هزینه زندگی

هزینه زندگی در عمان

هزینه زندگی در عمان

با وجود نرخ بیکاری پایین، درآمد خوب و نیز ارزش پولی بالا در کشور عمان، باید قبول کرد که هزینه زندگی در عمان 2024 نسبتا بالا است. در حال حاضر متوسط هزینه زندگی ماهیانه در کشور عمان حدود $1006 (دلار) می باشد و گرانترین شهر عمان نیز شهر سیب با متوسط هزینه ماهیانه حدود $1114(دلار) می باشد.

  • درآمد آرایشگری زنانه در عمان چقدر است؟
  • قیمت موتور سنگین در عمان چقدر است؟
  • مخارج زندگی در عمان ماهانه چقدر است؟
  • هزینه زندگی در مسقط چقدر است؟
  • حقوق کارگر ساده در عمان به پول ایران چقدر است؟

از این گذشته بیشترین بخش از هزینه های افراد در کشور عمان صرف هزینه اجاره خانه و اشتراک با حدود 516$ (دلار) می شود. موارد مذکور خلاصه ای از مبحث هزینه زندگی در کشور عمان می باشد و در ادامه ما به بررسی مفصلی از این موضوع می پردازیم. ضمنا تیم مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی کاملی دارد تا اطلاعات کامل و به روزی درباب شرایط کاریابی و الزامات اخذ ویزای کار عمان را در اختیار هموطنان قرار دهد.

برآورد دقیق از مخارج در عمان 2024

با اینکه شرایط کار در عمان بسیار مطلوب بوده و طرفداران مهاجرت کاری به عمان در ایران نیز نسبتا زیاد است اما نباید از این نکته مهم نیز غافل شویم که هزینه زندگی در عمان نیز نسبتا بالا است. متوسط هزینه زندگی در عمان حدود $1114(دلار) می باشد که اگر با متوسط هزینه ماهیانه زندگی در ترکیه (حدود 650$ دلار) و متوسط ماهیانه هزینه زندگی در ایران (حدود 657$ دلار) مقایسه کنیم متوجه این واقعیت مهم می شویم. در نمودار زیر می توان مقایسه متوسط هزینه زندگی در دو کشور ایران و ترکیه را با کشور عمان مشاهده کرد:

مقایسه متوسط هزینه زندگی در کشورهای ایران و ترکیه و عمان

در واقع هزینه زندگی در عمان را می توان به بخش های مختلف از جمله هزینه خورد و خوراک، هزینه اجاره خانه، هزینه خواروبار روزانه، هزینه حمل و نقل و سایر هزینه ها دسته بندی کرد. همان طوری که در جدول زیر هم مشاهده می شود، جمعیت کل کشور عمان حدود 4.83 میلیون نفر بوده و متوسط هزینه زندگی در این کشور با احتساب کرایه خانه حدود 1114$ (دلار) و بدون احتساب اجاره خانه در حدود 562$ (دلار) می باشد:

هزینه های کلی زندگی در عمان

 

نکته مهم دیگر درباب کشور عمان اینکه متوسط درآمد ماهیانه عمانی ها بعد از کسر مالیات حدود $1816(دلار) می باشد که با این توضیح، شهروندان عمانی فقط در ماه می توانند حدود $700(دلار) مازاد مخارج خود را پس انداز بکنند.

نکاتی در مورد هزینه زندگی در عمان

هزینه غذا در عمان

یکی از موارد مهم مورد بررسی در بحث هزینه زندگی در عمان، اطلاع از هزینه غذا می باشد. در حال حاضر متوسط هزینه غذای ماهیانه افراد در عمان حدود 339$ (دلار) می باشد. در جدول زیر می توان با جزئیات این بخش از هزینه زندگی در عمان آشنا شد:

هزینه غذا در عمان

هزینه اجاره خانه و اشتراک در عمان

این بخش از هزینه زندگی در عمان خیلی بالا است و بیشترین بودجه افراد را نیز به خود اختصاص می دهد چرا که شهروندان عمان برای هزینه اجاره و اشتراک خود ماهیانه باید حدود 516$ (دلار) پرداخت کنند. بنابراین اهمیت اطلاع از این هزینه برای افراد متقاضی مهاجرت به عمان و اخذ اقامت این کشور بیش از پیش معلوم است. از نکات مهم دیگر در خصوص این بخش از هزینه ها در عمان اینکه هزینه اجاره خانه و نیز هزینه هر مترمربع خانه برای خرید از مرکز شهرهای عمان بسیار بالا است. جدول زیر هم نشان دهنده همین بخش از هزینه های زندگی در عمان است:

هزینه های اجاره بها در عمان

هزینه حمل و نقل در عمان

بخش تقریبا کمی از هزینه های زندگی در عمان مربوط به هزینه ایاب و ذهای یا همان هزینه حمل و نقل می باشد که جزئیات آن از قرار ذیل می باشد:

هزینه حمل و نقل در عمان

هزینه خواروبار در عمان

از مهمترین بخش های هزینه زندگی در عمان می توان به هزینه های خواروبار در این کشور اشاره کرد که همواره متاثر از نرخ تورم عمان می باشد. هزینه ای که با عنوان هزینه بازار یا مارکت در عمان نیز معروف بوده و غالبا شامل تهیه مواد خام غذایی مثل گوشت، تخم مرغ، میوه و سبزیجات، انواع نوشیدنی، حبوبات و غیره می باشد. ما در جدول زیر به معرفی مهمترین آیتم های این هزینه در عمان می پردازیم:

هزینه خواروبار در عمان

هزینه های متفرقه در عمان

بخش دیگری از هزینه های زندگی مهاجرین و نیز شهروندان خود کشور عمان مربوط به هزینه های متفرقه آنهاست. مثلا هزینه های تفریح و سرگرمی، هزینه ویزیت دکتر و یا هزینه عضویت در یک باشگاه ورزشی از جمله این موارد می باشد. شما در جدول زیر می توانید برخی از این هزینه ها در کشور عمان را مشاهده کنید:

هزینه های متفرقه در عمان

مقایسه مخارج ماهیانه در شهرهای عمان

همان طوری که در جریان هستید، عمان به عنوان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مطرح بوده و پایتخت این کشور هم شهر مسقط Muscat می باشد که جمعیت آن حدود 646 میلیون نفر است. اما عمان به جز مسقط دارای شهرهای دیگری مثل سیب (جمعیت حدود 238 هزار نفر)، صلاله (جمعیت حدود 178 هزار نفر) و نزوا (حدود 70 هزار نفر) می باشد. بنابراین پرجمعیت ترین شهر عمان نیز همان شهر مسقط می باشد. اما از نظر شاخص هزینه زندگی، گرانترین شهر عمان شهر سیب با متوسط هزینه ماهیانه حدود $1106 (دلار) می باشد. در نمودار زیر می توان

مقایسه هزینه زندگی در شهرهای عمان

همان طوری که در نمودار فوق هم مشاهده شد، متوسط هزینه زندگی در شهر سیب حدود $72 (دلار) بیشتر از هزینه زندگی در شهر مسقط می باشد.

مشکلات زندگی در عمان از بعد اجتماعی

یکی دیگر از مشکلات زندگی در عمان تبعیض جنسیتی است. در بخش قبل ذکر شد که تبعیض جنسیتی در بعد اقتصادی و بخش بازار کار وجود دارد و زنان کم تر از مردان حقوق دریافت می کنند حتی در شرایطی سطح تحصیلات و مهارت های شغلی مشابهی با همکار آقای خود داشته باشند. این تبعیض های جنسیتی متاسفانه در تمام ابعاد زندگی در عمان ادامه دارد و زنان در این کشور آزادی های مردان را ندارند. حتی برخی از خانواده های عمان اجازه تحصیل دختران خود را در دانشگاه نمی دهند؛ هرچند این دیدگاه در سال های اخیر کم تر شده است.

مزایای زندگی در عمان

در این مقاله تا به اینجا به معایب مهاجرت به عمان اشاره شد اما باید توجه داشت این کشور ویژگی های مثبتی نیز دارد که منجر می شود افراد، علی الخصوص از دیگر کشورهای عربی که در مقایسه با عمان توسعه یافتگی کم تری دارند مثل یمن، به عمان مهاجرت کنند. از جمله مهم ترین مزایای عمان سطح بالای امنیت در این کشور است. همان طور که در جدول ذیل ترسیم شده است شاخص امنیت عمان بسیار بالا است:

نوع شاخصدرصد
شاخص امنیت در عمان%80
شاخص جرم و جنایت در عمان%20

در واقع شاخص امنیت در عمان حتی از کشورهایی مثل آمریکا و بلژیک نیز بالاتر است. البته یکی از دلایل این مسئله کم تر گزارش شدن برخی جرایم، از جمله خشونت های خانگی، در عمان است، منتهی نمی توان منکر شد که سطح امنیت اجتماعی در این کشور نسبتا خوب است. از دیگر مزایای مهاجرت به عمان نیز می توان به فرصت های شغلی زیاد و نرخ بیکاری پایین آن را نام برد.

مسلما به دلیل نرخ بیکاری پایین، متوسط درآمدی نسبتا خوب و از همه مهمتر ارزش پولی بالایی که عمان دارد کار در این کشور طرفداران زیادی دارد. هموطنان گرامی برای کسب مشاوره در خصوص شرایط کاریابی و اخذ ویزای کار عمان 2024 می توانند از مشاوره های حرفه ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرند.

سوالات متداول در باب مخارج زندگی در عمان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مخارج زندگی در عمان می باشیم:

  • برآورد دقیق از مخارج در عمان 2024 چقدر است؟ با اینکه شرایط کار در عمان بسیار مطلوب بوده و طرفداران مهاجرت کاری به عمان در ایران نیز نسبتا زیاد است اما نباید از این نکته مهم نیز غافل شویم که هزینه زندگی در عمان نیز نسبتا بالا است. متوسط هزینه زندگی در عمان حدود $1114(دلار) می باشد که اگر با متوسط هزینه ماهیانه زندگی در ترکیه (حدود 461$ دلار) و متوسط ماهیانه هزینه زندگی در ایران (حدود 535$ دلار) مقایسه کنیم متوجه این واقعیت مهم می شویم.
  • هزینه اجاره خانه و اشتراک در عمان چقدر است؟ این بخش از هزینه زندگی در عمان خیلی بالا است و بیشترین بودجه افراد را نیز به خود اختصاص می دهد چرا که شهروندان عمان برای هزینه اجاره و اشتراک خود ماهیانه باید حدود 516$ (دلار) پرداخت کنند. بنابراین اهمیت اطلاع از این هزینه برای افراد متقاضی مهاجرت به عمان و اخذ اقامت این کشور بیش از پیش معلوم است. از نکات مهم دیگر در خصوص این بخش از هزینه ها در عمان اینکه هزینه اجاره خانه و نیز هزینه هر مترمربع خانه برای خرید از مرکز شهرهای عمان بسیار بالا است.
4.6/5 - (22 امتیاز)

275 دیدگاه برای “هزینه زندگی در عمان

  1. سید ابراهیم هاشمی گفت:

    درود بر شما
    من متخصص (مدیر، مدرس و مشاور) در زمینه HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) هستم. تمام صنایع کوچک و بزرگ به این خدمات نیاز دارند. با توجه به وجود صنایع و شهرک های صنعتی در عمان، این نیاز همیشه وجود دارد. به چه صورت می تونم برای همکاری اپلای کنم؟
    در ضمن فعال در حوزه آموزش و همزمان ارایه دهنده خدمات سیستم سازی و بازاریابی و فروش به کسب و کارهای خرد و کوچک هستم با تجریه حدود 12 سال.
    ممنون میشم راهنمایی یا مساعدت فرمایید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر در عمان فعالیتی نداریم.
      اگر تمایل به کار در رومانی یا آلمان دارید، می تونیم بهتون بیشتر کمک کنیم.
      با این حال می تونید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو توی این زمینه راهنمایی کنند

  2. Arash گفت:

    سلام
    بنده ۶ سال سابقه کار در بانکهای ایران رو دارم، میشه تو بانکهای عمان مشغول به کار بشم یا فرآیندش سخت و پیچیده ست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ورود به شغل هایی که در حوزه مالی هستند ساده نیست.

  3. سارا گفت:

    سلام من عکاس و فیلم بردار مراسمات عروسی هستم میخاستم بدونم حداقل درامد به چه صورته درعمان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این کارها پروژه ای هست و شما بر اساس پروژه هایی که انجام می دید درآمد کسب می کنید و همه چیز به توانمندی شما بستگی داره

  4. پیمان گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم اگه من بخوام بعنوان توریست برم عمان کدام شهر را انتخاب کنم برای کارهای صنعتی، من لوله کش صنعتی هستم، ممنون میشم پاسخ بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به این دلیل که ویزای توریستی عمان کوتاه مدت هست، نمیشه به راحتی از این مسئله حرف زد
      شما می تونید قبل از سفر خودتون، سایت های کاریابی عمان رو چک کنید و بهترین تصمیم رو بگیرید

  5. Mehdi گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی مکانیک دارم اما ۵ سال سابقه کار تکنسین و مدیر داخلی داروخانه دارم
    مدرک پیشرفته داروخانه و مدرک مدیریت پیشرفته داروخانه دارم
    آیا میتوانم در عمان داخل داروخانه کار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک مرتبط با داروسازی شما مورد تایید قرار بگیره در عمان، بله

  6. آرش گفت:

    سلام من گرافیست حرفه ای هست و تخصص ساخت و طراحی انواع سازه های تبلیغاتی و چاپ همچنین وب سایت رو دارم. می تونم میزان درآمدم رو بدنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در زمینه های این چنینی اصلا درآمد مشخصی وجود نداره و همه چیز بسته به توانمندی های شما تغییر پیدا می کنه

  7. بهروز باقری گفت:

    سلام وقت بخیر من نصب و تعمیر کولرگازی و پکیج انجام میدم.میشه راهنمایی کنید واسه اقامت عمان و کار در عمان.
    ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک سفر توریستی به عمان داشته باشید و اونجا دنبال کار بگردید در مدت اقامتتون. اگر کار رو پیدا کردید می تونید اقامت کاری هم بگیرید

  8. عبدالله تالاری گفت:

    سلام من تعمیرکار ونصاب کولر گازی و لباسشویی و یخچال هستم لطفا میزان درآمد و شرایط کار در عمان را بفرمایید با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دستمزد این دست از مشاغل بسته به توانمندی شما تعیین میشه و حدود مشخصی نداره

    2. A.z گفت:

      باسلام و عرض ادب
      -مدرک فوق لیسانس برق
      -سابقه ۱۵ سال در صنعت نفت (واحد عملیاتی )
      -نمرهielts 6.5
      سن:40
      احتمال اینکه بتونم در شرکت های نفتی در عمان کار پیدا کنم چقدر است ؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        این احتمال وجود داره ولی تا زمانی که نتونید کارفرما رو مجاب کنید، نمیشه در این رابطه صحبت کرد

  9. امین گفت:

    سلام
    ممنون از مطالبتون
    من سابقه فعالیت در صنعت بیمه و بانکداری دارم حدود ۱۸سال آیا امکان فعالیت داخل عمان هست و اینکه مجموعه شماچه کمکی می‌تونه به من بکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر اقدامی برای کشورهای حوزه خلیج فارس ارائه نمی کنیم.
      شما می تونید از این طریق مهاجرت کنید ولی باید قبلش با چندین شرکت ارتباط برقرار کنید تا مطمئن بشید که در این کشور شانسی برای کاریابی خواهید داشت

  10. امیر گفت:

    سلام من میخواهم یک سالن ارایشگاه مردانه در عمان تاسیس کنم تا افرادی رو به عنوان ارایشگر استخدام کنم لطف میکنید هزینه میانگین اصلاح سر و صورت یک نفر در عمان را بگویید؟ و ایا مثل دبی مالیات بر درامد در عمان صفر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اصلاح سر از 2 ريال و اصلاح صورت از 0.5 ريال شروع می شه خدمات دیگه هم هست که هر کدوم هزینه های خاص خودش رو داره
      مالیات بر درآمد حدود 15% هست

  11. H . D گفت:

    سلام امیرجلالی
    من ی ایده برای تاسیس یک هتل فوق العاده استثنایی در عمان دارم که حتی میتونه خودش جذب توریست کنه
    میخواستم بدونم دولت عمان یا بانکی در این کشور وامی برای این پروژه تخصیص میده

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      طرح هایی برای حمایت از طرح های اقتصادی هست ولی عمده هزینه رو شما باید تامین کنید و طرح اقتصادی شما باید نشون بده که می تونید این هزینه رو برگردونید

  12. علیرضا گفت:

    سلام من تخصص در زمینه برق ساختمان.جوشکاری .دکوراسیون .لوله کشی آب و فاضلاب .رو دارم خواستم بدونم حقوق ماهیانه من چقدر خواهد بود البته یک خانواده چهارنفره دارم که میخام با خودم به عمان ببرم .امکان خواهد داشت.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در نظر بگیرید که حداقل درآمد شما در حدود 370 ريال عمان هست و بقیه موارد به توانمندی شما بستگی داره

  13. امیر گفت:

    سلام بنده آرایشگر آقایان هستم باسابقه بالا ومدرک معتبر وتبحر بالا خواستم بدونم درآمدم درصورت دریافت جاب آفر چقدر در ماه هست وآیا صرفه اقتصادی دارد ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد شما در حدود 350ريال هست ولی باید در نظر داشته باشید، کیفیت کار شما و مشتریانی که دارید در میزان درآمد شما نقش پررنگی داره

  14. الهام گفت:

    سلام شرایط درآمدی و کاری برای علوم آزمایشگاهی با ۱۱ سال سابقه با مدرک دکتری بیوشیمی چگونه است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چیزی در حدود 1800 تا 2100ريال عمان

  15. سعید گفت:

    سلام من کارشناسی فیزیوتراپی دارم و همسرم علوم آزمایشگاهی میخوایم آزمون پلایومتریک بدین ایا درامد این رشته ها خوبه و چقدر میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله سطح درآمد در عمان بسیار مناسب هست

  16. مهدی گفت:

    سلام،وقت بخیر، ۴۷ساله هستم ودر شغل شیشه و آینه مشغول بکارم،از نظر سابقه کار نیز،۲۴ساله که پروانه کسب و مغازه دارم،تخصصم هم در حمل و نقل شیشه،برشکاری،نصب شیشه و تولید شیشه ۲جداره هست،مهاجرت کاری برای من به چه صورت میتونه باشه و درآمد ماهانه شغلم حدودا چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      افرادی که در این حوزه کار می کنند، در حدود 1100 تا 1600 ريال عمان در ماه درآمد دارند

  17. مهدی گل افشان گفت:

    سلام من نصاب کاغذ دیواری هستم میخام بدونم درآمد ماهانه عمان چقدر هست ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بسته به عوامل مختلفی هست ولی می شه از حدود 320ريال عمان در ماه در نظر گرفت تا درآمدهای بسیار بیشتر

  18. فاطمه گفت:

    سلام من آرایشگرم تخصص رنگ ومو ،شرایط کار با درامد خوب عمان هست برام؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که پیشنهاد کاری دریافت کنید، قطعا شرایط مالی خوبی خواهید داشت

  19. مریم گفت:

    سلام .من ماساژور هستم میخاستم بدونم درآمد اونجا ب چ صورت هست ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد یک ماساژور در عمان در حدود 1000 ریال هست که البته به مهارت افراد هم بستگی داره

  20. جیمخه گفت:

    سلام در زمینه فیلمبرداری تبلیغاتی عروس و فیلمسازی یا عکاسی عمان شرایطش برای این شغل خوبه ؟
    یک شرکت تبلیغاتی کنسرت و … پیشنهاد بهم داده که بیام ولی دودل هستم توی ایران درامدم ماهی 20ت هست بنظرتون اونجا شرایط مالی این شغل و کلا خود عمان به چه صورته در ضمن کار در مسقط میباشد و نیاز به عربی و انگلیسی صحبت کردن نداره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست که از خود کارفرما در رابطه با شرایط درآمدی خودتون بپرسید.
      اون ها به خوبی از این مسئله آگاه هستند و به شما می گن که چقدر می تونید درآمد داشته باشید

  21. عادل گفت:

    سلام من میخوام شرکت ثبت کنم تعدادی ماشین بخرم جهت رنت خودرو
    ایا این حرفه درامد کافی دارد؟شرایط این شغل در عمان خوبه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که این پروسه موفق خواهد شد یا خیر، بستگی به عوامل متعددی داره که یکی از اون ها طرح اقتصادی و نحوه عملکرد شما هست

      1. عادل گفت:

        اینجور استنباط کردم از پاسخ جنابعالی ک نظر موافقی نسبت به این حرفه ندارین

        1. امیر جلالی گفت:

          خیر همچین قصدی نداشتم. خود حضرت عالی باید با تحقیق گسترده به این مسیر گام بردارید که دچار مشکل نشید

          1. عادل گفت:

            با تشکر از صبوری جنابعالی در پاسخ مناسب

          2. امیر جلالی گفت:

            آرزوی بهترین ها برای شما

  22. رضا گفت:

    سلام دکتر دامپزشک هستم در قسمت عمومی و تخصص میزان درامد در عمان چه مقدار می باشد و چطور میشه مدارک ارزشیابی کرد برای اخذ مطب یا کار کردن در درمانگاه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد شما در حدود 2000ريال در ماه خواهد بود به طور متوسط

  23. هادی الهایی گفت:

    سلام
    من به زبان عربی تسلط دارم و می خواستم ببینم چه نوع شرکتی رو باید جهت احداث یک سوپر مارکت ثبت کرد .وآیا مالکیت ۱۰۰درصد داده میشه به بنده ؟
    تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله اجازه مالکیت صد درصدی هم داده می شه

  24. محمد گفت:

    سلام بنده دارای ۲۶ سال سن و دارای مدرک کارشناسی ارشد کامپیوتر و تخصص طراحی سایت و اپلیکیشن اندروید دارم چه مقدار حقوق در عمان میتوانم دریافت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 1700 ريال عمان

  25. علی گفت:

    سلام
    ما یک خانواده ۴ نفره (زن و شوهر و دو تا دختر ۷ و ۱۰ ساله)هستیم.خانمم پرستار با ۱۵ سال سابقه و خودم ۱۵ سال تکنسین داروخانه هستم لطفا در مورد مهاجرت نظر بدید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      همسر شما نمی تونه توی عمان کار کنن مگر این که آزمون پرومتریک بدن.
      برای این که توی این کشور بتونید کار پیدا کنید، یا باید سایت های کاریابی رو چک کنید یا این که از طریق کفیل، خودتون رو به این کشور برسونید

  26. مینا گفت:

    سلام وقت بخیر .من معلم هستم میخواستم بدونم حقوق متوسط ماهانه یک معلم تو عمان چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1900 ریال عمان

  27. مجتبی گفت:

    سلام من لیسانسم مهندسی فضای سبزه و کارشناسی ارشد طراحی شهری ( شهرسازی )میخونم ایا بعد از پایان درسم میتونم واسه کار عمان برم یا نه؟ایا شرایط کاری واسه رشته من هست؟ اگه هست چجوری باید اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این شرایط برای شما هم وجود داره

  28. پریسا گفت:

    سلام من ۲۶ سالمه پرستار هستم مسلط به انگلیسی سابقه کار هم دارم هم میخوام راحب حقوقمون اطلاعاتی داشته باشم هم اینکه الان شرایط برای پرستاری خوب هست؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک آزمون برای معادلسازی مدرک تحصیلیتون بدید در عمان و بعد می تونید دنبال کار باشید

  29. فراز گفت:

    سلام من تکنسین کاشت مو هستم، تو کشور عمان شرایط کار برای من هست و درامد به چه صورت؟ و ایا میشه بعد از کسر تمام هزینه ها در عمان پول به ایران فرستاد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شرایط برای کار شما هست اما در مورد درآمد نمیشه صحبت کرد چون درامد بر اساس تعداد متقاضی هایی هست که شما خواهید داشت.
      این که بشه به ایران پول فرستاد یا خیر هم به سبک زندگی شما بستگی داره

      1. فراز گفت:

        میانگین درامد تو کار من چقدره؟

        1. امیر جلالی گفت:

          بسته به تخصص بین 1300 تا 3400 ريال عمان

  30. Sajjad گفت:

    درود جناب ما یک پروژه در عمان داریم خواستم بدونم هزینه خورد وخوراک و اسکان در ماه برای حدود ۱۰ نفر چقدر میباشه ؟؟؟؟
    هزینه جرثقیل ۱۰ الی ۵۰ تن ساعتی چند هستش ؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هزینه اقامت 10 نفر توی عمان در حدود 2200 تا 2500 ریال عمان در ماه می شه (بجز هزینه سکونت)
      اطلاعی در رابطه با هزینه جرثقیل نداریم

  31. ناصر ۲ گفت:

    سلام من میخوام امسال برم جیگرکی بزنم رفیقم تو مسقط خونه داره میگه اینجا جیگرکی و قلیونی کم داره ایا جیگرکی بزنم جواب میده اونجا ؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله به بخش اقتصادی طرح شما ربط داره و ما نمی تونیم در این زمینه نظر بدیم

  32. n.s.h گفت:

    سلام وقتتون بخیرعذر میخوام میانگین درآمد یک نانوا در عمان چقدر هستش?میخوام یک نانوایی درعمان بزنم آیا نانوایی درآمد قابل قبولی داره?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد یک نانوا در این کشور حدود 600ريال عمان در ماه هست

  33. ملیحه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من لیسانس گرافیک دارم ولی حرفه عکاسی رو دنبال کردم میتونم برای کارشناسی ارشد اقدام کنم و کنارش یه کار معمولی شروع کنم و اینکه دانشگاه هنر اونجا به چه صورت است و زبان انگلیسی خیلی خوب بلد نیستم و 36سالم است ومتاهل ولی همسرم آیلتس9 داره و کار با کامپیوتر رو خوب بلده و 38 سالشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما وقتی به عنوان دانشجو وارد عمان بشید نمی تونید وارد بازار کار بشید چون کار دانشجویی توی این کشور ممنوع هست.
      شما برای تحصیل توی عمان باید زبان انگلیسی حداقل مدرک 6 داشته باشید. اینم در نظر داشته باشید که هزینه های تحصیل توی عمان خیلی سنگین هست و اعتبار مدرک دریافت کم هست. بهتر هست کشورهای دیگه رو انتخاب کنید

  34. فرهاد گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بپرسم‌ بنده مهندس معمار هستم و دعوتنامه برای کار در عمان از سوی کارفرما دارم. خواستم بپرسم میانگین درآمد اونجا چطوره برای من و هزینه های زندگی به چه صورت هست؟زبان هم تسلطی ندارم هم عربی و هم فارسی فقط در حد معمول

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد در حدود 2050 ریال عمان در ماه هست که درآمد بسیار خوبی هست.
      هزینه های زندگی شما هم به سبک زندگی بستگی داره ولی بدون احتساب کرایه خونه، با 250ريال هم میشه زندگی رو گذروند

  35. شهاب گفت:

    سلام 32 سال سن دارم مدرک کارشناسی برق حدود 1500 ساعت مدرک فنی و حرفه ای و 7 سال سابقه کار و بیمه دارم برای کار می خواستم به عمان بروم لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریق باید کارفرما و کار پیدا کنم؟ در حوزه کاری خودم برق صنعتی و اتوماسیون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت های موسسات معتبر کاریابی در عمان مثل بیت رو جستجو کنید تا فرصت های کاری رو مشاهده بفرمایید

  36. ناصر گفت:

    سلام فوق لیسانس عمران با 12سال سابقه اونجا برای من کار هست؟چطور باید اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله باید یک کفیل در عمان داشته باشید تا بتونه شما رو در این زمینه همراهی کنه

  37. احسان گفت:

    سلام،من ۵ساله ارایشگرم،ایا کار ارایشگری خوبه اونجا؟درآمدم جوری هست ک بتونم پس انداز کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به سبک زندگی شما داره. بعضی ها به این هدف می رن که برای یک بازه زمانی مشخص پول جمع کنند و برگردن ولی در کل شرایط مالی شما می تونه خوب باشه

  38. مجید گفت:

    سلام وقت بخیر من مجید هستم و سنم 21 سال.دارم و تراشکاری و پرس کاردم و با چند ماه سابقه و کار های مثل کافی شاپ و غیر بلدم و خودم عرب هستم و مسلط به زبان عربی هستم ایا برای من کار هست انجا و اگه میشه راهنمایم کنید من کفیل ندارم باید چکارکنم در امد برایمن خوبه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر خدماتی در این رابطه ارائه نمی کنیم

  39. Hosein گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید من یک غواص صنعتی کار هستم جوشکار زیر اب زبان انگلیسم خیلی خوب نیست عربی هم کم بیش بلدم ایا میتوانم برم عمان برای خودم کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید از این طریق برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید

  40. علی گفت:

    سلام.. من و همسرم کارشناس علوم ازمایشگاهی هستیم و ۶ سال سابقه کار داریم.. امکان مهاجرت برای ما هست؟؟ شرایط درآمدی و هزینه هاش چجوریه برامون؟؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مهاجرت به این کشور از طریق کفیل انجام میشه و مبلغی که کفیل می گیره متفاوت هست.
      شما در این کشور می تونید درآمد بالا داشته باشید و دغدغه ای برای زندگی نخواهید داشت

  41. سحر گفت:

    شرایط و درامد ناخنکار در عمان چطور هست میشه راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مشاغل درآمد درصدی یا بر حسب مشتری دارند.
      نمیشه به راحتی در مورد میزان درآمدشون صحبت کرد

  42. سیدمجتبی گفت:

    سلام خسته نباشین.بنده یک کیفل پیداکرده ام که دارد کارای ویزای کاره بندرو درعمان انجام میدهد.من شغلم نقاس ساختمان وکاغذدیواریه درایران وزبانی جز فارسی بلدنیستم.خاستم ببینم حقوق نقاش اونقدری هست که بتونم مقداریشو پس انداز کنم ودرمورد زبان به مشکلی برنمیخورم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدودا 250 ریال برای زندگی دانشجویی توی این کشور نیاز دارید.
      برای کار کردن باید به زبان تسلط پیدا کنید

  43. جواد کعبی گفت:

    سلام وقت بخیر بنده مسلط به کارهای شبکه(اینترنت) ،دوربین مداربسته(ip ،انالوگ) ،سیستم های امنیتی ،سیستم های خانه های هوشمند تحت شبکه (LAN وWLAN) و منتاژ و نصب انواع تابلوهای برق هوشمند ساختمان هستم و الان در شرکت مخابرات ایران شاغل هستم به دلیل پایین آمدن ارزش پولی کشورم میخوام در عمان کار کنم در ضمن بنده مسلط به زبان عربی هستم ممنون میشم با من تماس بگیرید و شرایط کاریابی و اقامت را به من اطلاع بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید یک کفیل پیدا کنید یا اینکه مستقیما با کارفرماها تماس بگیرید تا برای شما پیشنهاد کاری ارسال کنند.
      متاسفانه در حال حاضر خدماتی در این رابطه نداریم

  44. محمد گفت:

    سلام من کار ساختن ساختمان بلد هستم در عمان برای من کار هست نمیتوانم بااین شغل زندگی و پس انداز داشته باشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید در عمان که بتونه برای شما اجازه کار دریافت کنه

  45. خدایی دوست گفت:

    سلام وقت بخیر من پرستار ویژه آی سی یو هستم ایا شرایط کار مهیاست در عمان و اینکه حقوق و مزایاش چطوره و با توجه به هزینهای اونجا ارزش کار در اونجا هست لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پرستار ها از جمله افرادی هستند که به اکثر کشورهای دنیا می تونن مهاجرت کنن.

      متوسط درآمد شما توی این کشور در حدود 1700 ریال عمان هست و اگر مجرد هستید و تنها به این کشور سفر می کنید، می تونید هزینه های زندگی خودتون رو کنترل کنید و با 800 ريال هم هزینه های زندگی شما تامین میشه

      1. خدایی دوست گفت:

        ممنون حالا اگه با خانواده برم امکان تامین مخارج هست؟

        1. امیر جلالی گفت:

          یک خانواده 4 نفره تقریبا به 950ريال نیاز دارند تا هزینه های زندگی خودشون رو پرداخت کنند. به این مبلغ باید هزینه های اجاره مسکن رو هم اضافه کنید که از 250 تا 650 ريال برای خونه های معمولی هست

  46. farzin گفت:

    سلام من پدرم در جنگ ظفار در عمان شرکت داشتند ایا امکان گرفتن اقامت عمان یا تسهیلاتی در این زمینه شامل حال من میشود؟ممنون میشم اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید به من بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه خدماتی ارائه نمی کنیم

  47. عباس گفت:

    تکنسین الکترونیک هستم،میتونم در عمان کار پیدا کنم؟برای مهاجرت ممکنه کمکم کنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید به این کشور مهاجرت کاری داشته باشید اما متاسفانه در حال حاضر خدماتی در خصوص مهاجرت به عمان ارائه نمی کنیم

      1. امیر گفت:

        درود بر شما
        راننده پایه یک و لیفتراک آیا در این زمینه شغل برای بنده هست ؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام بله ولی برای این که بتونید مهاجرت کنید یا باید کفیل داشته باشید یا این که پیشنهاد مستقیم کاری به دست بیارید

  48. عرفان گفت:

    سلام من کاردانی حسابداری دارم و گواهینامه ی ویژه دامپتراک و جرثقیل دارم به همراه پایه یک با سابقه من کفیل میخواهم هر مشکلی سد راه رفتن هست حل بشه اونجا کار میکنم و هزانت رو متقبل میشم اگر کسی هست کمک کنه با این تماس برقرار کنه.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه ما در این زمینه فعالیتی نداریم

  49. ابوالفضل گفت:

    من اگه بخوام با فوق لیسانس رشته روانشناسی برم اونجا خوبه؟ به نظرتون ویزای کار عمان برام میزنن ؟بعدش من عرب زبانم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید برید ولی باید یک کفیل پیدا کنید در عمان

  50. هومن گفت:

    سلام و عرض ادب من دیپلم رشته تاسیسات حرارتی و برودتی دارم و پدرم هم راننده پایه یک ویژه (جرثقیل و لیفتراک)داره میخاستم بدونم شرایط کار تاسیسات و راننده پایه یک چجوریه. و حقوقشون در ماهه چقده ؟ و زبان انگلیسی هم بلد نیستیم. چجوری میتونیم اونجا کار پیدا کنیم؟ ممنون میشم که راهنمایی کنید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در عمان فارسی صحبت کردن باعث نمیشه شما به راحتی به کار برسید و باید به یکی از زبان های انگلیسی یا عربی تسلط داشته باشید.
      شرایط هر دو کار برای رسیدن به درآمد خوب مناسب هست.

  51. محمدرضا گفت:

    سلام من شغل م مشاور املاک هست برای مهاجرت به عمان از چه طریقی باید اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک کفیل پیدا کنید که بتونه اجازه ورود شما به عمان رو صادر کنه

  52. سیمین گفت:

    سلام وقت بخیر ، من لیسانس انگلیسی و مدرک سلتا دارم ، خواستم ببینم در عمان برای من کار هست ؟ و اگر بخوام از طریق سرمایه گذاری اقدام کنم باید چکار کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط بله برای شما کار هست اما باید بتونید شرایط اولیه رو برای مهاجرت خودتون که پیدا کردن کفیل هست فراهم کنید.

  53. مسعود توکلیان راد گفت:

    سلام.
    من کارشناس پروتزهای دندانی هستم و در حدود ۷ سال هست که مشغول به کار در شاخه دندانپزشکی دیجیتال هستم ولی حدود یک سال سابقه بیمه دارم. میخواستم بدونم امکان مهاجرت و کاریابی در عمان برای من هست یا خیر؟؟ ضمنا به همراه نامزدم برای مهاجرت میخواهم اقدام کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید هم در آزمون مربوط به پزشکان در کشور عمان شرکت کنید و هم یک کفیل برای ورود به این کشور پیدا کنید.

  54. محمد گفت:

    سلام من شغلم نصب پرده مجلسی و انواع پرده های دیگر برقی زبرا عمو دی هست درآمد و بازار کار اونجا چطور هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط بازار کار در عمان بسیار خوب هست اما شما باید ابتدا یک کفیل برای خودتون پیدا کنید که شما رو برای ورود به این کشور حمایت کنه.

  55. آرین گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من کارم ساخت تیزر تبلیغاتی و موزیک ویدیو هست، ایا عمان کشور خوبی برای شغل من هست؟ و در امدش چقدره؟ ممنونم??

    1. داوری گفت:

      سلام
      کاری که شما میفرمائید یک حوزه تخصصیه و اینکه چرا عمان رو انتخاب کردید برای من سواله
      اما در کل کشور عمان بازار کار خوبی نداره در حال حاضر

  56. کاظم گفت:

    سلام.من پرستار اورژانس هستم، درآمد خالص رشته من توی عمان چقدر هست؟ مدرک بین المللی زبان دارم اما سرمایه اولیه ندارم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا در خصوص میزان درآمد شما در عمان با ما تماسی بگییرید

  57. محمد علی گفت:

    سلام من دانشجوی ارشد تربیت بدنی هستم و رشته ورزشی بوکس کار میکنم مقام سوم انتخابی تیم ملی دانشجویان کشور در سال 98 رو دارم چندین عنوان قهرمانی کشور و استان و24سال سن و در وزن56 کیلو مدت12سال دارم تمرین میکنم مدرک بین المللی ماساژ دارم.خاستم ببینم امکان پذیرش بورسیه دانشجویی یا مهاجرت برام وجود داره در عمان یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کشور عمان میتونید تحصیلی اقدام کنید اما بورس خیر
      ضمن اینکه چرا کشور عمان رو برای تحصیل انتخاب کردید؟ چون اصلا در این زمینه کشور خوبی نیست

  58. مصطفی گفت:

    با سلام.
    من قصد مهاجرت ب کشور عمان را دارم
    شغل فعلی من (Flight Coordinator) هماهنگ کننده پرواز در شرکت خدمات فرودگاهی در فرودگاه هستم و سرتیفیکیت و لایسنسهای زیادی هم در رابطه با خدمات هوانوردی در این زمینه دارم.
    در ضمن گواهینامه های رانندگی پایه یک ، لیفتراک ، تراکتور هم دارم
    لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این کشورها حتما نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  59. مریم گفت:

    سلام لطفا میانگین حقوق یک ناخنکار در عمان رو بگید چقدر میشه تقریبا??

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا میانگین درآمد در عمان رو به عنوان حقوق خودتون در نظر بگیرید چون میانگین حقوق یک ناخن کار در عمان عنوان نکرده است

  60. صادق گفت:

    سلام میانگین دستمزد برقکارآیارتمان چقدروچطور حقوق میدن آیاروز مزده یا ماهانه یاقراردادی تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میانگینی که برای درآمد در عمان ذکر شده برای شما هم صدق میکنه بزرگوار و بایستی قرارداد داشته باشید

  61. bEhRouZ گفت:

    سلام
    برای کارهای خدماتی مثل دیتیلینگ خودرو و اینجور کارا با توجه به مدرک و سابقه کار،حدودا چقدر ماهانه در عمان میشه درآمد داشت،منظورم حداقل درآمد واسه این کارها در عمان است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در عمانرو مطالعه فرمائید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستیم

  62. مهدیه گفت:

    سلام درآمد دکترای داروسازی چقدر هست؟ و امکان کاریابی هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در عمان رو در این زمینه مطالعه نمایید

  63. بهاره ابراهیمی گفت:

    سلام وقت بخیر من کارشناس مامایی هستم حقوق بنده در عمان ماهانه چقدر هستش و ۹ سال سابقه کار دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      حقوق ماهیانه کار در عمان رو مطالعه نمایید

  64. بنیامین گفت:

    سلام ، کسی در مورد کار قنادی تو عمان اطلاعاتی داره بهم بگه ؟ ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  65. رجبی نژاد گفت:

    سلام میخواستم بپرسم تکنسین جوشکار مونتاژ کار تو عمان کار هشت ادم بره

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  66. زینب گفت:

    ❌مهاجرت کاری به #عمان ویژه #تمامیه_مشاغل❌

    ✳️مناسب برای:
    1️⃣مهندسین شاغل در صنعت #نفت_و_گاز با درآمد تضمینیه ماهانه ۱۵۰۰ریال عمان(بیش از ۱۰۰میلیون تومان)
    2️⃣ #حسابدار #مهندس_کامپیوتر #عمران #معماری و سایر رشته های فنی و مهندسی با درآمد تضمینیه ماهانه ۱۰۰۰ریال عمان(بیش از ۷۰میلیون تومان)
    3️⃣ افراد مهارت پیشه و بدون تحصیلات دانشگاهی مانند #نجار #بنا #تراشکار #راننده #تعمیر کار و…. با درآمد تضمینیه ماهانه ۵۰۰ریال عمان(حدودا ۳۵میلیون تومان)

    ⚠️امکان مهاجرت با خانواده
    ⛔️شرایط:
    1️⃣ چندین سال سابقه کار و تسلط کامل در زمینه ی تخصصی
    2️⃣ توانایی مکالمه به زبان #انگلیسی(مدرک لازم نیست)
    ایا این اگهی صحت داره ؟؟؟؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و عرض ارادت
      دوست عزیز ما در خصوص فعالیت سایر موسسات اطلاعاتی نداشته و توصیه میکنیم برای اطلاع از صحت مطالب، با خود آن موسسه تماس بگیرید. در ضمن سایت سفارت و سایت های دولتی کشور عمان راهنمای خوبی برای گرفتن اطلاعات در خصوص این کشور میباشد. حتما سایت های نامبرده و رسمی را به عنوان مرجع مطالب مطالعه نمایید.

    2. سعید گفت:

      سلام چطوری باید باهاتون تماس بگیرم

      1. داوری گفت:

        سلام
        با شماره 21091003232 تماس بگیرید

  67. امیر گفت:

    سلام ، اگر پزشک متخصص و هیات علمی باشید امکان کار چطور است ؟آیا آزمون پرومتریک می خواد یا فقط شفاهی است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله نیاز به آزمون وجود داره

  68. نیرو گفت:

    سلام.داروساز در عمان طاهرا در چندین موقعیت میتونن مشعول باشن. داروخانه. بیمارستان . و شرکت.میخواستم میزان حقوق دریافتی چنده بعد تصمیم به مهاجرت گرفت…ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در عمان رو مطالعه نمایید

  69. هادی گفت:

    با سلام عرض ادب ببخشید من ماه اینده میام عمان امکانش هست برای راهنمای بیشتر با شما تو واتساب صحبت بکنم ممنون سپاسگذارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  70. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید امکانش هست بنده با شما تلفنی یا واتساب یا با ایمیل تماس بقرار بکنم بنده تو همین ماه اینده میام عمان ممنون میشدم کمی بهم راهنمای کمک بکنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر امکان تماس رو ندارید امرتون رو بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم

  71. حسین گفت:

    سلام
    برای یک مهندس عمران در ماه چقد درآمد میتونه داشته باشه?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بستگی به سابقه و روزمه و تحصیلاتی داره که فرد داره اقدام میکنه اما در همین مقاله به طور کلی میزان درآمدها ذکر شده

  72. علی باقری گفت:

    سلام، پزشک عمومی هستم حقوق یک پزشک چقدر است و اینکه از طریق هلدینگ اقدام کنیم بهتره یا خودمون مستقیم اقدام کنیم، دارای دو فرزند و همسر هستم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      درآمد یک پزشک در حدود 1000 تا 5000 ریال عمان است و بایستی آزمون پرومتریک بدید تا بتونید در این کشور کار کنید

  73. رضا صادقی گفت:

    واقعا پاسخ درستی دادید یا ایشون اهل کار وکاسبی و زندگی نیست که روزی 15000 ریال رو به باد داده ویا داره دروغ میگه

    1. داوری گفت:

      ما در رابطه با آدمها قضاوت نمیکنیم دوست عزیز

  74. آزش گفت:

    سلام. من کارشناسی مهندسی متالورژی دارم. و کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی.و ده سال سابقه کار در زمینه تخصصی فولاد. و مجرد هستم. برای من در زمینه فولاد سازی در کشور عمان کار میشه پیدا کرد?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در عمان در قدم اول نیاز به کفیل و کارفرما دارید

  75. مسعود گفت:

    سلام شرایط برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی یا خدماتی در عمان چجوریه دولت حمایت میکنه یا نه ؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر دولت حمایت نمیکنه و شما برای کار در عمان نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

  76. محمد گفت:

    سلام دوستان
    این چیزی که عرض میکنم ثمره دوسال تجربه در عمان هست
    از شما خواهش میکنم فریب پول با ارزش این کشور ر نخورید
    اینجا گردابی هست که همه سرمایه و عمر شمارو می بلعه
    خاک خالی کشور خودمان می ارزه به همه جا
    من روزی که آدم 15000ریال آوردم
    حالا با انبوهی از بدهکاری سرگردان
    به خاطر خودتان هم هست نکنید
    هرکجا برید جز این کشور
    من شرط بلاغت به تو گفتم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      مرسی از راهنماییتون
      چرا خودتون برای کشورهای دیگه اقدام نمی کنید و در عمان موندید؟

  77. امیر گفت:

    سلام بنده پرورش دهنده ی ماهی هستم بنظرتون میشه اونجا کار گیر آورد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کاردر عمان نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت

  78. مهدی گفت:

    سلام
    میانگین حقوق یک کارشناس رادیولوژی درمسقط چقدره؟
    ساعت کاریش درماه به چه صورت هست؟
    آیا حق اشعه پرداخت میشه یانه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      لطفا مقاله حقوق ماهیانه کار در عمان رو مطالعه کنید اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  79. فرشته اسلامی گفت:

    سلام پزشک متخصص عفونی هستم ۵۱ساله متاهل ودوفرزنددارم قصد مهاجرت به عمان دارم برای کار لطفا راهنمایی بفرمایید شرایط کار وزندگی واینکه آیا امکان مهاجرت به کشور دیگراروپایی ویاکشور دیگری بعدازمدتی وجودداره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در عمان نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  80. علی گفت:

    سلام بنده مربی و داور جودو هستم برای من شرایط کار هست

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  81. shams گفت:

    باسلام بنده دارای مدرک TEFLهستم میخوام ببینم برای مهاجرت و تدریس زبان انگلیسی در عمان شرایطش چه طور هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای تدریس زبان انگلیسی باید کارفرما و کفیل داشته باشید

  82. علیرضا گفت:

    بنده مهندس مکانیک با ۱۵ سال سابقه در مشاغل تاسیسات وهمچنین تجهیزات صنایع نفت وگاز وپتروشیمی شامل توربین وپمپ وکمپرسور وهمچنین موتورهای دیزلی و…را دارم آیا میتوانم در کشور عمان مشغول کار شوم با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما میتونید در کشور عمان مشغول به کار بشید به شرط اینکه کارفرما و کفیل داشته باشید
      اگر کارفرما یا کفیل ندارید به کشورهای دیگه ای فکر کنید که برای اقامت شما این دو شرط رو در ابتدا نیاز ندارن مثل کار در آلمان که به شرایط شما میخوره
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  83. علی گفت:

    سلام خسته نباشید. امکان خدمت در ذردستگاههای نیروی امنیت عمان بزای ایرانی هاوجودداره. البته باسابقه کار

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیر متاسفانه

  84. پگاه گفت:

    با سلام و وقت بخیر.بنده مدرک کارشناسی ارشد رشته ژنتیک دازم و همچنین دو سال معلم ابتدایی بودم امکانش هست برای هر کدام از مهارت های بنده شعلی در عمان پیدا بشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در عمان نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  85. زهرا گفت:

    سلام من زبان انگلیسی ۳۰ درصد بلدم ، رشته مهندسی صنایع غذایی و غواصی به صورت تخصصی کار کردم به نظرتون امیدی برای کار هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکان مهاجرت رو دارید البته نیاز به اطلاعات بیشتر برای راهنمایی دقیقتر شما دارم
      لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید

  86. علی اصغر گفت:

    سلام وقت بخیر من از طریق یه آگهی تبلیغاتی تو برنامه دیوار با خبر شدم که راننده لیفتراک استخدام میکنن و به گفته خودشون با حقوقی معادل ۲۰۰۰دلار اسم شرکتشون هم ماهانه ولی من خیلی در شک هستم که دروغگو نباشن چون میگن هزینش هم ۸ تومنه و نصفشو اینجا میگیرن و نصفشو از حقوق ماه اول کم میکنن آیا میشه بهشون اعتماد کرد

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      شما باید بیشتر برررسی کنید که قرارداد کاری درستی برای شما مینویسن یا خیر
      بهتره که در این خصوص اون قرارداد کاری رو با یک وکیل در میان بگذارید تا شما رو از صحت و سقمش مطلع کنن
      ضمن اینکه باید کفیل شما هم بشن

  87. سینا صادقی گفت:

    سلام‌ خسته نباشید من یه دریا نوردم میخواستم ببینم وضعیت برایه دریا نوردان در عمان به چه‌صورت هست ایا میتوان اونجا به فکر کار بود

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بزرگوار ما میتونیم اقامت عمان رو براتون اخذ کنیم خودتون بایستی در عمان به دنبال کار باشید

  88. Amir mohammad گفت:

    سلام جناب بنده نیاز به یه مشاور دارم در خصوص مهاجرت به عمان اگر مشاور دارین لطفا با بنده تماس بگیرید…

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا با شماره مشاورین موسسه تماس بگیرید تا مشاوره ای در این خصوص دریافت کنید

  89. مهدي عماني گفت:

    همسر بنده يك آرايشگر ماهر با سابقه ٢٠ ساله هست و حدود ١٥ سال هم هست كه آمرزشگاه آرايشگري داره
    و خودم هم پايه يك دارم و نقاشي ساختمان هم حرفه ايي هستم و ادم فني هستم عمان براي ما چطوره

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      امکان مهاجرت به عمان را خواهید داشت
      اما کشورهای بهتری هم برای مهاجرت شما وجود داره

  90. میثم گفت:

    من یک کمک اشپز هستم برای کار در عمان باید چطور جویای کار باشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  91. محمد گفت:

    بنده باید چه کاری انجام بدم الآن تا شما برای من کفیل بگیرید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای کشور عمان خدمات اجرایی نداریم دوست عزیز
      در مقاله هم به این قضیه اشاره شده و صرفا برای اطلاع شماست

  92. کمال گفت:

    سلام.من مهندس عمران هستم و در مترو و تونل سابقه کار دارم.بیمه حدود 8سال ..تمایل به کار در کشورهای عربی از جمله عمان رو دارم.میخواستم ببینم شانس اشتغال در رشته و تخصص من در ان کشور فراهم هست یا باید دنبال شغلهای دیگری باشم.در امد من در ایران ماهانه بین 5تا6ملیون است

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این مورد را باید با جستجو در اینترنت مترجه شوید چون ما کاریابی برای این کشورها انجام نمیدیم

  93. محمد گفت:

    سلام و عرض خسته نباشی، من ۱۸ سالمه و در حوزه ی طراحی گرافیک کار می کنم؛ آیا برای من در حال حاضر فرصت شغلی موجود هست؟ ممنونم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  94. حمید گفت:

    سلام من ایرانی هستم و غرب زبان.فوق دیپلم نقشه برداری دارم و ۵سال سابقه کار.۲۸ساله…
    باید کجا مراجعه کنم واسه کار تو عمان؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  95. سیداسماعیل صادقیان گفت:

    سلام سلام من فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه دولتی صنعتی اصفهان دارم 42سالمه آیا برای من در کشورعمان تدریس در دانشگاه یا مدرسه یا کارهای مرتبط وجودداره؟
    بین دو زبان عربی وانگلیسی کدوم بیشتربه دردم میخوره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  96. مصطفی رضایی گفت:

    سلام بنده فروشنده و طلاساز و تعمیر کار طلا و جواهراتم با مدرک های بین المللی.۲۱ سال سن دارم مدرکم هم فوق دیپلم هست و مسلط به زبان انگلیسی.چطور میتونم در عمان در حرفه خودم مشغول به کار بشم؟هیچ آشنایی ندارم اما با توجه به حرفه و مهارتم نیازمند راهنمایی شما جهت کار در عمان رو نیاز دارم .ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  97. مسعود گفت:

    سلام . من متقاضی کار در کشور عمان هستم نقاش ساختمان هستم با بیست سال سابقه کار و جواز کسب و کارت مهارت کار دارم ، میخواستم بپرسم اگه تموم کارهای مهاجرتم به عمان رو انجام بدین چقدر از من حق الزحمه دریافت می‌کنید ؟؟ ممنون میشم اگه کامل جواب بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید و آزمون پرومتریک ما برای شما کفیل میگیریم

  98. محمد گفت:

    سلام
    خسته نباشین
    خودم مدرک لیسانس کامپیوتر دارم و کارمند بانک هستم
    همسرم تو کار کاشت مژه هست و 2تا مدرک بین المللی داره
    میخواستم بدونم شرایط کاری با رشته های ما چه جوریه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید و آزمون پرومتریک ما برای شما کفیل میگیریم

  99. میلادملک گفت:

    سلام وعرض ادب آیا برای رشته علوم آزمایشگاهی کار هست در عمان؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید و آزمون پرومتریک ما برای شما کفیل میگیریم

    2. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب لطفا با شماره های موسسه نماسبگیرید

  100. موسی گفت:

    سلام. زبان انگلیسی را تا چه سطح باید بلد باشیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما آیلتس ۶ به بالا باید داشته باشید

  101. رامین گفت:

    سلام ایا برای رانندگی بوردیزل کار هست یا جلوبندی سازی ماشین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  102. علی گفت:

    سلام، من دیجی هستم، برای کار در عمان باید چیکا. کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  103. حسین ویسی گفت:

    سلام برقکار ساختمان و تعمیرات موبایل کار کردم و کاملا مسلط هستم شما میتونید کفیل بگیرید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونیم

  104. jalil گفت:

    سلام
    وضعیت کار در کشور عمان برای کار تاسیسات مثل نصب و تعمیر کولرگازی و لوله کشی و پکیج و… چطوره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  105. محمد گفت:

    با سلام.در رشته های مهندسی آب و فاضلاب و حسابداری هم در عمان موقعیت کار خوب هست؟برای استخدام کار در عمان هم شما همراهی میکنیم فرد را؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  106. سحر امیری گفت:

    با سلام
    استخدام به عنوان هیات علمی در دانشگاه ها چگونه است؟ اینجانب دکترای شیمی از دانشگاههای معتبر تهران دارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. بهتاش گفت:

        سلام بنده مهندس عمران
        با ۱۵ سال تجربه کار دفتر فنی و سرپرست کارگاهی در پروژه های نفتی گازی جنوب کشور،مسلط به نقشه های انگلیسی پالایشگاهها،متمایل به کار در کشورهای عربی مخصوصا عمان،میتونین راهنمایی فرمایید

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          برای کار در کشورهایی چون عمان نیاز به کارفرما و کفیل دارید
          اما شرایطتون برای کاردر خیلی کشورهای دیگه بهتره به نظر
          پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  107. غ.ن گفت:

    سلام ، وضعیت کار برای دامپزشکان چطور هست ؟ درامد و جایگاهشون ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از طریق سایت های کاریابی جستجو کنید

  108. مهدیه گفت:

    امکان کار برای مربی باشگاه چطوره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

    2. الهام گفت:

      سلام شرایط درامدی رشته علوم آزمایشگاهی با ۱۱ سال سابقه کار و مدرک دکتری بیوشیمی در عمان چقدر است؟
      آیا با نسبت هزینه زندگی در عمان شرایط مناسبی است؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام بستگی داره به شرکتی که برای اون کار می کنید ولی درآمد گسترده شما می تونه از 1100 تا 2000ريال عمان در ماه باشه که با توجه به این که شما دکترای این رشته رو دارید و سابقه کارتون می تونیم بگیم که حداقل درآمد شما به حدود 1700 تا 1800ريال افزایش پیدا می کنه

  109. حسن گفت:

    سلام.. من تو زمینه انواع نون و شیرینی و رستوران و فست فود هم تخصص و هم مدرک دارم.. بازار کار برای این شاخه نون و شیرینی یا خوراکی چطوره و چقدر میشه ازش در ماه تقریبا درآورد؟ ممنون میشم ایمیل کنید برام

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  110. مختار گفت:

    باسلام.من شغلم خدمات لاستیک است آیا میتوانم درمان اقامت کاری بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب اگر منظورتو ویزای کار قطر هست باید شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  111. K گفت:

    با سلام
    ایا کشور عمان برای کار قالبندی و ارموتور بندی خوبه؟
    برای ویزا از کجا باید اقدام کنیم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  112. موسوی گفت:

    سلام ، وقتتون بخیر ، من لیسانس پزشکی هسته ای دارم ، ۵ سال سابقه کار دارم ، میخواستم بدونم شرایط کاری رشته من در عمان به چه صورت هست؟ میتونم برای مهاجرت اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و برای اطلاع از بازار کار عمران باید از طریق اینترنت جستجو کنید

  113. ساره گفت:

    سلام وقت بخیر
    حقوق ۸۰۰ ریال برای هزینه زندگی خانواده سه نفره در ابتدای مهاجرت آیا خوبه؟ البته بصورت موقت تا شاغل شدن نفر دوم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این بستگی به شیوه زندگی شما داره میتونید از ریز هزینه ها در مقاله با مطلع شوید

  114. محمدرضا گفت:

    باسلام.
    من مهندس مکانیک هستم با ۱۳سال سابقه کاری در زمینه خودرو.دارای مدارک بین المللی رنو وهیوندای.
    شرایط کار و درآمد برای من به چه شکلی هست؟؟
    اصلا در زمینه خودرویی چه مهندسی وچه فنی وتعمیراتی نیاز دارند؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  115. علیپور گفت:

    ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

  116. سعید گفت:

    سلام و متشکر از شما و سایتتون
    همسرم دکتری مشاوره و راهمایی و دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی ایران و من هم کارشناس ارشد روانشناسی هستم. می خواستم بدونم ایا در حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده بازار کار در عمان چطور و میزان درامدش چقدره

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و برای اطلاع از بازار کار روانشناسان باید از طریق اینترنت جستجو کنید

      1. جلیل گفت:

        سلام و عرض ادب
        به من یک پیشنهاد کاری در عمان با حقوق ماهانه ۷۵۰ ریال و با محل اقامت و بیمه و یک بلیط رفت و برگشت سالانه شده است .
        ممنون میشوم اگر بگویید ایا این حقوق برای عمان و زندگی در آن خوب است یا نه.
        و در چه سطحی میشود بااین حقوق زندگی کرد.
        ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          بستگی به شغلتون هم داره که این درآمد کمتر از میانگین اون شغله یا خیر.
          ولی این حقوق به طور کلی برای زندگی در عمان معقول و متوسط محسوب میشه

  117. درمورد خرید دستگاه بدنسازی گفت:

    سلام
    درمورد خرید دستگاه بدنسازی
    راهنمایی می خواستم

    یا اگر ممکنه یک صفحه از ساییتون رو که در مورد خرید بدنسازی و راهنمای خرید مطلب نوشتین معرفی کنید

    درضمن سایتتون فوق العادست

    دوباره به سایتتون میام و
    منتظر پاسخ هستم

    با تشکر از سایت خوبتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه همچین خدماتی برای خرید وسابل دنسازی نداریم، از تعریف شما سپاسگذارم

  118. امیر.ج گفت:

    با سلام.
    اینجانب ۳۵ ساله به زبانهای انگلیسی، ترکی و فارسی تسلط دارم، آیا عمان را برای مهاجرت به اینجانب پیشنهاد میکنید؟
    منتظر جواب شما هستم.
    ترجیحا ایمیل کنید.
    متشکرم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ، باید آزمون پرومتریک بدین وسلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  119. فتحی گفت:

    سلام با تشکر از مطالب مفید شما. من ارشد پرستاری با ۹ سال سابفه و ۳۶ سال امکان دریافت ویزای کاری برای عمان رو دارم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و شما باید آزمون پرومتریک را در عمان امتحان بدین

  120. شایان گفت:

    سلام من فایتر (مبارز)در رشته موی تای یا بوکس تایلندی و کیک بوکسینگ در حال حاضر تایلند در سازمان معتبر mxبازی میکنم که معتبرترین سازمان این ورزش در دنیا محسوب میشه .و دارنده چندین کمربند طلای کشوری و بین المللی هستم.

    میخواستم ببینم میتونم با این مدارکم اقامت ورزشی در این کشور بگیرم؟؟
    تروخدا جواب بدید لطفا

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  121. کاظم گفت:

    سلام بنده تکنسین برق هستم و مهارت کامل در تولید نوشابه و ابمعدنی را دارم آیا کار مناسبی د کارخانجات عمان برایم پیدا میشود؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  122. Amir گفت:

    با سلام..
    ببخشید با مدرک مترجمی زبان انگلیسی شغل مناسبی پیدا میشه در عمان ؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم و رشته شما خوب هست

  123. محمد گفت:

    سلام جهت تعمیرات دستگاهای ورزشی در باشگاهای تناسب اندام آیا عمان کشور مناسبی هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

      1. سلام وقت بخیر میتونم بپرسم حقوق یک کارشناس حسابداری با شیش سال سابقه ی کار و مسلط به زبان عربی در عمان حداقل چقدر است ؟؟؟

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          به طور کلی شما در هر رشته ای که مشغول به فعالیت هستید در کشور عمان حداقا 5 الی 6 برابر حقوقی که در ایران دریافت میکردید رو دریافت خواهید کرد

  124. سیما گفت:

    باسلام.وقت بخیر.همسر بنده تقریبا 15 سال سابقه جوشکاری درجه یک برق و آرگون مخازن بزرگ نفتی در شرکتهای بزرگ نفت و حفاری اهواز رو با مدارک بین المللی دارن.مدرک مهندسی بازرسی جوش رو هم دارن .و همچنین سابقه کار با مدرک در زمینه کرکره برقی به صورت تخصصی انجام میدن.قصد اقامت در عمان رو داریم؟میشه بفرمایین امکانش هست؟اگر هست درآمدشون به چه صورته چه در زمینه کرکره برقی چه در زمینه جوشکاری.ممنونم از حسن توجهتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید

  125. جعفر گفت:

    سلام. اینجوری که تقریبا نصف حقوق صرف اجاره منز ل میشه. درسته؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بستگی به منطقه سکونتتون داره

      1. امیر گفت:

        سلام من تکنسین و نصاب کولر گازی و تاسیسات سیستم گرمایشی سرمایشی هستم میخواستم بدونم چقدر در باب این کار به من حقوق پرداخت میشود

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در کارهای فنی و تخصصی، توانمندی شخصی شما اولویت اول در تعیین دستمزدتون هست ولی می شه گفت که از 350ريال در ماه شروع میشه

  126. محمدمهدی گفت:

    سلام حقوق یک شاگرد ارایشگاه در ماه چنداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *