هزینه زندگی

هزینه زندگی در نووسیبریسک

هزینه زندگی در نووسیبریسک

افرادی که قصد مهاجرت به روسیه را دارند و می خواهند در شهر نووسیبریسک زندگی کنند، هزینه زندگی در نووسیبریسک را مورد بررسی قرار میدهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت های موفق در زمینه مهاجرت، سعی دارد اطلاعات افراد را در رابطه یا هزینه زندگی در نووسیبریسک افزایش دهد. پس اگر قصد دارید وارد این کشور شوید و اقامت داشته باشید مقاله تنظیمی از سوی محققان این موسسه را مطالعه نموده و به اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص دست یابید تا بتوانید بهترین و ایده آل ترین گزینه مهاجرت را مطابق با شرایط مالی خود در جهت تضمین آینده شغلی و تحصیلی و زندگی خود انتخاب نمایید.

  •  شرایط زندگی در نووسیبریسک در روسیه چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های فعالی در نووسیبریسک وجود دارد؟
  • آیا این شهر از شهرهای گرانقیمت روسیه است؟
  • شرایط کار در این شهر چگونه است؟

درباره شهر نووسیبریسک

این شهر بعد از شهر مسکو و شهر سن پترزبورگ به عنوان سومین شهر بزرگ در روسیه شناخته می شود. مساحت این شهر 503 کیلومتر مربع می باشد. در این شهر حدودا 1567000 نفر زندگی می کنند. شهر نووسیبریسک در منطقه جنوب شرقی سیبری قرار گرفته است. نووسیبریسک نخستین شهر در منطقه سیبری می باشد که به سیستم مترو مجهز شد. این شهر مرکز صنعتی بزرگی می باشد. در این شهر حدودا 214 شرکت متوسط و بزرگ صنعتی وجود دارد. این موسسات بیش از دو سوم محصولات صنعتی شهر نووسیبریسک را تولید می کنند. صنایع پیشرو در این شهر به شرح زیر می باشد:

  • سوخت هسته ای
  • هوا فضا
  • ژنراتورهای برق آبی و توربو
  • ماشین آلات نساجی
  • تولید قطعات متالوژی و الکترونیک
  • ماشین آلات کشاورزی

شهر نووسیبریسک به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی، مرکز صنعتی، مرکز علمی، مرکز حمل و نقل، مرکز تجاری و مرکز صنعتی در کشور روسیه می باشد. این شهر دارای مرکز حمل و نقل می باشد که سیبری، شرق دور و آسیای مرکزی را با قسمت اروپایی در کشور روسیه متصل می نماید.

امکانات زندگی در شهر نووسیبریسک

در شهر نووسیبریسک یک بندر بسیار مهم در رودخانه اوب وجود دارد. همچنین راه آهن در شهر قرار گرفته است، صنایع اصلی که در این شهر وجود دارد شامل تولید برق، ماشین سازی، مواد غذایی و متالوژی می باشد. اگر بخواهیم به جاذبه های این شهر اشاره کنیم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • کلیسای الکساندر نوسکی
  • ایستگاه راه آهن نووسیبریسک
  • پل مترو نووسیبریسک که در طول رودخانه قرار گرفته است، این پل به عنوان بلند ترین پل معلق جهان شناخته می شود
  • خانه Stokvartirny که توسط معمار معروفی با نام Kryuchkov ساخته شده است

امکانات زندگی در شهر نووسیبیرسک

هزینه زندگی در نووسیبریسک در 2024

شهر نووسیبریسک در قیاس با مسکو و سن پترزبورگ ارزان تر است. با این حال هزینه زندگی در این شهر نیز بستگی زیادی به سبک زندگی و محله ای است که فرد برای اقامت انتخاب می نماید. مثلا در حالی که هزینه زندگی در نووسیبریسک در 2024 برای یک نفر به طور کلی بین 550$ تا 700$ (دلار آمریکا) است، دانشجویان می توانند این هزینه را به ماهانه 450$ (دلار آمریکا) هم کاهش دهند.

هزینه اجاره آپارتمان جهت زندگی در نووسیبریسک

عمده ترین هزینه در غالب کشورهای دنیا اجاره مسکن است. همان طور که می دانید هزینه های مربوط به اجاره آپارتمان با توجه به نوع مسکن و منطقه متفاوت می باشد. اما به صورت کلی می توانیم به موارد زیر جهت اجاره مسکن در این شهر اشاره نماییم:

نوع آپارتمانمبلغ (دلار آمریکا)
هزینه ماهانه جهت اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر
$330
هزینه ماهانه جهت اجاره خانه یک خوابه در حومه شهر$210

همان طور که مطالعه کردید در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعاتی در رابطه با هزینه زندگی در نووسیبریسک در اختیار متقاضیان قرار دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارد اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت به روسیه و اقامت روسیه در اختیار متقاضیان قرار دهد. چرا که روسیه یکی از پرمتقاضی ترین کشورهای دنیا است و به دلایل مختلف از جمله کم هزینه بودن تحصیل و زندگی در آن علاقمندان زیادی دارد.

4.2/5 - (9 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *