ویزای کاری

کار در آذربایجان برای ایرانیان

کار در آذربایجان برای ایرانیان

کار در آذربایجان برای ایرانیان دارای مدرک تحصیلی یا فنی حرفه ای و دارای مدرک زبان انگلیسی یا آذربایجانی از وضعیت مناسبی برخوردار است. متقاضیان ایرانی نیز همانند سایر متقاضیان خارجی برای کسب صلاحیت کار در آذربایجان نیازمند پیشنهاد کاری می باشند و این کار فقط از طریق بهره گیری از روش های کاریابی در بازار کار آذربایجان امکان پذیر است. بنابراین متقاضیان بایستی این امر را مد نظر کار خود قرار دهند که قبل از هر اقدامی اولا نسبت به تنظیم و تدوین یک رزومه (CV) قوی اقدام نموده و ثانیا قبل از اقدام نسبت به تعیین مهارت شغلی خود از لیست مشاغل مورد نیاز آذربایجان اقدام نمایند. بر همین مبنا، این مقاله درصدد پاسخگوئی به سوالات زیر است:

  • شرایط کار و بازار کار آذربایجان چگونه است؟
  • کدام مشاغل جزء مشاغل پر متقاضی آذربایجان به شمار می رود؟
  • شرایط کار برای ایرانیان چگونه است؟
  • آیا ایرانیان برای کار در این کشور به ویزای کاری نیاز دارند؟
  • متوسط درآمد در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کاریابی در آذربایجان چگونه است؟
  • نحوه اخذ ویزای کار برای ایرانیان به چه نحوی است؟

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه برترین مشاوره ها و راهنمایی های مهاجرتی آماده پاسخگوئی به تک تک سوالات و ابهامات شما در خصوص مهاجرت به آذربایجان هستند. برای انجام مشاوره با شماره تماس موسسه مذکور تماس حاصل کرده و تعیین وقت نمائید.

اطلاعات کلی درباره کشور آذربایجان

کشور جمهوری آذربایجان کشوری در منطقه قفقاز جنوبی اورآسیا در چهار راه اروپای شرقی و آسیای غربی قرار دارد. این کشور دارای همسایگان متعددی در 4 سمت جغرافیایی خود شامل ایران، ترکیه، روسیه و گرجستان بوده و دارای سواحل طولانی در دریای خزر است. بزرگترین شهر و پایتخت این کشور شهر باکو و یا به زبان آذری باکی است اکثریت مردمان آذربایجان یعنی قریب به 91.06% از مردمان آذربایجان جزء اکثریت قوم آذری بوده و مابقی آن را اقلیت های قومی تشکیل می دهند. شما در جدول زیر می توانید با مشخصات کلی کشور آذربایجان آشنا شوید:

آیتمشرح
کشورجمهوری آذربایجان
پایتختشهر باکو
ارز ملیمنات (AZN)
مساحت کل86600 کیلومتر مربع

کار در آذربایجان

برای کار در آذربایجان ایرانیان فرصت های خوبی دارند. یکی از مزیت و یا برتری های برخی از ایرانیان تسلط به زبان ترکی و آذری است که در این صورت شانس بیشتری برای کار در آذربایجان دارند. ایرانیان برای کار در آذربایجان می توانند بر طبق مهارت و زمینه کاری خود در مسیرهای شغلی مختلفی ورود کنند. به شما پیشنهاد می کنیم بازار کار شغلی مورد نظر خود را از طریق فرصت های شغلی موجود و معیارهای لازم برای آن عنوان شغلی بررسی نمایید تا هنگام ورود و کار در آذربایجان بتوانید راحت تر در شغل مورد نظر خود جای گیرید.

کار در کشور آذربایجان برای مهاجرانی که از ایران مهاجرت کرده اند هم ممکن است سخت و هم ممکن است راحت باشد. در واقع همه چیز به شما بستگی دارد که بتوانید در بازار کار در کشور آذربایجان جای خود را بیابید یا خیر. در آذربایجان ایرانیان می توانند با تسلط نسبی بر روی زبان آذری و تسلط خوب بر روی زبان انگلیسی جایگاه خوبی در مشاغل این کشور پیدا کنند. اگر در مشاغل انگلیسی زبان جستجو کنید می بینید که کارفرمایان از این افراد بیشتر استقبال می کنند.

کار در باکو

برای کار در باکو که پایتخت و مهم ترین و معروف ترین شهر آذربایجان است، لازم است یک ویزای کار و یا یک مجوز شغلی و یا جواز کار قانونی داشته باشید. زیرا پایتخت به خودی خود مملو از مهاجران و متقاضیان شغلی است و برخی کارفرمایان به دلیل مشکلات قانونی خود را با کارگران غیرقانونی درگیر نمی کنند. از طرفی برای کار در باکو نیاز دارید تا زبان آذری را بدانید و صحبت کنید. در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید فرصت های شغلی با حقوق بالاتری در باکو داشته باشید. زیرا پایتخت این کشور، باکو با دیگر کشورهای آسیا و اروپا تجارت و سرمایه گذاری های مختلفی را انجام داده است که به متخصصان بین المللی نیز نیازمند است.

شرایط بازار کار در آذربایجان برای ایرانیان در 2024

در شرایط کنونی و به خاطر توسعه اقتصادی همه جانبه در زیرساخت ها و بخش های مختلف آذربایجان، شرایط کار برای ایرانیان و دیگر مهاجران خارجی بیش از پیش فراهم کرده است. به واسطه توسعه اقتصادی روز افزون آذربایجان از یک طرف و از طرف دیگر کمبود نیروهای متخصص در این کشور اغلب کارفرماهای آذربایجانی به دنبال مهاجران خارجی متخصص برای تکمیل پرسنل کاری خود هستند. از جمله بخش های پیشرو در این زمینه که ایرانیان شانس بالایی برای جذب در آن پست ها دارند می توان به مشاغل فنی و مهندسی و مشاغل حوزه سلامت اشاره کرد.

در سال 2024 معمولا هفته کاری ایرانیان در آذربایجان همانند سایر مهاجران خارجی در جمهوری آذربایجان 40 ساعت در نظر گرفته شده است و حقوق، مزایا و نیز بیمه تامین اجتماعی و از آن طریق سهم کارفرما و کارگر بر طبق قانون کار آذربایجان تعیین می شود.

در حال حاضر افراد متقاضی کارد ر خارج از کشور باید به دنبال راهی برای توسعه زندگی خود داشته باشند و به همین دلیل است که پذیرش شرایط دشوارتر کار در کانادا می تواند یکی از گام هایی باشد که منجر به ارتقاء کیفیت زندگی افراد می شود.

استخدام نیروی کار در آذربایجان با مدرک دیپلم

در کشور آذربایجان، مانند اکثر کشورهای دنیا، کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کار خارجی را دارند، حتما باید مجوز کار دریافت کنند. به طور کلی مدت زمان اجازه کار با اعتبار مجوز اقامت موقت مطابقت دارد و مدارک مورد نیاز با هم ارسال می شوند. کارفرما وظیفه دارد در هنگام استخدام یک فرد خارجی مجوز کار صادر کند. در صورتی یک فرد خارجی می تواند در کشور آذربایجان بطور رسمی مشغول به کار شود که به سن قانونی رسیده باشد و در کشور آذربایجان هیچ نیروی کار بومی برای کار کردن در مقام مربوطه وجود نداشته باشد. درخواست های تمدید مجوز کار باید یک ماه قبل از تاریخ انقضاء آن انجام شود.

سطح درآمد ایرانیان در آذربایجان

میزان درآمد افراد در آذربایجان را رزومه آن ها تعیین می کند. در واقع افراد هر چه تحصیلات بالاتر، سابقه کار و مهارت های شغلی بیشتر و تسلط به زبان آذری یا روسی بهتری داشته باشند، سطح درآمد بالاتری در آذربایجان خواهند داشت. لازم به ذکر است که 25% افراد در آذربایجان کم تر از AZN1650 (منات آذربایجان) حقوق می گیرند و غالب این گروه مهاجران غیرقانونی هستند. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که افراد از طریق روش های قانونی یعنی تحصیل یا کار به آذربایجان مهاجرت کنند. ایرانیان غالبا با تحصیلات دانشگاهی کشور آذربایجان را انتخاب می کنند و با توجه به حوزه کاری خود سطح درآمد متفاوتی دارند که میانگین آن در سال 2024 به شرح ذیل است:

شهرهای محبوب آذربایجان برای مهاجرانمیانگین درآمد ماهانه در سال 2024 به منات آذربایجان
باکوAZN3220
گنجهAZN2990

در چنین شرایطی می توان دریافت که درآمد نیروی کار در این کشور به نسبت شرایط درآمد کار در آلمان بسیار متفاوت است و همین مسئله ممکن است منجر به دلسردی بسیاری گشته تا دوباره در مسیر مهاجرت قرار گیرند.

مشاغل مورد نیاز جهت کار در آذربایجان برای ایرانیان

همانطور که در مطالب فوق نیز بیان شد، کار در آذربایجان برای ایرانیان مستلزم اطلاع یابی از فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور است. وکیل، جوشکار، تراشکار، ژورنالیست، مهندس مکانیک، مهندس عمران، پزشک، جراح، سونوگرافیست و رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، روانپزشک و روانکاو، مهندس برق، مهندس عمران و سازه، مهندس نرم افزار، مهندس مخابرات، مدد کار اجتماعی، دندانپزشک، مهندس انرژی، مهندس مواد و معمار از جمله مشاغل مورد نیاز آذربایجان است. با دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آذربایجانی در این مشاغل، شرایط کار در آذربایجان فراهم است. همچنین بازار کار رشته مدیریت در آذربایجان از بازارهای پررونق این کشور محسوب می شود.

کار در آذربایجان برای ایرانیان صلاحیتدار مستلزم مجوز کار و اقامت آذربایجانی است و مسئول رسیدگی به امور درخواست مجوز هم بر عهده کارفرمای آذربایجانی است. برای همین منظور، کارفرما می بایستی به اداره خدمات مهاجرتی آذربایجان مراجعه نماید تا تکلیف مجوز کار متقاضی مشخص شود. از شرایط درخواست مجوز کار در جمهوری آذربایجان می توان به رعایت محدوده سنی 18 سال به بالا و نیز داشتن پیشنهاد کاری بلامانع از سوی کارفرمای ترک یا آذری اشاره کرد. همچنین نباید فراموش کرد که داشتن سابقه کار بیش از 5 سال نیز از شرایط مطلوب کار برای ایرانیان محسوب می شود. در آخر قابل ذکر است که ویزای کار آذربایجان برای مدت یک سال معتبر است و قابلیت تمدید تا 5 سال متوالی را هم دارد.

مشاغل مورد نیاز جهت کار در آذربایجان برای ایرانیان

شرایط کار در آذربایجان برای ایرانیان

ایرانیان در آذربایجان اغلب در رشته های پزشکی و یا فنی مهندسی مشغول کار هستند و از حقوق و درآمد نسبتا خوبی نیز در آذربایجان برخوردار هستند. شرایط کاری همانند متوسط درآمدی، هفته کاری، حقوق و مزایا و نیز بازنشستگی برای ایرانیان بر طبق قانون کار این کشور است. بنابراین کار در آذربایجان برای ایرانیان مشکل نیست و کافی است که متقاضیان ایرانی برای کسب صلاحیت های لازم جهت کار در این کشور به وب سایت ها و پورتال های کاریابی همانند موارد زیر در آذربایجان مراجعه نمایند:

  • Boss.az
  • Jobsearch.az
  • SOCAR Careers
  • Jobs.Day.az
  • Maxi24 is elanlari

اینها جزء برترین سایت های استخدام و کاریابی در آذربایجان هستند که متقاضیان از این طریق می توانند به کاریابی در آذربایجان بپردازند. اما مرجع دیگر برای کاریابی در جمهوری آذربایجان برای ایرانیان از طریق موسسات کاریابی یا مراجعه به وب سایت های موسسات کاریابی همانند HR Company ،(HCB) Human Capital Baku و Azinka است.

قوانین کار در آذربایجان برای پناهندگان

جمهوری آذربایجان از آن دسته کشورهایی است که مخصوصا پس از مناقشه ناگورنو- قره باغ با کشور ارمنستان، دچار بحران آوارگان داخلی (IDP) شده است و با شروع جنگ های منطقه ای در خاورمیانه به ویژه پس از حوادث 11 سپتامبر سال 2002 این کشور با چالش پناهندگان و آوارگان مواجه شده است. بر اساس قانون نیز تعریف پناهندگان خارجی با آوارگان داخلی (IDP) در آذربایجان متفاوت است. پناهنده درمورد افرادی به کار می رود که به خاطر ترس از پیگرد، شکنجه و آزار و اذیت به دلایل مختلف نژادی، مذهبی، ملیتی و غیره مجبور به ترک وطن شده اند. اما آوارگان داخلی (IDP) کسانی هستند که به دلایلی همانند تجاوز نظامی، بلایای طبیعی و غیره ناگزیر به نقل مکان از محل اقامت دائمی خود در داخل کشور آذربایجان شده اند.

از همان آغاز، دولت آذربایجان برای ساماندهی امور پناهندگان دست به اقداماتی زده است که از جمله این اقدامات می توان به تصویب قانون جمهوری آذربایجان درباره پناهندگان و آوارگان داخلی اشاره کرد. هدف نهایی از این قانون نیز بنا به تعریف خود دولت آذربایجان بهبود شرایط زندگی و معیشت پناهندگان است. این قانون دارای 4 فصل به شرح ذیل است:

  • فصل I: اصول عمومی
  • فصل II: وضعیت قانونی پناهندگان و آورگان داخلی یا IDP ها
  • فصل III: شرایط کسب و از دست دادن وضعیت پناهندگی یا IDP ها
  • فصل IV: شروط پایانی

شرایط اخذ ویزای کار آذربایجان برای ایرانیان

یکی از روش های آسان و سریع برای مهاجرت و اخذ اقامت آذربایجان از طریق کار در آذربایجان است که اکثر ایرانیان برای اقامت آذربایجان از این روش استفاده می کنند. اما شرایط اخذ ویزای کار آذربایجان برای ایرانیان شامل رعایت حدود سنی 18 سال به بالا، عدم وجود متقاضی آذری برای شغل پیشنهادی، تاییدیه کارفرما برای استخدام متقاضی خارجی، گواهی سلامت مبنی بر عدم ابتلا به ایدز یا هپاتیت و نیز داشتن سابقه کار 5 ساله است. در این خصوص، مدارک لازم برای دریافت ویزای کار آذربایجان بدین شرح است:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • پاسپورت قانونی معتبر
  • قرارداد کاری
  • مدرک تحصیلی معتبر
  • شماره مالیاتی یا ID از سازمان مالیات آذربایجان
  • رسید پرداخت هزینه ویزا

مدارک مورد نیاز برای کسب مجوز کار در آذربایجان

برای کسب مجوز کار در کشور آذربایجان ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • شرکت ها باید فرم درخواست تکمیل شده را ارائه دهند که شامل نام شخص حقوقی (شرکت) و آدرس آن ها باشد.
  • ارائه مدارک شناسایی، آدرس محل کار، سابقه های کاری و موقعیت توسط متقاضی
  • نسخه کپی از مدارک تایید صلاحیت حرفه ای
  • مرجع تأیید لزوم استخدام متخصص در یک زمینه خاص
  • کپی سند تأیید حق اقامت در کشور آذربایجان
  • گواهش پزشکی برای اثبات نداشتن بیماری های خاص
  • نسخه کپی از گذرنامه متقاضی، که باید حداقل برای مدت 6 ماه از ورود به جمهوری آذربایجان معتبر باشد.

اشخاص حقوقی باید یک نسخه معتبر از ثبت نام ایالتی را تهیه کنند. افراد باید اثبات كنند كه آن ها مأمور مالیاتی ثبت شده هستند و نسخه معتبر شناسنامه خود را تهیه می كنند. یک نسخه معتبر از گواهی ازدواج نیز ممکن است لازم باشد. در پایان لازم به ذکر است که همطنان عزیز می توانند برای رسیدن به پاسخ سوالات خود و رفع ابهامات دیگر در هر زمینه از مهاجرت قانونی و اخذ اقامت آذربایجان از جمله ویزای کار آذربایجان با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند.

3.7/5 - (7 امتیاز)

138 دیدگاه برای “کار در آذربایجان برای ایرانیان

  1. رضا نشاط خواه گفت:

    سلام من را هستم از ارومیه 33 سال دارم جوشکار هستم و همچنین تولیدی دارم کارگاه تیرچه و بلوک پدر ضمن نام برند هم دارم که تو گوگل ثبت شده اسمش نشاط هست من می‌خوام کلا با خانواده بیام آذربایجان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از طریق موسسات کاریابی توی این کشور اقدامات لازم رو انجام بدید.

  2. مجتبی گفت:

    با سلام وقتتون بخیر
    بنده ترانه سرا و خواننده هستم
    و قصد مهاجرت به آذربایجان رو دارم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید خودتون رو به این کشور برسونید و از طریق خویش فرما کار کنید. یعنی نشون بدید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی خودتون رو به صورت کامل دارید

  3. HASANSHAHMORADI گفت:

    سلام راننده پایه یکم ۴۱ ساله مجردم راسش یه مقدازی ارثی سهم دارم حدود ده میلیارد تومن سهمم میشه تا فروش بره کارش انجام شه بین وراث دارایی فکر کنم یسال بکشه دنبال کار هستم باکو یسال کار کنم رانندگی باشه که خیلی بهتر .. بعد جدتی ک پول اومد دستم اونجا در حد خودم یه کاری در وسع خودم را بندازم. ضمنا تماما تورک هستم بچه زنجان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که زبان رو بلد هستید می تونه مناسب باشه برای شما.
      بهترین مسیر این هست که یک سفر توریستی به این کشور داشته باشید و دنبال کار بگردید تا شاید از این طریق بتونید کار مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

  4. فرج زاده گفت:

    با سلام.بنده اهل تبریرم قالب ساز گچبری پیش ساخته از جنس pvc و همچنین نصاب گچبری پیش ساخته هستم.
    ۴۴ سالمه.می خواستم بدونم می تونم در جمهوری آذربایجان مشغول بکار بشم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت های کاریابی در آذربایجان رو بررسی کنید یا این که حضورا برای کاریابی به این کشور سفر توریستی داشته باشد. به دلیل شرایط سنی شما، کاریابی کمی سخت تر میشه و باید رزومه خوبی (نمونه کار) داشته باشید

  5. مصطفی گفت:

    سلام
    من معلمم و ١٧ سال سابقه و ٣٧ سال سن دارم. فوق لیسانس ادبیات فارسی دارم و به ترکی آذربایجانی مسلطم. تعدادی داستان هم دارم که به زبانهای فارسی و ترکی در نشریات چاپ شده. چطور میتونم اقدام کنم برای کار در آذربایجان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برید توی سایت های کاریابی، در قسمت درخواست کار برای معلم ها، شما می تونید شغل مورد نظرتون رو احتمالا پیدا کنید
      با این حال در نظر داشته باشید که کاریابی در این حوزه خیلی سخت هست

  6. حمید گفت:

    سلام .من رشتم میکروبیولوزی هست تقریبا دو سال سابقه ی کار دارم تو ازمایشگاه.میخواستم بدونم برای کار تو ازمایشگاه تو اذربایجان ‌.فرصت شغلی دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید و مشکلی نیست

  7. وحید گفت:

    سلام روزتون بخیر من تکنسین موبایل و دستگاه کارتخوان هستم 4سال هم سابقه دارم مدرک فنی حرفه ایی دارم کاردانی سخت افزار کامپیوتر آیااونجا کار میشه پیداکرد؟؟درضمن اصلاترکی بلدنیستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که ترکی بلد نیستید خیلی برای شما مشکل حساب می شه. باید حتما تسلط داشته باشید.
      در نظر بگیرید که مهاجرت به این کشور به عنوان نیروی کار هم چندان ساده نیست

  8. نادر گفت:

    من جوشکار ارگون هستم اشنایی با الیاژها دارم مثل نیکل استلایت نیکل کرم چدن مس برنج اینکانل استیل فولاد جوشکاری برق هم در حده جوشکار نفوزی عکس دار رایو گرافی دار

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سایت های کاریابی در آذربایجان رو بررسی کنید تا بتونید به شغل مورد نظر نزدیک بشید

  9. اکبررسولزاده گفت:

    سلام وعرض خسته نباشیدخدمت دوستان.بنده حدود۲۰سال سابقه کاردرحرفه قالب بندی وآرماتوربندی که شامل اجرای اسکلت ساختمان وپل سازی وتونل و…جویای کاردرکشورآذربایجان هستم ازچه طریقی میتونم اقدام کنم آیاشرکت های ایرانی شاغل درآذربایجان هستن که بشه ازاون طریق اقدام کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید بتونید شرکت رو از طریق موسسات کاریابی در جمهوری آذربایجان پیدا کنید.
      بعد از اون باید باهاشون مذاکره کنید تا بتونید از اون ها پیشنهاد کاری دریافت کنید

  10. سعید گفت:

    با سلام خسته نباشید خدمت بزرگواران عزیز
    عزیزان بنده حدود 16 سال هستش از کشور آذربایجان با خانمی آذری ازدواج کردم. در سال 86 حدود یک سال در شهر باکو ساکن بودم. اون موقع شرایط کاری برای ایرانی ها خیلی جالب نبود بنده خودم تا خواستم خانمم رو به ایران بیارم 9 ماه تلاش کردم تا موفق شدم براشون شناسنامه و پاسپورت ایرانی بگیرم. خانم بنده کاملا مسط به زبان روسی آذری انگلیسی و فارسی و ترکی استانبولی هستن و دارای پاسپورت آذربایجان هستن. بنده هم کارشناس رشته مدیریت هستم الان تصمیم داریم به این کشور مهاجرت کنیم ولی دغدغه مان فقط از لحاظ کاری هستش میدونم که کار برای خانم بنده اونجا راحت میشه پیدا کرد و بنده نمی دونم از چه طریقی اقدام کنم البته می تونم پاسپورت و اقامت اونجا رو هم بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید منتظر هستم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک مدتی رو به عنوان یک مسافر موقت توی این کشور حضور داشته باشید و دنبال کار بگردید
      اونجا می تونید متوجه بشید که چه شرایطی پیش میاد. باید بدونید که شرایط کار در این کشور مثل خیلی از کشورهای دیگه نیست و باید از این طریق دنبال کار بگردید

  11. محسن گفت:

    سلام ،من مدرکه کارشناسی رنگ اتومبیل رو دارم چندسالی ام تو شهرمون فعالیت کردم،از موتوری و ..،،تقریبا خیلی حالیمه،۷ سالم کاسبه نمایشگاه بودم
    شرایطشو دارم بیام باکو فعالیتمو ادامه بدم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله میشه کار کرد ولی باید اول پیشنهاد کاری دریافت کنید

  12. سعید گفت:

    سلام
    من مهندس معماری هستم میتونم مهاجرت کنم ب باکو
    و اونجا کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پیشنهاد رسمی کاری از این کشور داشته باشید تا بتونید برای ویزای کاری اقدام کنید

  13. محمد اژدر گفت:

    سلام و درود
    بنده ۳۴ ساله و دارای ۲ فرزند تکنسین دارویی دارم و حدود ۱۳ سال سابقه کار در علوم پزشکی هستم و همینطور در داروخانه های خصوصی و حدود ۲ ماه دیگر هم مدرک لیسانس مدیریت هم آماده میشه و به زبان آذری و ترکی بلد نیستم ولی خانمم کامل بلد هستند و لیسانس مدیریت اجرایی دارند ایا شرایط کار برای بنده وجود داره و همسرم؟؟اگر داره باید سفر اول توریستی بیام یا درخواست کار بدم از همینجا ممنون میشم بفرمایید کدام راه بهتره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما توی این کشور باید آذری بلد باشید. اگر نه در بعضی مناطق هنوز روسی رواج داره.
      شما باید یک سفر توریستی تشریف ببرید و ببینید آیا می تونید پیشنهاد کاری دریافت کنید یا خیر

  14. احسان گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و میخوام قاچاق بیام اذربایجان
    چجور میتونم کار پیدا کنم اونجا
    هرکاری باشه مهم نیس فقط درامد زا باشه ک کار کنم اونجا

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در صورتی که از این طریق وارد آذربایجان بشد، امکان کار قانونی رو نخواهید داشت

  15. اکبر گفت:

    سلام من دیپلم مکانیک و2مدرک در همین زمینه از فنی و حرفه ای در تبریز دارم وسابقه 10سال کار در 3خودروسازی رو دارم آیا میتونن در باکو کار پیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله در صورتی که بتونید یک سفر توریستی به این کشور داشته باشید، می تونید اطلاعات دقیق تری به دست بیارید

  16. M گفت:

    سلام من 20 ساله از تالش
    شغل پدر ما ساختمان هست و من در این کار خبره هستم
    اما رشته برق الکترو تکنیک رو خوندم و دانشگاه میرم
    اگه کار برای من چه در زمینه ساختمان و در زمینه برق هست
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید سایت های کاریابی این کشور رو جستجو کنید تا بتونید شغل مورد نظر خودتون رو پیدا کنید

  17. حسین بیک زاده گفت:

    باسلام و عرض ادب
    بنده دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک از دانشگاه دولتی هستم تقریبا ۳ ساله هم تو کار نیروگاه ( توربین، ژنراتور، پایپینگ و…) هستم به برنامه های مایکروسافت و چند نرم افزار دیگر هم مسلطم. تو کشور خودم میتونم کار پیدا کنم ولی با این ارزش پولمون و قیمتهای سرسامان آور
    ترجیح میدم فقط بفکر رفتن باشم و بتونم زندگی واقعی بکنم
    در ضمن ۲۵ ساله هستم و آذری زبان هستم
    امکان پذیرش از سوی کارفرمایان این کشور برا بنده وجود داره؟ و اینکه اگه این مهم ممکنه، حقوقش مثلا چقدر میشه میتونه باشه در ماه؟ با تشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست که در زمینه حرفه ای خودتون، سایت های کاریابی در آذربایجان رو مورد بررسی قرار بدید تا بتونید درک بهتری از بازار کار رشته مورد نظر خودتون داشته باشید.
      توصیه می کنیم که سفر چند هفته ای به جمهوری آذربایجان برنامه ریزی کنید تا بتونید توی خاک این کشور دنبال کار بگردید و با امضای قرارداد کاری، برگردید ایران و اقدام کنید برای ویزای کاری.
      در مورد حقوق احتمالی هم می شه گفت که حدود 2800 منات در ماه هست که البته بسته به تخصص فرد می تونه تغییر زیادی داشته باشه

  18. Fardin گفت:

    سلام
    من ۵سال سابقه کار دارم و تو شرکت مواد غذایی کار کردم
    حدودا۳سال
    به عنوان کارگر ساده می‌خوام برم آذربایجان
    از چه طریقی برم و به نظرتون کار هست برای من

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید یک پیشنهاد کاری داشته باشید. یعنی یا از طریق پر کردن فرم های درخواست نیرو، یا از طریق سایت های کاریابی یا با مراجعه حضوری به شرکت ها اقدام کنید برای به دست آوردن پیشنهاد کاری

  19. علی اسلامی گفت:

    سلام من نماکار ساختمان از قبیل سنگ آجرنما رومی و ساده هستم یک میتونم در آذربایجان کار پیدا کنم دو مراحل پیدا کردن کار در این زمینه به کجا مراجعه کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا باید موسسات کاریابی در آذربایجان رو مطالعه کنید
      راه دوم برای شما این هست که به عنوان یک توریست وارد این کشور بشید و دنبال کار بگردید

  20. طاهر داداشی گفت:

    سلام من به کار کشاورزی علاقه دارم واز کودکی دراین کارهستم وبه کارهای کشاورزی وارد هستم کاربرای من هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید در سایت های کاریابی آذربایجان دنبال کار بگردید و در صورتی که موفق به کاریابی شدید اقدام کنید

  21. جواد گفت:

    سلام من تکنسین ژنراتور و الکتروموتورهای صنعتی هستم ۱۵ سال سابقه کار دارم مدرک PLC و مدرک فنی حرفه ای درجه۱ دارم ۳۸ ساله و یک پسر ۶ ساله دارم آیا باکو برای کار و زندگی برای ما خوب است
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید 🙏

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید زندگی مناسبی توی این کشور داشته باشید.
      توصیه می کنم که به آذربایجان یک سفر توریستی داشته باشید و در صورتی که پیدا کردن کار برای شما توی این کشور ممکن بود اقدام کنید به مهاجرت

  22. امیر گفت:

    سلام من الان در شهر باکو هستم امکانش هست بتونم اقامت بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با چه شرایطی به باکو رفتید؟ اگر اون جا کار می کنید بله در غیر این صورت از طریق توریستی خیر

  23. علی مروتی گفت:

    من کارم منبت کاری هست میتونم در آذربایجان کار کنم ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید یک کارفرما توی این کشور برای خودتون پیدا کنید که در این زمینه فعالیت دارند

  24. علی کریمی گفت:

    باسلام وخسته نباشید ببخشید مزاحم شدم من میخواستم کلا مهاجرت کنم میخواستم بدونم میتونم اونجا کارپیداکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به توانمندی شما در زمینه های مختلف داره

  25. Parham گفت:

    سلام شغل ما قنادی هست ۲۰ سال سابقه کار دارم میخواستم بدونم برای شغل قنادی آذربایجان کشور خوبی هست از نظر درآمد نسبت به ایران و ،پدره من آذری هست میتونم بوسیله پدرم تابعیت بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید کسب و کار خوبی در این کشور داشته باشید

  26. رضا گفت:

    سلام من باریستا هستم هم به بار گرم هم بار سرد کاملا تسلط دارم میخواستم بدونم باید خودم سفر تفریحی داشته باشم به آذربایجان اونجا کار پیدا کنم ؟درضمن زبان آذربایجانیم قویه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر تشریف ببرید به این کشور، می تونید راحت تر دنبال کار بگردید

  27. محمدرضا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مم ۵سال سابقه کار در کار آسانسور رو دارم
    و ۳سال هم در کار کفش فعالیت دارم
    آیا بااین ۲ رشته میتونم در کشور آذربایجان مشغول به کار شم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله مشکلی برای پیدا کردن کار توی این دو حوزه نیست

  28. خردمند گفت:

    سلام من چند ساله طب سنتی کار میکنم و در طب نوین هم آشنایی کامل به داروها رو دارم آذری هستم آیا میتونم برا خودم کار پیدا کنم در جمهوری آذربایجان ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که بتونید وارد آذربایجان بشید و کار کنید باید مدرک معتبر تحصیلی در رابطه با طب سنتی داشته باشید

  29. ایمان گفت:

    سلام من کارم پایپینگ هست در صنعت برا من در اذربایجان کار هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر پیشنهاد کاری به دستتون برسه می تونید اقدام کنید

  30. مجید گفت:

    سلام. مهندس برق. شاخه کنترل هستم. 35 ساله. بیش از 10 سال به صورت حرفه ای در صنعت برق بخصوص اتوماسیون صنعتی و حتی home automation فعالیت دارم. آیا شغل درخور در آذربایجان میتوانم پیدا کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شغل شما در دسته مشاغلی هست که می تونید در بهترین کشورهای جهان کار کنید. در نظر داشته باشید که آذربایجان نمی تونه تغییر شدیدی توی ندگی شما ایجاد کنه

  31. khazan گفت:

    سلام ارشد معماری هستم دارای پایه نظارت وطراحی در حال فعالیت در یک شرکت مهندسی میتونم کار مناسبی پیدا کنم سن 42 متاهل و فاقد فرزند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یک بار با استفاده از ویزای توریستی به این کشور سفر کنید و در اونجا کارهای جستجوی کار خودتون رو پیگیری کنید. در صورتی که به شغل مناسبی دست پیدا کردید، می تونید اقدام کنید برای مهاجرت

  32. لطفی گفت:

    سلام من دنبال کار آرماتور و قالب هستم چگونه کار پیدا کنم آذربایجان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید حضورن تشریف ببرید این کشور با ویزای توریستی یا این که از سایت های کاریبای استفاده کنید

  33. سميرا گفت:

    سلام وقت بخير بنده روانشناس باليني هستم با ٥سال سابقه كار ترك زبان هستم آيا ميتونم در باكو كار پيدا كنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید. ولی باید مدرک خودتون رو در این کشور ابتدا به تایید برسونید

  34. علیرضا گفت:

    سلام من ۲۰ سال سابقه کار در رشته ساختمانی وپیمانکار ساختمان هستم وحتی برداشت زمین ونقشه خوانی ساختمان وهمه نوع کار ساختمانی از جوشکاری قالبندی و ساخت ساز ساختمان وارد هستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چطور می تونیم به شما کمک کنیم؟

  35. ارش گفت:

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی ارشد فیزیولوژی کاربردی ورزش هستم میخاستم بدون‌ اونجا در زمینه سلامت یا ورزش قهرمانی شرایط کاری چطوره ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با استفاده از ویزای توریستی به این کشور سفر کنید و در رابطه با کاریابی در این کشور اقدامات لازم رو انجام بدید

  36. یاسر گفت:

    سلام
    بنده کارشناس تجهیزات پزشکی هستم تو دانشگاه سراسری مهندسی پزشکی خوندم خدمت سربازی هم تموم کردم خدمات فنی مهندسی برق هم کار کردم، آذری زبان هستم، می خوام کلا برم کشور آذربایجان برا کار و زندگی چطوری و از کجا باید اقدام کنم مجرد هستم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید. بهترین اقدام برای شما این هست که با ویزای توریستی برید و اونجا دنبال کار بگردید

  37. مبین گفت:

    سلام من ۵ ساله شاگرد طلاسازی هستم و الان بصورت حرفه ای بلدم کارو .چطوری میتونم تو یه کارگاه تو آذربایجان به عنوان شاگرد کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از این کشور پیشنهاد کاری داشته باشید یا این که خودتون از طریق ویزای توریستی برید به این کشور و دنبال کار بگردید

        1. امیر جلالی گفت:

          درود بر شما

  38. رضا گفت:

    بنده 12 سال طراح گرافیک هستم و کار تبلیغات و … کار کردم ، ایده ای برای اشتغال در آذربایجان دارید ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید از خارج از این کشور یک پیشنهاد کاری دریافت کنید و اقدامات قانونی رو پیگیری کنید

  39. زینال گفت:

    سلام من راننده لیفتراک و جوشکار هستم وسن من ۵۳ هستم وباتجربه زیاد واهل خود اومیه وترک هستم چطور کار پیدا کنم درآذربیجان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید تشریف ببرید کشور آذربایجان از طریق توریستی یا ترانزیت و بعد از اون برای کار اقدام کنید

  40. محمد رضا گفت:

    بسیار عالی بود بنده ۸ سال هست یک کار نو با فرشهای دستبافت که پاره شده و قابل احیاء شدن نیست دارم انجام میدم یعنی صنایع دستی هست با سود بسیار خوب و بی نظیر هست در دنیا میخاستم ببینم باکو خوبه بیام فعالیتم رو اونجا شروع کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط کار در آذربایجان تفاوت چندانی با ایران نداره اما شما در این کشور هم می تونید کار کنید

  41. مصطفی تاراسی گفت:

    با سلام بنده تولیدی پوشاک دارم به نظر شما میتونم در باکو کار شروع کنم .با تشکر فراوان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از نظر قانونی می تونید این کار رو انجام بدید اما از نظر اقتصادی، تجزیه و تحلیل ها به عهده خود شما هست

  42. اسماعیل گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدرک مهندس مکانیک تخصصی(اتومکانیک،برق خودرو،تون‌آپ(تنظیم موتور))دارم از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور میخواستم بدونم که میشه در کشور آذربایجان کارآفرین بشم آیا مسئولان اون کشور از کار آفرینان خارجی حمایت میکنن .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید این کار رو انجام بدید و حمایت های نسبی از شما به عمل میاد.

  43. امید جانانی از ارومیه گفت:

    سلام آقای داوری بنده حدود سه سال در بهزیستی و7ساله که در بیمارستان مشغول به کار هستم و رسته شغلی من در بهزیستی بعنوان مددکار مراقبتی در منزل و دربیمارستان باسمت خدمات پرستاری و بهیاری کار می‌کردم آیا من میتونم در بیمارستانهای آذربایجان مشغول به کار بشم با دوتا بچه وخانم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید تشریف ببرید آذربایجان دنبال کار بگردید یا اینکه مستقیما از طریق یک پیشنهاد کاری به این کشور مهاجرت کنید

  44. سجاد تقی زاده گفت:

    سلام من شغلم بازیافت نایلون هستش کمک میکنم خودم اونجا کار راه بندازم یا نمیشه مثلاً وام بدن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک پلن اقتصادی طراحی کنید و بتونید دولت این کشور رو راضی کنید تا وام های مختلفی که در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند رو به شما بدن

  45. سیامک مستی زاده گفت:

    سلام…میشه به عنوان خواننده تو باکو اقامت گرفت؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید کاری پیدا کنید که بتونید به دولت مالیات بدید. در صورتی که چنین اتفاقی رخ بده امکانش وجود خواهد داشت.

  46. حامد گفت:

    با سلام من‌سنگکار هستم نمای رومی کار میکنم چگونه میتوانم اقامت کاری بگیرم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید از طریق یک کارفرما در کشور آذربایجان پیشنهاد کاری دریافت کنید تا به شما اجازه کار داده بشه.

  47. علی قاسمی گفت:

    سلام
    اخیرا چند نفر ویا شرکت در حال استخدام نیرو جهت کار در منطقه قره باغ آذربایجان هستندوبرای فرستادن نفرات در حدود هفت الی ده میلیون بعنوان پول ویزا درخواست میکنند.آیا چنین چیزی صحت دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما چنین چیزی رو نه تایید میکنیم و نه تکذیب لطفا بیشتر در این زمینه تحقیق بفرمائید

  48. امید اکبری گفت:

    سلام من دو سال سابقه کاری در فروشگاه زنجیره ای دارم میخواستم ببینم با سابقه کاری که دارم میشه رفت برا فروشگاه زنجیره ای کار کرد در زمن بگم که مسئول یکی از فروشگاه های زنجیره در تهران هستم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در این زمینه بهتره که یک دعوتنامه کاری داشته باشید

  49. یاسر گفت:

    سلام بندهدقصد صادرات گیاهان دارویی له آذربایجان را دهرم آیا مقصد خوبی برای گیاهان دارویی هست ؟ از چ طریق باید اقدام کنم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این مسئله ارتباطی با مهاجرت نداره و شما باید اون رو با اتاق های بازرگانی در میون بگذارید دوست عزیز

  50. سهیل گفت:

    سلام علِکُم.
    من 22 سالمه پایان خدمت دارم، بامدرک دیپلم.
    نجات غریق هستم. اما سابقه کاری زیاد ندارم
    میخواستم برای کار نجات غریقی به کشور آذربایجان برم. زبانِ ترکی آذربایجانی هم بلدم. میخوام اقامت دائم بگیرم، میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون.
    واینکه حقوم نجات غریق چقدرِ.

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما تحقیق کردید که کشور آذربایجان برای نجات غریق خوبه و بازار کار خوبی داره؟
      برای کار در آذربایجان نیاز به یک آفر کاری دارید لطفا مقاله موسسه های کاریابی در آذربایجانرو مطالعه نمایید

  51. مهرداد1992 گفت:

    با سلام
    بنده مدرک مهارت کاربر ماساژ از فنی و حرفه ای دارم با ۶ سال سابقه کاری در مرکز اسپا.
    میتونید راهنمایی کنید برای گرفتن جاب آفر از کارفرما در کشور آذربایجان. به سایت ها نگاه کردم چیز خاصی توش نیست فقط اعلانات شغلیه.
    میشه ازتون خواهش کنم کمکم کنید از یک کارفرمای مرکز ماساژ در کشور آذربایجان پیشنهاد کاری دریافت کنم؟
    ممنون میشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما بایستی به اعلانی که در این زمینه وجود داره رزومه بفرستید

    2. محمد گفت:

      سلام بنده کارشناس ارشد بیوتکنولوژی هستم. و در بیمارستان هم دوره آموزشی را هم گذراندم و پاره وقت هم در آزمایشگاه کار کردم برای کار در آذربایجان از کجا شروع کنم خودم هم ترک زبان هستم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما باید پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید یا این که حضوری از طریق ویزای توریستی به این کشور برید و بعد دنبال کار بگردید

  52. کاوه گفت:

    سلام چطور میتونیم دعوتنامه کاری بگیریم من شغلم جوشکاری هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای گرفتن دعوتنامه کاری باید به کارفرماها که در سایت های کاریابی درخواست میدن رزومه ارسال کنید

  53. مجتبی گفت:

    سلام آقای داوری من اهل تبریزم،جوشکاری.آرماتوربندی.بتن کنی.داربست.خلاصه همه کاره دراجرای ساختمان هستم.لطفااولین راه ساده برارفتن به باکوروبرام بفرمائید.یاشا.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      یکی از ساده ترین راه ها اینه که وارد آذربایجان شوید و با کارفرما صحبت کنید که در اونجا به شما کار بده تا مشغول به کار بشید
      غیر از این باید از ایران دعوتنامه کاری داشته باشید

  54. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ی شرکتی در تبریز گفت 8ملیون میگیرم وبه عنوان کارگرساده میفرستمت آذربایجان و گفت ک این مبلغ به خاطر حق الزحمه خودش.بیمه.بلیط رفت هواپیما.و ویزا هستش.
    ممنون میشم راهنماییم کنید ک اصلا این روال و این مبالغ منطقی هست یا الکیه؟ و اینکه از چه طریقی میتونم درباره این شرکت اطلاعات بگیرم؟آیا ارگان خاصی هست ؟
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      من نمیتونم خدمت شما اعتبار شرکتی که حتی نمیدونم چی هست رو عرض کنم خودتون بایستی راجع به اون بیشتر تحقیق کنید

      1. علی گفت:

        خب به نظر شما 8 ملیون برای بلیط ویزا. بیمه و هزینه شرکت منطقیه؟

        1. داوری گفت:

          بستگی به شرکت و خدماتی داره که کار رو برای شما انجام میده

  55. mostafa گفت:

    سلام‌من کارم آسانسوره
    پنج سال سابقه دارم
    با شرکتهای مختلف صحبت کردم‌در آزربایجان
    گفتن اول باید بیای کارت دو ببینیم
    خواستم بگم میشه من اول برم اونجا مصاحبه کنم بعد اونها بهم درخواست همکاری بدن؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله راهش همینه چون از اونجا خیلی سخت برای شما قرارداد ارسال میکنن همونطوری که خودتون هم فرمودید

  56. مهدی گفت:

    سلام و وقت بخیر جناب داوری. بنده آشپز حرفه ای هستم و مدرک تحصیلیم زیر دیپلم هست. ایا فقط با داشتن دعوتنامه از کارفرمایی در آذربایجان میتونم ویزای کار بگیرم یانه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله اگر دعوتنامه دریافت کنید امکانپذیره

  57. دینا گفت:

    سلام برای اجاره مغازه از چ راهی باید اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ابتدا باید در آذربایجان از طریق ویزایی مستقر شید بعد برای اجاره ملک تجاری اقدام کنید

  58. مرتضی گفت:

    سلام من اپراتور دستگاه چاپ هایدربرگ می دنبال کار در باکو هستم و می خواستم با یک کار فرما صحبت کنم چطور میتونم کار پیدا کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      در سایت های کاریابی این کشور به دنبال کارفرما باشید

  59. بایرام گفت:

    سلام من لیسانس برق قدرت هستم با ۱۲ سال سابقه اجرایی تو رشته برق آیا می‌شود تو اذربایجان کار پیدا کرد شرایط و چطوری است و درآمدش چطوریه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر برای کار بخواین به آذربایحان برید باید کارفرما و قرارداد کاری داشته باشید

  60. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    آیا بدون دعوتنامه کاری نمیشه وار ورد؟
    من یک آرایشگرم چطوری میتونم اونجا کار کنم،آذری هم بلدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      حتما باید قرارداد برای کار داشته باشید

  61. saeid گفت:

    با سلام خدمت بزرگواران عزیز و خسته نباشین
    بنده خانمم اهل کشور آذربایجان هستش واقعیتش من سال 2007 به مدت یکسال در باکو زندگی کردم. اون موقع شرایط کاری سخت بود مخصوصا برای ایرانی ها خانمم خیلی اصرار داره که دوباره برگردیم به باکو ناگفته نماند ما حدود 5 سال هم در کشور ترکیه شهر آنتالیا اقامت داشتیم و اونجا یک شرکت کاریابی و گردشگری تاسیس کردیم ولی به دلیل کرونا متاسفانه نتونیم ادامه بدیم. می خواستم ببینم می تونیم بوجه به اینکه خانم بنده اهل جا هستن و می تونن از تسهیلات اونجا استفاده کنن با شرایط الان میشه یه شرکت کاریابی یا هر شرکت دیگه ای رو اونجا تاسیس کرد.
    ممنون از لطف شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      این رو بایستی در خود آذربایجان راجع بهش تحقیق کنید دوست من

  62. نادر ریسی نژاد گفت:

    سلام من حدود ۲۰ سال راننده انواع ماشین الات سنگین و پایه یک و ویژه دارم میخواستم بدونم میتونم درخواست کار دراین کشور رو داشته باشم لطفا راهنمایی کنید سپاسگزار

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آذربایجان نیاز به دعوتنامه کاری دارید دوست من

  63. بهرام تقوی سرچشمه گفت:

    سلام
    خسته نباشید خدمت شما بزرگوار محترم من راننده پایه یک هستم ۶سال سابقه کار دارم میخوام ببینم میتونم اقدام کنم وآذری هستم اهل تبریزم

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید از کشور آذربایجان قرارداد کاری داشته باشید بزرگوار
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. محمد زارعی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من از رشته جغرافیا فارغ‌التحصیل شدم ارشد گرفتم ب نظرتون آذربایجان میتونم متناسب با رشته تحصیلیم کار پیدا کنم( نقشه برداری،برنامه ریزی روستایی، شهری, محیط زیست و…)

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بهتر هست با استفاده از ویزای توریستی تشریف ببرید آذربایجان و دنبال کار بگردید

        1. صادق غلامی گفت:

          سلام وعرض ادب بنده سنگ کار هستم ایا کاری هست که بتوانم بیام انجام بدم

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            شما باید اول باید یک شغل در این زمینه پیدا کنید.
            بهتره که اول یک سفر توریستی برید به این کشور، بعد اقدام کنید به کار پیدا کردن

        2. محمد گفت:

          سلام میخواستم بپرسم برای شغل تهویه مطبوع یا همان نصب و تعمیر کولرهای گازی هم نیاز به نیرو دارن؟اصلا اونجا کولر استفاده میکنن؟زبان اذری رو بلد هستم البته که پایه یک و لیفتراک رو هم دارم.

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            در این رابطه می تونید و باید سایت های کاریابی در جمهوری آذربایجان رو مورد بررسی و تحلیل قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *