ویترین

کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

در سالهای اخیر با توجه به شرایط اقتصادی، متقاضیان زیادی تلاش می کنند به کشورهای برتر مهاجرت کنند و کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت را بیابند. در این مقاله تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به بررسی کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت بپردازند و اطلاعاتی در این خصوص در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند. با مطالعه این مقاله می توانید به راحتی تشخیص دهید که کدام کشور در دنیا برای مهاجرت ارزان و آسان است و آیا ارزش دارد که به آن کشور مهاجرت کنید یا خیر.

  • بهترین مسیرهای مهاجرتی کدامند؟
  • آیا سرمایه گذاری مقرون به صرفه برای اخذ اقامت است؟
  • تحصیل در کدام کشورها رایگان است؟
  • هزینه زندگی در کدام کشورهای جهان مناسب تر می باشد؟
  • کدام کشورها به تمکن مالی کمتری نیاز دارند؟

هزینه زندگی در کشورها در سال 2024

برای بررسی هزینه زندگی در کشورها و انتخاب کشور ایده آل خود شما نیاز دارید تا با بررسی هزینه های مسکن و خوراک و تحصیل و حمل ونقل در هرکشور و مقایسه آن با شرایط خود کشور مطلوب را برای مهاجرت انتخاب نمایید. در ادامه می توانید هزینه زندگی در کشورهای مهاجرپذیر مطرح جهان را مشاهده نمایید. برای بررسی جزئی تر می توانید بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

کشور مورد نظرهزینه زندگی در کشور
آمریکاهزینه زندگی در آمریکا
کاناداهزینه زندگی در کانادا
فرانسههزینه زندگی در فرانسه
ایتالیاهزینه زندگی در ایتالیا
نیوزلندهزینه زندگی در نیوزلند
نروژهزینه زندگی در نروژ
ترکیههزینه زندگی در ترکیه
آلمانهزینه زندگی در آلمان
اتریشهزینه زندگی در اتریش
استرالیاهزینه زندگی در استرالیا

لیست پرهزینه ترین کشورهای جهان

هزینه های زندگی در طول سال های متمالی افزایش پیدا می کند که این افزایش هزینه های زندگی شامل مسکن، برق و آب، خواروبار، پوشاک و وسایل حمل و نقل می شود. در برخی از کشورها هزینه های زندگی بصورت نجومی افزایش پیدا می کند که باعث می شود بسیاری از افراد و خانواده ها برای امرار معاش دچار مشکل شوند و دست به مهاجرت بزنند. سوییس و برمودا جزء گرونترین کشورها به حساب می آید. به گفته سایت numbeo هزینه زندگی در جزیره برمودا 10 برابر ایالت متحده آمریکا می باشد. معمولا هزینه زندگی در شهرهای بزرگ خیلی بیشتر از شهرهای کوچک است. کشورهای ارزان قیمت، مقصدی مناسب برای مهاجران، بازنشستگان است.

در اینجا به بررسی گرانترین کشورهای جهان می پردازیم :

  • سوئیس
  • برمودا
  • ایسلند
  • نروژ
  • لوگزامبرگ
  • دانمارک
  • سنگاپور
  • ژاپن
  • موناکو
  • مالتا
  • فنلاند
  • هلند
  • اتریش
  • کانادا
  • انگلستان
  • آلمان

معرفی کم هزینه ترین روش برای مهاجرت در 2024

پیش از آنکه به بررسی کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت در سال 2024 بپردازیم سعی داریم که به معرفی کم هزینه ترین راه های موجود برای مهاجرت اشاره کنیم.

  • مهاجرت تحصیلی: یکی از راه های سهل و آسان برای مهاجرت تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزشی است. متقاضیان خارجی و بین المللی برای تحصیل به گواهی پذیرش از دانشگاه ها مورد نظر و ویزای تحصیلی کشور مورد نظر نیاز دارند. متقاضیان باید پیش از مهاجرت تحصیلی اطلاعاتی در خصوص دانشگاه هایی با شهریه ارزان و هزینه های زندگی کم به دست آورند. همچنین اگر قصد مهاجرت همراه با اعضاء خانواده را دارید باید بررسی کنید که امکان دریافت ویزای همراه در کشور مورد نظر وجود دارد یا خیر.
  • مهاجرت از طریق ازدواج: از دیگر راه های مهاجرت ازدواج با فردی با تابعیت کشور مورد نظر است. در این روش زوجین باید اثبات نمایند که ازدواج آن ها سوری نیست، همچنین باید ازدواج شما کاملا قانونی در کشور مورد نظر ثبت شود. اگر قصد مهاجرت از طریق ازدواج دارید باید قوانین کشور مورد نظر را بررسی کنید.

هند یکی از کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

یکی از کشورهای کم هزینه برای مهاجرت کشور هند است، هزینه متوسط زندگی در کشور هند 500$ (دلار) می باشد. هزینه خورد و خوراک و استفاده از وسایل نقلیه عمومی در این کشور ارزان است و متقاضیان می توانند به راحتی در کشور هند زندگی کنند. اما دقت داشته باشید که به دلیل زیادی جمعیت هند این کشور بسیار شلوغ و پر هیاهو می باشد. به دلیل جمعیت بالا کشور هند ممکن است یافتن کار در این کشور کمی دشوار و رقابتی باشد، اما اگر موفق به یافتن شغل در این کشور شوید می توانید به راحتی در هند اقامت داشته باشید. لازم به ذکر است که اخذ پذیرش از اکثر دانشگاه های درجه یک و با کیفیت هندوستان در سال 2024 با آزمون ورودی همراه خواهد بود.

هند یکی از کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

مکزیک یکی از کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به کشورهای آمریکایی را دارید، کشور مکزیک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هزینه های زندگی در کشور مکزیک به نسبت کشورهای آن منطقه ارزان و مقرون به صرفه است. برای زندگی در این کشور ماهانه 700$ (دلار) نیاز است، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه های زندگی با توجه به سبک زندگی شما متفاوت است. مردم این کشور در حالت متعادلی زندگی می کنند و به لحاظ در آمد و فاصله طبقاتی در یک سطح جای گرفته اند. اگر موفق شوید در این کشور شغلی مناسب با رشته تحصیلی یا تخصص و درآمد خود پیدا کنید می توانید به راحتی در کشور مکزیک به همراه اعضاء خانواده خود اقامت داشته باشید.

کانادا از پر هزینه ترین کشورها برای مهاجرت کاری

یکی دیگر از کشورهای مناسب برای مهاجرت ایرانیان کشور مهاجر پذیر کانادا است و این کشور به نیروی کار متخصص و ماهر نیاز دارد به همین دلیل شرایط آسان تری برای پذیرش نیروی تخصصی دارد. متقاضیانی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و در زمینه شغل مورد نظر دارای مدرک دانشگاهی یا تخصص و مهارت باشند می توانند به راحتی در این کشور مشغول به کار شوند.

پس از گذشت چند سال از شروع کار مستمر، پرداخت مالیات و رعایت قوانین کانادا می توانید اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضاء خانواده کسب کنید. برای اطلاع از شرایط کار در کشور کانادا می توانید به مطالعه مقاله مهاجرت کاری به کشور کانادا بپردازید اما این کشور فقط به افرادی توصیه می شود که تمکن مالی خوب و رزومه کاری عالی دارند و می توانند برای مهاجرت خود و خانواده هزینه های بیشتری نسبت به اتحادیه اروپا پرداخت نمایند.

مهاجرت پر هزینه به کشورهای استرالیا و نیوزلند

این دو کشور نامبرده در جنوب شرقی قاره اقیانوسیه جای گرفته اند و هر دو کشور (به خصوص کشور نیوزلند) در طول سال های اخیر پیشرفت های اقتصادی چشمگیری داشته اند و به همین جهت به نیروی کار متخصص و ماهر نیاز دارند. یکی از مزایای مهاجرت به این دو کشور این است که تعداد زیادی از جمعیت استرالیا و نیوزلند را مهاجران تشکیل می دهند به همین دلیل تبعیض نژاد در این دو کشور نسبت به بسیاری از کشورها کمتر دیده می شود. لازم به ذکر است که این دو کشور نیز به مانند کانادا رزومه کاری عالی و تمکن مالی خوب از متقاضیان تقاضا دارند؛ در نتیجه اگر متقاضی مهاجرت کاری یا تحصیلی هستید و تمکن مالی زیادی ندارید پیشنهاد ما اتحادیه اروپا و کشورهای حوزه شنگن می باشد که کم هزینه تر و در زمینه ویزا مسیر بسیار راحت تری دارند.

سطح آرامش و امنیت در این کشورها در سطح بالایی قرار دارد و همچنین هزینه های زندگی در کشور استرالیا و کشور نیوزلند ارزان و مقرون به صرفه است، با توجه به این شرایط هر ساله متقاضیان ایرانی زیادی برای مهاجرت کشور استرالیا و نیوزلند را انتخاب می کنند. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت کسب کردید، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر در رابطه با شرایط مهاجرت به کشورهای نامبرده با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوران ما ارتباط بگیرید، همچنین متقاضیان می توانند با دریافت وقت قبلی برای مشاوره تخصصی نیز به صورت حضوری در موسسه حاضر شوند.

پرسش های کلیدی درباره کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

در شرایط کنونی و می توان گفت که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که در کشورهای ارزان قیمت زندگی کنند. نوسانات قیمت ارز یکی از مهم ترین دلیل برای تمایل به این موضوع است. افرادی که می خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند که هزینه های بالایی پیش روی آن ها است. افرادی که قصد دارند برای کار به خارج از کشور مهاجرت کنند، با هزینه های کمتری روبرو می شوند چرا که نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نخواهند داشت. در شرایط کنونی می توان به این نکته اشاره کرد که در کشورهای مختلف هزینه ها نیز تفاوت دارد. پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا کشورهای ارزان قیمت و ارزشمند برای زندگی در خارج از کشور وجود دارد؟ بله می توان گفت که در برخی از کشورهای جهان از جمله رومانی، هزینه های زندگی بسیار مناسب است. شهروندان خارجی می توانند در این کشور با هزینه های بسیار کم زندگی کنند.
  • در بین 50 کشور برتر جهان، کدام کشورها هزینه های کمتری برای زندگی دارند؟ آلمان، ایتالیا، اتریش، فرانسه از جمله ارزان ترین کشورها هستند.
  • در کدام کشورها زندگی مقرون به صرفه تر است؟ فنلاند یکی از کشورهایی است که معمولا سطح درآمد بالاتر از متوسط هزینه های زندگی است.
3.2/5 - (6 امتیاز)

70 دیدگاه برای “کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت

  1. نصیری گفت:

    سلام ۴۶ سال دارم گواهینامه رانندگی پایه یکم دارم برای چه کشوری میتوانم ویزای کاری درخواست کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بهتر هست برای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اقدام کنید

  2. هومن گفت:

    سلام من ۲۱ سالمو تموم کردم و به اندازه کافی وقت طلف کردم میخوام ایندمو توی کشوری بسازم که اینده ای داشته باشه دیپلم ندارم دو واحدم مونده که اصلا مشکلی نیست میتونم پاس کنم و حتی توی رشته های دیگه هم دیپلم بگیرم یا کنکور بدم با رتبه بالا قبول بشم برام مثل اب خوردنه ولی بیشتر از این حد وقتمو برای تحصیل تو ایران نمیتونم تلف کنم برای گرفتن مدرک ایلتسمم اقدام کردم تا ۳ ماهه اینده دستمه سربازی معافم بخواطر شرایطم ولی هنوز نرفتم کارتشو بگیرم که اگر مطمعن باشم میتونم مهاجرت کنم بلافاصله اقدام میکنم هدف اصلیم از مهاجرت تحصیله و اینکه ترجیه میدم برم کانادا اگر نشد پیشنهاد بدین کشورای دیگه رو بهم لطفا و اینکه مجردم و سرمایه هم ندارم اگر بشه مهاجرت کنم شاید با فروختن وسایلم یه ۳۰-۴۰ ملیونی بتونم جور کنم لطفا راهنماییم کنین دیگه به حدی بریدم که ترجیه میدم بمیرم ولی تو ایران زندگی نکنم و میدونم که به اندازه ای قادر هستم که ۸ سال دوره تحصیلی رو تو دو سال پاس کنم.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در نظر داشته باشید که مهاجرت به خارج از کشور نیاز به سرمایه داره به ویژه اینکه شما قصد تحصیل دارید. بهترین راه برای شما تحصیل توی کشورهایی هست که ارزان قیمت هستند یا هزینه های کمی دارند. کانادا در چنین شرایطی نمی تونه برای شما مناسب باشه چون به یک پس انداز حداقل 11000$ (دلار کانادا) نیاز خواهید داشت تا ویزای تحصیلی رو دریافت کنید.
      شاید تحصیل در کشورهایی مثل ایتالیا، روسیه، ترکیه، رومانی، آلمان و غیره که هزینه های تحصیل کمی دارند برای شما بهتر باشه.
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شمارو بیشتر راهنمایی کنند

  3. رزا صادقی گفت:

    سلام من 18 سال دارم و دیپلم رشته تجربی با معدل 19.95 و آیلس 5.5 دارم. من چطوری میتونم از طریق ویزای تحصیلی مادر و برادر 13 سالم که ایشونم زبانش خوبه رو با خودم به یک کشور کم هزینه ببرم اگه میشه راهنمایی کنید که کدام کشور برای تمکن مالی 500 میلیون مناسبه

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره که در ابتدا با مشاورینمون صحبت کنید چون گفتن نام یک کشور بدون اینکه شرایطتون کامل بررسی شه امکانپذیر نیست

    2. فاطمه گفت:

      سلام وقتتون بخیر من لیسانس میکروبیولوژی دارم و همسرم لیسانس حسابداری و البته مدرک فنی حرفه ای مکانیک و برق ماشین های اتوماتیک برای ویزای کاری و اقامت در کشوری کم هزینه چه کشوری رو پیشنهاد میدید و امکانش هست همسرم بتونه از طریق کار و حرفه ای ک داره اقامت کشوری رو بگیره؟؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        بله این امکان وجود داره که اونجا بتونید به کار برسید اما اول از همه کشور مدنظر خودتون رو بفرمائید
        یا اگر میخواین ما به شما معرفی کنیم به اطلاعاتی بیش از اینها احتیاج خواهیم داشت
        لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیریید

  4. محمد گفت:

    سلام من ۱۶ سال سن دارم و بدلیل مشکلاتی حدود ۴ ساله درس نمیخونم کار کردن هم بزور در توان خرج شخصی زندگی کردن پولی هم ندارم و نمیتوانم بقیه ی عمرم را هم در ایران خراب کنم میتوانم در کشور های دیگه کار کنم پس بدون پایان خدمت چگونه و چه راهی برای مهاجرت همیشکی در یک کشور خوب است چون میخوام یکی دوسال دیگه مهاجرت کنم یکم سنم بالاتر باشه لطفا کمکم کنید چون چند ساله که این تصمیم را گرفتم و دیگر نمیتوانم اینجا زندگی کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  5. مهدی معماری گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید. بنده مرد 36 ساله .دارای لیسانس برق . و 9 سال سابقه کار با بیمه مرتبط با مدرک تحصیلی.مسلط به برق صنعتی و اتوماسیون برق کارخانجات. در حال تقویت زبان انگلیسی به صورت جدی هستم .لطفا یک کشور انگلیسی زبان برای ویزای کاری که توسط اون اقامت هم داده بشه و شرایط کار برای رشته برق صنعتی خوب باشه معرفی بفرمایید (به غیر از آلمان)

    1. داوری گفت:

      سلام
      تمام کشورهای انگلیسی زبان مثل کانادا انگلستان نیوزلند استرالیا و امریکا خوب هستن اما تا زمانی که رزومه شما بررسی نشه مشخص نیسست که چه کشوری به شما ویزا اعطا میکنه لذا در قدم اول یک مشاوره کامل دریافت کنید

  6. ramin گفت:

    سلام با ۲۵ سال سن و سرمایه ۲۰۰هزار دلار چ پیشنهادی دارین مدرک تحصیلی ندارم انگلیسی کامل بلدم ولی بدون مدرک . برا سرمایه گذاری پیشنهادتون چیه

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای سرمایه گذاری گزینه های تمکن مالی گزینه های مناسبی هستند لطفا در این خصوص مقاله های تمکن مالی اسپانیا رو مطالعه نمایید

  7. pouriya گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یک خواننده هستم و میخام که به ترکیه برای زندگی مهاجرت کنم وضع مالیم بد نیست و میخام به یک کشور برم که ایرانی در ان زیاد باشه به غیر از امریکا به نظر شما کدام کشور رو انتخاب کنم که هم راحت باشم و هم ان کشور زیبا باشد؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با توجه به مطلبی که میفرمائید طبیعتا کشور ترکیه میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه

  8. پرهام گفت:

    با سلام من 16سال سن دارم میخام برای سال های آتی که 18ساله میشم می‌خوام به یک کشور مهاجرت کنم که هزینه کم و جای خوبی از هر نظر باشه در نظر دارم که اروپا باشد لطفاً کمک کنید که از چه راهی و چگونه میتونم به یه کشور مهاجرت کنم و پاسپورت شهروندی اون کشور رو دریافت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما روش تحصیلیه دوست من
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  9. عسل گفت:

    سلام من و دوستم هنوز ۱۸ سالمون نشده و دنبال یک کشور کم هزینه هستیم تا مهاجرت کنیم برای تحصیل یک سری مقالات در زمینه های مختلف داریم شما چه راهی و چه کشوری پیشنهاد میکنید ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای شما که قصد مهاجرت دارید از طریق تحصیلیه

  10. Hhz گفت:

    سلام وقتتون بخیر، من ۲۵ سالمه لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه غیرانتفاعی دارم،سابقه کار ندارم متاسفانه،و اینکه دوست ندارم مدیریت صنعتی رو ادامه بدم،راحت ترین راه و بهترین کشور برای مهاجرت برای من چی هستش،راهنمایی میکنید!

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما در هر صورت بهترین روشی که میتونید مهاجرت کنید از طریق تحصیله و بایستی برای کشورهای کم هزینه اقدام کنید

  11. Mohammad گفت:

    سلام وقتتون بخير من ٢٣سالمه و مهماندار هواپيما هستم ولي هنوز سابقه كاري ندارم قصد مهاجرت به كانادارو دارم لطفا بهترين راهي كه به من كمك ميكنه رو بگين ممنون ميشم

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر مدرک لیسانس دارید شرایط سنیتون خوبه که از طریق تحصیلی اقدام کنید

  12. سارا گفت:

    سلام ما دوتا خانم با سنهای ۱۸و۲۵سال هستیم قصد مهاجرت به کانادا برای زندگی داریم من فوق لیسانس روانشناسی دارم و شرایط سرمایه گذاری هم نداریم چطور باید برای اقامت اقدام کنیم و چقدر پول برای زندگی در کانادا لازم داریم ممنون میشم جواب بدید

    1. داوری گفت:

      سلام
      هر دو بزرگوار باید از طریق تحصیلی اقدام کنید لطفا مقاله هزینه زندگی در کانادا رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  13. Fat_sh گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۴ ساله و متاهل هستم و دارای مدرک تحصیلی مامایی و حدود ۴ سال سابقه کار،، برای مهاجرت کدام کشور رو پیشنهاد میکنید که به نسبت کشور های دیگه هزینه مهاجرت و اقامت کمتری داشته باشه، ضمنا از حرفه ی کاری که دارم بتونم استفاده کنم
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید برای کشورهایی چون آلمان اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  14. مجتبی گفت:

    سلام من از اتباع افغانستانم ساکن تهران کاردانیه مدیریت صنعتی و کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی دارم زبان انگلیسی را هم تازه شروع کردم ۲۷سالمه معدل کارشناسیمم ۱۷.۵۹ پیشنهاد شما برای مهاجرت از چه طریقی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید?

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما از طریق تحصیلیه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  15. علی گفت:

    سلام من 27 سالمه فوق دیپلم معماریه با معدل 14 بار علمی پایینی دارم و مهارت خاصی جز رانندگی ندارم، چجوری میتونم به کانادا یا اروپا مهاجرت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید

  16. MahR گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من خانومی 30 ساله و مجرد هستم
    فوق لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد و لیسانس مترجمی زبان
    سابقه کار و سرمایه آنچنانی ندارم
    مهارت خاصی هم ندارم فقط تتو و پیرسینگ انجام میدم
    میخاستم بدونم راه راحت و کم هزینه برای اخذ اقامت دائم با شرایط من وجود داره؟
    کشورش فرقی نداره فقط راحت و کم هزینه و مطمئن باشه

    1. داوری گفت:

      سلام
      سن خوب و مدرک تحصیلی شما برای مهاجرت خوبه اما بهتره که از روش تحصیلی اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  17. نرجس گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی رادیولوژی دارم با 3 سال سابقه کار .25 سالمه و زبانم هم خیلی خوبه .میخواستم بدونم چه راه های مهاجرتی و به کدوم کشور ها هست؟راحت ترین راه البته.

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در اکثر کشورها نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت اما کشور آلمان نیاز به دعوتنامه کاری نخواهد داشت هم برای آلمان کاری و هم برای تحصیلی اکثر کشورها میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  18. شیوا گفت:

    باسلام
    خانمی ۳۲ ساله هستم متاهل دارای دو فرزند هستم.
    فوق لیسانس شیمی فیزیک و معلم آموزش و پرورش با ۱۴سال سابقه کار هستم و همسرم فوق لیسانس تحقیقات آموزشی و معلم دبستان با۱۶سال سابقه کار هست.
    امکان مهاجرت برای ما به در کدام کشورها وجود دارد؟
    از طریق مهاجرت کار امکان رفتن به کانادا هست؟
    باتشکر ازشما

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش برای مهاجرت شما از طریق تحصیلیه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  19. سهیل گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من دیپلم ریاضی دارم و از دانشگاه برای کار انصراف دادم و میدونشتم تهش هیچی نیست
    وللی تسلت کامل به کامپیوتر مبحث شبکه دوربین های مداربسته ارز دیجیتال ماینینگ و سیستم عامل ها دارم تسلت محدودی هم به برنامه نویسی تحت وب دارم متاهل هستم ۲۷ سالمه و یک دختر ۲ سال و نیمه دارم میخواستم ببینم چطوری میتونم برای ادامه تحصیل و زندگی و مهاجرت اقدام کنم کشورمم به انتخاب شما باشه در ضمن تسلط نسبی به زبان انگلیسی دارم

    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار میتونید به کشوری مثل آلمان مهاجرت کنید
      برای اطلاعات بیشتر با 02191003232 ما تماس بگیرید

  20. ثنا گفت:

    سلام من رقص کار میکنم به صورت حرفه ای ولی ایران مدرک رقص نداره ایا راهی هست که بتونم مهاجرت کنم برای کار با کمترین هزینه ممکن؟چجوریه و چقدر تقریبا درمیاد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      از این طربق که نمیتونید اقدام کنید بهتره که ابتدا از طریقی مهاجرت کنید و بعد از اون در همین زمینه فعالیتتون رو ادامه بدید. رزومه تحصیلیتون و شرایط سنی رو بفرمائید تا بهتر راهنماییتون کنم

      1. امید گفت:

        سلام من 43 سال دارم متاهل دارای دو فرزند دارای مدرک فوق دیپلم تصویر برداری وچند سال درعکاسی کار کردم و کار های ادیت وغیره را بلدم می خواستم مهاجرت کنم با کمترین هزینه که اقامت کاری بگیرم لطفا راهنمایی کنید باسپاس

        1. داوری گفت:

          سلام
          بزرگوار شما بایستی از طریق روش های تمکن مالی و سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت کنید
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

          1. میلاد گفت:

            سلام.می خواستم بپرسم با مدرک غواصی صنعتی میشه به چه کشورهایی مهاجرت کرد.که درآمد خوبی داشته باشه.سپاس

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام کشورهای اسکاندیناوی، آلمان، انگلستان و کانادا شرایط مناسبی برای شما خواهند داشت ولی دریافت پیشنهاد کاری از اون ها کار ساده ای نیست

  21. الف گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه .
    من ۳۰ سالم هست . کارمند حوزه کشتیرانی و حمل و نقل بین الملل هستم . 7 سال سابقه کاری دارم . مدرک لیسانس مهندسی فزیک پلاسما از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران.
    مسلط به زبان انگیسی و مکاتبات بازرگانی به این زبان هستم.
    میخواستم ببینم چ کشوری مناسب و کم هزینه تر هست برای مهاجرت .
    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در آلمان میتونید اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

      1. یسـنا گفت:

        سلام و درود
        من دختری هستم 23ساله،لیسانس حسابداری دارم بامعدل بالا،مدرک مجسمه تراشی چوب دارم و به زبان انگلیسی و فرانسوی تا حدودی مسلط هستم،چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم و کدوم کشور برام مناسب تره؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بهتره که برای مهاجرت از طریق تحصیلی اقدام کنید و خیلی از کشورها از کانادا تا کشورهای حوزه شنگن و اسکاندیناوی میشه برای شما اقدام کرد
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  22. حامد گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه .
    من ۳۰ سالم هست . کابینت ساز هستم . ۸ سال سابقه کاری دارم . مدرک درجه ۱ و ۲ کابینت سازی از فنی حرفه ای دارم . و مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد شیراز .
    طراحی آشپزخانه با برنانه های cabmaster و sketch up . هم انجام میدم
    میخواستم ببینم چ کشوری مناسب هست برای مهاجرت .
    ممنون.

    1. داوری گفت:

      سلام
      کاری که شما انجام میدید در لیست رشته های مورد نیاز کشور آلمان وجود داره ابتدا مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  23. ال گفت:

    سلام ۲۴ سالمه و دنبال یک راه کم هزینه برای مهاجرتم
    لیسانس زبان انگلیسی دارم و زبان فرانسه رو هم تا حدودی بلدم
    میخوام بدونم مهاجرت به چه کشوری برای من راحت تره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین روش مهاجرت برای شما مهاجرت تحصیلیه. شرایطتون رو بفرمائید تا بتونم راهنماییتون کنم

  24. افرا گفت:

    با سلام و روز بخیر…خانمی 35 ساله…کارشناس گرافیک و هنرهای تجسمی..کارمند دولت…متاهل و دارای یک فرزند 3 ساله… دارای مجوز اموزشگاه ازاد هنری..
    چطور میتونم شهروندی یک کشور دیگه که ارزان باشه رو به همراه خانواده دریافت کنم…
    چقدر هزینه نیاز داره؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای اینکه بتونید اقامت کشوری رو بدست بیارید اول از همه باید بدونید چه کشوری با چه روشی برای شما اقامت صادر میکنه که بحثش مفصله
      در این خصوص برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  25. روشنک گفت:

    سلام بنده ۳۱ سالمه و لیسانس حسابداری دارم
    مبتونم از طریق کار اقدام به مهاجرت کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      اگر سابقه کاری دارید سابقه کاریتون رو بفرمائید و اینکه در چه زمینه ایه تا بتونم راهنماییتون کنم

  26. Taha گفت:

    سلام من دیپلم نقشه کشی صنعتی دارم میخواستم بدونم کدوم کشور ادامه تحصیل بدم که هزینه های دانشگاه و۶زینه های زندگی پایینی دارد

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شرایطتون رو بفرمائید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم

  27. میثم گفت:

    کارشناس محترم امور مهاجرت
    با سلام و احترام
    اینجانب ساکن شهر کرمان ، متاهل و سن 35 سال ، دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و در حال حاضر مشغول به کار در یک فروشگاه کوچک نوشت افزار می باشم اینجانب تصمیم دارم برای تحصیل فرزند در مقطع ابتدایی ( کلاس اول ) به خارج از ایران سفر کنم . متاسفانه سرمایه اندک و تخصص خاصی هم ندارم لذا از شما کارشتاس محترم تقاضا دارم که اینجانب در موارد زیر راهنمایی بفرمایید .
    1- آغاز سال تحصیلی از چه ماهی است ، شهریه مدارس
    2- از چه سنی بچه ها باید بروند مدرسه .
    3- هزینه کردن یک خانواده 4 نفره در طول یک ماه
    4- چه مشاغلی در این کشور مورد نیاز است .
    5- پیدا کردن کار
    6- اقدامات لازم برای اخذ ویزا
    7- کدام شهر از لحاظ قیمت برای زندگی مناسب تر است
    8- وضعیت درمان .
    9- دیدگاه مردم نسبت به مهاجران .
    10- هزینه سفر اولیه چقدر است ؟
    11- خرید ملک و یا اجاره ملک چقدر است ؟
    12- آیا می توان با تبدیل گواهینامه به بین المللی از مزایای گواهینامه اسفاده کرد
    13- لوازم ضروری برای سفر
    و در آخر پیشنهاد شما برای تحصیل فرزندم در کدام کشور است
    با تشکر و سپاس فراوان

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله های بهترین کشور برای مهاجرت و مهاجرت تحصیلی به کشورهای مختلف رو مطالعه کنید در صورت ابهام با مشاورین ما تماس بگیرید

  28. رقیه گفت:

    سلام من 19سالمه و 1400 کنکور دارم قصدم رشته گردشگری و هتلداریه این رشته درکدوم کشورها میزان ویزا دادنش راحت ترع و حتما میخام کشوری که میرن حداقل دانشگاش کمترین هزینه رو داشته باشه و خودم نظرم المانه شرایطم برای کدوم کشور خوب محسوب میشه؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      به طور کلی کشورهایی که هزینه های تحصیلش در اروپا رایگانه آلمان، اتریش، نروژ و فرانسه هستش
      پیشنهاد میکنم ابتدا مقاله های این کشور ها رو مطالعه کنید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  29. فاطمه جهانگیری گفت:

    سلام چجوری میشه یه دختر 18 ساله به یه کشور دگ مهاجرت کنه و بتونه زندگی کنه؟ با کمترررین هزینه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      شرایط مهاجرت شما به روش تحصیلی میخوره
      کشورهای کم هزینه برای تحصیل هم کشورهایی چون روسیه، ترکیه، چین یا کشوری چون ایتالیا، آلمان، نروژ، اتریش و فرانسه هستن
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  30. الهه گفت:

    سلام بنده خانم ۳۰ساله ارشد بازاریابی چطور میتوانم اقامت کشور دیگه ای بگیرم بدون سرمایه؟ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      میتونید از طریق کاری یا تحصیلی اقدام کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  31. حمید فخرالدینt گفت:

    سلام بت60سال سن مهندس مکانیک میتونم پذیرش تحصیلی یا کاری ایسلند یا کشور ارزان رابگیرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر شما ۶۰ سالتون هست فقط با داشتن کارفرما میتونید برای ویزای کاری اقدام کنید وگرنه سن شما برای ویزاهای سرمایه گذاری مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *