هزینه زندگی

هزینه زندگی در کره جنوبی

هزینه زندگی در کره جنوبی

مهاجرت به کشور کره جنوبی و زندگی در این کشور در نخستین گام نیاز به کسب اطلاعات کافی درباره شرایط و هزینه زندگی در کره جنوبی دارد. کشور کره جنوبی به سرعت در زمینه های آموزشی و پرورشی، اقتصادی و تکنولوژی در حال پیشرفت و توسعه می باشد؛ به همین دلیل، تعداد مهاجرانی که قصد کسب ویزای این کشور و زندگی در کره جنوبی را دارند در حال افزایش می باشد. مهاجرت به کشور کره جنوبی دارای شرایط خاصی می باشد و متقاضیان می توانند برای ادامه تحصیل، زندگی، سرمایه گذاری و یا کار به این کشور مهاجرت کنند.

پیشرفت چشمگیر کشور کره جنوبی در بخش های صنعتی موجب شده است تا نرخ بیکاری در این کشور کاهش یابد و کره جنوبی را تبدیل به یکی از قدرت های اقتصادی دنیا کند. در ادامه متخصصان با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را با شرایط و هزینه زندگی در کره جنوبی آشنا خواهند ساخت.

  • آیا کره جنوبی کشور مناسبی برای زندگی از نظر مالی است؟
  • آیا مخارج و هزینه های زندگی در کره جنوبی هم خوانی دارد؟
  • آیا کره جنوبی مقصد مناسبی برای زندگی است؟
  • دشواری های زندگی در این کشور چیست؟
  • بهترین راه برای رسیدن به درآمد بالا در کره جنوبی چیست؟
  • بهترین شهرهای کره جنوبی برای کار کدامند؟

درباره کشور کره جنوبی

کره جنوبی که با نام جمهوری کره نیز شناخته می شود، در بخش شرقی آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن سئول نام دارد. در کره جنوبی بیش از پنجاه میلیون نفر زندگی می کنند و نوع حکومت این کشور جمهوری دموکراتیک می باشد. زبان رسمی جمهوری کره، زبان کره ای می باشد و افرادی که قصد دارند در این کشور زندگی کنند حتما باید با این زبان آشنایی داشته باشند تا بتوانند با مردمان مختلف ارتباط برقرار کنند. کره جنوبی شامل نه استان و دو شهر ویژه می شود و نام شهرها و ایالت های این کشور عبارتند از:

  • سئول (پایتخت)
  • بوسان
  • دائگو
  • اینچئون
  • گوانگجو
  • دائجون
  • اولسان
  • چجو (ایالت خودمختار)
  • چولای جنوبی
  • چولای شمالی
  • چونگچونگ جنوبی
  • چونگچونگ شمالی
  • کانگوون
  • جیونگسانگنام جنوبی
  • کیانگسانگ شمالی
  • کیونگی

در چهار دهه اخیر کره جنوبی رتبه دوم در رشد سریع اقتصادی دنیا را به خود اختصاص داده است. تقریبا سه میلیون نفر از جمعیت کل کشور کره جنوبی را ساکنین خارجی تشکیل می دهند و لازم به ذکر است که 46% مردم جمهوری کره بی دین هستند. زبان دوم مردم کشور کره جنوبی انگلیسی می باشد که در مدارس نیز تدریس می شود و دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند می توانند برنامه های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی سپری کنند. در دانشگاه های این کشور برنامه های تحصیلی مختلف در دوره های تحصیلی گوناگون با کیفیت بالا به دانشجویان و متقاضیان بین المللی ارائه می شوند. مهاجرت به کره جنوبی کار دشواری است و نیازمند صبوری بسیار زیادی از طرف متقاضیان است.

مخارج و هزینه زندگی در کره جنوبی

مخارج زندگی در کره جنوبی به بخش های مختلفی تقسیم می شود. مهاجران و افرادی که قصد دارند با کسب ویزای کشور کره جنوبی وارد خاک این کشور شوند و در این کشور زندگی کنند حتما باید از هزینه زندگی در کره جنوبی در بخش های مختلف به صورت کامل آگاه شوند. به طور کلی، هزینه زندگی در کره جنوبی به عادات و همچنین محل اقامت مهاجران بستگی دارد. در این بخش قصد داریم به هزینه زندگی در کره جنوبی در بخش های مختلف اشاره کنیم.

مخارج و هزینه زندگی در کره جنوبی

نکات کلیدی در خصوص هزینه زندگی در کره جنوبی

برای افرادی که قصد ادامه زندگی در کره جنوبی را دارند، بررسی نکات کلیدی در باب هزینه زندگی در کره جنوبی بسیار ضروری است. زیرا در صورت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص هزینه زندگی در کره جنوبی، با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در این کشور مواجه خواهید شد. به عبارت دیگر، با تجزیه و تحلیل تخصصی، بینش عملی و تجربه شخصی در کره جنوبی می توانید هزینه های رایج زندگی در این کشور را به طور کامل کنترل کنید.

در نمودار زیر می توانید رشد هزینه زندگی در کره جنوبی را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

رشد هزینه زندگی در کره جنوبی

رایج ترین هزینه های زندگی در کره جنوبی

رایج ترین مخارج زندگی در جمهوری کره به هزینه های خوراک و رستوران، هزینه های سوپرمارکت، حمل و نقل، خدمات و امکانات، ورزش و تفریح، پوشاک و لباس و همچنین اجاره و خرید خانه تقسیم می شوند. در جدول زیر به اصلی ترین هزینه های ذکر شده اشاره می کنیم.

خوراک و رستوران (دلار آمریکا)
یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت$6.74
یک وعده غذایی در رستوران نرمال (دو نفر*)$37.43
یک وعده غذایی در رستوران مک دونالد$5.99
یک بطری نوشابه (300 سی سی)$1.46
یک بطری آب (300 سی سی)$0.73
سوپرمارکت (دلار آمریکا)
یک لیتر شیر$2.01
یک کیلو برنج$3.24
یک شانه تخم مرغ 12 عددی$3.24
یک کیلو سینه مرغ$8.42
یک کیلو گوشت گاو$32.27
حمل و نقل (دلار آمریکا)
بلیط یک طرفه حمل و نقل محلی$1.05
بلیط ماهانه حمل و نقل محلی$44.92
تعرفه عادی تاکسی$3.02
(دلار آمریکا) مسکن و خانه
آپارتمان (1 اتاق خواب) در مرکز شهر$482
آپارتمان (1 اتاق خواب) خارج از مرکز$360
آپارتمان (3 اتاق خواب) در مرکز شهر$1474
آپارتمان (3 اتاق خواب) خارج از مرکز$873

هزینه دانشجویان در کره جنوبی

همانطور که می دانید، کره جنوبی از دیرباز به عنوان قطب تحصیلی در آسیا شناخته می شود، به همین جهت، بررسی هزینه زندگی در کره جنوبی، به ویژه برای دانشجویان بین المللی ضروری است. به عبارت دیگر، دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در کره جنوبی را دارند، باید قبل از اعزام به این کشور با هزینه های رایج زندگی در کره جنوبی به خوبی آشنا شوند. کره جنوبی درست همانند کشورهای همسایه خود مانند چین و ژاپن هزینه زندگی بالایی را به ویژه برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

به طور کلی دانشجویان بین المللی هنگام محاسبه هزینه زندگی در کره جنوبی باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهند:

موارد ضروری در هزینه های زندگی دانشجویان در کره جنوبیمیانگین هزینه ماهانه به (وون کره جنوبی)توضیحات
غذا و نوشیدنی1050KRWدانشجویان بین المللی می توانند انتخاب کنند که در غذاخوری دانشگاه غذا و نوشیدنی خود را تهیه کنند، یا در منزل به پخت و پز بپردازند.
اقامتگاه1500KRWتمامی دانشجویان بین المللی که مشغول به تحصیل در کره جنوبی هستند، می توانند از طیف گسترده ای اقامتگاه ها در این کشور بهره مند شوند.
بیمه درمانی550KRWبیمه درمانی و دسترسی به تمامی امکانات بهداشتی برای دانشجویان بسیار مهم است.

مشکلات زندگی و اقامت موقت در کره جنوبی

موارد بسیاری از معایب و نواقص موجود زندگی در کره جنوبی، موجب گشته اند تا افراد میل چندانی به اخذ اقامت دائم در این کشور را نداشته و سکونت چند هفته ای در این کشور برای آنان کفایت کند؛ یکی از این مشکلات دشواری یادگیری زبان رایج در کره جنوبی است. اگرچه بسیاری از افراد معتقدند زبان مردم کره جنوبی و ژاپن دارای وجه تشابه های بسیاری می باشد، در واقعیت این دو زبان از نظر نگارش و دستوری کاملا متفاوت بوده و هر یک سختی های مربوط به خود را دارا دارند.

درصورتیکه افراد به زبان کره جنوبی مسلط نباشند، با مشکلات متعددی در زندگی روزمره خود روبرو خواهند شد زیرا درصد کمی از مردم این سرزمین توانایی صحبت به زبان انگلیسی را دارا می باشند. فرهنگ غذایی کشور کره و غذاهای دریایی رایج در این سرزمین از دیگر مشکلات مهاجرین است که اشخاص برای وفق دادن خود با آن ها به چند هفته زمان نیاز دارند. تحصیل در کره جنوبی به علت فشار بالایی که دانش آموزان و دانش جویان این کشور متحمل می شوند، دارای فضایی پر استرس است. از دیگر معایب زندگی در کره جنوبی می توان به نرخ بالای خودکشی در این کشور اشاره کرد. به گونه ای که کره جنوبی در بررسی تعداد خودکشی زنان و مردان طی سال، دهمین جایگاه در جهان را به خود اختصاص داده است.

دشواری کار از مشکلات زندگی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی یکی از متراکم ترین کشورهای آسیایی بوده و با توجه به مساحت صد هزار کیلومتر مربعی، جمعیت کره جنوبی بیش از 51 میلیون نفر می باشد و این رقم مهر تاییدی است بر شلوغی ها، ازدحام و ترافیک موجود در سئول و سایر شهرها. پر واضح است که در چنین شرایطی تنها افراد متخصص و دارای تبحر کافی قادر به یافتن فرصت های شغلی ایده آل و متناسب با زمینه فعالیت خود خواهند بود. نرخ بیکاری در کره جنوبی در سال 2024 به 3.3% کاهش پیدا کرده است.

از سایر مشکلات اشتغال در کره جنوبی، پایبندی و عمل به تعهداتی است که طبق قوانین این کشور برای کارمندان و کارگران مقرر شده و این ضوابط با سایر کشورهای آسیایی دارای تفاوت هایی نیز می باشد. برای مثال عموم افراد در کره جنوبی در طی هفته بیشتر 50 ساعت به کار مشغول هستند درحالیکه این رقم در کشورهای همسایه 35 الی 40 ساعت می باشد. فشار کاری و رقابت در مشاغل گوناگون کره جنوبی بسیار زیاد بوده و می توان این موضوع را دلیلی بر مصرف بالای مشروبات الکلی در این سرزمین نیز دانست؛ به شکلی که طبق آمار، کره ای ها در این مقوله جزء 3 کشور آسیایی بیشترین مصرف کنندگان سوجو هستند.

مهاجرت به کره جنوبی در 2024

مهاجرت به کشور کره جنوبی در 2024 با دریافت ویزا های مختلفی امکان پذیر می باشد و از رایج ترین ویزا های ورود به خاک این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • (Temporary Employment (C-4
  • (Intra-Company Transfer (D-7
  • (Foreign Language Teaching (E-2
  • (Special Profession (E-5
  • (Specially Designated Activities (E-7
  • (Training Employment (E-8
  • (Non-Professional Employment (E-9
  • (Temporary Journalism (C-1
  • (Short-Term Business (C-2

پس از دریافت ویزا، مهاجران به مدت 90 روز مهلت خواهند داشت تا وارد خاک جمهوری کره شوند. شایان ذکر است که در صورت داشتن شرایط مورد نیاز، متقاضیان می توانند ویزای خود را تمدید کنند. جهت دریافت ویزای کشور کره جنوبی متقاضیان باید مدارکی چون فرم های تکمیل شده، عکس گذرنامه، اصل گذرنامه، قرارداد کاری، اثبات توان مالی، مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و مدارک پزشکی ارائه دهند.

کسب اقامت کره جنوبی از طریق روش هایی چون اشتغال، تحصیل، سرمایه گذاری ازدواج و تولد فرزند امکان پذیر می باشد. در کره جنوبی نرخ بیکاری بسیار پایین می باشد و این کشور در زمینه های گوناگون آموزشی، پرورشی، صنعتی، اقتصادی، تجاری و تکنولوژی در حال توسعه و پیشرفت می باشد. هزینه های تحصیل و زندگی در کره جنوبی نسبت به کشورهای مدرن اروپایی، انگلستان و یا کشورهای آمریکایی بسیار پایین تر می باشند و این موضوع موجب افزایش تعداد متقاضیان و مهاجرانی که قصد ورود به خاک جمهوری کره را دارند شده است. متخصصان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار شما را در تمامی مراحل مهاجرت به کشور های خارجی یاری خواهند کرد.

سوالات تخصصی هزینه زندگی در کره جنوبی

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه زندگی در کره جنوبی برای دانشجویان بین المللی به چه صورت است؟ همانطور که می دانید، کره جنوبی از دیرباز به عنوان قطب تحصیلی در آسیا شناخته می شود، به همین جهت، بررسی هزینه زندگی در کره جنوبی، به ویژه برای دانشجویان بین المللی ضروری است. به عبارت دیگر، دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در کره جنوبی را دارند، باید قبل از اعزام به این کشور با هزینه های رایج زندگی در کره جنوبی به خوبی آشنا شوند. کره جنوبی درست همانند کشورهای همسایه خود مانند چین و ژاپن هزینه زندگی بالایی را به ویژه برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.
  • عمده ترین هزینه های زندگی در کره جنوبی مربوط به چه بخش هایی است؟ غذا و نوشینی، اقامتگاه و بیمه درمانی
  • آیا دانشجویان برای تامین مخارج خود در این کشور راهکارهایی خواهند داشت؟ بله دانشجویان می توانند با کار دانشجویی، بخشی از مخارج خود را تامین کنند.
4.4/5 - (14 امتیاز)

66 دیدگاه برای “هزینه زندگی در کره جنوبی

  1. Mobina گفت:

    من ۱۹ سالم هست و میخوام به کره جنوبی مهاجرت کنم دیپلم رو هم هنوز نگرفتم ولی نمیخوام از طریق تحصیلی مهاجرت کنم باید چکار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      یا باید با یک شهروند کره ای ازدواج کنید.
      یا این که پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید
      یا این که پناهنده بشید
      احتمال موفقیت در این مسیرها بسیار اندک هست

  2. آرمی گفت:

    سلام خسته
    اگه به عنوان یه سفر 2 ماه بوای بری چیکار باید بکنی
    من 16 سالمه و میخوام یه سفر 2 ماه برم کره باید چیکار کنم و تغریبا چقد پول نیازم میشه
    باید خونه اجاره کنم یا هتل بگیرم
    اگه تونستید کمک کنید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید همراه داشته باشید چون که 18 ساله نشدید و قوانین ورود شما با ویزای توریستی متفاوت هست از سایر افراد متقاضی
      شما هم می تونید هتل باشید هم این که می تونید توی خونه های خاص زندگی کنید که هزینه رو کمتر می کنه
      برای هزینه ها هم بستگی به سبک زندگی و هدف شما داره. بعضی ها واقعا برای گشتن می رن و جابه جایی های شهر به شهر دارن که این طور هزینه هاشون می ره بالا
      شما حداقل 3000$ (دلار) توی کره باید داشته باشید که این بجز هزینه های بلیت و سوغاتی و این مسائل هست

  3. سارا گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه و میخام ب کره جنوبی مهاجرت کنم،برای خرید خونه چقد پول لازم دارم؟؟؟؟و اینک هرماه پول خورد و خوراک چقدر درمیاد؟؟؟و برای یک دختر ۱۶ساله کدوم یکی از محله ها بهتره؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما مشکلی برای خرید ملک در کره جنوبی ندارید اما از این طریق نمی تونید اقامت این کشور رو به دست بیارید

  4. یگانه گفت:

    ی سوال باید کنکورمو بدم بعد برم کره برای دانشگاه یا نه با همون دیپلم کافیه

    بعد ما دریایی ک خوندیم درباره‌ی ایرانه بعد روش درسی اونا فرق داره باعث افت در درسم نمیشه.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نیازی به شرکت در کنکور نیست.
      این پروسه طبیعی هست و همه ممکن هست ابتدا با یک افتی روبرو بشن اما رفته رفته این موضوع برطرف میشه

  5. کیمیا گفت:

    سلام و عرض ادب
    برای رفتن به کره جنوبی زیر ۱۸ سال باید با رضایت نامه والدین یا با همراه بریم
    چه ویزایی باید بگیریم؟همون ویزای تحصیلی؟
    بعدم اینکه هزینه ها برای زندگی چقدر میشه؟
    سئول-خارج از مرکز-شیر-رستوران ارزان-یک کیلو برنج
    من تا جایی که تونستم حساب کنم میشه 12,810,096
    درسته ایا؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هرکسی بخواد زیر 18 سال وارد کشور دیگه ای بشه باید رضایت پدر و مادر یا قیم قانونی (در صورت حیات) رو دریافت کنه.
      بله باید ویزای تحصیلی دریافت کنید
      برای زندگی حدود 1000$ دلار کافی هست در ماه

  6. یاسین گفت:

    سلام من اسمم یاسین هست من قصد مهاجرت به کره جنوبی را دارم اگه بخوام در سئول یک خونه بخرم چند تومان میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله رو باید از سایت های مربوط به خرید ملک در کره جنوبی پیگیری کنید

  7. Sama گفت:

    سلام من و دوستم قصد مهاجرت داریم. هزینه یک خونه با یک اتاق خواب در خارج از مرکز شهر چند تومان ایران میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در چه شهری قصد اقامت دارید؟

      1. Sama گفت:

        در کره جنوبی

        1. امیر جلالی گفت:

          کره جنوبی یک کشور بزرگ هست و شرایط مالی در شهرهای مختلف متفاوت هست.
          بفرمایید در کدوم شهر قصد اقامت دارید تا بتونیم دقیق تر راهنماییتون کنیم

  8. پوریا گفت:

    ممنون اقای داوری از سایت خوب و مفیدتون. منم قصد مهاجرت به کره رو دارم و سخت پیگیرش هستم و خیلی تونستم از سایتتون اطلاعات کسب کنم. در مورد این دوستمون که گفته هزینه بالاس و کار فقط واسه خودشونه و باید زبانشون رو یاد بگیریم. هزینه که توی کشور خودمون هم وقتی منبع درامدی نداریم سخته و وقتی حرفه و زبان بلد نباشیم کاری هم نیست. کره حتی یک سال اموزش رایگان زبانشون رو میدن و اگر ازمون رو موفق بشی حتی مبلغی هدیه میدن. و شما وقتی از خود این کشور فارغ التحصیل بشی تضمین کار هم هست. لذا چ بهتر که بونید بورسیه تحصیلی بگیرید و توی هزینه زندگی اذیت نشین. پوزش بابت پرحرفی… اروزی موفقیت دارم برای همه کسانی که ارزوهای بزرگ دارن

    1. امیر جلالی گفت:

      آرزوی بهترین ها برای شما

  9. شمیم گفت:

    سلام خسته نباشید
    اگر درحال تحصیل تو مقطع کارشناسی فیزیوتراپی تو دانشگاه های ایران باشیم و به زبان کره ای و انگلیسی مسلط باشیم و دانشجوی نخبه باشیم توانایی اپلای و استفاده از بورسیه برای دانشگاه های کره ی جنوبی رو داریم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید پذیرش رو دریافت کنید ولی گرفتن بورسیه قطعی نیست.

  10. 사리나 گفت:

    سلام من ۱۸سالمه و می‌خوام برم کره جنوبی باید کدوم یکی از راه کار ها رو انتخاب کنم که بتونم سریع و راحت برم و اونجا شناسنامه کره ای بگیرم و هزینه سفر چقدر هست؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق تحصیل به این کشور مهاجرت کنید.
      اول باید درستون رو بخونید، بعد کار پیدا کنید، بعد اقامت بگیرید و بعد اقدام کنید برای پاسپورت. حدودا 10 سال طول می کشه

  11. سارا گفت:

    سلام من میخوام کنکور بدهم و در رشته پزشکی و داروسازی ادامه تحصیل بدهم برای من چه زمانی برای مهاجرت مناسب تره دسط دانشگاه قبل شروع داشگاه یا بعد تحصیل

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست قبل از این که وقت خودتون رو برای کنکور بذارید، مستقیما برای کره جنوبی اقدام کنید
      البته بهتر هست هر دو رو به صورت همزمان پیگیری کنید که خدایی نکرده از هر دو طرف به بن بست نخورید.
      ولی تحصیل از ابتدای دوره دانشگاه به ویژه در رشته های پزشکی بهتر هست

  12. Aynaz گفت:

    ۴میلیارد برای شیش ماه زندگی تو شهر سئول کافیه؟لطفا جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای چند نفر؟
      یک خانواده 4 نفره کمتر از 1 میلیارد نیاز دارند برای زندگی عادی

  13. Afson گفت:

    سلام و عرض ادب
    من ۱۸سالمه وخواهرم۱۳سالش ما برای زندگی کره را انتخاب کردیم
    میشه راهنمایی کنید کدوم ویزا برای ما خوبه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید ویزای تحصیلی کره جنوبی رو انتخاب کنید

  14. آنید گفت:

    سلام
    من میخوام بعد از گرفتن دیپلم برای دانشگا برم کره
    میخواستم بدونم چه رشته ایو بردارم که به درد کشور کره بخوره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کره جنوبی کشوری پیشرفته هست که در اکثر رشته های تحصیلی به نیروی کار تحصیل کرده نیاز داره.
      با این حال برای بررسی پرونده شما به اطلاعات بیشتری نیاز داریم. توصیه می کنم با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

  15. مهدیس گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید کسی که بخواد بره و دیگه فعلا ننواد برگرده باید از چه راهی اقدام کنه؟چون من برای ویزارو خونده بودم گفته بود باید بلیط رفت و برگشت باشه تا ویزا بدن و اگه نخوایم برگردیم چی؟میشه راهنماییم کنین لطفا و این که اگه با کمپانیی قرارداد ببندیم برای کاراموزی چجور ویزایی باید بگیریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش مهاجرت به کره مهاجرت از طریق تحصیلیه برای شما

  16. .. گفت:

    سلام میخواستم ببینم هزینه اولیه برای مهاجرت تحصیلی چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد کشور کره هزینه ها تقریبا کمتر از کشورهای اروپاییه و شما باید هزینه زندگی و تحصیل رو داشته باشید که البته در کره میشه به راحتی برای بورس هم اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  17. یکتا گفت:

    سلام ببخشید میتونید اگر دارای اینستا یا واتساپ هستید میشه شماره تلفن یا ایدی تون رو بهم بدید؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله با ما تماس بگیرید تا شماره واتساپ رو در اختیارتون بذاریم

  18. یکتا گفت:

    سلام ببخشید ایا میتونید بگید که بعد از اینکه دانشگاه تموم شد و من دارای مدرک شناسایی ، مدرک زبان ، شغل ثابت در ایران ، و تسلط کامل به زبان کره ای وکار هنری میتونم اونجا اقامت کنم و زندگی کنم و بازیگر بشم ؟؟بعد اینکه چه رشته ای برای زندگی در اونجا برای ایرانی خوبه ؟؟ مقالتون رو هم خوندم ولی نفهمیدو

    1. داوری گفت:

      سلام
      ابتدا روزمه خودتون رو برای من ارسال کنید تا بتونم راهنماییتون کنم

  19. الهه گفت:

    سلام
    ببخشید برای تحصیل در کره جنوبی چقدر باید هزینه کرد ؟ برای اقامت در کره جنوبی از طریق تحصیل در سایت های مختلفی ک تحقیق کردم هر کدوم یه چیز خاص نوشته بود میخواستم بدونم،هزینه اقامت از طریق تحصیل چقدره ؟
    و برای تحصیل جداگانه چقدر باید هزینه کرد؟
    مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای تحصیل در کشور کره جنوبی هزینه تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف متفاوته به همین خاطر هزینه تحصیل در کره جنوبی زو مطالعه فرمائید

  20. هانا گفت:

    سلام ببخشید من دانشجوی ارشد بالینی هستم ب زبان انگلیسی مسلطم و دارم زبان کره ای رو یاد میگیرم چطور میتونم از طریق ویزای تحصیلی اقدام ب مهاجرت کنم؟و اینک شرایط تحصیل رو میفرمایید ؟و سوال دیگ اینک کسانی متاهلن هستن راحت تر میتونن برن یا مجردها؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا در ابتدا مقاله تحصیل در کره جنوبی رو مطالعه کنید

  21. نجمه حسنی گفت:

    سلام مطالبتون عالی بود
    میخواستم بدونم هزینه تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی تقریبا چقدر هست؟ و هزینه اخذ اقامت دائم کره جنوبی از این طریق تقریبا چقدر میشود ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ها با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  22. زهرا گفت:

    دوست من، تو این دو سال که من در مورد کره اطلاعات جمع کردم فهمیدم که هزینه زندگی تو کره بالاست. وقتی خود مردم کره میگن هزینه زندگی بالاست شما چطور میگی هزینش کمه؟ در مورد نرخ بیکاری باید بگم که برای اونا خیلی کمه و راحت میتونن کار پیدا کنن ولی برای افراد خارجی کار پیدا کردن مخصوصااا وقتی زبان کره ای بلد نباشی سخته و حتی اگر کار داشته باشی تحصیل در کنارش اوضاع رو سخت تر میکنه. از ته دلم دعا میکنم هر کی دوست داره به کره جنوبی بره موفق بشه و زندگی آسوده و شیرینی پیدا کنه و مطمئنن اگر تلاش کنن میتونن. امیدتونو از دست ندید تجربه زندگی در کره اولاش سخته و با پیدا کردن کار خوب کم کم اوضاعش عالی میشه و یه تجربه زیبا بهتون هدیه میده

    1. داوری گفت:

      مرسی که تجربه تون رو در اختیار گذاشتید اما اینطور نیست هزینه زندگی در کره برای دانشجوها کمه و جسارتا اشتباه میکنید

  23. الناز گفت:

    سلام.25ساله هستم و لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه دولتی دارم.شرایط کار در ایران رو خبردارید چقدر بده برای همین رزومه خاصی ندارم جز تدریس در منزل,تدریس درموسسه( که حاضرنیستن مدرکی بدن برای اثباتش بخاطر بیمه و چیزای دیگه),ترجمه و ویرایش چندمقاله ثبت شده و معتبر در زمینه شیمی.بااین شرایط میتونم برای شغل معلمی در کره جنوبی درخواست بدم؟اگر آره چطور میتونم کارپیداکنم و اینکه هزینه اولیه برای رفتن و زندگی چقدره حدودا؟مقاله هاتون روبطور کامل خوندم ولی جوابی نگرفتم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کره جنوبی باید دعوتنامه کاری داشته باشید در غیر اینصورت بهتره از طریق تحصیل در کره جنوبی اقدام کنید یا از طریق کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی اقدام کنید که نیاز به دعوتنامه کاری نداره لزوما

  24. سارا گفت:

    سلام،میخواستم بدونم شرایط کار و اخذ اقامت کره جنوبی برای اساتید دانشگاه در رشته زبان چطوره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر منظورتون زبان انگلیسیه که بایستی به زبان کره ای هم مسلط باشید تا بتونید این رشته رو تدریس کنید
      اگر زبان کره ای رو میفرمائید که طبیعتا در کشوری که زبان مادریشون کره ای هست به کار نمیاد

  25. مهدی گفت:

    سلام میشه ایمیلتونو داشته باشم در مورد زندگی در کره سؤالاتی رو از شما داشتم ممنون میشم …

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید در خدمتتون هستن

  26. مهدی گفت:

    سلام میشه ایمیلتونو داشته باشم در مورد زندگی در کره سؤالاتی رو از شما داشتم ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید

  27. 한.지원 گفت:

    من سئول زندگی میکنم .من با اقای “محسن” مخالفم.شما میتونین زبان کره ای رو کامل یاد بگیرین و کره جنوبی از چیزی که تو فیلما نشون میده بهتر هم هست.

    1. رویا گفت:

      سلام شما تو شبکه های اجتماعی مثل اینستا هستید؟ اگر میشه آیدی تون رو بدین میخواستم سوالاتی ازتون بپرسم.

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        بله در اینستا هم هستیم
        این آدرس رو سرچ بفرمائید safiran_mohajerat
        و یا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    2. ... گفت:

      سلام بٹخشید یه سوالی داشتم
      برای افراد زیر 18 سال هم امکان این هست که بتونن کار پیدا کنن ؟ و اینکهوچه جوری میشه اقذام کرد

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        خیر این امکان وجود نداره

    3. یکتا گفت:

      سلام ببخشید میتونید اگر دارای اینستا یا واتساپ هستید میشه شماره تلفن یا ایدی تون رو بهم بدید؟؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  28. آیسان گفت:

    سلام میخواستم ببینم هزینه اولیه برای مهاجرت چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مهاجرت از چه طریقی؟ سرمایه گذاری؟ کاری؟ تحصیلی؟ اگر تحصیلی آیا بورس دارید یا هزینه تحصیل رو خودتون تقبل میکنید؟

  29. نگار گفت:

    سلام خیلی ممنون بابت مطالب خوبتون.شما که در حال حاضر اونجا زندگی میکنید باتوجه به درآمدتون هزینه ها خیلی زیاد و مشکله یا معمولیه؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت بخیر
      پیشنهاد میکنم مقاله حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی رو مطالعه کنید خیلی میتونه شما رو راهنمایی کنه

  30. محسن گفت:

    سلام….. من در کره جنوبی زنگی میکنم . و خواستم تجربیاتمو با بقیو به اشتراک بگذارم…. اول از همه یادگیری زبان کره ای است که بسیار سخت و نامفهوم است و تقریبا هیچ وقت به طور کامل نمی توانید یاد بگیرید. و دوم کره ای ih برخلاف چیزی که تو فیلم هایشان نشان می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *