مهاجرت

ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

روش پناهندگی یکی از راه های مهاجرت به کشور انگلستان می باشد و همانطور که می دانید ارائه کیس پناهندگی در انگلستان برای فرد متقاضی الزامی است. شخصی که متقاضی پناهندگی در این کشور می باشد ممکن است دلایل مختلفی از جمله تبعیض نژادی، مذهبی، سیاسی و غیره را داشته باشد که منجر به تهدید، آزار و اذیت، شکنجه، جنگ و نا امنی و غیره گردیده است. وی برای رهایی از این آزار و اذیت ها تصمیم به مهاجرت از کشور مبدا و پناهندگی در کشور مقصد مانند انگلستان می گیرد.

  • چه کسانی می توانند در انگلستان پناهنده شوند؟
  • چه کیس های پناهندگی موفق به دریافت این امتیاز می شوند؟
  • خطرات پناهندگی در انگلستان چیست؟
  • آیا می توان به صورت قاچاقی وارد انگلستان شد؟
  • شرایط زندگی پناهندگان در انگلستان چگونه است؟
  • بهترین کیس پناهندگی در انگلستان چیست؟
  • بهترین بهانه برای پناهندگی در بریتانیا چیست؟

پناهندگی از روش هایی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توصیه و پیشنهاد نمی نماید. چرا که دشوارترین روش مهاجرت به کشورهای دیگر بوده و چنانچه شرایط مهیا نباشد، در برخی موارد ممکن است منجر به مرگ فرد پناهجو گردد. برای درک بهتر موضوع ارائه کیس پناهندگی در انگلستان مقاله ذیل را مطالعه نمایید.

درباره پناهندگی در انگلستان

بر طبق کنوانسیون پناهندگی ژنو که در سال 1951 میلادی به تصویب رسیده است، کلیه افرادی که در کشور مبدا امنیت جانی ندارند، این حق را دارند که به ارائه کیس پناهندگی در انگلستان پرداخته و به سایر کشورها پناهنده شوند. اما شرایط پذیرش پناهنده در هر کشوری متفاوت از سایر کشورهاست. برای مثال فردی که قصد پناهندگی در انگلستان را دارد می بایست شرایطی را دارا باشد که در کشوری مانند اسپانیا، این شرایط متفاوت است.

کیس مسیحیت در انگلستان

درخواست پناهندگی در بریتانیا یک فرآیند حقوقی پیچیده است. معیارهای واجد شرایط بودن برای اینکه چه کسی می تواند درخواست پناهندگی دهد وجود دارد. شما باید واجد شرایط باشید و باید حداقل در یک مصاحبه با یک مقام مهاجرتی وزارت کشور که پرونده شما را ارزیابی می کند شرکت کنید. کیس مسیحیت در انگلستان یک کیس برای پناهندگانی است که از دین خود روی گردانده و به دین مسیحیت روی آورده اند. این اشخاص می توانند تحت عنوان کیس مسیحیت و شرایط خاصی که در پی رد دین قبلی خود داشته و خواهند داشت درخواست پناهندگی دهند. اینکه این مسیر و پروسه موفق شود یا خیر بستگی زیادی به حکم دادگاه و شرایط ویژه یک شخص دارد.

شرایط ارائه کیس پناهندگی در انگلستان در 2024

لازم است بدانید این شرایط در کلیه کشورها در سال 2024 به صورت سخت و دشوار است و هر کشور به آسانی پناهجو نمی پذیرد. خصوصا با توجه به این که تعداد پناهندگان در سال های اخیر افزایش داشته است. مگر این که فرد مستنداتی را ارائه نماید که کاملا منطقی و قابل قبول باشد. در هر صورت اقدام به پناهندگی امری غیر ملزوم وو غیر قابل توصیه به افرادی است که خواهان آن هستند و بهتر است متقاضیان مهاجرت به روش های دیگری غیر از آن بیاندیشند. زیرا بر اساس تعریف قانون پناهندگی به هیچ عنوان شامل حال ایرانیان نخواهد شد.

انگلستان از 7 سپتامبر سال 2015 اعلام کرده است که تعداد پذیرش پناهندگان را بالا برده اما در عمل تعداد پناهندگانی که می پذیرد صرفا از کشورهای جنگ زده است. طی دو سال گذشته یعنی از سال 2021 انگلستان در راستای طرح پذیرش 20000 پناهنده، 19768 متقاضی را در کشور خود اسکان داد. در سال 2024 بدون شک سخت گیری هایی اعمال خواهد شد چرا که تعداد متقاضیان پناهندگی در کشور انگلستان بسیار بالاتر از گذشته شده است.

مراجع قانونی درخواست پناهندگی انگلستان

افرادی که قصد ارائه کیس پناهندگی در انگلستان را دارند و به عنوان پناهجو شناخته می شوند، می بایست تقاضای پناهندگی خود در کشور مقصد را به یکی از مراجع ذیل تسلیم نموده و منتظر پاسخ و بررسی بمانند.

  • رجوع به اداره مهاجرت انگلستان
  • مراجعه به افسران اداره مهاجرت که در بنادر دریایی، فرودگاه ها و مناطق مرزی مستقر هستند.
  • مراجعه به دفاتر محلی
  • از طریق پست

مراحل ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

مراحل ارائه کیس پناهندگی در انگلستان مختلف است و در هر مرحله وضعیت فرد پناهجو مورد بررسی قرار می گیرد. پس از این که پناهجو تقاضای پناهندگی خود را تسلیم نمود، UKBA روش ها و شیوه های گوناگونی را جهت ثبت تقاضاها در پیش می گیرد. بسیاری از پناهجویان به زبان انگلیسی آشنایی ندارند. در این صورت مرجع قانونی برای آنها مترجم در نظر می گیرد. البته فرد پناهجو این امکان را خواهد داشت که جنسبت مترجم خود را تعیین نماید که زن یا مرد باشد.

در قدم بعدی پناهندگی، فرد متقاضی می بایست در مصاحبه UKBA حضور یابد و دلایل قانع کننده ای برای پناهندگی خود ارائه نماید. همچنین در این مصاحبه سوالاتی مانند چگونگی ورود به خاک انگلستان، هدف از مهاجرت به انگلستان و نیز دلایل عدم بازگشت به کشور مبدا پرسیده می شود. پس انجام مصاحبه، پرونده فرد پناهجو و هویت وی توسط UKBA مورد بررسی قرار می گیرد. چنانچه دلایل و اهداف او مورد قبول دولت انگلستان واقع گردد، کارت شناسایی APPLICATION REGISTRATION CARD برای وی صادر می گردد که توسط آن فرد به عنوان یک پناهنده قانونی و رسمی شناخته شده می گردد.

مراحل ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

نکات مهم در خصوص ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

افرادی که قصد پناهندگی و ارائه کیس پناهندگی در انگلستان را دارند، می بایست به نکاتی توجه نمایند که بسیار حائز اهمیت بوده و شرایط و آینده فرد در کشور مقصد تاثیر بسزایی دارد. این نکات به قرار ذیل هستند:

  • فرد پناهنده پس از ورود به خاک کشور انگلستان می بایست سریعا اعلام پناهندگی نماید. در غیر این صورت در مدت زمان پناهندگی از امکانات رفاهی مانند حق مسکن و غیره محروم می شود.
  • شرکت در کلیه مصاحبه ها در زمان بررسی پرونده الزامی است. در صورتی که فرد هر کدام از مصاحبه را جدی نگرفته و در آن حضور نداشته باشد، UKBA به دلیل نقص در پرونده، درخواست پناهندگی وی را مردود اعلام می نماید.
  • بنا به دلایلی اگر پرونده پناهندگی رد شود، فرد حق درخواست تجدید نظر را خواهد داشت. اگر پرونده وی در بررسی مجدد، باز هم مردود اعلام گردد، فرد پناهجو فورا و سریعا می بایست خاک کشور انگلستان را ترک کند.

شرایط پناهندگی در انگلستان

در بررسی ارائه کیس پناهندگی در انگلستان این واقعیت وجود دارد که همه افراد حق پناهندگی به سایر کشورها را دارند. اما این امر به راحتی و به آسانی قابل انجام نیست. چرا که برای افرادی که تصمیم به پناهندگی می گیرند، دادگاه هایی در کشور مقصد تشکیل می گردد که فرد می بایست ادله قانونی برای این کار ارائه نماید. این دلایل می بایست صادقانه، منطقی، قابل قبول و صحت داشته باشد. چنانچه فرد نتواند دلایل قانونی و منطقی برای پناهندگی خود بیاورد، با تقاضای پناهندگی وی موافق نگردیده و فورا می بایست خاک کشور انلگستان را ترک نماید. در غیر این صورت در این کشور رها می شود و هیچ گونه حمایت های مالی و اجتماعی برای وی منظور نمی گردد.

افرادی که در این رابطه موفقیتی به دست آورند، می توانند به کار در انگلستان نیز امیدوار باشند تا بتوانند از این طریق هزینه های زندگی خود در این کشور را پرداخت کنند ولی باید در نظر داشت که در بسیاری از موارد، درخواست افراد برای رسیدن به پناهندگی رد می شود و این موردی قابل تامل به حساب می آید.

دلایل پناهجویان برای ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

همان طور که در بالا اشاره گردید در موضوع ارائه کیس پناهندگی در انگلستان، دلایل مختلفی از جمله تبعیض نژادی، مذهبی، فرهنگی، آزار و اذیت، شکنجه، جنگ و و نا امنی وغیره برای پناهندگی به سایر کشورها وجود دارد. اما بسیاری از افراد تصور می کنند هر بهانه یا مشکلی را می توانند به عنوان دلایل پناهندگی خود به کشور مقصد ارائه نمایند. اما چنین تصوری کاملا غلط است. کشوری مانند انگلستان برای این که فرد پناهجو را به عنوان یک پناهنده بشناسد، مدارک و دلایلی را درخواست می نماید که کاملا منطقی و بر اساس کنوانسیون پناهندگی باشد. برای مثال اشخاصی که در کشور مبدا مرتکب جرم و جنایت شده اند، برای فرار از مجازات های قانونی، حق متواری شدن و پناهندگی در کشورهای دیگر را نخواهند داشت.

بهترین کیس پناهندگی در انگلستان

بر اساس آمار منتشر شده توسط کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، 82.4 میلیون نفر در سال 2023-2024 به دلیل آزار و اذیت، درگیری، خشونت یا نقض حقوق بشر مجبور به ترک خانه های خود شدند. در سرتاسر جهان نیاز دائمی به کارگران برای کمک به پناهندگان وجود دارد که در خانه های جدید خود مستقر شوند، کار پیدا کنند و به زندگی عادی خود ادامه دهند. در واقع بهترین کیس پناهندگی در انگلستان شامل جنگ و مجازات مرگ در کشور محل زندگی به دلایل خلاف حقوق بشر و همچنین تحت شکنجه و آزار بودن علیه مقررات حقوق بشر بین المللی هستند.

خطرات و ریسک های پناهندگی در انگلستان

در بررسی مبحث ارائه کیس پناهندگی در انگلستان، اگرچه افرادی که در کشور خود امنیت جانی ندارند، حق پناهندگی به سایر کشورها را خواهند داشت. اما در این مسیر دشوار و سخت ریسک های مهمی وجود دارد. یکی از این ریسک ها که منجر می شود فرد مجددا به کشور خود بازگردد، ممانعت کشور مبدا از پناهنده شدن افراد به دیگر کشورهاست. از این رو ممکن است در جریان این امر اتفاقاتی بیفتد که از لحاظ قانونی به نفع فرد پناهنده نبوده و وی به ارتکاب جرم هایی مانند مهاجرت قاچاقی به انگلستان محکوم گردد.

از دیگر ریسک هایی که در این راه وجود دارد به خطر افتادن امنیت جانی فرد پناهجو است. معمولا این افراد راه غیر قانونی را برای مهاجرت انتخاب نموده و در دام قاچاقچیان انسان، دزدان دریایی و سایر افراد خلافکار می افتند که در اکثریت موارد منجر به مرگ فرد پناهجو می گردد. بنابراین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به هیچ عنوان این روش را توصیه نمی نمایند. خوب است بدانید که همواره راه های دیگری مانند کار، تحصیل، ازدواج و غیره برای مهاجرت وجود دارد که می توانید از کارشناسان موسسه، مشاوره های لازم در این خصوص را از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری دریافت کنید.

سوالات متداول در باب ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب ارائه کیس پناهندگی در انگلستان می باشیم:

  • دلایل پناهجویان برای ارائه کیس پناهندگی در انگلستان چیست؟ همان طور که در بالا اشاره گردید در موضوع ارائه کیس پناهندگی در انگلستان، دلایل مختلفی از جمله تبعیض نژادی، مذهبی، فرهنگی، آزار و اذیت، شکنجه، جنگ و و نا امنی وغیره برای پناهندگی به سایر کشورها وجود دارد. اما بسیاری از افراد تصور می کنند هر بهانه یا مشکلی را می توانند به عنوان دلایل پناهندگی خود به کشور مقصد ارائه نمایند. اما چنین تصوری کاملا غلط است. کشوری مانند انگلستان برای این که فرد پناهجو را به عنوان یک پناهنده بشناسد، مدارک و دلایلی را درخواست می نماید که کاملا منطقی و بر اساس کنوانسیون پناهندگی باشد. برای مثال اشخاصی که در کشور مبدا مرتکب جرم و جنایت شده اند، برای فرار از مجازات های قانونی، حق متواری شدن و پناهندگی در کشورهای دیگر را نخواهند داشت.
  • خطرات و ریسک های پناهندگی در انگلستان چیست؟ در بررسی مبحث ارائه کیس پناهندگی در انگلستان، اگرچه افرادی که در کشور خود امنیت جانی ندارند، حق پناهندگی به سایر کشورها را خواهند داشت. اما در این مسیر دشوار و سخت ریسک های مهمی وجود دارد. یکی از این ریسک ها که منجر می شود فرد مجددا به کشور خود بازگردد، ممانعت کشور مبدا از پناهنده شدن افراد به دیگر کشورهاست. از این رو ممکن است در جریان این امر اتفاقاتی بیفتد که از لحاظ قانونی به نفع فرد پناهنده نبوده و وی به ارتکاب جرم هایی مانند مهاجرت قاچاقی به انگلستان محکوم گردد.
4.5/5 - (2 امتیاز)

83 دیدگاه برای “ارائه کیس پناهندگی در انگلستان

  1. .... گفت:

    سلام خسته نباشید من یک دختر افغان هستم من به همراه سه برادرم و پدرم در ایران زندگی میکنیم ما در ایران و افغانستان جانمون در خطر هستش چون یه درگیری خانوادگی داشتیم که در ان پدرم را به قتل متهم کردن ولی در واقع اینطور نیس و الان کل فامیل دنبال ما هستن بنظر شما باید چیکار کنیم من برادرانم نمیتوانیم درس بخونیم و یا هرکار دیگه ای اگر مارا پیدا کنند قطعا بلایی سر تکتک ماها میاورند میشه کمی راهنمایی مون کنید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله که شما جانتون در خطر هست اگر اثبات بشه، می تونید اقامت پناهندگی دریافت کنید.
      با این حال باید در نظر باشید که اثبات کردن این موضوع و عدم ارتکاب پدرتون به جرم هم الزامی هست

  2. محمودی گفت:

    سلام وقت بخیر من یک افغانم که تقریبا ۱۰سالی میشه ایرانم یک کارت هویتی بهمون ندادن که هیچ رسیدگی نشد به من درکل بخوام بگم به همه الانم که اوضاع افغانستان خودتون میبینبد که به چه شکل هست…نه میشه اونجارفت نه هم میشه اینجا موند خواستم ببینم من خودمو تاآلمان برسونم قانونی باهمون ویزا میتونم بیام انگلیس یا باید دوباره ویزابگیرم…..لطفاراهنماییم کنینن ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر شما اگر قانونی برای آلمان ویزا بگیرید، نمی تونید با همون ویزا به آلمان برید و باید ویزای جداگانه برای انگلستان هم داشته باشید

  3. شب روح الله نوری گفت:

    سلام. اگر من خودمو یونان برسونم میتونم کیس بندازم و به قانونی انگستان برم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر.
      شما برای ورود به انگلستان نیاز به ویزای رسمی این کشور دارید

  4. ایمان گفت:

    سلام ببخشید من ساکن ایران هستم چند سال درگیر سرطان هستم شیمی درمانی کردم ولی تحت درمان هستم هر 6ماه چکاب میشم تشنجم میکنم داروی ضد تشنج میخورم اینجا هیچ حمایتی نمیکنن از کار افتاد کلی هم هستم میخ. استم ببینم از طریق غیر قانونی میخوام برم انگلیس آیا اونجا ازم حمایتی میشه و آیا اقامتی اونجا بهم میدن اینجا تو ایران خیلی تحت فشارم چند بار میخواستم خود کشی کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفام که این مسئله رو می گم اما قطعا به دلیل بیماری که دارید درخواست شما رد خواهد شد

  5. MohammadAli گفت:

    سلام عرض ادب من در نظام افغانستان بودم تا زمان سقوت فعلآ در سوئیس هستم اسناد هم دارم برایم ردی داده یعنی Fبه انگلیس پناه دهندگی سیاسی داردیاخیر آیا شصت اروپا در انگلیس بالا میاید یاخیر ۲ – اگر به کدام کشور دیگر اروپایی بیروم امکان دارد یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بخشی از پیام شما نا مفهوم است.
      اگر در سوئیس درخواست شما رد شده و قصد دارید در انگلستان درخواست بدید، باید در نظر داشته باشید که سختگیری بسیار بیشتری در رابطه با پرونده شما خواهد شد

  6. سمیع الله گفت:

    من دانش جواستم ازوقتی که طالبان آمد درس خوانده نتوانستم چون اقتصاد خراب بود باید کار می کردم مشورت شما به من چی است چی کومکی به من کرده می توانید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک ویزای توریستی از انگلستان بگیرید و خودتون رو به این کشور برسونید (قانونی) بعد درخواست پناهندگی کنید. در غیر این صورت، شما را به یکی از کشورهای شمالی آفریقا خواهند فرستاد

  7. خانم محمدی گفت:

    سلام من ۳۲ساله هستم ومادرشش فرزندهستم فرزندبزرگم پانزده سال سن دارد همه زیر۱۸سال هستند شوهرم نظامی بود دراثروظیفه دستش زخمی شده بود که کارسنگین نمیتوان انجام بدهدماهشت نفرهستیم خودم به موسسه های خارجی کارمیکردم اماوقتی طالبان آمدهم شوهرم بیکارشدوهم مه ازدست طالبان فرارکردیم چون هم شوهرم نظامی بود وهم خودم کارمندموسسهAECID بودم زندگی ماهم بسیاربدبوداقتصادش چون ازاستانی که زندگی میکردیم فرارکرده بودیم چون شوهرم ومرانشناسندبلاخره مجبوربه فرارازکشورشدیم که با بچه هام قاچاقی آمدیم ایران همه ماتذکره و کارت واکسن وبچه هم کارت ثبت تولد افغانستان را دارند ،خودم قبل ازطالبان پاسپورت داشتم اما بخاطر بچه هام که نداشتن قاچاقی آمدیم اینجا هم برگه سرشماری نداریم و میترسم دوباره مارانفرستن افغانستان بچه هام مدرسه نمیتوانندبروندچون اقامه نداریم بچه هام درس خوندن رادوست دارندامااینجاآینده نامعلومی دارندلطفاکمک کنید آیا امکان دارد درخواست پناهندگی بدهم به یک کشور اروپایی مثل آلمان ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از شنیدن آنچه به شما رفته متاسفم
      بهترین کار برای شما این هست که وارد سایت سفارت استرالیا بشید و اونجا درخواست بدید.
      ولی اگر بخواهید به اروپا برید، باید باز هم غیر قانونی وارد بشید. دلیلش این هست که شما اقامت غیر قانونی در ایران دارید
      به هیچ عنوان این مسیر رو توصیه نمی کنیم چون مخاطرات زیادی دارد

      1. حامدشریفی گفت:

        سلام من یک افغان هستم مقیم ایران ازوقتیکه طالبان حکومت راگرفته ومااومدیم ایران واینجا به کارت اویت نمیدم اگرمیشه به کمک کنیدخلیلی ممنوع

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          به چه کمکی نیاز دارید؟ در صورتی که قصد دارید به انگلستان مهاجرت کنید، مسیر سختی پیش رو خواهید داشت و توصیه می کنیم حتما به صورت قانونی اقدام کنید

  8. Alia muhaqiq rajabi گفت:

    سلام رجبی هستم اهل افغانستان فعلا در ایران میکنم در افغانستان کارمندبودم و همچنان سرپرست ندارم چگونهمیتوانم درخواست پناهندگی انگلس بدهم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید خودتون رو به این کشور برسونید (به صورت قانونی) تا درخواست بدید

  9. میلاد گفت:

    سلام من افغان هستم و ۱۶سالمه و الان در ایران زندگی میکنم من درس خواندم الان در ایران بی پول هستم و من میخوام که ادامه تحصیل خود آه در انگلستان ادامه بدم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تحصیل در انگلستان رایگان نیست و از ایران خیلی خیلی بیشتر هست. شما اگر تمکن مالی نداشته باشید، نمی تونید در انگلستان درس بخونید

  10. فرشته گفت:

    سلام من ۲۸ ساله استم می خواهم در افغانستان هستم حالی شرایط افغانستان خیلی خراب است برای زنها بسیار خراب لطف برای کمک کند من ویزه بشردوستانی لندن را بیگریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از طریق دفتر نمایندگی UN اقدام کنید

  11. Mohsen گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه از افغانستان اومدم ایران
    عمو من لندن هست قصد رفتن به انگلیس رو دارم ایا شرایطش برا من که عموم به انگلیس هست راحت هست یعنی اینکه تابعیت انگلیس رو زودتر و راحت تر میتونم بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر ارتباطی نداره! ایشون می تونن یک دعوتنامه فقط برای شما ارسال کنند که بازهم خیلی شما رو در پروسه مهاجرت به انگلستان پیش می ندازه

  12. زهرا گفت:

    سلام من ۱۸سالمه
    چقدر باید هزینه کنم تا برم انگلیس و ویزای تحصیلی بگیرم
    در کل همش با هم چقدر میشه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به همین سادگی نمیشه جواب داد.
      شما باید مشخص کنید که توی کدوم دانشگاه و چه رشته ای می خواهید درس بخونید تا در رباطه با هزینه ویزای تحصیلی انگلستان بشه شما رو راهنمایی کرد.

  13. حامد حسین گفت:

    سلام
    اسمم حامد ۲۳ سالمه از دانشگاه سن هارث افغانستان فارغ شدم و دو سال هم خدمت کردم تموم اسناد نظامی با لوح تقدیر های ژنرال های انگلستانی دارم وفعلا کشورم سقوط کرده میتونم کاری بکنم یانه
    جون خودم و خونوادم در خطره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به سفارت انگلستان پیامی ارسال کنید که در اون شرایط خودتون رو به طور دقیق شرح داده باشید. شما رو در این زمینه راهنمایی می کنند

  14. Ali gohari گفت:

    سلام
    من 17سالمه از نداشتن شرایط مالی
    مجبور شدم بیام ایران
    چطوری میتونم در خواست پناهندگی بدم
    میشه راهنمایی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید خودتون رو به انگلستان برسونید و در این کشور درخواست خودتون رو به پلیس مرزی اعلام کنید

  15. یونس حکیمی گفت:

    سلام من میخواستم بپرسم چجوری میتونم پناهندگیه اینگلیس را بگیرم من یک پدر قطع نخواه دارم ک کار طالبان هست ۱۶ سالم هست میشه کمکم کنید ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید بررسی کنید که آیا این کشور پناهندگی های بشر دوستانه به شما ارائه می ده یا خیر

  16. Shamshad lodin گفت:

    سلام احترامات قبول کن دوست عزیز من یک شخص نظامی افغانستان هستم که مدت سه سال در زندان بگرام با امریکایی ها ایفا وظیفه نمودم حال کشورم سقوط کرده به طالبان بنا جان خودم وفامیل در خطر میباشیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      چه کمکی از ما برمیاد؟

      1. میلاد گفت:

        سلام من افغان هستم و الان در کشور ایران زندگی میکنم و دیگه من میخام که ادامه تحصیل خودم رو در کشور شما ادامه بدم و من ۱۶ سالم است لطفا کمک کنید و پدرم با خارجی ها کار کرده الان ما در خطر هستیم کمک کنید لطفا

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          شما می تونید به صورت قانونی (ویزای توریستی) به این کشور سفر کنید و اونجا درخواست پناهندگی بدید

  17. Farzad گفت:

    سلام عرض ادب اسمم فرزاد از از کابل ولایت تخار میخایم در کشور شما کار کنم سنم 16اس میخایم ادامه تحصل خود را در کشور شما ادنه بتم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی از طرق قانونی اقدام به اخذ کارت اقامت ایران کنید

    2. ابوالفضل گفت:

      سلام خسته نباشید.
      من 15 سالمه و با این که جزء شاگرد های ممتاز هستم ولی مجبورم که درس را به خاطر شرایط مالی در ایران کنار بزارم. میخواستم بدونم که چه جوری به کشوری پناهنده بشوم و ادامه تحصیل بدهم.
      در ضمن من از افقان های مقیم ایران هست.
      لطفا میشه راهنمایی کنید؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        ما در زمینه پناهندگی خدماتی نداریم اما لطفا در این خصوص مقاله های پناهندگی رو مطالعه نمایید
        مقاله پناهندگی در آلمان رو مطالعه کنید

        1. آصف پناهی گفت:

          انگلستان کشوری خوبی است برای مهاجرت

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            برای بسیاری از افراد، شرایط زندگی در انگلستان بسیار مناسب هست

  18. عرفان گفت:

    سلام.من ۲۰ سالم هستش.میخاستم بدونم چجوری میتونم ویزای تحصیلی بگیرم .دیپلمم دارم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا ابتدا مقاله تحصیل کارشناسی در انگلستان رو مطالعه بفرمائید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  19. (amir(khalse گفت:

    سلام من یکی از دوستام واسم داره ویزا کار میگیره به انگلستان ولی من تمام پولامو هزینه ویزا وبلیط میخوام بکنم اونجا کیس مناسبم ندارم بعد تقریبا پولمم کم میشه بیستوهفت سالمم هست من چیکار میتونم بکنم واسه پناهنده شدن راهنماییم میکنید زنده باد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص پناهندگی ارائه نمیکنه

  20. آندره گفت:

    سلام من یک سال پیش در ارمنستان به دین مسیحیت تغییر دین دادم و دوباره به ایران برگشتم الان که متوجه شدن دنبالم هستند من باید چطور اقدام کنم البته میتونم تا ترکیه غیر قانونی بیام لطفا منو راهنمایی کنید خواهشن

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت قاچاقی ارائه نمیکنه

    2. دانیال گفت:

      سلام خسته نباشید من یک پسر افغان استم به همرای زنم و یک دختر که تازه به دنیا آمده بخاطر که به افغانستان رفته نمی توانم که با زنم فرار کردم خانوده زنم دنبالم است هم جانم به ایران وهم به افغانستان به خطر است اگر میشه مرا رهنمای کنید میشه به زود ترین فرست ما را از ایران خارج کند

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما باید خودتون رو به صورت قانونی به این کشور برسونید و بعد درخواست پناهندگی داشته باشید

  21. Mehrshad گفت:

    سلام من ۲۱ سالمه از هر روز کار کردن به هیچجا نرسیدن خسته شدم.حدود ۱۲ هزار دلار پول دارم میخواستم بتونم از چه طریقی میتونم به انگلستان یا کانادا مهاجرت کنم و اونجا چه کاری میتونم انجام بدم ممنون میشم پاسخ بدین

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      با توجه به سن خوبی که دارید راه های مهاجرت برای شما زیاده
      اطلاعات خودتون رو به صورت دقیق بفرمائید تا بهتر راهنماییتون کنم
      ضمنا میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  22. soroush گفت:

    rسلام وعرض ادب
    بنده ۳۲ ساله و مجرد هستم برای مهاجرت قانونی به انگلیس به غیر از ویزای کار با ۲۵۰ میلیون از چه طریقی میتونم اقدام کنم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      متاسفانه این امکان برای شما وجود نداره

      1. فرشته متین گفت:

        اطلاعات عالی دست تان نکند.

        1. امیر جلالی گفت:

          موفق باشید

  23. محمد گفت:

    سلام یکی از دوستام میگه ویزا میگیره با صد میلیون شدنیه برای ما خانواده سه نفره هستیم .اگه ما بریم انگلستان باید وقت ورود خودمون رو معرفی کنیم به افساری مهاجر برای موندن

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب هیچ خدمات پناهندگی نداریم فقط راه های قانونی اقدام میکنیم

  24. M.barzegar گفت:

    سلام وعرض ادب
    راجب ویزای جستجوی کار توضیح میدین؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا مقاله ویزای جستجوی کار آلمان را مطالعه فرمایید.

  25. mohamad گفت:

    سلام وقتتون بخیر.من میخواستم که از ایران برم و اقامت و به عنوان شهروند یه کشور دیگه شناخته بشم ولی متاسفانه هزینه ی زیادی ندارم…و هنرمند هم هستم و کارهای هنری میکنم ..میخواستم ببینم امکانش هست که من از طریق کارم برم؟؟و برای یک شرکت کار کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار در هر کشوری شما نیاز دارید قرارداد کاری داشته باشید مثل انگلستان اما برای کار در کشور آلمان اتریش عمان و قطر میتونید بدون نیاز به قرارداد کاری برای ویزای جستجوی کار اقدام کنید

  26. ارسلان گفت:

    سلام خدمت سفیران سروش سعادت
    جهت دریافت ویزای کار امکان مشاوره توسط شما فراهم هست؟ و اینکه شرکت شما برای نفر انجام امور کاریابی در انگلستان و دریافت ویزای کار را انجام میدهد؟
    با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله برای کشور و آلمان و انگلستان برای ویزای کار و تحصیل اقدام میکنیم باید ابتدا شرایط شمارو بررسی کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  27. صدیقه محمدی گفت:

    با سلام من یک دانشجوی افغان مقیم ایران هستم و متاهل همسرم بافنده نوار هست میخوام ببینم چیطوری میتونم اقامت بگیرم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از طریق ویزای تحصیلی و یا جستجوی کار

    2. امیر گفت:

      سلام خسته نباشید ببخشید من 17 سالمه و در رشته تجربی در حال تحصیل هستم و اینکه با رضایت خانواده به شدت دنبال مهاجرت به کشوری مانند انگستان هستم برای ادامه تحصیل و بودجه زیادی ندارم از چه راهیی میتونم اقدام کنم که بتونم ادتمه تحصیل هم بدم ؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        موسسه سفیران هیچگونه خدماتی در خصوص مهاجرت پناهندگی ارائه نمیکنه

  28. محسن گفت:

    سلام وقت بخير
    ميخاستم بدونم منظور از گرفتن اقامت از طريق ازدواج چى هستش؟
    يعنى ازدواج قبل از مهاجرت ودر كشور مبدا يا بعد از مهاجرت و در كشور مقصد؟
    مرسى

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما هر دو حالتازدواج قبل از مهاجرت ودر كشور مبدا يا بعد از مهاجرت و در كشور مقصد از طریق ازدواج امکان پذیرش هست

      1. علی منتظر گفت:

        سلام خوب هستید من 16 سالم می خواستم پناهنده باشیم به کشور شما و هیچی کسی ندارم و خواهش زودتر می خواستم از ایران بریم

        1. ف.فرجی گفت:

          سلام و عرض ادب خدمت شما برای پناهندگی اقدام نداریم

          1. حامدشریفی گفت:

            سلام من حامدحله افغانستان مقیم ایران هستم به بل خصوص افغانستان خیلی جنگ انتهار هست اگرمیشه به من کمکی کنید تشکر

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام چه کمکی می تونیم به شما بکنیم؟

  29. شیوا گفت:

    سلام،میخواستم ببینم شهادت نامه ای که یک پناهجو ارائه میدهد چیست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما موسسه ما در مورد پناهندگی خدماتی نداره متاسفانه

  30. محمد افشار گفت:

    محمد افشار هستم شرایطم را بالا عرض
    میخام بدم انگلیس

    1. برهانی گفت:

      با سلام : بنده برهانی هستم . زمانی که طالبان وارد افغانستان شدن درخواستی به ایمیلی آدرس انگلیس دادم درخصوص اینکه معلم زن بودم و توسط طالبا تهدید شدم .درخواستم رد شد و یک ماه پیش دوباره ایمیلی از … برایم ارسال شد و گفته شد درخواست شما شامل پذیرفته شدگان ARAP نبوده ولی اگر در این مدت یک سال و خورده ای مدرکی یا اتفاقی برایتان افتاده که جانتان در خطر بوده برایمان ارسال کنید تا درخواستتان توسط طرح DARR دوباره بررسی شود .
      ممنون میشم در این زمینه راهنمایی بفرمایید . 

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        با آرزوی بهروزی برای شما
        تنها در صورتی می تونید تهدید جانی رو برای خودتون اثبات کنید که اولا اسناد و مدارک مرتبط داشته باشید. فیلم، نامه، سابقه زندان (غیر مجرمانه و به دلایل حقوق بشر) و عواملی از این دست رو نیاز دارید
        حتی اگر نامه ای داشته باشید که نشون از اخراج شدن شما از کار باشه باز هم می تونید از اون استفاده کنید

  31. محمد افشار گفت:

    با سلام
    بنده ۳۸ سالمه با همسر فرزندانم که دو پسر ۱۲ ساله هستن قصد مهاجرت دارم حدود ۵۰۰میلیون سرمایه دارم
    باید چکار کنم از کجا شروع کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما میتونید برای هر دو عزیز ویزای تحصیلی بگیرید برای مدرسه

  32. محمد هادي ناصري گفت:

    سلام من محمد هادي ولد محرم علي اهل افغانستانم بل خصوص در افغانستان خيلي جنگ است در كشوري اورپا مهاجر شوم از اين جنگ فغانستان خيلي خسته شدم هر روز انفجار انتحاري است

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه کمکی از ما ساخته هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *