ویزای کاری

کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی صرفا از طریق ارائه مدرک فنی حرفه ای به جای مدرک تحصیلی امکان پذیر است اما در عمل دارای قوانین خاصی میباشد. آگاه باشید که آلمان کشوری است که بیشتر مدرک محور است و داشتن حتی مدرک دیپلم برای اغلب مشاغل در آلمان ضروری است. بنابراین یکی از شروط اصلی دریافت ویزای کار آلمان از طریق ارائه مدرک تحصیلی است.

شما به عنوان شهروند خارجی، بدون یکی از مدرک تحصیلی یا مدرک فنی حرفه ای در آلمان به عنوان شخص غیرماهر تلقی شده و تقریبا هیچ شانسی برای کاریابی ندارید. ما در این مقاله به شرایط کار در آلمان و نیز به معرفی انواع ویزای کار آلمان می پردازیم و هموطنان عزیز را در جریان آخرین اطلاعات و قوانین مربوط به اخذ ویزای کار آلمان در سال 2023 قرار می دهیم. تلاش کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمائی هوطنان از اول تا آخر فرآیند مهاجرتی و اخذ ویزای آنها می باشد.

  • شرایط کار در کشور آلمان چیست؟
  • ویزای کار المان بدون مدرک تحصیلی چه الزاماتی دارد؟
  • آیا مهاجرت بدون تخصص به آلمان امکان پذیر است؟
  • شرایط مهاجرت بدون مدرک تحصیلی در چه صورت امکان پذیر است؟
  • آیا بدون تحصیلات دانشگاهی می توان در کشور دانمارک به کار مشغول شد؟
  • شرایط درآمد افراد بدون مدرک تحصیلی در کشور آلمان چیست؟
  • چگونه می توان بدون مدرک تحصیلی ویزای تحصیلی آلمان را به دست آورد؟

شرایط کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی در 2023

شرایط کار و کاریابی در آلمان با وجود صف متقاضیان انبوه و بازار کار تخصص محور، اندکی مشکل است و شما صرفا با برخورداری از سابقه کار، مدرک تحصیلی یا مدرک فنی حرفه ای و تسلط به زبان آلمانی شانس خوبی برای کار مخصوصا در بخش های خاص با کمبود کارگر آلمانی برخوردار هستید. همچنین، آلمان کشوری با پایین ترین نرخ بیکاری (5% در سال 2021) در کل اتحادیه اروپایی (EU) می باشد و همین امر موجب جذابیت بیشتر این مقصد مهاجرتی معروف برای مهاجران خارجی می شود.

امکان یافتن کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

اصولا شما برای کار در کشور آلمان، 3 گزینه ویزایی در اختیار دارید که شامل ویزای جستجوی کار، ویزای کارگران ماهر و مجوز بلوکارت اتحادیه اروپایی (EU) می باشد که درخواست هر یک از آنها (به جز کارت آبی اتحادیه اروپایی) بدون مدرک تحصیلی و از طریق ارائه مدرک فنی حرفه ای در عمل امکان پذیر نیست. چرا که نه سفارت آلمان چنین فردی را ویزا می کند نه کارفرمایی حاضر است فردی که مدرک دانشگاهی ندارد را استخدام کند.

شما برای اخذ ویزای کار آلمان با عنوان ویزای کارگر ماهر نیازمند دریافت پیشنهاد کار یا جاب آفر هستید و از این روی، فرآیند کاریابی برای اخذ ویزای کار آلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این امر بدان حد در کشور آلمان اهمیت دارد که دولت آلمان به متقاضیان کار در این کشور ویزایی با اعتبار 6 ماهه با عنوان ویزای جستجوی کار یا Job Seeker اعطا می کند. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت هایی نظیر EURES رزومه خود را آپلود و در جریان آخرین اطلاعات و آگهی های کار در کل اتحادیه اروپایی (EU) قرار گیرند.

همچنین آژانس کار آلمان (Bundesagentur für Arbeit) نیز به عنوان بزرگترین تهیه کننده خدمات بازار کار در آلمان، دارای شبکه ای با بیش از 700 آژانس و اداره از کل کشور آلمان می باشد که می تواند راهگشای متقاضیان باشد. مراجعه به وب سایت های کار (Jobbörsen) شامل موارد زیر، روش کاریابی متداول در آلمان به حساب می آید:

  • Job pilot
  • JobStairs
  • Jobooh
  • Kimeta
  • Kununu
  • Monster
  • Praktikum
  • MeineStellenboersen

شرایط اخذ ویزای کار در آلمان

بر اساس قوانین مهاجرتی کشور آلمان، کلیه شهروندان غیر اروپایی یا شهروندان کشورهای ثالث برای کار در آلمان نیازمند اخذ ویزای آلمان و مجوز اقامتی این کشور می باشند. اخذ ویزا و اقامت آلمان نیز به فاکتورهایی مثل مدارک تحصیلی یا حرفه ای و یا بخش استخدامی مورد نظرتان بستگی دارد. یکی از شرایط اخذ ویزای کار آلمان ارائه مدرک مهارت زبانی در سطح A2 یا B1 و نیز تحویل مدارک تحصیلی یا مدارک فنی حرفه ای متقاضیان الزامی است.

تایید مدرک تحصیلی برای کار در آلمان

لازم به تذکر است که برای تایید مدارک تحصیلی یا حرفه ای خود حتما با اداره مرکزی تحصیلات خارجه (Zentrale Stelle für die Bewertung ausländischer Qualifikationen, ZAB) در تماس باشید تا مدارک تحصیلات شما با مدرک آلمانی معادل سازی و تایید گردد. اما ویزاهای کار آلمان را در یک دسته بندی کلی می توان به 3 دسته ویزایی زیر تقسیم بندی کرد که هر کدامیک شرایط و مدارک خاص خود را دارد که متقاضیان بایستی این شرایط را قبل از اقدام به درخواست ویزا، مدنظر قرار دهند:

  • ویزای جستجوی کار یا Job Seeker آلمان
  • ویزای کارگران مهارت بالا یا highly-qualified worker
  • بلو کارت یا کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU)

کار در آلمان با ویزای جستجوی کار Job Seeker

همانطوری که در مطالب فوق نیز بیان شد شرط کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی، داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آلمانی است و همین امر دولت آلمان را برآن داشته است که در راستای تسهیل روند کاریابی متقاضیان خارجی، ویزای جستجوی کار یا Job Seeker را به آنها اعطاء نماید. بنابراین، فلسفه صدور این ویزا تسهیل پروسه کاریابی در کشور آلمان برای نیروهای کار متخصص می باشد. این نوع ویزا بهترین راه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و متخصصان جویای کار در اروپا محسوب می شود.

ویزای جستجوی کار یا Job Seeker آلمان یک نوع ویزای اقامتی بلند مدت کشور آلمان است و به دارنده آن امکان اقامت و زندگی در آلمان را به مدت حداکثر 6 ماه اعطاء می نماید. متقاضیان می توانند با تکمیل فرم درخواست ویزا و نیز ارائه مدارک تحصیلی یا فنی حرفه ای، مدرک مهارت زبان آلمانی یا انگلیسی سطح B2 (مرجع زبانی مشترک اتحادیه اروپایی) و نیز اثبات تمکن مالی خود جهت اقامت در آلمان متقاضی ویزای جستجوی کار در آلمان باشند.

کار در آلمان با ویزای کارگر ماهر بدون مدرک تحصیلی

ویزای کار آلمان در سال 2023 به عنوان معروف ترین و پرمتقاضی ترین ویزاهای اتحادیه اروپایی (EU) شناخته می شود. شرط اخذ ویزای کار مهارت بالا یا highly-qualified worker visa آلمان نیز دریافت پیشنهاد کاری یا جاب آفر می باشد. بعد از دریافت پیشنهاد کار، کارفرمای آلمانی ملزم به آگهی پست شغلی به مدت 6 ماه در آلمان می باشد. پس از گذشت این مدت و اطمینان از عدم وجود متقاضی آلمانی یا شهروند اروپایی برای کار مذکور، فرآیند درخواست ویزای کار آلمان شروع می شود. شایان توجه است که اعتبار این نوع ویزا تا حداکثر 2 سال است و پس از 2 سال امکان تمدید ویزا یا تبدیل آن به کارت آبی یا بلو کارت اتحادیه اروپایی (EU) برای متقاضیان فراهم است.

کار در آلمان با ویزای کارگر ماهر بدون مدرک تحصیلی

مشاغل مورد نیاز آلمان در 2023

شما به عنوان متقاضی کار در آلمان در سال 2023 بدون مدرک تحصیلی باید قبل از هر چیزی به لیست مشاغل مورد نیاز آلمان توجه کرده و شرایط مورد نیاز جهت استخدام و کار در آن مشاغل را مدنظر قرار دهید. منتهی تمامی مشاغل مورد نیاز آلمان نیازمند داشتن تحصیلات دانشگاهی هستند. پس، سوال اینجاست که لیست مشاغل مورد نیاز آلمان کدام است؟ در سال 2023 و مطابق نظر دولت آلمان، مشاغلی همچون شغل پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، داروسازها، فیزیوتراپ ها، متخصین حوزه IT، مهندسان عمران و سازه، کارشناسان علوم هوا و فضا، مهندسان برق، مهندسان مکانیک، مهندسان انرژی، متخصصان ریاضیات، کارشناسان علوم کامپیوتر، دانشمندان علوم طبیعی و تکنولوژی همگی جزو فهرست مشاغل مورد نیاز آلمان می باشند.

در این میان، امتیاز کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی از سوی غیر اروپایی ها وجود ندارد. بدون تردید کار در این کشور بهترین راه برای مهاجرت به آلمان است و افرادی که مدارک کافی در این زمینه داشته باشند، قادر خواهند بود تا در کوتاه ترین زمان به این کشور برسد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در آلمان

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در کشور آلمان به ترتیب زیر می باشد:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی 4×6
  • پاسپورت ملی معتبر
  • تاییدیه از آژانس کار آلمان (Bundesagentur für Arbeit)
  • مدرک سکونتی (اجاره نامه یا قبض خدمات شهری به نام متقاضی)
  • بیمه نامه درمانی
  • قرارداد کار شامل پیشنهاد کاری، میزان درآمد، شرایط کار مثل ساعت کار، حقوق و مزایا و غیره
  • رزومه یا CV شامل اشاره به مدارک تحصیلی یا فنی حرفه ای و سابقه کار مفید
  • آخرین مدرک تحصیلی یا فنی حرفه ای
  • گواهی عدم سوء سابقه
  • رسید پرداختی هزینه ویزای بلند مدت آلمان 75€ (یورو)

کار در آلمان با بلو کارت اتحادیه اروپایی (EU)

کارت آبی یا همان بلو کارت اتحادیه اروپایی (EU) یک نوع مجوز و نه ویزا جهت کار و زندگی در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) همانند کشور آلمان می باشد. در واقع، کارکرد اصلی این مجوز اروپایی همانند کارکرد گرین کارت آمریکا است و نوعی تسهیل کننده ورود متخصصان خارجی به اروپا جهت کار و زندگی محسوب می شود. این کارت به دارنده آن امکان زندگی و کار در آلمان را به شرط احراز صلاحیتش اعطا می نماید. شرایط احراز صلاحیت متقاضیان کارت آبی یا بلوکارت آلمان در سال 2023 به ترتیب زیر می باشد:

  • مدرک تحصیلی معتبر
  • داشتن قرارداد کاری با حداقل سطح درآمد سالیانه در حدود 49600€ (یورو)
  • مدرک مهارت زبان آلمانی در سطح B1 Level

لازم به ذکر است که متقاضیان برای معادل سازی و به رسمیت شناخته شدن مدارک تحصیلی خود می توانند با اداره مرکزی تحصیلات خارجه (ZAB) در تماس باشند. مدت اعتبار کارت آبی یا بلو کارت در کلیه کشورهای عضو حدود 33 ماه بوده و متقاضیان در ادامه می توانند با احراز شرایط، اقامت دائم آلمان را نیز اخذ نمایند. متقاضیان باید به این نکته توجه نمایند که استعفا یا تعویض کارفرما به هر دلیلی منجر به لغو امتیاز شده و باید نسبت به اخذ بلوکارت یا کارت آبی جدید اقدام نمایند.

بررسی گزینه کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

بنا به قوانین کار آلمان در سال 2023، کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی تقریبا امکان پذیر نیست. به عبارت دیگر متقاضیان اخذ ویزای کار آلمان افراد ماهری هستند که یا مدرک تحصیلی آکادمیک داشته و یا برخوردار از مدرک فنی حرفه ای هستند. تنها صورتی که کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی صرفا از طریق ارائه مدرک فنی و حرفه ای قابل اجرا است وقتی است که متقاضیان دارای پیشنهاد کار یا جاب آفر می باشند. کارشناسان و مشاورین حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا در تمامی مراحل اخذ ویزای کار آلمان همراه و همگام شما هموطنان عزیز باشند. برای ارزیابی شرایط پرونده مهاجرتی خود و نیز اطلاع از بهترین گزینه مهاجرتی حتما با موسسه مذکور تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در باب کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب ویزای کار المان بدون مدرک تحصیلی می باشیم:

  • مشاغل مورد نیاز آلمان در 2023 کدام اند؟ شما به عنوان متقاضی کار در آلمان در سال 2023 بدون مدرک تحصیلی باید قبل از هر چیزی به لیست مشاغل مورد نیاز آلمان توجه کرده و شرایط مورد نیاز جهت استخدام و کار در آن مشاغل را مدنظر قرار دهید. منتهی تمامی مشاغل مورد نیاز آلمان نیازمند داشتن تحصیلات دانشگاهی هستند. پس، سوال اینجاست که لیست مشاغل مورد نیاز آلمان کدام است؟ در سال 2023 و مطابق نظر دولت آلمان، مشاغلی همچون شغل پزشکان، دندانپزشکان، پرستاران، داروسازها، فیزیوتراپ ها، متخصین حوزه IT، مهندسان عمران و سازه، کارشناسان علوم هوا و فضا، مهندسان برق، مهندسان مکانیک، مهندسان انرژی، متخصصان ریاضیات، کارشناسان علوم کامپیوتر، دانشمندان علوم طبیعی و تکنولوژی همگی جزو فهرست مشاغل مورد نیاز آلمان می باشند.
  • شرایط اخذ ویزای کار در آلمان چیست؟ بر اساس قوانین مهاجرتی کشور آلمان، کلیه شهروندان غیر اروپایی یا شهروندان کشورهای ثالث برای کار در آلمان نیازمند اخذ ویزای آلمان و مجوز اقامتی این کشور می باشند. اخذ ویزا و اقامت آلمان نیز به فاکتورهایی مثل مدارک تحصیلی یا حرفه ای و یا بخش استخدامی مورد نظرتان بستگی دارد. یکی از شرایط اخذ ویزای کار آلمان ارائه مدرک مهارت زبانی در سطح A2 یا B1 و نیز تحویل مدارک تحصیلی یا مدارک فنی حرفه ای متقاضیان الزامی است.
4.2/5 - (8 امتیاز)

122 دیدگاه برای “کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی

  1. سید رضا طاهری گفت:

    سلام
    من38 سالمه – لیسانس مدیریت بازرگانی دارم با 13 سال سابقه کار در حوزه IT ، پایگاه داده (sql server) کار کردم و در حد خوبی به این مبحث و در حد قابل قبولی از شبکه و مباحث پایه کامپیوتر واردم، این سابقه کار میتونه در گرفتن جاب آفر کمک حالم باشه یا چون مدرکم نامرتبط هست، شانسی ندارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره
      برای جزئیاتا بیشتر، حتما با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  2. محمد گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه افغانستانی هستم الان ایران زندگی
    میکنم من دارم میرو آلمان و هیچ مدرک تحصیلی ندارم شانس پیدا کردن کار و گرفتن اقامت دائم آلمان
    رو دارم . چه کار هایی می توانم انجام بدم .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اینطور که شما می فرمایید می خواهید از طریق غیر قانونی وارد آلمان بشید و نمیشه گفت که به راحتی می تونید اقامت بگیرید. اول باید شرایط پناهندگی شما مشخص بشه بعد اقدام کنید برای کار

  3. پیمان گفت:

    سلام تکنسین صدا و تصویر هستم در صدا و سیما 20 سال سابقه دارم تدوین فیلم در محیط adobe تخصص دیگر من است متاهل و دارای یک پسر 8 ساله هستم همسرم کارشناس حقوق است مدرک هتل داری دارد .آیا میشود مهاجرت کرد و شغل پیدا کرد؟ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به شرایط سنی شما داره. با سن بالاتر از 40 سال سخت می تونید به اقامت برسید. در نظر داشته باشید که مدرک زبان آلمانی یکی از الزامات هست برای شما و این که بتونید در این پروسه موفق بشید.
      به جستجوی کار مشغول بشید در سایت های کاریابی آلمان و رزومه خودتون رو ارسال کنید

  4. ولی شیخ زاده گفت:

    سلام ۲۸سالمه دیپلم برق صنعت دارم
    ۸ساله mdfکار میکنم مدرک فنی ندارم
    متاهل ویه فرزند دارم میشهراهنمایی کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      آلمان مدرک فنی رو حداقل می خواد از شما حتما، مدرک زبان آلمانی هم باید داشته باشید

  5. شایلین گفت:

    سلام من ۲۳ سالمه و یه ترم دیگه لیسانس مترجمی انگلیسی میگیرم . در حال حاضر مدرس زبان انگلیسی ام و کلا به یادگیری زبانهای جدید علاقه دارم فرانسه و آلمانی A1 دارم ، آیا میتونم تو آلمان مدرس زبان انگلیسی شم و مهاجرت کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید پروسه کاری به آلمان رو یا از طریق پیشنهاد کاری طی کنید یا این که 3 سال سابقه کار بعد از مدرک دانشگاهی داشته باشید که بتونید از طریق ویزای جستجوی کار در آلمان اقدام کنید

  6. یگانه گفت:

    سلام من مدرک تحصیلیم اول دبیرستان یعنی دیپلمم ندارم
    ولی مدرک فنی حرفی و بین المللی طراحی و دوخت لباس
    رو دارم زبان المانی هم بلدم
    ایا میشه بدون مدرک تحصیلی مدرسه رفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما حداقل دیپلم 12 ساله رو نیاز دارید

      1. شهرام گفت:

        سلام اگه دیپلم مدرسه غیر حضوری یا شبانه رفت و دیپلم گرفت قبول میکنند و سطح زبان آلمانی باید در چ حد باشه و من یک سابقه زندان رفتن دارم جرمم کالای قاچاق بوده ماهواره خریدو فروش میکردم آیا این جرم که در آلمان اصلا قانونی نیست شامل سو سابقه من میشه

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بستگی به این داره که جرم شما چی نوشته شده باشد و این مسئله برای چه زمانی باشه.
          از طرف دیگه شما باید تخصص لازم برای کار کردن توی این کشور رو هم داشته باشید.
          حداقل سطح B1 زبان آلمانی و 3 سال سالبه کار مرتبط بعلاوه یک مدرک نشان دهنده آموزش تخصصی برای شما لازم هست

  7. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر.
    33 سالم هست دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری، 12 سال سابقه کار معماری . پروانه پایه 2 نظام مهندسی و مدرک B1 آلمانی از موسسه گوته. انگلیسی بدون مدرک ولی میتونم خوب صحبت کنم.
    اما شنیدم گرفتن جاب آفر در رشته ی معماری کار خیلی سختی هست و مدرک C1 میخواد. بنده برنامه نویسی هم بلدم. اگه مدرک فنی حرفه ای بگیرم میتونم از طریق جاب آفر برنامه نویسی اقدام کنم با توجه به اینکه تحصیلات دانشگاهی و دیپلم فنی حرفه ای معماری دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در مورد برنامه نویسی اگر جدی هستید و توانمندی بالا دارید، با مشاورین ما تماس بگیرید تا ایشان شما رو در رابطه با پیشنهاد کاری همراهی کنند.
      ولی در کل شما می تونید به راحتی ویزای جستجوی کار آلمان رو دریافت کنید، از این طریق وارد آلمان بشید و محدودیت های دریافت پیشنهاد کاری رو برای خودتون از بین ببرید

  8. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من میلاد 30 ساله از تهران هستم مدرک دیپلم فنی و تعدادی مدرک فنی و حرفه دارم،در صورت یادگیری زبان آلمانی ایا شانس رسیدن به خاک المان رو دارم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید ویزای جستجوی کار آلمان رو به دست بیارید

  9. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    ببخشید سوالی داشتم من ۲۴ سالمه فوق دیپلم برق دانشگاه اصفهان دارم سربازی هم رفتم مدرک زبان المانی سطح b2 راهم دارم حدود دوسه سال هم سابقه کار دارم.
    شرایط تمکن مالی تحصیلی را ندارم.
    به نظر شما آوسبیلدونگ فرصت خوبیه یا با کارگر ماهر برم برای ویزای کار؟؟؟
    واینکه شما میتونید مشاوره در مرکزتون بدین درمورد وقت گرفتن سفارت و درخواست کار در سایت هارا؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حتما با مشاورین ما تماس بگیرید تا در این زمینه شما رو راهنمایی کنند

  10. وحید گفت:

    سلام من ۳۶ سالمه مجرد دیپلم گرافیک ولی برق ساختمان از سال ۸۰ رفتم یاد گرفتم تا کنون هم انجام میدم مدرک فنی حرفه ای هم دارم بیمه تامین اجتماعی رشته برق هم هستم زبان میتونم یاد بگیرم اگه امکان داره راهنمایی بکنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به شرط داشتن مدرک b2 زبان آلمانی، می تونید برای ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید

  11. اعظمی گفت:

    سلام من مدرک پیراپزشکی دارم ودیپلمه هستم ازجمله نقاشی حرفه ای هستم ممنون میشم راهنمای بفرمایید وکارهست برام درالمان حدودا تاچه سقف حقوق

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید برای رسیدن به آلمان حتما مدرک 12 ساله دیپلم رو داشته باشید و برای تخصص خودتون یک مدرک رسمی بعلاوه 3 سال سابقه کار و همچنین مدرک B2 زبان آلمانی
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا جزئیات پرونده شما رو بررسی کنند

  12. علی گفت:

    با سلام من 19 سالمه و تو رشته کامپیوتر کار میکنم حدود 1 سال تو یه شرکت سابقه کار دارم و تو سایت های فریلنسری بین المللی پروژه های زیادی انجام دادم
    چنتا از مدرک های معتبر هک و امنیت مثل CEH دارم تو زمینه برنامه نویسی هم یکی دو تا سایت برای خودم طراحی کردم از سایت کورسرا هم چنتا مدرک برای زبان های python و سی شارپ و سی پلاس دریافت کردم زبان انگلیسیم سطحم Advanced یا همون C1 زبان آلمانی تازه دارم یاد میگیرم سطح مبتدیم اما مدرک تحصیلیم زیر دیپلم ، آیا راهی برای مهاجرت به آلمان دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای مهاجرت به آلمان شما باید دیپلم 12 ساله رو داشته باشید.
      سطح زبان آلمانی هم مهم هست ولی با توجه به شرایط سنی که دارید، ورود به بازار کار این شکور به عنوان خارجی برای شما سخت خواهد بود

  13. Mobina گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من میخوام رشته ی تجربی انتخاب کنم و دکتر بشم.
    میخوام برم کره جنوبی برای همیشه اونجا زندگی کنم و در چه صورت میتونم برم کره زندگی کنم؟
    و اینکه اگر دکتر بشم میتونم برم کره برای همیشه اینجا زندگی کنم؟
    ممنون میم جوابمو بدید.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهترین مسیر برای شما این هست که تحصیل پزشکی در کره جنوبی رو انتخاب کنید.

  14. be گفت:

    سلام.من ۳۰ سالمه مدرک فنی حرفه ای تراشکاری دارم ۱۵سال هم سابقه بیمه در مورد رشتم دارم.ولی دیپلم ندارم و زبان انگلیسی هم بلدم.آیا امیدی برا مهاجرت به آلمان هست؟لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه داشتن دیپلم الزامی هست

  15. دنیا گفت:

    سلام،بنده ۱۵ سالمه و قصد مهاجرت به آلمان رو دارم،انگلیسی رو کمی بلدم و زبان آلمانی هم بلد نیستم،رشتمم تجربیه،میخواستم بدونم امیدی هست توی دبیرستان های آلمان بتونم تحصیلم رو ادامه بدم ؟میتپنم در کنارش کار هم بکنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این شرایط باید در مدارس بین المللی آلمان تحصیل کنید که هزینه های سنگینی رو داره

  16. علی گفت:

    سلام من فوق دیپلم رشته فنی و حرفه‌ای در شاخه ماشین ابزار دارم ولی علاقه ای به این کار ندارم .در کار نانوایی استاد کارم متاسفانه زبان انگلیسی و آلمانی بلد نیستم آیا میتونم مهاجرت کنم ب کشور آلمان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بدون زبان آلمانی به شما هیچ ویزای کاری داده نمیشه. باید این زبان رو یاد بگیرید

  17. حمید پرویزیان گفت:

    با سلام من ۳۸ سالمه متاهل دارای سه فرزند دارای مدرک دیپلم کاردانش در رشته جوشکاری و آلمانی بلد نیستم میتونم تقاضای اخذ ویزای کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه یکی از اصلی ترین اولویت ها برای کار در آلمان، یادگیری زبان آلمانی هست

  18. احمد گفت:

    باسلام وخسته نباشیدمن ۳۶سالمه مجردم مدرک جوشکاری ومیکانیکی رودارم واستادداربست بندی هستم شرایط کاردرآلمان رودارم وبه زبان مسلط نیستم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای کار در آلمان، شما باید زبان آلمانی در سطح B2 رو بلد باشید و مدرکش رو هم دریافت کنید.

  19. افشین گفت:

    سلام،من مجرد و ۳۰ساله هستم
    دیپلم و فوق دیپلم مکانیک خودرو دارم ولی سابقه کاری رسمی و قابل استناد در رشته فوق ندارم،ایا امکان اخذ جواز رو دارم؟از چه طریق؟
    سپاسگزارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما نیازی به بیمه ندارید، همین که یک نامه داشته باشید که برای یک شرکت کار کردید کافیه

  20. Morteza گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۱۸ سال سن دارم و مدرک تحصیلی ندارم (تا سوم راهنمایی خوندم) ولی ۳ ساله در نماینگی ایران خودرو مشغول به مکانیکی هستم
    میخوام مدرک فنی حرفه‌ای و مدرک زبان آلمانی بگیرم
    میخواستم راهنماییم کنید که آیا امیدی هست که بتونم برم آلمان و شغلم (مکانیک خودرو) را در آن جا ادامه بدم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر امیدی نیست و شما باید دیپلم 12 ساله رو دریافت کرده باشید

  21. رسا گفت:

    سلام. وقت بخیر بنده ۳۱ سالمه کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی گیاهی دارم تا حدودی به زبان آشنام. شوهرم برق صنعتی کار میکنه و ۷ سالی بیمه داره. و دیپلمه هست و ی پسر ی ساله داریم. آیا میتونیم برای ویزای کار در آلمان اقدام کنیم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید برای ویزای کار آلمان . اقدام کنید اما باید یک پیشنهاد کار رسمی از این کشور داشته باشید. بهتر هست از طریق ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید.

  22. مصطفی.صادقی گفت:

    سلام من ۳۴ سالمه و جوشکاری تا حدودی بلدم.کفپوش دیوار پوش سقف کاذب و پارکت و کاغذ دیواری هم کامل بلدم زبان بلد نیستم میتونم برا آلمان اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز شما باید زبان آلمانی رو تا سطح B2 یاد بگیرید و امتحان بدید تا بتونید مهاجرت کنید.

  23. ... گفت:

    سلام من المان زندگی میکنم و 45 سالم هست و مدرک b1 زبان المانی رو دارم دنبال کارم تو المان اما جای مناسبی رو پیدا نمیکنم که شغل مناسبی باشه میتونید کمکم کنید؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای کاریابی خدماتی نداریم و کار اخذ ویزا و اقامت رو انجام میدیم اما میتونید با پر کردن رزومه در سایت های کاریابی این کشور کار مورد نظر رو پیدا کنید لطفا در این خصوص مقاله کاریابی در آلمانرو مطالعه نمایید

  24. امیرحسین گفت:

    سلام و عرض ادب.بنده 23 سالمه .لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم .استادکار سنگ کاری و کاشی کاری هستم .بیمه فنی و حرفه ای یکسال هستم.میخواستم بدونم از طریق کاشی کاری میتونم کار پیدا کنم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      در این زمینه هم میشه در آلمان کار کرد برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  25. حمید گفت:

    با سلام 51سال دارم گواهینامه پایه یک وویژه(جرثقیل)دارم شغلم مکانیک خودرو سبک هست بادیپلم رسمی آموزش و پرورش (مرتبط )با سابقه 30 سال مدرک فنی حرفه ای جوشکاری برق درجه 2را نیز دارم زبان انگلیسی تا حدودی میدونم آیا میتونم ویزای کار آلمان را تقاضا کنم لطفا راهنمایید بفرمایید

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه جوشکاری آلمان کشور خوبیه اما شرایط سنی شما کمی کار رو برای اخذ ویزا ریسکی میکنه البته روش های دیگه ای هم وجود داره که همکاران من در تماسی که باهاشون میگیرید راهنماییتون میکنن

  26. armin گفت:

    سلام وقتتون بخیر با ارشد فیزیک از دانشگاه تهران، ولی زمینه کاری در رابطه با برنامه نویسی میشه اقدام کرد؟ به نظر شما از کدام طریق بهتره؟

    1. داوری گفت:

      سلام ودرود
      بهتر اینه که برای مهاجرت از طریق تحصیلی اقدام کنید

  27. سلام من ۱۸ سال سن دارم و مدرک دیپلم رو دارم و در کار های نقاشی ساختمان و کناف کاری کار کردم و تسلط دارم چون بیشتر روز ها در کنار پدر مشغول به کار بودم آیا میتوانم برای کار اقدام کنم در آلمان و میخواستم بگم که من زبان انگلیسی رو به راحتی میتونم صحبت بکنم ولی مدرک ندارم آیا شرایط و رزومه کار در آلمان رو دارم و بتوانم در آنجا ادامه تحصیلم رو هم ادامه بدم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما مهاجرت از طریق تحصیلیه ام دوره های کاورزی هم میتونید در رشته های فنی در آلمان شرکت کنید

  28. سعید گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما من دیپلم نقشه کشی ساختمان دارم اما ده سال اوپراتور خط تولید کارگاه پخت سوم کاشی وسرامیک هستم.وتعمیرات دستگاه.،جوشکاری واغلب کارهای فنی در کارگاه رو انجام میدم.. ایا امکان کار برای من هست

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه های فنی مهندسی، کشور آلمان شرایط فوق العاده ای داره و کار جوشگاری و سرامیک در آلمان خوبه و در لیست رشته های مورد نیازشون وجود داره
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  29. علي گفت:

    سلام من ليسانس مكانيك دارم اما سابقه كاري مرتبط با رشتم ندارم و ٣سال بيمه رانندگي پايه يك دارم ٣٢ساله و مجرد هستم ميتونم ويزاي كار المان بگيرم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای آلمان اقدام کرد چون کار شما در لیست رشته های مورد نیاز آلمان وجود داره

  30. مهران گفت:

    سلام و خسته نباشید. جسارتا من به صورت تجربی چند سالی هست که مشغول کار صدابرداری فیلم هستم. خواستم ببینم تو شرایطی که مدرک دیپلم من هم نقص ساعات مهارتی داره، چطور میتونم اقدام به مهاجرت کاری در رمینه ی شغلی خودم داشته باشم. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      نیاز به اطلاعات بیشتری از شما دارم برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  31. سهیلی گفت:

    سلام
    من 44 سال سن دارم و 20 سال سابقه کار در زمینه چوب و کابینت و دکوراسیون دارم
    با توجه به سنم میتونم تقاضای کار داشته باشم یا خیر. ممنون از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      میشه برای کار در آلمان اقدام کرد اما باید سریعتر اقدام کنید

  32. سحر گفت:

    با سلام
    بنده 24 سالمه و رشته تحصیلیم کارشناسی صنایع غذایی بوده اما میخوام برنامه نویسیو شروع کنم و مدرک فنی براش بگیرم. به زبان انگلیسیم تسلط دارم، فک میکنید بعد از 3-4 سال کار مرتبط احتمال دریافت ویزای کاری برای من چقدره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد 3 تا 4 سال آینده نمیشه از الان اظهارنظر کرد چون بحث مهاجرت به روزه اما در حال حاضر اگر بخواین مهاجرت کنید میتونید با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  33. سعید گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من مدرک فنی و حرفه ای نقشه کشی صنعتی دارم و دوره 6 ماهه مدیریت هتلداری رو گذروندم و مدرکشو گرفتم بنظرتون کار آمد هست برای آلمان؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در زمینه نقشه کشی مهاجرت به آلمان مناسب تر از مدیریت هتلداریه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  34. آرمان گفت:

    سلام و عرض ادب
    یک سوال داشتم بنده هم مانند تعدادی از دوستان مدرک دانشگاهی ندارم و دانشجوی انصرافی هستم و برنامه نویسی کار میکنم. این مدرک فنی معتبری که بهش اشاره میکنید دقیقا باید از کجا براش درخواست بدیم؟ چون بحث تحریم ها تا جایی ک میدونم اجازه گرفتن مدرک بین المللی به ما نمیده
    خیلی ممنونم از راهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک فنی از موسسات فنی ایران برای بحث ویزای کاری 2020 کفایت میکنه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  35. شادی گفت:

    با سلام بنده مهندس برق هستم و ده سال سابقه بیمه خدمات درمانی مرتبط با رشته ام دارم ولی نمی توانم از محل کار نامه برای کار در آنجا بگیرم آیا ارائه سابقه بیمه تنها برای ویزای کاری کافی است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای سابقه کار نیازی به ارائه بیمه نیست به همین خاطر روزمه خوبی برای آلمان دارید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  36. یاسین ب گفت:

    سلام
    من کار عکاسی و فیلمبرداری به همراه ادیت گرافیکی بلدم ولی هیچ گونه مدرکی از بعد داستان کرونا هم سوپرمارکت زدم مغازه داری میکنم مدرک تحصیلی هم دیپلم گرافیک ۲۲ سالمم هستش میخواستم بدونم برای منم شرایطی برای رفتن هستش ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه های فنی حرفه ای فعالیت کرده باشید میتونید یا اینکه دوره های کارورزی بگذرونید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  37. محمد گفت:

    سلام خدمت شما من پسری ۱۴ ساله هستم و امسال انتخاب رشته دارم . با توجه به این مطالب میخواستم بدونم اگر من رشته ی IT بخونم و مدرک لیسانس بگیرم اما سابقه ی کاری نداشته باشم میتونم بلو کارت آلمان رو دریافت کنم و یا حتی شغلی در آلمان پیدا کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      رشته ای که میخواین بخونید رو بر اساس علاقه و معیار های دیگه ای انتخاب کنید چون آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اما به طور کلی باید در این زمینه کار هم کرده باشید تا بتونید در آلمان کار کنید

  38. بهاره گفت:

    با سلام خانمی هستم 35 ساله با مدرک فوق لیسانس مهندسی نرم افزار و لیسانس کاملا غیر مرتبط و دو سال بصورت فریلنسری کار میکنم. آیا فقط با داشتن مدرک فوق لیسانس مرتبط و فعالیت فریلنسری میتوانم برای ویزای کار اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر منظورتون از کار فریلنسری اینه که سابقه کار با بیمه ندارید مشکلی نداره
      لطفا دقیق تر بفرمائید تا بهتر راهنماییتون کنم

  39. سحر گفت:

    با سلام خانمی هستم 35 ساله که برنامه نویسی حرفه ای میکنم ولی مدرک دانشگاهی مرتبط ندارم و لیسانسم غیر مرتبط است آیا میتوانم امیدوار باشم سپاسگزارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر در زمینه برنامه نویسی مدرک فنی داشته باشید میتونید اقدام کنید

  40. شیوا گفت:

    سلام
    من مدرک طراحی لباس وطراحی دوخت از فنی حرفه ای دریافت کردم و۲سال سابقه مزون داری دارم میخواستم بدونم امکان مهاجرت ودریافت ویزای کارآلمان بااین شرایط وجود داره؟؟؟ممنون میشم جواب بدین…

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      در حال حاضر از این طریق نمیشه برای آلمان اقدام کرد به روش های دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. نیکدل گفت:

      سلام من لیسانس اتاق عمل دارم ولی در زمینه ادیت و عکاسی فعالیت میکنم سه مدرک فنی حرفه ای مرتبط با کارم دارم سابقه کار دو سال از شرکت های ایرانی و دو سال با یک شرکت آلمانی بدون سابقه بیمه دارم! الان هم پیشنهاد کاری با حقوق مناسب بلوکارت دارم آیا امکانش هست برای بلوکارت اقدام کنم؟اینکه مدرک تحصیلیم غیر مرتبطه مانع نمیشه؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        زمانی که پیشنهاد کاری دارید، یعنی بخش عمده ای از مجوزها توسط کارفرما در اداره مهاجرت و کار آلمان برای شما دریافت شده و نیاز به نگرانی نیست.
        بله می تونید اقدام کنید

  41. شیوا گفت:

    سلام
    من مدرک طراحی دوخت وطراحی لباس از فنی حرفه ایوسابقه۲سال کار دارم میخواستم بدونم امکان مهاجرت ودریافت ویزای کارآلمان برای این رشته وجود داره ….؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خیر برای رشته شما امکان پذیر نیست متاسفانه

  42. سجاد گفت:

    سلام
    بعد از چند وقت‌میشه خانوادمونو ببریم پیش خودمون؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بستگی به روشی داره که اقدام میکنید لطفا روزمه تون رو بفرمایید تا اول روش مورد نظر بهتون معرفی شه و بعد در مورد شرایط الحاق خانواده با هم صحبت کنیم

  43. علی گفت:

    سلام.با مدارک فنی حرفه ای میشه رفت المان یا باید لیسانس داشته باشیم.در جوابها یکبار گفتید میشه و یکبار گفتید لیسانس باید باشه.

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      جواب ها برای سوالات متفاوتی بوده و طبیعتا پاسخ ها هم متفاوت خواهد بود
      کشور آلمان چندین نوع ویزا داره که اگر باقی شرایط شما خوب باشه با مدرک فنی حرفه ای هم میشه برای کشور آلمان اقدام کرد
      لطفا رزومه تون رو ارسال کنید تا دقیق تر بررسی شه
      یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  44. علی گفت:

    سلام من برنامه نویس هستم و دارای مدرک فوق دیپلم آی تی
    اگه جاب آفر داشته باشم می‌تونم برم اونور یا به مشکل میخورم جون لیسانس ندادم

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر جاب آفر داشته باشید می تونید اقدام کنید لطفا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای را مطالعه نمایید

  45. محمد معین گفت:

    من باید چه مدرکی و از کجا بگیرم که مهاجرت کنم به المان از تکنسین تعمیرات موبایل

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای پاسخ به این سوال اول باید بررسی کنید که شرایطتون برای اخذ ویزا مناسب هست یا خیر
      بعد از مرجع مربوطه مدرکتون رو اخذ کنید که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  46. ن م گفت:

    سلام خيلي ممنونم از اطلاعات عالي كه گذاشتين.
    همسر من متخصص در يكي از شاخه هاي آي تي هستن و مدرك ليسانسشون دانشگاه غير حضوري هست يك قرارداد كاري بستن در كشور آلمان و حقوقشون هم سالي بيشتر از ٤٥٠٠٠ يورو درج شده. متاسفانه مدركشون رو توي كنسولگري آلمان در ايران تاييد نكردن. الان بدون مدرك تحصيلي با توجه به اينكه اصل قرارداد كاري رو داريم ميتونيم براي ويزا اقدام كنيم؟ خيلي ممنون ميشم راهنمايي بفرمايين

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      متشکر از لطف شما
      سوال شما در بخش اجرایی موسسه ست
      لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید

  47. محمد گفت:

    سلام خانومم لیسانس طراحی قطعات صنعتی داره و سابقه کارش مربوط به ۷سال پیشه سنش ۳۴ سال هست ولی در صورت تایید کارش هردومون میتونیم با هم بریم؟ بچه هم نداریم
    شفل من طراحی دکوراسیون داخلی ولی بدون مدرک هستم
    ممنون از راهنماییتون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر شرایط شما خوب باشه میشه همزمان برای شما هم درخواست ویزای کاری کرد که همزمان اقدام کنید

  48. الهام گفت:

    سلام، همسرم ۱۰ سال سابقه تعمیرات موبایل داره، با مدرک فنی و مدرک دیپلم الکترونیک، مسلط به زبان آلمانی میشه برای ویزای کار اقدام کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله امکان اخذ ویزای کار آلمان وجود داره

  49. حسن گفت:

    با سلام در لیست مشاغل مورد نیاز المان دو نیرو با کد 1 نیروی متخصص و 2 کارگر ماهر امده بود تفاوت اینها در چیه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      تفاوت در کار، حقوق، سابقه و مدرک تحصیلی هست که افراد ارائه میدن

  50. حسین گفت:

    سلام ، من کارگاه ساخت ظروف سرامیکی بصورت سنتی دارم ، 41سال دارم. زمینه فعالیت برای من در کشور آلمان هستش ، با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله خوشبختانه کشور آلمان ویزایی تحت عنوان ۲۰۲۰ و آسبیلدونگ را برای شرایط شما دارد که بسیار فوق العاده هست برای اطلااعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید ممنونم

  51. جلیل رفیعی بلداجی گفت:

    سلام من مهارت برق صنعتی 900ساعت معادل برقکارصنعتی درجه 2دارم اما سابقه کار ندارم فقط سابقه بیمه کارگرساختمان برقکارساختمان یکسال دارم میتونم برای مهاجرت کاری به آلمان اقدام کنم؟سنم 34ساله همچنین لیسانس حقوق دارم.سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله خوشبختانه کشور آلمان ویزایی تحت عنوان ۲۰۲۰ و آسبیلدونگ را برای شرایط شما دارد که بسیار فوق العاده هست برای اطلااعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید ممنونم

  52. جلیل رفیعی گفت:

    سلام واحترام مدرک فنی حرفه اسی برق صنعتی وساختمان 15سال قبل گرفتم بعد رفتم دانشگاه دولتی حقوق خوندم ولیسانس گرفتم بعد چنداز سال که جایی استخدام نشدم کار برق ساختمان وصنعتی را ادامه دادم الان 35سالمه با یکسال بیمه کارگی برق ساختمان میتونم برای مهاجرت کاری آلمان اقدام کنم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله کشور آلمان در حال حاضز با ویزای جدید ۲۰۲۰ و آسبیلدونگ به شما ویزای کار میدهد که شرایط فوق العاده ای دارد برای اطلاع از این ویزاها با موسسه تماس بگیرید

  53. Pedram گفت:

    سلام وقت بخیر
    پدرام هستم ۲۴ ساله با مدرک لیسانس برق صنعتی و دوره فنی حرفه ای ۱۸ ماهه رفتم مدرکش بین المللی هست و مدرک زبان ب۱ هم دارم میخواستم بدونم بدون سابقه کاری هم میشه اقدام به کار کردن در المان کرد؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اصلا سابقه کاری ندارید و یا بدون بیمه هست؟

  54. نوشین گوهری گفت:

    سلام وقتتون بخیر همسر من مدرک دیپلم مکانیک – ماشین افزار داره چطور میتونیم کارفرما پیدا کنیم براش؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید و اگر هم ویزای تحصیلی مدنظرتون هست سن شما ۲۵ است که برای مقطع لیسانس بالاست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  55. پیمان گفت:

    سلام.من در بیمارستان ۱۰ سال سابقه کار خدماتی دارم ۳۲ سال سن دارم میشه با گرفتن دورهای کمک بهیاری زیر نظر دانشگاه هستن اقدام کنم دیپلم برق صنعتی هم دارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید و اگر هم ویزای تحصیلی مدنظرتون هست سن شما ۲۵ است که برای مقطع لیسانس بالاست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  56. سپهر گفت:

    سلام و عرض ادب من ۲۵سالم هست مدرک دیپلم انسانی دارم و مربی والیبال و بدنسازی هستم زبان المانی هم مدرک ب۱ گرفتم از گوته میخواستم بدونم شرایط کاری مهیا هست برای من یا با این شرایط نمیشه?مدارک ورزشی رو در ایران گرفتم درجه۳ مربیگری

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید و اگر هم ویزای تحصیلی مدنظرتون هست سن شما ۲۵ است که برای مقطع لیسانس بالاست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  57. احمد علی قربانی گفت:

    سلام بنده از سال 1380مدرک فنی و حرفه ای را دارم با جواز باطری سازی و مدرک دیپلم من هم باطری سازی می باشد ومدرک دوره کاردانی من هم روابط عمومی می باشد آیا بنده برای کار در کشور آلمان چکار باید بکنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما کشور آلمان از سال ۲۰۲۰ ویزای تحت عنوان اقدام با مدارک دیپلم و مدارک فنی حرفه ای با مدرک زبان آلمانی به شما میدهد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  58. حسن زنگنه گفت:

    سلام مکانیک ماشین های سنگین بنز هستم با سابقه چندین سال کار در بهترین نمایندگی ایران خودرو دیزل چطور میتونم در المان شروع بکار بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته و مدرک کارشناسی داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

  59. زهره گفت:

    سلام ی سوال داشتم همسر من مدرک تحصیلی‌ دیپلم صنایع فلز داره و مدرک فنی آرایشگری هم دارن و الان 7 سال هست مشغول به کار هستن و در حد حرفه ای آرایشگری بلدن. در حال حاضر هم مشغول یادگیری زبان آلمانی هستن و تازه بادگیری رو شروع کردن آیا میتونن برای ویزای کار آلمان اقدام کنن؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای ویزای کار آلمان با این شرایط همسرتون باید ایشون کارفرمای آلمانی داشته باشند و اگر کارفرما نداشته باشند ویزای جستجوی کار آلمان باید سن زیر ۴۰ سال باشه حداقل مدرک لیسانس داشته باشید ۳ سال سابقه کار و مدرک b1 آلمانی اگر همه این شرایط را باهم داشته باشند میتوانند اقدام کنند اگر مه نه! خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *