ویزای کاری

اشتغال غیر قانونی در اتریش

اشتغال غیر قانونی در اتریش

اشتغال غیر قانونی در اتریش می تواند عواقب نابخشودنی برای فرد و همچنین کارفرمای او داشته باشد که یکی از آن ها اخراج از حوزه شنگن است. اتریش یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای زندگی است. کیفیت زندگی در آن بسیار مناسب است. شهروندان خارجی نیز امکان کاریابی در این کشور را خواهند داشت. همچنین می توانند در این کشور به درآمد مناسب دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که فرد بهتر است به صورت قانونی به دنبال کار باشد. در این صورت است که می توان گفت که فرد به یک اقامت بسیار ارزشمند نیز دسترسی خواهد داشت. اقامتی که در نهایت به دریافت پاسپورت این کشور ختم می شود.

  • شرایط کار در اتریش چیست؟
  • آیا می توان به صورت غیر قانونی در اتریش کار کرد؟
  • آیا درآمد مشاغل غیر قانونی در این کشور مناسب است؟
  • چرا کار غیر قانونی در این کشور عواقب نامناسبی دارد؟

روند مهاجرت کاری به اتریش به صورت قابل توجهی بهبود بخشیده است. همین مسئله سبب شده است تا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره به دنبال آن باشند که بهترین مسیر را در اختیار افراد قرار دهند. در حال حاضر، مشاغل زیادی در اتریش وجود دارد که می توان آن ها را برای خود انتخاب کرد. همچنین در برخی از مشاغل از جمله علوم کامپیوتری، حتی امکان کار به زبان انگلیسی نیز وجود دارد. در ادامه توضیحات گسترده تری در این رابطه ارائه خواهد شد.

شرایط قانونی کار در اتریش برای خارجی ها

یک تبعه خارجی (مقصود شخصی است غیر اروپایی که در یکی از کشورهای اروپایی اقامت ندارد) می تواند به صورت قانونی در اتریش کار کنند. اولین شرط برای رسیدن به شغل در این کشور به صورت قانونی، در اختیار داشتن اجازه کار، مجوز استخدام یا در اختیار داشتن کار قرمز- سفید- قرمز است.


یک کارفرمای اتریشی این امکان را دارد که شهروند خارجی را به استخدام خود درآورد. با این حال یک شرط اصلی وجود دارد. فرد باید حتما مجوز کار در این کشور را داشته باشد. فرد باید از اداره کار در اتریش مجوز کار خود را به دست آورده باشد. این مجوز کاری فقط یک سال اعتبار دارد. اداره کار با توجه به کمبودهای بازار کار تصمیم می گیرد که اجازه کار را به فرد بدهد یا خیر.

همچنین حداقل حقوقی نیز برای نیروی کار وجود دارد. تفاوتی ندارد که فرد به صورت موقت یا بلند مدت استخدام می شود. در هر صورت، همه قوانین باید توسط شهروندان خارجی رعایت شود. در صورتی که این قوانین رعایت نشود، فرد با چالش های اشتغال غیر قانونی در اتریش روبرو خواهد شد.

جزئیات دریافت ویزای قانونی کار در اتریش

معرفی انواع قرارداد قانونی در اتریش

همه افراد باید برای کار کردن در اتریش یک قرارداد کار قانونی داشته باشند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، نداشتن قرارداد به معنی اشتغال غیرقانونی در اتریش است. به همین دلیل باید دانست که چه نوع قراردادی می تواند برای فرد مناسب تر است. برخی از مهم ترین انواع قرارداد در این کشور عبارتند از:

  • کارگران تمام وقت: این افراد به صورت دائم مشغول به کار هستند و از حقوق کامل برخوردار هستند. آن باید بیمه درمانی مناسب داشته باشند، حق مرخصی آن ها محفوظ است و ممکن است از کار خود اخراج شوند.
  • کارگر پاره وقت: این افراد نیز مشمول همان قوانین کار تمام وقت خواهند بود.
  • کارگران حداقلی: این افراد باید حقوقی کمتر از 500€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشند. بیمه این افراد به صورت شخصی پرداخت می شود و کارفرما فقط در برابر حوادث محل کار مسئول است. قوانین حمایتی نیز برای این افراد وجود دارد.
  • کارگران فصلی: افرادی که می خواهند در اتریش در مشاغلی کار کنند که در یک فصل خاص رواج پیدا می کنند (مانند صنعت گردشگری، هتلداری و غیره) می توانند از این امکان استفاده کنند. این افراد نیز از بیمه کامل برخوردار هستند.

شرایط کار در اتریش

متقاضیان کار قانونی باید با کلیه قوانین موجود در این کشور آشنایی داشته باشند تا دچار تخلف نشوند.

معرفی انواع قرارداد قانونی در اتریش

مشاغل غیر قانونی در اتریش برای خارجی ها

در برخی از مشاغل خاص، شهروندان خارجی امکان کار کردن در اتریش را نخواهند داشت. همچنین افرادی که دارای مدارک خاص هستند نیز نمی توانند به صورت مستقیم در اتریش کار کنند. آن ها برای پرهیز از اشتغال غیر قانونی در اتریش، باید مدرک تحصیلی خود را معادلسازی کنند. در این شرایط است که باید دامنه وسیع تری از اطلاعات را پیش از مهاجرت به دست آورد. مهم ترین مشاغلی که خارجی ها امکان استخدام به عنوان یک خارجی را نخواهند داشت عبارتند از:

کارهای غیر قانونی در اتریش برای خارجی ها

در برخی از مشاغل مانند پزشکی، امکان معادلسازی مدرک تحصیلی وجود دارد. با این حال در برخی از مشاغل از جمله مهمانداری هواپیما، فرد باید مدرک خود را از کشور اتریش دریافت کرده باشد. هرگز نباید به فکر اشتغال غیر قانونی در اتریش داشت. در این صورت، فرد با محرومیت های سنگین روبرو می شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند برای کاریابی قانونی در بسیاری از کشورهای جهان در کنار شما باشند.

پرسش های کلیدی درباره اشتغال غیر قانونی در اتریش

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • مهم ترین چالش اشتغال غیر قانونی در اتریش چیست؟ این افراد ممکن است از اتریش اخراج شده و از طرفی امکان مهاجرت دوباره به حوزه شنگن تا مدتی را نخواهند داشت.
  • آیا می توان در مشاغل دولتی اتریش اشتغال داشت؟ بله این امکان وجود دارد. با این حال برخی از مشاغل خاص که مستقیما با امنیت مردم اتریش ارتباط دارد، امکان استخدام وجود ندارد.
  • آیا ممکن است یک پزشک در اتریش به کار قانونی مشغول شود؟ بله با معادلسازی مدرک تحصیلی، فرد می تواند به اشتغال قانونی در این کشور بپردازد.
4.9/5 - (140 امتیاز)

134 دیدگاه برای “اشتغال غیر قانونی در اتریش

  1. Javid Soltani گفت:

    من مهاجر افغانی هستم و فعلأ در ایران هستم من چه جوری میتونم پاسپورت ویزه اتریش را بگیرم من خیلی دوست دارم که همراه شما کار کنم در ایران خیلی گرانی است همه چیز گران الان اینجا برایم زندگی خیلی سخت است امیدوارم که شما یکاری بکنید دستت درد نکنه از تان ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بسته به تخصصی که دارید، در اتریش کار پیدا کنید. یا برای تحصیل به این کشور برید.
      از طرف دیگه اگر با یک شهروند اتریشی ازدواج کنید هم این مسیر برای شما وجود خواهد داشت. باید به یک نوعی قانونی خودتون رو به اتریش برسونید

  2. omid گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    26 سالمه . دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت هتلداری با معدل 17 از دانشگاه آزاد و زبان انگلیسی هم متوسط بلدم و 2 سال سابقه کاری مرتبط با رشته خودم دارم.به نظر شما با توجه به شرایط من کدوم کشور برای مهاجرت مناسب تره و پیشنهاد می کنید؟ آیا امکان تحصیل یا اجازه کار در این رشته در یکی از مراکز خدماتی در کشور اتریش رو دارم یا نه؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر قصد مهاجرت به اتریش رو دارید، بهتر هست برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنید.
      در غیر این صورت شرایط آلمان برای کار شما مناسب تر هست با این تفاوت که باید زبان آلمانی رو هم یاد بگیرید

  3. مهدی گفت:

    سلام
    من 26ساله و کارشناسی ارشد نرم افزار کامپیوتر و هوش مصنوعی و مدرک زبان آیلتس 6.5 دارم ، من در زمینه گرافیک و بازی سازی روی گوشی موبایل هم فعالیت و رزومه کاری دارم. میخواستم در خصوص شرایط کار ببینم امکانش فراهم هست.؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید رزومه بفرستید برای موسسات کاریابی و منتظر پاسخ از طرف کمپانی ها باشید یا اینکه از طریق ویزای جستجوی کار این کشور برای مهاجرت اقدام کنید

      1. علیرضا پیل ور گفت:

        با عرضه ادب و احترام بنده مدرک فنی حرفه ای سرویس و تعميرات پکیچ و رادیاتور دارم ولی کلا در هر زمینه کارهای فنی دستی بر آتش دارم ولی متأسفانه زبان انگلیسی خیلی کم والمانی اصلا ونیز ۴۶ سال سن دارم میخواستم ببینم ایاامکان ویزای کار برای من امکان پذیر است باکمال تشکر از وقتی که برای من قرار دادید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          برای کار در اتریش شما به مدرک زبان آلمانی نیاز خواهید داشت و با توجه به شرایطی سنی که دارید، شانس شما بسیار کم هست

  4. Fereshteh hosseini گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی هستم با سابقه کار ومدرس دانشگاه.آیا برای این رشته امکان پیدا کردن کار در اتریش وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این رشنه میشه اقدام کرد اما روزمه و شرایطتون رو بفرمائید تا کامل خدمتتون عرض کنم

  5. hamidamiri گفت:

    سلام من آرایشگر هستم میخوام برم اتریش اونجا شغلو ادامه بدم و همسرم نیز اونجا اس چیکار باید بکنم میتونم برم چه قدر باید هزینه کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      با ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم

  6. Ebrahim گفت:

    سلام و عرض ادب.من ۳۰ سالمه مدرک ماشین ابزار از فنی حرفه دارم. درجه ۱.سابقه کاری شخصی بپده بازم حساب میشه؟ الانم ۷ ساله برق خودرو مشغولم. مردکشم دارم. واسه خودم مشغول کارم. دیپلم هستم. متاهلم و ی بچه دارم.دوتا سوال دارم. یکی اینکه ویزا راحت بهم تعلق میگیره؟ دوم اینکه هزینه ها همه با خودمومه. ینی اجاره خونه و بیمه و ازین قبیل خرجا؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر برای کشور اتریش خیلی شرایط شما مناسب نیست اما میتونید برای کشورهای دیگه اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  7. setayesh گفت:

    سلام چقد سرمایه برای سرمایه گذاری در کشور اتریش لازمه، ممنون میشم راهنماییم بکنین.

    1. داوری گفت:

      سلام
      سرمایه گذاری روش های متنوعی داره ابتدا مقاله سرمایه گذاری در اتریش رو مطالعه کنید و اگر سوالی بود در خدمتتون هستم

  8. مهرداد گفت:

    سلام
    لطفا در مورد این سوال بنده را راهنمایی کنید چون بین انتخاب آلمان و اتریش مردد هستم.
    من کارشناس ارشد مهندسی برق قدرت هستم با سه سال سابقه کار در برق منطقه ای و یک مقاله در elsevier و مهارت زبانی b1 آلمانی.
    همسرم کارشناس ارشد پرستاری ۱۰ سال سابقه کار و مهارت زبان آلمانی مشابه
    بعضی از سایتها نوشتند که همراه نمیتونه کار کنه در اتریش.
    این مسأله مهم هست برای من اگر ممکنه راهنمایی کنید که در صورت وارد شدن به کار از طریق جاب سیکر اتریش همراه من بعد از ورود به««« اتریش»» »می‌تونه کار کنه خیر؟

    پاسخ

    1. داوری گفت:

      سلام
      بعد از ورود به اتریش همراهتون هم امکان کار خواهید داشت

  9. تایگر گفت:

    با سلام …من مدرک لیسانس کشاورزی دارم گرایش علوم دامی و همچنین مدرک تکنسین تلقیح مصنوعی دارم …کاری برا من تو کشور اتریش وجود داره؟ با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در اتریش باید امتیازاتتون به حد نصاب برسه امتیازاتتون رو بررسی کردید؟

  10. محمود گفت:

    سلام و ارادت
    در خصوص مدرک کارشناسی ارشد بعضی از سایتها امتیازش رو با دکترا یکی کرده اند… بعضی ها با لیسانس… تو سایت سفارت هم به چیزی اشاره نشده
    کدومش درسته؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در سایت خود اتریش مدرک تحصیلی لیسانس 20 امتیاز و در برخی رشته ها 30 امتیاز محسوب کرده
      شما چه رشته ای و در چه مقطعی تحصیل کردید؟

  11. امیر گفت:

    آیا مهندسی شهرسازی نیز در لیست مشاغل هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر باقی شرایط شما خوب باشه مثل شرایط سنی و سابقه کاری شانس ویزا شدن رو خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. کاظم قدردان گفت:

        با سلام. میخواستم ببینم مدارک بین المللی کار افرینی برای کسب یه موقعیت شغلی در اتریش اثر بخشه یا خیر؟
        من چند دوره سرتیفیکیت از جشنواره های ترکیه گرفتم

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          کارآفرینی در چه زمینه ای مورد نظرتون هست؟

  12. سارا یزدی گفت:

    با تشکر از مقاله پربارتون . فقط این که آیا ویزای جست و جوی کار اتریش قابلیت تمدید زمان داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      نه متاسفانه این امکان بطور کلی وجود نداره

  13. mehrad گفت:

    سلام
    مدت زمان اخذ ویزا بعد از تحویل مدارک چقدر است ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      معمولا یک ماه تا یک ماه و نیم ممکنه به طول بیانجامه

  14. ترانه گفت:

    سلام و رشتم ارشد حقوق بین الملل هست آیا جز لیست مشغل مورد نیاز هستم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      رشته تحصیلی و کاری شما مناسب برای کار در اتریش نیست متاسفانه
      باید به کشورهای دیگه فکر کنید

  15. ترانه گفت:

    سلام ببخشید من ارشد حقوق بین الملل هستم آیا رشته ی من هم جز لیست مشاغل مورد نیاز هست ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر بهتره که به کشورهای دیگه فکر کنید
      پیشنهاد میکنم که مقاله مهاجرت کاری به کشورهای مختلف رو مطالعه نمایید

  16. سودا مجد گفت:

    سلام عرض شد با تشکر از مقاله خوبتون، ببخشید یه سوال برای ویزای کاری اتریش میشه از ایران اقدام کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میشه. لطفا مقاله ویزای در جستجوی کار اتریش رو مطالعه بفرمائید

  17. سپیده گفت:

    برای گرفتن ویزای کار اتریش چقدر زمان نیاز هست؟ و چقدر هزینه باید کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به مدارکتون داره و در رابطه با هزینه ها لطفا مقاله هزینه زندگی در اتریش رو مطالعه فرمائید

  18. کامران کلاهی گفت:

    سلام خدمت شما
    تشکر میکنم بابت مقاله خوبتون
    میخواستم بدونم کشور اتریش برای من که مهندس برقم و 6 سال سابقه کار دارم کشور خوبی برای کار هست یا خیر؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله. لطفا مقاله ویزای در جستجوی کار اتریش رو مطالعه بفرمائید

  19. جواد گفت:

    با سلام و خسته نباشید لطفا بفرمائید برای مدرک مهندسی دانشگاه علمی کاربردی هم بیست امتیاز تعلق میگیره؟

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      بهتره که امتیاز خودتون رو دقیق محاسبه کنید که ببینید به 70 امتیاز میرسید. مهاجرت کاری به اتریش

  20. سید علی حسینی گفت:

    باسلام از خدمت دوستان گرامی سیدعلی حسینی بنده ۲۱سال سن و ۶سال سابقه کار در رنگ آمیزی و نقاشی چوب هستم
    میشه راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام دوست من
      یکبار دیگه هم پاسخ دادم که کشور اتریش مناسب شما نیست و بایذ برای کار در المان اقدام کنید

  21. محمدحسین میرزایی گفت:

    بله

  22. زهرا گفت:

    با سلام و ادب
    من ٣٣ ام هست و دكتراي ميكروبيولوژي پزشكي دارم و داراي مقالات معتبر و البته كمي تسلط به زبان آلماني (A2) و تسلط خوب به زبان انگليسي دارم . ميخواستم بدونم موقعيت كاري ميكروبيولوژي در كشور اتريش ، آلمان و كشورهاي دويچ زبان چه طور هست؟ راهنمايي لازم را بفرماييد. ممنونم.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شاید امتیازتون برای ویزای کار اتریش مناسب باشه برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  23. معصومه مددی مهر گفت:

    سلام و مرسی از مطالب خو بتون
    برای دریافت ویزای جستجوی کار در اتریش چقدر باید تمکن مالی داشته باشیم؟/

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما فرمولش به این صورت هست که باید یک سال زندگی در اتریش را در حسابتون نشون بدین برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  24. معصومه مددی نهر گفت:

    سلام و مرسی از بابت مطالب خوبتون
    برای دریافت ویزای جستجوی کاری در اتریش که 6 ماه هم فرصت داره تمکن مالی به چه میزان باید باشه ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما فرمولش به این صورت هست که باید یک سال زندگی در اتریش را در حسابتون نشون بدین برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  25. آلفا گفت:

    سلام . آیا این ویزا در حال حاظر صادر میشه ؟ یا کلا دیگه منتفی شده ؟ بنده لیسانس مهندسی مکانیک با 10 سال سابقه کار – مدرک زبان b1 آلمانی – 32 سال سن.

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر روزمه تون خوب باشه باز هم میشه اقدام کرد
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  26. رضاوند گفت:

    بنظرتون من برای کار توی کانادا چه ویزایی باید تقاضا کنم و کجا و چه مدارکی ببرن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ یزای کاری کانادا و یا همون اسکیل ورکر در درجه اول شما باید واجد شرایط امتیاز بندی شده سپس امتیازات لازم از مواردی مانند سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان را آورده تا ویزای کار را بگیرید، پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید

  27. صبا صابری گفت:

    ممنون از مطالب به روزتون

  28. رضا جان محمدی گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد ویزای کاری اتریش تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد ویزای تحصیلی اتریش هم مطلب بذارید

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      مقاله ویزای تحصیلی اتریش راهنمای مناسبی برای شما میباشد.

  29. ارشاد گفت:

    تحصیلات تو کشورهای انگلیسی زبان هزینه بالایی داره ؟ اگر بخوایم تو این کشور به زابان انگلیسی درس بخونیم چقدر شرایط دریافت ویزای تحصیلی فرق می کنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      تحصیل در اتریش به زبان آلمانی و رایگانه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  30. ارشاد گفت:

    اگر دایی من در اتریش برای منی دعوتنامه کاری بفرسته می تونم بدون تحصیلات دانشگاهی ویزا بگیرم؟

    1. داوری گفت:

      سلامو
      خیر این امکان وجود نداره متاسفانه و باید از طریق تحصیلی یا کاری توسط خودتون اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  31. v!da گفت:

    سلام
    بسیار از مقاله ها و مطالب خوبتون ممنونم
    من 39 ساله و فارغ التحصیل از دانشگاه شریف هستم قصد مهاجرت به اتریش دارم ایا من با این سن میتونم برای ویزای کاری اتریش اقدام کنم؟
    ممنونم

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      میزان سابقه کار، مدرک زبان و رزومه شما باید بررسی گردد. برای راهنمایی بهتر پیشنهاد میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

  32. Ali گفت:

    برای ویزای کاری اتریش چقدر زمان میبره اخذ ویزا؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      برای اخذ ویزا 6 ماه تا یکسال زمان نیاز است.

  33. علیرضا گفت:

    سلام. روند اعطا ویزا کاری چه مدت طول خواهد کشید؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      اخذ ویزای کار اتریش بین 6 ماه تا یکسال زمان نیاز دارد.

  34. عطا گفت:

    شرایط کار در اتریش چیه، من درباره کارت قرمز سفید قرمز شنیدم

    1. رهنما گفت:

      عرض ادب
      برای اطلاع از شرایط کارت قرمز-سفید-قرمز اتریش مقاله فوق راهنمای شما خواهد بود. در صورت وجود ابهام در این خصوص با ما ارتباط بگیرید.

  35. حامد گفت:

    بسیار مفید و کاربردی با……… تشکر

  36. امیر علی حیدری گفت:

    سلام ویزای کاری اتریش 2019 نسبت به 2018 بهتر شده برای ایرانیان ؟

    1. رهنما گفت:

      عرض احترام
      متاسفانه شرایط ویزا باتوجه به تغییر قوانین هرساله رو به سخت تر شدن میرود.

  37. e.farahani گفت:

    گرفتن ویزای کاری اتریش چقدر هزینه داره؟

    1. رهنما گفت:

      عرض سلام و احترام
      برای اطلاع از حق الوکاله کشور اتریش، تمکن مالی مناسب برای این کشور و سایر هزینه ها با ما ارتباط بگیرید.

  38. فهیمه راد گفت:

    امتیاز ۵۵ یا ۷۰ کدام مهم هست؟

    1. داوری گفت:

      امتیاز 70 برای فردی که قرارداد کاری نداره

  39. اسما گفت:

    با سلام آیا کسانیکه تحصیلات خود را در اتریش به پایان رسانیده اند، میتوانند کارت قرمز سفیر قرمز اتریش را اخذ نمایند؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر به کار برسن میتونن کار قرمز سفید قرمز رو هم دریافت کنن

  40. قراری گفت:

    آیا شرایط ویزای کار اتریش برای همه کشورها یکسان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر هر کشوری شرایط و مدارک خاصی داره اما غالبا در داشتن دعوتنامه کاری مشترک هستند

  41. امیرحسین گفت:

    با سلام
    مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.

  42. فهیمه راد گفت:

    آیا کسب امتیاز ۷۷ است یا ۵۵؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      امتیاز 70 برای کسی که قرارداد کاری نداره مورد نیازه

  43. صبا گفت:

    خیلی ممنون بابت اطلاعات خوبتون در این مقاله خیلی کاربردی بود

  44. کاظم حسینی گفت:

    سلام
    من لیسانس کامپیوتر هستم اما مدرک زبان ندارم، برای کار در این کشور حتما باید مدرک زبان داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله داشتن مدرک زبان الزامیه چون براتون امتیاز میاره

  45. آرمان رهنما گفت:

    شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری اتریش چیست؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ادب
      برای اطلاع از پرسش خود پیشنهاد میکنیم مقاله حاضر را مطالعه فرمایید و در صورت وجود ابهام، با ما ارتباط بگیرید.

  46. شهریار شیرازی گفت:

    اخذ ویزای کاری اتریش چه شرایطی داره؟آلمان بهتره با اتریش

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      شرایط ویزای کار اتریش در مقاله حاضر عنوان شده، با توجه به امتیازبندی بودن ویزای کار اتریش، شانس اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان بیشتر میباشد که بسته به شرایط آنها متفاوت است.

  47. حسین پاشازاده گفت:

    سلام ویزای کاری اتریش 2019 چه مزایایی برای ایرانیان دارد ؟ آیا نسبت به سال گذشته گرفتن ویزا راحتتر شده ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگترین مزیتش اینه که شما میتونید از کشور درجه یکی مثل اتریش اقامت بگیرید

  48. علی حامی گفت:

    برای ویزای کاری اتریش دعوت نامه کاری نیاز داریم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله و در غیر اینصورت باید برای ویزای جستجوی کار این کشور اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  49. leilakk گفت:

    وین از شهرهای خیلی قشنگ اتریشه. این کشور واقعا عالیه

  50. امیرحسین گفت:

    با تشکز مقاله خیلی خوبتون

  51. Deniz گفت:

    آیا با ویزای شنگن هم میشه توی اتریش کار کرد ؟

    1. رهنما گفت:

      عرض ارادت
      خیر، امکان کار با ویزای توریستی برای افراد وجود ندارد.

  52. saeed گفت:

    خیلی مفید و عالی بود

  53. مهراد گفت:

    ویزای کار این کشور با شرایط همراه هم وجود داره ؟ اگر من پیشنهاد داشته باشم میشه با خانواده برم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ویزای جستجوی کار ابتدا باید تنها برید و بعد که به کار برسید باید برای الحاق به خانواده اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  54. علی رام رادین فر گفت:

    بابت مطلب جالبتون در مورد ویزای کاری اتریش تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد اخذ اقامت کاری اتریش هم هم مطلب بذارید

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله لطفا مقاله اقامت اتریش رو مطالعه کنید

  55. صبا صابری گفت:

    سلام

    ممنون از مطالب بسیار مفیدتون

  56. ریحانه امیدی گفت:

    مطالب ارزنده و بسیار مفید بود.

  57. e.farahani گفت:

    ایا میشه امیدوار بود که ویزای کاری اتریش بلند دت تر بشه؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      ویزای جستجوی کار این کشور 6 ماهه میباشد اما در خصوص شانس افزایش مدت این ویزا به قوانین جدید وابسته بوده که در صورت تغییر قوانین ویزای کاری اتریش 2020، در مقاله فوق عنوان خواهد شد.

  58. عادل گفت:

    سلام من میخوام اقدام کنم برا اتریش فقط این که شهرستانم و نمیتونم حضوری بیام حقیقتش به موسسه های دیگه اعتناد نکردم از راه دور انجام بدم. میخوام اگه امکانش هست قرار دادو ببندم که کارامو انجام بدین. لطفا یه پل ارتباطی بدین

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  59. لیدا بهرامی گفت:

    اتریش واقعا کشور زیباییه و شرایطش هم عالیه

  60. محمد گفت:

    مرسی از اطلاعات مفیدتون
    شنیدم کشور خیلی خوبیه

  61. سارا رشدی گفت:

    من رشته ام هنریه. می خواستم بپرسم آیا می تونم تو اتریش کار پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بستگی به توانمندی خودتون داره در چه زمینه ای فعالیت میکنید؟

  62. ناصر زارعی گفت:

    سلام و سپاس از اطلاعات خوبتون..
    فقط میخواستم بدونم با توجه به اینکه در مقاله دیگه تون همچین شرایطی را آلمان هم داره آیا بنظرتون شانس تو آلمان بیشتره یا اتریش..؟اگر ممکنه وجه تمایزشون را برام لطف کنید پاسخ بدین.

    1. داوری گفت:

      سلام
      بطور کلی شانس به کار رسیدن در آلمان بیشتر از اتریشه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  63. سعید گفت:

    سلام، با تشکر از مطلب خوبتون، آیا اتریش هم مثل بعضی دیگه از کشورها، ویزا برای جستجوی کار داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله اتریش هم این نوع ویزا رو داره اگر امتیازتون به حد نصاب برسه

  64. رها گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون این کشور برای کدوم مهندسی ها بهتره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای رشته های فنی مهندسی مثل برق مکانیک مکاترونیک IT متالورژی و باقی رشته های مهندسی کشور خوبیه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  65. Sohrab گفت:

    ویزای جستجوی کار الان ۶ ماهه سفارت وقت میده

  66. هما گفت:

    ممنون از اطلاعات خوبتون

  67. هما گفت:

    طبق تحقيقات من براى ويزاى جستجوى كار آلمان بر خلاف اتريش نيازى به داشتن مدرك زيان نداريم ، تنها مزيتش همينه ؟ شما كودوم رو پيشنهاد ميكنيد ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      علاوه براین مزایای زیادی داره کشور آلمان به نسبت اتریش البته هر دو کشور های خوبی هستن
      اما برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  68. ترانه گفت:

    خیلی عالیه واقعا کشور صنعتی هست اتریش و نیازی به کارفرما نداره برای ویزای کار مانند کشورهای دیگر … مرسی از سایت بسیار خوبتون

  69. hiva گفت:

    با سلام و تشكر از سابت خوبتون من ٢٣ساله هستم و در فني و حرفه اي تحصيل ميكنم ايا كشور اتريش براي من گزينه مناسبي هست؟ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله کشور اتریش برای رشته های فنی خوبه اما بدون مدرک لیسانس بهتره که برای آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  70. صبا صابری گفت:

    سلام و خسته نباشید
    چه مدت باید طی شود که ویزای کاری به ویزای دائم تبدیل شود؟
    ممنون از اطلاعات مفیدتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      پنج سال باید طی بشه

  71. مهسا گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون، برای ویزای کار اتریش مدرک زبان نیازه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله نیازه

  72. امیر عباس گفت:

    ضمن تشکر از مطلب خوبتون لطف کنید در مور ویزای کشور مجارستان هم مطلب بذارید

  73. رفیعی گفت:

    سلام من اروپا سفر داشتم شرایط کاری آلمان و اتریش جفتش خوبه
    ولی اتریش پروسه های ویزای کاری نسبت به آلمان دشوار تره.
    از اطلاعاتی که در اختیار قرار میدید کمال تشکر را دارم

  74. معقولی گفت:

    مرسی از این مقاله ی خیلی خوب.من فکر میکنم ویزای کاری المان با توجه به اینکه امتیاز بندی نیست و شرط مدرک زبان توش الزامی نیست قطعا راه خوبی هست . گرچه اتریش کاری هم واقعا راه خوبی به حساب میاد.مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *