ویزای کاری

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

شیوه دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا چالش برانگیز است و کسب آگاهی از روند رسیدن به آن نیز بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر شرکت های فعال زیادی در آنتیگوا و باربودا وجود دارد که به شدت به دنبال جذب نیروی کار حرفه ای هستند و این مسئله سبب می شود تا افراد زیادی امید داشته باشند که بتوانند در آنتیگوا و باربودا به کار دست پیدا کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که آنتیگوا و باربودا یکی از کشورهای کم جمعیت حوزه کارائیب است که برای ورود به آن چالش های کم و راه های متنوعی وجود دارد و همین مسئله سبب می شود تا علاقمندان به مهاجرت به این کشور بتوانند با آسودگی خاطر آن را برای خود انتخاب کنند.

آنچه که گفته شد به این معنا نیست که مهاجرت به این کشور به سادگی انجام می شود بلکه باید در نظر داشت که برای هر روش مهاجرتی یک مسیر مشخص وجود دارد که فرد باید با دقت آن را طی کند. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که کار کردن در آنتیگوا و باربودا نیز مشروط به عوامل مختلفی است که هر یک از آن ها می تواند در جایگاه خود بسیار اثر گذار باشد.  در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تلاش خواهند کرد تا اطلاعاتی را در رابطه با شرایط دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهند.

  • فرایند رسیدن به کار در آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • چه کسانی به ویزای کاری آنتیگوا و باربودا نیاز دارند؟
  • محدودیت های دریافت ویزای کاری این کشور چیست؟
  • امتیاز استفاده از ویزای کاری این کشور چیست؟

افراد نیازمند به ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

افرادی که قصد کار کردن در آنتیگوا و باربودا را دارند، بسته به ملیت خود باید روادید کاری این کشور را به دست آورند. باید به این نکته اشاره داشت که شهروندان برخی از کشورهای خاص، این اجازه را خواهند داشت که در آنتیگوا و باربودا به مدت 6 ماه به کار مشغول شوند و نیازی به روادید کاری نیز نخواهند داشت اما شرایط برای کار ایرانی ها در این کشور متفاوت است.

از سال 2020 و با شیوع بیماری کرونا، محدودیت های بسیار زیادی برای صدور روادید کار آنتیگوا و باربودا از طرف دولت این کشور وضع شد و به همین دلیل تمامی شهروندان خارجی باید برای مهاجرت کاری به آنتیگوا و باربودا ویزای کاری دریافت می کردند. پس از مدت کوتاهی، قوانین بار دیگر دچار تغییر شد و دولت این کشور، ورود هر شهروند خارجی به این کشور برای کار کردن را ممنوع کرد چراکه نرخ بیکاری در آنتیگوا و باربودا به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده و تامین معاش برای شهروندان این کشور به یک چالش اساسی بدل شد.

فرآیند تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

تمامی دارندگان ویزای کاری آنتیگوا و باربودا که مدت اعتبار ویزای کاری آنها به پایان رسیده است، می توانید برای تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا اقدام نمایند. به عبارت دیگر، یکی از اصلی ترین چالش های دارندگان ویزای کاری آنتیگوا و باربودا، روند تمدید ویزای کاری این کشور می باشد. زیرا روند تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا، دارای بورکراسی های اداری پیچیده ای می باشد، که اغلب متقاضیان را از تمدید ویزای کاری خود منصرف می کند. تمامی متاقضیان تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا می توانند با مراجعه به اداره مهاجرت آنتیگوا و باربودا نسبت به تمدید ویزای کاری خود اقدام نمایند. علاوه بر این متقاضیان باید اسناد و مدارک مورد نیاز اداره مهاجرت آنتیگوا و باربودا را نیز در حین درخواست به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهند.

در نمودار زیر می توانید روند تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند تمدید ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

مراحل درخواست ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال درخواست ویزای کاری آنتیگوا و باربودا هستند، باید روند درخواست این نوع از ویزا را به خوبی بررسی کنند. مراحل درخواست ویزای کاری آنتیگوا و باربودا به شرح زیر می باشد:

روند درخواست ویزای کاری آنتیگوا و باربوداتوضیحات
یافتن شغل مناسب در آنتیگوا و باربودااتباع کشورهای خارجی جهت درخواست ویزای کاری آنتیگوا و باربودا، در اولین گام باید شغل مورد نظر خود را در این کشور انتخاب کنند.
برای مجوز کار درخواست دهید.پس از استخدام در شغل مورد نظر خود در آنتیگوا و باربودا می توانید برای مجوز کار این کشور درخواست دهید.
اقدام برای دریافت ویزای کاریبرای ورود به آنتیگوا و باربودا باید برای ویزای طولانی مدت این کشور اقدام نمایید.
سفر به آنتیگوا و باربوداهنگامی که ویزای کاری خود را دریافت کردید می توانید به این کشور سفر کنید.

افراد نیازمند به ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

در حال حاضر و با پایان دوره شیوع کرونا و بازگشت ثبات به اقتصاد آنتیگوا و باربودا، این کشور مجدد امکان دریافت ویزای کاری به این کشور را فراهم کرده است. علاقمندان به کار در آنتیگوا و باربودا باید ویزای کاری این کشور را به دست آورند و برای رسیدن به این مهم به مدارک زیر نیاز خواهند داشت:

  • یک کپی از پاسپورت
  • یک توصیه نامه که از کارفرما دریافت کرده اید
  • مدارک مربوط به اقامت
  • گواهی مربوط به عدم سوء پیشینه
  • اسناد مربوط به تمکن مالی که از بانک دریافت می شود یا در قرارداد ذکر شده است
  • اسناد مربوط به توانمندی فرد در استخدام (مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط)

شرایط دریافت ویزای همراه آنتیگوا و باربودا

پروسه مهاجرت برای اشتغال در آنتیگوا و باربودا

زمانی که فرد متقاضی درخواست اولیه خود برای امضای قرارداد کاری را دریافت کرد، می تواند برای دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا اقدامات لازم را انجام دهد. پروسه دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا می تواند با توجه به شرایط مختلف هر فرد، متفاوت از دیگری باشد اما گام های نسبتا مشخصی وجود دارد که فرد به کمک آن می تواند اقدامات لازم را انجام دهد.

پروسه دریافت ویزای کار آنتیگوا و باربودا

باید در نظر داشت که در حال حاضر ویزای کاری آن تنها برای یک سال اعتبار خواهد داشت و فرد پس از این بازه زمانی باید برای تمدید اقامت خود در این کشور از طریق کار اقدامات لازم را انجام دهد. در حال حاضر روادید کاری آنتیگوا و باربودا یکی از سخت ترین انواع ویزای موجود در این کشور برای شهروندان خارجی است که بتوانند به آن دست پیدا کنند. باید در نظر داشت که بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای استخدام شدن در آنتیگوا و باربودا، خود شروع کننده یک پروسه مهاجرتی به این کشور باشند و با سرمایه گذاری در زمینه مورد نظر خود، مسیر مهاجرت به آنتیگوا و باربودا را طی کنند.

شما نیز این امکان را خواهید داشت که در بهترین کشورهای جهان زندگی کنید و برای این کار کافی است تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول در باب ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ویزای کاری آنتیگوا و باربودا می باشیم:

  • مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری آنتیگوا و باربودا چیست؟ یک کپی از پاسپورت، یک توصیه نامه که از کارفرما دریافت کرده اید، مدارک مربوط به اقامت، گواهی مربوط به عدم سوء پیشینه، اسناد مربوط به تمکن مالی که از بانک دریافت می شود یا در قرارداد ذکر شده است و اسناد مربوط به توانمندی فرد در استخدام (مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط)
  • اعتبار ویزای کاری آنتیگوا و باربودا چقدر است؟ در حال حاضر ویزای کاری آن تنها برای یک سال اعتبار خواهد داشت و فرد پس از این بازه زمانی باید برای تمدید اقامت خود در این کشور از طریق کار اقدامات لازم را انجام دهد. در حال حاضر روادید کاری آنتیگوا و باربودا یکی از سخت ترین انواع ویزای موجود در این کشور برای شهروندان خارجی است که بتوانند به آن دست پیدا کنند.
  • آیا می توانم بدون ویزای کاری آنتیگوا و باربودا در این کشور مشغول به کار شوم؟ ققط اتباع کشورهای آمریکا و برخی از کشورهای حوزه دریای کارائیب می توانند بدون ویزای کاری در این کشور مشغول به کار شوند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *