مهاجرت

وکیل مهاجرت اتریش

وکیل مهاجرت اتریش

در هریک از زمینه های مهاجرتی از جمله اخذ اقامت و تابعیت اتریش، وکیل مهاجرت اتریش می تواند به متقاضیان از مرحله استارت تا مرحله پایان کمک کند. مشاوره ها و راهنمائی های این وکیل راهگشای متقاضیان در امر مهاجرت به اتریش بوده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می شود. لازم است بدانید که روش های مختلفی با شرایط متفاوت جهت مهاجرت به کشور اتریش وجود دارد. روش های مذکور هر یک پیچیدگی های حقوقی خاص خود را داشته و بدون راهنمائی یک وکیل ماهر شانس موفقیت متقاضیان کاهش یافته و حتی ممکن است به ریجکت پرونده آنها منجر گردد. واقعیتی که آمار ریجکتی پرونده مهاجرتی متقاضیان بدون وکیل گویای آن می باشد.

  • چگونه می توان برای مهاجرت به اتریش وکیل مهاجرتی گرفت؟
  • وظایف وکیل مهاجرتی به کشور اتریش چیست؟
  • وکیل مهاجرتی چگونه می تواند به افراد در اخذ اقامت دائم اتریش کمک کند؟
  • روش هایی که وکیل مهاجرتی از طریق آن تابعیت اتریشی برای افراد درخواست می کند چیست؟
  • مدارک لازم برای مهاجرت به اتریش 2023 چیست؟

مهاجرت به اتریش از طرق مختلفی مثل تحصیل، کار، سرمایه گذاری و… امکان پذیر است. در هر یک از روش های فوق، وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمائی و ارائه مشاوره های تخصصی به هموطنانی هستند که مایل مهاجرت به اتریش می باشند.

مزیت مهاجرت به اتریش

اتریش کشوری توسعه یافته و صاحب یکی از قدرتمندترین اقتصادهای دنیا است. شرایط کاری در این کشور ایده آل است به طوری که سبب شده دولت اتریش به دنبال جذب نیروی متخصص خارجی باشد و به همین دلیل ویزایی تحت عنوان ویزای جستجوی کار صادر کند. با اخذ این ویزا دیگر ضرورتی ندارد افراد از همان ابتدا و پیش از حضور در خاک اتریش پیشنهاد شغلی داشته باشند. این در حالی است که برای ورود به غالب کشورهای دنیا به منظور کار داشتن پیشنهاد شغلی ضروری است به همین دلیل است که بسیاری افراد برای مهاجرت به سوئیس، سوئد و غیره ابتدائا از راه تحصیل وارد می شوند. در جدول ذیل نرخ بیکاری در اتریش و چند کشور دیگر در سال 2023 مقایسه شده است:

نام کشورنرخ بیکاری
اتریش%6
آلمان%5.5
هلند%3.8
مجارستان%3.7
سوئد%6.5
کانادا%5.2
ترکیه%10.1

وکیل مهاجرت و انواع روش های مهاجرتی به اتریش

اتریش را می توان سرزمین امکانات نامید. چراکه هر قشری از مهاجران (دانشجویان و محصلان، کارگران و کارآفرینان، تجار وسرمایه گذاران) بسته به شرایط خود می توانند به این کشور مهاجرت کرده و اقامت (موقتی یا دائمی) آن را دریافت کنند. دولت اتریش نیز برای هر یک از این افراد با توجه به اهداف آنها ویزاهای خاصی اعطاء می کند. ویزای توریستی، تحصیلی، ویزای کاری اتریش، ویزای سرمایه گذاری، ویزای خانوادگی اتریش و… از جمله این ویزاها می باشد. بر این اساس، این ویزاها برا اساس شرایط اقامتی آنها به دو نوع ویزای شنگن اتریش (ویزای C) و ویزای ملی اتریش (ویزای D) دسته بندی می شود. در مطالب زیر می توان با شرایط و ویژگی های هر یک از ویزاهای فوق آشنا شد:

  • ویزای شنگن اتریش: ویزایی مختص اهداف و امور توریستی، درمانی، بیزنس و… که دارنده آن به اقامت تا 3 ماه نیازمند باشد
  • ویزای ملی اتریش: ویزای مختص کارگران و دانشجویان خارجی که دارندگان آن می توانند در اتریش از 3 ماه تا حتی 1 سال نیز زندگی بکنند و جز ویزاهای بلند مدت طبقه بندی می شود

وکیل مهاجرتی علاوه بر آشنا سازی متقاضیان با شرایط هر یک از ویزاهای مذکور آنها را در جمع آوری اسناد و مدارک لازم و ضروری راهنمائی کرده و در تمامی مراحل و قدم به قدم به آنها کمک می کنند. وکیل مهاجرتی در مرحله جمع آوری و تهیه مدارک، ترجمه مدارک، تایید مدارک، ارسال مدارک، تعیین وقت سفارت، انجام مصاحبه و… به متقاضیان کمک می کند.

وکیل مهاجرت و انواع روش های مهاجرتی به اتریش

وکیل مهاجرت برای اخذ اقامت دائمی اتریش در 2021

کارگران ماهر خارجی که قصد اخذ اقامت دائم (PR) اتریش را داشته و در فکر مهاجرت خانوادگی هستند می توانند کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش برای خود و کارت قرمز- سفید- قرمز پلاس را برای خانواده خود درخواست کنند. این کارت به دارنده آن اجازه اقامت تا 24 ماه در اتریش را با قابلیت تمدید می دهد. مطابق قانون کشور اتریش 2023، افراد زیر صلاحیت اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز را دارند:

  • کارگران خیلی ماهر
  • کارگران ماهر در لیست مشاغل مورد نیاز
  • کارگران کلیدی دیگر
  • فارغ التحصیلان کالج ها و دانشگاه های اتریشی
  • کارگران کلیدی خویش کارفرما
  • موسسان استارت آپ

در این زمینه وکیل مهاجرت اتریش به متقاضیان کمک می کند تا شرایط آنها را با شرایط عمومی زیر جهت صدور ویزاهای اقامت اتریش وفق داده و با نهایت سرعت و دقت کامل به این نوع اقامت دست یابند:

آیتم هاشرایط و الزامات
تمکن مالی کافیبرای یک نفر: 966.65€ (یورو)
برای زوجین: 1472.00€ (یورو)
برای هر فرزند اضافی: 149.15€ (یورو)
پوشش بیمه سلامتبا پوشش خدماتی بیش از 30000€ (یورو)
سکونت در اتریشبا ارائه سند خانه یا اجاره نامه
عدم سوء پیشینهبا ارائه گواهی عدم سوء سابقه کیفری

وکیل مهاجرت برای اخذ تابعیت اتریش

از جمله خدمات مشاوره وکیل مهاجرت اتریش اخذ تابعیت اتریش برای متقاضیان می باشد. در اتریش، قانون ناظر بر اعطای تابعیت اتریشی Staatsbürgerschaftsgesetz نام دارد که مبنا و اصل آن اصل خون یا Jus sanguinis می باشد. این اصل نیز مبین آن است که اعطای شهروندی اتریش بدون توجه به مکان تولد و صرفا بر اساس ملیت والدین به افراد اعطاء می شود. بنابراین تولد در خاک اتریش به معنای اعطای اتوماتیک تابعیت اتریش به افراد نمی باشد. وکیل مهاجرت اتریش از چند طریق زیر می تواند به افراد در جهت اخذ تابعیت اتریشی و پاسپورت این کشور کمک کند:

راه های اخذ تابعیت اتریش

وکیل مهاجرت اتریش از طریق ازدواج می تواند به متقاضیان کمک کند به شرطی که از مدت ازدواج حداقل 5 سال گذشته باشد و متقاضی همسر بایستی به مدت حداقل 6 سال با مجوز اقامتی (Niederlassungsbewilligung) در کشور اتریش زندگی بکند. همچنین وکیل مهاجرتی می تواند از طریق کار و سرمایه گذاری نیز برای متقاضیان تابعیت اتریشی درخواست کند بشرطی که از مدت اقامت فرد حدود 10 سالی گذشته باشد. تولد نیز روش مهاجرتی سریع و آسان دیگری است که متقاضیان می توانند با راهنمای یک وکیل ماهر تابعیت ارزشمند اتریشی را به دست آورند.

وظایف وکیل مهاجرتی اتریش

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، وکیل مهاجرتی به متقاضی در جهت اخذ اقامت و تابعیت کشور اتریش کمک کرده و باعث صرفه جوئی در هزینه ها و زمان متقاضیان می گردد. فرآیند مهاجرت به اتریش به این راحتی نیست و دانشجویان، کارگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی بایستی با سختی ها و مشکلات اخذ ویزای مهاجرتی اتریش آشنا شوند. آنها همچنین بایستی بدانند که در این مسیر تنها نیستند و مشاوره با وکلای مهاجرتی می تواند حلال و راهگشای مسائل حقوقی و مهاجرتی آنها باشد به همین دلیل توصیه ما به هموطنان عزیزی که قصد مهاجرت به اتریش را دارند این است که با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *