ویزای کاری

کار جوشکاری در اتریش

کار جوشکاری در اتریش

افراد متخصص در امور فنی بخصوص در رشته جوشکاری که تقاضای کار جوشکاری در اتریش را دارند می توانند با اخذ ویزای کار به فعالیت بپردازند. در مورد بازار کار جوشکاری در کشورهای اروپایی می توان گفت این شغل در کشورهای اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طور کلی تمامی مشاغل فنی در کشورهای اروپایی از بازار کار خوبی برخوردارند به خصوص که در کشورهایی همچون اتریش و آلمان به علت اقتصاد و صنعت رو به رشد این کشورها فرصت شغلی بیشتری برای متخصصین این مشاغل فراهم آمده است. با وجود هجوم تکنولوژی به صنعت در سال های اخیر بسیاری از کارفرمایان از جذب نیرو در رشته های فنی بی نیاز شدند. اما باز هم در زیر شاخه های فنی مشاغلی وجود دارد که حتی با حضور تکنولوژی نیاز مبرم به نیروی انسانی احساس می شود. رشته جوشکاری نیز یکی از این مشاغل است.

  • آیا می توان به عنوان یک جوشکار در کشور اتریش به کار پرداخت؟
  • درآمد جوشکاران در کشور اتریش چقدر است؟
  • مدارک مورد نیاز برای کار به عنوان جوشکار در اتریش چیست؟
  • برای کار جوشکاری در اتریش به چه سطح زبانی نیاز است؟

جوشکاری جزء لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023

بنابر اعلام وب سایت دولتی اداره مهاجرت اتریش، شغل جوشکاری و برشکاری شعله ای با عنوان آلمانی SchweiBerInnen و SchneidbrennerInnen جزء مشاغل مورد نیاز و کمبود دار کشور اتریش در سال 2023 می باشد. پس چه خبر خوشتر و بزرگتر از این خبر برای جوشکاران ایرانی که علاقه مند ورو د به بازار کاری اتریش و اقامت در این کشور اروپایی هستند. اما جوشکاران محترمی که بنا به تشخیص و ارزیابی وکلای مهاجرتی واجد صلاحیت برای دریافت ویزای کاری اتریش هستند بایستی بدانند که شرط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش ازطریق جوشکاری اولا داشتن جاب آفر (یا پیشنهاد کاری از شرکت اتریشی) و ثانیا کسب حداقل 55 امتیاز با توجه به معیارهای ذیل می باشد:

شرط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش

مشاغل جوشکاری در اتریش

فرد جوشکار علاوه بر دقت و ظرافت با داشتن مهارت حل مسئله می تواند در روند صنعت نقش پررنگی داشته باشد. هنر و مهارتی که یک جوشکار با خود به حوزه صنعت می برد قابل جبران با تکنولوژی نیست. فرد جوشکار می تواند در شاخه های متفاوتی به فعالیت بپردازد. این عدم محدودیت و تنوع شاخه های فعالیت بر افزایش شانس یافتن کار بیش از پیش افزوده است. شاخه های همچون ساخت و جوشکاری با دقت و جوش کاری در خطوط لوله و تعمیر و ساخت و ساز کشتی و یا جوشکاری قوس و جوشکاری ماشین آلات از جمله مواردی است که فرد جوشکار با کار جوشکاری در اتریش می تواند به آن بپردازد.

دستمزد جوشکاری در اتریش

در مورد دستمزد شخصی که به کار جوشکاری در اتریش می پردازد می توان گفت هزینه که به صورت ساعتی محاسبه می شود که برای هر ساعت به صورت میانگین 8$ (دلار) پرداخت می شود. با احتساب این که هفته ای چهل ساعت کار کنید می توانید سالانه بالغ بر 20000$ (دلار) درآمد داشته باشید که این میزان حقوق در قیاس هزینه های زندگی در اتریش مبلغ مناسبی می باشد. توجه داشته باشید که در میزان حقوق شما در ساعت سختی کار نیز دخالت دارد. به طوری که در شرایط سخت تر هزینه ای مبنی بر سختی کار بر حقوق شما افزوده می شود.

فرصت های شغلی برای کار جوشکاری در اتریش

دریافت فرصت کاری در اتریش در ارتباط مستقیم با مهارت های شما در حوزه جوشکاری قرار دارد. مهارت های مورد توجه در رشته جوشکاری از قبیل :

  • دستگاه جوشکاری دستی
  • دستگاه جوشکاری نیمه دستی
  • دستگاه جوشکاری اتوماتیک
  • دستگاه برش شعله ای
  • دستگاه برش نیمه اتوماتیک
  • تجهیزات برش ذوب

با توجه به این که در کدام یک از موارد فوق مهارت دارید می توانید در حوزه های مختلفی به اشتغال بپردازید. کار در سایت های ساخت و ساز و یا شرکت هایی که در حوزه محصولات فلزی از جمله مشاغلی است که امکان کار برای متخصصین این حوزه فراهم است.

فرصت های شغلی برای کار جوشکاری در اتریش

شرایط مورد نیاز برای کار جوشکاری در اتریش

جوشکاری در کشورهای حوزه شنگن و به خصوص اتریش معمولا به مدرک دیپلم احتیاج دارد و همین طور نیاز به گذراندن یک برنامه کارآموزی 3 ساله دارند. در صورتی که در مدارس و آموزشگاه های فنی دوره های جوشکاری را گذرانده باشید ارائه یک مدرک جوشکاری به همراه تجربه کاری مورد قبول مراکز جوشکاری می باشد. در این حرفه داشتن بیش از 5 سال سابقه کاری برگه برنده ای برای شما محسوب می شود. با این میزان تجربه این امکان برای شما فراهم می شود که علاوه بر یافتن کار در مراکز معتبر در سمت های مثل سرپرست تعمیر و یا سرپرست نگهداری مشغول به کار شوید. دارندگان تجربه کاری بیش از 5 سال سابقه کاری این امکان را دارند که به عنوان مدیر تولید در خط تولید کارخانه هایی که محصولات فلزی و یا فولادی و یا صنایع وابسته آن را تولید می کنند به فعالیت بپردازند.

روند کار جوشکاری در اتریش

امروزه بهبود وضعیت اقتصادی کشورهای اروپایی به خصوص اتریش زمینه ساز رشد صنعت این کشور شده است. رشد صنعت فرصت های شغلی فنی بسیاری را فراهم کرده به خصوص پیشرفت چشم گیر این کشور در رشته های صنایع فلز و فولاد و همین طور بعضی شاخه های متالوژی زمینه ساز شغل های همچون جوشکاری شده است. برای پذیرش کار جوشکاری در اتریش احتیاج به بررسی سایر قوانین کار در این کشور دارید.

مدارک مورد نیاز برای کار در اتریش

برای کار در اتریش افراد باید حتما حداقل هایی را رعایت کنند که از آن جمله میتوان به داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با حوزه کاری، حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط، سن زیر 40 و مدرک زبان آلمانی اشاره نمود. در این شرایط فرد میتواند در صورتی که پیشنهاد شغلی داشته باشد مستقیما برای اخذ ویزای کاری اتریش اقدام کند و در صورت نداشتن قرارداد کاری، ابتدائا ویزای جستجوی کار بگیرد. مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری اتریش متعدد هستند منتهی از آن میان میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • CV که به زبان آلمانی یا انگلیسی نگارش شده باشد.
  • مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی (اگر با داشتن آیلتس هم می توان ویزای کار یا جستجوی کار اتریش را گرفتن اما عملا پیدا کردن کار در این کشور بدون تسلط به زبان آلمانی ممکن نیست.)
  • قرارداد کاری (برای کسانی که قصد دارند ویزای جستجوی کار اتریش را اخذ کنند لازم نیست.)
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • ترجمه مدارک تحصیلی به زبان آلمانی
  • ترجمه سابقه کار به زبان آلمانی
  • بیمه معتبر در اتریش
  • محل اقامت در اتریش تهیه شده باشد
  • هزینه بررسی مدارک یعنی visa fee

وکیل مهاجرت در تمامی مراحل اخذ ویزای کار جوشکاری در اتریش می تواند همراه و راهنمای شما باشد به این صورت که در قدم اول نسبت به یافتن شغل مناسب بر اساس مهارت های شما در شرکت ایده آلتان اقدام می کند. سپس با ترجمه مدارک و ارسال آن به سفارت راه مهاجرت به این کشور در حال پیشرفت را برای شما باز می کند. همچنین آگاهی نسبت به امر ویزای جستجوی کار اتریش میتواند کمک شایانی نماید. علاوه بر این کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره های لازم در زمینه کار جوشکاری در اتریش هستند.

سوالات پرتکرار در خصوص کار جوشکاری در اتریش

افرادی که تمایل به کار جوشکاری در اتریش دارند موارد زیر را عنوان می نمایند:

  • یک جوشکار در اتریش ساعتی چند دلار درآمد دارد؟ درآمد یک جوشکار در اتریش بطور میانگین ساعتی 8$ (دلار) خواهد بود.
  • مجموع درآمد یک جوشکار در اتریش سالیانه چقدر است؟ اگر یک جوشکار در اتریش هفته ای 40 ساعت به کار بپردازد می تواند سالانه 20000$ (دلار) درآمد بدست آورد.
  • فرصت های شغلی یک جوشکار چه مواردی است؟ کارهای جوشکاری از قبیل کار با دستگاه جوشکاری دستی، دستگاه جوش اتوماتیک، دستگاه برش شعله ای و کار در تجهیزات برش ذوب بخشی از این فرصت های شغلی هستند.
  • شرایط مورد نیاز برای کار جوشکاری در این کشور چیست؟ جوشکاری مستلزم داشتن مدرک دیپلم و یا گذراندن دوره کارآموزی 3 ساله و تجربه کاری خوب است.
  • مشاغل جوشکاری در اتریش چگونه است؟ پیشرفت های صنعتی این کشور بخصوص در زمینه های صنایع، فلز، فولاد و همچنین شاخه هایی از رشته متالوژی سبب شده که جوشکاری بازار خوبی در اتریش داشته باشد.
4.6/5 - (8 امتیاز)

140 دیدگاه برای “کار جوشکاری در اتریش

  1. امید نادری پروچ گفت:

    سلام و درود
    جوشکار co2 هستم
    ساکن تهران
    مجرد
    با سابقه ۱۵ سال جوشکاری
    با مدرک
    جویای کار هستم در اتریش،

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مشاورین ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

  2. مهدی صفدری گفت:

    من‌ حدود ۱۰ سال جوشکاری برق وارگون انجام دادم و در حال حاظر جوشکار ی صنایع غذایی انجام میدم و مدرک فنی وحرفه ای جوش دارم و مدرک دیپلم زبان هم متوسط انگلیسی بلدم لطفا برای گرفتن ویزای کار در اتریش راهنماییم کنید
    ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه با مشاورین ما تماس بیگرید، تا بتونن شما رو کامل راهنمایی کنند

  3. محسن گفت:

    دوستان من در اتریش کار میکنم و درآمد سالیانه خالص ۲۶ هزار یورو می‌باشد . لطفا اشتباه محاسبه نکنید .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام حق با شماست اطلاعات اصلاح شد

  4. حسن گفت:

    سلام بنده جوشکار ماهر وحرفه ای هستم میزان تحصیلاتم فوق دیپلم ماشین ابزار و سنم ۳۵ سال هس وهمچنین ۱۳ سال سابقه کار در جوشکاری رو دارم . ایا میتونم در اتریش کار پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ساده نیست اما شما می تونید سایت های کاریابی این کشور رو بررسی کنید و شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

  5. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر.
    جوشکار آرگون با ۳ سال سابقه کار در جوشکاری استیل (مخازن استیل، صنایع غذایی و دارویی).
    ۲۴ساله.
    دارای مهارت جوشکاری برق، Co2، لیزر و برشکاری پلاسما و اکسی استیلن.
    دارای مدارک مرتبط فنی حرفه‌ای ایران-آلمان.
    جویای کار در عمان، اتریش یا عراق.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در عمان شما می تونید با پیدا کردن یک کفیل به این کشور برسید و دنبال کار بگردید
      برای عراق هم می تونید با استفاده از ویزای توریستی وارد این کشور بشید و بعد دنبال کار بگردید و بتونید ویزای خودتون رو به کاری تغییر بدید.
      برای کار در اتریش اما باید بتونید از طریق سیستم امتیازی، امتیازات لازم رو به دست بیارید

  6. فلاح گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه دیپلم برق صنعتی رشته الکترو تکنیک دارم ولی مدرک جوشکاری co2 با ۶۰۰ ساعت اموزش وبین المللی فنی حرفه ایی دارم ایا برای من راهی هست به المان یا اتریش کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما بهتر هست که زبان آلمانی رو در سطح B2 مدرک دریافت کنید و برای آلمان اقدام کنید.
      تجربه کار در این زمینه هم باید داشته باشید

  7. داود خلجی گفت:

    سلام خسته نباشید من مدرک تحصیلی ندارم ولی جوشکار فوق العاده ماهر و زرنگی هستم لطفاً جهت انجام کار در خارج از کشور مرا راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در اکثر کشورهای جهان شما به حداقل مدرک دیپلم نیاز دارید

  8. رضا گفت:

    سلام و عرض ادب من 40 سالمه مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر دارم و فنی حرفه ای جوشکاری 4سال سابقه جوشکار co2 در یکی از کارخانه های زیر مجموعه خودروسازی و سه ساله کارگاه مغازه جوشکاری آرگون خیلی ظریف روی قالب های تزریق پلاستیک دارم و تازه هم از اتحادیه فلز تراش جواز جوشکاری چدن آرگون گرفتم زبان ترکی و انگلیسی هم متوسط بلدم میخام بدونم شرایط دریافت ویزای کار آلمان رو میتونم داشته باشم .ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید به زبان آلمانی مسلط باشید ولی سنتون هم یک مقدار بالاست. توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا بیشتر شما رو راهنمایی کنند

  9. سید رضا موسوی گفت:

    سلام من متولد ۱۳۷۴ مهارت فنی حرفه ای در زمینه درب و پنجره سازی جوشکاری با برق دارم و الان سه ساله در ارگان دولتی مشغول به ساخت دربو پنجره و سقف پارکینگ هستم و فن های دیگم کناف کاری و دوربین مداربسته کار میکنم میخام ببینم میتونم در اتریش یا آلمان مشغول به کار شم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک فنی و حرفه ای در این رابطه دارید، با یادگیری زبان آلمانی تا سطح B2 می تونید اقدام کنید

  10. سجاد گفت:

    سلام جوشکار برق آرگون هستم. چهار سال سابقه کار دارم لیسانس دارم برلی مهاجرت مشکلی نیست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک مرتبط فنی یا دانشگاهی با این رشته داشته باشید

  11. جواد گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده حدود یازده سال سابقه کار دارم در ادارات دولتی و اشنایی کامل به جوش برق و آرگون رو دارم.
    آیا میتونم در این بخش و دریافت ویزا اقدامی کنم یا خیر.
    اون یازده سال در قسمت عملیات کار میکنم اما نه به صورت عملی بلکه کارای اداریش با بنده بوده
    ۳۲ سالمه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      توصیه می کنم مقاله کار در اتریش رو مطالعه بفرمایید.
      در نظر داشته باشید که شما باید امتیاز کافی برای ویزای جستجوی کار رو دریافت کنید تا بتونید وارد اتریش بشید.
      کار و تخصص شما هم باید همخوانی داشته باشن

  12. Alireza گفت:

    سلام.من۲۳سالمه مدرک فنی حرفه ای جوشکاری دارم ودیپلم علوم انسانی هم دارم حدود۸ماه دربرج مخابرات تهران هم کارکردم تویه سایتی آگهی کرده بودن استخدام جوشکارماهانه۲۰۰۰یورودرالمان ایااین شرکت هاوجوددارندبعدش هزینه رفتن روهم میدن یاکه دروغه؟؟؟مشاورین شماتوواتساپ هم هستن؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      راست و دروغش رو ما اطلاعی نداریم چون به شرکت دیگه وابسته هست با این حال باید در این رابطه تحقیقات گسترده ای انجام بدید.
      09309195303 شماره واتس اپ مجموعه در خدمت شما هستیم

      1. Kawos گفت:

        سلام وقت بخیر ..من ۲۷ سالمه و مدرک تحصیلیم دیپلمه..وشغلم مجری تجربی لوله کشی گاز خانگی هست .و ۸ سال هم سابقه جوشکاری همین کار دارم ..ومسائل هستم ودارای یک فرزند ۲ساله …خواستم بدونم چه در چه کشوری میتونم کاری مناسب شغلم پیدا بکنم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در صورتی که در بتونید در یکی از این زمینه ها مدرک فنی دریافت کنید و البته زبان آلمانی رو تا سطح B2 یاد بگیرید، آلمان با اختلاف بهترین کشور برای کار شما هست

  13. بردیا گفت:

    سلام
    بنده 33سالمه جوشکاری برق وco2والومینیوم کارمیکنم وبرش کاری دستی هواگاز تا150میل درحال حاضر13ساله که در مجتمع آلومینیوم المهدی بندرعباس بصورت روزمزدمشغول بکارم وقبل از این هم 2سال در شرکت تعمیرات کشتی پرشیاهرمزواقع در مجتمع کشتی سازی بندرعباس مونتاژکاربودم و دارای مدرک دیپلم می‌باشم آیا شرایط رو دارم بنده باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای مهاجرت به اتریش از طریق کار نمی تونید شانس خوبی برای پذیرش داشته باشید با مدرک دیپلم. بهتره برای آلمان اقدام کنید

  14. صمد گفت:

    سلام درود بر شما من ۲۵ سالمه جوشکار برق حرفه ای هستم مدرک دیپلم و مدرک زبان انگلیسی دارم ایا امیدی هست برا مهاجرت با اینکه زیاد کار کردم و فرد مبتکری هستم سابقه کار زیادی ندارم و ایا میشه کاریش کرد اصلا با دیپلم میشه؟؟ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام شما باید امتیازات کار در اتریش رو به دست بیارید. سن شما هم بسیار حائز اهمیت هست و باید کمتر از 45 سال (در بدترین شرایط) داشته باشد.
      تسلط به زبان آلمانی هم برای شما الزام هست

  15. علی مداری کته شمشیری گفت:

    سلام و درود بنده راننده لیفتراک هستم و جوشکار برق و co2 گواهینامه لیفتراک و گواهینامه پایه ۳ دارم مدرک کاردانی معماری ناقص دارم به عبارتی دیپلم معماری و مدرک icdl مهارتهای هفتگانه کامپیوتر دارم. ۲۷ ساله مایلم در خارج از کشور فعالیت داشته باشم چه راهی برای اعزام سریع و درآمد بالا پیشنهاد میکنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید یک پیشنهاد کاری توی این کشور داشته باشید
      در غیر این صورت باید ویزای جستجوی کار بگیرید یا این که برای تحصیل برید که حدودا 2 الی 3 سال زمان می بره تا به کار برسید

  16. علی گفت:

    سلام من دیپلم هنرستان دارم و پنج ساله جوشکاری برق حرفه ای کار میکنم
    ۲ سالش رو شاسی کشی اسانسور کار کردم میتونم برای کار خارج کشور اقدام کنم!؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله کشور آلمان می تونه مقصد مناسبی برای کار شما باشه . فقط باید مدرک B2 دریافت کنید.

  17. حسن گفت:

    سلام من جوشکار و سیم کش حرفع ای هستم ولی مقطع تحصیلیم هشتم راهنمایی هس آیا میتوانم ب اتریش برای کار استخدام شم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر. در اختیار داشتن دیپلم 12 ساله برای کار در اتریش الزامی هست

  18. مرتضی جهاندیده گفت:

    سلام وقت‌بخیر بنده آرشیتکت وجوشکار‌حرفه ای‌بامدرک‌فنی وحرفه ای در اجرای‌انواع‌نماهای رومی‌ کلاسیک‌ونصاب‌انواع سازه های‌پیش‌ساخته ونصاب‌شاسی‌اسانسور هستم‌بارزومه عالی چگونه‌میتونم‌ برای کارهای اولیه کاردرکشورهای حارجی‌اقدام بکنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با یادگیری زبان آلمانی، برای کار در کشور آلمان که شرایط به مراتب بهتری از اتریش برای ورود داره اقدام کنید.

  19. سیدمحمد حسینی گفت:

    باسلام و احترام.
    بنده دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد و متالورژی گرایش جوشکاری هستم و مسلط به جوشکاری برق هستم و با نرم افزار های طراحی سالیدوورکس و سیموفکت ولدینگ اشنایی دارم.و متولد سال1374هستم و مایلم در کشور های دیگه فعالیت کنم….

    1. امیر جلالی گفت:

      به زودی با شما تماس برقرار می کنیم

  20. حسین فلاح گفت:

    درود بر شما،من جوشکاری حرفه ایی هستم سنم ۳۲مباشدبه جوشکاریهایی که مسلط هستم از قبیل آرگون .برق.گاز.برنج.نقره.co2.نقطه جوش دوره دیده پتروشیمی و دارای مدرک جوشکاری درجه ۱ و۲ وگاز و ۱۷ سال سابقه کاری دارم میشه شرایط آلمان رفتن و بهم بگید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید ویزای جستجوی کار آلمان رو دریافت کنید و از این طریق ویزای کاری رو دریافت کنید

  21. صباح حکمتی گفت:

    سلام من مدرک کاردانی صنایع فلزی و کارشناسی مهندسی جوشکاری دارم..متقاضی کار در کشور اروپایی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست شرایط کار در آلمان رو مطالعه بفرمایید.

  22. نعمت اله زمانی گفت:

    سلام من 42 سالمه مدرک جوشکاری ارگن و برق بین الملی دارم از طرف پتروشیمی این دوره ها را گذروندم و مدرکش را دارم 6سال بیمه دارم کارم ازاد بوده مدرک تحصلیم فوق دیپلم کامپیوتره تا اندازه ای هم به انگلیسی مسلطم میخواهم برای کار جوشکاری در اروپا اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید هرچه سریع تر در این زمینه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که شرایط سنی شما می تونه محدودیت هایی رو برای شما ایجاد کنه. با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  23. مهدی گفت:

    با سلام. 24 سالم هست. لیسانس مهندسی برق دانشگاه دولتی دارم. مدرک فنی حرفه ای جوشکاری هم دارم و دارم کار میکنم. لطفا راهنمایی کنید چه کشوری میتونم اقدام کنم و راحت تره. زبان انگلیسی بلدم و اگه نیازه آلمانی یاد بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که بتونید 3 سال سابقه کار پس از تحصیل داشته باشید، کار در آلمان بهترین گزینه برای شماست

  24. محمد گفت:

    سلام من ۲۱ سال سن و مدرک فنی جوشکاری با امتیاز ۸۰ دارم مدرک زبان ندارم آیا راهی هست برای مهاجرت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به اتریش از طریق کار شما علاوه بر شرایط سنی مناسب، باید مدرک زبان هم داشته باشید

  25. افشین سهامی فر گفت:

    سلام من ۴۲ سالمه می خواستم بدونم برای کار در کشور آلمان با مدرک دیپلم و تخصص کل روشهای جوشکاری co2 برق و آرگون کاملا مسلط با مدرک دیپلم و 17 سال سابقه کار که
    آیا شرایط کار هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار در آلمان برای شما بهتر هست.
      می تونید با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا مشاورین ما در این زمینه شما رو راهنمایی کنند.

  26. مسعود گفت:

    سلام
    من 32 سالمه، کاردانی کامپیوتر دارم مجردم، گواهینامه فنی حرفه ای دوره تکنیسین کولر گازی و اسپیلت 300 ساعتی دارم و تجربه کاری هم دارم و دو سال از اخذ مدرکم میگذره، تجربه کاری در نصب و عیب یابی دارم، میخواستم بدونم کشور آلمان مقصد خوبی برای من هستش؟
    اقامت از طریق فن و حرفه یعنی توقع دارند که استادکار تمام عیار باشیم یا در حد یک نیروی کاربلد و آشنا بکار کافیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور اتریش در زمینه های برقی بسیار کشور خوبیه اما بهتره که برای رسیدن به کار در این کشور مدرک تحصیلی دانشگاهی داشته باشید

  27. پیمان گفت:

    سلام من جوشکار co2 هستم جوشکاری ارگون و برق G6 هم دارم مدرک فنی و حرفه ای co2 و مدارم معتبر جوش ایران رو هم دارم هفت سال سابقه بیمه مربوطه مدرک تحصیلی هم دیپلم مکانیک دارم میتونم برای المان اقدام کنم مجرد هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای المان شرایط اولیه خوبی دارید
      برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  28. حامد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من 42 سالمه و 15 سال سابقه انواع جوشکاری در ایران همراه بیمه دارم مدارک فنی و حرفه ای و سرتیفیکیتهای مختلف دارم دیپلم فنی هستم و الان 4 ساله پروژه های حمل سوخت روی کشتی برای یک شرکت عراق و کار میکنم و فورمن شرکت هستم لطفا راهنمایی کنید آیا با این سن شرایط مهاجرت دارم؟ و بهترین گزینه کجاست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      کشور اتریش کشور خوبیه اما حداقل مدرک لیسانس میخواد بهتره که به آلمان فکر کنید که با مدرک دیپلم هم در حال حاضر مشکلی نداره

  29. mohammad mirkamali گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده متخصص انواع روشهای جوشکاردستی درپوزیشنهای مختلف وبا فرایندهای مختلف جوشکاری قوسی واکسی استیلن(گاز)هستم ۳۵سال سابقه کاردراجرای پروژه های مختلف جوشکاری وشغل اصلی وثابتم تدریس دردانشگاه بعنوان مربی جوشکاری بوده وهستم وهمچنین آموزش جوشکاری برای شرکتهای صنعتی وشرکت نفتکش را درسابقه خودداشته ام.ازمهارت وتجربه بالایی برخوردارم.
    من بدلیل اینکه فرزندم دربلژیک زندگی میکندقصد کردم به همراه همسرم جهت کاردرکشورهای اروپایی
    باتخصصی که دارم مشغول کاربامجوزواقامت رسمی اقدام کنم.سن من ۵۹ سال میباشد.
    آیا به نظرشما راهی برای مهاجرت وجوددارد البته به جزسرمایه گذاری مدرک تحصیلی بنده نیزفوق دیپلم مکانیک است.ضمن اینکه مسافرت توریستی زیادی را هم داشته ام وآخرین سفرم درسال ۹۸به فرانسه بودکه ویزای شنگن هم دارم.باتشکرازشماراهنمایی بفرماییدممنون میشم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار جوش در کشور اتریش مدرک تحصیلی دانشگاهی حداقل لیسانس نیازه و سابقه کار خوبی که دارید برای کار در اتریش به شما خیلی کمک میکنه
      برای اطلاعات بیشتر در خدمت شما هستیم با ما تماس بگیرید

  30. مسعود گفت:

    سلام
    من 31 سالمه، مدرک فنی حرفه ای جوشکاری E3 مونتاژ دارم، مدرک تحصیلی فوق دیپلم کامپیوتر دارم، اما جز کارآموزی در دوره فنی حرفه ای تجربه و سابقه کاری ندارم، آیا میتونم با شرایط فوق اقدام به مهاجرت کاری آلمان کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر بخواین در این زمینه در کشور آلمان کار کنید داشتن سابقه کار هم یکی از الزاماتیه که باید وجود داشته باشید

  31. کوروش گفت:

    سلام و عرض و ادب خدمت شما بنده ۳۰ سالمه دیپلم فنی حرفه ای از هنرستان دارم دیپلم صنایع فلزی (جوشکاری گاز و برق)
    اما فقط ۳ ماه کار ورزی کردم تمام مدارک ترجمه شده بین الملی
    هست حتی دارم اموزش کولر گازی میبینم که مدرک بگیرم کمی هم تسلط به زبان خارجی دارم چطوری میتونم برم اونور ممنون میشم زود جواب بدین ایا باید از انور درخواست کار داشته باشم چطوری ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر هدف شما کشور اتریشه بهتر اینه که با رزومه شما دعوتنامه کاری داشته باشید در غیر اینصورت بهتره که به کشورهای دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  32. فرشاد خداویردی خانشان گفت:

    باسلام
    من جوشکار ماهری هستم وحتی مدرک تراشکاری هم دارم از فنی حرفه‌ای سنم ۲۸ سال است ،به زبان ترکی استانبولی و انگلیسی تسلط متوسطی دارم و در اخر بیمه ده سال و سیزده سال سابقه کار در این شغل

    1. داوری گفت:

      سلام
      با توجه به شرایطی که داارید کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای برای شما مناسب تره

  33. حامد گفت:

    با سلام مدت تقریبا ۱۵ سال که در یک شرکت تولید محصولات فولادی مشغولم و جوشکاری ۶۰۱۳،۷۰۱۸ رو کاملا وارد هستم،سنم ۳۵ سال و مدرک دیپلم .میخواستم بدونم میتونم برای ویزای کاری اقدام کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در اتریش باید حداقل مدرک لیسانس رو داشته باشید در غیر اینصورت کشور آلمان برای شما گزینه بهتری خواهد بود

  34. ali khakpoor گفت:

    با سلام خدمت شما ….بنده ۱۷ ساله تو جوشکاری مشغولم ۳۲ سالمه کارهای جوشکاری درب و پنجره و سربندی و نما و رابیسکاری و بیشتر کارهای جوشکاری و نصب حلب سربندی رو بلدم دیپلم دارم مدرک بین المللی جوشکاری رو هم دارم الانم تو کاره ساخت و ساز ویلا مشغولم تو شمال میخواستم بدونم چجوری میتون اقدام کنم ….با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط کاریتون خیلی خوبه هم سابقه کار و هم سن شما اما برای کشور المان شرایط بهتری دارید چون با مدرک دیپلم هم میشه اقدام کرد

  35. چیا ابراهیمی گفت:

    با عرض سلام من ۳۱ سالمه دیپلم ماشین آلات حداقل هفت سال سابقه کاری جوش برق و آرگون سوابق کارمم از شرکتهای معروفی چون مپنا مسینان توگا و غیره غیره همه سوابق کارمم به زبان انگلیسی ترجمه نمیخواد برای کار در خارج از ایران کسی هست کمک کنه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم

  36. حسین شمس جلیلوند گفت:

    سلام خسته نباشید من ۲۵ سال سنمه و مدرک دیپلم دارم و حدودا ۱۰ ساله جوشکاری و رابیستکاری کردم ولی ثابقه شرکتی ندارم ازاد کار کردم راهی وجود داره برای رفتن از ایران یا خیر،سربازی هم رفتم مدرک جوشکاری هم میتوانم بگیرم چون که استادکار هستم و کار بلد

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار جوشکاری بهتره که به کشوری مثل آلمان فکر کیند که شرایط بهتری برای شما داره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  37. مهدی گفت:

    سلام من 40سالمه 15سال سابقه جوش آرگون برق و سه او دو دیپلم ریاضی و مدرک فنی ح فه ای دارم برای کدام کشور میتونم اقدام کنم .از طریق جاب آخر ممنونم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در زمینه جوشکاری بهتره که به کشور آلمان فکر کنید که در زمینه کار شما شرایط بهتری داره

  38. حسن گفت:

    سلام خسته نباشید من ده سال هست سابقه کار جوشکاری هم در زمینه ساختمان هم در زمینه ساخت و تولید و مونتاژ دارم مدرک فنی حرفه ای هم دارم و مدرک تحصیلی دیپلم دارم چگونه می‌توان م اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در حال حاضر با توجه به مدارکی که دارید بهترین کشور جهت مهاجرت شما کشور آلمانه که البته بهتره که سریعتر اقدام کنید

  39. حسین.م گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۷ساله هستم
    ۵سال سابقه جوشکاری برق و co2در ساخت درب های لوکس هستم
    مدرک تحصیلی هم تا سیکل دارم چون اتباع هستم نگذاشتند ادامه تحصیل بدم.
    میخواهم برای اینده دو پسرم به یکی از کشور های اروپایی مهاجرت کنم اگه راهی هست ممنون میشم کمکم کنی

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای مهاجرت کاری یا تحصیلی به کشورهای اروپایی متاسفانه مدارک شما کامل نیست دوست من ولی اگر از روش های سرمایه گذاری اقدام کنید شانس ویزا خواهید داشت

  40. علی بندی زاده گفت:

    سلام من 18 سالمه جوشکاری رو بلدم هم ارگون سه ودو هنوزم سربازی نرفتم کنکور هم قرار شهریور بدم میشه منو راه نمایی کنین ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما از طریق تحصیلیه

  41. Ahmad گفت:

    سلام من دوره های GTAW,SMAW,MIGMAG و همچنین بازرش جوش رو گذروندم و زبان المانی هم ی مقدار بلدم سنم هم 35 و مدرکم لیسانس غیر مرتبت هست خواستم راهنماییم کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدارک و شرایط خوبی دارید ولی اگر مدرک لیسانس ندارید برای آلمان اقدام کنید که شرایط بهتری برای شما داره

  42. حبیب گفت:

    سلام من ۳۸سالمه با ۱۲سال سابقه جوشکاری پلی اتیلن گاز لطفا راهنمای کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در اتریش روزمه خوبی دارید اما اگر مدرک حداقل لیسانس ندارید برای اتریش اقدام نکنین آلمان کشور مناسبتریه که براتون ویزا صادر میکنه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  43. جمال گفت:

    بادرود خدمت شما عزیزگرامی
    بنده هفده ساله در زمینه جوشکاری برق و نقشه خوانی اسکلت فلزی و درب و پنجره وسازه های پیچ و مهره ای فعالیت دارم اما بصورت آزاد کار کردم مدرک خاصی از جایی ندارم سننم هم 31ساله و مدرک تحصیلی سیکل دارم آیا میتونم خارج از کشور مشغولی کاری بشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار برخی کشورها به کتذ شماا احتیاج دارن اما حداقل مدرک تحصیلی شما برای مهااچرت مناسب نیست متاسفانه

  44. حسن جعفرپور گفت:

    سلام بنده ۱۵ سال سابقه جوشکاری قوس ۶۰۱۳و۷۰۱۸وco2 هستم ودارای مدرک فنی و حرفه ای ومدرک لیسانس وتقریبا ۴۰ درصد مکالمه زبان انگلیسی رادارم چگونه می توانم در اروپا یا کانادا کار کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      روزمه شما بررای کار در آلمان مناسبه لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  45. امین گفت:

    سلام بنده جوشکار برق ارگون هسدم با ۱۴ سال سابقه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  46. مهدی ابوالقاسمی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده جوشکار برق.آرگون.co2
    با بیش از 15سال سابقه کار هستم
    مدرک بین المللی جوشکاری برق و آرگون از پرتغال را دارم.تخصص بنده در زمینه.پایپینگ.انواع لوله های آلیاژی.نیکل کروم.کربن.استنلس
    در پروژه های پتروشیمی اوره و آمونیاک.نیروگاه فردیس کرج.نیروگاه پره سر گیلان.نیروگاه پرند
    و شرکت مپنا همکاری داشته ام
    و تمایل ب کار در خارج از کشور هستم
    لطفا راهنماییم کنید.
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      روزمه کاری و سابقه کاری خوبی دارید اما بهتره که برای کشور آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  47. اکبری گفت:

    با درود
    آیا با 14 سال سابقه در صنعت ساخت تجهیزات و استراکچر صنعتی(سرپرست ساخت جوشکاری و مونتاژکاری)و دارا بودن مدرک فنی و حرفه ای جوشکاری و 36 سال سن با مدرک دیپلم و بدون مدرک زبان آلمانی امکان اخذ ویزای کار آلمان وجود داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو بخونید و برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 تماس بگیرید

  48. Mohammmad گفت:

    سلام خسته نباشید من ۵ سال سابقه جوشکاری co2 و برق ‌ در ساخت تجهیزات نفت و گاز رو دارم مدرک زبان ایلتس هم دارم سنمم ۲۸ ساله برای کار در یکی از کشور های اروپایی باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام سلامت باشید
      در حال حاضر میتونید با این شرایط برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای اقدام کنید

  49. علی گفت:

    سلام
    من دارای مدرک لیسانس ساخت و تولید گرایش جوشکاری هستم و چند سال کارمند دانشگاه بودم و حدودا ده سال سابقه در کار جوشکار رو دارم مسلط به جوشکاری آرگون ، جوشکاری برق ، جوشکاری co2 , و اجرای پایپینگ و برشکاری و مکانیک صنعتی میباشم و 40 سال سن دارم آیا میتونم ویزای کار معتبر با حقوق عالی بگیرم
    لطفا راهنمایی بفرمائید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      میتونید در برخی کشورها اقامت دریافت کنید تا زمانی که به کار برسید
      الیته به شرط اینگه سریعتر اقدام کنید تا سنتون بالاتر نره
      اول از همه پیشنهاد میکنم مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه فرمائید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  50. بهنام گفت:

    سلام بنده حدود ۱۵ سال سابقه کارجوشکاری خاص در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی دادم و یکی از بهترین جوشکار در سطع کشور به حساب می ایم که جوشکاری تمام آلیاژها را کار کرده ام GTAW,SMAW,MIGMAGو تجربه دارم از جمله جوشکاریهای خاص مثل مبدل ایرکولر هیتر کانوکشن همچنین در اورهال پتروشیمی ها از من دعوت میشه و همکاری میکنم مثل اراک و تبریز.
    و مایل به کار کردن در کشورهای اروپایی هستم لطفا راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      کار شما در کشورهای اروپایی بازار کار خوبی داره
      پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  51. روح الله اقابابایی گفت:

    سلام من دارای بیش از ۱۰سال سابقه کاری در زمینه جوشکاری برق وco2 هستم ضمنا دارای مدارک بازرسی تستهای غیر مخرب جوش نیز هستم جویای کارم در خارج از کشور ،اوضاع مالی مناسبی ندارم میشه راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      نیاز به اطلاعات بیشتری از شما برای راهنماییتون دارم بزرگوار که بتونم شما رو بهتر راهنمایی کنم
      اما بطور کلی شاید کشور آلمان برای شما مناسب تر یاشه

  52. مرتضی شکوه آرا گفت:

    سلام وقت بخیر من 13سال سابقه جوشکاری دارم(آرگون،Co2,برق) همچنین مدرک کارشناسی جوشکاری و مدارک جوشکاری فنی و حرفه ای لطفاً من را برای کار در اتریش راهنمایی کنید ممنون از شما لطف کنید کل هزینه ای که باید بکنم هم بگید تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      چند سالتونه و مدرک زبانتون رو بفرمائید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  53. محسن میرشاهی گفت:

    سلام من 40 سال دارم 14سال تجربه جوشکاری دارم کارت وگواهی نامه دارم هم از ایران هم از یک شرکت هندی awsدرزمینه ارگون استیل والومینیوم و5000ساعت درزمینه الومینیوم اموزش دیده ام

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در اتریش حتما باید مدرک حداقل لیسانس رو داشته باشید
      اما میتونید برای کار در آلمان اقدام کنید

  54. Shervin گفت:

    سلام ، ۲۷ سالمه ،دیپلم دارم ،و داخل کشتی رانی مشغول به کار هستم ، شش سال سابقه کاری دارم همراه با بیمه، و مدرک جوشکاری تازه گرفتم ، ایا با این شرایط برای ویزایی جستجویی کار در اتریش میتوان اقدام کرد؟ با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای کشور اتریش که ویزای جستجوی کارش امتیازبندیه و باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشید امکانپذیر نیست
      اما برای کشور آلمان با مدرک دیپلم و مدرک جوشکاریتون امکانپذیره

  55. نگار یزدخواستی گفت:

    سلام ..من ۳۴ سالمه و متاهل دارای فرزند ۳ ساله …اگر ۷۰ امتیاز رو بگیرم …فرزندم رو میتونم همزمان ببرم ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر متاسفانه امکان اقدام همزمان وجود نداره

  56. رضاخلیلی گفت:

    سلام بندہ 16سال ھست کہ جوشکار گاز خونگی ھستم مدرک فنی گاز ھم دارم اما تحصیلاتم زیر دیپلم ھست ایا برای من شرایط کار در خارج از کشور ھست۔

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما سن شما برای ویزای تحصیلی مناسب هست به شما ویزای کار نمیدهند

  57. امید اسماعیلی گفت:

    سلام مدرک جوشکاری دارم co2 حرفه ای .جوشکاری برق و زیر پودری و مونتاژ کاری وبرش حرفهای ودر شرکت سابقه کار دارم ۷ سال سن ۳۰ سال دارم دیپلم حسابداری دارم زبان بلد نیستم کمکم کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اکنون با توجه به شراطتتون برای اتریش ریسک دارید اما به راحتی می توانید برای ویزاهای جدید آلمان مثل ویزای ۲۰۲۰ و آسبیلدونگ اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. حسن گفت:

        سلام هزینه مهاجرت منه جوشکارباسابقه وحالاگیریم70امتیازم بگیرم چقدمیشه تشکر

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار یورو

        2. مرتضی شکوه آرا گفت:

          سلام وقت بخیر من 13سال سابقه جوشکاری دارم(آرگون،Co2,برق) همچنین مدرک کارشناسی جوشکاری و مدارک جوشکاری فنی و حرفه ای لطفاً من را برای کار در اتریش راهنمایی کنید ممنون از شما لطف کنید کل هزینه ای که باید بکنم هم بگید تشکر از شما

          1. داوری گفت:

            سلام و درود
            امکانپذیره جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمائید

  58. عادل گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده ۲۳ سالمه مدرک فوق دیپلم جوشکاری از دانشگاه و مدرک جوشکاری از فنی حرفه ایی دارم ایا در گرفتن اقامت جستوجوی کاری اتریش امیدی هست ؟؟لطفا جواب سوالمو بدید ممنونم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر که ۷۰ امتیاز بیارید بله چرا که نه برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

      1. میثم مکرمی گفت:

        با سلام من حدودا ده سال سابقه کار در جوشکاری گاز خانگی دارم. مدرک جوشکاری اروپایی آرگون هم دارم از یک موسسه معتبر.متاسفانه مدرک تحصیلیم دیپلم ردی یا همون سیکل است.آیا امیدی برای کار در اتریش دارم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه چون دیپلم ردی هستید نمیتونید اقدام کنید آیا شما متاهل هستید؟

  59. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید بنده 25سالمه دیپلمه کارودانش دارم. جوشکار هستم دو سال سابقه کار دارم ولی متاسفانه بیمه نبودم که بتونم ثابت کنم . امیدی هست برای اخذ ویزای کار؟ اگر هست کدام کشور؟( بیمه در حین خدمت سربازی بودم)

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اتریش ویزای جستجوی کار به شما میدهد که باید از مواردی مثل سن سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان امتیاز ۷۰ بیارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  60. حسین خوشدل گفت:

    ببخشیدچراجواب دیدگاه بنده رونمی دید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار اتریش یا شما باید کارفرما داشته باشید و یا اینکه ویزای نیروی کار ماهر به صورت جستجوی کار ۶ ماهه را بگیرید که به صورت امتیاز بندی و شما باید ۷۰ امتیاز از سن ، سابقه کار، مدرک تحصیلی و مدرک زبان بیارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

      1. وحید آدی زاده گفت:

        باسلام بنده مدت 16 سال تجربه کاری وبیمه تامین اجتماعی در زمینه تولید ادوات کشاورزی دارم ودیپلم تاسیسات هستم ومدرک فنی وحرفه ای جوشکاری قوس الکتریکی درجه 1و2و3 وهمچنین مردک فنی لوله کش گاز خانگی و مدرک فنی اسکلت ساز ساختمان را دارم متاهل وسه فرزند دارم فرزند بزرگم 14 سال دارد وهمه محصل هستند بنده جهت کار جوشکاری در اتریش یا یکی از کشورهای اروپایی شانسی دارم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما شرایط عمومی ویزای جستجوی کار آلمان به شرح زیر هست:سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید و با توجه به شرایطتتون شانس دارید و میتونید با ما قرارداد ببندید

      2. مجتبی دیانتی گفت:

        سلام بنده 32 سالمه دیپلم جوشکاری دارم 4 سال سابقه کار و بیمه دارم میتونم مهاجرت کنم؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          سیستم مهاجرت کاری به اتریش یک سیستم امتیاز بندی هست. شما باید زبان آلمانی رو در سطح بسیار بالا یاد بگیرید تا بتونید ضعف مدرک دانشگاهی رو پوشش بدید

  61. حسین خوشدل گفت:

    سلام من 13سال سابقه کارجوشکاری برق وco2رادارم ودارای کارت مهارت جوش کاری هستم.ولی مدرک تحصیلی ندارم به خاطرشرایط زندگی ادامه ندادم.آیا برای من کاری هست.بی زحمت راهنمایی ام کنید.باتشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار اتریش یا شما باید کارفرما داشته باشید و یا اینکه ویزای نیروی کار ماهر به صورت جستجوی کار ۶ ماهه را بگیرید که به صورت امتیاز بندی و شما باید ۷۰ امتیاز از سن ، سابقه کار، مدرک تحصیلی و مدرک زبان بیارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  62. ha گفت:

    با سلام
    بنده به مدت 13 سال در یک شرکت معتبر ساخت سازه های فلزی ساختمانی و تجهیزات معدنی و نیروگاهی و… مشغول هستم.5 سال کنترل کیفیت و 8 سال هم به عنوان مدیر ساخت.
    آیا با مدرک پیش دانشگاهی ریاضی و فیزیک و بدون مدرک زبان و رزومه ای قوی،شانسی برای مهاجرت کاری به اتریش یا کشور صنعتی دیگری دارم؟
    سپاس

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

      1. محمدنوری گفت:

        سلام محمدهستم۳۹سالمه ۱۴سال سابقه حرفه ای درجوشکاری co2 دارم وجویای کاردراتریش هستم
        مدرک فنی حرفه ای جوشکاری برق هم دارم
        خواهشم اینه که کمکم کنیدتابتونم واسه کاربه عنوان یک صنعتگربه خواستم برسم.ممنونم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما باید در سیستم امتیاز بندی این کشور امتیازات کافی رو به دست بیارید و بعد برای ورود به این کشور آماده بشید.
          یادگیری زبان آلمانی برای کار در اتریش الزامی هست.

  63. شهاب شیرانی گفت:

    لطفا با بنده جهت ویزای کار آلمان و اتریش تماس بگیریند.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام شماره ی تماسی نگذاشتید لطفا در صورت امکان با شماره ۰۲۱۲۶۷۰۵۳۵۶ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *