ویزای کاری

ویزای کاری امارات

ویزای کاری امارات

بسیاری از افراد با شنیدن ویژگی ها و قوانین کشور امارات، قصد اخذ ویزای کاری امارات را دارند و برای ورود و کاریابی در این کشور اقدام می نمایند. ما در این مقاله راجع به ویزای کاری امارات اطلاعاتی را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد. با توجه به رشد نرخ ارز در ایران در چند سال اخیر کار در حوزه خلیج فارس مورد توجه بسیاری از متقاضیان جویای کار بوده است. تبدیل درآمد ارزی به ریال ایران مبلغی قابل توجه است. از این رو کشورهایی نظیر امارات و قطر و عمان مقصد بسیاری از ایرانیان شده است.

  • مشاغل مورد نیاز امارات کدام مشاغل است؟
  • طریق اخذ ویزای کاری امارات چیست؟

همچنین برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص می توانید با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید. همچنین پیشنهاد میکنیم در خصوص امارات متحده عربی و زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در امارات را نیز مطالعه نمایید. در مورد زندگی در امارات و هزینه های احتمالی آن اطلاعات کاملی در دست داشته باشید. بخاطر داشته باشید شرایط خصوصی هر فرد برای مهاجرت و اخذ ویزا با سایر افراد متفاوت است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدماتی در خصوص اخذ ویزای کار و کاریابی در امارات ندارد. لطفا در این خصوص تماس نگیرید.

زندگی در امارات در 2024

امارات متحده عربی یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد که از مجموع ایالات شیخ نشینی تشکیل شده که هفت شیخ یا امیر دارد. پایتخت و شیخ نشین اصلی آن ابوظبی می باشد. شیخ نشین نام آشنا و معروف دبی، منطقه شارجه،”ام القوین”، “فجیره”، “راس الخیمه” و “عجمان” از دیگر ایالات شیخ نشین در امارات متحده عربی هستند که همگی در کنار یک دیگر با پادشاهی یک امیر که شیخ نشین ابوظبی است، اداره می شوند. امارات متحده عربی جزو 5 کشور دارای بیشترین ذخایر نفتی جهان است.


جالب است بدانید در 2024 تولید ناخالص سرانه امارات به تنهایی برابر با کشورهای ثروتمند اروپایی می باشد. این کشور با داشتن منابع عظیمی نفتی و داشتن هفت شیخ نشین تنها 83000 کیلومتر وسعت دارد. این کشور به عنوان یک سرزمین بیابانی تلقی میگردد. جالب است بدانید کمتر از 20% شهروندان اماراتی اصلیتی اماراتی دارند. مابقی افراد مهاجرانی هستند که در یکی از این هفت شیخ نشین مقیم اند (چه اقامت دائم چه موقت).

شرایط و ضوابط اخذ ویزای کاری امارات

امارات با وسعت کم، درآمد سرشاری دارد که البته وابسته به نفت اما در حد ثروتمندترین کشورهای اروپایی است. این کشور آب و هوایی گرم و خشک سرزمینی هموار دارد که آب و هوای آن در قسمت شرقی به حالت کوهستانی و نسبتاً سرد است. آیین رسمی در امارات دین مبین اسلام است که حدود %95 مردم این کشور را شامل می شود و تنها بخش بسیار کوچکی از جمعیت کشور امارات پیرو آئین مسیحیت و سایر ادیان می باشند.

به طور کلی شما برای کار در کشور امارات نیاز به اخذ مجوز از پلیس مهاجرت این کشور دارید و راحت ترین روش برای اخذ ویزای کاری امارات دریافت یک پیشنهاد کاری از یک کارفرمای اماراتی معتبر می باشد. معمولا کارفرمایان بعد از یافتن کارگر و بستن قرارداد از جانب نیروی کار خارجی تمام مدارک و اسناد مورد نیاز را دریافت می‌ کنند و تحویل اداره مهاجرت امارات می دهند. در این قسمت کارفرما مسئول هزینه های مربوط به ویزای کارگر می باشد.

معمولاً انواع مختلفی از ویزای کار با مدت زمان های اعتبار متفاوت در امارات وجود دارد که می تواند از 90 روز تا چند سال اعتبار داشته باشند. همواره اشتغال شهروندان اماراتی به مهاجران خارجی که در این کشور هستند ارجحیت دارد؛ به همین جهت زمانی که یک کارفرما قصد دارد یک فراخوان برای جذب نیروی کار بدهد ابتدا وزارت کار امارات بررسی می کند که آیا شهروندی از امارات برای انجام کار مورد نظر وجود دارد یا خیر، اگر آن شهروند وجود نداشت یا کسی برای شغل مورد نظر اعلام آمادگی نکرد، این وزارتخانه درخواست کارفرما را تایید میکند. بعد از انجام این مرحله کارفرما برای نیروی کار مورد نظر درخواست صدور مجوز کار می دهد که این کارت می‌تواند تا 2 سال اعتبار داشته باشد.

طرق اخذ ویزای کاری امارات

به عنوان راحت ترین راه برای اخذ ویزای کوتاه مدت می توانید پس از رزرو پرواز امارات متحده عربی، از طریق سایت های اینترنتی برای درخواست آنلاین ویزا اقدام کنید. راه دیگر اخذ ویزای کوتاه مدت از طریق کنسولگری امارات در کشور محل اقامت شما می باشد. همچنین اگر یک عضو خانواده یا بستگان درجه یک دارید که اقامت امارات متحده عربی را دارد، شخص می تواند از طرف شما درخواست ویزا نماید. برای اطلاعات بیشتر، لطفا جزئیات مربوط به سایت امارات متحده عربی را ببینید.

در نوعی از ویزای بسیار کوتاه مدت مسافر اجازه 48 ساعت اقامت در امارات را دارد و باید ظرف مدت 48 ساعت به فرودگاه برگردد. هزینه این ویزا تقریبا 10$ (دلار آمریکا) است. همچنین همان طور که میدانید ویزاهای 48 ساعته غیر قابل تمدید می باشد. برای اخذ ویزای بسیار کوتاه مدت می توانید به محض رسیدن به فرودگاه های امارات درخواست ویزا نموده و مدارک خود یعنی پاسپورت معتبر به همراه بلیط بازگشت و یک قطعه عکس و ادرس هتل یا محل اقامت را ارائه داده تا ویزا را در همان لحظه دریافت کنید.

طرق اخذ ویزای کاری امارات

ویزای کاری امارات در سال 2024

همان طور که گفته شد جمعیت زیادی از شهرواندان اماراتی را مهاجران تشکیل می دهند. امارات متحده عربی به افرادی که علاقه مند به کار در این کشور باشند. در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم و طی فرایندهای مشخص مجوز ورود موقت می دهد. البته با توجه به سیاست های اخیر امارات این کشور سعی بر این دارد. به استثنای مشاغل سطح پایین مثل کارگری های متداول در مابقی مشاغل از نیروهای بومی یا حداقل، افرادی که موفق به اخذ تابعیت یا اقامت دائم شده اند استفاده نماید.

در حال حاضر در یافت ویزای کاری امارات به سادگی ممکن نمی شود و باید به این موضوع اشاره کرد که دریافت ویزای کاری آلمان و همچنین سایر کشورهای اروپایی می تواند با شرایط مشابهی به دست آید. از طرفی شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار نیز برای افراد متخصص بسیار مناسب تر است.

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری امارات

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری امارات عبارتند از:

  • نخستین مدرکی که برای اخذ ویزای کار نیاز است داشتن پاسپورتی است که بیشتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • ارائه گواهی معتبر پزشکی که نشان دهنده سلامت کامل جسمانی و بهداشتی باشد نیاز است.
  • ارائه فرم درخواست ویزای امارت به همراه عکس رنگی گذرنامه ای به تعداد چند عدد که مربوط به همان سال است نیز الزامی است.

تقدیم گواهی عدم سوء پیشینه از کشور متبوع فرد متقاضی نیز باید تقدیم اداره مهاجرت گردد. ارائه تمامی مدارک ترجمه شده تحصیلی و گواهی نامه مهارت ها و بیمه کاری نیز برای اثبات فعالیت و کار در حوزه تخصصی ضروریست. در نهایت با ارائه این مدارک و نامه معرفی نامه یا قرار داد با کارفرما که تمام مراحل تایید رسمی آن از سوی کارفرما و شرکت طی شده باشد، می توانید موفق به دریافت مجوز کار در امارات شوید.

به یاد داشته باشید با توجه به سیاست های اخیر امارات موضوع امنیت شغلی مهاجران بسیار مسئله پراهمیتی است چرا که امکان تمدید ویزای کاری واخذ اقامت دائم و یا همراهی خانواده دشوار خواهد بود. به هر جهت در صورت تمایل می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به امارات یا برترین کشورهای اروپایی با مشاوران و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات خود را از همکاران با تجربه ما جویا شوید.

4.5/5 - (24 امتیاز)

137 دیدگاه برای “ویزای کاری امارات

  1. محمد گفت:

    سلام. من پیشنهاد شغلی از ابوظبی دارم. اگر کمپانی اسپانسرم بشه امکان دریافت ویزا و اجازه کار در ابوظبی چقدره؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در نظر داشته باشید که محدودیت هایی برای کار ایرانی ها در نظر گرفته شده در امارات. ولی حتما اقدام کنید

  2. افشین گفت:

    سلام. محدودیتهای ویزای کاری شهروندان ایرانی در دبی هنوز وجود دارد؟ می‌خوام بدونم با وجود داشتن قرارداد کاری از یک شرکت در دبی، آیا میشه امید به به ویزای کاری داشت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      محدودیت های زیادی در این زمینه وجود دارد و صرفا بعضی از افراد ممکن هست بتونن ویزا دریافت کنن

  3. شقایق رحمانی گفت:

    سلام من لیسانس هتلداری دارم و سابقه کاری در هتل و تسلط به زبان عربی و انگلیسی دارم ، میتونم امید داشته باشم به گرفتن ویزای کار دبی؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه محدودیت های زیادی برای کار کردن ایرانی ها در کل کشور امارات وجود داره. بهتر هست برای قطر یا عمان اقدام کنید

  4. حسن گفت:

    سلام ببخشیدمن
    متخصص و کارشناس مکانیک الکتروموتورهای تک فاز ۳فاز وپمپ های نفت گاز و مدیر شرکت تعمیراتی پمپ های نفت و گازهستم قصدر درامارات کار کنم ایا بااین تخصصی که دارم ایا میتونم در امارات مشغول بکار بشم12سال سابقه کاری دارم و35سالمه میشه راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله محدودیتی برای کار شما در امارت نیست فقط باید پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید.
      توصیه می کنم سایت های مرتبط با کاریابی در کشورهای عربی رو جستجو بفرمایید.

  5. زهرا گفت:

    سلام من۲۵سالمه مدرک فنی حرفه ای ارایشگری دارم
    من میتونم برای کاردر دبی اقدام کنم؟یعنی شانسی دارم؟به کجا باید مدارکم رو ارسال کنم میشه راهنماییم کنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      امارات به شهروندان ایرانی ویزای کار نمی ده در حال حاضر

  6. کیمیا گفت:

    سلام میخواستم بدونم اینکه گفته شده امارات به کارخانه داران ایرانی زمین رایگان میده درسته؟واگر درسته طبق این شرط برای مهاجرت چه مقدار سرمایه باید داشته باشیم؟

    1. رهنما گفت:

      سلام و احترام
      همچین موضوعی صحت ندارد دوست عزیز

  7. افشین گفت:

    سلام
    من مهندس مکانیک هستم و از یک شرکت نفتی نامه استخدام برام اومده و گفتن با یک آژانس در دبی برای اخذ ویزای کار تماس بگیر و اونها گفتن یک سری مدارک میخوان و ۱۹۵۰ دلار بایدبپردازم . با توجه به این حرف شما که ایرانی ممنوع کار هست ماجرا چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برخی از محدودیت های کار برداشته شده ولی این که آیا جعلی هست یا خیر رو ما نمی تونیم تشخیص بدیم

  8. محمود گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ویزای کار برای ایرانی ها در امارات اگر ممنوع هست چطور یک سری از آژانس ها انقدر تبلیغ میکنند.
    من پزشک هستم و چندین بار با من تماس گرفتند و این مطلب رو گفتند. یعنی الکی هستش؟
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله رو باید از خودشون جویا بشید.

  9. محبوب گفت:

    سلام،وقت بخیر،۳۴ ساله هستم،دکترای روانشناسی و ۴ سال سابقه تدریس در دانشگاه(قراردادی)،به زبان انگلیسی هم مسلط هستم،راهی برای گرفتن ویزای کاری در امارات دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در حال حاضر ایرانی ها نمی تونن توی این کشور کار کنند

  10. شادی گفت:

    سلام من استانبول زندگی می کنم و اقامت کاری دارم و اگر از امارت جاب آفر بگیرم آیا ویزای کاری برام صادر میشه یا ریجکت میشه! در واقع ایرانی هر کشور دیگری جز ایران هم باشه ریجکت کاری میشه!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این شرایط معمولا موقتی هست و ممکنه طی سال های آینده برطرف بشه

  11. امل گفت:

    سلام من قصد مهاجرت به امارات رو دارم و بهم گفتن که حتی اگه کفیل پیدا کنم یعنی صاحب کارم کفیلم بشه بازم با ویزای کاری من به دلیل ایرانی بودن موافقت نمیشه و حتی اگه همه ی وزارتخونه ها اکسپت بدن ولی در آخر ریجکت میشه ؟ این درسته
    آیا کسی هست که موفق به اخذ ویزای کاری امارات با کفیل شده ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کاملا درست گفتن خدمتتون

  12. مهدی گفت:

    إیا هنوز ایران جزو ۱۳ کشور ممنوع هست برای ویزای کاری؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله

  13. ستاره گفت:

    سلام. من متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم؛ به زبان انگلیسی تسلط کامل دارم. دو تا سوال دارم:
    یک – اول اینکه می‌تونم از طریق بنگاه‌های کاریابی توی امارات کار پیدا کنم؟
    دوم – آیا با پیدا کردن کار، امیدی هست که بتونم از طریق ویزای کار به امارات مهاجرت کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید از این طریق مهاجرت کنید به امارات

  14. ز.ابراهيمي گفت:

    سلام
    من دوره هاي هواپيمايي رو گذروندم و مداركم بين المللي هستن ليسانس برق دارم و8 سال سابقه كارم دارم الان 27 سالمه. خواستم ببينم چطور ميتونم براي ويزاي كاري دبي اقدام كنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در امارات باید کفیل و دعوتنامه کاری داشته باشید

  15. احسان گفت:

    سلام
    من دانشجو دندانپزشکی هستم و ۳ سال دیگه درسم تموم میشه بعد از گرفتن مدرک دندانپزشکی عمومی تقضا ویزا کاری بکنم به عنوان دندانپزشک عمومی به چه صورت هست؟؟ایا اصلا امکان این کار هست؟این شغل شانسش چطوره تو اخذ ویزا؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در امارات نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

  16. علی گفت:

    من در ایران بازنشسته شدم سن۵۳ مهار شغلی راننده بولدوزر لیفتراک لودر منتاژکار طراح کارهای فنی تعمیرات الیدی ال سیدی کارهای محوطه سازی انتن های مرکزی نصب ماهواره تعمیر( اچار فرانسه )کنترول کیفیت وغیرو بصورت حرفه ای بلدهستم ازشما تقاضای راهنمای دارم از نظر مهارتهای شغلی رکورد کینتس میتونم بزنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما موسسه مهاجرتی هستیم دوست عزیز در زمینه رکورد گینس اطلاعی ندارم لطفا در اینترنت سرچ بفرمائید

  17. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم صنعت مبلمان در عمارات به چه صورته آیا از طریق مبلمان میشه تو عمارات کار پیدا کرد من بیست سال سابقه تولید مبلمان دارم سیو پنج سالمه و متاهلم میشه از این طریق مهاجرت کرد به دبی

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به امارات بایستی در ابتدااین نکته رو در نظر داشته باشید که نیاز به کفیل و کارفرما دارید

  18. آوا گفت:

    سلام.روز بخیر
    من کارشناس ارشد رشته حقوق هستم.شما از شرایط کاری این رشته در دبی اطلاع دارین؟
    باسپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما با تحصیل حقوق در ایران امکان کار رو نخواهید داشت

  19. سعيد گفت:

    سلام
    من از يه شركت دبي پيشنهاد كاري گرفتم و دنبال گرفتن ويزاي كاري هستم. ايا امكان گرفتن ويزاي كاري براي ايراني ها هست؟ يا همچنان به ايراني ها ويزا نميدن؟ اخيرا شنيدم كه امارات دوباره به ايراني ها ويزا ميده، درسته اين موضوع؟ ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در جال حاضر خیر متاسفانه

  20. علي گفت:

    با سلام
    من دو آفر كاري بهمراه قرارداد امضا شده كه مهر هاي وزارت داخله و وزارت مهاجرت و مهر و امضا شركت داره رو از طريق ايميل دريافت كردم. كمي عجيب بنظر ميرسه
    اولا هيچ كدام مصاحبه نكردند و معيارهاي انتخاب رو رزومه و يك پرسشنامه ساده بيان كردند.
    ثانيا شرح وظايف در قرارداد كاري نيست و خيلي كلي بيان شده.با توجه به tax free بودن، رقم هاي درج شده و امكانات خيلي بالا هست.
    در هر دو هزينه هاي ويزا و مديكال بعهده ي فردهستن ولي تمام مشخصات شماره و ادرس و ايميل شركتها با وبسايت هاشون مطابقت داره.
    آيا اين ها واقعي هستند ؟!! چطور ميشه مطمئن شد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      من با اطلاعاتی که میفرمائید نمیتونم شما رو راهنمایی کنم ولی جنابعالی باید با دقت بیشتری در این زمینه پیش برید ضمن اینکه کشور امارات یک ماه پیش اعلام کرده که برای 13 کشور از جمله ایران ویزا صادر نمیکنه

  21. عدنان گفت:

    سلام برای اخذ ویزای کاری امارات چطور میتونم اقدام کنم نه آشنا ونه کفیل دارم شرکتیم که دعوت بفرست ندارم امکان اخذ ویزا کاری چکار باید بکنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر امارات برای اتباع 13 کشور از جمله ایران روادید صادر نمیکنه دوست من

  22. Meysam گفت:

    سلام
    به تازگی عنوان شغلی بهم پیشنهاد شده از شرکتی در ابوظبی . میخواستم بدونم کدوم طرف موظف به پرداخت برای work permit هست؟
    ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر کشور امارات به ایرانی ها ویزا نمیده

  23. shahin گفت:

    درود وقت بخیر
    بنده 20 سالمه و دانشجو هستم و متولد امارات متحده عربی – ابوظبی هستم و در سن ۲.۳سالگی به ایران برگشتیم
    شغل بنده ترید است و در بازار های ارزی جهانی فعالیت دارم و از این طریق کسب درامد میکنم و درامد مناسبی هم دارم
    میخواستم بدونم میتونم ویزای کاری دریافت کنم یا خیر چون میگن به ایرانی ها ویزای کاری تعلق نمیگیره و در کنار کسب ویزای کاری قصد خرید ملک در دبی ام دارم
    پ.ن: بیشتر خانواده پدریم ساکن دبی هستن و ایا این تاثیری در روند دریافت ویزا دارد یا خیر؟!

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در امارات کفیل و کارفرما احتیاج خواهید داشت

  24. محمد گفت:

    سلام. خسته نباشید. شغل من خاتم سازی شیراز هست. میخواستم بدونم میشه در دبی کار کنم واقامت بگیرم. تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در امارات نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  25. Alireza گفت:

    سلام یکی از اشناهای ما چندین ساله در دبی زندگی میکنه و خودمم دارم میرم خدمت که ایشالا بعد از خدمت برم دبی به زبان انگلیسی هم مسلط هستم میخواستم ببینم برم اونجا با وجود اشنامون که اونجاست میتونم ویزا کاری اونجارو بگیرم و مشغول به کار شم و چقد درامد میتونم داشته باشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اقامت در امارات نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل دارید دوست من

  26. مهدی ملکی گفت:

    با سلام و عرض ادب ببخشید من از طرف یه شرکت خارجی نفتی در ابوظبی امارات جاب افر گرفتم و اون شرکت برای انجام امور ویزا و پرمیت کار یک آزانس مهاجرتی معرفی کرده که اون هم برا صدور ویزا گفته که برا تک نفره 1950 دلار آمریکا و برا خانوادگی 2500 دلار آمریکا به حسابی که اونا میگن حواله کنم و رسید حواله رو با کپی پاسپورت و دو قطعه عکس و فرم پر شده صدور ویزا که برام فرستاده براشون بفرستم.هر دو شرکت سایت مخصوص خود را دارند.ولی چطور میتونم استعلام واقعی بودن این شرکتها رو بگیرم؟امکانش هست این دو شرکت برای سوءاستفاده از من همدست باشند و دو سایت خوب ایجاد کرده باشند؟
    و هزینه گرفتن ویزا واقعا اینقدر زیاد هست؟در حد 2500 دلار؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      متاسفانه اطلاع ندارم که چطور میتونید از واقعی بودن این شرکت ها استعلام بگیرید اما در خصوص هزینه ها در هرشرکتی نرخ خودش رو داره که براساس انصاف و کاری که انجام میده تعیین میکنه

  27. Jafar گفت:

    سلام،من میخوام برای کار برم امارات،درآمدش چجوریه،و از چ طریقی باید اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید کفیل و کارفرما داشته باشید و درآمد خوبی داره

  28. سعید گفت:

    سلام وقت شما بخیر میخواستم بپرسم در صورت وجود، ویزای تحصیلی و یا کاری دبی چقدر زمان میبره.
    و آیا با گرفتن ویزای تحصیلی میشه کار کرد و بلعکس یا خیر؟
    همچنین خواستم بپرسم هر چندماه باید بیایم ایران مهر بزنیم و برگردیم؟
    و آیا اگر اقامت کاری و یا تحصیلی دبی رو داشته باشیم امکانش هست از سفارت آلمان در دبی استفاده کنیم و اگر بله باید چندماه اقامت داشته باشیم و شرایطش چیه(چون بعضی ها در ترکیه خونه میگیرن و ۶ ماه میمونن تا برن سفارت آلمان)

    خیلی متشکرم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بله امکان کار پاره وقت وجود داره
      در کل بعد از 6 ماه اقامت در امارات میتونید به سفارت آلمان مراجعه کنید

  29. Farhad گفت:

    سلام،من لیسانس حقوق ام و زبان انگلیسی مسلط هستم برای کار در دبی میخواستم اگه مدرک آرایشگری بگیرم میتونم اقامت بگیرم و اونجا کار کنم و بمونم یا کاری متناسب با رشته ام وجود داره

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر کفیل و کارفرما داشته باشید میتونید اقدام کنید

  30. بيتا گفت:

    من كارشناسي ارشد IT از دانشگاه تربيت مدرس تهران دارم براي چه كشوري ميتونم اقدام كنم؟ كه زودتر جواب بگيرم ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای ویزای کاری اکثر کشورها نیاز به دعوتنامه کاری دارن

  31. رییسی گفت:

    سلام من ۷:سال تو امارات راننده شخصی خونه بودم گواهینامه هم دارم کل امارات روهم بلدم زبان عربی .اردو وتا حدودی انگلیسی هم بلدم بدلیل ایرانی بودن ویزام تمدید نشد آیا می توانم. دوباره برای کار اقامت امارات بگیرم.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      بزرگوار شما خودتون جواب خودتون رو دادید. شما 7 سال اونجا بودید اقامتتون تمدید نشده چطور میخواین دوباره از ابتدا برای کار در امارات اقدام کنید
      بهتره به کشورهای دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  32. مصطفی گفت:

    سلام
    من شاگرد طلا سازم (نیمه حرفه ای)
    برای من امکان گرفتن ویزای کار کشور های عربی هست؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در امارات نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  33. Mahoor گفت:

    سلام من کارشناسی تربیت بدنی هستم و چندتا مدرک مربیگری دارم….
    شرایط ویزای امارت چجوریه؟ برای رشته ی من میشه ویرای کاری گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در امارات نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

  34. وحیدکرمی گفت:

    سلام بنده راننده تریلی هستم و ۷سال است که در خط اروپا ایران کار کرده ام و ۳۳سال سن دارم و قصد استخدام راننده تریلی برای امارات یا دبی دارم لطفا راهنمایی کنین ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  35. ابراهیم گفت:

    با سلام و عرض ادب ببخشید من از طرف یه شرکت اماراتی دعوتنامه دارم ولی صحت وثقم قضیه رو نمیدونم چطوری جویا بشم که دچار سرقت های اینترنتی نشده باشم برا صدور ویزا گفته که برا تک نفره 1950 دلار آمریکا و برا خانوادگی 3500 دلار آمریکا به جایی که اونا میگن حواله کنم و رسید حواله رو با کپی پاسپورت و دو قطعه عکس و فرم پر شده صدور ویزا که برام فرستاده براشون بفرستم، موندم چکار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      از درستی و صحت و سقم اون اطلاعی ندارم و اصلا نمیدونم در چه زمینه ای هست
      اما بیشتر تحقیق بفرمائید

    2. سورنا گفت:

      سلام
      برای من هم یه جاب آفر اومده و همین شرایط را گفتن میخواستم بدونم شما چکار کردید ایا درسته یا بکل داستان دیگه ای هست. متشکرم

  36. رضا گفت:

    کارفرما بمن گفت واست درخواست ویزای کاری میدم و باید ۵ هزار دلار بدی .ایا وقتی کارفرما تقاضای ویزا میده باید پول رو ما پرداخت کنیم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      لطفا قبل از اقدام بیشتر تحقیق کنید و هوشیار باشید
      مقاله های کار در امارات و موسسه های کاریابی در امارات رو هم مطالعه کنید خالی از لطف نیست

  37. امیرعلی مکاری گفت:

    سلام ایا با سن ۱۶ سالم میشه در امارات کار کرد

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر متاسفانه

  38. سلام من کارم تاسیسات حرارتی و برودتی هست ازکجابایدبرای پیداکردنکاردرامارات اقدام کنم گفت:

    لطفا من روراهنمایی کنیدازکجابایدکارفرماپیداکنم بایدخودم برم امارات یا ازراه دور میشه کارپیداکرد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      باید ابتدا رزومه کاریتون رو براشون ارسال کنید

  39. Sh گفت:

    سلام من کارشناس معماری هستم 24 سالمه
    مسلط به انواع نرم افزار های معماری هم هستم
    زبانمم متوسطه
    اما سابقه کار معتبری ندارم
    میخواستم به عنوان دستیار معمار در امارات کار پیدا کنم
    آیا امیدی هست کار پیدا کنم؟اگر هست که پیگیرش بشم و وقت بزارم براش.ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بهتون پیشنهاد میکنم که مقالات مربوط به کاریابی در امارات رو مطالعه کنید و همچنین از طریق سایت های کاریابی پیگیری نمایید

  40. علیرضا خسروی گفت:

    ینجانب دانشجوی رشته ی مدیریت هتلداری میباشم و مدارک بین اللملی (مدیریت هتل – مدیریت غذا و نوشیذنی – مدیریت تشریفات – مدیریت فرانت آفیس – میزبانی و پذیرایی – اکوتوریسم – موزه – گردشگری عمومی – گردشگری سلامت – روانشناسی گردشگری – معاونت آشپزخانه – فست فود – آشپزی ملل – باقلوا پزی – شکلات سازی) را اخذ نموده ام و این مدارک در دنیا قابل ترجمه میباشد .
    و همچنین مسلط به زبان های انگلیسی- عربی – ترکی میباشم.
    و قصد کار در کشور امارات را دارم .
    خواهشمندم بهترین روش برای اخذ ویزای کار و اقامت را بفرمایید .
    با سپاس فراوان

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور آلمان شرایط بسیار فوق العاده تری برای شما داره زیرا کشور امارات هم بهتون اقامت نمیده م هم باید کارفرما داشته باشید اما کشور آلمان هم بهتون اقامت میده و هم کارفرما نمیخواد بای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  41. ع. ک گفت:

    سلام کارمند دولت هستم . برای ماموریت به امارات انتخاب شده ام. مدارکم را برای ویزا تحویل داده‌ام و در امارات است اداره محل خدمتم میگوید امارات ویزا نمیدهد . و شما ۳بار مفروض شده اید و دیگر به شما ویزا نمیدهد. نمیدانم راست میگویند یا این که آنها کار مرا خراب کرده اند و نمی خواهند من بروم چون با رفتن من آنها باید برگردند .لطفا راهنمایی ام کنید . ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله امارات سخت ویزا می دهد اما باز متظر باشید و از طری سفارت پیگیری کنید

  42. مهتاب گفت:

    باسلام واحترام. براي رشته ميكروبيولوژي ياكاردرآزمايشگاه بازاركاري خوب هست ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کا در آزمایشگاه خوب هست اما ابتدا باید مدرکتون معادل سازی بشه و از آزمایشگاه های امارات دعوت نامه داشته باشید

  43. سارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، با شرکتی در ایران مصاحبه کاری داشتم که گفتن ایا تمایل دارم برای همکاری با این شرکت به امارات برم و منم قبول کردم ، قرار شده هفته اینده باهام تماس بگیرن ولی من زبانم ضعیفه همچین چیزی امکان پذیره ؟!

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما قبولی شما بستگی به کارفرمای شما داره

  44. پیمانه صالحی گفت:

    سلام، من لیسانس زبان فرانسه و لیسانس حقوق و دانشجوی ارشد حقوق،طراح داخلی و اجرا،اپراتور کامپیوتر هستم،آیا میتونم از طرف کارفرمایی ویزای کار بگیرم،ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کارفرما پیدا کنید به راحتی میتونید اقدام کنید اما باید خودتون به دنبال کارفرما باشید

  45. حسین گفت:

    سلام بنده ۱۵ سال سابقه کاری دارویاری وتکنسین داروخانه هستم چطور می تونم ویزای کاری برای کار در کشورهای همسایه بگیرم ممنون می شم راهنمایی فرمایید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از امارات کارفرما داشته باشید حتما برای اطلاعات بیشتر باشماره های موسسه تماس بگیرید

  46. Mohammad گفت:

    سلام
    بنده دررشت کارگاه دکوراسیون داخلی باسابقه بیش از ۸ سال دارم و ۲۸ سالمه ومتاهل هستم
    دوست دارم اگرکه بشه به امارت متحده عربی مهاجرت کنم البته پول زیادی هم برای اینکارندارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای امارات حتما باید یک کارفرامای اماراتی خودتون داشته باشید اما برای و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  47. جواد شوقی گفت:

    باعرض سلام.بنده فوق دیپلم هستم وتخصص در بازرسی جوش وسرپرستی جوشکاری مخصوصا درکشتی سازی وپتروشیمی دارم وتسلط کامل برزبان عربی دارم.موسسه شما امکان گرفتن ویزای کاری درعمان برای بنده دارد.یا اینکه بفرمایید چطور میتونم در عمان کاریابی کنم.باتشکر.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  48. علیرضا هژیراحسن گفت:

    باسلام وعرض ادب من یک سرآشپز فوق العاده حرفه ای که دارای سابقه کار ۲۵ ساله می باشم ۱۲ سال در دبی و قطر بودم ودر مکان های بزرگ مثل هتل شرایتون وکترینگ فرودگاه سرآشپز کل بودم مسلط به زبان انگلیسی وغیره هستم و جویای کار در امارات .قطر و عمان یا کشورهای دیگر با تشکر ..

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

  49. محمدفرجی گفت:

    سلام برای ویزای کاردرهتل به عنوان کمک آشپز هتل دارویاراننده چطورباید اقدام کنم ممنونم راهنماییم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید هتلی از شما دعوت به همکاری کنه

  50. sajad گفت:

    سلام من چند نفر از اقوام ما اونجا بیزینس دارن وضع مالیشونم خیلی خوبه،البته من مدرک تحصیلی و شغلی مرتبط با اونا ندارم خواستم بدونم از طریق اونا میشه اقامت گرفت یا نه،مرسی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونند برای شما دعوت نامه کاری ارسال کنند؟

  51. رشید گفت:

    خسته نباشید شغل من جوشکاریه با10سال سابقه کار برای من ی کارجورکنید درحاشیه خلیج فارس امارات عربستان قطرکویت هرکدوم شد.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید شما خودتون کارفرما داشته باشید حتما

  52. پریا گفت:

    سلام،ببخشید من می خواهم با یک شیخ اماراتی ازدواج کنم،امکانش هست زندگی دایم داشته باشم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما منظورتون متوجه نشدم

  53. لیی گفت:

    باعرض سلام .
    بنده دختر مجرد هستم و ۲۲سالمه و کارفرمای بنده در دبی هستن، میخواستم بدونم امکان گرفتن ویزا برای بنده ممکن هست یا نه؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر که برای شما دعوت نامه بفرستند میتونید ویزای کار بگیرید

  54. لیی گفت:

    باعرض سلام .
    بنده مجرد هستم و ۲۲سالمه و کارفرمای بنده در دبی هستن، میخواستم بدونم امکان گرفتن ویزا برای بنده ممکن هست یا نه؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر که برای شما دعوت نامه بفرستند میتونید ویزای کار بگیرید

  55. امید گفت:

    سلام وقت بخیر ،لطف میکنین راهنمایی کنین من میخوام از دبی پاکت بسته بندی بیارم چطوری میتونم سفارش بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما همچین خدماتی نداریم

  56. سلام وفت بخیر خسته نباشین ببخشید ویزا کار دارین برای امارات

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت آیا کارفرما دارید از امارات؟

  57. محسن گفت:

    سلام، وقت بخیر، توی سایتای کاریابی چندین مورد کاری رو اپلای کردیم، یکی از اونا پاسخ داده، معرفی کرده به یک آژانس که ویزای کاری رو از طریق اون اقدام کنیم، اون آژانسه درخواست ۲۹۵۰ دلار کرده در صورتی که هزینه ویزای کاری ۲۰۰۰ درهمه، این آژانسه گفته که هزینه رو به الانصاری و … میتونید واریز کنید، میخواستم بدونم که این مدل جدید دزدیه یا صحت داره؟؟ میشه رفت اونجا و بعد اقدام به گرفتن ویزای کاری کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما خیر همچین اقدامی نداریم

      1. Mostafa گفت:

        سلام ببخشید من در ایران کارم تجارت مواد غذایی هست ولی بنا به دلایلی میخام ویزای کار بگیرم در امارات میشه کمکم کنید.

        1. داوری گفت:

          شما بایستی برای ویزای کار این کشور یک قرارداد کاری داشته باشید. البته کشور امارات در سال های اخیر به ایرانی ها سخت اقامت میدن

  58. كمند گفت:

    سلام ، ايا اين درسته كه با وجود داشتن دعوتنامه از كارفرما متاسفانه ايراني ها قادر به دريافت مجوز كار در دبي نيستند ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما هم بله هم خیر بستگی به کارفرمای شما دارد

  59. sina گفت:

    سلام میخواستم‌بدونم‌اگر‌بخواهیم یک فست فود در امارات راه اندازی کنیم شرایط و مدارک به چه صورت است؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره با وکیلی در امارات صحبت کنید تا از جزئیات با خبر شوید

      1. اشكان گفت:

        سلام بنده لیسانس حسابداری دارم سنم 22 سال است.
        آیا امكان اخذ اقامت در دبی در صورت وجود كارفرما دارم؟

        1. داوری گفت:

          درود بر شما
          کار در امارات منجر به اخذ اقامت نمیشه
          یا باید ملکی خریداری کنید و یا با یک تبعه اماراتی ازدواج کنید تا بتونید اقامت بگیرید

  60. میثم گفت:

    سلام و عرض ادب برای کسی که فوق لیسانس حسابداری داره و ۱۵ سال سابقه کاری با رزومه خوب و عالی در زمینه مالی دارد با سن ۴۰ سال به نظر شما ورود به بازار کار امکان دارد؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای چه کشوری مد نظرتون هست؟ اگر امارات آیا کارفرما از امارات دارید؟

  61. پویا گفت:

    سلام و عرض ادب
    کترفرما ک عرض میکنید چطور باید پیدا کنیم شما چه پیشنهادی دارید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب از طریق سایت های کاریابی و یا مراجعه حضوری به امارات با ویزای تورستی

  62. Ghanem ghazabezadh گفت:

    سلام صبح بخیر بنده درحال حاظر کارمند پالایشگاه آبادان بعنوان کارمند وسرپرست کارگاه مشغول کارهستم وحدود 9سال بعنوان سرپرست تعمیرات مخازن بزرگ نفتی وهمچنین ناظر سیول واورهال تخصص لازم دارم واگر جایی در شرکت نفتی ویا کاگاهی نیاز دارند بنده بلافاصله تقاضای بازنشستگی میدم وحاظر به همکاری هستم متشکرم بابت اعتماد شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای کار در امارات باید دنبال کارفرمایی از امارات باشید تا از شما دعوت به همکاری کرده باشه و این موضوع هم بر عهده شما می باشد

  63. هادی یوسفی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما

    آیا برای فعالیت هنرمند( طراحی چهره ) در یک مجتمع در دبی نیاز به ویزای کار هست

    اگر نیاز هست شما موسسه ای دارید معرفی کنید برای ویزای کار ایرانیها

    با تشکر و هکاری از شما

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما پیدا کردن کارفرما با خود شخص هست که باید با کمپانی های مختلف مکاتبه کنید و ما در اخذ ویزا کمکتون کنیم

    2. علی گفت:

      سلام من علی ۲۰سالمه دانشجوی تاسیسات حرارتی و برودتی و سرمایش هستم.به عنوان تکنیسین در امارات میتونم مشغول به کار شم؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        با این شرایط سنی بسیار دشوار هست
        تجربه کاری برای این که بتونید به شغل برسید مهم هست.

  64. اصغر کاوسی گفت:

    برقکار ماشین های خارجی سبک و سنگین با تجربه کاری داری مدرک فنی و جوازکسب بازاری.قصد کار در امارات و دارم لطفا راهنماییم کنید.باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب آیا اد امارات کارفرما دارید؟

  65. کامران خانه زرین گفت:

    سلام
    من لیسانس مهندسی برق دارم اما سابقه کاری ندارم
    چطور باید ویزای امارات بگیرم از کجا باید شروع کنم
    تسلط به زبان انگلیسی هم ضعیفه
    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کاری امارات شما باید یک کارفرمای اماراتی از شما دعوت به همکاری کنه و برای شما قرارداد کاری بفرسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *