ویزای تحصیلی

اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

با اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور می توان اقامت این کشور را به یکی از مطمئن ترین روش های قانونی و شناخته شده مهاجرتی بدست آورد. اشخاصی که هدفشان این می باشد که در زمینه مهاجرت از نوع تحصیلی به این کشور اقدام نمایند، مستلزم این می باشند که بدانند علاوه بر فرصت تحصیل نمودن در دانشگاه های دارای اعتبار، امکان اشتغال و همچنین تجارت در زمینه های مختلف نیز وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم که شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور را بررسی کنیم. برای اطلاعات بیشتر نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور در 2023

برای این که اشخاص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور بخواهند ویزای تحصیلی این کشور را بدست آورند ملزم می باشند که مراحل ذیل را طی کرده باشند. نخست باید دانشجویی که دارای تابعیت بین المللی است، از دانشگاهی در این کشور موفق به گرفتن پذیرش شوند. در صورتی که این اشخاص موفق به گرفتن پذیرش از جانب یک دانشگاه در این کشور شوند، ملزم به دریافت نمودن یک نامه مبنی بر تایید و مورد قبول واقع شدن پذیرش مربوط به خود می باشند.

با موفقیت در این مراحل اشخاص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور با به همراه داشتن این نامه قادر می باشند که برای گرفتن ویزا اقدام نمایند. به صورت کلی می توان گفت که شرایط موفقیت در زمینه پذیرش در دانشگاه های این کشور در سال 2023 به موارد مشخصی، از جمله سن و تمکن مالی، بستگی دارد. که با رعایت این موارد شخص این فرصت را دارد که به راحتی موفق شود که در رشته مورد علاقه خود به تحصیل مشغول باشد.

امکان کار دانشجویی با ویزای تحصیلی سنگاپور

یکی از اصلی ترین دلایلی که اتباع کشورهای خارجی از نقاط مختلف جهان، برای دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور اقدام می کنند، امکان کار دانشجویی با ویزای تحصیلی سنگاپور می باشد. به عبارت دیگر یکی لز مزیت های ویزای تحصیلی سنگاپور، امکان کار دانشجویی را با ویزای تحصیلی این کشور می باشد. تمامی دارندگان ویزای تحصیلی سنگاپور، در صورتی که در یکی از موسسات آموزشی معتبر این کشور پذیرفته شوند، می توانند برای کار دانشجویی حین تحصیل در این کشور اقدام نمایند. دارندگان ویزای تحصیلی سنگاپور می توانند حین تحصیل در این کشور پس انداز مالی قابل توجهی را به دست بیاورند.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای تحصیلی سنگاپور را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای تحصیلی سنگاپور

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

مدارک لازم برای اخذ ویزا تحصیلی در راستای تحصیل در سنگاپور به شرح ذیل است:

  • نامه ای که بیانگر موفقیت در زمینه پذیرش از دانشگاه باشد.
  • مدرکی که بیانگر تسلط به زبان انگلیسی شخص باشد.
  • گذرنامه ای که دارای اعتبار باشد.
  • مدارکی که مبنی بر هویت اشخاص باشد.
  • مدرکی که مبتنی بر داشتن تمکن توانایی مالی اشخاص باشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

انواع ویزای تحصیلی سنگاپور

ویزای تحصیلی سنگاپور بر اساس اهداف متقاضیان به دو دسته مختلف تقسیم می شود، که دانشجویان می توانند از بین آنها انخاب کنند. به عبارت دیگر، یکی از اصیل ترین مزیت های تحصیل در سنگاپور، امکان انتخاب از بین ویزاهای تحصیلی این کشور با توجه به انگیزه دانشجویانی می باشد. نکته قابل توجه در خصوص ویزای تحصیلی سنگاپور این است که، روند درخواست این نوع از یوزای تحصیلی به نسبت اغلب کشورهای اروپایی بسیار ساده است. به همین جهت تمامی متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور می توانند با ارائه مدارم ضروری مورد نیاز برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهند.

انواع ویزای تحصیلی سنگاپور در لیست زیر به اختصار توصیح داده شده است:

  • ویزای تحصیلی سنگاپور بر اساس مدت برنامه
  • ویزای تحصیلی سنگاپور بر اساس نوع برنامه

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای تحصیلی سنگاپور را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای تحصیلی سنگاپور

نکات مهم در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

بعضی از دانشگاه های موجود در این کشور به دانشجویانی که دارای رزومه قوی می باشند اقدام به دادن بورسیه تحصیلی می کنند. در این حالت مخارج و هزینه تحصیل و برخی از مواقع هزینه زندگی فرد را تامین می کنند. با دریافت نمودن بورسیه تحصیلی این کشور دیگر نیازی به ارائه دادن مدرکی که بیانگر تمکن مالی شخص باشد نخواهد بود. هم چنین دانشجویان مجوز ساعاتی کار در هفته را خواهند داشت که می تواند به تامین نمودن بخشی از هزینه ها کمک نماید. در خصوص اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور مهم ترین نکات داشتن نامه پذیرش از دانشگاه و تمکن مالی کافی است.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش دانشگاه های سنگاپور

این مدارک به شرح ذیل می باشد:

  • آخرین مدرک تحصیلی شخص متقاضی به انضمام تمام ریز نمرات شخص
  • مدرک زبان انگلیسی که بیانگر دانش زبان او باشد.
  • گواهی سلامت شخص
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک مورد نیاز برای شناسایی شخص

لازم به ذکر می باشد که این امکان وجود دارد که هر دانشگاه به غیر از موارد ذکر شده در قسمت بالا اقدام به در خواست نمودن موارد بیشتری از اشخاص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی سنگاپورکنند.

مرحل لازم برای ثبت نام در دانشگاه سنگاپور

اشخاص متقاضی ویزای تحصیلی سنگاپور ملزم می باشند که مدارک ذکر شده را به دانشگاه ارسال نمایند. اشخاص متقاضی اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور ملزم به پرداخت نمودن هزینه رسیدگی به درخواست خود می باشند. پس از گذراندن مراحل فوق، دانشگاه اقدام به بررسی نمودن مدارک کرده و به این اشخاص پاسخ می دهد. درصورتی که درخواست این اشخاص مورد تایید و پذیرش قرار بگیرد می توانند نامه پذیرش خود را دریافت نمایند.

سپس با داشتن این نامه ملزم می باشند که به سفارتخانه این کشور مراجعه نموده و اقدام به تقاضای ویزای تحصیلی این کشور نمایند. در صورتی که شما هم مایل به داشتن اطلاعات بیشتری در رابطه با مهاجرت به سنگاپور هستید این فرصت را دارید تا با مشاوره بامشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامع تری دست یابید.

مهم ترین سوالات اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • انواع ویزای تحصیلی سنگاپور کدام اند؟ ویزای تحصیلی سنگاپور بر اساس اهداف متقاضیان به دو دسته مختلف تقسیم می شود، که دانشجویان می توانند از بین آنها انخاب کنند. به عبارت دیگر، یکی از اصیل ترین مزیت های تحصیل در سنگاپور، امکان انتخاب از بین ویزاهای تحصیلی این کشور با توجه به انگیزه دانشجویانی می باشد. نکته قابل توجه در خصوص ویزای تحصیلی سنگاپور این است که، روند درخواست این نوع از یوزای تحصیلی به نسبت اغلب کشورهای اروپایی بسیار ساده است. به همین جهت تمامی متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور می توانند با ارائه مدارم ضروری مورد نیاز برای ویزای تحصیلی این کشور درخواست دهند.
  • نکات مهم در زمینه اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور چه مواردی است؟ بعضی از دانشگاه های موجود در این کشور به دانشجویانی که دارای رزومه قوی می باشند اقدام به دادن بورسیه تحصیلی می کنند. در این حالت مخارج و هزینه تحصیل و برخی از مواقع هزینه زندگی فرد را تامین می کنند. با دریافت نمودن بورسیه تحصیلی این کشور دیگر نیازی به ارائه دادن مدرکی که بیانگر تمکن مالی شخص باشد نخواهد بود. هم چنین دانشجویان مجوز ساعاتی کار در هفته را خواهند داشت که می تواند به تامین نمودن بخشی از هزینه ها کمک نماید. در خصوص اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور مهم ترین نکات داشتن نامه پذیرش از دانشگاه و تمکن مالی کافی است.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *