ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

کارآفرینی در پاراگوئه

کارآفرینی در پاراگوئه

سرمایه گذاری در پاراگوئه از طریق کارآفرینی و خرید ملک امکان پذیر است اما در این نوشتار قصد بررسی شرایط کارآفرینی در پاراگوئه را داریم که در صورت موفق بودن منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور می شود. در حقیقت متقاضیان خارجی و بین المللی با ثبت شرکت و کارآفرینی در پاراگوئه شانس خود را برای اخذ تابعیت این کشور افزایش می دهند همچنین این افراد می توانند تابعیت این کشور را برای همسر و فرزندان خود نیز کسب کنند. پاراگوئه سریع ترین کشور در حال توسعه در آمریکای لاتین با فرصت های تجاری برجسته است به طوری که سرمایه گذاران خارجی از پیشینه سیاسی، اقتصاد پایدار و دانش بازارهای آمریکا لاتین برخوردار هستند. با توجه به افزایش درخواست برای سرمایه گذاری در خارج از کشور کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم دارند تا به بررسی شرایط کارآفرینی در پاراگوئه بپردازند.

اقتصاد و کارآفرینی در پاراگوئه

برای افرادی که تصمیم دارند کارآفرینی در پاراگوئه را تجربه کنند اطلاع از شرایط اقتصادی این کشور مهم است به همین سبب در این بخش به بررسی اجمالی وضعیت اقتصادی کشور پاراگوئه می پردازیم. اقتصاد کشور پاراگوئه به شدت به محصولات کشاورزی وابسته است در طول سال های اخیر با صادرات محصولات کشاورزی به خصوص سویا اقتصاد پاراگوئه رشد چشمگیری داشته است. پاراگوئه دارای مزایای اقتصادی مثل: جمعیت جوان و قدرت عظیم هیدرولیک است که قابل توجه می باشد اما باید دقت داشته باشید منابع معدنی در این کشور محدود است علاوه بر این بی ثباتی سیاسی برخی از مزایای اقتصادی این کشور را زیر پا گذاشته است.

صنعت به ویژه بخش تولید از نظر تاریخی تا دهه 1970 با فناوری کشاورزی مرتبط بوده است مادامی که ساخت نیروگاه های برق مشوق جدید صنعتی برای گسترش پایه صنعتی کشور پاراگوئه بود. تولید و ساخت و ساز در اقتصاد در اواخر 1980 برای رشد و توسعه در بخش های دیگر مثل کشاورزی و انرژی در کشور پاراگوئه موثر بوده است. متقاضیان خارجی و بین المللی می توانند با سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، صنعت و ساخت و ساز و ارائه ایده های خاص در این بخش ها موفق شوند و به سود زیادی دست یابند.

مهاجرت از طریق کارآفرینی در پاراگوئه

سرمایه گذاران خارجی و بین المللی که قصد کارآفرینی و ثبت شرکت در پاراگوئه را دارند باید در اولین قدم ایده کاری خود را در فرم مخصوصی درج کنند و به مراجع مربوطه در این کشور ارسال کنند، بین 20 الی 45 روز زمان می برد تا نظر دولت این کشور در رابطه با طرح اقتصادی شما اعلام شود. دولت پاراگوئه سعی دارد فضای کاری درستی را پیشنهاد دهد و در صورت مشکل در طرح آن را مشخص کند.

اگر با ایده کاری شما موافقت شود لازم است پلن کاری خود را به صورت کلی ارائه دهید دقت داشته باشید که بیزینس پلن شما باید به گونه ای باشد که مشخص شود سود آور و با دوام است و به اقتصاد کشور پاراگوئه کمک می کند. پس از اعلام موافقت دولت پاراگوئه با برنامه کاری می توانید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری پاراگوئه انجام دهید و پس از آن وارد کشور پاراگوئه شده و سایر اقدامات را برای ثبت شرکت انجام دهید.

مهاجرت از طریق کارآفرینی در پاراگوئه

شرایط کارآفرینی در پاراگوئه

سرمایه گذاران خارجی می توانند در کشور پاراگوئه کارآفرینی کنند و یا در موسسه ای سهامدار باشند و به عنوان مدیر فعالیت کنند. تعداد لازم پست مدیریت در شرکت ها می تواند یک نفر یا بیشتر باشد در واقع تعداد مدیران به نوع مشاغل بستگی دارد، برای شرکت های کوچک تر نیاز به 1 تا 3 مدیر و برای شرکت های بزرگتر به 5 تا 7 مدیر نیاز است. برای ثبت شرکت و کارآفرینی در کشور پاراگوئه نیاز به گذراندن فرآیندی است که عبارتند از:

  • برای شرکت نامی منحصر به فرد و خاص انتخاب کنید.
  • پیش نویس اقدامات و آیین نامه شرکت و اساسنامه مشخص شود.
  • اسناد را توسط یک دفتر اسناد رسمی در کشور پاراگوئه ثبت کنید (مراحل ثبت نام معمولا 20 روز طول می کشد)
  • با ارائه درخواست به صورت آنلاین به سازمان امور مالیاتی شماره شناسایی مالیات را دریافت کنید، برای پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر درآمد و سایر مالیات های تعیین شده باید شماره شناسایی مالیاتی داشته باشید.
  • ثبت نام مدیران و سهامداران

دقت داشته باشید که تنها پس از ثبت نام در موسسه تامین اجتماعی و وزارت دادگستری و کار مجاز به استخدام نیروی کار هستید.

هزینه ثبت شرکت در پاراگوئه

هزینه تشکیل شرکت در کشور پاراگوئه به سهم و فعالیت شرکت بستگی دارد، در ثبت چندین مورد از شرکت ها نیازی به سرمایه اولیه نمی باشد اما برای ثبت شرکت هایی که خدمات ارائه می دهند به سرمایه ای بالغ بر 10000$ (دلار) نیاز است. لازم به ذکر است هزینه تشکیل شرکت در کشور پاراگوئه از 3000€ (یورو) شروع می شود. برای ثبت شرکت در پاراگوئه لازم است در این کشور حساب بانکی افتتاح کنید و سرمایه اولیه را در حساب بانکی ذخیره کنید، هر ساله مبلغی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است با توجه به طرح اقتصادی متقاضی تغییر می کند.

انواع شرکت در پاراگوئه

طبق قانون پاراگوئه 4 نوع مشاغل تجاری در این کشور وجود دارد که می توان به مشارکت عمومی، مشارکت محدود، مشارکت با مسئولیت محدود و شعبه، نمایندگی یا دفتر نمایندگی اشاره کرد. در جدول زیر به ویژگی هر یک از این شرکت ها به صورت مختصر اشاره می کنیم. اگر قصد دارید همراه با همسر و فرزندان خود به کشور پاراگوئه مهاجرت کنید پیشنهاد می کنیم مقاله شرایط ویزای همراه پاراگوئه را با دقت مطالعه کنید.

نوع شرکتشرح
مشارکت عمومیبرای ثبت این شرکت باید حداقل 2 سهامدار حضور داشته باشد و باید یکی از آن ها شهروند این کشور باشد. شرکت ها باید نام S.A را در نام خود درج کنند. برای ثبت شرکت به 10000$ (دلار) سرمایه نیاز است.
مشارکت محدودثبت این نوع از شرکت ها طرفداران زیادی دارد، به حضور حداقل 2 سهامدار که یکی از آن ها تابعیت پاراگوئه را داشته باشد نیاز است. شرکت ها باید نام S de RL را در نام شرکت درج کنند. برای ثبت این شرکت حداقل سرمایه در نظر گرفته نشده است.
شعبه/ نمایندگی یا دفتر نمایندگیبرای ثبت دفتر نمایندگی باید 2 سهامدار حضور داشته باشند، حداقل سرمایه برای ثبت نمایندگی 25000$ (دلار) است.

ثبت شرکت و کارآفرینی در اتریش به عنوان یکی از روش های مطمئن برای مهاجرت به این کشور مطرح اروپایی شناخته می شود، برای اطلاع از شرایط ثبت شرکت در این کشور به مطالعه مقاله کارآفرینی در اتریش بپردازید. کارآفرینان و سرمایه گذاران محترم می توانند برای کسب مشاوره های تخصصی در رابطه با سرمایه گذاری در کشورهای برتر دنیا با تیم مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *