مهاجرت

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا

شمار زیادی از افراد در دنیا به دنبال ایجاد شرایط اخذ گرین کارت آمریکا برای خود و در نتیجه دریافت این کارت و زندگی در این کشور هستند. آنها از روش های مختلفی برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام می نمایند تا بتوانند هر چه سریع تر به این کشور مهاجرت نموده و سکونت کنند. بنابراین در بررسی شرایط دریافت گرین کارت آمریکا مقاله ای تحت همین عنوان از سوی محققان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تنظیم و به رشته تحریر درآمده است که حاوی اطلاعات بسیار مفیدی برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا است. از این رو پیشنهاد می گردد مطالب آن را به دقت مطالعه بفرمایید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید:

  • شرایط اخذ گرین کارت آمریکا در سال 2024 چیست؟
  • آیا اخذ گرین کارت آمریکا منجر به اخذ تابعیت آمریکا می شود؟
  • شرایط و مدارک لازم برای دریافت گرین کارت چیست؟
  • انواع روش های کسب گرین کارت آمریکا کدامند؟

گرین کارت آمریکا در سال 2024

در بیان شرایط اخذ گرین کارت آمریکا لازم است بدانید افرادی که گرین کارت آمریکا را دارند به صورت قانونی و دائمی اجازه خواهند داشت که در کشور آمریکا به کار و زندگی بپردازند. از طرق مختلفی می توان برای به اقامت دائم در آمریکا دست یافت. بسیاری از افراد از طریق خانواده یا کارفرما اقدام به ماندن در آمریکا می نمایند. برخی دیگر نیز از طریق پناهندگی وغیره در آمریکا سکونت می کنند.


اکنون وقت آن است که با هم شرایط گرین کارت آمریکا در سال 2024 را بررسی کنیم:

آیتمشرح
عنوان رسمی گرین کارتکارت اقامت دائم قانونی
عنوان اداریفرم I-551
قانون ناظر بر صدورقانون ثبت شهروندان خارجی مصوب کنگره
سال تصویب مجوز قانونی1940
هدف از صدوراعطای مجوز کار و زندگی دائمی به مهاجران خارجی در کلیه ایالات کشور آمریکا
متولی صدوراداره خدمات مهاجرت و تابعیت آمریکا (USCIS)
نحوه اخذاز طریق کار، الحاق به خانواده یا تشکیل خانواده و برنده شدن در لاتاری گرین کارت

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا بدین صورت است که فرد متقاضی می بایست به مدت 30 ماه در کشور آمریکا زندگی کند. در واقع در طول 5 سال می بایست حداقل 30 ماه در این کشور زندگی کرده و اقامت داشته باشد. با این حساب فرد باید به مدت 6 ماه از هر سال را در این خاک آمریکا حضور داشته باشد. افرادی که اقامت آمریکا را دارند، از حقوق برابر با شهروندان آمریکایی برخوردار هستند و تنها حق شرکت در انتخابات را ندارند.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق کار

فردی که شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق کار را داشته باشد، می تواند اقدامات لازم را انجام دهد اما روش های مختلفی در این خصوص وجود دارد که می توان به مواردی اشاره نمود. این امکان وجود دارد که فردی از سوی کارفرما یا شرکت آمریکایی درخواست دعوت به همکاری داشته باشد. در این صورت با ارائه نامه پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما مجاز به اخذ گرین کارت آمریکا و اقامت دائمی این کشور خواهد بود.

از آنجایی که بسیاری از افراد نمی توانند به صورت مستقیم از طریق کار وارد کشور آمریکا شوند، مسیر تحصیل در این کشور را انتخاب می کنند تا علاوه بر اینکه فرصت تحصیل در یکی از بهترین نظام های آموزشی جهان، بتوانند خود را به بازار کار در این کشور برسانند و از این طریق گرین کارت آمریکا را کسب کرده و در این کشور اقامت پیدا کنند.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه و نقدینگی برخی از افراد به اندازه ای است که امکان سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا و در نتیجه اشتغالزایی را دارا هستند. در این صورت می توانند گرین کارت آمریکا را دریافت نموده و اقامت دائم این کشور را بگیرند. برخی از مشاغل خاص وجود دارند که اگر فرد متقاضی در زمره این مشاغل قرار داشته باشد، می تواند گرین کارت آمریکا را دریافت کند. حالا با هم شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری را مرور می کنیم:

آیتمشرح
محدودیت نرمال سرمایه$1.8 میلیون (دلار آمریکا)
حداقل سرمایه تحت شرایط خاص$900000 (دلار آمریکا)
ویزای مورد درخواستEB-5
مسئول رسیدگی و صدوراداره خدمات تابعیت و مهاجرت (USCIS)
مزایا و امتیازاتکار و اقامت دائم

اخذ گرین کارت آمریکا از طریق ازدواج

یکی از شرایط اخذ گرین کارت آمریکا اقدام از طریق ازدواج است. به عبارت دیگر فردی که با یکی از اتباع یا شهروندان آمریکایی ازدواج کند، می‌ تواند به گرین کارت آمریکا دست یابد. بعدا او می تواند پاسپورت آمریکایی بگیرد. این پروسه بسیار زمان بر و دشوار است. اخذ گرین کارت از طریق ازدواج با افراد مقیم این کشور نیز امکان‌ پذیر است. اما فرآیند مذکور پروسه ای طولانی داشته و بین 3 الی 4 سال طول خواهد کشید. بنابراین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیشنهاد می نماید افرادی که در آستانه ازدواج هستند، در دوران نامزدی نسبت به اخذ گرین کارت اقدام نمایند. ویزای نامزدی (K1) به افرادی تعلق می‌ گیرد که با یکدیگر ازدواج رسمی نکرده اند و نامزد هستند.

شرایط دریافت ویزای نامزدی مواردی مانند ارائه عکس های 2 نفره، ایمیل های شخصی و غیره است. در صورتی که این شرایط برای طرفین ازدواج مهیا باشد، آنان می توانند در مدت 6 ماه تا 1 سال موفق به اخذ ویزای نامزدی شوند. در نهایت موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند. اعتبار ویزای نامزدی 3 ماه است. به فرزند کمتر از 21 سال متقاضی نیز ویزای K1 اعطا می گردد.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق اخذ ویزای EB1

براساس قوانین این‌ کشور، هر شخصی که دارای تخصص و مهارت بسیار قوی باشد، مجاز به اخذ گرین کارت از طریق ویزای EB1 خواهد بود. مشروط بر این که یکی از 10 شرایط اخذ گرین کارت آمریکا به شرح ذیل را دارا باشد. لازم به ذکر است در این نوع روش، همسر و فرزندان کمتر از 21 سال نیز مجاز به دریافت گرین کارت هستند.

  • فرد در زمینه‌ های ورزشی، هنری، تجاری، علمی و آموزشی دارای توانایی و مهارت ویژه‌ ای باشد.
  • اگر فرد موفق به اخذ جوایز بین‌ المللی از جمله جایزه نوبل، اسکار، المپیک، کن، خوارزمی و غیره شده باشد.
  • اگر فرد در انجمن‌ هایی مانند نخبگان، دانشمندان، نوابع و غیره عضویت داشته باشد.
  • اگر در جراید و رسانه‌ های معتبر از شخص متقاضی مطلبی منتشر شده باشد و همچنین مقالات وی در نشریات تخصصی و پر تیراژ به چاپ رسیده باشد.
  • اگر فرد در هیئت داوران عضو باشد و اسناد و مدارک آن جهت بررسی و ارزیابی امور علمی، هنری و غیره موجود باشد.
  • اگر طبق مدارک و شواهد، آثار هنری فرد در اماکنی مانند نمایشگاه‌ های بین‌ المللی و معتبر در معرض بازدید قرار شده باشد.
  • اگر فرد به موفقیت‌ های مالی در زمینه‌ های موسیقی، تجسمی و غیره رسیده باشد.
  • اگر فرد دارای سابقه رهبری و مدیریتی در سازمان معتبری را داشته باشد.
  • اگر فرد در تخصص خاصی دارای درآمد بالایی باشد.

نکات مربوط به ویزای EB1 ،EB2 و EB3

همان طور که در بالا اشاره گردید، ویزای EB1 به فردی تعلق می گیرد که حداقل دارای 3 شرط از 10 شرط فوق الذکر باشد، در غیر این صورت مجاز به اخذ گرین کارت نخواهند بود. ضمنا شخص می بایست ادامه راه را در همان مهارتی که از ابتدا اعلام نموده، پشت سر بگذارد. شرایط سنی، مدرک زبان و مدرک تحصیلی در این نوع ویزا دارای محدودیت نبوده و الزامی ندارد و در نتیجه در مدت کوتاهی می توان اقامت گرفت. از دیگر راه ها و شرایط اخذ گرین کارت آمریکا، روش دریافت ویزای EB2 است. این ویزا مختص کسانی صادر می گردد که در زمره افراد نخبه، نابغه و خاص هستند. این دسته از افراد با دریافت ویزای EB2 قادر به اخذ گرین کارت آمریکا خواهند بود.

دریافت ویزای EB3 نیز از دیگر روش ها و شرایط اخذ گرین کارت آمریکا است. این نوع ویزا نیز به کسانی اختصاص دارد که در مشاغل ساده و فاقد تخصص از سوی یک شهروند آمریکایی پیشنهاد کار دارند. از جمله این مشاغل می توان به کار کردن در انبار، رستوران و غیره اشاره نمود. این افراد می بایستی برای مدت زمان حداکثر 2 سال در زمینه های مربوطه آموزش داده شوند. همچنین افراد دارای تخصص مانند کار به عنوان کاردان دندانپزشکی نیز می تواند با دریافت این نوع ویزا به گرین کارت آمریکا دست یابد. در این نوع ویزا، همسر و فرزندان کمتر از 21 سال نیز می توانند گرین کارت بگیرند. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت و تعهد برای انجام کار به مدت یک سال از جمله مدارک لازم برای اخذ این ویزا است.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری

اخذ گرین کارت از طریق ویزای L ،EB5 و E2

از دیگر طرق دریافت گرین کارت آمریکا، اخذ ویزای L است. این ویزا برای افرادی صادر می گردد که در کشور ایران شرکتی را به ثبت رسانده اند و مشغول فعالیت هستند. اکنون تصمیم دارند در کشور آمریکا نیز برای این شرکت شعبه افتتاح نمایند. بدین ترتیب این گونه افراد می توانند کارمندان خود را از ایران به آمریکا برده و برایشان ویزای L بگیرند. در نهایت به گرین کارت این کشور دست یابند.

دریافت ویزای EB5 از دیگر روش هایی که منجر به اخذ گرین کارت آمریکا می شود. به این نوع ویزا، ویزای سرمایه گذاری می گویند. مبلغی که فرد سرمایه گذار می بایست به عنوان سرمایه، هزینه کند معادل 900000$ (دلار آمریکا) است. این مبلغ بایستی در راه های مختلف مانند ساخت مدرسه، خانه سالمندان، بیمارستان و غیره در آمریکا سرمایه گذاری گردد و تعداد حداقل 10 نفر نیز استخدام شوند. پرداخت حق بیمه و مالیات نیز از الزامات است. ویزای E2 نیز یک ویزای سرمایه گذاری عادی است که به کلیه افراد طی واجد شرایطی تعلق می گیرد و ریسک زیادی ندارد. در این صورت افراد با دریافت این نوع ویزا می توانند به گرین کارت آمریکا دست یابند.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا از طریق لاتاری

اقدام از طریق قرعه کشی گرین کارت یا همان لاتاری از روش های دریافت گرین کارت آمریکا به شمار می رود. هر ساله دولت آمریکا از میان افرادی که تقاضای گرین کارت دارند، تعدادی را ثبت نام نموده و طی قرعه کشی، به برنده لاتاری نامه ای ارسال و اعلام می دارند که وی برنده لاتاری شده و مجاز به دریافت گرین کارت است. هر سال تقریبا 10000 نفر از متقاضیان در کشورهای دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند. بنابراین از طریق لاتاری گرین کارت آمریکا می توان به صورت دائمی در این کشور اقامت نمود.

شرایط اخذ گرین کارت آمریکا با ویزای‌ تحصیلی (F1)

افراد متقاضی گرین کارت آمریکا می توانند از طریق دریافت ویزای F1 یا ویزای تحصیلی موفق به اخذ گرین کارت آمریکا شوند. تحصیل در کلیه رشته و مقاطع تحصیلی برای افراد وجود دارد. شرط تحصیل در رشته های مدیریت دارا بودن مدرک gmat و برای رشته های مهندسی دارا بودن مدرک gre است. ویزای همراه به افراد دانشجو در کشور آمریکا تعلق می گیرد که شامل همسر و فرزندان کمتر از 18 سال است. این نوع ویزای همراه به نام ویزای F2 خوانده می شود.

تمدید گرین کارت آمریکا و محدودیت های آن

افرادی که اقامت دائم کشور آمریکا را دریافت نموده اند می­­ بایست هر 10 سال یکبار گرین کارت خود را تمدید نمایند. دولت این کشور برای هر بار تمدید گرین کارت کشور آمریکا 540$ (دلار آمریکا) از افراد دریافت می ­نماید. در صورتی که افراد به هر دلیلی اقامت دائم خود را از دست داده باشند می ­توانند با پرداخت مبلغی المثنی آن را دریافت نمایند. در ضمن افرادی که دارای اقامت دائم این کشور هستند و قصد دارند تا اقامت دائم آمریکا را برای اعضای خانواده خود نیز اخذ نمایند، می­بایست در ابتدا خود فرد شهروندی این کشور را دریافت نماید.

افرادی که گرین کارت کشور آمریکا را دریافت نموده اند، در حقیقت اقامت دائمی این کشور را اخذ نموده اند. همانطور که بیان نمودیم این افراد اجازه شرکت کردن در انتخابات های این کشور و یا خدمت به عنوان نماینده پارلمان را ندارند. علاوه بر موارد فوق این افراد اجازه ندارند در مدت زمان طولانی از این کشور دور باشند. در صورتیکه افراد خارج از محدوده زمانی معین شده خارج از این کشور زندگی نمایند، اقامت دائم این کشور را از دست خواهند داد و می­بایست به کشور مبدأ خود مراجعت نمایند.

روند اخذ شهروندی آمریکا

افرادی که دارای گرین کارت این کشور هستند می ­توانند پس از 5 سال زندگی و اقامت دائم در این کشور برای دریافت شهروندی و یا تابعیت کشور آمریکا اقدام نمایند. البته در سال 2024 افراد از راه های دیگری نیز می ­توانند برای اخذ تابعیت کشور آمریکا اقدام نمایند از جمله راه هایی که افراد می­ توانند تابعیت این کشور را اخذ نمایند در زیر به آنها اشاره شده است:

  • افرادی که در کشور آمریکا بدنیا آمده اند و یا تحصیلات خود را در این کشور ادامه داده اند.
  • افرادی که در خارج از کشور از والدینی آمریکایی متولد شده اند.
  • کودکان افرادی که در این کشور تحت درمان هستند.
  • افرادی که به ارتش کشور آمریکا جهت خدمت به این کشور پیوسته اند.

قوانین اخذ شهروندی آمریکا

آمریکا در قوانین خود برای اعطای تابعیت به واسطه تولد هم سیستم خون را پذیرفته است هم خاک. یعنی هم کسانی که در خاک این کشور از والدین خارجی متولد شده باشند شهروند آمریکا محسوب می شوند هم کسانی که داخل یا خارج از خاک آمریکا به دنیا آمده اند اما پدر یا مادر آن ها آمریکایی است. همچنین خارجی هایی که شامل هیچ کدام از این موارد نمی شوند با توجه به مزایای زندگی در آمریکا ممکن است تمایل به مهاجرت و اخذ شهروندی این کشور را داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایای داشتن تابعیت آمریکا هم پاسپورت معتبر این کشور است که با آن بدون لزوم اخذ ویزا می توان به 185 کشور دنیا سفر کرد.

ارزش پاسپورت آمریکا در سال 2024

پاسپورت های آمریکا (United States passports) پاسپورت های صادره برای شهروندان ایالات متحده بوده که منحصرا توسط وزارت امور خارجه آمریکا صادر می شود. در کنار پاسپورت های معمولی آمریکا که به شکل دفترچه صادر می شود معمولا کارت های پاسپورتی با کاربرد محدودتری نیز وجود دارد که همچنان توسط وزارتخانه مذکور صادر می شود. اما هدف از صدور پاسپورت در آمریکا در واقع تسهیل مسافرت شهروندان خارجی و بهره مندی از حقوق و مزایای کنسولی در خارج از کشور می باشد.

با این توضیح، اینکه ارزش پاسپورت ایالات متحده آمریکا به چیست که در سطح بین المللی تا این میزان متقاضی و طرفدار دارد را در ادامه بهتر بررسی می کنیم:

برترین پاسپورت های جهان (2024)
رتبه پاسپورتکشوردسترسی بدون ویزا
1ژاپن191 کشور
2سنگاپور190 کشور
3کره جنوبی و آلمان189 کشور
4ایتالیا و فنلاند188 کشور
5اسپانیا، لوکزامبورگ و دانمارک187 کشور
6دانمارک، سوئد و فرانسه186 کشور
7سوئیس، پرتغال، هلند، ایرلند، آمریکا و اتریش185 کشور
8انگلیس و نروژ184 کشور

اخذ پاسپورت کشور ایالات متحده مستلزم دریافت شهروندی این کشور می باشد. در واقع شهروندی آمریکا و اخذ پاسپورت این کشور حقوق، مزایا و امتیازات بسیار فراوانی در پی دارد و به همین دلیل است که افراد بسیاری از سراسر جهان به دنبال مهاجرت به آمریکا بوده و در پی شهروندی این کشور می باشند. اما قبل از پرداختن به بحث امتیازات شهروندی و پاسپورت کشور آمریکا لازم است حقایقی درباره این پاسپورت را نیز بدانید. مطابق رنکینگ پاسپورت های بین المللی Henley passport index در سال 2024، پاسپورت ایالات متحده در رتبه 7 جهانی قرار گرفته و دارندگان این پاسپورت می توانند آزادانه به 187 کشور جهان مسافرت نمایند.

مهمترین شرایط اخذ شهروندی آمریکا

برای اخذ پاسپورت آمریکا شرایطی باید وجود داشته باشد که مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

  • در صورتی که فرد از طریق تحصیل یا کار در آمریکا به این کشور مهاجرت کرده باید 5 سال اقامت دائم داشته باشد و در صورتی که با شهروند آمریکایی ازدواج کرده این مدت به 3 سال تقلیل می یابد.
  • در آزمون زبان انگلیسی نمره قبولی اخذ کند.
  • در آزمون حقوق مدنی آمریکا نمره قبولی بگیرد.
  • در دادگاه سوگند یاد کند که نسبت به کشور آمریکا وفادار خواهد بود.

در این مقاله به برخی از راه های اخذ گرین کارت آمریکا و شرایط اخذ گرین کارت آمریکا اشاره گردید. اگر در این زمینه سوالات دیگری در ذهن دارید با کارشناسان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت نموده و از طریق مراجعه حضوری به دفتر این موسسه یا برقراری تماس تلفنی کسب مشاوره کنید.

پرتکرارترین سوالات درباره شرایط اخذ گرین کارت آمریکا

بیشترین سوالاتی که درباره شرایط اخذ گرین کارت آمریکا پرسیده می شود موارد زیر هستند:

  • برای گرفتن گرین کارت چند سال باید در آمریکا حضور داشت؟ برای واجد شرایط بودن برای گرین کارت، متقاضی باید حداقل سه سال از زمان دریافت ویزای U در ایالات متحده زندگی کرده باشند.
  • ساده ترین راه برای گرفتن گرین کارت چیست؟ با توجه سایر دسته های ذکر شده در مقاله که مبتنی بر اشتغال، خانواده، ازدواج و سرمایه گذاری هستند، لاتاری برای اکثر افراد نه تنها ساده ترین، بلکه اغلب تنها راه برای زندگی در ایالات متحده امریکا است.
4/5 - (4 امتیاز)

20 دیدگاه برای “شرایط اخذ گرین کارت آمریکا

  1. Mahsa گفت:

    سلام ببخشید برادر م از طریق خانوادگی اسم من وخانوادهام رو نوشته خواستم بدونم چقدر زمان میبره
    بیشترین تایم واسه f4 چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پروسه مهاجرت به این کشور به عهده سفارت آمریکا هست. به هیچ عنوان نمیشه در این رابطه نظری داد چونکه ممکنه یک سال و بیشتر هم زمان ببره

    2. امیر جلالی گفت:

      سلام
      پروسه پاسخ دهی به درخواست شما به عهده سفارت هست و نمیشه به راحتی یک بازه زمانی رو مشخص کرد.
      شاید حتی بیش از یک سال زمان لازم باشه

  2. saman گفت:

    با سلامو تشکر از سایت خوبتون.
    برادری که شهروند آمریکا هست میتواند برای خواهر مجرد و 28 ساله خود درخواست گرین کارت بدهد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      قصد ناامیدکردن شما رو ندارم اما متاسفانه
      احتمال موافقت با این درخواست بسیار اندک خواهد بود

  3. فوژان گفت:

    سلام
    ببخشید خالم همسر عمویم هست و هر دو سیتیزن امریکا هستن ایا میشود همزمان خالم برای مادرم و عمویم برای پدرم اقدام کنند(اخذ گرین کارت)؟
    و اینکه من ک ۱۷ ساله هستم و برادرم ۱۲ ساله میتونیم باهاشون بریم یا نه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      نه متاسفانه این امکان وجود نداره

  4. زمردی گفت:

    باسلام
    پدر همسر من امسال در لاتاری قبول شدن، همسر من فقط یک برادر دارن که ایشون هم آمریکا هستن میخواستم بدونم آیا از طریق پدرهمسرم در صورتی که ایشون گرین کارتشون رو هم بگیرن میتونن برای همسر،من و پسرم اقدام به گرفتن ویزا کنن؟
    ( پدر شوهر من تنها ۲ فرزند دارن که همانطور که گفتم یکیشون هم آمریکا هستن)

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      متاسفانه امکانپذیر نیست و شما بایستی به کشور دیگه ای فکر کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه در تماس باشید

  5. حمید گفت:

    ویزای eb2 چقدر زمان میبرد و با توجه به شرایط فی مابین امریکا و ایران، ایا این امکان همچنان برای ایرانیان وجود دارد ؟

    1. داوری گفت:

      درود بر شما
      فعلا که اخذ این ویزا امکانپذیر نیست دوست عزیز

  6. مهدی نظامی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از طریق مادرم برای گرین کارت اقدام کردم
    الان حدود ۷ سالی گذشته
    جواب اومده برام که برم‌آنکارا و پرداختی aos وiv
    میخوام بدونم چقد زمان میبره تا وقت سفارتو بهم‌بدن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای آمریکا نمیتوان تایم دقیقی داد

  7. Zahra nasiri گفت:

    باسلام با توجه به اینکه پسر من یکسال است که ویزای تحصیلی f1 امریکا را دارد . ایا میتواند برای مادرش ویزای توریستی یا هر نوع دیگر بفرستد ؟ چقدر زمان میبرد ؟ لطفا
    سپاسگزارم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله می توان اقدام کند بین ۳ الی ۶ ماه زمان می برد

  8. بابک گفت:

    سلام و خسته نباشید :
    بنده در حال دریافت گرین کارت از طریق خانوادگی هستم و می خوام دوست دختر خودم را به هر روشی که کمترین زمان رو ببره به آمریکا ببرم ..در صورت امکان راهنمایی کنید

    1. محمد گفت:

      درود بر شما خاستم بپرسم که دستیار دندانپزشک یا جوشکار می‌تونه برای ویزای کار آمریکا اقدام کنه؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        اگر از روش کاری میخواین اقدام کنید بایستی دعوتنامه کاری داشته باشید

    2. داوری گفت:

      سلام
      دوست دخترتون باید از طرق دیگه ای اقدام کنه یا با هم ازدواج کنید تا ایشون رو هم ببرید

  9. ahmadsayernasari گفت:

    salam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *