مهاجرت

ویزا کارت انگلستان

ویزا کارت انگلستان

در هنگام اخذ اقامت کشور انگلستان یکی از شرایط لازم برای مهاجرت به این کشور، دریافت ویزا کارت انگلستان در سال 2022 است. انواع ویزا کارت های کشور انگلستان توسط بانک های معروف و بین المللی موسوم به 4 بانک بزرگ بریتانیا یعنی Barclays ،LIoyds ،HSBC و NatWest و غیره صادر می شود.

معمولا رسم بر این است که شما بعد از اقامت در انگلستان و با اثبات آدرس مسکونی خود ابتداء حساب بانکی در این کشور افتتاح کرده و سپس نسبت به اخذ ویزا کارت خود اقدام نمائید اما افراد غیر مقیم هم با شرایط خاصی و از کانال روابط بانکی با بانک های بریتانیایی می توانند شانس افتتاح حساب و اخذ ویزا کارت را داشته باشند. شما می توانید جهت اطلاع از جزئیات اخذ ویزا کارت برای خود یا اعضای خانواده خود با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید. اما سوالات در این حیطه عبارتند از:

  • شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزا کارت کشور انگلستان چیست؟
  • فرایند دریافت ویزاکارت در انگلستان ساده است؟
  • آیا ایرانیان می توانند در سیستم بانکی انگلستان ویزای کارت دریافت کنند؟
  • کاربردها و مزایای ویزاکارت در انگلستان چیست؟
  • بهترین بانک ها و برترین ویزا کارت های کشور انگلستان کدامند؟
  • انواع ویزاکارت های اعطایی به متقاضیان در کشور انگلستان چیست؟
  • امتیازات برترین ویزاکارت های کشور انگلستان در سال 2022 چیست؟

کاربردها و امتیازات ویزا کارت در انگلستان

شرایط کشور انگلستان به گونه ای است که بدون داشتن کارت پرداخت یا Payment Card امکان زندگی و انجام امور روزانه در این کشور صنعتی و مدرن اروپایی تقریبا به صفر می رسد. شما هر آنچه که از امور زندگی و کاری به ذهن شما می رسد حتم بدانید که انجام این امور بدون کارت پرداختی مثل ویزا کارت ناقص و غیر ممکن است. از پرداخت هزینه زندگی در انگلستان گرفته تا دریافت حقوق ماهیانه در این کشور و از راه اندازی بیزینس گرفته تا پرداخت مالیات همه این موارد با دریافت ویزاکارت انگلستان برای متقاضیان امکان پذیر است. اما امتیازات دریافت این نوع کارت پرداخت در انگلستان از این قرار می باشد:

  • امنیت پرداخت بالا
  • واریز آنی وجه
  • پرداخت قبوض
  • نهایت سهولت کاربرد
  • دسترسی آنلاین
  • دریافت نقدی از ATM
  • تبدیل ارزی و غیره

انواع ویزا کارت انگلستان

بمانند اکثر کشورهای جهان، نظام بانکداری و بانک های موجود در کشور انگلستان هم به مشتریان خود انواع ویزاکارت معتبر صادر می کنند. ویزاکارت های صادره از طریق بانک های انگلیسی را عمدتا می توان در 3 دسته مختلف کارت های بدهی، کارت های اعتباری و کارت های پیش پرداخت دسته بندی کرد. نقطه اشتراک همگی این کارت ها در استفاده آنها از شبکه پرداخت Visaمی باشد. اما نقطه افتراق آنها در این واقعیت نهفته است که منشا و منبع اصلی پول مورد استفاده از کجاست. بر این اساس، تفاوت انواع ویزا کارت انگلستان از این قرار می باشد:

ساز و کار انواع ویزا کارت صادره از انگلستانشرح
Debit Cards یا کارت بدهیاین کارت تنها از پولی که شما در حساب بانکی دارید استفاده می کند.
Credit Cards یا کارت اعتباریاین کارت هم به موقع انجام خرید از لاین یا خط اعتباری بانکی بهره می جوید.
Prepaid Cards یا کارت های پیش پرداختاین کارت تنها زمانی به کار گرفته می شود که قبلا پول در آنها واریز شده باشد.

انواع ویزا کارت انگلستان

شرایط اخذ ویزا کارت انگلستان

به منظور اخذ ویزا کارت از کشور انگلستان شما بایستی یک حساب جاری یا Checking Account در بانک های کشور انگلستان افتتاح کنید. برای این منظور، شما نیازمند ارائه 2 مدرک مهم هستید. یکی از مدارک برای اثبات هویتی و دیگری هم برای اثبات آدرس مسکونی در کشور انگلستان می باشد. برای این امر نیز هم می توان به صورت حضوری در شعبه بانک حاضر شد و هم به طور آنلاین اقدام به افتتاح حساب نمود. روی هم رفته شما جهت افتتاح یک حساب جاری و اخذ ویزا کارت از انگلستان بایستی این مدارک را به بانک مورد نظر تحویل دهید:

  • پاسپورت معتبر
  • گواهینامه رانندگی یا کارت شناسائی
  • قرارداد اجاره خانه در بریتانیا
  • قبض جدید برق یا گاز (برای مدت کمتر از 3 ماه)
  • صورت حساب بانکی جدید
  • رسید مالیاتی جاری
  • همچنین نامه پذیرش از دانشگاه های انگلستان

در همین راستا باید بدانید که امکان اخذ ویزاکارت انگلستان قبل از مسافرت به این کشور نیز مهیا است. بسیاری از بانک های انگلیسی حسابی موسوم به حساب بین المللی دارند. این حساب ها مخصوص غیر مقیم ها می باشد. پس شما در صورت نداشتن مدارک اثبات کننده آدرس انگلستان باز هم شانس اخذ ویزا کارت را دارید. بانک هایی مثل Barclays، LIoyds، HSBC و NatWest از آن جمله بانک هایی هستند که برنامه افتتاح حساب های بانکی بین المللی ارائه می کنند.

بهترین ویزا کارتهای انگلستان در سال 2022

بسیاری بنا به شرایط و نیازمندی های خود به دنبال بهترین ویزا کارت در انگلستان هستند. جهت راهنمائی این دسته از افراد باید بگوییم که برای انتخاب بهترین ویزا کارت شما بایستی همزمان چند معیار را اساس کار خود قرار دهید. امتیازات مختلف، هزینه تراکنش خارجی، هزینه سالیانه، APR یا درصد سود سالانه، خدمات متنوع، چند ارزی بودن، امکان تبدیل ارز و غیره از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب برترین ویزا کارت ها حتما باید به خاطر داشت. ابتداء شما بایستی در جریان این امر قرار بگیرید که برترین بانک ها و موسسات اعتباری بریتانیا 4 بانک بزرگ یعنی Barclays ،LIoyds ،HSBC و NatWest می باشند. از بین این بانک ها نیز بانک Barclays با 1500 شعبه بزرگترین بانک حال حاضر کل انگلستان محسوب میشود. مطلبی که با توجه به داده های آماری نمودار تطبیقی ما نیز به خوبی روشن است:

برترین بانک های انگلستان بر اساس تعداد شعب

همانطور که میدانید بانک های مذکور انواع کارت پرداخت های معروف بین المللی را برای متقاضیان صادر می کنند که محبوب ترین آنها ویزا کارتها (Visa Cards) می باشند. ویزا کارت ها خود نیز در انگلستان به چند دسته مختلف تقسیم می شوند اما بر اساس آمارهای موجود برترین ویزا کارت های سال 2022 در انگلستان عبارتند از:

عنوان ویزاکاربردشرایط و امتیازات
The Barclaycard Freedom Rewards Visaعمومی یا جنرالAPR صفر درصدی 12 ماهه جهت خرید و پیشنهاد پاداش انتقال موجودی
The HSBC Advance Credit Cardعمومی یا جنرالپاداش کش بک حدود 25£ (پوند) و نرخ سود خرید 0% برای مدت 32 ماهه
The Co-operative Bank 3 Year Fixed Rate Visaعمومی یا جنرالسود سالانه 6.9% به مدت 3 سال به خاطر خریدها و نقل و انتقال موجودی
The Nationwide Select Credit Card Visaعمومی یا جنرالنرخ سود 0% به مدت 12 ماه در هنگام خرید و انتقال موجودی

TransferWise حساب بانکی بدون مرز انگلستان

یکی از راهکارهای پیش روی افراد و شرکت های تجاری در حال معامله با طرف های انگلیسی یا بین المللی استفاده از حساب بدون مرز TransferWise می باشد. برتری و امتیاز مهم این حساب نسبت به حساب های سنتی این است که این حساب بر خلاف حساب های سنتی هزینه ارزان داشته و به صورت چند ارزی به متقاضیان عرضه می شود. مهاجران ایرانی در راه انگلستان نیز از جمله افراد ذی صلاح برای افتتاح این حساب بانکی می باشند. البته بایستی از قبل با اخذ مشاوره با کارشناسان به افتتاح حساب اقدام نمود. برتری دیگر اینگونه حساب ها این است که افتتاح حساب برای شهروندان خارجی غیر مقیم کاملا آنلاین می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت علاوه بر مشاوره در خصوص ویزای مهاجرت به انگلستان شما را در زمینه دریافت مستر کارت انگلستان یا ویزا کارت این کشور هم یاری می نمایند.

5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ویزا کارت انگلستان

  1. ارش گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا امکان استفاده‌ از کارت ویزا natwest توسط کارت خوان های ایران هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *