ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی هلند

ویزای تحصیلی هلند

ویزای تحصیلی هلند منجر به اخذ کارت اقامت موقت و سپس دائم در خواهد شد. بلافاصله پس از پذیرش در دانشگاه انتخابی، می توان درخواستی برای اخذ ویزای اقامت طولانی هلندی (MVV) داد. مدارک لازم برای ویزای دانشجویی هلند، تمکن مالی ویزای تحصیلی هلند، هزینه ویزای تحصیلی هلند و شرایط ویزای دانشجویی هلند در سال 2024 را در این محتوا بررسی خواهیم کرد.

اینفوگرافیک ویزای تحصیلی هلند

برای تحصیل در هلند نیاز ویزای تحصیلی دارید، در این مقاله نحوه دریافت ویزای دانشجویی هلند و شرایط تحصیل در این کشور را با هم بررسی می کنیم. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص ویزای تحصیلی هلند توضیحاتی ارائه شده است.

شرایط ویزای تحصیلی هلند در سال 2024

در حال حاضر اخذ ویزای تحصیلی هلند یکی از شرایط بسیار مناسب برای دانشجویان ایرانی را داراست. هلند کشوری پیشرفته در بخش آموزش و پرورش می باشد و دانشگاه های آن در رده بندی 200 دانشگاه اول دنیا قرار دارند. این کشور در بخش صدور ویزا و اجازه اقامت دانشجویان بسیار عالی عمل می کند و سرمایه زیادی را نیز از این طریق برای کشور خود فراهم می آورد. شرایط ویزای دانشجویی هلند بسیار مناسب است. در واقع در سال 2024 هلند جزو کشورهایی است که برای ایرانیان ویزای تحصیلی هلند و همچنین در غالب موارد ویزای همراه صادر می کند.

برای مشاوره رایگان در باب ویزای دانشجوبب هلند فرم زیر را تکمیل کنید:


اخذ ویزای تحصیلی هلند

ویزای دانشجویی هلند منجر به اخذ کارت اقامت موقت و سپس دائم در این کشور خواهد شد. بلافاصله پس از پذیرش و پذیرش در دانشگاه انتخابی خود، می توان درخواستی برای اخذ ویزای اقامت طولانی هلندی (MVV) داد. پس از اعمال، بررسی شرایط و اعلام نتایج تا 90 روز زمان نیاز دارد. البته اگر چه دانشگاه های هلند بدون داشتن مدرک زبان نیز در غالب موارد پذیرش می دهند اما شانس ویزا شدن بدون مدرک زبان بسیار پایین است. بنابراین یکی از دلایل ریجکتی ویزای تحصیلی هلند نیز می تواند عدم ارائه مدرک زبان و یا ارائه مدرک نامعتبر باشد. ناگفته نماند که در کشور هلند نیز برای متقاضیان 3 نوع ویزای دانشجویی هلند به صورت زیر صادر می شود:

3 نوع ویزای تحصیلی هلند

ویزای تحصیلی هلند بدون مدرک زبان

آیا اخذ ویزای دانشجوی در هلند بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟ شانس دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی هلند صرفا برای دوره زبان مقدور نیست، اما می توان با ارائه آیلتس سطح پایین تر برای اخذ ویزا شانس خود را بالا برد. در ادامه شرایط دریافت ویزای دانشجویی هلند را بررسی می شود. گام ها و مراحل اصلی برای گرفتن ویزای دانشجویی هلند در سال 2024 به شرح ذیل است:

مراحل اصلی برای گرفتن ویزای دانشجویی هلند

پس از پذیرش گرفتن از یک دانشگاه در هلند، برای دانشجویی اقدام می شود. در صورتی که درخواست پذیرفته شود، فرد متقاضی باید به سفارت هلند برود. پس از مراجعه به سفارت و تحویل مدارک لازم باید MVV (ویزای تحصیلی هلند نوع D) را اخذ کند.

ویزای تحصیلی هلند برای مدارس

ویزای تحصیلی هلند برای مدارس نیز اعطا می گردد. دانش آموزان می توانند با معدل خوب در صورت اخذ پذیرش اقدام کنند. ترجمه مدارک هویتی و تحصیلی از موادر قابل درخواست برای ویزای دانشجویی هلند برای مدارس می باشد. آموزش اجباری در مدارس از سن 5 تا 16 سالگی اجباری می باشد. دبستان های کشور هلند دارای 8 مقطع می باشد که با نام groepen شناخته می شود. در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امکان وجود دارد که به صورت تقدیبا رایگان در بهترین مدارس هلند مشغول به تحصیل شوند. داشتن معدل بالا از الزامات است. متقاضیان تنها با مبلغ حدودی 200€ (یورو) و تقریبا هزینه دیگری پرداخت نمی نمایند.

ویزای تحصیلی هلند برای مقطع کارشناسی

اخذ ویزای تحصیلی هلند برای مقطع کارشناسی که معمولا 3 سال طول این دوره می باشد در طیف گسترده ای از رشته ها قابل ارائه می باشد. اخذ ویزای تحصیلی هلند برای مقطع کارشناسی در طیف گسترده ای از رشته امکان پذیر است. تمرکز دوره ها جهت اخذ ویزای دانشجویی هلند بر فراهم کردن مهارت های لازم برای شغل در یک زمینه خاص است. دانشجو بعد از اخذ مدرک لیسانس در بهترین دانشگاه های هلند می تواند در مقطع کارشناسی ارشد ثبت نام  و یا در رشته تحصیلی خود شروع به کار کند. هزینه دوره های لیسانس در هلند به میزان €6000 الی 15000€ (یورو) است.

ویزای تحصیلی هلند برای مقطع کارشناسی ارشد

اخذ ویزای تحصیلی هلند در مقطع کارشناسی ارشد یک سال به طول می انجامد و نیاز به آیلتس 6.5 می باشد. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در رشته های مختلفی برای دانشجویان مهیا می باشد. شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در هلند به میزان €8000 الی 20000€ (یورو) است.

ویزای تحصیلی هلند برای مقطع دکتری

اخذ ویزای تحصیلی هلند در مقطع دکتری مستلزم گذراندن 4 سال تحقیقات اصلی و نوشتن پایان نامه است. حداقل آیلتس مورد نیاز برای تحصیل در مقطع دکترا 6.5 است. دانشجویان دکتری که متقاضی ویزای تحصیلی هلند در یک داشنکده یا مرکز تحقیقاتی می باشند. ویزای تحصیلی هلند در مقطع دکتری طرفدار زیادی دارد.

هزینه تحصیل در هلند

هزینه های مربوط به IND از دیگر موارد حائز اهمیت است. هزینه های مربوط به IND بدین صورت می باشد:

تحصیل (تمام مقاطع تحصیلی)هزینه ها به یورو
اولین درخواست یا تغییر در هدف اقامت€171
وضعیت دارنده اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا در یک کشور عضو دیگر اتحادیه اروپا€171
توسعه€171

هزینه زندگی در هلند برای دانشجویان ماهیانه حدود 1500€ (یورو) می باشد. نمودار توزیع هزینه های زندگی در این کشور سال 2024  از قرار ذیل می باشد:

نمودار توزیع مخارج دانشجوئی در هلند

 

 

 

اقامت با ویزای تحصیلی هلند

به هر صورت، مهاجرت تحصیلی به هلند با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور شروع می شود. و سپس دانشجویان وارد فاز درخواست ویزای تحصیلی هلند (تایپ D) می شوند. ولی با اخذ ویزای دانشجویی هلند کار دانشجویان به اتمام نمی رسد. بلکه دانشجویان پس از اخذ ویزا دانشجویی هلند و ورود به خاک این کشور وارد مرحله پایانی فرآیند مهاجرتی خود یعنی مرحله اخذ اقامت تحصیلی می شوند. بنابراین مهاجرت دانشجویان در 2024 از سه مرحله زیر تشکیل می شود:

مراحل دریافت اقامت دانشجویی در هلند

مجوز اقامت با ویزای دانشجویی هلند

افرادی که تمایل به تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی هلند دارند ابتدا نیاز به دریافت مجوز اقامت تحصیلی دارند. برای اخذ ویزای تحصیلی هلند می بایست نشان داد فرد از پس هزینه ها برمی آید. این میزان درآمد یا تمکن مالی بستگی به این دارد که تحصیل فرد چه مقدار به طول انجامد. اگر در دانشگاه مورد نظر دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی یا هلندی تدریس می شود و فرد نتوانسته مدرک زبان خود را تکمیل کند می تواند یک دوره حداکثر 12 ماهه آماده سازی برای شروع به تحصیل قبل از ورود به دانشگاه را طی کند. حتی با داشتن مدرک کارشناسی و تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع ارشد نیز این امکان وجود دارد که یک دوره حداکثر 12 ماهه زبان را پشت سر بگذارد.

اعتبار کارت اقامت هلند

اعتبار کارت اقامت تحصیلی که با ویزای تحصیلی بهند اعطاء می گردد، با طول دوره تحصیل شما برابر است. به عنوان مثال در صورتی که شما دوره 4 ساله لیسانس پذیرش گرفته باشید کارت اقامت شما نیز 4 ساله صادر خواهد شد و در صورتی که طول تحصیل شما در این کشور نیاز بیشتر شود و یا شما بخواهید در مقاطع بالاتر در همان دانشگاه یا موسسه آموزشی و یا موسسه دیگری ادامه تحصیل دهید به راحتی از طریق درخواستی که همان موسسه آموزشی به اداره مهاجرت ارسال میکند می توانید کارت اقامت خود را تمدید کنید. جهت اطلاعات در این زمینه به اقامت هلند مراجعه کنید.

مراحل و روند درخواست مجوز اقامت هلند

پیش از اخد مجوز اقامت باید مراحل مربوطه سپری شود که عبارتند از:

برای سفر به هلند باید مجوز اقامت موقت (mvv) این کشور را کسب نمود. mvv استیکر یا برچسبی است که سفارت هلند در پاسپورت وارد می کند. برخی از کشورها نیازی به مجوز اقامت موقت یا mvv نخواهند داشت. فقط موسسات آموزشی که با IND موافقت کرده باشد و در فهرست موسسات شناخته شده قرار داشته باشند می توانند مجوز اقامت تحصیلی را ارسال کنند. لذا درخواست مجوز اقامت تحصیلی را برای IND ارسال می کنند و IND هزینه های خود را از موسسه آموزشی که فرد را پذیرش کرده دریافت می کند.

دریافت و بررسی مدارک ویزای تحصیلی هلند

موسسه آموزشی تایید نامه ای را دریافت می کند که نشان می دهد مدارکی را که برای IND ارسال شده است دریافت کرده است. همچنین تاریخ دریافت و تاریخ بررسی مدارک در آن ذکر شده است و IND صحت مدارک ارسالی را بررسی خواهد کرد. مرحله تصمیم گیری: در این مرحله IND بررسی می کند که آیا فرد و موسسه آموزشی خود تمام شرایط لازم برای کسب مجوز اقامت موقت را برآورده کرده اند یا خیر. مرحله تصمیم گیری IND معمولا 60 روز به طول می انجامد.

تصمیمرویه
تصمیم مثبت INDاگر فرد و موسسه آموزشی خود را با تمام شرایط تطبیق دهند مجوز mvv و اجازه اقامت خواهند گرفت و موسسه آموزشی نامه ای را که حاوی این تصمیم است دریافت می کند.
تصمیم منفی INDاگر فرد یا موسسه آموزشی شرایط کسب مجوز را فراهم نکنند مجوز mvv و اجازه موقت را دریافت نخواهند کرد و IND این تصمیم را به موسسه آموزشی ارسال می کند. فرد و موسسه حق اعتراض علیه این تصمیم را خواهند داشت.

دریافت MVV در هلند در سال 2024

در سال 2024 از اداره هلند که موسسه آموزشی فرم درخواست را برایشان ارسال کرده mvv دریافت می کند. برای دریافت آن حداکثر 3 ماه فرصت وجود دارد و گذرنامه باید حداقل 6 ماه از زمان دریافت mvv اعتبار داشته باشد. پس از آن از فرد می خواهند که اطلاعات بیومتریک خود را ارائه دهد که شامل ویژگیهای فردی مانند عکس و اثر انگشت می باشد.

این مجوز 90 روز معتبر است و اعتبار آن داخل استیکر mvv وجود دارد که به دو صورت است:

  • تاریخ در مجوز mvv موثر و معتبر است.
  • یا تاریخ پایان در آن آمده و دیگر mvv معتبر نیست.

با mvv می توان به کشورهای حوزه شنگن نیز سفر کرد. همانطور که مشاهده می شود اخذ اقامت تحصیلی در هلند پیچیدگی های زیادی دارد. لازم به ذکر است پس از ورود به هلند، باید در پایگاه اطلاعات شهرداری (BPR) اطلاعات مربوط به محل سکونت ثبت شود.

مجوز اقامت IND هلند

مجوز اقامت ظرف 2 هفته پس از تصمیم مثبت IND آماده می شود. IND نامه ای برای موسسه آموزشی ارسال می کند که در آن مشخص شده است فرد چه زمانی می تواند برای دریافت مجوز اقامت اقدام کند. برای این کار فرد باید یک قرار ملاقات آنلاین با IND برقرار کند. در این قرار بررسی کند آیا اطلاعات در مورد مجوز اقامت وی که بر روی میز IND قرار گرفته صحیح است یا خیر. اگر چیزی نادرست بود یکبار به کارکنان IND اطلاع دهد.

آزمایش های پزشکی ویزای تحصیلی هلند

تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی هلند 2024 چقدر است؟

یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای تحصیلی هلند 2024 ارائه صورت حساب بانکی معتبر است تا از ین طریق متقاضی بتواند تمکن مالی اش برای اقامت و تحصیل در هلند را اثبات کند. طبق قوانین فعلی کشور هلند نیز تمکن کافی برای اخذ ویزای دانشجویی هلند برای یک دانشجوی خارجی ماهیانه در حدود €850 (یورو) می باشد. در ضمن حداقل پوشش بیمه مسافرتی دانشجو نیز بایستی در حدود €30000 (یورو) باشد.

آزمایش های پزشکی ویزای تحصیلی هلند

آزمون آزمایش سل را باید 3 ماه بعد از دریافت مجوز اقامت انجام داد. در برخی موارد نیازی به انجام این آزمون نیست. طبق لیستی که تهیه شده است فهرست کشورهایی که نیازی به انجام این آزمون ندارد آورده شده که ایران نیز جزء این لیست می باشد. این بدین معناست که اتباع ایرانی برای ورود به هلند نیازی به انجام آزمایش بیماری سل نخواهند داشت.

اگر کسی صرفا برای تحصیل به هلند نقل مکان کرده و کمتر از 30 سال سن داشته باشد نمی تواند از بیمه درمانی و بهداشتی هلند استفاده کند و باید از بیمه درمانی کشور خود استفاده نماید. ولی در صورتی که در کنار تحصیل داوطلب کار پاره وقت شود و بخواهد بعد از ساعات تحصیل به کار مشغول شود نیاز به یک بیمه درمانی اولیه با بیمه گر هلندی دارد. پیش از مهاجرت به هلند انجام این پروسه کاملا الزامی است و متقاضیان باید این مسیر را طی کنند.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی هلند

برای اخذ ویزای تحصیلی هلند یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز نامه پذیرش دانشگاه است. برای اخذ پذیرش دانشگاه نیز در سال 2024 یک سری مدارک لازم است به دانشگاه ارسال گردد که با توجه به رشته و مقطع تحصیلی فرد فرق می کند اما کلیات آن به شرح ذیل است:

  • رزومه فرد شامل دستاوردهای تحصیلی و حتی غیرتحصیلی مثل کسب مدال های ورزشی و غیره
  • ترجمه رسمی تمامی مدارکی که در رزومه به اخذ آن ها اشاره شده است از جمله مدرک تحصیلی
  • ترجمه رسمی ریز نمرات مقطع قبلی
  • توضیه نامه اساتید مقطع قبلی
  • انگیزه نامه که باید توسط دانشجو و در نهایت صداقت نگارش شود.
  • پرداخت هزینه بررسی مدارک یا اصطلاحا application fee

راه های پرطرفدار مهاجرت به هلند

کار پس از تحصیل در هلند

کسانی که علاقه مند باشند پس از اتمام تحصیلات خود نیز همچنان اقامت هلند را داشته باشند باید یا با یک شهروند هلندی ازدواج کنند یا شغلی در این کشور پیدا کنند. به این منظور متقاضی باید ابتدائا با یک شخصیت حقیقی یا حقوقی در هلند قرارداد کاری امضا کند و آن کارفرما باید اثبات نماید فرصت شغلی مربوطه توسط هلندی ها یا سایر کشورهای حوزه اقتصادی اروپا (EEA) یا اتحادیه اروپا (EU) قابل انجام نیست. همچنین اگر متقاضی کار در هلند بالای 23 سال سن داشته باشد باید قرارداد کاری وی دارای حداقل حقوق باشد. در جدول ذیل کم ترین و بیشترین میزان حقوق دریافتی در هلند طی سال 2024 بیان شده است:

حقوق ماهیانه در هلند طی سال 2024 به یوروتوضیحات
€1350حداقل حقوق ماهیانه در هلند
€4880متوسط حقوق ماهیانه در هلند
€21300بیشترین حقوق ماهیانه در هلند

هزینه درخواست اخذ ویزای کار هلند معمولا 1348€ (یورو) می باشد. البته اتباع ترکیه برای این ویزا در هلند با توجه به این که MVV لازم داشته باشند یا خیر، 57€ (یورو) معادل 63$ (دلار آمریکا) یا 66€ (یورو) معادل 73$ (دلار آمریکا) هزینه پرداخت می کنند. لازم به ذکر است کسانی که می خواهند شانس پیدا کردن کار و نتیجتا اخذ ویزای کاری هلند را افزایش دهند بهتر است در زمینه هایی که فرصت های شغلی زیادی وجود دارد مثل مدیریت و غیره تحصیل کنند.

ویزای همراه دانشجویی با ویزای دانشجویی هلند

طبق قوانین کشور هلند، تمامی دارندگان ویزای بلند مدت این کشور می توانند با اخذ مجوز اقامت اعضای خانواده اشان را هم به همراه خودشان به هلند ببرند. مجوزی که ابتداء با اخذ ویزای همراه شروع شده و پس از ورود به کشور هلند نیز منجر به گرفتن مجوز اقامتی این کشور می گردد. منتها اخذ ویزای همراه هلند شرایطی دارد که در زیر بدانها اشاره می شود:

  • اولا فرد اسپانسر تبعه کشور هلند باشد و یا دارای مجوز اقامت هلند باشد.
  • دوما اعضای خانواده اش بخواهند با او در هلند زندگی بکنند.
  • سوما او برای ساپورت اعضای خانواده اش دارای تمکن مالی کافی یا به عبارتی بودجه کافی باشد.

پس در صورت احراز این شرایط ویزای همراه برای دانشجویان بین المللی در هلند صادر خواهد شد. برای این ویزای هلند نیز فقط فرزند و فرزندان زیر 18 سال مشمول هستند. و فرزندان بالای 18 سال نیز به صورت مستقل و با دریافت دعوتنامه از عضو خانواده می توانند به هلند مهاجرت کنند. فلذا از مدارک لازم به منظور اخذ ویزای همراه دانشجویی هلند نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پاسپورت ملی معتبر
  • فرم درخواست تکمیلی
  • عکسهای پاسپورتی
  • شناسنامه
  • سند ازدواج
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تست بیماری سل
  • گواهی تمکن مالی کافی
  • رسید واریز هزینه ویزای همراه

الحاق خانواده در ویزای تحصیلی در هلند

نکته مثبت در ویزای تحصیلی هلند الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال در طول تحصیل در هلند است. هلند از معدود کشورهای اروپایی است که این امکان را به راحتی فراهم می سازد و متقاضیان برای اخذ ویزای همراه هلند نیز بایستی از طریق اداره مهاجرت هلند (IND) اقدم کنند. گذشته از این به محض اینکه یک عضو خانواده مجوز اقامتی هلند را بدست آورد، او مجاز به کار در این کشور اروپایی می باشد. در نتیجه تحصیل در هلند بین ایرانیان بسیار پرطرفدار است. علاقه مندان به تحصیل و زندگی در هلند می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

سوالات پرتکرار در خصوص ویزای تحصیلی هلند

برای اخذ ویزای تحصیلی هند در سال 2024 سوالات زیر مطرح می شود:

  • مزیت های اصلی تحصیل در هلند کدامند؟ هلند کشوری پیشرفته در بخش آموزش و پرورش می باشد و دانشگاه های آن در رده بندی 200 دانشگاه اول دنیا قرار دارند. این کشور در بخش صدور ویزا و اجازه اقامت دانشجویان بسیار عالی عمل می کند و سرمایه زیادی را نیز از این طریق برای کشور خود فراهم می آورد.
  • تمکن مالی لازم برای درخواست ویزای تحصیلی هلند چقدر است؟ این مبلغ در حدود €850 (یورو) در ماه می باشد.
  • آیا با ویزای تحصیلی هلند می توان اقامت این کشور را گرفت؟ ویزای تحصیلی کشور هلند منجر به اخذ کارت اقامت موقت و سپس دائم در این کشور خواهد شد.
  • آیا برای اخذ ویزای تحصیلی ارائه مدرک زبان الزامی است؟ بله ارائه IELTS با نمره 5.5 تا 6.0 و TOEFL نمره 550 ضروری است.
  • هزینه تحصیل در دوره های مختلف تحصیلی کشور هلند به چه ترتیبی است؟ لیسانس 6000€ الی 15000€ (یورو)، فوق لیسانس 8000€ الی 20000€ (یورو) و دوره Top up بین 8000€ الی 10000€ (یورو).
  • برترین دانشگاه های کشور هلند کدامند؟ دانشگاه تحقیقاتی واگنینگن، دانشگاه اراسموس روتردام، دانشگاه صنعتی دلف، دانشگاه تونته و دانشگاه آمستردام.
  • هزینه درخواست ویزای تحصیلی هلند 2024 چقدر است؟ در حال حاضر این هزینه حدود €172 (یورو) می باشد.
  • مدت زمان اعتبار ویزای تحصیلی هلند چند سال است؟ مدت اعتبار این ویزا تا پایان تحصیلات دانشجویان می باشد.
  • آزمایش های پزشکی ویزای تحصیلی هلند کدامند؟ آزمون آزمایش سل را باید 3 ماه بعد از دریافت مجوز اقامت خود انجام دهید. در برخی موارد نیازی به انجام این آزمون نیست. اتباع ایرانی برای ورود به هلند نیازی به انجام آزمایش بیماری سل نخواهند داشت.
5/5 - (91 امتیاز)

130 دیدگاه برای “ویزای تحصیلی هلند

  1. مهتاب حسینی گفت:

    سلام، اگر پاسخ بدین ممنون میشم…
    من با ویزای تحصیلی اگر بخوام برم همسرم در بدترین شرایط چه مدت بعد من میتونه بیاد؟
    و چه مدت میتونه پیش من باشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در بدترین شرایط که اصلا نمی تونه بیاد!
      در بهترین شرایط 6 ماه بعد از رفتن شما می تونن بیان و تا زمانی که شما ویزا دارید کنار شما می مونن

  2. امین گفت:

    سلام من42 سالمه ارشد حسابداری هستم 3 سال هست ازدواج کردم همسرم در هلند تحصیل میکنند . پاسپورت هلند هم دارن . همسرم الان بردار هست و 2 ماهه هستن آیا من میتونم برای اینکه کنار ایشون باشم اقدام کنم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله ایشون باید برای شما دعوتنامه ارسال کنند.
      در صورتی که از نظر مالی، امکان ساپورت شما رو داشته باشند یا شما بتونید خودتون رو حمایت کنید از نظر مالی و خونه ای که ایشون در اون ساکن هستند اندازه کافی داشته باشه، می تونید به عنوان همراه مهاجرت کنید

  3. ستاره گفت:

    سلام وقت بخیر .همسرم در دانشگاه هلند رشته دکترا ررایگان قبول شدند .و یکسال بصورت انلاین تحصیل کرده اند آیا الان بخواهند برای اقامت اقدام کنند من هم میتوانم به عنوان همراه ایشان اقدام کنم .و با توجه به اینکه سطح زبان هلندی من. A2 هست آیا میتوانم کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید برید ولی معمولا همزمان نمیشه.
      شما به عنوان همراه نمی تونید کار کنید

  4. امیرحسین گفت:

    با سلام
    آیا کار کردن‌در عراق موجب ریجکت شدن درخواست ویزای شینگن میشود؟؟!پذیزش تحصیلی گرفته باشم و بقیه موارد اوکی باشه…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر مسئله ای پیش نخواهد اومد

  5. محمد گفت:

    سلام
    به تازگی پذیرش دانشگاه من اومده، سوالی که دارم اینه که من همزمان با همسرم می توانم برای ویزا هلند اقدام کنیم؟ آیا ایشون اجازه کار داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پاسخ هر دو سوال شما منفی هست

    2. سیاوش گفت:

      با سلام و احترام ببخشید میخواستم بدونم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در رشته تحصیلی حقوق بصورت دور یکساله کارشناسی ارشد ایا امکان پذیر هست ؟ بنده کارشناسی حقوق و ۲ سال سابقه کار بصورت امریه سربازی و آیلتس 6.5 هستم ایا امکان اقدام برای من ممکن هست ؟ و اینکه زمان این پروسه چقدر طول می‌کشه و اینکه هزینه اش چقدر میشه تقریبا

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        دوره کارشناسی ارشد حقوق معمولا 2 ساله هست.
        برای جزئیات بیشتر، با مشاورین ما تماس بگیرید، تا شما رو راهنمایی کنند.
        برای هلند، ما امکان اعزام دانشجو در یک بازه زمانی 3-6 ماه رو داریم

  6. کیوان گفت:

    سلام و با عرض ادب خدمت شما
    من یه سوال داشتم آیا پس از اخذ ویزای دانشجویی اگر بخواهم به کشوری دیگری برم برای تفریح آیا مشکلی برای ویزای دانشجویی من ایجاد میکند یا نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با داشتن ویزای تحصیلی هلند شما به راحتی می تونید در سایر کشورهای حوزه شنگن سفر کنید

  7. علی گفت:

    سلام
    من 45 سال سن دارم و دارای فوق لیسانس زبان انگلیسی . سوالم اینه که آیا میشه برای فوق لیسانس مجدد در یکی از دانشگاه های هلند اقدام کرد ؟ محدودیت سنی وجود ندارد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید دید فاصله دریافت مدرک کارشناسی شما تا الان چگونه قابل پوشش هست. لطفا با مشاورین ما در این زمینه تماس بگیرید

  8. نگار گفت:

    سلام
    من نامه مثبت IND رو در حال حاضر دارم ولی نمیدونم از چه سایتی و کجا میشه برای گرفتن ویزای MVV اقدام کنم.
    در سایت اصلی IND هیچ راهی برای وقت گرفتن برای حضور در سفارت پیدا نکردم. در سایت VFS هم در قسمتی که باید نوع ویزا رو مشخص کرد گزینه ویزای تحصیلی یا اقامت بلند مدت وجود نداشت.
    واقعا نمیدونم باید از چه طریقی باید وقت سفارت بگیرم
    خیلی ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      لطفا با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

  9. امیر گفت:

    سلام من در حال حاضر با ویزای پارتنر( همسر دانشجو ) در هلند هستم. ایا امکان درخواست مجوز کار برای من وجود دارد؟ ایا شرایط خاصی نیاز دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما با این ویزا مجوز کار ندارید. میتونید درخواست بدید اما موافقت با اون بستگی به نظر اداره مهاجرت هلند داره

  10. عرفان گفت:

    سلام، اگر من با ویزای تحصیلی دکترا بتونم برم هلند، همسرم به عنوان همراه اجازه کار فول تایم داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره البته بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله تحصیل رایگان دکترا در هلندرو هم در این زمینه مطالعه نمایید

  11. فرجی گفت:

    سلام. اگه دانشجویی از یک دانشگاه در هلند فول فاند بگیرد، برای تمکن مالی باید چقدر در حسابش پول داشته باشد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص میزان تمکن مالی در هلند با کارشناسان ما تماس بگیرید

  12. فاطمه گفت:

    سلام من و و خانوادم یک بار اقدام کردیم و ترکیه رفتیم و انگشت نگاری و…‌انجام دادیم اما ریجکت شدیم اینبار من و مادر و خواهرم تحصیلی اقدام کردیم و از سمت دانشگاه هر سه نفرمون قبول شدیم به نظرتون ویزامون باز ریجکت میشه یه اینبار چون تحصیلی اقدام کردیم قبول میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      من متاسفانه هیج اطلاعاتی راجع به شرایط شما ندارم که بتونم درصد موفقیتتون رو بسنچم لطفا در ابتدا شرایطتون رو کامل بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم

  13. رسول گفت:

    سلام و عرض ادب
    من23سالمه و امسال مدرک کارشناسی مهندسی صنایع رو میگیرم.میخواستم بدونم با هدف مهاجرت بهتره در مقطع ارشد اقدام به بورسیه تحصیلی کنم یا دکترای؟

  14. مصطفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من 42 ساله با مدارک بین المللی حسابداری و تعمیرات موبایل و مهندسی کامپیوتر و مکانیک و ارایشگری و همسرم 35 ساله با مدرک لیسانس طراحی پارچه و کار با نرم اقزارهای کامپیوتر دارای مدارک زبان ایلتس و دو فرزند 13 و 9 ساله که مدارک بین المللی رباتیک دارن و زبانشونم خوبه با سرمایه 1 میلیارد . از چه طریقی امکان مهاجرت وجود داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    و بفرمایید کدوم کشورها برای ما مناسب هست با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      راه های مهاجرتی متنوع و گسترده است برای اطلاعات بیشتر در مورد راهی که مناسب شما باشه با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  15. رضوانی گفت:

    با عرض سلام‌و خسته نباشید!سوالم این هست که اگر همسرم موفق به دریافت ویزای تحصیلی بشن که تمکن هم حدود ۱۰ هزار یورو هست،بخوان برای من و فرزندمون اقدام کنن ۱۰ هزار یورو برای تمکن من نیاز هست؟و چند یورو برای فرزندمون؟خیلی ممنونم از پاسخگوییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد هزینه های تمکن مالی با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  16. رامین گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    همسر بنده قصد داره برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاههای هلند درس بخونه. در صورت اخذ پذیرش و ورود به هلند چقدر طول می کشه تا بنده و دو فرزند خردسالم هم بتونیم به ایشون ملحق بشیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حدود 3 تا 5 ماه زمان میبره

  17. علیرضا گفت:

    با عرض سلام
    من همسرم دکترای صنایع غذایی داره
    و خودم هم مهندسی برق قدرت
    خواستم ببینم شرایط برای ویزای تحصیلی برای ما چطوره،یا ویزای دیگه ای رو پیشنهاد میدین

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای خوندن مستر یا ارشد میشه از طریق خودتون اقدام کرد اما باقی رزومه تون رو هم بفرستید تا دقیق تر راهنماییتون کنم

  18. کامران گفت:

    سلام وقتتون بخیر.با ویزای دانشجویی هلند امکان الحاق مادر که سرپرستی اش به عهده دانشجو باشه هست؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای مادرتون اقامت ویزیتوری بگیرید که به شما سر بزنن اما سرپرستی خیر متاسفانه

  19. فرزین گفت:

    سلام وقتتون بخیر.میخواستم ببینم تمکن مالی روبعد از اثبات به سفارت باید مقدار هزینه ی اثبات شده رو منتقل کنیم به هلند یا خیر؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      تمکن مالی شما در اصل هزینه های زندگی شما در هلنده و بودن اون که نمیتونید زندگی کنید

  20. دنیا گفت:

    سلام، 35ساله و لیسانس صنایع غذایی هستم 9سال سابقه کار مرتبط دارم برای ویزای تحصیلی چه پیشنهادی دارید؟
    آیا امکان همراهی همسرم وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلاام
      برای کشور هلند میتونید اقدام کنید برای ویزای تحصیلی
      میشه برای همسرتون هم ویزا گرفت

  21. زهرا گفت:

    سلام ووقت بخیر
    من فارغ التحصیل‌رشته زبان انگلیسی در مقطع لیسانس در سال ۱۳۹۰ هستم.
    و فارغ التحصیل رشته Mba باگرایش مالی دردانشگاه امام رضا مشهد در سال ۱۳۹۹ هستم.
    درحال گذراندن دوره های آیلتس هم هستم.
    میخواستم برای ویزای تحصیلی هلند در مقطع دکترا اقدام کنم.
    ۱-با این گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس مشکلی پیش نخواهد امد؟
    ۲-از دانشگاههای خوب هلند و فول فاند در رشته MBA میتونم اکسپت بگیرم؟
    ۳-آیا پروسه اپلای دردانشگاههای مختلف هم توسط موسسه شما انجام میشه و هزینه هم داره؟
    ممنون از پاسخگوییتون?

    1. داوری گفت:

      سلام
      گپ تحصیلی در مقطع دکتری خیلی اهمیتی نداره. کار سختی در پیش خواهید داشت. برای مقطع دکتری باید روزمه خوبی داشته باشید که بشه پذیرش گرفت
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  22. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر تا جایی که من میدونم دانشجوی دکترا توی هلند به صورت رایگان و فول فاند درس میخونه و هنگام مهاجرت اگر متاهل باشن میتونن با همسرشون برن نیازی نیست بعد از 3 ماه برن. این در 3ماه در صورتی هست که دانشجوی پذیرفته شده در مقطع مستر باشه. در مورد تمکن مالی هم برای دانشجویان دکترا نیازی نیست.فکر کنم شما نکاتی که ذکر کردید در کامنتها برای دانشجویان مستر و لیسانس بوده…

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله اگر کسی در مقطع دکترا فاند یا فول فاند بگیره قضیه متفاوته و بیشتر افراد در زمینه های ارشد و لیسانس اقدام می کنند

      1. M REZA گفت:

        سلام اگر برای مستر فول فاند بگیریم نیازی‌به ارائه تمکن مالی نیست؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          خیر گواهی فول فاند باید ارائه بشه

  23. بهناز گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید
    کسی که به عنوان همسر فرد دانشجو و با ویزای همراه وارد هلند میشه اجازه کار کردن داره؟ چند ساعت؟ خود دانشجو چطور؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر همراه در کشور هلند اجازه کار نداره ولی خود دانشجو 16 ساعت در هفته اجازه کار داره

  24. Logan گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    اگه در مقطع دکترا فول فاند بگیرم. چه مقدار باید تمکن مالی برای ارائه به سفارت هلند نیاز هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      در خصوص تمکن مالی با مشاورین ما تماس بگیرید

  25. ف_واحدی گفت:

    سلام من 25 سالمه و لیسانس مهندسی آب از دانشگاه پیام نور دارم .نمره آیلتسم 7 شده
    میخواستم بپرسم بپرسم که آیا ممکنه از دانشگاه دلفت بورسیه شم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      دانشگاهی که انتخاب کردید خیلی سخت پذیرش میده بهتره به دانشگاه دیگه ای فکر کنید

  26. نفیسه گفت:

    سلام و عرض ادب. من ۳۸ سالمه و فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم. ۱۰ سال است که در دانشگاه و آموزشگاه زبان تدریس میکنم. چندین کتاب و مقاله هم ترجمه کردم که به چاپ رسیدند. به نظر شما با توجه به رشته تحصیلی ام، در کشور هلند در چه رشته ای از علوم انسانی و در چه مقطعی میتونم پذیرش بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر هدفتون ادامه تحصیله که بایستی روزمه علمی خودتون رو به اساتید یا سوپروایزرهای دانشگاه ها ارائه بدید
      اگر هدف مهاجرت دارید بهتره به ارشد مجدد فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  27. دانیال گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته جوشکاری دانشکده فنی حرفه ایی و دارا بودن مدارک سازمان فنی و حرفه ایی شانس قبولی در کشور هلند،آمریکا،کانادا ،چقدر است
    با سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      مدارکتون خوبه اما باید باقی روزمه تون رو هم بدونم تا بتونم بهتر راهنمایتون کنم

  28. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده 38 سال سن دارم و لیسانس مدیریت صنعتی و فوق لیسانس مشاوره خانواده هستم و در حال حاضر به عنوان مدیر کلینیک مشغول به کارم . متاهل هستم و فرزندی ندارم . ممنون میشم بفرمايید که آیا امکان ویزای تحصیلی در مقطع دکتری ( رشته مشاوره خانواده ) برای بنده وجود داره یا نه ؟ و اینکه پروسه ویزا چقدر زمان میبره ؟ و در صورت دریافت ویزای تحصیلی چند ساعت اجازه کار در هفته خواهم داشت ؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      برای مقطع دکتری بهتره که رشته موردنظرتون در دانشگاه های هلند سرچ کنید
      و اگر دانشگاهی اون رو در مقطع دکتری ارائه میکرد ایمیل اساتید و بردارید و باهاشون مکاتبه کنید

  29. علی گفت:

    با سلام و احترام
    من برای مستر یک ساله پذیرش دارم و صرفا یک دوره سه ماهه در روتردام خواهم بود و مابقی دوره در آلمان. فول فاند (فاند اراسموس پلاس) هستم.
    آیا امکان اخذ ویزای همراه (همزمان) وجود داره؟
    ممنون میشم اگر بفرمایید به طور کلی راجع به ویزای دانشجویان دوره اراسموس که در چند کشور اروپایی خواهند بود اطلاعی دارید؟ آیا وضعیت خاصی دارند؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بهتر اینه که همزمان اقدام نکنید چون شانس ویزاتون رو تحت تاثیر قرار میده
      اما در مورد اراسموس پیشنهاد میکنم که ابتدا مقاله سیستم آموزشی اراسموس رو مطالعه بفرمائید

  30. درسا بوذرجمهری گفت:

    سلام وقت به خیر ،من ۲۲ سالمه لیسانس مهندسی معماری دارم و معدلم ۱۶ به بالا هستش ، دارم آیلتس هم می خونم
    میشه لطفا دانشگاهیو در هلند بهم معرفی کنین که برای فوق لیسانس ادامه تحصیل بدم؟ دانشگاه اگر high rank هم نباشد مشکلی ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتون پیشنهاد میکنم که ابتدا مقاله بهترین دانشگاه های هلند در سال 2019 رو مطالعه بفرمائید

  31. نبی اله گفت:

    با سلام و روز به خیر
    من 45 سالمه ، ارشد مدیریت پروژه از تربیت مدرس دارم و 20 سال سابقه کار.
    می خواستم بپرسم می تونم از یکی از دانشگاههای هلند پذیرش ارشد MBA بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام روز شما هم بخیر
      از نظر شرایط سنی یک مقدار در اخذ ویزای تحصیلی مقطع ارشد شما ریسک وجود داره

  32. ش.يعقوبي گفت:

    سلام وقتتون بخير
    من سوالات رو خوندم
    همسرمن براي دكتري پذيرش با فاند ميخوان بگيرن براي دانشگاه دلف و همه شرايط لازم و رزومه رو كامل دارن
    ميخواستم بدونم هيچ راهي وجود نداره كه من همزمان با خودش برم؟ نه بعدش.
    چون دوستان مون در هلند گفتن كه امكانش هست همسر همزمان با دانشجو باهم وارد بشن.
    اين مسئله خيلي براي من مهمه
    اگه ميشه لطف كنيد راهي پيش پام بذاريد و راهنماييم كنيد.
    واقعا سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اول باید همسر شما برن با دریافت کارت اقامت دانشجویی برای ویزای همراه درخواست دهند که حدود ۳ ماه زمان می برد

      1. ش.يعقوبي گفت:

        خيلي ممنونم. اين مدت سه ماه رو بايد اونجا بمونن يا ميتونن برگردن و بعد براي دريافت كارت باهم بريم؟

        1. رهنما گفت:

          بهتره که در کشور مقصد حضور داشته باشند.

  33. سارا گفت:

    سلام من دوتا سوال دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:
    1_ در صورتی یک خانم ویزای تحصیلی در مقطع دکترا بگیره، آیا همسرش هم میتونه بطور همزمان به هلند بیاد یعنی دو نفری برن ؟
    2_ درصورتی که همسر هم میتونه بیاد آیا اجازه کار تمام وقت داره؟
    3_ بعد از پایان تحصیل آیا میشه در کشور هلند اقامت دائم گرفت و زندگی کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر اول باید نفر اصلی مهاجرت کند پس از اخذ کارت اقامت درخواست همراه دهد که عمدتا ۳ الی ۴ ماه زمان می برد و وقتی نفر اصلی کار تمام وقت استخدام شد نفر همراه اجازه کار پیدا میکند و پس از پایان تحصیل با کار تمام وقت به مدت ۳ الی ۵سال اقامت دائم دریافت می کنند

      1. فاطمه گفت:

        سلام من ۱۸سالمه و دیپلم تجربی رو امسال میگیرم میخواستم بدونم نمیشه رشته پزشکی ویا داروسازی رو بدون کنکور دادن در ایران در هلند تحصیل کنم؟!معدلم هم ۱۸/۵ هستش

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          خیر متاسفانه این امکان وجود نداره

  34. طططط گفت:

    سلام من ۳۸ سالمه فوق لییسانس حسابداری ۱۳ سال سابقه حسابرسی که ۷ سالش حسابرس مستقل و ۶ سالش حسابرسی داخلی بانک هست متاهل با دو فرزند کمتر از ۵ سال
    سال فارغ التحصیلی فوق لیسانسم ۹۵ بوده آیا میتونم پذیرش تحصیلی از هلند بگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله هم برای دوره های یک ساله و هم برای مقطع کارشناسی ارشد هلند با داشتن آیلتس ۶ و یا ۶،۵ میتونید اقدام کنید همراه با دوره های کارآموزی برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  35. سارا گفت:

    سلام با ویزای تحصیلی هلند همسرم همزمان با من اجازه ورود به اون کشور رو دارد و اینکه اجازه کار تمام وقت دارد؟ سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر اجازه همزمانی از ابتدا وجود ندارد و بازه ۲ الی ۳ ماهه زمان بر است و اینکه وقتی نفر اصلی به کار فول تایم دست پیدا کنه همراه اجازه کار خواهد داشت

  36. ساناز گفت:

    سلام من ۳۲ سالمه مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی دارم میخواهم ادامه تحصیل بدهم لطفا مرا راهنمایی کنید تا چه کارهایی انجام دهم سپاسگذارم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما هلند یک مقصد عالی برای رشته های مدیریت هست زیرا دانشکده های فوق العاده حتی با دوره های یک ساله ورود به بازارکار داره که با آیلتس یا ۶.۵ میتونید اقدام به این امر کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  37. حسین گفت:

    سلام من لیسانس زیست شناسی سلولی ملکولی با معدل ۱۷.۵۰ و آیلتس ۶.۵ دارم و ۲۷ سالمه میخواستم بدونم شانسم برای پذیرش تو مقطع ارشد چقدره و همچنین اگر بخوام برای لیسانس اقدام کنم دوباره برای رشته دیگه امکانش وجود داره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای شما میتونیم در هلند رشته مدیریت بهداشت و سلامت جامعه پذیرش بگیریم که شرایطش بسیار برای شما راحت تر است و بازار کار بهتر و بیشتری دارد برای اطلاعات از شرایط با موسسه ما تماس بگیرید

  38. حسین گفت:

    سلام من ۲۷ سالمه و لیسانس زیست شناسی سلولی ملکولی با معدل ۱۷.۵۰ و آیلتس ۶.۵ دارم میخواستم بدونم شانس من برای پذیرش چقدر هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای شما میتونیم در هلند رشته مدیریت بهداشت و سلامت جامعه پذیرش بگیریم که شرایطش بسیار برای شما راحت تر است و بازار کار بهتر و بیشتری دارد برای اطلاعات از شرایط با موسسه ما تماس بگیرید

  39. s گفت:

    سلام.خسته نباشید.من 19سالمه و مدرک زبان ندارم.معدل دیپلمم 17 هست..میتونم واسه تحصیل پزشکی تو هلند اقدام کنم؟؟شرایط تحصیل پزشکی در هلندچیه؟و اینکه هزینه اش چقدره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اما باید به زبان هلندی آزمون بدهید. برای اخذ اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل پزشکی در هلند را مطالعه نمایید.

  40. S.l گفت:

    سلام
    من کارشناس ارشد حسابداری هستن مدرک گزارشگری از دانشگاه باکس هیل استرالیا دارم بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دارم و ۵۰سال سن ام هست ایا امکان مهاجرت به هلند از طریق دانشجوی acca برای من وجود داره ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه سن شما برای ویزای تحصیلی هلند مناسب نیست همسر شما جند سالشونه؟

  41. حسین گفت:

    سلام. در مورد ویزای همراه تحصیلی. در چه شرایطی همراه اجازه کار خواهد داشت؟ آیا همراه میتونه به صورت فریلنسری کار داشته باشه و پول به حسابش بیاد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ویزای همراه هلند زمانی کار پیدا میکند که نفر اصلی به کار تمام وقت دست پیدا کند و کارت اقامت کاری را کسب کرده باشد

  42. moslem گفت:

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم من ۳۸سالمه وفوق لیسانس رشته کشاورزی هستم دارای مدرک آیلتس ۶ میخواستم بدونم با توجه به گپ تحصیلی که دارم میتونم برای دکتری فاند از هلند پذیرش بگیرم یا نه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما با توجه به شرایطی که اعلام کردین هلند روی سن و گپ تحصیلی حساسیتی نداره اما برای اخذ فاند و یا بورس باید سوابق پژوهشی قوی داشته باشید مانند مقالات isi و یا q1 q2 q3 q4 اگر نشد میتونید برای مستر مجدد اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  43. محسن گفت:

    سلام اینجانب لیسانس مدیریت علوم انتظامی با گرایش مالی وحسابداری داشته و درحال حاضر باسن 40 سال بازنشسته شده ام .آیا می توانم برای کارشناسی ارشد در هلند اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله هم برای دوره های یک ساله و هم برای مقطع کارشناسی ارشد هلند با داشتن آیلتس ۶ و یا ۶،۵ میتونید اقدام کنید همراه با دوره های کارآموزی برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  44. رز گفت:

    سلام . وقتتون بخیر. آیا فردی کا برای دکتری با فاند از هلند پذیرش بگیره . همسرش بطور همزمان میتونه با خودش بره ؟ یا ویزای همراه بعد از مدت زمان خاصی بعد از رفتن فرد اصلی صادر میشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر ابتدا باید خودتون برید وقتی کارت اقامت دانشجویی گرفتید همسر و فرزندتونو با خودتونو ببرید

  45. iman گفت:

    مدت زمان اخذ ویزای تحصیلی هلند چقدره؟ چقدر زمان میبره یعنی؟ و اینکه تمکن مالی لازم چقدر باید باشه؟ و اینکه همراه دانشجو یعنی همسر، اجازه کار فول تایم داره؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب تقریبا ۳ ماه زمان میبرد و تمکن مالی هزینه یک سال تحصیل و زندگی است و بر اساس شرایط همراه اجازه کار پیدا کند

  46. فاطیما گفت:

    سلام، روزتون بخیر
    من لیسانس زبان و ادبیات فرانسه هستم، سال ۸۶ دسرمو تموم کردم، ۳۶ سالمه ، میخام برای ویزای تحصیلی اقدام کنم . لطف میکنید راهنماییم کنید؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما ایا آیلتس دارید؟

  47. ممد گفت:

    سلام و عرض ادب
    بنده ۲۳ سالم هست با آیلتس ۵.۵ ترم ۳ از دانشگاه انصراف دادم و رفتم سربازی الان تموم شده خدمتم آیا میتونم برای دوره لیسانس اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونید اقدام کنید آیا آیلتس دارید؟

      1. ممد گفت:

        سلام مجدد
        بله ولی فکر کنم تاریخش رو به اتمام هست یعنی نزدیکه

  48. نیما گفت:

    با رشته کارشناسی بهداشت محیط میتونم تو کشور هلند مشغول به کار بشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به نظرم رشته مدیریت بهداشت و سلامت جامعه بخونید بازار کار بیشتری داره

  49. نیما گفت:

    سلام.من رشته بهداشت محیط در مقطع کارشناسی رو تو دانشگاه سراسری با معدل ۱۵تموم کردم و الانم ۳۲سالمه.میتونم برای اخذ ویزای تحصیلی تومقطع ارشد اقدام کنم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما به نظرم رشته مدیریت بهداشت و سلامت جامعه بخونید بازار کار بیشتری داره

  50. جهانگيري گفت:

    سلام وقت بخير
    پسر من ١٤سالشه و معدلش ٢٠هست ميخواستم راهنماييم كنيد چجوري ميتونم اقدام كنم براي اقامت تحصيليش در هلند و اينكه اگه بخوام بورسيه بشه براي تحصيلش چه كاري بايد انجام داد

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما تو اسن سن امکان اخذ بورس و ویزای تحصیلی برای هلند را ندارید و در کل هیچ کشوری سن ۱۴ سال بورس نمیکنند و بورس برای مقاطع دلانشگاهی هست شما میتونید برای انگلیس کانادا و یا مجارستان اقدام کنید

  51. سحر جم گفت:

    درصورت گرفتن پذیرش دخترم در مقطع کارشناسی ازشد از دانشگاه هلند ایا به من به عنوان همراه ویزا میدن که همراه دخترم در هلند اقامت داشته باشم؟ ایا اجازه ی کار به من میدن ، من متخصص نرم افزار هستم و سابقه ی کار زیاد در این زمینه دارم ممنون از راهنماییتون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر متاسفانه همراه شامل همسر و فرزند زیر 18 سال می باشد

  52. مریم گفت:

    سلام و وقت بخیر
    ببخشید من راجع به ویزای همسر دانشجو سوالی داشتم که ایا ویزای که به همراه داده میشود اجازه کار داره یا نه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله وقتی شما کار high skiile worker کسب کنید همراه شما اجازه کار خواهد داشت

  53. مریم گفت:

    سلام . من کارشناسی ارشد دارم و مدرک زبان تافل 94. خواستم بدون برای ارشد مجدد میشه اقدام کرد یا خیر. و این که گپ تحصیلی چقدر تاثیر داره. در ضمن مقدار مورد نیاز تمکن مالی چقدر باید باشه.
    با سپاس.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور هلند بر روی گپ تحصیلی و سن حساس نیست شما به راحتی میتونید در مقطع ارشد مجدد ثبت نام کنید و با یک سال اقامت مضاعف پس از تحصیل به کار برسید

  54. mojgan گفت:

    سلام
    26 سالمه لیسانس IT دارم و معدلم 15.48 هست میتونم تو یکی از رشته های کامپیوتر برای ارشد اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله سنتون خوب هست مدرک زبان هم بیرید میتونید اقدام کنید

  55. هادی گفت:

    سلام
    دانشگاه من گفته برای همسر دانشجو درخواست ویزا نمیدیم.چطور میتونم همزمان اونم با خودم بیارم هلند؟ضمنا امکان رد ویزای همسرم یا حتی من بعد از ثبت نام و واریز وجه وجود داره؟اگه همسرم هم ویزا نشه حاضر به پذیرش نیستم از طرفی پول هم دادم راهکار شما چیه؟از تجهتون بی نهایت ممنونم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما نمیدونم چه دانشگاهی اقدام کردید اما دانشگاه های که ما برای موکلین اقدا م میکنیم ویزای همراه داره، برای همسرتونم پذیرش بگیرید تا باهم مهاجرت کنید

    2. Z.N گفت:

      سلام من دیروز پیش بهتون پیام دادم و شما گفتین که با توجه به اینکه هلند ویزای دبیرستان صادر نمیکنه میتونم برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا یا انگلیس اقدام کنم. کدومشون ارزان تر و بهتره؟میتونین توضیح بدید که چقد باید حمایت مالی داشته باشم(به تومان) و اینکه اگه خانوادم همراهم بیان اجازه ی کار دارن؟ و اینکه خودم با وجود به اینکه 16 سالمه اجازه ی کار در اونجا رو دارم با این سنم؟ و اینکه مدرک آیلتس یا تافل و معدل بالا در گرفتن تخفیف شهریه دبیرستان تا تاثیر داره؟و اگه تونستم ویزا بگیرم در مدرسه ی بین المللی درس میخونم یا…؟
      میدونم خیلی سوال پرسیدم کسی نبود بهم جواب بده اگه میتونین همینجا جواب بدید ممنون میشم. در صورتی که فهمیدم شرایطم مناسبه حتما باهاتون تماس میگیرم

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما جواب سوالات شما در دیدگاه کفایت نمیکنه برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۳۲۳۲ تماس بگیرید ممونم

  56. باران گفت:

    سلام خدمت شما ایارشته حقوق شانس گرفتن ویزای. تحصیلی رادرهلنددارد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت بله دارد

  57. داکتر عبدالنصیر علمیار گفت:

    سلام به شمادوستان بنهایت عزیز
    درضمن بایدگفت من داکتر عبدالنصیر علمیار ریس اتاق بازارگانی استان پکتیا افغانستان هستم می‌خواهم درمورددوفرزدنم میوندجان ومقدس جان فرزندان دوغولو ام معلومات بدم این دوتا اول نمره دوم نمره مکتب لیسه عالی خصوصی گردیز درافغانستان هستندوازاستعداد نابغه یی برخوردار هستند میخواهم از نشر عالی ترین نابغه دررسانه امروز منتشرگردید است این های هم آگاهی دارند ومیخوهد دراهمین ‌پوهنتون ادامه تحصلی نماینداگر لطف کنید برای شان معلومات دهید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر برای هلند مد نظرتون هست که اقدام نمایید باید شرایط سنی و شرایط زبان هر دو عزیز را بررسی کنیم و علاوه بر هلند اکثر کشورهای اروپایی دیگر و همچنین کانادا و انگلیس هم ایشون شانس دارند برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. ماهور گفت:

      سلام من ۱۶ سالمه و قصد دارم در دبیرستان هلند ادامه تحصیل بدم میخوام در مورد هزینه تحصیل بپرسم اینکه چقد باید حمایت مالی داشته باشم و اینکه قراره مدرک زبانمو بگیرم(آیلتس) ایا امکان داره که بهم کمک هزینه تحصیل بدن ؟و اینکه چون زیر ۱۸ هستم ممکنه اجازه بدن کار کنم؟خانوادم اگه همراهم بیان اجازه کاردارن ؟؛

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما هلند برای مقطع دبیرستان ویزا صادر نمیکند اما شما میتونید به راحتی برای کانادا و یا انگلستان اقدام کنید

  58. فرشته موسوی گفت:

    سلام، من لیسانس مدیریت صنعتی دارم و ۲۶ سالم هست. میتونم برای کارشناسی ارشد اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سن و داشتن مدرک زبان از پارامترهای مهم ویزای تحصیلی هست که سن شما خوبه فقط باید شرایط دیگه را بررسی کنیم که براتون ویزای گرفته بشه و شانس دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

    2. Z.N گفت:

      سلام من ۱۶ سالمه و قصد دارم در دبیرستان هلند ادامه تحصیل میخوام در مورد هزینه تحصیل بپرسم اینکه چقد باید حمایت مالی داشته باشم و اینکه قراره مدرک زبانمو بگیرم(آیلتس) ایا امکان داره که بهم کمک هزینه تحصیل بدن ؟و اینکه چون زیر ۱۸ هستم ممکنه اجازه بدن کار کنم؟خانوادم اگه همراهم بیان اجازه کار دارن؟

      1. ف.فرجی گفت:

        سلام و عرض ادب خدمت شما هلند برای مقطع دبیرستان ویزا صادر نمیکند اما شما میتونید به راحتی برای کانادا و یا انگلستان اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *