ویزای توریستی

ویزای توریستی سنگاپور

ویزای توریستی سنگاپور

کشور سنگاپور یک کشور آسیایی است که از مراکز علم و فناوری قاره آسیا محسوب می گردد و ویزای توریستی سنگاپور به دلیل وجود مراکز تفریحی و زیبا در این کشور، مورد استقبال بسیاری از خارجیان قرار گرفته است. اگرچه وسعت کشور سنگاپور کم است اما با تمرکز بر صنعت توریسم، جاذبه های گردشگری خود را تقویت نموده و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران و توریست ها می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به عنوان یک موسسه مهاجرتی برگزیده در میان سایر موسسات، این افتخار را دارد که با انجام مراحل اخذ ویزای توریستی شما، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای متقاضیان فراهم آورد. این موسسه تبحر خاصی در اخذ انواع ویزاهای کشور سنگاپور یا سایر کشورها دارد و به همین دلیل جزو موسسات مهاجرتی برتر شناخته شده است.

ویزای توریستی سنگاپور و مدارک آن

از اقدامات اولیه جهت دریافت ویزای توریستی سنگاپور و اخذ اقامت سنگاپور به صورت کوتاه مدت، تهیه اسناد و مدارکی است که برای اخذ این ویزا نیاز خواهید داشت. کلیه اسناد می بایست به صورت کامل و بدون نقص ارائه گردد. در این صورت مسیر اخذ ویزا برای شما هموار می گردد. مدارکی که در این راستا لازم است ارائه گردد به شرح زیر می باشد:

  • گذرنامه متقاضی بایستی بیشتر از 6 ماه دارای اعتبار بوده و حداقل یک صفحه خالی داشته باشد.
  • ارائه عکس جدید که تاریخ آن حداکثر برای 3 ماه گذشته باشد.
  • دعوتنامه ای که از سنگاپور برای شما ارسال گردیده است.
  • درج آدرس ایمیل در فرم درخواست در صورتی که فرم را به صورت آنلاین تکمیل می نمایید.
  • پرداخت هزینه مربوط به بررسی تقاضای آنلاین جهت اخذ ویزای توریستی سنگاپور
  • مدارک کافی و لازم به جهت اثبات قدرت مالی در پرداخت هزینه های اقامتی در سنگاپور
  • رزرو و ارائه بلیت رفت و برگشت که ثابت نماید پس از انقضای مهلت ویزا به کشور خود باز می گردید.
  • ارائه مدارکی دال بر رزرو هتل محل اقامت در سنگاپور
  • تست سلامت پزشکی و گواهی عدم ابتلا به بیماری تب زرد

در این راستا ممکن است اسناد دیگری توسط سفارت از شما درخواست گردد. برای مثال متقاضیانی که سن آنها کمتر از سن قانونی است، می بایست نامه یا گواهی اجازه والدین را نیز علاوه بر مدارک فوق الذکر ارائه نمایند.

مدت ویزای مسافرتی سنگاپور

اتباع ایرانی امکان اخذ ویزای توریستی سنگاپور را به صورت آنلاین خواهند داشت. در شرایط عادی و معمولی جهت بررسی پرونده متقاضی مدت 72 ساعت کاری زمان می برد که هزینه آن نیز معادل 57$ (دلار سنگاپور) می باشد. اما چنانچه درخواست ویزا به صورت فوری انجام گیرد، مدت آن به 24 ساعت کاری کاهش یافته و هزینه آن به 78$ (دلار سنگاپور) افزایش می یابد. ویزای توریستی سنگانپور در شرایط خاص و ویژه ای نیز صادر می گردد که بررسی آن برای مدت 18 ساعت کاری طول می کشد. هزینه آن به 122$ (دلار سنگاپور) نیز می رسد.

شرایط تمدید ویزای توریستی سنگاپور

شرایط تمدید ویزای توریستی سنگاپور

مدت اعتبار اولیه ویزای توریستی سنگاپور به صورت کوتاه مدت و 30 روزه می باشد. اما اگر قصد تمدید آن را داشته باشید، بایستی دلیل محکمی در این خصوص ارائه نمایید. برای مثال ممکن است فرد خارجی در انجام مراحل درمانی و پزشکی خود، نیاز به ادامه روند برای مدت زمان بیشتری داشته باشد. در این صورت می تواند ویزای خود را برای مدت 89 روز دیگر تمدید نماید.

این امر به صورت آنلاین انجام پذیر خواهد بود. جهت تمدید ویزای خود می بایست حداقل 72 ساعت قبل از تاریخ انقضای ویزا اقدام نمایید. بیماران جهت تمدید ویزای خود بایستی فرم 757 را که توسط یک پزشک سنگاپوری مورد تایید قرار گرفته است، ارائه دهند. اطلاعاتی که در این فرم می بایست درج گردد، شامل جزئیات کامل بیماری و مدت زمان اقامت بیمار در سنگاپور می شود. مبلغی که بابت هزینه تمدید ویزای توریستی سنگاپور از متقاضی اخذ می گردد، 40$ (دلار سنگاپور) خواهد بود.

وقت سفارت جهت ویزای توریستی سنگاپور

قطعا می دانید که برای اخذ ویزای توریستی سنگاپور نیاز به تعیین وقت سفارت دارید. برای این منظور لازم است حداقل به مدت 10 الی 15 روز پیش از سفر به سنگاپور به سفارت این کشور مراجعه نموده و پس از تکمیل نمودن و ارائه فرم تقاضای ویزای توریستی سنگاپور، جهت تسلیم اسناد و مدارکی که در اختیار دارید، از سفارت وقت مصاحبه بگیرید. از آنجا که کشور سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه سفارتخانه ای ندارد، لذا برای مهاجرت به سنگاپور یا سفر توریستی به این کشور از سفارتخانه های سنگاپور در کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه یا امارات استفاده نمایید.

جاذبه های توریستی کشور سنگاپور

گردشگران به دلایل مختلفی از جمله تنوعات قومی و مذهبی، اماکن دیدنی طبیعی، انگلیسی زبان بودن مردمان سنگاپور و غیره راغب به سفر توریستی به سنگاپور می باشند. به طوری که لقب نیویورک آسیا به این کشور داده شده است. برخی اماکن گردشگری این کشور که دارای مناظر خیره کننده ای هستند عبارتند از:

  • محله اورچارد رود که دارای بزرگترین مرکز خرید است
  • باغ وحش سنگاپور
  • باغ پرندگان جورونگ

جزیره گردشگری سنتوسا که از دیگر مکان های گردشگری سنگاپور به شمار می رود، تا مرکز شهر سنگاپور، 20 کیلومتر فاصله دارد. از مناظر دیدنی که در این جزیره وجود دارد می توان به رقص فواره ها، آکواریوم چشم نواز، پارک دلفین ها، باغ وحش، ورزش های آبی و زمین های گلف اشاره نمود که هر یک از این تفریحات برای گردشگران خارجی بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

نقاط دیدنی دیگری نیز در این کشور وجود دارد که در صورت سفر به سنگاپور، حتما از آن دیدن کنید. هتل مارینا بی سندز از دیگر مکان های دیدنی این کشور محسوب می شود که ظاهر آن به شکل کشتی سوار شده بر سه ساختمان می باشد. کشتی، همان استخر مجلل و شگفت انگیزی است که شنا کردن در آن به شکلی در ذهن گردشگران تداعی می شود که گویی در حال سقوط از ساختمان هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره همراه شما خواهد بود تا بتوانید سفر دل انگیز و به یاد ماندنی به کشور سنگاپور داشته باشید. این موسسه با پذیرفتن پرونده های سفر و مهاجرت به کشورهای مختلف مانند سنگاپور، مسیر شما را هموار می نماید. البته گزینه های دیگری برای سفر به سنگاپور مانند تحصیل در سنگاپور وجود دارد که منجر به اخذ اقامت شما می گردد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *