ویزای توریستی

ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا

ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا

ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا یک مجوز ورود به این کشور است تا فرد بتواند از اماکن دیدنی این کشور دیدار کرده و برای مدت کوتاه اقامت داشته باشد. مکان های دیدنی بسیاری در این کشور وجود دارد که عموما بر پایه ساحل و تفریحات ساحلی هستند. موقعیت جغرافیایی این کشور سبب شده تا بر اهمیت سفرهای توریستی به این کشور افزوده شود. شهروندان ایرانی برای این که بتوانند به این کشور ورود کنند، باید ویزای توریستی آن را به دست آورند که در برخی از موارد می تواند کار نه چندان ساده ای باشد.

ویزای توریستی این کشور برای علاقمندان به پروسه های پناهندگی چندان مناسب نیست. این کشور رویه مشخصی برای پذیرش پناهجویان ندارد و بهتر است از آن استفاده نشود. در این صورت است که به افراد توصیه می شود تا از این مسیر برای رسیدن به خواسته های خود استفاده نکنند. داده های آماری دقیقی از شرایط پس از بیماری کرونا نسبت به ورود توریست ها به این کشور وجود ندارد اما می توان در رابطه با آن اطلاعاتی را در اختیار داشت. در راستای توجه به همین مسئله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، شرایط دریافت ویزای توریستی این کشور را بررسی خواهند کرد.

  • برای دریافت ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا چه مسیری باید طی شود؟
  • امتیازهای دریافت ویزای توریستی این کشور چیست؟
  • بهترین مکان های دیدنی این کشور برای بازدید کدامند؟
  • آیا سفر به آنتیگوا و باربودا می تواند ارزشمند باشد؟
  • مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی این کشور کدامند؟
  • آیا هزینه های زیادی برای دریافت این ویزا باید پرداخت شود؟

آشنایی با مکان های دیدنی آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا یکی از کشورهای ساحلی حوزه کارائیب است. جمعیت بسیار کمی در این کشور زندگی می کنند ولی مهاجرت های توریستی به آن بالا است. شیوع بیماری کرونا اثر بسیار زیادی در روند مهاجر پذیری این کشور داشته است و می توان آن را به خوبی ادارک کرد.

سالتعداد توریستدرآمد به میلیون دلار
2020384500416$
20191.04 میلیون992$
20181.06 میلیون854$
20171.04820$
2016874000844$
2015894000802$
2014771000803$
2013777000299$

بیش از 40% از تولید ناخالص ملی در این کشور، وابسته به صنعت توریسم است و به همین دلیل دولت حمایت های لازم در این رابطه را انجام می دهد.

از ویزای توریستی فرانسه غافل نشو!

امکان دیدنی زیادی در آنتیگوا و باربودا وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

اماکن دیدنی آنتیگوا و باربودا

بیشمار ساحل تفریحی در این کشور وجود دارد که هر یک از آن ها می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشند. تفریحات دریایی در این کشور بسیار رایج است و آموزش هایی نیز برای مسافران و در نظر گرفته می شود.

نکاتی درباره دریافت ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا

بسیاری از شهروندان خارجی می توانند ویزای فرودگاهی از آنتیگوا و باربودا به دست آورند. این ویزا و همه ویزاهای توریستی این کشور در صورتی که یک بار ورود باشد، تنها 30 روز اعتبار دارد. دارنده این ویزا باید در روز سی ام کشور آنتیگوا و باربودا را ترک کند و در غیر این صورت با جریمه های اقامتی روبرو خواهد شد.

این ویزا تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد و از طرفی قابلیت تبدیل به ویزاهای دیگر را نیز نخواهد داشت. البته ممکن است بنا بر دلایل مختلف از جمله ارتکاب جرم، این ویزا توسط مراجع قانونی این کشور لغو کردد. هزینه دریافت ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا برای هر مسافر و با هر شرایط سنی 50$ (دلار) است.

پروسه درخواست روادید توریستی آنتیگوا و باربودا

برای این که فردی بتواند ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا را به دست آورد، باید ابتدا فرم درخواست خود را به صورت آنلاین تکمیل کند. در اختیار داشتن مدارک زیر، برای دریافت ویزای آنتیگوا و باربودا الزامی است:

  • پاسپورتی که از زمان ورود به آنتیگوا و باربودا 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • یک عکس دیجیتالی جدید
  • گواهی مربوط به اقامت فرد در لحظه ورود به آنتیگوا و باربودا
  • برنامه جامع سفر
  • گواهی ازدواج (در صورت وجود)
  • اسناد مربوط به هویت (شناسنامه)
  • گواهی مربوط به تمکن مالی که نشان از توانایی پرداخت هزینه ها در طول سفر دارد.

با ما، ویزای توریستی شنگن رو از ایتالیا دریافت کن

این اسناد قابل ذخیره هستند و می توان در مراحل بعدی قسمت دیگری از مدارک را در سایت بارگزاری کند.

پروسه دریافت ویزای توریستی آنتیگوا و باربودا

شهروندان ایرانی برای این که بتوانند مسیر مهاجرت توریستی به آنتیگوا و باربودا را طی کنند، باید درخواست evisa بدهند. این ویزا مسیر مهاجرت به این کشور را ساده تر می کند و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت این کشور نیست. معمولا پاسخ نهایی برای دریافت ویزای توریستی این کشور کمتر از 14 روز زمان لازم دارد که خود یکی از مسائل دارای اهمیت بالا به حساب می آید. در صورتی که شما نیز در صدد مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید یا می خواهید یک سفر توریستی را تجربه کنید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *