ویزای کاری

استخدام برنامه نویس در انگلستان

استخدام برنامه نویس در انگلستان

برای استخدام برنامه نویس در انگلستان کافی است که متقاضی با شرایط لازم جهت کار به عنوان برنامه نویس در سال 2022 آشنا باشد. پس اولا او می بایست از یک مدرک دانشگاهی در رشته علوم کامپیوتر و یا رشته های دیگر برخوردار باشد. و دوما در این زمینه کافی است که ثابت کند که او چند سال سابقه کاری در رشته برنامه نویسی داشته و به انواع زبان های برنامه نویسی نیز کاملا مسلط است. همچنین تسلط به زبان انگلیسی و انواع زبان های برنامه نویسی مثل HTML، C#، C++، JavaScript، PHP و غیره نیز جهت استخدام و کار در شرکت های انگلیسی ضروری است. برای آشنایی بیشتر با انواع روش های مهاجرت به انگلستان 2022 می توانید با تیم مشاورین برتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

شرایط استخدام برنامه نویس در انگلستان؟

انگلستان از جمله کشورهای اروپایی است که از نظر استخدام برنامه نویس دارای یک بازار کاری نسبتا خوبی است. اما برنامه نویسانی می توانند در بازار کاری انگلستان موفق باشند که از قبل شرایط لازم برای کاریابی و استخدام در این رشته را مهیا کرده باشند. اما در کل برنامه نویسان یا Programmer ها متخصصانی هستند که سیستم ها، وب سایت ها، نرم افزارها و بازی ها را با استفاده از کد نگارش و اصلاح توسعه می دهند. از وظایف این متخصصان در انگلستان نیز می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • بازبینی و بررسی سیستم های فعلی
  • نوشتن کد
  • سندسازی هر استیج توسعه
  • تست و رفع ایراد برنامه ها
  • کار تنگاتنگ با آنالیزورها و طراحان جهت اطمینان از تولید مشخصه های مناسب
  • ساخت و استفاده از نرم افزار تخصصی و کدگذاری کتابخانه ها برای اتومات کردن کد
  • به روز نگه داشتن زبان های برنامه نویسی و تکنولوژی های جدید

با این توضیح اکنون به شرایط لازم جهت استخدام برنامه نویس در انگلستان اشاره می کنیم. برای استخدام و کار در این رشته، متقاضیان بایستی هم دارای مدرک دانشگاهی باشند و هم اینکه سابقه کاری خوبی در زمینه به کارگیری انواع زبان های برنامه نویسی باشند.

شرایط استخدام برنامه نویس در انگلستان

برترین شرکت ها برای استخدام برنامه نویس در انگلستان

اصولا انگلستان کشوری مملو از شرکت های بین المللی است که بر روی فناوری های نوین نیز حساب ویژه ای باز کرده اند. و اغلب این شرکت ها نیز به دنبال جذب برنامه نویس برای شرکتشان هستند. در این میان برخی از شرکت های انگلیسی به خاطر پرداخت درآمد خیلی عالی به برنامه نویسان معروف هستند. از جمله این شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکتدرآمد سالیانه برنامه نویسان به پوند
NHS125000£
NHS£88401
NHS£69661
Arup£32689
Rockstedy£59069
Accenture£34428

از این گذشته برای برنامه نویسان شهر و یا محل کار در انگلستان نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. جالب است بدانید که برخلاف انتظار شهر لندن حداقل برای برنامه نویسان شهر برتری به شمار نمی رود. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، متوسط درآمد برنامه نویسان در شهر چستر با حدود £43142 (پوند) بیشتر از درآمد همکاران آنها در شهرهای دیگر انگلستان می باشد. و پس از چستر به ترتیب شهرهای ناتینگهام و لندن در رده های دوم و سوم قرار می گیرند:

بهترین شهرها برای استخدام برنامه نویسان در انگلستان

شرایط کاری برنامه نویسان در انگلستان چگونه است؟

کلا برنامه نویس کامپیوتر که گاها با عنوان توسعه دهنده نرم افزار یا مهندس نرم افزار و جدیدا هم کد دهنده متخصصی است که به ساخت نرم افزار کامپیوتری می پردازد. کلا یک برنامه نویس برای استخدام و کار در شرکت های انگلیسی بایستی به مهارت های مختلف مثل ساختارها و الگوریتم های دیتا، پایگاه داده و SQL، زبان های برنامه نویسی شیء- محور (OOP)، محیط های توسعه یکپارچه (IDE ها)، رایانش ابری، توسعه وب، کانتینرها، ادیت های متنی و غیره مسلط باشند.

شرایط کاری برنامه نویسان در انگلستان

برنامه نویسان نیز همانند سایر مشاغل ملی انگلستان ماکسیمم تا 48 ساعت حق کار دارند که البته ساعت کاری هر شرکت ممکن است متفاوت از شرکت دیگر باشد. این ساعت کاری همراه با سطح دستمزد پرداختی بایستی حتما در قرارداد کاری برنامه نویسان نیز قید شود. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، متوسط درآمد سالیانه برنامه نویسان در انگلستان 2022 حدود £68400 (پوند) می باشد:

رنج درآمد سالیانه برنامه نویسان در انگلستان

و همان طوری که در نمودار فوق نیز ملاحظه شد حداقل درآمدی این متخصصان در حدود £31500 (پوند) و حداکثر درآمدی آنها نیز در حدود £109000 (پوند) می باشد. و عامل یا فاکتور تعیین کننده این سطح قیمتی نیز میزان تحصیلات و نیز سابقه کاری برنامه نویسان می باشد. همان طوری هم که در لیست زیر نیز مشاهده می شود برنامه نویسان با توجه به دانش و مهارت خودشان می توانند در طیف وسیعی از پست های شغلی البته با سطح درآمدی متفاوت مشغول به کار شوند:

عنوان شغلیدرآمد به پوند
C# Developer£76400
C++ Developer£79100
Front End Developer£57600
Full Stack Developer£68900

نحوه کاریابی برای استخدام برنامه نویس در انگلستان

برنامه نویسان جهت کاریابی در انگلستان کار چندان سختی پیش رو ندارند. فقط و فقط کفی است که اولا به زبان انگلیسی اشراف کاملی داشته باشند (ارائه مدرک زبان الزامی نیست) و اینکه از قبل CV و کاور لتر خودشان را تهیه کرده باشند. چرا که شرکت های استخدام کننده برنامه نویسان در انگلستان بر روی سوابق کاری و تحصیلی و نیز مهارت های برنامه نویسان یا Programer ها تمرکز زیادی دارند. اما با وجود اینکه روش های مختلفی برای جستجوی کار در انگلستان پیش روی برنامه نویسان قرار دارد ولی راحتترین شیوه برای جستجوی کار در این کشور استفاده از سایت های جستجوی کار از قرار ذیل می باشد:

سایت های جستجوی کار برای استخدام برنامه نویس در انگلستان

در میان این سایت های کاریابی در کشور انگلستان نیز معروفترین و شاید بهترین آن، وب سایت Indeed با میلیون ها بازدید روزانه و هزاران فرصت شغلی فهرست شده می باشد.

شرایط ویزا برای برنامه نویسان در انگلستان

پس از مرحله عقد قرارداد کاری با کارفرمای انگلستان، برنامه نویسان می توانند وارد فاز درخواست ویزای کار انگلستان شوند. ویزایی که قبلا با عنوان ویزای تایر 2 معروف بود اما چند سالی است که تحت عنوان ویزای اسکیل ورکر انگلستان شناخته می شود. این ویزا با اعتبار 5 سال و نیز قابلیت تمدید چند باره به متقاضیان ارائه می شود. برای درخواست این ویزا داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر الزام آور است. در کل شرایط درخواست ویزای اسکیل ورکر انگلستان نیز بدین قرار است:

شرایط ویزا برای برنامه نویسان در انگلستان

اما چرا کسب امتیاز؟ دلیل این امر آنست که سیستم مهاجرتی کشور انگلستان یک سیستم امتیاز محور می باشد. به منظور دریافت اخبار و اطلاعات به روز مهاجرتی مخصوصا در زمینه مهاجرت و اقامت اروپا 2022 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “استخدام برنامه نویس در انگلستان

  1. حمید گفت:

    سلام، من برنامه نویس موبایل هستم، درحال حاضر به زبان دارت و در پلتفرم فلاتر برنامه نویسی میکنم، مدرک لیسانس نرم افزار دارم، ۵ سال به عنوان کارمند در کنسولگری افغانستان کارم کردم، و مدت یک سال میشه در یک شرکت خصوصی استخدام هستم، ولی سابقه کاری بیمه ندارم. ۲۹ ساله هستم. شرایطم برای پیداکردن کار و دریافت ویزای کاری چه طور هست.

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط به این صورت هست که باید رزومه خودتون رو به صورت کامل تهیه کنید و در اختیار شرکت هایی قرار بدهید که در این زمینه فعالیت می کنند.
      باید در این زمینه توجه داشته باشید که آلمان شرایط بهتری برای جذب شما داره. در صورتی که تمایل داشته باشید در این زمینه می تونید با شماره 02191003232 تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *