ویزای کاری

کار جوشکاری در آلمان

کار جوشکاری در آلمان

با توجه به شرایط و قوانین جدید آلمان در رابطه با استخدام افراد ماهر خارجی و بین المللی کار جوشکاری در آلمان برای متقاضیان امکان پذیر است. متقاضیان خارجی و بین المللی برای کار در کشور آلمان باید ویزای کار این کشور را نیز دریافت نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت در عرصه مهاجرت در این مقاله سعی دارند اطلاعاتی در رابطه با شرایط کار در آلمان و کار جوشکاری در آلمان اطلاعاتی در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر تصمیم به مهاجرت کاری به این کشور را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

  • نحوه اخذ ویزای کار آلمان به چه صورت است؟
  • مدارک ویزا جهت کار جوشکاری در آلمان چیست؟
  • درآمد جوشکاران در آلمان چه مقدار است؟
  • چگونه می توان به عنوان یک جوشکار به آلمان مهاجرت کرد؟
  • آیا می توان بدون تسلط به زبان آلمانی در این کشور کار پیدا کرد؟
  • شرایط کار برای ایرانیان در آلمان چیست؟
  • حقوق جوشکار در آلمان چقدر است؟
  • حقوق جوشکار آرگون در آلمان چقدر است؟
  • شرایط اعزام جوشکار به خارج چگونه است؟
  • پردرآمدترین نوع جوشکاری چیست؟

شرایط کار در کشور آلمان در 2024

برای کار در آلمان در سال 2024 متقاضیان می توانند از طریق 3 روش اقدامات لازم را انجام دهند. در روش اول متقاضیان باید از کارفرمایی در آلمان دعوت نامه شغلی دریافت نمایند. یافتن کار از این طریق کار مشکلی می باشد زیرا برای ارائه دعوت نامه شغلی قوانین و شرایطی وجود دارد. ابتدا باید کارفرما آگهی استخدام را به مدت 3 ماه در کشور آلمان منتشر نماید، اگر در طول این مدت نیروی کار مد نظر پیدا نشد فرد باید به مدت 3 ماه دیگر آگهی را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتشر نماید. اگر همچنان فرد مناسبی جهت کار انتخاب نشد، کارفرما می تواند از نیروی کار خارجی استفاده نماید.

در روش دوم متقاضیان می توانند از طریق دریافت ویزای جستجو کار آلمان، اقدامات لازم را جهت یافتن شغل انجام دهند. اعتبار این ویزا برای مدت 6 ماه بوده و فرد باید در طول این مدت در شغلی مشغول به کار شود. در روش سوم افراد می توانند از طریق دریافت Blue Card در این کشور مشغول به کار شوند. متقاضیان با دریافت این ویزا می توانند اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبدیل نمایند. باید به این نکته اشاره کرد متقاضیانی که ویزا جستجوی کار را دریافت کرده اند اگر در طول مدت 6 ماه مشغول به کار شوند ویزای آن ها برای مدت 6 ماه دیگر تمدید می شود و پس از گذشت این مدت می توانند Blue Card دریافت نمایند.

حقوق جوشکار آرگون در آلمان

یک جوشکار متخصص در روش MIG/MAG می تواند روی حقوق ناخالص پایه حساب کند 1800€-4000€(یورو) در ماه، که نرخ ساعتی را در حدود 12€-17€ (یورو) می دهد. جوشکاران TIG به طور متوسط ​​در هر ساعت کاری بین 10€ تا 17€ (یورو) درآمد ناخالص دارند. در مورد روش AUTOGEN، برخی از شرکت ها حقوق ماهانه ای در حدود 1600€-2000€ (یورو) ناخالص یا 10€-13€ (یورو) در ساعت ارائه می دهند. با این حال، جوشکاران بسیار باتجربه حتی با نرخی هم می توانند کار پیدا کنند.

مدارک ویزا جهت کار جوشکاری در آلمان

متقاضیان برای دریافت ویزا کار آلمان باید مدارکی را آماده کرده و ارائه نمایند. این مدارک به شرح ذیل است:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • نوشتن انگیزه فرد از کار و اقامت در کشور آلمان که باید تحت عنوان انگیزه نامه ارائه نماید
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • ارائه رزومه کاری کامل و دقیق
  • مدارک تحصیلی
  • ارائه گواهی تمکن مالی جهت اثبات توانایی فرد برای پرداخت هزینه های زندگی
  • ارائه Voucher
  • مدرک معتبر زبان
  • ارائه مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر

شرایط کار جوشکاری در آلمان در 2024

طی بررسی های انجام شده در رابطه با اقتصاد کشور آلمان، این اطلاعات به دست آمده است که نرخ اقتصاد در این کشور دارای ثبات بوده و دچار بحران مالی نمی شود. با وجود کارخانه های فعال و بیشمار در این کشور فرصت های شغلی زیادی برای افراد متخصص و ماهر وجود دارد. افرادی که قصد دارند کار جوشکاری در آلمان را تجربه کنند باید بدانند با توجه به موقعیت پیش آمده در کشور آلمان و نیاز به نیروی ماهر و متخصص در این کشور، بهتر است فرد دارای تجربه و سوابق کاری در زمینه جوشکاری بوده و سپس اقدامات لازم را جهت دریافت ویزا و مهاجرت کاری به آلمان انجام دهد.

متقاضیانی که در سال 2024 دارای شرایط زیر باشند، می توانند شغل مناسبی برای کار پیدا کنند:

  • حداقل 12 ماه سابقه جوشکاری
  • تجربه ساخت و تسلط به آن
  • درک کامل از تجهیزات جوشکاری و لوازم جانبی مورد نیاز
  • ارائه مدارک تحصیلی فنی و حرفه ای
  • تسلط به زبان آلمانی

شانس اخذ ویزا برای کار جوشکاری در آلمان

شانس اخذ ویزا برای کار جوشکاری در آلمان

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، در حال حاضر بهترین روش برای ورود به آلمان استفاده از ویزای جستجوی کار است. در حال حاضر تعداد معدودی از کشورهای دنیا هستند که به ایرانی ها ویزای جستجوی کار می دهند و به این ترتیب ورود متخصصین جوان را به کشور خود تسهیل نموده اند. منتهی برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان داشتن شرایط ذیل الزامی است:

  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاه های مورد تایید آلمان
  • تسلط داشتن به زبان آلمانی یا انگلیسی هرچند زبان آلمانی بهتر می تواند به کاریابی افراد کمک کند.
  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی
  • سن زیر 40 سال

پس اگر فرد جوشکاری مدرک دیپلم داشته باشد، حتی اگر سایر شرایط بالا را دارا باشد، شانسی برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان نخواهد داشت. البته چنین فردی می تواند در صورت انعقاد قرارداد کاری در آلمان بدون حضور در خاک این کشور، ابتدائا برای اخذ ویزای کاری آلمان اقدام نماید. هرچند این روش حتی برای افرادی که مدارک دانشگاهی دارند هم دشوار است چرا که کارفرمایان به این مسئله اهمیت زیادی می دهند که متقاضی کار حین درخواست استخدام اقامت بلند مدت یعنی ویزای نوع D آلمان را داشته باشد.

حقوق جوشکار در آلمان چقدر است؟

فردی که در آلمان به عنوان جوشکار کار می کند معمولاً حدود 980€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 450€ (یورو) (کمترین) تا €1560 (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق جوشکار بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است.

با مطالعه این مقاله شما عزیزان اطلاعات مختصری در رابطه با کار جوشکاری در آلمان به دست آورید. به متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به کشور آلمان را دارند پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق تر مقاله مهاجرت به آلمان از طریق تخصص را با دقت مطالعه نمایید. کارشناسان و وکلاء با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند اطلاعات لازم را در رابطه با مهاجرت به کشور آلمان در اختیار شما عزیزان قرار دهند، برای دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

سوالات متداول در باب حقوق جوشکار در آلمان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب حقوق جوشکار در آلمان می باشیم:

  • شرایط کار جوشکاری در آلمان در 2024 چیست؟ طی بررسی های انجام شده در رابطه با اقتصاد کشور آلمان، این اطلاعات به دست آمده است که نرخ اقتصاد در این کشور دارای ثبات بوده و دچار بحران مالی نمی شود. با وجود کارخانه های فعال و بیشمار در این کشور فرصت های شغلی زیادی برای افراد متخصص و ماهر وجود دارد. افرادی که قصد دارند کار جوشکاری در آلمان را تجربه کنند باید بدانند با توجه به موقعیت پیش آمده در کشور آلمان و نیاز به نیروی ماهر و متخصص در این کشور، بهتر است فرد دارای تجربه و سوابق کاری در زمینه جوشکاری بوده و سپس اقدامات لازم را جهت دریافت ویزا و مهاجرت کاری به آلمان انجام دهد.
  • شانس اخذ ویزا برای کار جوشکاری در آلمان چیست؟ داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاه های مورد تایید آلمان، تسلط داشتن به زبان آلمانی یا انگلیسی هرچند زبان آلمانی بهتر می تواند به کاریابی افراد کمک کند.، داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و سن زیر 40 سال
3.4/5 - (7 امتیاز)

118 دیدگاه برای “کار جوشکاری در آلمان

  1. MAHDI گفت:

    سلام.میشه بفرمایید حقوق جوشکار آرگون در شهری مثل دوسلدورف بعد و قبل از کثر مالیات ماهانه چند یورو هس؟ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نرخ درآمدی این افراد بین 990 تا 3400 یورو در ماه هست. برای مالیات هم همه چیز بستگی داره به شرایط درآمدی شما. هر چه درآمد کمتر باشه، مالیات کمتر میشه و ممکن هست حتی از شما مالیات دریافت نشه

  2. محمد گفت:

    سلام خواستم بدونم جوشکار co2 در کشور عراق و ترکیه ماهی چند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      همه چیز به وضعیت و توانمندی شما بستگی داره. در عراق پروژه های خارجی هست که درآمد بالای 2000$ (دلار) رو هم ارائه می کنند.

  3. دانیال گفت:

    سلام وقت بخیر مدرک تحصیلیم لیسانس عمران هست من ۱۲ سال سابقه جوشکاری سازه ،منبع آب هوایی و زمینی و…هستم مدرک جوش ارگون و co2 رو هم دارم الان ۲ سال مدرک جوشکاری و برشکاری زیر آب هر سه سطح حرفه ای رو دارم شرایط مهاجرتم چجوریه؟!؟
    حقوق و مالیات اینکار چقدر هست؟!؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سطح درآمد حدود 17-23 یورو در ساعت هست

  4. مصطفی پناهی گفت:

    ابا سلام
    بنده مهارت جوشکاری برق ، co2 و آرگون به صورت تخصصی دارم ، مدرک کارشناسی مهندسی اجرایی دارم
    اگهر ممکنه راهنمایی کتید از کل پروسه اقامت گرفتن و مشغول شدن به کار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با ویزای جستجوی کار آلمان وارد این کشور بشید، دنبال کار بگردید و پس از 3 سال به اقامت و 5 سال به پاسپورت برسید.
      توی این مسیر حتما باید زبان آلمانی بلد باشید

  5. نادر حسن زاده گفت:

    سلام ۲۰ سال جوشکاری می کنم الان ۱۲ سال جوشکاری ارگون می کنم نفوزی اشنایی با الیاژها دارم مثل استلایت ونیکل ونیکل کرم و اینکانلو چدن مس برنج نقره المینیوم استیل ۳۰۹و۴۱۰ جوشکاری برق هم با ۷۰۱۸و۶۰۱۰و۷۰۱۰ لوله رادیو گرافی دارم جوش میدم ولی الان بوجه ندارم ونه دیبلم ولی خیلی دوست دارم برم المان اونجا کار کنم به هنر کاریم ارزش قایل بشن اگر راه واگر گزینه که دارین به من یاد بدین که من اون کار انجام بدم الان نه پول دارم نه دیبلم ولی یک هنری که دارم به پول به دیبلم می ارزه مرسی که به نوشته من ارزش قائل شدین ….هم شماره تلفن من

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به زودی همکاران من با شما تماس خواهند گرفت

  6. سجاد گفت:

    سلام من مدرک دیپلم جوشکاری برق دارم
    خودم دوسال لوله کشی گاز کار کردم
    دنبال کارای زبان آلمانی و مدرک بین المللی هستم
    ۲۶ سالمه خواستم ببینم چند درصد احتمال داره کار ردیف بشه برام

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که بتونید از ایران کار پیدا کنید خیلی سخت هست. باید شرایط برای کاریابی در آلمان رو بررسی کنید.
      لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنند

  7. سجادمحمودابادی گفت:

    سلام من جوشکار هستم مدت ۱۴ ساله در زمینه ی تاسیسات ساختمان کار میکنم و موتورخونه وتصفیه خانه ی استخر و جکوزی میسازم دارای مدرک بین المللی جوشکاری و مدرک تحصیلیم هم صنایع فلز هست ممنون میشم کمکم کنید برای مهاجرت به المان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید زبان آلمانی رو یاد بگیرید
      توصیه می کنم که قبلش با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو کامل راهنمایی کنید

  8. حامد امانی گفت:

    سلام بنده ۴۳ سال دارم . مدرک مربیگری جوش آرگون و برق دارم . مدرک بین المللی جوش تخصصی ارگون رو دارم . مدت ۶ سال مربی جوشکاری بودم در سازمان اموزش فنی و حرفه ای . جوش استیل و فولاد در سال ۲۰۰۴ در پیتروشیمی مارون در بندر ماهشهر هم کار کردم
    میخوام واسه کار جوش در آلمان اقدام کنم . فعلا زبان المانی اصلا بلد نبستم . متاهل هستم و مدرک فوق دیپلم هم دارم
    لطف میکنید راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      همکاران من با شما تماس خواهند گرفت.

  9. Aveed گفت:

    سلام خسته نباشید من می خواستم بدونم تو شاخه آرگون بیشترین بازار کار واسه چه رشته ای از آرگون یا از کجا میتونم اطلاعاتی در این بازه کسی کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله رو می تونید با مراجعه به موسسات کاریبای آلمانی پیگیری کنید

  10. Farhad, torzbi گفت:

    سلام من تازه دو ماهه مدرکه دیپلمه فنی حرفه ای جوشکاریم روگرفتم،تادوماه دیگه عازمه المانم خدابخاد،دیپلمه کامپیوترم ازفنی حرفه ای هم دارم.زبانمم تازه شیش ماه شروع کردم و ترجمه کردم هردومدرکرو.میخاستم ببینم بااین شرایت میتونم درالمان مشقوله به کاربشم قربان،میانگینه پایه حقوقی این رشته هادرچه حدهستش؟،

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اول باید مشخص بفرمایید از چه طریقی عازم هستید. اگر از مسیر غیر قانونی مهاجرت می کنید، باید اول پروسه اقامت شما مشخص بشه.
      اگر از طریق توریستی مهاجرت می کنید که اجازه کار نخواهید داشت.
      ولی به هر حال باز کار نسبتا مناسب هست ولی با توجه به عدم سابقه کاری حضرتعالی باید درآمدی در حدود 1500 یورو رو در نظر داشته باشید یا کمتر

  11. میلاد گفت:

    سلام خسته نباشید بنده38 سالمه.5سال جوشکار ارگون هستم جوش مخازن استیل آهن و صنایع غذایی.مدرکمو نگرفتم گرفتنش راه.زبان آلمانی بلد نیستم اما دارم دنبال میکنم که مدرکB2رو بگیرم مدرک تحصیلیم دیپلمه.دوفرزند دارم.اگه مدارک رو اوکیش کنم راهی هست برای کار در آلمان ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق موسسات کاریابی توی این کشور دنبال کار باشید و اگر موفق شدید که یک پیشنهاد کاری به دست بیارید، اقدام کنید برای مهاجرت به این کشور/
      در حال حاضر هنوز ویزای جستجوی کار آلمان به شرایط عادی برنگشته

  12. Nooradin گفت:

    سلام من از افغانستان هستم و جوشکار وکامپوزید هستم در ایران مهاجرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چطور می تونیم به شما کمک کنیم؟

  13. ساسان گفت:

    سلام من ۳۱ سالمه مدرک فنی حرفه ای بین المللی جوشکاری CO2 دارم و استاد کار جوشکاری برق هستم مثل درب و پنجره اسکلت و….
    مدرک A1 دارم فعلأ دارم برای A2 میخونم همسرمم اقامت آلمان رو داره میخواستم بدونم از طریق کار اقدام کنم بهتره یا از طریق پیوست به همسر
    همسرم ۵ ساله در برلین زندگی میکنه و شاغلم هست
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست از طریق پیوست به همسر اقدام کنید. برای شهروندان ایرانی، (به طور کلی غیر اروپایی) پیدا کردن کار در آلمان ساده نیست. با این حال اگر شما وارد خاک آلمان بشید، این فرصت رو پیدا می کنید که مثل یک شهروند اروپایی دنبال کار بگردید

  14. مهدی گفت:

    سلام مهدی هستم 43 ساله متاهلم 3 فرزند دارم.دارای مدرک درجه یک فنی حرفه ای جوشکاری صنعتی هستم وزبان المانی رودر موسسه گوته تاسطح B1گذروندم
    چگونه برای کار در المان اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه شرایط مهاجرت از طریق ویزای جستجوی کار در حال حاضر بسته شده!
      در صورتی که تمایل دارید، با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنن

  15. ارش گفت:

    سلام من تکنسین جوشکاری برق هستم و در زمینه های لوله کشی گاز مسکن ، اسکلت ، فرفروژه ، یخچال های صنعتی و سلف سرویس و … کار کردم اما حرفه اصلیم جوشکار فشار قوی هستم و در رشته کاریم بسیار حرفه ای هستم زبان نگلیسیمم بد نیست فقط چون چند وقت تمرین نداشتم کمی ضعیف شدم که اونم اگه تو شرایطش قرار بگیرم سری یاد میگیرم و ۳۲ سالمه .و امادگی دارم برای همکاری با کمپانی های اتریشی و المانی ،هلندی کانادای و … . و از شما خواهش میکنم کمکم کنید چون بعد درم سرپرست خانواده هستم به عنوان برادر بزرگ خانواده خیلی فشار رومه و واقعا نیاز دارم کمکم کنید تا بتونم و به خودم میبینم که هرجای دنیا باشه برم و تمام تلاشم رو برای جلب رضایت کمپانی ها انجام بدم و مطمعن باشید هیچ وقت کاری نخوام کرد که برای شرکتی با معتبر بودن شما زیر سوال بره . من به دنبال موفقیت هستم بخاطر خودم و خانوادم که مسعولیت سختی به گردن دارم . اما نیاز به یک راهنمای خوب دارم لطفا راهنمایم کنید تا بتونم هرچه زودتر برم .باتشکر فراوان از شما دوست عزیز.

    1. رهنما گفت:

      سلام دوست عزیز
      ممنون از توضیحات شما
      به زودی با شما ارتباط میگیریم

  16. Mmamdnobari گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه و ۳ سال سابقه کار جوشکاری برق دارم به صورت حرفه ای روی زبان هم دارم کار میکنم شرایط برای من چجوریه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما سنتون کم هست هنوز برای مهاجرت به این کشور.
      شما برای این که بتونید از این طریق مهاجرت کنید، باید مدرک B2 زبان آلمانی رو داشته باشید.
      علاوه بر این باید یک مدرک فنی مرتبط داشته باشید
      داشتن مدرک دیپلم هم ضروری هست

  17. علی گفت:

    سلام وقت بخیر میشه برای سابقه کار از یه نهادی نامه گرفت؟ و این که اخر سر کارفرما با طرف مصاحبه می کنه؟ چه جوریه؟انلاین یا…و ایا سوالات تخصصی میبرسه یا کلا چجوریه مممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید با کارفرما هم صحبت کنید. ولی برای شما چون استفاده از ویزای جستجوی کار آلمان توصیه می شه، بهتره مستقیم وارد آلمان بشید و حضوری مصاحبه کنید

  18. عابدینی گفت:

    سلام من تخصصم جوشکاری co2و مدرک فنی و حرفه ای co2و همچنین مدرک رشته نقشه کشی ساختمان درجه ۱و۲دارم.و مدرک زبان آلمانی دارم و سنم هم ۴۲هست.میتونم اقدام کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک B2 زبان آلمانی داشته باشید. یک مقدار به خاطر شرایط سنی ممکن هست با مهاجرت شما مخالفت بشه ولی هنوز شانس هست

  19. صلاح الدین رستمی گفت:

    سلام من ۲۲ سالمه و فوق دیپلم جوشکاری دارم و تخصصم جوشکاری co2 و آرگون هست و مدرک بین‌المللی از سازمان فنی حرفه ای دارم و یک سال نیم سابقه کاری دارم میخواستم بدونم آلمان برای شغل من کار داره و میتونم با این تخصص هایی که دارم تو کشور آلمان کار پیدا کنم ؟. البته با داشتن مدرک B2 المان .. ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما هم می تونید توی این کشور کار کنید ولی باید ویزای جستجوی کار آلمان رو دریافت کنید و برای این کار نیاز به این دارید که مدرک b2 زبان آلمانی رو حتما دریافت کنید

  20. مجتبی گفت:

    سلام من 42سال سنمه 19سال سابقه کار دارم مسلط به جوشکاری برق وco2درتمام فلزات آب بندی لوله وجودش پلی اتیلن مدرک دیپلم برق دارم آیا میتوانم در کشور آلمان کار کنم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به این که سنتون بالاتر از 40 سال هست و به زمان نیاز دارید که مدرک b2 آلمانی بگیرید، میشه گفت مسیر سختی پیش روی شما هست

  21. امیرمحمد شبانی گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه و دارای سه سال تجربه جوشکاری برق هستم مدرک دیپلم ندارم ولی زبان انگلیسی بلدم شرایط مهاجرت برای من به چه صورت هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری به آلمان، حتما باید دیپلم 12 ساله داشته باشید

  22. فرشید گفت:

    سلام-
    من 40 سالمه- 15 سال سابقه کار جوشکاری دارم- مدرک کارشناسی جوش دارم -مدرک فنی حرفه ای هم دارم – آیا شرایط کار در آلمان رو دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در صورتی که به زبان آلمانی تسلط داشته باشید می تونید اقدام کنید
      در نظر داشته باشید که شرایط سنی شما ریسک ورود به این کشور رو افزایش می ده

  23. سینا گفت:

    سلام من جوشکار تخصصی در انواع فولاد و چدن و انواع فلزات رنگی و با دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی واستاد کار برشکاری دستی و اتوماتیک.
    دارای test form خارجی و سه test form معتبر داخلی و دارای سابقه ی کار در کارخانه صنعتی و مدرک کاردانی جوش.
    و سن ۵۰. آیا میتوانم در آلمان مشغول به کار شوم؟
    در کدام کشور اتحادیه اروپا میتوانم مشغول شوم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه سن شما برای مهاجرت به آلمان زیاد هست

  24. Broz گفت:

    سلام من به جوشگاری برق و آرگون تسلط دارم مدرک فنی و حرفه ای بین المللی هم دارم سوالی که دارم آیا حتما باید مدرک دانشگاهی داشته باشم تا بتونم ویزا جستجوی کار بگیرم یا با دیپلم هم میشه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما می تونید با داشتن مدرک b2 زبان آلمانی برای مهاجرت به این کشور اقدامات لازم رو انجام بدید

  25. ساسان گفت:

    با سلام من ۳۰ سالمه و دیپلم جوشکاری 6G دارم بین اللملی هستش از سازمان فنی حرفه ای
    و ۱۰ سال سابقه ی کار حرفه ای دارم اما چون در بازار آزاد کار کردم مدرکی برای ارئه ندارم آیا میتونم برای کار در آلمان اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام بله شما می تونید با یادگیری زبان آلمانی در سطح B2 اقدامات لازم رو انجام بدید

  26. مهدی ایزدی گفت:

    سلام.من مدرک جوشکاری پتروشیمی کد از فنی حرفه ای دارم حدود بیست سال سابقه کار
    از گازرسانی صنایع تا گازرسانی شهری دارم
    فقط سنم ۴۰است آیا میتوانم برای مهاجرت اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط سنی شما لب مرز هست. باید سریعا برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید و تا زمانی که در صف سفارت هستید سطح زبان خودتون رو به صورت فشرده به B2 برسونید

      1. فرشاد حسن زاده گفت:

        سلام وقت بخیر, من 28 سالمه و حدود 2 سال سابقه کار در رابطه با لوله کشی گاز ساختمان و جوشکاری دارم، مدرک فنی حرفه ای هم دارم و سطح زبان انگلیسی م متوسط هستش، میتونم برای ویزای جستجوی کار در آلمان اقدام کنم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          برای ورود به آلمان شما باید به زبان آلمانی تا سطح b2 تسلط کامل داشته باشید و مدرک هم دریافت کنید تا بتونید مطابق با قوانین، مهاجرت به آلمان رو تجربه کنید.

  27. وحید گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ب جوشکاری ارگون استیل و کربن و جوشکاری برق مسلط هستم و یک سال سابقه کار دارم و اینکه داخل پروژه کار میکنم تست فرم هم دارم.دیپلم مکانیک دارم..خواستم ببینم میتونم محاجرت کنم ب المان یا نه ممنون از راهنمایتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که شرایط سنی شما مناسب باشه بله این امکان برای شما وجود داره که بتونید کار در آلمان رو تجربه کنید. البته شما باید زبان آلمانی رو تا سطح B2 تسلط پیدا کنید

  28. عباسعلی بیات گفت:

    سلام.من 29 سالمه دیپلم جوشکاری قوس،آرگون،co2،برش پلاسما دارم،سابقه هم در بازار آزاد دارم نزدیک 10 سال،پیشنهادتون چیه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای مهاجرت به آلمان اقدام کنید اما باید مدرک B2 زبان رو داشته باشید

  29. مرتضی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    توضیحات مناسبی دادید بنده چند سالی هست شغل جوشکاری برق فعالیت میکنم در شاخه درب و پنجره وسقف های شیب دار با مدرک فنی دیپلم فنی تراشکاری دارم و در سیستم های نظارتی و امنیتی سررشته دارم با مدرک فنی بیمه ندارم ودر ارگان دولتی مشغول به کار نبودم برای کار در المان کاری میتوانم بکنم واینکه کلی اشنا در المان دارم ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید اقدام کنید و مشکلی از این بابت ندارید. فقط باید مدرکی مثل نامه از کارفرما ارائه بدید که نشون بده شما کار کردید.
      زبان آلمانی هم باید بلد باشید تا سطح B2 که بتونید مدرک دریافت کنید

  30. افشین سهامی فر گفت:

    سلام من ۴۲سالمه مدرک دیپلم دارم زبان انگلیسی ضعیفه ۱۷سال تجربه دارم به تمام روش های جوش تسلط کامل دارم برای مهاجرت به اروپا به چه کشور هایی میتونم درخواست کار
    بدم راهنمایی کنید ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که به زبان آلمانی تسلط داشته باشید می تونید توی این کشور به کار برسید

  31. مازیار گفت:

    با سلام من اپراتور دستگاه بهده برداری از نفت با ۱۳ سال سابقه کار در شرکت نفت هستم البته بصورت نیروی پیمانکاری زبان انگلیسیم هم خوبه فوق دیپلم مدیریت صنعتی رو دارم بنظر شما میتونم برای کار در آمریکا یا کانادا اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بررای کار در امریکا یا کانادا نیاز به دعوتنامه کاری خوب خواهید داشت لطفا در این زمینه مقاله بهترین شهرهای کانادا برای کاریابیرو مطالعه نمایید

  32. علی گفت:

    سلام من ۹ تا مدرک فنی حرفه ای و بین المللی در رابطه با جوشکاری و برسکاری در زیر اب دارم ایا میتوانم ویزای کاری المان بگیرم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره اما در ابتدا این مقاله رو تا انتها مطالعه نمایید و سپس با ما تماس بگیرید

  33. حسین محمد پور گفت:

    سلام من جوشکار برق، CO2، آرگون با دستگاه میگ و مهندسی متالوژی جوش دارم وسابقه 14سال دارم ولی زبان ضعیف میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      سابقه کار و نوع کاری که انجام میدید برای کار در آلمان خیلی خوبه اما بهتره که ابتدا یک مشاوره در این خصوص با مشاورین ما داشته باشید

  34. امیر گفت:

    من شغلم جوشکاری صنعتی هستش، مدارک فنی در زمینه جوشکاری دارم بمدت1880ساعت
    هفت سال هم سابقه کار دارم
    سنم 37سال
    متاهلم بدون فرزند
    مدرک تحصیلی دیپلم
    امکان ویزای جاب آفر آلمان واسم وجود داره
    و اینکه آیا دارا بودن مدرک زبان الزامیه؟ یا اینکه اگه فقط مسلط باشیم کافیه.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ویزای جاب آفر باید قرارداد کاری داشته باشید اگر قرارداد ندارید باید از طریق ویزای جستجوی کار اقدام کنید

  35. محمد محمدی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    ۳۷ سالمه،متاهل
    جوشکار ارگون،برق،so2,لحیم کاری،جوش ۶۰۱۰
    آشنایی با تمام تجهیزات جوشکاری و برش کاری
    ۱۵ تا مدرک فنی و حرفه ای دارم که تمام آنها مربوط به جوشکاری و ساختمان سازیه،بیمه تامین اجتماعی دارم ولی فقط ۲ سال رزومه کاری در عسلویه رو دارم،و بقیه سابقه کارم به صورت پیمانکاری در شهر خودم هست و هیچ مدرکی برای این چند سال ندادم و فقط بیمه صنعت ساختمان هستم
    سوال اول اینکه الان سابقه کار من چند سال محسوب میشه؟
    چند وقت زمان طول میکشه که مهاجرت کاری به المان داشته باشم؟
    ایا بعد از اینکه المان مشغول به کار شدم بعد از یه مدت میتونم از اونجا اقدام به مهاجرت به امریکا کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخوام کلی بگم میگم شرایط خوبی دارید اما پیشنهاد میکنم در ابتدا با ما در تماس باشید

  36. ایوب گفت:

    باسلام من مدت ۹ سال درشغل ایمنی وبهداشت پتروشیمی ونیروگاه برق شاغل هستم مدرک تحصیلیم دیپلمه فنی حرفه ای هست آیابرای شغل من کارهست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در المان با سابقه کاری که دارید و مدارک فنی حرفه ای پتانسیل کافی رو دارید به همین خاطر در ابتدا با ما تماس بگیرید

  37. Ramin گفت:

    با سلام
    من فوق دیپلم جوشکاری در دانشکده تبریز دارم دوره بازرسی Asnt گذراندم فقط مشکل سابقه کار دارم میتونم اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      داشتن سابقه کار یکی از موارد الزامیه اما پیشنهاد میکنم برای شنیدن پیشنهادهای کارشناسان، با ما تماس بگیرید

  38. محمد محمدی گفت:

    سلام خوبی من جوشکار حرفه ای ارگون در سلخت دکوراسیون استیل و حفظ بانکی و نرده استیل هستم و دیپلم دارم امیدی هست بزنم بیرون

    1. داوری گفت:

      سلام من هم خوبم خداروشکر
      امیدوارم شما هم حالت خوب باشه
      اگر در این زمینه سابقه کاری خوبی داشته باشید این امکان وجود داره که بخواین برای همین کشور آلمان که صنعتی ترین کشور در اروپا هست اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. رامتین حسن زاده گفت:

        سلام میخواستم بدونم که کسانی که به جوش کاری گاز تسلط دارن هم میتونن اونجا کار پیدا کنن من خودم دیپلوم تعمیر موتور دارم الان اقدام کردم برای گرفتن مدرک فنی حرفه ای جوشکاری. و شروع کردم به خوندن زبان آلمانی میخواستم بدونم برای من هم موقعیت شغلی هست

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          لطفا پیش از اقدام با مشاورین ما تماس بگیرید تا راهنمایی بیشتری دریافت کنید
          بله برای شما فرصت کاری هست

  39. Ariana گفت:

    سلام. من 16 سالمه ولی جوشکاری ارگون رو کامل بلدم. راهی هست که بتونم از ایران برم؟؟
    لطفا راهنماییم کنید،ممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در شرایط سنی شما بایستی از طریق تحصیل در مقاطع دبیرستان اقدام کنید دوست من و بعد از اخذ دیپلم روش های کارورزی و کاری و دانشگاهی رو پیش بگیرید

  40. حسین گفت:

    سلام
    درسته ک باید مدرک فنی‌حارفه‌ای داشته باشی با حداقل۲۴۰۰ساعت آموزش؟؟؟
    من دیپلم دارم و چهارسال سابقه کار
    جوشکار برق و آرگون حرفه‌ای هستم و ۲۵ سالمه
    الانم دارم میخونم برا گرفتن مدرک B2
    مدرک فنی حرفه‌ای معتبر هم میتونم بگیرم
    ولی با ۲۴۰۰ساعت آموزش خیلی سخته

    1. داوری گفت:

      سلام
      اون ساعت آموزش جزء سابقه کار شما محسوب میشه که در صورتیکه سابقه کار دارید نیاز به اون حداقل آموزشه نیست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  41. محسن گفت:

    سلام من 12سال سابقه جوشکاری دارم.جوش لوله گاز خانگی.جوش تخت…..وco2وزیر دیپلم هستم میتونم برای کار برم المان

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار جوشکاری در المان حداقل داشتن مدرک دیپلم مورد نیازه

  42. امیر گفت:

    سلام ببخشید من مدرک درجه یک و درجه ۲ ی رشته برق صنعتی از موسسه فنی حرفه ای دارم و تازه کارت پایان خدمتم رو دریافت کردمه ، خواستم بپرسم میتونم از طریق ویزای جستوجوی کار برای اقامت دائم المان اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در این زمینه سابقه کار دارید به شرط اینکه مدرک زبان آلمانی هم بگیرید و مدرک دیپلم هم داشته باشید میشه اقدام کرد

  43. معصومه گفت:

    سلام همسرم 38سالشه بیشتر از 20سالسابقه کار داره جواز داره ودیپلمه هستن میتونیم برای اقامت اقدام کنیم

    1. داوری گفت:

      سلام
      همسرتون سابقه کار خوبی دارن و در این زمینه هم آلمان نیاز به نیروی کار داره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  44. سودابه گفت:

    سلام ببخشید دوتا سوال داشتم من میخونم تحصیلی برای مقطع ارشد برای المان اقدام کنم ولی الان ‌چهارسال از فارغ تحصیلیم میگذره تو این چندسال کار نکردم آیا مشکلی پیش میاره این گپ تحصیلی باید چیکار کنم؟
    و اینکه همسرم اگه مدرک فنی حرفه یی جوشکاری داشته باشه میتونه کار پیدا کنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگه در این مدت کار کرده باشید خیلی خوبه اما چهار سال خیلی زمان زیادی نیست البته بستگی به سنتون هم داره
      همسرتون میتونن در این زمینه کار کنن مشکلی نیست

  45. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشین…من فوق دیپلم جوش هستم و تجربه کافی برای جوش های س او دو و برق و ارگون رو دارم…میخاستم وتجربه هم دارم..فقط بیمه ندارم…برای من امکان رفتن هس؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته کاری خوبی برای آلمان دارید اما کشور آلمان برای سابقه کار لزومی به ارائه بیمه نداره به خاطر همین میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  46. ع نوروزی گفت:

    سلام من با ۱۵ سال سابقه ی کار و مدرک بین المللی جوشکاری برق و دارای دیپلم متقاضیم که برای کار جوشکاری به آلمان برم میخواستم بدونم تو این شیش ماه آینده میتونم حتما برم آلمان؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار جوشکاری میشه کشور آلمان رو اقدام کرد چون در لیست رشته های مورد نیاز وجود داره اما اگر میخواین تا 6 ماه آینده مهاجرت کنید به فکر کشورهای دیگه باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  47. Mahdi گفت:

    سلام من در شهر تری یر ، آلمان هستم قبلا در ایران جوشکاری اسکلت ساختمان کار کردم و پیمانکار هم بودم ، ۱۱ سال سابقه کار دارم میتوانید کار سیاه برایم پیدا کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      کار ما اخذ اقامت و ویزا هستش دوست عزیز

  48. جوادمطیع گفت:

    سلام من مدرک سیکل دارم و جوشکار برق هستم و 27 سالمه و مجرد خواستم بدونم شانسی برای کار تو المان رو دارم یا مدرک تحصیلی مانع این کار میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی حداقل مدرک دیپلم رو داشته باشید دوست عزیز

  49. فرشاد گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم من تازه دارم استخدام اموزش پرورش میشم و مدرکم لیسانس مهندسی تکنولوژی جوش هست اگر یه مدت زبانم رو تقویت کنم چقدر سابقه نیازه واصلا سابقه تدریس بدرد میخوره یا نه؟؟ و اینکه چقدر پول لازمه که ویزای جستوجوی کار رو بگیرم؟؟
    ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      سابقه کار بیشتر باید تجربی باشه تا تدریس ولی برای آلمان میشه سابقه کار رو بدون بیمه هم ارائه کرد و رشته خوبی برای کار در آلمان خواهید داشت

  50. محمد حسین گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    بنده فوق لیسانس جوشکاری از دانشگاه صنعتی شریف دارم و دوره های بین المللی که شامل دوره های بررسی های غیر مخرب pt’ vt’ mt تست مخازن تحت فشار و جوشکاری با ارگون و گاز co2 را گذراندم ولی تازه فارق التحصیل شده و سابقه کار ندارم. میخواستم ببینم شرایط جوری هست که من زبان المانی یاد بگیرم و در المان مشغول به کار شم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما سابقه کاری ندارید؟ چند سالتونه؟ ممکنه بتونید برای دوره های آسبیلدونگ در آلمان اقدام کنید اگر شرایطتون برای این نوع ویزا مناسب باشه
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  51. Hossein گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من اتباع افغانستانی هستم
    مدرکم سیکله .جوشکار ساخت درب پنجره هستم
    ۵ سال سابقه کار دارم…
    متاهل هستم با دو فرزند پسر .میخوام هر جور شده برم المان.۲۰۰ تومن هم سرمایه دارم فقط به خواطر اینده پسرام میخوام برم.چون اینجا مدرکی بهشون تعلق نمیگیره لطف کنید اگه راهی هست کمکم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز برای آلمان حداقل مدرک دیپلم رو احتیاج دارید

  52. امین سلحشور گفت:

    سلام بنده جوشکار برق ارگونم با ۱۳ سال سابقه شرکتی بود ک نیرو بخاد برا خارج از ایران من در خدمتم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

  53. محمد جواد گفت:

    سلام لیسانس مهندسی صنایع دارم مدرک بازرسی جوش از فنی حرفهای دارم یک سال سابقه کار بازرسی جوش و یک سال سابقه بازرسی جایگاه CNG و بازرسی کیفیت قطعات خودرو دارم زبانم در حد B1 هست میتونم جاب آفر بگیرم؟ جاب سیکر نمیخوام فقط جاب آفر

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شانستون رو امتحان کنید امیدوارم که بتونید اما اگر نتونستید جای تعجب نیست
      فلسفه ویزای جاب سیکر اینه که گرفتن جاب آفر کار بسیار دشواریه. اگر راحت بود اصلا وجود جاب سیکر بی معنا بود

  54. سعید شیخ گفت:

    سلام من جوشکار برق آرگون هستم با ۱۲سال سابقه کار مداوم در پتروشیمی ها و پالایشگاهی ایران مسلط به جوشکاری انواع لوله ها و قطعات آلیاژی داری سرتیفیکتهای معتبر از شرکت بازرسی جوش جرمن لوید آلمان. ۳۰ سال سن و متاهل وداری یک فرزند ایا امکان این هست ک در خارج از کشور از طریق جوشکاری آرگون مشغول بکار شوم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر لیسانس ندارید باید برای دوره های جدید آسبیلدونگ اقدام کنید که نیاز به مدرک زبان آلمانی هست مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان را مطالعه بفرمایید

  55. محمد رضا گفت:

    رزومه کاری قوی دارم هم پیمانکار بازرسی بودم هم سرپرست بازرسی کارخونه فولاد بودم و جاهای دگه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما لطف کنید شرایطی مانند سن، سابقه کار مدرک تحصیلی و مدزک زبان بفرمایید

  56. محمد رضا گفت:

    سلام من مهندسی جوشکاری و تمامی مدارک بین الملی بازرسی جوش و خیلی مدارک دگه در مورد مهندسی جوش دارم ولی زبان ضعیف هستم میشه کاری کرد؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر لیسانس ندارید باید برای دوره های جدید آسبیلدونگ اقدام کنید که نیاز به مدرک زبان آلمانی هست مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان را مطالعه بفرمایید

  57. سعید گفت:

    سلام خدمت شما من 25سالمه مدرک جوشکاری سازه وجوشکاری لوله فشاربالارودارم ودرحال یادگیری زبان المانی سطحB1هستم ایاشرایطشودارم سابقه کارهم پنج سال داردم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط خوبی برای مهاجرت به آلمان دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *