونقاشی حرفه ای همراه با پدرم درخواست کار در عمان را دارم

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      امکان کاریابی در قطر در رشته شما وجود نداره
      اما موسسه میتونه برای شما اقامت قطر را بدست بیاره

  303. سعید گفت:

    باسلام
    من مهندس برق دکل های نفتی در شرکت ملی حفاری ایران و دارای مدرک لیسانس برق قدرت هستم
    میخاستم بدونم امکان یافتن کار در شرکت های نفتی قطر هست برام؟
    و اینکه موسسه شما میتونه کارهای کاریابی و استخدام من رو در این شرکتها انجام بده؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران به عنوان یک موسسه مهاجرتی برای شما میتونه اقامت قطر رو دریافت کنه
      اما بحث کاریابی مجزاست و شما خودتون بایستی به کار برسید یا موسسات کاریابی این کار رو براتون انجام بدن

  304. با سلام محمدرضا پارسا هستم دلرای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش حفاری و ۳۰ ساله .
    سابقه ی ۵ سال کار در شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دارم بعنوان کارمند واحد حمل و نقل
    تمایل به کار در کشور قطر در حوزه ی مهندسی حفاری هستم .
    ۰۹۱۹۰۶۸۱۶۸۱

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      امکان اخذ اقامت قطر برای شما وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در مجموعه سفیران تماس حاصل فرمائید

  305. سمیر سلیمانی گفت:

    سلام وقت بخیر بنده لیسانس شیمی دارم ۲۷ سال سن دارم میتونم در کشور قطر کار کنم سابقه کار ندارم و مسلط به زبان عربی هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. رســول اصغـــری گفت:

      سـلام مـن ۳۱سالـمه و گواهینـامـه پایـه یڪــم دارم شـرایـط ڪــار و استخــدام رو در چـه ڪــشوری دارم.

      1. داوری گفت:

        سلام
        برای کار در هر کشوری باید قرارداد کاری داشته باشید

  306. وحید وجودی گفت:

    من یک کارگر هستم و زیر دیپلم به دنبال کار میگردام بالای ۸ سال در کار ساختمانی صفر تا صد بودم و سر پرست کارگران وخودم کناف کار هستم اما بدون مدرک برای بیسواد ها هیچ مدرکی نیست ولی کاری هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  307. Ana گفت:

    سلام من مربی بدنسازی و ورزش های توپی هستم و همسرم هم کارمند راه اهن؛شرایط شغلی واسه ما در قطر چگونه است؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. فرهاد اصلاني گفت:

      با سلام من ليسانس مكانيك سيالات و فوق ليسانس مكاترونيك دارم.٣٨ سال دارم و ١٣ سال سابقه كار در زمينه تهويه مطبوع دارم و خيلي علاقمندم كه برم قطر براي كار.چقدر ميتونم اميدوار باشم و أز كجا بايد شروع كنم؟

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        بهتره که یک رزومه خوب از خودتون تهیه کنید و برای کمپانی های مرتبط ارسال کنید
        شما نیاز به یک قرارداد کاری و یک کفیل خواهید داشت

  308. جواد گفت:

    سلام منم خیلی وقته دوست دارم برم قطرخیلی هم برنامه ریزی کردم ولی بااین پیام شماکلاناامیدشدم مگه نمیگن ک درصدبیکاری خیلی پایین هست .یعنی هیچ کاری نبودکه شماانجام بدین ؟یاکاری ک دوست داشتین گیرتون نیومد لطفاجواب بدین ویکم راهنمایی کنیدکلاحقوق یه کارگرساده ب پول ما چقدرمیشه اینم خیلی مهمه هرکسی یه چیزی میگوید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  309. رحیمی گفت:

    سلام وقت بخیر.برای کار و مدرک دکوراسیون داخلی(کناف.کابینت و …)با داشتن مدرک زبان میشه ویزای کار گرفت؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  310. محسن فلکیان گفت:

    باسلام محسن 22ساله هستم کارت پایان خدمت(کفالت) هم دارم زبان انگلیسی هم بلدم دانشجو لیسانس حسابداری هستم الان هم دارم حسابداری کار میکنم و سابقه کار در هتل هم دارم میخواستم بدونم چه شغلی به من پیشنهاد میشه در قطر و جمع هزینه ویزا چقدره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  311. داود گفت:

    سلام لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس تغذیه ورزشی دارم آیا میشود برای شغلی مثل تناسب اندام کاری پیدا کرد . در ضمن بالای ده سال در همین زمینه سابقه کار با بیمه دارم زبان هم در حال یادگیری در سطح advanceهستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  312. شهاب الدین طاهری گفت:

    سلام و وقت بخیر.من لیسانس برق و فوق لیسانس و دکترای بازرگانی بین المللی دارم.زبانم هم خوبه و زبان آلمانیم هم بد نیست.چند سال هم تو زمینه فروش و بازاریابی سابقه کار و تدریس دارم.موقعیت شغلی مناسبی برای من تو قطر هست؟ممنو

  313. محمد گفت:

    درود خسته نباشید. بنده فوق لیسانس زمین شناسی، دانشگاه دولتی، بامعدل 18.16 و شاگرد اولی ورودی با تعداد مقالات بالا و پایان نامه نفتی فارغ التحصیل شدم، الان متقاضی کار در کشورهای حاشیه خلیج فارس در شرکتای نفتی و حفاری هستم، میتونم به اونجا وارد بشم؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  314. شهاب الدین طاهری گفت:

    سلام و وقت بخیر.من لیسانس برق و فوق لیسانس و دکترای بازرگانی بین المللی دارم.زبانم هم خوبه و زبان آلمانیم هم بد نیست.چند سال هم تو زمینه فروش و بازاریابی سابقه کار و تدریس دارم.موقعیت شغلی مناسبی برای من تو قطر هست؟ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  315. mohsen گفت:

    سلام .کار در قطر ویزای کاری میخواد که به ایرانی ها نمیدن.تمام

  316. محسن گفت:

    سلام دوستان.ویزای کار به ایرانی ها نمیدهند.رفتن بیفایده است غیر از اینکه یک نفر قطری وکیل شما بشود که محال است.بنده رفتم بیفایده بود.از ما گفتن بود.

  317. سلام وقت بخیر راننده پایه یک ویژه چرثقیل بلدوزر لودر بیل گریدر لیفتراک با چند سال سابقه کاری در شرکتهای معتبر چه در خارج وداخل کشورها مشغول کار بوده ام خواهشمند است دراین مورد اقدامات لازم را مبذول بفرمایید باتشکر ناماورم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  318. ایوب گفت:

    با سلام بنده نزدیک 15 سال سابقه غذاهای ایرانی و فرنگی دارم در بهترین هتلهای ایران. و همچنین مدرک از سازمان میراث فرهنگی دارم و همچنین مسلط به زبان انگلیسی بعد شما فرمودین باید کار فرما پیدا کنیم خوب چطوری ما که کسی نمی شناسیم میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم و این که بنده متاهل هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  319. هاشم روح پرور گفت:

    باسلام بنده جوشکار خطوط لوله گاز ، نفت ، آب هستم نوع جوش سرازیر هست،راننده پایه دوم هستم آیا کاری برامن میشه پیدا کرد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  320. سعید م گفت:

    سلام من زبان عربی فولم خودم عرب هستم چطورمیتونم اطلاعات بیشتر داشته باشم اگه راهنمایی کنی ممنون میشم

    1. امین گفت:

      سلام و عرض ادب امین هستم کاردانی برق دارم با ۱۴ سال سابقه کار در رشته برق و جویای کار در قطر

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  321. سعید م گفت:

    سلام بنده راننده پاییه یک وجرثقیل هستم دارای مهارت باانواع جرثقیل بوم خشک وتلسکوبی وباده سال سابقهومسلط به زبان عربی قسط مهاجرت به عمان وقطررادارم ایاامکانش هست ممنون میشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  322. سعید م گفت:

    سلام بنده راننده هستم پاییه یک وویژه هم دارم دارای مهارت بالا باانواع جرثقیل بوم خشک وتلسکوبی با10 سال سابقه ومسلط به زبان عربی هستم قصدمهاجرت به کشورعمان یاقطردارم اگه امکانش هست ممنون میشم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  323. محمد گفت:

    ببخشید یه سوال هزینه ویزا چقدره؟ممنون این سوالو جواب بدید لدفن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اطلاع از هزینه های با موسسه تماس بگیرید

  324. Mahdi گفت:

    سلام من لیسانس نفت دارم ۲۲ سالم هست به زبان انگلیسی هم مسلط هستم و آیلس دارم میخواستم بدونم برای من امکان مهاجرت کاری هست یا باید تا فوق لیسانس بخونم بهتره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهاجرتکاری شما باید حداقل مهارت و سابقه کار به مدت ۳ سال در رشته خودتونو داشته باشید اما برای ویزای تحضیلی سن شما خوب هست و اینجوری فرصت های شغلی خود را نیز بالا میبرید

  325. رباب گفت:

    سلام من کارشناس علوم ازمایشگاهی هستم میتونید برام کارفرما یا کفیل پیدا کنید من به زبان عربی هم مسلط هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهاجرتکاری شما باید حداقل مهارت و سابقه کار به مدت ۳ سال در رشته خودتونو داشته باشید اما برای ویزای تحضیلی سن شما خوب هست و اینجوری فرصت های شغلی خود را نیز بالا میبرید

  326. سینا گفت:

    سلام و عرض ادب، بنده و خانمم پزشک عمومی هستیم و 3 سال سابقه کار هم داریم، چگونه میتونیم واسه کار به قطر بریم؟ ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهاجرتکاری شما باید حداقل مهارت و سابقه کار به مدت ۳ سال در رشته خودتونو داشته باشید اما برای ویزای تحضیلی سن شما خوب هست و اینجوری فرصت های شغلی خود را نیز بالا میبرید

  327. محمد نوروزی گفت:

    سلام بنده مدرک گچکاری دارم وکارم گچکاری ساختمانه کار تو کویت وقطر عمان برای مشاغل مثل من هست واگه از کجا باید شروع کنم ممنون از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای مهاجرتکاری شما باید حداقل مهارت و سابقه کار به مدت ۳ سال در رشته خودتونو داشته باشید اما برای ویزای تحضیلی سن شما خوب هست و اینجوری فرصت های شغلی خود را نیز بالا میبرید

  328. باسلام من کارگر ساده هستم و مدرکم پایینه . گفتم بدونم ایا کار برای کارگر ساد هست بدونه مدرکی ببخشید

  329. الیاس گفت:

    سلام خسته نباشید بنده حرفه کار در ارتفاع دارم میخواستم بدونم میتونم قطر کار در رابطه با حرفم پیدا کنم چقدر امکان داره بتونم کار پیدا کنم مانند شستن نمای ساختمان، پیچ و رولپلاک ساختمان، نصب سنگ ساختمان و یا حتی شستشوی نمای شیشه ای و یا شستن نمای کامپوزیتی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  330. سعید گفت:

    سلام.من کارشناسی مدیریت صنعتی وHSEو کامپیوتر از فنی حرفه ای دارم.کارهای ساخت و ساز و کارگری هم انجام دادم. کمکم میکنید در عمان یا قطر یا استرالیا شاغل بشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و برای کار در استرالیا باید امتیازات شمارو حساب کنیم

  331. احمد گفت:

    سلام و عرض ادب. اول از همه ممنونم که وقت میزارید. بنده ۱۱ سال سابقه بانکداری دارای کارشناسی ارشد بانکداری و مسلط به زبان انگلیسی هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید که شرایط کاری من به چه شکلی هست

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  332. علی اعظمی گفت:

    بنده ۲۴ سال سن دارم وقاری و حافظ کل قران هستم قصد مهاجرت به کشور قطردارم لطفا راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  333. رضا گفت:

    سلام کارشناس ارشد صنعت کاغذ سازی هستم با ده سال سابقه کار با عنوان مدیر تولید
    دنبال کار در کشورهای حاشیه خلیج فارسم البته مرتبط
    لطفا راهنماییی کنیر متشکرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  334. حمیدرضا گفت:

    سلام من نصاب اسکلت فلزی ساختمان هستم نقشه خانی اسکلت مسکنی و تجاری هم بلدمکارم حرفه ای بلدم کامل دنبال کار در هر کشوری و حقوق خوبی بده و بار نیرو فنی ارزش فاعل باشه هستم مهم نیست کدوم کشور باشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  335. Masoud گفت:

    سلام عرض ادب و احترام.من یک سوال دارم در سال ۲۰۲۰ چه ویزایی در قطر میتواند تبدیل به ویزای کاری شود؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ویزای جستجوی کار و یا تحصیل میتواند تبدیل به ویزای کار شود

    2. باسوال ببخش ی سوال دیگه اخذ ویزای کار چقدرهزینه داره؟

  336. Mehdi گفت:

    سلام عرض ادب خدمت شما من اشپز فست فود هست و خاستم ببینم چیطوری میتونم به کشور قطر برم برای کار کلا من کاری به شغلم ندارم هرکاری رو انجام میدم ولی شغلم اشپزی هست ۹ سال هم سابقه کار دارم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  337. آرش گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید اگر میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.
    استادکار لوله کشی اب و فاضلاب ساختمان و برق کشی ساختمان هستم و سال هاست مدرک این رشته رو از اداره فنی حرفه ای گرفته ام ایا برای من تو قطر کار پیدا میشه؟فقط زبان فارسی هم بلدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. محمد amani گفت:

        باسلام. من کارگر ساده هستم و مدرکم هم زیر دیپلمه گفتم ببینم ایا ما هم یعنی کارگر ساده میشه تو کشور قطر کار کرد؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  338. مرتضی صدیق نیا گفت:

    باسلام بنده فوق لیسانس سازه های آبی هستم .25 ساله و مجرد. برای شروع کار بدنبال کار در قطر هستم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  339. سلام
    من 54 سال سن دارم.
    دارای مدرک دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی
    سال 80 -82 در قطر بوده ام
    در انجا دبیر تربیت بدنی در مدارس ایرانی بوده ام
    الان میخواهم انجا در اموزش و پرورش.موسسات ورزشی.دانشگاه یا باشگاههای ورزشی کار کنم
    دارای تجربه 35 سال در دانشگاههای ایران و اموزش و پرورش هستم
    زبان عربی و انگلیس متوسط است
    دارای مدرک B فوتبال اسیا هستم
    سابقه مربیگری فوتبال در تیم های پایه دارم
    همچنین دارای مدرک فوق دیپلم عربی هم در کنار مدرک دکترای تربیت بدتی دارم
    سطوح کامل عربی را در معهد الغات قطر گذرانده ام
    لطفا راهنمایی کنید
    im gholam reza from iran
    my degree PH.D in sport managment
    im 53 years old
    i was lived in qatar 2003-2005
    im experience in education and university 32 years
    im teacher in education now
    i can speak english or arabic moderate
    I want cooporation with you
    I have licence football B in asia

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  340. Alirezasa21 گفت:

    سلام ببخشید مدرک b2 زبان ایتالیایی دارم امکانش هست بتونم اونجا زبان ایتالیایی تدریس کنم د آموزشگاه ها 22سال سن دارم، درآمدش چقدره؟

    1. Alirezasa21 گفت:

      ببخشید منظورم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس هس

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  341. افسانه گفت:

    سلام دوسال سابقه کار مرتبط با رشتم دارم مدرک ایسل دارم میگیرم رشته فوق لیسانس کشاورزی دامپروری دارم ایا کاری توی قطر برام هست

  342. حشمت اله کریمی گفت:

    باسلام
    این جانب حشمت اله کریمی اوپراتور پمپ دکل یاهمان پمپ بتن وراننده پایه یک با۱۵ سال سابقه کارباپمپ بتن چه طوری میتونم ویزای کار در قطریا هر کشور دیگری بگیرم ممنون میشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  343. بهمن سلطانی گفت:

    سلام خسته نباشين من سلطاني ازاروميه ميخاستم شرايط منو براي مهاحرت کاري به کشورقطربسنجين ايا ميتونم برم يانه من سه سال توايستگاه اتش نشاني خدمت کردم ولي اتش نشان داوطلب بودم واينکه برام بيمه ثبت نشده ولي سابقه کاريم ازايستگاه دارم بامهرايستگاه وفرمانده واينکه مدرک اتش نشان وهمچنين دورهاي سراتش نشان رو ازفتي وحرفه اي دارم زبان انگليسي درحدمتوسط مرسي ازشما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  344. سعید صالحی گفت:

    سلام وعرض ادب من آشپز هستم و خیلی علاقه دارم خارج از ایرا کار کنم چطور میتونم اقدام کنم، ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  345. حامد حسن زاده گفت:

    سلام .من لیسانس و فوق لیسانس مهندسی نفت دارم و دانشجوی سال آخر دکتری مهندسی شیمی هستم اما سابقه کاری ندارم آیا میشه منم اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  346. ایمان باقری گفت:

    سلام من الان در قطر کار میکنم با یه شرکت ولی پیمانکارش ایرانیه میتونین برام کار جور کنین منشغلم اپراتوری حغگفاری تی بی ام و میکرو تی بی ام و کارهای فنی انجام میدم. 12 سال سابقه کاری دارم. الانم قطرم میتونی مارو یه جایی دستگیر کنی در حال حاضر کار حفاریهای تونل های زیر زمینی انجام میدیم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر ما کاریابی برای کشورهای عربی نداریم اما از طریق این مقاله با سایت های کاریابی آشنا شوید: https://emigrationplus.com/%d9%85%d9%88%d8%b3%d8%b3%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d8%b7%d8%b1/

  347. محمدامین گفت:

    باسلام من راننده پایه یک هستم ودامتراک هستم چگونه میتونم درقطروعمان کارگیر بیارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. سعید صالحی گفت:

      سلام وعرض ادب من آشپز هستم و خیلی علاقه دارم خارج از ایرا کار کنم چطور میتونم اقدام کنم، ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  348. مبین گفت:

    من ی مکانیک با سابقه ۱۰ سال سابقه ی حرفه ای با مدرک تعمیرات تخصصی هیوندا چجوری میتونم برم برای اخذ ویزای کاری قطر ؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  349. بشیر گفت:

    سلام من جوشکار برق ارگون حرفه ای هستم شرایط کار در پالایشگاه قطر چگونه است

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  350. جواد گفت:

    سلام وقت بخیر .جهت کار در قطر رشته تعمیرات موبایل .نیروی کار جذب میکنن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  351. ابراهیم گفت:

    سلام عرض ادب خسته نباشی بنده متولد قطر هستم ولی از وقتی کا به دنیا اومدم اومدیم ایران حتی داخل شناسنامه ام نوشته کنسولی دوحه میتونید برام کاری انجام بدید

  352. حسینی گفت:

    سلام من 9سال است در شرکت های نفت و گاز ایران در زمینه بهره برداری از نیروگاههای برق، کمپرسورهای هوا سرویس، ابزاردقیق، نیتروژن پستهای برق GIS و سیستم مدیریت برق (PMS) کار می کنم. همچنین تسلط ام به زبان انگلیسی متوسط است، آیا برای من در کشور قطر کار هست میزان حقوق و شرایط کار آن چطور است؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  353. نیما هادیان گفت:

    سلام. نیما هستم. کارم آسانسور هست. بالای 15 ساله تو این شغل هستم. دنبال کار میگردم. لطف کنید راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  354. حسین گفت:

    سلام من دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی اصفهان دارم(33ساله). ولی سابقه کاری رسمی ندارم. حدود 7 سال در دانشگاه به صورت قراردادی درس داده ام. ایا امکان استخدام در صنایع نفت و گاز قطر برای من هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  355. آیت گفت:

    معمارپایه یک تجربی هستم ودارای پروانه اشتغال معماری پایه یک تجربی ازنظام مهندسی و نظام کاردانی تهران با۳۰ سال سابقه اجرایی پیمانکاری وجندرضایت نامه از شرکتهای ساختمانی .آماده همکاری و فعالیت در کشورهای همسایه وخارجی هستم لطفا راهنمایی کنید .سپاس تشکر.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  356. فرهاد جهانگیری گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید استخدام کارگر در کشور قطر دارید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  357. محسن گفت:

    سلام عرض ادب برای رانندگی ماشین سنگین چطوری اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  358. حسین مجریان گفت:

    سلام. من مهندس برق هستم و تخصصم در تمام زمینه برق هست.سیستم های سرمایشی و گرمایشی،هوشمند سازی نصب اسانسور و پله برقی،اتوماسیون کارخانه ها plc، سیستم های اعلام حریق حفاظتی و…. میخوام بدونم کاری با حقوق خوب مطابق تخصصم برام پیدامیشه که اقدام کنم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  359. Alireza گفت:

    سلام وعرض ادب بنده دارای مدرک مهندسی نفت هستم وجویای کار در قطر هستم لطفا اگ میشه کمک کنید باتشکر

  360. محمد گفت:

    سلام روز بخیر . ببخشید بنده 28 ساله فوق لیسانس مدیریت منابع انسانی و دارای آیلتس 7 زبان انگلیسی و2 سال سابقه کار مدیریتی /
    آیا با این شرایط میتونم کار با درامد بالا در رشته خودم در قطر یا دبی پیدا کنم؟؟/

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  361. ابراهیم گفت:

    سلام بنده متولد قطر هستم دوحه ولی از وقتی که بدنیا اومدم ایران هستم گواهی بین المللی تعمیرات موبایل دارم اگر میشه بنده رو راهنمایی کنید برای اسکان اونجا فامیل درجه یک دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. ابراهیم گفت:

        هزینه اینکه کفیل میگیرید چقدر هست

  362. داوود خلجی گفت:

    ما دو جوشکار ماهر مونتاژ کار واسکله کار که کلیه کارهای جوشکاری ساختمان را انجام وطبق نقشه تحویل میدهیم هر دو متاهل هستیم خواهشمندیم مارا راهنمای کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  363. آرش صادقیان گفت:

    سلام من مکانیک ماشین الات راهسازی هستم .تسلط کامل به هیدرولیک ماشین الات تسلط به برق و موتور وسیاسی.وشاسی دستگاههای راهسازی و معدنی و عمرانی دارم.ده سال سابقه دارم .انگلیسی عربی متوسط هستم.لطفا راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  364. علی گفت:

    باسلام.بنده ساکن تهران هستم.جوشکاری های آرگون استیل آلمینیوم چدن.نقره.و انواع الکترودها.رو انجام میدم و۱۵سال سابقه هم دارم..و کلا فنی در زمینه های صنعتی میباشم.مدرک هم دارم مدرک جوش ۲۸۷ en.مدرک سیکل وفنی هم دارم.پتروشیمی وپالایشگاه ها کار کردم.تخصص اصلی ام مخزن های دوجداره اروپایی روسی وترک هستش.ممنون میشم اگر جایی خارج از کشور نیاز ب همکاری باشه پیگیری کنید ..سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  365. لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید من کارشناسی پرستاری دارم۳سال هم سابقه کار دارم میخواستم بدونم شرایط کار من تو قطر چه جوریه؟باید چیکار کنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید در ابتدا شما باید آزمون پرومتریک شرکت کنید که در قطر برگزار می شود

  366. لیلا گفت:

    سلام خسته نباشید من کارشناسی پرستاری دارم۳سال هم سابقه کار دارم میخواستم بدونم شرایط کار من چه جوریه؟باید چیکار کنم ؟ممنون میشم راهنمایی کنید!!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  367. حجت ابرا گفت:

    با سلام بنده خواننده و نوازنده آهنگهای شاد و سرگرمی ایرانی هستم نمونه کار هم دارم با دستگاه ایبلتون میتونم هم بصورت زنده موزیک و خوانندگی آهنگهای شاد ایرانی اجرا کنم آیا شرکت شما مستونه برای من توی قطر موقعیت فعالیت ایجاد کنه ممنون میشم جواب بدید و بخشی از درآمدم رو به عنوان هزینه پرداخت کنم ببخشید اگه توضیحاتم کامل نبود

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  368. با سلام بنده خواننده و نوازنده آهنگهای شاد و سرگرمی ایرانی هستم نمونه کار هم دارم با دستگاه ایبلتون میتونم هم بصورت زنده موزیک و خوانندگی آهنگهای شاد ایرانی اجرا کنم آیا شرکت شما مستونه برای من توی قطر موقعیت فعالیت ایجاد کنه ممنون میشم جواب بدید و بخشی از درآمدم رو به عنوان هزینه پرداخت کنم ببخشید اگه توضیحاتم کامل نبود

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  369. سینا گفت:

    سلام ببخشید من مهندس بازرس جوش هستم دو فرایند جوش رو هم مسلطم جوش برق و جوش co2 .میخواستم ببینم شرایط کاری برای من به چه شکل ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  370. محمد گفت:

    سلام من کار شناس ارشد معماری دارم میتوانم در قطر مشغول شوم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  371. سجاد گفت:

    سلام اکثر پاسخ های شما مشابه هستن
    بنده دارای مدرک تحصیلی لیسانس معماری و HSEمیباشم
    و تسلط کمی بر زبان انگلیسی دارم آیا میتوانم در کشورهای حوزه خلیج فارس جویای کار باشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. Ali گفت:

        سلام من از اهل عسلویه هستم
        و عربم استخدام میکنید

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  372. حسین علیزاده گفت:

    با سلام و خسته نباشید،بنده 14 سالدر زمینه نفت گاز کارکرد دارم وجهت کارکردن در پایشگاه قطر تجربه کافی را دارم.خواستم در این زمینه راهنمایی بفرماٸید،با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  373. پویا گفت:

    سلام من کارشناسی مهندسی ایمنی صنعتی(hse) دارم و ارشد مدیریت فناوری اطلاعات.
    پنج سال در پالایشگاه و سکوهای نفتی در دریا در رشته ایمنی صنعتی سابقه بیمه دارم
    ۳۳ سال سنم هست و در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم.
    میشه لطفا راهنمایی کنید برای کار در قطر چیکار باید کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  374. M. M گفت:

    سلام. من درزمینه ساخت وتعمیر بدنه کشتی آلومینیومی و مسافربری فعالیت دارم. جهت کاردر قَطر راهنمایی بفرمایید. ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  375. علی گفت:

    سلام من ورزشکار م تکواندو کار می کنم می تونم ویزای قطر رو داشته باشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  376. پیام گفت:

    با سلام
    بنده فوق دیپلم رشته ساخت و تولید ( ماشین افزار ) هستم و حدود 9 سال سابقه کار دارم. متاهل هستم ولی برای اقامت نمیخوام مهاجرت کنم و فقط بدنبال ویزای کاری در کشور قطر هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ..

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  377. امیر گفت:

    درود برشما
    بنده فارغ التحصیل مقطع ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی هستم و درحال حاضر دانشجوی دکتری
    میخواستم ببینم آیا می شود بعنوان معلم یا مدرس تربیت بدنی به ارمنستان یا تاجیکستان بروم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خودتون باید به دنبال کارفرما باشید از تاجیکستان

  378. احمد بیت سیاح گفت:

    سلام‌ و عرض ادب خدمت شما.کارشناسی مهندسی برق دارم.به عربی، فارسی،انگلیسی مسلط هستم.دارای مدرک درجه 1داوری نیز میباشم.آیا میتونم تو لیگ های قطری قضاوت کنم؟.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  379. Milad farokhgate گفت:

    سلام بنده فوق لیسانس مهندسی عمران میباشد جویای کار در کشور قطر میباشم متشکرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  380. عباس جلالی گفت:

    سلام من خودم زبان عربی دارم اهل خوزستانم و مدرک لیسانس مدیریت دارم برای من کار هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله براتون کار هست برای اطلاعات بیشتر از طریق سایت های کاریابی هم سرچ کنید

  381. احمد گفت:

    باذسلام من مهندس عمران هستم به عربی مسلط هستم شرایط اعزامی به کشور قطر رو‌نمیدونم چکار کنم میتونم به راحتی اونجا کار پیدا کرد یا خیر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  382. من بهزادی گفت:

    من از دانشگاه انگلیسی زبان emu قبرس لیسانس فیزیوتراپی گرفتم و زبان
    زمینه کار کردن در قطر وجود دارد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ابتدا باید در ازمون پرومتریک شرکت کنید

  383. شهرام.ق گفت:

    سلام.درود بر شما ..من فوق لیسانس معماری هستم لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم برای شغل ب کشوری مثل قطر یا عمان جهت کار و اشتغال اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  384. alireza گفت:

    باسلام وعرض ادب بنده تکنسین تولیدنایلون ونایلکس باتجربه کارباانواع دستگاه های چین،کره،تایوان و…هستم آیادرقطر زمینه شغلی خوبی برام فراهم میشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از طریق سایت های کاریابی جویا بشید

  385. Amjad_71 گفت:

    سلام وقت بخیر من دنبال یه کار هستم به عنوان مترجم چون من به عربی مسلط هستم یا اینکه هرکاری باشه به عنوان کارگری کارمیکنم ولی چطور میتونم برم اونجا لطفا راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  386. سامیار گفت:

    با سلام.بنده تخصص رانندگی حرفه ی با ماشین سبک هر مدل باشه.دوم تک تیراندازی و تیر اندازی با سلاح بادی.و شکار رو زدن ب شرط دقیق نقطه. میزنم.در ضمن هر شغلی باشه توانایی جسمانی دارم. با تشکر. خودم بلوچ هستم و روابط متقابل با افراد کشورهای خلیجی راحت هستم و تکلم عالی دارم. راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  387. سپهرفرشچی گفت:

    شب و روزگار خوش جناب فرجی عزیز برای موزیسین(نوازنده) سازهای ایرانی سنتور و سازهای کوبه ای جهت کار در رستوران یا کافه ها کاری هست میشه اقدام کرد؟ ضمنا بنده عضو سازمانهای بین المللی و جهانی هستم ممنون س.ف

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  388. محمد گفت:

    سلام خدمت شما عزیزان هم گواهینامه لیفتراک با سیزده سال سابقه کار با لیفتراک رادارم وهم گواهینامه پایه دو قدیم دارم برای رانندگی من هیچکس رو ندارم شما منو ببرید قطر تا یکسال سی درصد از حقوقم برای شما پورسانت فقط منو ببر پاسپورت هم دارم شما بشید کفیل من یا برای من یجوری درست کنید ممنونم محمد هستم هر جایی باشه کار میکنم کمکم کنید ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  389. الهام قادی گفت:

    سلام من آرایشگر هستم و18سال سابقه کاری دارم میخوام راه رفتن به قطرو برام توضیح بدین ودار بودن کفیل رو برام باز کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. ابراهیم گفت:

      سلام خسته نباشید بنده متولد دوحه هستم چطور میتونم ویزکار بگییرم

  390. دانیال گفت:

    باسلام دانیال درستکارهستم۲۳ساله ازتهران مسلط به زبان عربی شغلم نجاری مبلومانه اگرهمراهیی کنیدممنون میشم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  391. مهدی لطفی گفت:

    سلام بنده تمامی کارهای ساختمانی ازسفت کاری تانازک کاری انجام میدم.تیغه چینی .کاشی وسرامیک وسنگ کاری .سیمانکاری خلاصه هرکاری باشه انجام میدم اگه کاری بوددرخدمتم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  392. حسین گفت:

    باسلام و عرض ادب بنده سیکل دارم در کار ساخت و ساز/نصب ساختمان—برق ،گاز و تهویه مطبوع— برق الکترونیک حرفه ایی هستم و خیلی فعال ودر این زمینه هم کار کردم میخوام برام اقامت کاری در قطر بنویسید زبان مادریم عربی مسلط به زبان فارسی منتظر جوابتون هستم ممنونتونم که جوابمو بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  393. حسین گفت:

    باسلام خدمت شما بنده سیکل دارم من هم در کار ساخت و ساز /نصب ساختمان—برق الکترونیک—برق،گاز و تهویه مطبوع—کارخانه وساخت حرفه ایی هستم و خیلی هم فعال ودر ابن زمینه هم کار کردم میخوام برام اقامت کاری در قطر بنویسید ممنونم جوابمو بدین منتظر جوابتون هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  394. ali گفت:

    سلام
    من مهندس عمران هستم با 22سال سابقه کاری. ایا میتونم در قطر یا امارات کار مناسبی
    داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با حقوق خوب

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. بابک.ف گفت:

      اینجانب دارای مدرک کارشناسی متالورژی با ۱۶سال سابقه کار درکارخانجات تولید قطعات فولادی و چدنی و در پستهای مدیریت تولید و مدیریت کارخانه هستم.
      آیا باتوجه به فعالیت کاری بنده، امکان کار وجذب شدن در قطر برام وجود داره یانه؟؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  395. جعفرصوفی محمدی گفت:

    سلام بنده راننده تاورکرین هستم دنبال کاردرقطر میگردم ممنون میشم جواب بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  396. علی گفت:

    بند علی حلاف کارشناسی مهندسی شیمی شاغل شرکت پالایش نفت هستم زبان مادریم عربی هست به فارسی مسلط هستم زبان انگلیسی نسبتا خوبه میخوام اقامت کاری توی قطر برام بگیر ممنون میشم جوابم بدی منتظرم سپاسگذارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  397. علیرضا شاه سلانی گفت:

    با سلام
    من نجار و کابینت ساز ماهرم با ۱۸سال سابقه میخواستم بدونم ویزای کاردر درقطر چگونه میتونیم بگیریم اگه لطف کنید یه راهنمایی کامل بفرمائید و مراحل رسیدن برای راه اندازی یا استخدام دریه شرکت دکوراسیونهای چوبی که شاید در زمینه های مختلف کاری سوال اصلی همه هموطنان هستش و توضیحی راجع به هزینه های کشور قطر برای کار آیا برای ایرانیها ارزش و احترام قایلنودستمزد یه کارگر خارجی.در قطر متوسط چقدره
    ممنون وسپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  398. احمد گفت:

    با عرض سلام من عرب هستم به زبان عربی مسلطم و فارسی که فولم اگه امکانش هست برامون کار پیدا کنید ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

    2. محمد گفت:

      درود خسته نباشید. بنده فوق لیسانس زمین شناسی، دانشگاه دولتی، بامعدل 18.16 و شاگرد اولی ورودی با تعداد مقالات بالا و پایان نامه نفتی فارغ التحصیل شدم، الان متقاضی کار در کشورهای حاشیه خلیج فارس در شرکتای نفتی و حفاری هستم، میتونم به اونجا وارد بشم؟؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  399. عادل گفت:

    سلام.من در زمینه موبایل شامل فروش قطعات اصلی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار شاغلم و دوربین های مداربسته شاغلم.
    آیا در کشور قطر یا عمان فرصت کاری برای اینجانب هست؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  400. علی گفت:

    سلام وعرض ادب بنده مسلط به زبان عربی و اردوهستم شغلم فنی هست آیا درکشور قطر درشرکت جایی برای بنده پیدامیشود

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  401. سروش گفت:

    با عرض سلام بنده ۲۸سال سن دارم و دارای ۶سال سابقه کار فنی در عرصه پایپینگ در فازهای جنوبی و پالایشگاه و پتروشیمی ها میباشم به عنوان شغلی فیتر یا همون لوله کشی صنعتی میخاستم ببینم آیا امکانش هستش کاری فنی که به شغل ما بخوره در قطر یا عمان گیرم بیاید چندساله هم پاسپورت دارم حتی سابقه کار پایپینگ در عراق رو هم داشتمه..ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  402. سروش گفت:

    با عرض سلام بنده ۲۸سال سن دارم و دارای ۶سابقه کار فنی در عرصه پایپینگ در فازهای جنوبی و پالایشگاه و پتروشیمی ها میباشم به عنوان شغلی فیتر یا همون لوله کشی صنعتی میخاستم ببینم آیا امکانش هستش کاری فنی که به شغل ما بخوره در قطر یا عمان گیرم بیاید چندساله هم پاسپورت دارم حتی سابقه کار پایپینگ در عراق رو هم داشتمه..ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  403. سروس گفت:

    با عرض سلام بنده ۲۸سال سن دارم و دارای ۶سابقه کار فنی در عرصه پایپینگ در فازهای جنوبی و پالایشگاه و پتروشیمی ها میباشم به عنوان شغلی فیتر یا همون لوله کشی صنعتی میخاستم ببینم آیا امکانش هستش کاری فنی که به شغل ما بخوره در قطر یا عمان گیرم بیاید چندساله هم پاسپورت دارم حتی سابقه کار پایپینگ در عراق رو هم داشتمه..ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  404. مونا گفت:

    سلام و عرض ادب ايا ايرانيان در ليست كشورهايي داراي شرايط اقامت كاري هست؟من به مدت ٣ هفته در قطر در جستجوي كار هستم ولي متاسفانه كارفرمايان براي ايرانيان درخواست ويزا كار نمي كنند.ايا شما در اين زمينه هم كمك مي كنيد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما نه متاسفانه کاریابی در قطر خدمات نداریم

  405. M .hosein گفت:

    با سلام و احترام من ارشد تربيت بدني دارم و عوض تيم ملي رشته رزمي ايران بودم مقام سوم آسيايي هم دارم مدارك مربيگري هم دارم ،تو زمينه تدريس در مدارس هم ٥ سال سابقه دارم ،همسرمم مهندس عمران هستش تو پروژه ايرانمال سابقه كار دار مرتبط داره ميخواستم بدونم ميتونيم واسه قطر اقدام كنيم اونجا براي ما كار هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  406. علی ت گفت:

    باسلام وقتتون بخیر
    بنده ۳۵سالمه دیبلم و مدرک فنی برق صنعتی که حدود ۱۵ساله برقکاری ساختمان و لوله کشی انجام میدم و در کار نور پردازی بلوارها خیابانها سالی دوماه انجام دادم .دوساله پاسپورت گرفتم که بلکه به کشور عمان یا قطر برم
    از کجا باید شروع کنم
    آیا لازم دارن که برم اونجا و کار کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  407. روح اله غفاری گفت:

    سلام
    وعرض ادب. بنده مهندس عمران هستم و سابقه کاری 30 ماه با تامین اجتماعی دارم و تا حال هم اجرای 10 ساختمان بتنی در کارنامه نظام مهندسی اردبیل را هم دارم می خواستم از شما کمک و راهنمایی بگیرم در مورد اخذ ویزای کاری در کشور قطر و عمان ممنون میشم از راهنمایتان

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  408. محمدکاظم گفت:

    سلام عرض ادب من حالا افغانستانم شما می توانید با من همکاری کنید از نظر اقتصادی هیچ مشکلی نیست هزینه آنرا پرداخت میکنم اگر کاری باشه با درآمد. من حالا افغانستان داکتر دندانپزشک هستم منتظر جوا شما هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  409. یعقوبی گفت:

    سلام ازمون پرومتریک بر ای همه هست هزینه داره؟
    هزینه کفیل ودفتر چقدره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای رشته های پزشکی و پیرا پزشکی هست برای اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید

  410. یوسف برزکار گفت:

    سلام من ارماتور بندی و قالبند هستم با سابقه کار در چند شرکت رتبه یک ایرانی و دارای مدرک فنی و حرفه آیی نیز هستم . لطفا برای کار در قطر من رو راهنمایی بفرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  411. صالح گفت:

    سلام. بنده دارای مدرک لیسانس منابع طبیعی گرایش شیلات میباشم. چند سال هم به عنوان کارشناس h s e در شرکت‌های صنعتی و نفتی مشغول به فعالیت بودم. چطور میتوانم در قطر مشغول ب کار شوم. ضمنا به زبانهای عربی و انگلیسی تسلط دارم. با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  412. محسن گفت:

    سلام خدمت شما
    بنده 15سال سابقه تولید و مونتاژ پمپ دارم و
    همچنین راننده لیفتراک هم هستم
    نقاش حرفه ای صنعتی و ساختمانی هم هستم
    دوره آموزش زبان انگلیسی هم دارم میرم
    34سالمه
    آیا تو قطر یا عمان میتونید کفیل پید کنید ؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  413. صنم گفت:

    سلام.من دانشجو ارشد اقتصاد کشاورزی ترم آخر هستم.تکنسین داروخانه با 7سال سابقه کار دوره فنی حرفه ای دارويي و GIS هم دیدم.چه کاری و ميتونم شروع کنم?

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  414. پری ناز گفت:

    سلام و عرض ادب من آرایشگرم تخصصم شینیون و‌کراتین و براشینگ هست زبان انگليسي هم خوبه
    آزموني ميگيد به چه صورته؟
    چطور میتونم در قطر مشغول به کار شم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  415. اکبر گفت:

    سلام خسته نباشید من جوشکارم مدرک هم دارم تایید شده از سوئد با برشکاری وخمکاری هم بلد هستم کار انباردار هم هستم خواستم کمکم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  416. مجید گفت:

    سلام من دنبال کار نونوایی سنگک میگردم قطر باشع یا امارات فرقی نمیکنه چجوری باید کار پیدا کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  417. اسماعیل پاراد گفت:

    سلام من پزشک‌ عمومی با سه سال سابقه کار
    چطور میتوانید کمکم کنید اونجا کار کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در ابتدا باید آزمون پرومتریک شرکت کنید سپس برای ویزا اقدام کنید

    2. سیما گفت:

      سلام.وقت بخیر.همسر بنده نزدیک پانزده سال جوشکار درجه یک برق و ارگون مخازن بزرگ نفت و گاز با مدارک بین المللی هستن.مدرک مهندسی بازرسی جوش رو هم دارن.در المپیاد استانی خوزستان مقام اوردن.و متخصص در حیطه جوشکاری هستن.در حال حاضر نصب کرکره برقی به صورت تخصصی در سطح اهواز انجام میدن..که به دلیل نظم کاری و تخصصی که دارن بزرگترین پروزه های نصب در اهواز به ایشون داده میشه.که تمام مدارک هستن.میتونیم برای استخدام در قطر اقدام کنیم.اصلا از ایران پذیرش دارن.میتوند در این زمینه مارو راهنمایی بفرمایید.ممنونم از توجهتون

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  418. داودواهبی گفت:

    سلام .من راننده تریلر.کامیون سنگین هستم چطورمیتوانم درقطرمشغول به کارشوم…باتشکرشماره تماس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  419. جواد گفت:

    سلام جناب فرجی
    من ام دی اف کاره ماهر هستم
    طراحی و اجرا
    بیش از ۱۰ سال سابقه کار
    ۲۹ سالمه
    مجردم
    زبان انگلیسیم هم نسبتا خوبه
    برای کار در عمان یا قطر راهنمایی میفرمایین؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  420. ahmad گفت:

    سلام من که الان توی ایران هستم چطورکفیل پیداکنم….

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ما براتون پیدا میکنیم

  421. قوامی گفت:

    سلام وقتتون بخیر جناب اقای فرجی هزینه گرفتن کفیل که نوشتید در قطر چقدر هست

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کفیل و ویزا ۱۵۰۰ یورو

  422. محمد گفت:

    با سلام بنده نقاش ساختمان با سابقه کاری ۳۲ سالمه در حال گرفتن مدرک زبانم میشه کمکم کنید برای کار در خارج

  423. vahidyarizeh گفت:

    با سلام کارگر ساده هستم و خیلی دنبالشم ک میخام برا کار برم قطر لطفا یکی ک خوب بلده راهنماییم کنه با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  424. حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید بنده لیسانس برق قدرت حدود۸ سال سابقه کار مرتبط و گواهینامه پایه یک رو دارم متاهل و داری یک فرزند هستم میخاستم برای کار راهنماییم کنید کجاها میتونم برم.ممنون از راهنمایی تون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. حسینی گفت:

        سلام خسته نباشید. در مورد کفیل:شرایط و هزینه هاش بیشتر توضیح بدین ممنون میشم.

  425. حسینی گفت:

    ۹سلام خسته نباشید بنده لیسانس برق قدرت حدود۸ سال سابقه کار مرتبط و گواهینامه پایه یک رو دارم متاهل و داری یک فرزند هستم میخاستم برای کار راهنماییم کنید کجاها میتونم برم.ممنون از راهنمایی تون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  426. طاهره گفت:

    سلام و وقت بخیر،همسر بنده در فازهای گازی مشغول کار هستن و دولتی هستن،به قولا مهندس شرکت گاز
    میخواستم بدون از طریق کار ایشون مهاجرت به قطر رو بگیریم،و در کنارش تحصیلات پسرم.
    میشه راهنمایی کنید و کفیل گرفتن و توضیح بدید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  427. سید علیرضا طاهایی گفت:

    سلام خسته نباشید من برای کار در ارتفاع با دسترسی طناب (راپل) ۱۰ سال سابقه کار دارم مدرک ایراتا دارم میتونم از ایران به کشورهای عربی برای کار مراجعه کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. پیمان یوسفلی گفت:

        سلام من هم راپل کار(کار در ارتفاع دسترسی با طناب) هستم و و میخواستم که اگر میشه اقدام کنم. همین کفیل که میفرمایید رو چکار کنم برای اقدام؟
        برای برج ها و نظافت شیشه ها خیلی استفاده میشه

  428. حسین گفت:

    سلام من مدرک مهندسی برق قدرت دارم در حال حاضر مشغول به کار تعمیرات برقی و مکانیکی جرثقیل برج سازی هستم 6سال هم سابقه دارم چطوری میتونم خارج از کشور کار کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  429. محمد گفت:

    سلام بنده نقاش ساختمان هستم ده ساله دنبال کار در خارج انگلیسی بلدم میشه برام کفیل پیدا کنید ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  430. حسین گفت:

    سلام 25 سالمه به عنوان کارگر ساده میخام برم خارج از کشور حالا هرجاکه شد هرکاری باشه فقط میخام برم اگه از دست کسی کاری برمیاد بامن تماس بگیره ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  431. مجيد گفت:

    سلام
    بنده مهندس برق در گرايش قدرت 44 ساله با سابقه كاري 17 سال در زمينه برق صنعتي دارم سابقه بيمه 17 ساله و تخصص كارخانجات نساجي دارم ايا ميتوانم ويزاي كار قطر و عمان يا كشور ديگري را بگيرم
    ممنون

  432. حسن گفت:

    باسلام من دیپلمه ودارای گواهینامه پایه یک وکلیه گواهینامه های فرودگاهی خواهان کاردرقطرهستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  433. الهه گفت:

    با سلام
    من دکترای سازه های ابی دارم و در زمینه مهندسی رودخانه کار کرده ام. میخواستم ببینم که برای من که عرب زبان هم هستم شرایط کار در کشورهای عربی چگونه میتونه باشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  434. Hakim گفت:

    سلام و عرض ادب بنده عرب زبان هستم و دیپلم حسابداری دارم تا حدودی حسابداری کار کردم و مکانیکی خودرو و معماری هم کار کردم به نظر شما برای مهاجرت به قطر یا عمان چه راهی هست و چگونه میتونم مهاجرت کنم که به محض رسیدن برم سرکار ؟

    پیشاپیش کمال تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  435. مهدیار گفت:

    با سلام..کارشناس‌ازمایشگاه هستم..بیکارم در حال حاضر…۴ سال سابقه کار در ازمایشگاه بیمارستان دارم.. میتونم کار خاصی در قطر پیدا کنم …۳۰‌سال سنمه…خواهشا راهنمایی‌کنین..از بیکاری و ایران‌خسته شدم… هر‌کار بگین انجام‌میدم… اگه میتونین‌کمک‌کنین‌راهنمایی‌کنین…‌اگه راهی هست برم‌چه زبانی برم‌ بیاموزم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  436. فرشاد گفت:

    سلام. من کارشناسی ابزار دقیق دارم الان دارم ارشد الکترونیک قدرت میخونم. سابقه کار هم یکسال کانکشن توی پالایشگاهها رو دارم. رنگ امیزی ساختمان هم کار میکنم. خواستم ببینم کار میشه پیدا کرد تو قطر یا جای دیگه؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  437. اسحاق گفت:

    سلام خسته نباشید، من اجرا کننده پارکت، کاغذ دیواری وکفپوش هستم، ده سالی سابقه کار دارم، زبان انگلیسی هم کم و بیش بلدم میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم برم قطر؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  438. Alif گفت:

    سلام وقت بخیر ۲۳ سال سن دارم مسلط به عکاسی و کار گرافیکی هستم برای اقامت در قطر نیازمند کمک هستم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  439. امین اسدی گفت:

    با سلام
    بنده 30 سالمه و کارشنااس ارشد هوش مصنوعی هستم. حدود 4 سال در زمینه ICT فعالیت دارم و کارشناس و مدیر ای تی سازمانها مثل پتروشیمی بوده ام.در حال تقویت زبان انگلیسی میباشم
    ممنون میشیم جهت مهاجرت به قطر به من کمک کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  440. عبدالرضا فروزش گفت:

    با عرض سلام و ادب مهندس HSE نفت با 22 سال سابقه کار روی سکوهای نفتی و 48 ساله ومسلط به زبان عربی هستم . آیا با این مشخصات میتونم شغل مناسبی در کشورقطر یا عمان پیدا کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  441. رحیم گفت:

    سلام
    من ۵۶ سالمه بازنشسته ی فرهنگی هستم مسلط به تدریس ابتدایی . آشپزی ایرانی. کارگری ساده . رانندگی . استادکار سنتی آرماتور بندی و قالب بندی ساختمان میباشم .تا حدودی به زبان عربی و انگلیسی اشنایی دارم. مسلط به کامپیوتر میباشم . تایپیت هم میباشم.
    آیا میتوانم با این شرایط شغلی برای چند سال در عمان یا قطر پیدا کنم .راهنمایی روشن بفرمایید . ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  442. احمد گفت:

    سلام عرض ادب من ۳۸ سال سن دارم و ۱۸ساله که مکانیک دستگاههای صحافی مثل برش کاغذ و ورق تاکنی هستم مدرک ندارم تجربی کار یاد گرفتم اگه بخواهم برای کار در قطر اقدام کنم چکار باید بکنم ومنظور از داشتن کفیل رو هم توضیح بدین ممنون از لطفتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب به شما ویزای ۳ ماهه جستجوی کار میدهند و کفیل اسپانسر هست که در قطر به شما اجازه سکونت و استخدامی میدهند

  443. علیرضا گفت:

    باسلام اینجانب زبان عربی وهندی بلدم قبلا ۱۵سال امارات کارکردم گواهینامه امارات هم دارم جویای کاردرعمان یاقطر هستم وبه کارپنچری کاملا اشنا هستم اگرکسی خواست درخدمتیم حتی رانندگی باشه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  444. علی رنجکش گفت:

    سلام جوشکار ومونتاژ کارحرفه ای بابیش از ۲۰سال سابقه کاری پیمانکار تمامی سازه های فلزی ام نقشه خوانی عالی و زبان انگلیسی خوب وسن۴۱سال

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  445. فرامرزشاهدی گفت:

    سلام بنده اهل بروجردهستم و ۲۲ سال سن دارم و آشپز غذاهای ایرانی هستم با ۵ سال سابقه کار در رستورانهای تهران دارم و الان از شما خواستارم کمکم کنین که بتونم در قطر مشغول به کار شوم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  446. محمد حسن گفت:

    سلام من چند ماه ی هست کلاسهای زبان عربی لهجه و فصیح رو میرم ، و تقریبا به زبان عربی تسلط پیدا کردم در حد راه انداختن کار خودم یا یک نفر عرب زبان ، مدرک گردشگری سلامت دارم ، لیسانس حقوق ، اما شغلم ۱۸ سال اپراتور دستگاه تولید مش فلزی (شبکه میلگردی) و خرپای میلگردی بوده که کار فنی و مکانیکی بحساب میاد و مورد استفاده سازه های تولیدی ما در امر ساخت و ساز و انبوه سازی بوده ، در ضمن به رانندگی لیفتراک هم تسلط دارم . ۳۵ سال هم دارم .

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  447. Alireza گفت:

    سلام وعرض ادب خدمتتون بنده فارغ تحصیل مهندسی نفت هستم وبیکار خواهان کار در کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  448. علی حسنی گفت:

    سلام
    من در جزیره کیش زندگی میکنم و تعمیرکار سیستم های سرمایشی و خنک کننده هستم
    میخواستم بدونم کار در عمان یا قطر میتونم پیدا کنم یا خیر
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  449. بهزاد گفت:

    سلام بنده معمار ساختمان هستم بیشتر اجرای نمای ساختمان سنتی مدرن با سنگ واجر نما انجام میدم آیا توی قطر میتونم کار انجام بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  450. علی جهانگیری گفت:

    سلام بنده ورزشکار حرفه ایی در رشته های کشتی قهرمانی کشوری دارم ودوبار قهرمان جهان در رشته پرورش اندام شدم وهمچنین کمربند مشکی کاراته وکیوکوشین دارم ایا برای من در کشور قطر کار هست ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  451. حیدر گفت:

    سلام وقت بخیر

    من۳۱ سالمه لیسانس برق دارم و۵ سال سابقه کار صنعت برق و برق ساختمان
    آیا امکانش هست اقامت کشور قطر بگیرم ؟
    متاهل و دارای یک فرزند یک ساله هستم
    خودم عربم وبه عربی مسلطم
    اگه راهمایی کنید ممنون میشم
    باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  452. سعید گفت:

    سلام. ببخشید میخواستم بدونم حقوق یه جوشکار معمولی تو کشور قطر چقدره؟توقطر بیشتره یا عمان؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در کل از 500 ریال عمان و یا از 2000 دلار می باشد

  453. آرش گفت:

    سلام و عرض ادب
    من فوق لیسانس بازرگانی گرایش بازاریابی با 45 سال سن با سابقه 18 سال سابقه کار در بخش دولتی امکان یافتن شغل مناسب در قطر برای من وجود دارد در ضمن گواهینامه رانندگی پایه یک هم دارم و میتوانم از این ویژگی هم استفاده کنم
    لطفاًراهنمایی کنید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  454. فاطمه حسینی گفت:

    یادم رفت بگم در حال حاظر در ایران زندگی میکنم

  455. هستی حسینی گفت:

    سلام من مهاجر کشور افغان هستم 10 سال سابقه کار ارایشی و تاتو دارم زبان عربی هم بلدم و سابقه کار در آژانس هواپیمایی دارم خاستم بدونم چطور میتونم به کشور قطر سفرکنم و اونجا اقامت بگیرم ؟آیا برای رشته من کار در اونجا مناسب هست ویا اینکه چطور میتونم اقامت اون کشور رو بگیرم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  456. زهره شادمهر گفت:

    سلام و عرض ادب
    رشته من زیست شناسی عمومی هست ایا کاری تو زمینه رشته من وجود دارد و اینکه من علاقه زیادی به آشپزی دارم و آیا از طریق مدرک آشپزی میتوان کار پیدا کرد یا خیر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید و اینکه از طریق آشپزی هم میتونید به کار برسید

  457. محمد گفت:

    باعرض ادب واحترام.میخواستم بدونم من که حسابرس هستم آیا برای پیدا کردن زمینه شغلی چطوری میتونم کارفرما پیدا کنم؟آیا در مورد رشته تحصیلی وزمینه کاری من هم این موضوعیت داره؟ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  458. حسین گفت:

    با سلام
    با 32 سال سن، مدرک کارشناسی ارشد ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون دارم ولی با سابقه‌ی کار خدمات فرودگاهی (خدمات زمینی هواپیما) هستم. سطح زبان انگلیسی متوسط دارم. شرایط کار در کشورهای دیگر از جمله قطر چگونه است؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  459. سعید گفت:

    سلام من در رشته حسابداری تحصیل کرده و به زبان عربی کاملا مسلط هستم چون عرب هستم و در زمینه خرید و فروش خودرو هستم ایا میتوان درکشور قطر برایم ایجاد شغل کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  460. سعید گفت:

    سلام من مسلط ب زبان عربی هستم و رشته تحصیلی حسابداری هستم و نمایشگاه اتومبیل داریم و درزمینه خرید و فروش و معاملات خوددرو هستم ایا امکانش هست درکشور قطر برایم ایجاد شغل باشد؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  461. سارا گفت:

    با سلام.من کارشناس ارشد ریاضی هستم.آیا شرایط کار برای من وجود داره در قطر؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  462. سعید احمد گفت:

    با سلام میخواستم بگم من یه جوشکار هستم و 10سال میشه که تو این شغل هستم الآنم تو ترکیه می‌باشم چگونه میتوان تو کشور قطر کار جوشکاری پیدا کرد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  463. سعید سعادت گفت:

    عرض سلام و وقت بخیر
    میخواستم در مورد شغل مترجمی زبان چینی به انگلیسی بپرسم.
    چون از ی متخصص در حوزه صادرات و واردات شنیدم در حوزه کشورهای عربی نیاز دارن به این تخصص.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  464. رضا گفت:

    سلام
    سابقه ۱۰سال راننده لیفتراک باگواهینامه ویژه درشرکتهای مختلف ایران یایه کارگرساده هستم امکان کاردرکشورقطربرای ماامکانپذرهست

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  465. رضا گفت:

    سلام وعرض ادب
    کارفرماهای قطری نسبت ب بندهای قراردادی ک میبندن پایبند هستند؟منظورم مقدار و زمان حقوق وسایر مزاهاست.

  466. علی گفت:

    سلام.من کارشناس فوریت های پزشکی(اورژانس ۱۱۵)هستم امکان دارد در قطر استخدام شوم؟مسلط به زبان انگلیسی هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  467. محمد گفت:

    سلام
    من دندانپزشک هستم، اهل اهواز و عربم و کاملا مسلط به عربی انگلیسی رو هم تا حدی
    با ۶،۷ سال سابقه کار
    برای کار در قطر باید حضورا برم اونجا با کلینیک هاشون صحبت کنم؟ چه مدارک و اقداماتی نیازه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

    2. علی رنجکش گفت:

      سلام جوشکار ومونتاژ کارحرفه ای بابیش از ۲۰سال سابقه کاری پیمانکار تمامی سازه های فلزی ام نقشه خوانی عالی و زبان انگلیسی خوب وسن۴۱سال

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

        1. حشمت اله کریمی گفت:

          باسلام
          این جانب حشمت اله کریمی اوپراتور پمپ دکل یاهمان پمپ بتن وراننده پایه یک با۱۵ سال سابقه کارباپمپ بتن چه طوری میتونم ویزای کار در قطریا هر کشور دیگری بگیرم ممنون میشم

          1. ف.فرجی گفت:

            سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  468. شبنم گفت:

    سلام وقتتون بخیر .من رشته حسابداری بانکی خوندم و ۲۸ ساله هستم.میخواستم ببینم از نیروی کار خارجی هم در بانک ها استخدام میکنند واینکه خانم یا آقا استخدام میکنند. برای اینکار باید زبان عربی رو مسلط باشیم و اصلا چه مهارت هایی لازمه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید و فرقی بین خانم و آقا وجود نداره که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  469. سروش گفت:

    سلام.
    بنده ارشد نرم افزار دارم و در حال حاضر حدود ۱۲ سال هست مه در این زمینه فعالیت دارم و شبکه و طراحی سایت و برنامه نویسی و طراحی گرافیک و تدریس خصوصی منابع درآمد بنده است
    برای کار در قطر به نظر شما چه مراحلی را باید طی کنم. و آیا باید مدارک بین المللی داشته باشم ؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  470. محمدرضا گفت:

    با سلامو خسته نباشید
    من طرح تولید سرمایشی و گرمایشی های ماشین سنگین از جمله اتوبوس/ کامیون /میدل باس/ رو دارم
    که با نمونه های خارجی رقابت میکنه و از همه نظر با رتبه بالا بوده
    من با این طرح کدام کشور راحتر میتونم سرمایه گذار پیداکنم و اقامت ان کشور رو بگیرم
    باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  471. میلاد گفت:

    سلام من رشته ی توانبخشی خوندم مایلم در کشور قطر کار کنم .آیا این کشور رشته های توانبخشی رو میپذیرد ؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  472. ح سالاری گفت:

    و سوال بعدی اینکه کار بیمه در زمینه بیمه های تامین اجتماعی هست و ۱ سال هم سابقه کار در پذیرش بیمارستان تامین اجتماعی دارد و مسئول بیمه بیمارستان هم بوده
    در زمینه عمده فروشی ، برنج شمالی هم خرید و فروش میکند

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  473. ح سالاری گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده ۵ سال سابقه کار در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر دارم و ۱ سال هم کاشت ناخن انجام میدم .
    همسرم هم مهندسی برق الکترونیک و ۷ سال هم در زمینه بیمه فعالیت میکنه .
    میتونیم برای ویزای قطر اقدام کنیم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

      1. محمد محمودی گفت:

        سلام خدمت شما عزیزان راننده لیفتراک هستم حرفه ای سیزده سال سابقه کار با لیفتراک رادارم گواهینامه پایه دو قدیم هم دارم برای رانندگی هر جایی باشه کار میکنم محمد محمودی متولد 62 ساکن استان قزوین ممنونم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      2. محمد محمودی گفت:

        سلام خدمت شما عزیزان راننده لیفتراک هستم حرفه ای سیزده سال سابقه کار با لیفتراک رادارم گواهینامه پایه دو قدیم هم دارم برای رانندگی هر جایی باشه کار میکنم محمد محمودی متولد 62 ساکن استان قزوین ممنونم ببخشید به همه میگین کفیل باید داشته باشید من هیچکس رو ندارم شما منو ببرید قطر تا یکسال سی درصد از حقوقم برای شما پورسانت فقط منو ببر پاسپورت هم دارم مرسی

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  474. محمد حبیبی گفت:

    سلام من لیسانس گرافیک از کشور ترکیه دارم و در ایران چاپخانه دارم با مجوز رسمی از ارشاد، تو کار فتوشاپ و طراحی کاملا وارد هستم و کار اپراتور دستگاه چاپ دیجیتال و همه رو بلدم، برای کار به کشور قطر چطور میتونید کمکم کنید. ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  475. پژمان حیدرزاده گفت:

    سلام بنده تکنسین تهویه هستم کارم نصب تعمییرات کولرهای اسپلیت هست خواستم ببینم آیابرای بنده کار در کشور قطر هست و شرایط و حقوق تکنسین این کار چقدرهست

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  476. وحید گفت:

    سلام ۲۶ سالمه مجرد.
    میخواستم تو دبی کار کنم.
    شغل من‌فست فود و کافیشاپ هست .
    چندین سال هست در کار رستوران و کافیشاپ فعالیت میکنم.اگر ممکن هست با من تماس بگیرین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  477. مهدی حاجی خدادادی گفت:

    با سلام من مهندس و مدیر تولید شرکت های بازیافت بطری هستم و 12 سال سابقه کار در این زمینه و تولید الیاف پلی استر را دارم و میدونم که کشور قطر تو بحث بازیافت بطری این پتانسیل را دارا می باشد و با تولید الیاف پلی استر زمینه خوبی برای صادرات این محصول با توجه به صنایع پتروشیمی که در قطر می باشد عالیست حالا نمیدونم کشور قطر آیا این شرکت ها را دارد که من بتونم در آنجا فعالیت کنم یا خیر ممنون میشم کمکم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  478. رضا گفت:

    عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما
    منظور از شغل خودرو در لیست مشاغل بالا ک درآمدش ماهانه13250 ریال قطر ذکر شده همون رانندگی با خودروی سواری هست؟؟؟
    چون یکی از شرکتهای کاریابی برای قطر اعلام کرده برای جذب راننده خودروی سواری ماهی 25میلیون تومن ب پول ایران حقوق در نظر گرفته. این میتونه درست باشه؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید و همچنین بله عمان و قطر حقوق های بسیار بالایی به افراد میدن

      1. سعید م گفت:

        سلام من زبان عربی بلدم خودم عرب هستم یعنی مشکلی برای زبان دارم برای اطلاعات بیشترچطور میتونم ارتباط باشرکت یادفترداشته باشم اگه راهنمایی کنی ممنون میشم

  479. محمد صادق احمدی گفت:

    سلام. وقت بخیر. من کارشناسی ارشد برق،قدرت دارم و به زبان عربی قطری و انگلیسی هم مسلط هستم. موضوع یافتن کارفرما در قطر را چگونه باید حل کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  480. محمدقلی منگلی زاده گفت:

    سلام و تقدیم احترام
    بنده لیسانس مهندسی شیمی در گرایش صنایع گاز و فوق لیسانس مهندسی شیمی در گرایش طراحی فرایندها هستم حدود ده سال سابقه گازرسانی به ساختمانها را دارم (طراحی – نظارت- و اجرا) چگونه میتوانم در قطر یا کشورهای مناسب شاغل بشوم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  481. علیرضا صفرزاده گفت:

    سلام من مهندس عمران با چندین سال سابقه نظارت و اجرا در ایران و عراق دارم و موضوع کفیل هم تقریبا میتونم حل کنم لطفا برای کار اقدام کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب لطفا با شماره های موسسه تناس بگیرید

  482. سحر گفت:

    سلام من skin care هستم
    کار پوست و زیبایی
    چطور میتونم واسه کار اقدام کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  483. مسلم گفت:

    سلام راننده لودر هستم دارای دوازده سال سابقه کار جویای کار در کشور قطر هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  484. Kasra گفت:

    سلام و عرض ادب
    من لیسانس مهندسی مکانیک دارم23 سالم هست مدرک پایان خدمت و تکمیلی برای خارج شدن رو دارم میخواستم تو کشور های حوضه خلیج فارس به جز عراق درخواست کار بدم ،هدفم اصلی حداقل 1 سال نیم کار در این کشور ها بیشتر قطر،بحرین،کویت،عمان بتونم هزینه لازم کار و تحصیل ،زندگی را در اروپا یا آمریکا فراهم کنم ممنون از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  485. سید امیر گفت:

    سلام. بنده مهندس عمران با ۱۰ سال سابقه کار در قسمت صنعتی مسکونی و راهسازی هستم. چه جوری میتونم برم قطر برای کار مرتبط؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  486. a.heidari گفت:

    با سلام. بنده دارای لیسانس برق و 9 سال سابقه کار دربخش متریال پالایشگاه گاز و دفتر فنی برق و ابزاردقیق در پارس جنوبی (عسلویه) هستم . آیا با توجه به مشترک بودن میدان گازی ایران و قطر و مشابه بودن پالایشگاه ها من میتونم جهت کاریابی در قطر اقدام کنم؟ و اینکه نیاز به مدرک زبان هست؟ با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

    2. حسین غلامی گفت:

      باسلام . من مدرک کارشناسی دارم با 20 سابقه کار مالی به زبان انگلیسی هم مسلط هستم .چطور میتونم برای کار تو قطر اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  487. محمد هوشمند گفت:

    سلام عرض ادب من مربی درجه ۱ بدنسازی و فیتنس هستم بدنساز حرفه ای هستم از نظر بدنی برای شغل من کاری در قطر هست ممنون میشم از شما پاسخ بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  488. نغمه گفت:

    سلام
    من لیسانس فیزیک و ارشد اقتاد دارم و سابقه اموزش هم دارم ایا میتونم توی قطر کاری یدا کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  489. معصومه گفت:

    سلام خسته نباشید. من فوق لیسانس آی تی دارم 31 ساله هستم و 5 ساله برنامه نویس کامپیوتر هستم. آیا در قطر با این شرایط من کار پیدا میشه؟! با درآمد بالا؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر بگیرید که در این زمینه با شماره های موسسه برای راهنمایی تماس بگیرید

  490. عباس اسدی گفت:

    سلام ۴۲ سالمه ۲۰ سال سابقه کار در نفت و گاز بخش ساخت سکوهای دریایی (offshore )را دارم ۱۲ سال سابقه مدیریت پروژه یا ساخت را داشتم و ۸ سال سابقه برنامه ریزی دارم بنده در ۸ سال اخیر مدیر ساخت سکوهای پارس جنوبی هم بودم
    ممنون میشم در امر کاریابی در قطر همکاری بفرمایید ضمنا آیلتس دارم و مسلط به زبان عربی (خواندن نوشتن و گفتن)هستم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایطی که دارین میتونید برای انواع ویزاها مانند کشورهای اروپایی انگلیسی و عربی اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. MAHDI گفت:

      سلام
      مهدی هستم 22 سال سابقه کار در نگهداری و تعمیرات و نصب تجهیزات صنعتی دارم مهندس مکانیک ؛ متاهل متقاضی کار در صنایع قطر هستم

    3. ابوالفضل صالحی گفت:

      سلام و عرض ادب من راننده لودر و بیل مکانیکی و بیل بکهو و قلطک هستم و همچنین گواهی نامه ویژه لودر رو دارم چطور میتونم کار در کشور قطر یا هر کدوم کشورا ک شرایطش خوبه پیدا کنم و ویزا کار بگیرم

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت.
        لطفا در این رابطه بیشتر تحقیق کنید و مقاله کار در قطر ر ومطالعه بفرمایید

  491. ن.ضمیری گفت:

    سلام وقت بخیر.من لیسانس میکروبیولوژی و سابقه ۵ سال کاردرسمت تکنسین پاتولوژی و سوپروایزر پاتولوژی رادارم. همسرم هم کارشناس مدیریت و سابقه کار درتاسیسات گرمایش و سرمایش را دارند از نظر کاردرعمان و قطر از شما راهنمایی میخوام.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیا تحقیقی بابت استخدامتون در کشور عمان و قطر دارین؟ ما میتونیم براتون ویزای جست و جوی کار عمان و قطر بگیریم

  492. محمد گفت:

    سلام من کار عایق رطوبتی و همینطور حدود 90% کار MDF انجام میدم.آیا میتونم در این زمینه کار فرمای پیدا کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله میتونید فقط بیاد قبلش ویزای جستجوی کار قطر دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگییرد

  493. محمد گفت:

    با سلام بنده دیپلم برق کامپیوتر دارم.13سال در شهرداری هستم.رزمی کار تکواندو.طراح فتوشاپ و کارل دراو هستم.4سال سابقه نگهبانی شهرداری دارم.متاهل.آیا در قطر کار برای من هست.ممنون مبشم پاسخ دهید.وایا از قبل در ایران باید ثبت نام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به رشته مهارتتون بله در کشورهای عربی مانند عمان و قطر میتوانید اقدام به کار کنید فقط قبلش باید مجوز و اعتبار نامه دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  494. نیکی گفت:

    با سلام
    من 39 سالمه و لیسانسه معماری دارم با 14 سال سابقه کار برای ویزای کاری و گرفتن کار در قطر چه کاری باید بکنم؟
    آیا شما برای پیدا کردنه کار در قطر میتوانید راهنمایی یا کمکی بکنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کاریابی شما زمانی اتفاق می افتد که در خود کشور حضور داشته باشید ما برای شما مجوز کاریابی میگیریم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  495. حسینعلی اسدی گفت:

    سلام بنده دارای فوق لیسانس مهندسی معماری و پروانه اجرا از سازمان نظام مهندسی پایه ۳ استان تهران ‌تجربه بالایی در زمینه ساختمانسازی دارمو۳۳ سالمه چگونه میتونم کا ر در قطر پیدا کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله در صورتی که اعتبار نامه از کفیل دریافت کنید با مجوز کار میتونید ویزای جستجوی کار قطر دریافت نمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  496. هادي گفت:

    با سلام وخسته نباشيد بنده داراي ١٠ سال سابقه كار در آتش نشاني هستم و مدرك تحصيليم ليسانس برق صنعتيه مي خواستم ببينم مي توانم ويزاي كار قطر بگيرم چطوري مي تونم كار فرما پيدا كنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله شرایطت اخذ ویزای کار دارین و علاوه بر عمان و قطر میتونید کشورهای اروپایی و انگلیسی زبان نیز اقدام نبایید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  497. آزاده گفت:

    با درود
    بنده ارشد مدیریت فناوری اطلاعات دارم و 4 سال در isp کار کردم چه فرصت های شغلی برا ی بنده هست ممنون میشم راهنمایی میشود

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای شما میتوان با بررسی شرایط دیگری مانند نوع دانشگاه سطح زبان و … کشورهای انگلیسی زبان، اروپایی و عربی را برای ویزای کار اقدام کرد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  498. شهاب مرادی گفت:

    باسلام.بنده فوق لیسانس حقوق جزا با معدل ۱۸ هستم..مدرک برق.کامپیوتر..hse…ایمنی و بهداشت..و کارته..رزمی..تاپ رنجر…بوکس.رو دارم..۲۵سالمه…میخوام ویزای کاری یا بورس تحصیلی بگیرم…چطور باید اقدام کنم.لطفا راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بستگی به کشور انتخابی و ویزایی که اقدام میکنید داره برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. مهدی گفت:

        سلام ..من نانوا هستم و نقاش ساختمان ایا میتوان در قطر کار کنم

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          توصیه ش نمیکنم چون ما میتونیم اقامت این کشور رو براتون بگیریم اما خودتون باید به کار برسید
          که این ممکنه برای شما کار مشکلی باشه

    2. امیر فکوری گفت:

      سلام و خسته نباشید.من چندین سال عضو ارتش در نیروهای ویژه هوابرد بودم.از زمان خروجم از آن یگان هفت سال یا بیشتر میگذرد.دارای تخصص های ویژه نظامی هستم.چترباز نیز بوده ام.آیا میتوانم در قطر یا کشور عربی خوب دیگری در رشته تخصصی کار پیدا کنم.در خصوص مشاغل امنیتی یا‌‌‌‌‌‌…؟خواهشن راهنمایی ام کنید..ممنونم.من هیچ اطلاعاتی در این زمینه مهاجرت ویا اشتغال در کار در کشور خارجی ندارم.لطفا راهنمایی کنید.‌ممنونم.با تشکر

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  499. حسن گفت:

    سلام بنده مدیریت هتل و مدیرت غذا و کافی شاپ رو دارم آیا می تونم به کشور قطر برای کار در خواست بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر کارفرما از قط داشته باشید میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. Ourfamily گفت:

        سلام خسته نباشید
        من فوق لیسانس ادبیات کودک و نوجوان هستم
        و مدرک آموزش دوره ابتدایی هم دارم
        شنیدم قطر دوره‌های دو ساله اموزگار جذب میکنند
        چقدر صحت داره؟

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما صحت این موضوعرو با سرچ در اینترنت پیدا بفرمایید

  500. علی گفت:

    سلام
    من کارشناسی نرم افزار و دارای 7 سال سابقه کار در زمینه کاری Network Engineer می باشم.پگونه می توانم برای کار در قطر اقدام کنم؟ آیا شرکت شما در زمینه کاریابی همکاری می کند؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار در هر کشوری مانند قطر شما باید حتما یک کارفرما از قطر داشته باشید تا به شما ویزای کار قط تعلق گیرد فقط از کشورهایی نظیر آلمان اتریش استرالیا کانادا نیوزلند میتویانید ویزای کار بودن کارفرما بگیرید، برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید ممنونم

      1. رضا دستورانی گفت:

        سلام . من کارشناسی مدریت دولتی دارم من چی کاری می تونم تو اونجا انجام بدم یا برای من هم کار است راهنمایی کنید ممنون میشم.

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

        2. سلام.مهندس عمران با 23 سال سابقه کار اجرایی هستم.چکار باید انجام داد.رزومه اجرایی دارم.

          1. داوری گفت:

            سلام و عرض ادب
            موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

      2. سید اسدالله گفت:

        سلام و عرض خسته نباشید بنده ۲۳ ساله از کشور افغانستان استم چگونه میتوانم برای کار در قطر اقدام کنم اگه راهنمایی ام کنید لطف میکنید

        1. داوری گفت:

          باید حتما دعوتنامه کاری داشته باشید دوست عزیز

        2. مهدی .ج گفت:

          سلام جناب داوری کفیلی هست که بتونه شرایط دریافت ایدی قطر رو فراهم کنه و شما بتونید معرفی کنید؟ من در حال کار هستم ولی بدنبال کفیل هستم تا قادر به دریافت ایدی کارت باشه

          1. داوری گفت:

            سلام
            ما میتونیم برای شما اقامت و نامه کفالت رو دریافت کنیم ولی در هر جایی که مشغول به کار بشید کارفرمای خودتون باید کفیل شما بشه

      3. kasa گفت:

        سلام من نیاز به کفیل دارم میتونید تماس بگیرید؟تشکر

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          کفیل رو خودتون بایستی داشته باشید
          در صورت تمایل ما میتونیم برای شما یه اقامت بگیریم که وارد قطر بشید و کار و کفیل رو پیدا کنید

  501. مسعودذوالفقاری گفت:

    سلام خسته نباشید ‌من درموردشغل رانندگی با کامیون برای چه کشورهایی میتونید دعوتنامه کاری بگیرید البته با کار پایه یک دارم خودم دارای٣دستگاه کامیون هستم دانشجوی لیسانس حقوق هستم ودارای کارت بازرگانی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار باید دعوتنامه خود شخص داشته باشه از سوی کارفرما زیرا رشته شما در لیست مشاغل مورد نیاز کشورها نیست به علت اینکه شما حقوق اسلامی خواندید در نتیجه نمیشه برای شما کاریابی انجام داد و برای شغل رانندگی هم با بودن در محیط به راحتی میتوانید کارفرمایی در این زمینه پیدا کنید در نتیجه باید ویزایی را انتخاب کنید که تبدیل به ویزای کاری شود در این راه ما میتونیم کمکتون کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید ممنونم

      1. مسعود هاشمی گفت:

        با سلام..من گواهینامه لیفتراک و مهارت کافی با سابقه کار رو دارم…ضمنا جوشکار برق و آرگون با مدرک بین المللی هستم…آماده کار در قطر به عنوان کارگری ساده رو هم دارم…خیلی لطف میکنید اگه منو کمک کنید…

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

        2. مهسا گفت:

          سلام من لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم و دوره های رباتیک صنعتی رو کامل گذروندم توی صنایع خودروسازی یا هوافضا برای چه کشورهایی میتونم اقدام کنم؟

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما باید کشورهایی رو بررسی کنید که در این زمینه فعالیت دارند.
            انتخاب کشورهای عربی زبان چندان مناسب نیست و بهتره به سمت کشورهای پیشرفته شمال آمریکا یا اروپا برید

      2. کمال پاریاد گفت:

        با سلام مرسی از جوابتون
        اگ امکانش هست شماره تماس موسسه رو در اختیار ما بزارین.

        1. رهنما گفت:

          سلام دوست عزیز
          شماره های تماس 021-91003232

    2. محسن گفت:

      سلام.دنبال کار در قطر نباشید.بنده رفتم بیفایده بود.ویزای کار به ایرانی ها نمیدهند.هندی ها با داشتن روابط خوب زبان خوب و …به ایرانی ها فرصت نمیدهند.تمام.موفق باشید.

    3. ابوالفضل صالحی گفت:

      سلام و عرض ادب من راننده لودر و بیل مکانیکی و بیل بکهو و قلطک هستم و همچنین گواهی نامه ویژه لودر رو دارم چطور میتونم کار در کشور قطر یا هر کدوم کشورا ک شرایطش خوبه پیدا کنم و ویزا کار بگیرم

      1. داوری گفت:

        برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت.
        لطفا در این رابطه بیشتر تحقیق کنید و مقاله کار در قطر ر ومطالعه بفرمایید

    4. فاطمه گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      خواستم بدونم اگه من نامه از طرف کارفرما داشته باشم و به امیدن همین نامه و قول کار این کارفرما برم کشورشون ایا کار من تضمین هست اونجا ؟ یا صرف گرفتن نامه از کارفرما ضمانتی بابت کار نیست؟
      و اینکه اگه موفق به کسب کار شدم چه مقدار پول نیازه برای رفتن و مستقر شدن؟

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        منظورتون رو از نامه متوجه نمیشم. اگر با کارفرما مکاتبه کردید و قول کار دادن تا زمانی که جاب آفر نداشته باشید اصلا به شما ویزا نمیدن که وارد این کشور بشید
        به همین خاطر صرف وعده یا وعید اعتباری برای رفتن ایجاد نمیکنه
        برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

        1. رضا نودهی گفت:

          سلام….. من 32 سالمه برای گچ کاری حرفه ای طراحی دنبال یه کار فرما هستم لطفا راهنماییم کنید

          1. داوری گفت:

            سلام
            موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

          2. حبیب علیزاده گفت:

            سلام من داری ۲۵ سال سابقه ی قنادی شیرینی پزی نان پز ازجمله نان فانتزی بربری سنگگ را دارا میباشم ومایلم درکشور قطر مشغول به کار شوم

          3. داوری گفت:

            سلام
            برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

      2. مصطفی گفت:

        سلام وقتتون بخیر
        کارشناس کنترل و ابزاردقیق هستم ۲۷ ساله و در حال حاضر یکسال هست که مسوول نگهداری و تعمیرات برق و ابزاردقیق یک پتروشیمی خصوصی هستم
        بنظرتون در قطر شرایط کاری خوبی برای من فراهم هست؟
        ممنون از زحماتتون

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          واقعیت کار در قطر نیاز به کفیل داره و من به شخصه توصیه نمیکنم. فکر میکنم برای شما کار در آلمان فوق العاده باشه
          برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

        2. Sam گفت:

          سلام
          بنده دو تا مدرک کاردانی سخت افزار و تعمیرکار ماهر اتومکانیک فنی و حرفه ای دارم ، سوالم اینه که آیا مشاغل فوق الذکر مورد نیاز کشور قطر هست و میتوانم درخواست کار بدهم ؟

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما برای کار پیدا کردن توی این کشور محدودیتی ندارید و این مسئله ای هست که می تونید ازش نهایت استفاده رو داشته باشید

      3. محمد گفت:

        با سلام من 20 سالمه و کارگر ساختمانی هستم ایا در قطر برای این حوزه کاری بازار کار و حداقل میزان درآمد خوبه یا نه ؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          کار در قطر به شرط اینکه شما قرارداد کاری داشته باشید خوبه اما به ایرانیها سخت قرارداد میدن

        2. علی الوانی گفت:

          سلام
          من سابقه 18 سال حسابداری دارم اما زبان انگلیسیم خوب نیست میتونم تو قطر کار پیدا کنم اگه آره چجوری؟

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما می تونید از طریق کفیل وارد قطر بشید و دنبال کار بگردید ولی باید صادقانه گفت که شما زمانی که توانایی ارتباط گرفتن رو ندارید، در نتیجه سخت بتونید کار پیدا کنید

          2. حسین گفت:

            سلام من جوشکاری آرگون کردم و درصنایع غذایی کار کردم ۳۷ساله هستم میتونم درخواست کار بدم و چه مدارکی میخواد ممنون و سپاس

          3. امیر جلالی گفت:

            سلام
            سایت های کاریابی که معرفی شده اند رو مطالعه کنید، تمامی جزئیات رو با توجه به شغلی که می خواین نوشتن

          4. صادق بدوی گفت:

            سلام و عرض ادب

            بنده مدرکicdl بین المللی دارم و در زمینه طراحی وب و برنامه و نویسی
            هستم و به زبان عربی تسلط کامل دارم؛ ایا میتونم کار در قطر پیدا کنم؟

          5. امیر جلالی گفت:

            سلام
            بله حتما سایت های موسسات رو بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *