ویزای کاری

موسسات کاریابی در مالتا

موسسات کاریابی در مالتا

آگاهی از موسسات کاریابی در مالتا در سال های متوالی موضوعی می باشد که مورد توجه افرار زیادی در خصوص کار در کشور مالتا قرار گرفته است. همانطور که می­دانید یکی از روش های مهاجرت به کشور مالتا از طریق کار می ­باشد. برای کار در این کشور، متقاضیان می بایست یک دعوت نامه شغلی از کارفرمای مالتا دریافت نمایند و سپس برای اخذ ویزای کار این کشور اقدام نمایند.

کشور مالتا جزء کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین عضو شنگن و دارای اقتصاد پایدار و مناسب می­ باشد. مردم مالتا به دو زبان مالتی و انگلیسی تکلم می کنند. زبان مالتی مانند زبان ایتالیایی است. در دوره ­ای ازتاریخ، مالتا زیر سلطه انگلستان بود و درسال 1964 استقلال خود را به‌ دست آورد. واحد پول این کشور یورو می­ باشد و جمعیت این کشور نیز در حدود 400.000 نفر است. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع‌ رسانی در مورد شرایط کار در کشور مالتا می باشند.

ویزا و موسسات کاریابی در مالتا در 2021

در ابتدای مقاله موسسات کاریابی در مالتا به بررسی روش ­های اخذ ویزای کار مالتا می­ پردازیم، متقاضیان به دو روش می ­توانند ویزای کار کشور مالتا را اخذ نمایند که اشتغال و از طریق کارفرما می باشد. برای کسب مجوز کار و اشتغال در کشور مالتا، متقاضیان می­ بایست به صورت مستقل و از طریق ادارات مورد نظر، گواهی مجوز کار را اخذ نمایند. در 2021 متقاضیانی که قصد کار در کشور مالتا را دارند، در ابتدا می ­بایست از کارفرمای این کشور، پیشنهاد کاری دریافت نماید، داشتن دعوتنامه کاری از سوی کارفرما باعث می ­شود تا متقاضی در کاری مشغول شود و کارفرما، فرد را به عنوان کارمند، استخدام نماید. نرخ بیکاری در مالتا در نمودار ذیل نشان داده شده است:

نرخ بیکاری در مالتا

مدارک لازم برای اخذ مجوز کار مالتا

بعد از اخذ دعوتنامه کاری از سوی کارفرما، متقاضیان می­ بایست مدارک زیر را برای اخذ مجوز کار ارائه دهند:

  • ارائه دعوت نامه اشتغال به کار
  • گواهی سلامت تایید شده
  • عکس پرسنلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اصل پاسپورت
  • رزومه کاری و سوابق کاری
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی

سایت­ ها و موسسات کاریابی در مالتا

سایت Maltapark.com یکی از معتبرترین و برترین وب سایت ­ها برای پیدا کردن کار در مالتا است. ثبت نام شغل در این سایت­ ها محدود نیست و شامل کارهای خدماتی مانند کار در رستوران­ های زنجیره ای تا مشاغل همراه با تخصص در عرصه­ های فنی نیز می ­باشد. وب‌ سایت­ های کاریابی به شکلی منظم طراحی شده ­اند و متقاضیان می­ توانند با مراجعه به این سایت­ ها، برای ثبت نام اقدام نمایند و با موافقت کارفرما شروع به کار نمایند.

از سایر وب سایت های کاریابی در مالتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • times of malta
  • ،career je
  • learn4good-eures-reed

در موسسات کاریابی در مالتا به متقاضیان راهنمایی می­ شود تا شغل مناسب را نسبت به توانایی­ های خود پیدا نمایند، jobsplus به عنوان یک رابطه میان شرکت­ ها و نمایندگی­ ها برای استخدام متقاضیان عمل می­ نماید. هنگامی که متقاضی در jobsplus ثبت نام می نماید، به وی فرصت­های کاری پیشنهاد می­ گردد، متقاضی در ابتدا در سایت ثبت نام می­ نماید و پروفایل خود را آپلود و cv را ارائه می­ دهد، بعد از گذراندن این فرآیندها، متقاضیان منتظر پاسخ موسسات کاریابی خواهند بود.

سایت­ ها و موسسات کاریابی در مالتا

مهارت ­های شغلی در کشور مالتا

متقاضیان می­ توانند به روش دیگری نیز برای کاریابی اقدام نمایند. با ثبت نام در آژانس­ های کاریابی علاوه بر سایت­ های کاریابی، موسسات کاریابی نیز پیگیر کار آنها در بخش­ های مختلف مالت و گزو می­ شوند. در مالتا، میانگین حقوق به علاوه کمیسیون، تقریباً 13000€ (یورو) است که با داشتن سابقه و تجربه حرفه ای این حقوق به 45000€ (یورو) هم خواهد رسید، در صورتی که متقاضی تمایل به انجام کارهای سخت و فروش حرفه ­ای داشته باشد، قادر خواهد بود درآمد بالایی کسب نماید. در بسیاری از موسسات جذب متقاضیان کار، پاداش مناسبی پرداخت می­ گردد. شغل­ هایی نظیر املاک و مستغلات، فروش نرم افزارهای کامپیوتری در مالتا دارای کمیسیون بالایی می­­ باشد، همچنین بر اساس تحقیقات، یکی از رایج ترین مشاغل در این کشور، فروش اجرایی است.

انواع ویزای کار در کشور مالتا

در کشور مالتا با توجه به شرایط، ویزای کار به افراد اعطا می­ شود که انواع ویزای کاری مالتا به شرح زیر می ­باشد:

  • روادید برای تکمیل پروژه های خاص
  • ویزا برای کار در محل خاض
  • ویزا برای درخواست کار در شرکت و موسسات
  • روادید برای کار در مشاغل خاص و کمیاب

ویزای پیشنهاد کاری توسط کارفرما به متقاضی اعطا می­ گردد، کارفرما می­ بایست از متقاضی کار حمایت نماید و برای اعطای پیشنهاد کاری به متقاضیان خارجی، کارفرما همچنین می­ بایست شرایط و قوانین کشور مالتا را رعایت نماید. قوانین مربوط به پیشنهاد کاری در کشورهای اروپایی و نیز مالتا به قرار زیر است: در ابتدا، کارفرمای مالتایی می بایست آگهی جذب نیرو را به مدت 3 ماه در کشور مالتا به چاپ برساند. اگر در این مدت شخصی برای کار یافت نشد، باید به مدت 3 ماه دیگر، آگهی مورد نظر در کشورهای اتحادیه اروپا به انتشار برسد. در صورت پیدا نشدن نیروی مناسب کار، کارفرما می ­تواند متقاضیان کار مناسب از کشورهای ثالث را انتخاب نماید.

اگر متقاضیان خواستار اطلاعات کافی از موسسات کاریابی در مالتا می­ باشند، وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور است، می ­توانند شما را در این امر یاری دهند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *