ویزای کاری

ویزای کاری بلژیک

ویزای کاری بلژیک

ویزای کاری بلژیک از جمله ویزاهای پرمتقاضی اروپایی است که فقط به شرط داشتن قرارداد کاری استاندارد با کارفرمای باژیکی برای افراد صادر می شود. بنابراین طبق قانون، اسپانسر این نوع ویزا بایستی کارفرما (شرکت استخدام کننده) بلژیکی باشد. معمولا دولت بلژیک با توجه به معیارهایی برای متقاضیان کار در این کشور چندین نوع ویزا صادر می کند که متداولترین نوع آن ویزای تایپ B می باشد. این ویزا بمدت یکسال در بلژیک معتبر بوده و امکان نمدید آن توسط اسپانسر بلژیکی فراهم است.

در کل شما برای موفقیت جهت اخذ ویزای مذکور بایستی شرایط زیر را داشته باشید:

  • رزومه یا سابقه (CV) کاری خوب: معمولا بیش از 2 سال به همراه بیمه کار
  • دانش زبان آلمانی یا فرانسه: در سطح b2 چارچوب مشترک زبان اروپایی (CEFR)
  • پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری: با حداقل درآمد سالانه €39802 (یورو) یا ماهیانه حدود €3316 (یورو)

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره های تخصصی درباب نحوه نگارش رزومه، شرایط کاریابی و آشنایی با موسسات کاریابی معتبر بلژیکی، تنظیم قرارداد کاری با کارفرمای بلژیکی و نیز تهیه مدارک مربوطه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

کار در کشور بلژیک

شرایط کار در کشور بلژیک با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر برابری می کند. همه شهروندان اروپایی قادر خواهند بود تا بدون نیاز به مجوز تا 90 روز در کشور بلژیک کار کنند. برای کار در این کشور برای مدتی طولانی تر تنها مطلع ساختن اداره کار این کشور کفایت خواهد کرد. شهروندان کشورهای سوم اما باید پس از دریافت ویزای کار، اجازه کار دریافت کنند. پس از دریافت اجازه کار و اقامت در بلژیک شهروندان این کشورها می توانند کار خود را رسما آغاز کنند. هرگونه فعالیت اقتصادی قبل از صدور مجوز کار، تخلف قانونی به حساب می آید.


حداکثر ساعت کار مفید در کشور بلژیک در طول یک روز 8 ساعت است. بنابراین با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه در بلژیک، ساعت کاری در طول یک هفته 40 ساعت خواهد بود. هر فرد در طول هفته حداکثر 8 ساعت اجازه دارد به عنوان اضافه کار در محل خدمت خود بماند. ساعت کاری در کشور بلژیک معمولا از 8:30 یا 9:30 صبح آغاز تا تا 8 شب ادامه می یابد. وقت استراحت روزانه با توجه به سیاست های هر شرکت مشخص می شود.

کاریابی در کشور بلژیک در 2024

همه شهروندان کشورهای سوم برای کار در بلژیک موظفند ویزای کاری این کشور را بدست آورند. این ویزا تنها در صورتی قابل دستیابی است که فرد شغل مناسبی در کشور بلژیک پیدا کند. از آن جهت از کلمه مناسب استفاده می شود، که شغل شما باید با مهارت های شما سازگاری داشته باشد. پس از آنکه شغل خود را پیدا کردید باید صاحبان شغل را راضی به استخدام خود کنید. شما باید رزومه خود را در اختیار آنان قرار دهید تا در رابطه با استخدام شما تصمیم گیری کنند. پس از امضای قرار داد با کارفرما فرصت آن را خواهید داشت تا برای دریافت ویزای کاری خود اقدام کنید. به همراه قرارداد و مدارک لازم جهت ویزای کار در این کشور قادر خواهید بود به سفارت بلژیک رجوع کنید.

انواع ویزای کاری بلژیک

طبق قوانین مهاجرتی کشور بلژیک، کارگران خارجی برای مهاجرت به بلژیک و کار نیازمند اخذ ویزای کاری 2024 هستند. اما در این میان متقاضیان بایستی با دو اصطلاح تخصصی یعنی ویزای کار و مجوز کار در این کشور آشنا شده و تفاوت آنها را بدانند. ویزای کار این کشور در واقع ویزای ورود شما به بلژیک است که از سفارت این کشور اخذ می شود اما مجوز کار بلژیک برای کار قانونی در شرکت بلژیکی مورد نیاز بوده و بایستی توسط کارفرمای مربوطه دریافت شود. بر این اساس، با توجه به 3 معیار زیر انواع ویزای کاری بلژیک برای متقاضیان صادر می کند:

معیار انواع ویزای کاری بلژیک

بدین ترتیب انواع ویزای کاری صادره توسط دولت  بلژیک از قرار ذیل می باشد:

  • تایپ A: این نوع ویزای کار در بلژیک اجازه کار برای افراد تا مدت نامحدودی را می دهد و شرط اخذ آن این است که متقاضی حداقل 4 سال با مجوز نوع B در بلژیک کار و زندگی کرده باشد.
  • تایپ B: این نوع ویزای کاری بمدت یکسال معتبر بوده و کارفرما حق تمدید آن را برای کارگر خارجی دارد. لازم به ذکر است که حداقل درآمد قید شده در قرارداد کاری افراد جهت اخذ این نوع ویزا بایستی €39802 (یورو) باشد.
  • تایپ C: این نوع ویزای کاری هم برای یکسال معتبر بوده منتها با ویزای مذکور می توان برای کارفرماهای مختلفی کار کرد. این ویزای کار در بلژیک مناسب کارگران کشاورزی مهاجر است.
  • تایپ D: با این نوع ویزا کارگران خارجی می توانند تا بیش از 90 روز در یک شهر یا منطقه خاصی از بلژیک برای یک کارفرمای بخصوص کار بکنند.

انواع ویزای کاری بلژیک

شروط اصلی اخذ ویزای کار بلژیک چیست؟

با توجه به انواع ویزاهای کاری بلژیک، اکنون به صراحت می توان گفت که رایج ترین نوع ویزای کاری کشور بلژیک برای متقاضیان ایرانی، مجوز تایپ B می باشد. فرآیند اخذ این نوع ویزا نیز ساده است، ابتداء مجوز کاری (employment authorisation) شما بایستی توسط کارفرمایتان از اداره کار بلژیک دریافت شده و سپس شما برای اخذ ویزای کاری این کشور به سفارت این کشور مراجعه نمایید. اما مدارک لازمی که هم بایستی کارفرمای بلژیکی و هم کارگر خارجی به مراجع ذیربط یعنی وزارت کار بلژیک و سفارت بلژیک تحویل دهند، عبارتند از:

مدارک لازم تحویلی توسط کارفرمای بلژیکیمدارک لازم تحویلی توسط کارگر خارجی
فرم درخواست تکمیلی برای اخذ مجوز کار کارگر خارجیپاسپورت یا مدرک مسافرتی معتبر همراه با کپی اسکن از تمام صفحات
آگهی پست شغلی موردنظر در روزنامه های بلژیکمدارک شناسایی کامل
فتوکپی از پاسپورت کارگر خارجیمدرک اثبات تمکن مالی
فتوکپی از قرارداد کاری امضاء شدهمدرک اسکان در بلژیک
تاییدیه ثبت نام به عنوان اسپانسر در وزارت کار بلژیکگواهی سلامت از پزشک معتبر
گواهی عدم سوء پیشینه

هموطنان محترم در آخر به این نکته کلیدی توجه داشته باشند که برای اخذ ویزای کاری بلژیک 2024 رعایت سه شرط زیر بسیار مهم و حیاتی است:

شروط اصلی اخذ ویزای کار بلژیک

مراحل درخواست ویزای کاری بلژیک

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای کاری این کشور هستند، باید مراحل درخواست ویزای کاری را به طور کامل سپری کنند. در غیر این صورت درخواست ویزای کاری آنها ریجکت خواهد شد و اجازه دریافت ویزای کاری بلژیک را نخواهد داشت. اما نگران نباشید، زیرا روند درخواست ویزای کاری بلژیک به نسبت اغلب کشورهای جهان بسیار ساده است، و متقاضیان می توانند به راحتی برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. اصلی ترین مرحله در روند درخواست ویزای کاری بلژیک، پیدا کردن شغل مناسب در این کشور می باشد. به عنوان اولین قدم در فرآیند درخواست ویزا، طبیعتا باید یک شغل مناسب را در این کشور پیدا کنید.

در جدول زیر می تواند مراحل کلیدی در روند درخواست ویزای کار را مشاهده فرمایید:

مراحل کلیدی در روند درخواست ویزای کاری بلژیکتوضیحات
درخواست برای مجوز کاراتباع کشورهای خارجی، پس از استخدام در این کشور می توانند برای مجوز کار در بلژیک اقدام نمایند. متقاضیان باید شخصا برای درخواست مجوز کار در بلژیک از طریق کنسولگری بلژیک اقدام نمایند.
اقدام برای دریافت ویزای کاریتمامی متقاضیان باید قبل از قبل از ورود به بلژیک برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایند. حداقل 2 ماه قبل از سفر به بلژیک برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایید.
به بلژیک سفر کنید.متقاضیان هنگامی که، ویزای کاری خود را دریافت کردند می توانند به راحتی به بلژیک سفر کنند و در این کشور جهت اخذ مجوز کار و اقامت خود به شهرداری محلی مراجعه کنند.

درآمد بسیار بالا؛ انگیزه ای برای اخذ ویزای کاری بلژیک

خیلی از هموطنان می دانند که سطح رفاه و استاندارد زندگی مخصوصا در کشورهای اروپای غربی بسیار بالا است و یکی از دلایل مهم این امر نیز بالا بودن سطح درآمد مردمان این منطقه از اروپا و بالتبع افزایش قدرت خرید (PPP) آنهاست. همین امر به نیز انگیزه برخی از هموطنان برای مهاجرت کاری به این کشورها مخصوصا کشور بلژیک را افزایش می دهد. بر طبق آمارهای به روز، متوسط نرخ بیکاری در بلژیک تا آوریل سال 2024 حدود 5.5% بوده و در نمودار زیر نیز شاهد آن هستیم:

متوسط نرخ بیکاری در بلژیک

همچنین متوسط درآمد ماهیانه کارگران در بلژیک 2024 در حدود €6150 (یورو) می باشد که در نوع خود در بین کشورهای اروپایی درآمد بسیار خوبی است. بر این اساس، حداقل درآمدی در بلژیک در حدود €1890 و حداکثر درآمدی نیز حدود €25900 (یورو) می باشد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، بالاترین درآمدها در بلژیک متعلق به مشاغل امور مالی، بانکداری، بیمه، بازرگانی، بازاریابی و فروش است:

بالاترین درآمدها در بلژیک

هزینه زندگی؛ فاکتور مهم در اقامت کاری بلژیک

ما ایرانی ها ضرب المثل معروفی داریم که می گوید دخل و خرج باید یا هم همخوانی داشته باشد. بنابراین شما عزیزان علاوه بر اطلاع از متوسط حقوق ماهیانه کار در بلژیک همچنین بایستی متوسط هزینه زندگی در بلژیک 2024 را مدنظر خودتان قرار داده و به اصطلاح فایده و ضرر  مهاجرت کاری به بلژیک را در همین ابتدای کار برآورد کرده و با یک ارزیابی کاملی پا در مسیر اخذ اقامت بلژیک بردارید. همچنان که مطلع هستید، واحد پول رسمی بلژیک نیز همانند 26 کشور دیگر اتحادیه اروپایی (EU) یورو می باشد. بر طبق آمار روز سال 2024 نیز متوسط هزینه ماهیانه زندگی در بلژیک برای هر نفر حدود €1600 (یورو) می باشد.

اگر این هزینه را به زیرهزینه های مختلف دسته بندی کنیم ملاحظه خواهیم کرد که هزینه خرید از بازار با 30% بیشترین بودجه افراد را به خود اختصاص می دهد:

توزیع درصدی هزینه زندگی در بلژیک

 

همان طوری که مشاهده شده، هزینه بازار یعنی مخارج مربوط به خواروبار در بلژیک بیشترین هزینه های افراد را در این کشور به خود اختصاص می دهد. برای اطلاع بیشتر از سطح هزینه زندگی در بلژیک به جدول زیر توجه نمایید:

آیتم هاهزینه به یورو
یک وعده غذایی در رستوران ارزان15€
یک عدد نان 500 گرمی1.79€
شیر یک کیلوگرم0.96€
یک کیلوگرم برنج1.87€
یک کیلو فیله مرغ9.12€
1 کیلو گوشت گاوی15.28€
یک کیلو سیب2.25€
یک کیلو گوجه2.33€
یک کیلو سیب زمینی1.41€
آب بطری 1.5 لیتری0.81€
یک کیلو پیاز1.16€
بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی)2.50€
هزینه حمل و نقل ماهیانه49€
هزینه اشتراک برای آپارتمان 85 متر مربعی175.37€
اجاره آپارتمان 1 خوابه وسط شهر806.42€
اجاره آپارتمان 1 خوابه حومه شهر658.11€
باشگاه تناسب اندام، هزینه ماهیانه 1 نفر28.62€

عزیزان برای دریافت آخرین اطلاعات مهاجرتی به اروپا 2024 و نیز اخذ مشاوره در این باب میتوانند از طریق کانال های ارتباطاتی متنوعی که در اختیار دارند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط بوده و یا شخصا در این موسسه حاضر شوند.

سوالات مکرر درباب ویزای کاری بلژیک

این سوالات از قرار ذیل است:

  • ویزای کار بلژیک چه نوع ویزایی است؟ این ویزا از نوع ویزاهای بلند مدت تایپ D بلژیک بوده و اعتبار اقامتی آن بیش از 90 روز است؟
  • انواع ویزای کاری بلژیک کدامند؟ دولت بلژیک به کارگران خارجی متقاضی کار در این کشور انواع ویزاهای A تا D را صادر می کند.
  • شرط مهم بمنظور درخواست ویزای کاری بلژیک 2024 چیست؟ داشتن Job Offer یا پیشنهاد کاری شرط اصای درخواست این ویزاست.
  • شرایط اخذ ویزای و مجوز کاری بلژیک چیست؟ معمولا بعد از یافتن پیشنهاد کاری این فرآیند با آگهی پست شغلی مربوطه در روزنامه های محلی شروع می شود. و بعد از آن نوبت به اخذ مجوز کاری از اداره کار بلژیک و سپس اخذ ویزای کاری از سفارت این کشور می رسد.
  • هزینه درخواست صدور ویزای کاری بلژیک چقدر است؟ هزینه صدور این ویزا در قالب هر نوع آن حدود EUR 180 (یورو) می باشد.
  • کارگران خارجی بعد از چند سال می توانند به اقامت دائمی بلژیک دست یابند؟ قانونا بعد از 5 سال کار و زندگی مستمر در بلژیک درخواست مجوز اقامت دائمی برای آنها فراهم می شود.
4.7/5 - (10 امتیاز)

34 دیدگاه برای “ویزای کاری بلژیک

  1. امیرحسین احمدی گفت:

    سلام ترو خدا پاسخ دهید آیا برای ویزای کاری بلژیک اگر برنامه نویس باشیم باید بتوانیم به زبان هلندی یا فرانسوی صحبت کنیم یا می توان با زبان انگلیسی هم مهاجرت کرد و اینکه آیا برای ویزای کاری بلژیک تمکن مالی میخواهد و اگر میخواهد چقدر تمکن مالی لازم دارد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز ما همه پرسش ها رو پاسخ می دیم.
      بستگی داره به پیشنهاد کاری که دریافت می کنید. توی درخواست کار شما توضیح داده شده که به چه زبانی باید کار کنید
      تمکن مالی هم به اندازه دو ماه زندگی توی این کشور

  2. Ali akbar گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من۳۷ساله هستم متاهل داری ۲فرزند، مدرک کاردانی امداد و سوانح دارم ۱۵سال سابقه بیمه وکار دارم قصد مهاجرت به بلژیک را دارم، اقدامات لازم چی هست اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید در رابطه با کار در بلژیک اطلاعات کافی رو داشته باشید و با استفاده از موسسات معتبر کاریابی توی این کشور شروع به کاریابی کنید. در صورتی که پیشنهاد کاری دریافت کنید می تونید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید.

  3. Ali akbar گفت:

    با سلام وقت بخیر خدمت شما
    من ۳۷سال سنم
    هست، کاردانی رشته امداد وسوانح خوندم دارای ۱۵سال سابقه بیمه و کار دارم، متاهل و دو فرزند دارم، قصد مهاجرت به کشور بلژیک دارم میتونم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای بلژیکی به دست بیارید تا بتونید به خواسته خودتون برسید.

  4. فرناز گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ۳۵ ساله هستم و مدرک تحصیلی ارشد حسابداری دارم و ۱۲ سال سابقه بیمه دارم زبان انگلیسی هم متوسط هست میتونم اقدام کنم برای بلژیک

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در بلژیک آفر کاری باید داشته باشید
      لطفا موسسات کاریابی در بلژیکرو مطالعه نمایید

  5. مهدی گفت:

    با سلام جوانی37ساله متاهل و یک فرزند پسر یکساله فوق دیپلم عمران و دانشجوی انصرافی لیسانس مدیریت پروژه دارای چندین گواهینامه msprojec_hseو سابقه 10ساله در پروژه های آب و فاضلاب شهری و پل شهری با بیمه مرتبط و قراردادهای پیمانکاری جز و همسرم لیسانس نام افزار فوق لیسانس معماری و فوق لیسانس مدیریت صنعتی بدون سابقه شرایط برای کار در بلژیک مناسب است?خودم یا همسرم کدام اولویت هستیم?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در بلژیک طبیعتا شما روزمه و سابقه کار بهتر و بیشتری دارید اما هر دو بزرگوار باید ابتدا یک قرار داد کاری داشته باشید برای اخذ ویزای کاری بلژیک

  6. رامین گفت:

    سلام وقت بخیر برای ویزای جستجوی کار المان میشه با مدرک فوق دیپلم و داشتن یک رزومه تخصصی در حوزه کامپیوتر هم اقدام کرد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  7. میثم گفت:

    باسلام ووقت بخیر. بنده مهندسی برق قدرت دارم و 33ساله هستم از سال 90خودم دفترفنی مهندسی باجوازکسی معتبر درزمینه سیستمهای حفاظتی ونظارتی دارم ونزدیک به 9 سال هست که مشغول به فعالیت می باشم درزمینه نرم افزارهای برق plcو چندین نرم افزار راه اندازی هم تسلط دارم آیا امیدی برای ویزای کاربلژیک میتونم داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      رزومه خوبی دارید که برای کار در بلژیک بایستی حتما قرارداد کاری داشته باشید اگر گرفتن جاب آفر برای شما امکانپذیر نیست بهتره که برای کار در آلمان اقدام کنید که نیاز به قرارداد کاری در وهله اول نداره و کشور فوق االعاده ای برای رشته شماست

  8. سپیده گفت:

    سلام
    34 ساله هستم، آیتلس 7.5، ارشد مهندسی مکانیک با 6 سال سابقه بیمه ای مرتبط
    برای کدوم کشورها با ویزای کار شانس دارم.. میشه راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      روزمه خیلی خوبی دارید ولی برای ویزای کاری نیاز به قرارداد کاری خواهید داشت

  9. علی گفت:

    سلام من ۴۵ ساله و سابقه ۲۰ سال نقشه برداری را دارم.مدرک فوق دیپلم و متاهل و دو فرزند دارم .آیا می توانم برای مهاجرت به بلژیک یا آلمان اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در بلژیک نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت
      و برای ویزای جستجوی کار آلمان بایستی سریعتر اقدام کنید

  10. فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر. من ۲۳ سالمه لیسانس زبان فرانسه دارم‌‌. انگلیسیمم خوبه. مدرک فنی حرفه ای ICDL هم دارم.تازه مشغول به کار شدم که بیمه هم شدم. کجا بهتره اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      در چه زمینه ای میخواین کار کنید؟ یکی از پیشنهاداتی که دارم کار از طریقدوره های آسبیلدونگ در آلمان هستش
      مطالعه بفرمائید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  11. Nima گفت:

    سلام دانشجوی سال آخر دکتری کامپیوتر هستم متاهل با ۲ فرزند و ۴۱ ساله
    سابقه تدریس دانشگاه و ۱۵ سال کار دولتی در سطح مدیر ارشد و ارتباط و فعالیت با نهاد های بین المللی و حضور در دهها اجلاس بین المللی و تسلط به زبان انگلیسی حدود ۵۰ هزار دلار هم سرمایه
    بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت من کجاست?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم
      فی نفسه کشورهای اروپایی حوزه شنگن رو به شما پیشنهاد میکنم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  12. شکوفه گفت:

    ببخشید بالا پیام فرستادم کامل نبود ارسال کردم من لیسانس مامایی دارم بیش از ۱۴سال و فوق لیسانس جنین شناسی با معدل ۱۹/۵دانشگاه دولتی اهواز و مدت ۱۵سال استخدام رسمی علوم پزشکی هستم و در حال گرفتن مدرک ایلس هستم خواستم ببینم کدوم کشور میتونم راحت تر ویزای تحصیل بگیرم و قصد تحصیل مقطع دکترا در رشته اناتومی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید .با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در مقطع دکتری نیاز به روزمه تحصیلی خوب و مقالات isi خواهید داشت
      لطفا برای نمونه مقاله دکتری در کانادا رو مطالعه بفرمائید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  13. شکوفه گفت:

    با سلام
    من لیسانس مامایی و فوق لیسانس جنین شناسی دارم با معدل فوق جنین شناسی ۱۹/۵
    و مدت ۱۵سال استخدام رسمی علوم پزشکی هستم
    یک مقاله دادم جوبکا برزیل اکسبت گرفتم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله شرایطش رو در کامنت قبلیتون عرض کردم
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  14. سعید گفت:

    سلام.من 31 ساله هستم. مهندس الکترونیک هستم و 5 سال سابقه کار بدون بیمه دارم و حقوق دریافتی هم بصورت نقد بوده و مبلغی از طرف شرکت به حسابم واریز نشده.مدرک زبان آیلتس با نمره بالای 6 هم دارم و تسلط نسبی به زبان آلمانی هم دارم. مدارک فنی و حرفه‌ای بین المللی متعددی از جمله تعمیرات موبایل، ابزار دقیق، plc، اتوماسیون صنعتی، AVR، ARM، پنل های خورشیدی، دوربین های مدار بسته، سیستم های اعلام حریق، برق صنعتی، برقکار ساختمان ، خانه های هوشمند، درب های اتوماتیک و ضد سرقت، ICDL ، و NETWORK + ، هستم همچنین گواهینامه رانندگی پایه یک (تریلی ) هم دارم. آیا میتونم برای ویزای کار بلژیک یا آلمان اقدام کنم؟ و اینکه آیا میتونم با ویزای کار وارد کشوری مثل بلژیک یا آلمان بشوم و با تبدیل گواهینامه رانندگیم به گواهینامه آلمان یا بلژیک مشغول به کار رانندگی شوم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      رزومه خوبی دارید بهتون تبریک میگم
      برای کار در بلژیک نیاز به قرارداد کاری دارید
      اما برای کار در آلمان میتونید ویزاش رو دریافت کنید
      گواهینامه رو هم در همونجا باید اخذ کنید

  15. Arash گفت:

    سلام و عرض ادب بنده نقشه بردار هستم و نزدیک به سه سال سابقه کار دارم ، به انگلیسی نسبتا مسلطم و مقداری هم آلمانی میدونم آیا میتونم ویزای کاری بلژیک رو بگیرم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور بلژیک در صورتی به شما کار می دهد که کارفرما و قرارداد کار از بلژیک داشته باشید اما میتونید بدون کارفرما برای ویزای کار آلمان اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  16. مهدی گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما. راست میگن با مدرک های فنی حرفه دست مون ب جایی نمیرسه؟ و فقط باید مدرک دانشگاهی باشه؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما غیر ممکن نیست اما بسیار سخت است

  17. مجتبی گفت:

    سلام.من حدودا ۱۰ساله آشپزی میکنم و یه مدرک بین ال ملالی هم دارم،ولی زبان انگلیسی یا عربی بلد نیستم نمیشه کاری کرد.؟ با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما شما باید ویزای جستجوی کار عمان و قطر میتویند اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *