هزینه زندگی

هزینه زندگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس

اگر قصد دارید به سنت کیتس مهاجرت کنید و یا در این کشور زندگی کنید، حتما باید از شرایط و هزینه زندگی در سنت کیتس اطلاعات خوبی داشته باشید. سنت کیتس یکی از زیباترین جزیره های دنیا است و هر ساله توریست ها و گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند. علاوه براین، به دلیل مطلوب بودن شرایط زندگی در این جزیره، در سال های گذشته تعداد مهاجرانی که وارد خاک سنت کیتس می شوند افزایش یافته است.

پاسپورت این کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به پیروی این کشور از قانون خاک، نرخ مهاجرت به این کشور روندی افزایشی داشته است. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به هموطنان عزیز درباره جزیره سنت کیتس، شرایط و هزینه زندگی در سنت کیتس، مخارج اقامت در این جزیره در بخش های مختلف و سایر موارد مرتبط مطلع سازند.

  • آیا سنت کیتس کشوری مقرون به صرفه برای زندگی است؟
  • شرایط اقامت در سنت کیتس از طریق تحصیل چیست؟
  • هزینه زندگی دانشجویی در این کشور چقدر است؟
  • هزینه خرید ملک در سنت کیتس چقدر است؟

درباره جزیره سنت کیتس

یکی از زیباترین و معروف ترین جزیره هایی که در بخش غربی کشور هند قرار گرفته است، جزیره سنت کیتس نام دارد. این جزیره در همسایگی دریای کارائیب اقیانوس اطلس قرار گرفته است و با جزیره نوویس یک کشور با نام فدراسیون سنت کیتس و نوویس را تشکیل می دهند. سنت کیتس و نوویس با کانال کم عمق 3 کیلومتری معروف 9 به ناروز از هم جدا می شوند. سنت کیتس در اواسط دهه 1620 به نخستین مستعمرات انگلیس و فرانسوی کارائیب تبدیل شد. همراه با ملت جزیره ای نوویس، سنت کیتس تا زمانی که استقلال در 19 سپتامبر 1983 بدست آورد، عضو جزیره غربی ایندیز بود. پایتخت کشور دو جزیره ای و همچنین بزرگترین بندر آن، شهر باستر واقع در سنت کیتس است که یک مرکز مدرن برای حمل کشتی های بزرگ تردد در آنجا وجود دارد.


اقتصاد سنت کیتس به گردشگری وابسته است و گردشگری از سال 1978 تا کنون در این جزیره رو به افزایش است. در سال 2009 بیش از پانصد هزار توریست وارد سنت کیتس شده اند که نشان دهنده افزایش رشد چشمگیر این جزیره در بخش توریسم و گردشگری است. لازم به ذکر است که به دلیل اهداف حاکمیتی، این جزیره به کلیسای مسیح شهر نیکلا، سنت آن ساندی پوینت، سنت جورج باستر، سنت جان کاپستر، سنت ماری کایون، سنت پل کاپیسر، سنت پیتر باستر، جزیره سنت توماس میانه و ترینیتی پالمتو پوینت تقسیم می شود. سنت کیتس و نویس با ارائه برنامه های مختلف شهروندی برای سرمایه گذاران خارجی موجب جذب سرمایه گذاران بی شماری شده است. سنت کیتس و نوویس عضو گروه کشورهای زیر است:

  • کشورهای آفریقایی
  • کشورهای کارائیب
  • اقیانوس آرام
  • انجمن کشورهای کارائیب
  • جنبش غیر هماهنگ
  • سازمان کشورهای کارائیب شرقی
  • سازمان کشورهای آمریکایی
  • کشورهای سازمان ملل
  • سازمان تجارت جهانی

شرایط و هزینه زندگی در سنت کیتس

هزینه زندگی در سنت کیتس برای دانشجویان بین المللی

همانطور که می دانید، سنت کیتس در کنار توریستی بودن به عنوان یک کشور دانشجویی در دریای کارائیب شناخته می شود. به همین بررسی هزینه زندگی در سنت کیتس به ویژه برای دانشجویان بین المللی، یک امر بسیار مهمی می باشد. به عبارت دیگر، تمامی دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، باید قبل از ورود به سنت کیتس، هزینه زندگی در این کشور جزیره ای را به طور دقیق بررسی کنند. اما نگران نباشید، زیرا با وجود بالا بودن هزینه زندگی در سنت کیتس، هزینه زندگی برای دانشجویان این کشور کمی مقرون به صرفه تر می باشد.

در جدول زیر می توانید هزینه های رایج زندگی در سنت کیتس را به ویژه برای دانشجویان بین المللی جهت مهاجرت به سنت کیتس مشاهده فرمایید:

هزینه های رایج زندگی برای دانشجویان سنت کیتسهزینه ماهانه به (دلار کارائیب شرقی)توضیحات
اقامتگاه1200XCDبه دلیل ظرفیت تکمیل خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه های سنت کیتس، اغلب دانشجویان از اقامتگاه های خصوصی استفاده می کنند.
مواد غذایی900XCDدانشجویان بین المللی می توانند با ارائه کارت دانشجویی خود، از تخفیفات ویژه ای در فروشگاه های زنجیره ای این کشور جهت خرید مواد غذایی استفاده کنند.
شهریه690XCDهزینه شهریه دانشگاه های سنت کیتس به نسبت اغلب کشورهای حوزه کارائیب بسیار مقرون به صرفه تر است.

بررسی هزینه های تحصیل، شهریه و زندگی در سنت کیتس

همواره از اصلی ترین موارد در زمینه تحصیل در خارج اطلاع از هزینه تحصیل یا همان شهریه می باشد. یکی از شروط اصلی و مهم جهت تحصیل در دانشگاه های سنت کیتس پرداخت هزینه تحصیلی می باشد. معمولا هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس دو مبحث جداگانه است. تعیین هزینه اول در دست دانشگاه اما هزینه دوم در دست خود دانشجو است. طبق مقررات تحصیلی دانشگاه های سنت کیتس، دانشجویان قبل از شروع ترم بایستی هزینه های تحصیل خود را پرداخت کنند که این هزینه ها در دانشگاه های مختلف متفاوت است. برای اطلاع دقیق شما عزیزان ما این هزینه ها را با توجه به دانشگاه های مختلف در سنت کیتس بصورت نمودار زیر ارائه می کنیم:

مقایسه شهریه ترمی در دانشگاه های سنت کیتس

همان طوری که ملاحظه می شود، گرانترین دانشگاه سنت کیتس برای تحصیل ایرانیان دانشگاه پزشکی آمریکاس (MUA) و ارزانترین دانشگاه نیز دانشکده پزشکی دانشگاه ویندسور می باشد. ضمنا برخی مخارج نیز در کنار هزینه تحصیل در سنت کیتس مثل هزینه بیمه سلامت، بیمه مسئولیت، هزینه اداری و غیره مطرح می باشد که هزینه جزئی برمی دارد.

شرایط و هزینه زندگی در سنت کیتس

اگر به دنبال زندگی در جزیره گرمسیری هستید، حتما باید سنت کیتس که یک جزیره بی نظیر است را در نظر داشته باشید. جزیره سنت کیتس یکی از زیباترین و عجیب ترین مکان های روی زمین است. افرادی که قصد دارد از فضای شهری خارجی شوند و در یک مکان بی نظیر با جاذبه های طبیعی آرامش بخش زندگی کنند و یا دوران بازنشستگی خود را در یک جزیره بسیار زیبا سپری کنند، سنت کیتس مقصد بسیار محبوب برای تمامی افراد به شمار می رود. سنت کیتس آب و هوای استوایی دارد و میزان رطوبت در این جزیره کم است و معمولاً زیر 70% می ماند. میانگین دمای هوا در این جزیره در طول سال حدود 75 درجه و 81 درجه است. سنت کیتس گاهی اوقات می تواند تحت تأثیر طوفان های گرمسیری شدید قرار گیرد. لازم به ذکر است که مردم سنت کیتس به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

سنت کیتس کوچکترین کشور در کارائیب از لحاظ اندازه و جمعیت جزیره است. در حالی که این جزیره زمانی بخشی از کشور بریتانیا بودند، اما امروزه سنت کیتس یک جزیره واحد است که یک کشور به شمار می رود. مراقبت های پزشکی در سنت کیتس محدود اما کافی است. در سنت کیتس سه بیمارستان و کلینیک وجود دارد. مخارج اقامت در این جزیره متفاوت می باشد اما در اکثر بخش ها قیمت ها مشابه می باشند. افرادی که قصد دارند در جزیر سنت کیتس زندگی کنند نیازی به داشتن سرمایه بزرگ ندارند و فقط باید شغل مناسب با درآمد کافی داشته باشند. به طور کلی هزینه زندگی در سنت کیتس تقریباً 50% کمتر از سایر مناطق مقصد کارائیب است.

مخارج و هزینه زندگی در سنت کیتس در 2024

سنت کیتس نوویس در بخش شمالی دریای کارائیب شرقی تقریباً در 2000 کیلومتری جنوب شرقی میامی واقع شده است. همانطور که گفته شد، ممکن است هزینه زندگی در سنت کیتس با سایر نقاط کارائیب ممکن است یکسان نباشد. با اینکه هزینه های خرید ملک یا اجاره آپارتمان در سنت کیتس بسیار گرانتر از از ایالات متحده است، اما برای کسانی که به دنبال استراحت و دور شدن شرایط و زندگی شهریه هستند خانه ها و آپارتمان های زیادی برای اجاره در این جزیره وجود دارد که به طور کلی مقرون به صرفه است.

متقاضیان برای زندگی در سنت کیتس لازم نیست یک میلیونر باشند. با این وجود متقاضیان و مهاجران برای زندگی در این کشور باید درآمد پایدار خوبی داشته باشند زیرا تعداد بیشماری فرصت های شغلی در این جزیره برای مهاجران خارجی وجود دارد. هزینه های زندگی در سنت کیتس ماهانه 500$ تا 950$ (دلار آمریکا) است که بخش عمده آن را اجاره مسکن تشکیل می دهد. اجاره مسکن در سنت کیتس در سال 2024 به شرح نمودار ذیل است:

اجاره مسکن در سنت کیتس

به یاد داشته باشید که متقاضیان باید شغل مناسبی در سنت کیتس داشته باشند تا بتوانند هزینه های زندگی و اجاره مسکن را به عهده بگیرند. شرایط زندگی در سنت کیتس برای مهاجران بین المللی بسیار مطلوب می باشد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات از هزینه ها می توانید با مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

پرتکرارترین سوالات هزینه زندگی در سنت کیتس

در این بخش پاسخ گوی مهم ترین سوالات شما خواهیم بود:

  • هزینه زندگی در سنت کیتس برای دانشجویان بین المللی چگونه است؟ همانطور که می دانید، سنت کیتس در کنار توریستی بودن به عنوان یک کشور دانشجویی در دریای کارائیب شناخته می شود. به همین بررسی هزینه زندگی در سنت کیتس به ویژه برای دانشجویان بین المللی، یک امر بسیار مهمی می باشد. به عبارت دیگر، تمامی دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند، باید قبل از ورود به سنت کیتس، هزینه زندگی در این کشور جزیره ای را به طور دقیق بررسی کنند. اما نگران نباشید، زیرا با وجود بالا بودن هزینه زندگی در سنت کیتس، هزینه زندگی برای دانشجویان این کشور کمی مقرون به صرفه تر می باشد.
  • شرایط و هزینه زندگی در سنت کیتس چگونه است؟ اگر به دنبال زندگی در جزیره گرمسیری هستید، حتما باید سنت کیتس که یک جزیره بی نظیر است را در نظر داشته باشید. جزیره سنت کیتس یکی از زیباترین و عجیب ترین مکان های روی زمین است. افرادی که قصد دارد از فضای شهری خارجی شوند و در یک مکان بی نظیر با جاذبه های طبیعی آرامش بخش زندگی کنند و یا دوران بازنشستگی خود را در یک جزیره بسیار زیبا سپری کنند، سنت کیتس مقصد بسیار محبوب برای تمامی افراد به شمار می رود. سنت کیتس آب و هوای استوایی دارد و میزان رطوبت در این جزیره کم است و معمولاً زیر 70% می ماند. میانگین دمای هوا در این جزیره در طول سال حدود 75 درجه و 81 درجه است. سنت کیتس گاهی اوقات می تواند تحت تأثیر طوفان های گرمسیری شدید قرار گیرد. لازم به ذکر است که مردم سنت کیتس به زبان انگلیسی صحبت می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *