ویزای کاری

استخدام برنامه نویس در هلند

استخدام برنامه نویس در هلند

اگر شما نیز جزء متقاضیان و کارجویان استخدام برنامه نویس در هلند هستید، باید بدانید که انتخاب درستی کرده اید. چرا که هلند بهشت استارت آپ ها و شرکت های فناوری در اروپا محسوب می شود. از یک طرف درآمد برنامه نویسان در هلند یک درآمد رویایی است و از طرف دیگر استاندارد زندگی در این کشور باور نکردنی است. همین عوامل سبب شده تا خیلی از مهندسان و متخصصان رشته علوم کامپیوتر متقاضی کار در هلند باشند.

ولی آیا شرایط استخدام برنامه نویسان خارجی در هلند سخت تر است؟ مدارک مورد نیاز برنامه نویسان خارجی برای کار در هلند چیست؟ آیا برنامه نویسان در هلند از شرایط کاری و زندگی خود راضی هستند؟ مهارت های حرفه ای برای کار به عنوان برنامه نویس در هلند چیست؟ ویزای مربوط به برنامه نویسان و Developer ها در هلند چیست؟ با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به پاسخ این سوالات دست پیدا کنید.

شرایط استخدام برنامه نویس در هلند

هلند نیز از جمله کشورهای اروپایی مدرن و پیشرفته ای محسوب می شود که در امر جذب برنامه نویسان از سراسر جهان فعالانه عمل می کند. منتها شرکت های هلندی در زمینه استخدام و جذب برنامه نویس حساسیت های خاصی دارند. معمولا شرکت های هلندی در پی استخدام برنامه نویسانی هستند که نه تنها دارای مدرک تحصیلی آکادمیک باشند بلکه همچنین سابقه حرفه ای و نیز مهارت های خیلی خوب در زمینه زبان های برنامه نویسی و کدینگ داشته باشند.

بنابراین اگر بخواهیم به طور خلاصه و مفیدی شرایط استخدام برنامه نویس در هلند را بیان کنیم بایستی به موارد مهم زیر اشاره کنیم:

  • مدرک تحصیلی: این مدرک حتما بایستی مدرک دانشگاهی معتبر در رشته های علوم کامپیوتری باشد.
  • سابقه کاری: توصیه می شود که برنامه نویسان با تجربه کاری بیش از 3 سال برای استخدام در هلند درخواست دهند.
  • مهارت شغلی: برای کارفرمای هلندی مهم است که برنامه نویس به انواع تکنولوژی های برنامه نویسی مسلط باشد.

شرایط کاری برنامه نویس در هلند چگونه است؟

سطح درآمدی یک برنامه نویس در هلند در مقایسه با سطوح درآمدی مشاغل دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد. مثلا همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، میانگین درآمد ماهیانه یک برنامه نویس در کشور هلند در حدود €4560 (یورو) می باشد. بر همین اساساس نیز حداقل سطح درآمدی این متخصصان در هلند حدود €2100 (یورو) و حداکثر سطح درآمدی آنها نیز حدود €7250 (یورو) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان رشته برنامه نویسی در هلند

پس با توجه به نمودار فوق می توان به چند نتیجه گیری مهم در خصوص کاریابی، کار و استخدام برنامه نویس در هلند دست یافت. نکته اول اینکه سابقه کاری ماکسیمم تاثیر را بر روی سطح درآمدی برنامه نویسان دارد. نکته دوم اینکه تحصیلات برنامه نویس و حتی مهارت های او و نیز شرکت مورد نظرش برای کار در هلند نیز متعاقبا بر روی سطح درآمدی اش اثر گذار هستند.

کاریابی و استخدام برنامه نویس در هلند

شاید فرآیند کاریابی در هلند برای مشاغل دیگر در هلند سخت باشد اما این فرآیند برای برنامه نویسان چندان دشوار نیست. چرا که اولا بازار کار کشور هلند فرصت های زیادی برای استخدام در اختیار برنامه نویسان قرار داده و ثانیا رشته برنامه نویسی یا Programmer در هلند جزئی از لیست مشاغل مورد نیاز کشور هلند به حساب می آید. اما برنامه نویسان نیز برای شروع فرآیند کاریابی اشان ایتداء باید از تدوین CV یا رزومه کاری شروع کنند.

چرا که رزومه کاری برنامه نویسان در افزایش شانس استخدام آنها در هلند تاثیر فوق العاده زیادی دارد. پس از نگارش CV و در کنار آن تنظیم کاور لتر کارجوی رشته برنامه نویسی می تواند با خیال آسوده به جستجوی کار در هلند بپردازد. برای این منظور نیز روش های کاریابی مختلفی در اختیار او قرار دارد که شاید بهترین و معروفترین آن روش کاریابی از طریق وب سایت های هلندی جستجوی کار باشد.

از معروفترین این وب سایت ها نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Indeed.
  • LinkedIn
  • Snaphunt
  • Nationale Vacaturebank
  • Monster
  • Werk
  • Jobrapido
  • Talent.com

کاریابی و استخدام برنامه نویس در هلند

ویزا جهت استخدام برنامه نویس در هلند

طبق قوانین مهاجرتی کشور هلند، متخصصان و نیروهای کار خارجی از طریق کار در این کشور می توانند به اقامت هلند دست یابند. اقامتی که برای برنامه نویسان امتیازات مختلفی مثل کار در بهترین شرایط و درآمد، زندگی با برترین کیفیت، بهره مندی از خدمات دولتی رایگان و غیره در پی خواهد داشت. اما از مهمترین شرایط اخذ ویزای کار هلند این است که اولا متقاضی یا برنامه نویس دارای پیشنهاد کاری معتبری از کارفرمای هلندی باشد. دوما او دارای پاسپورت ملی معتبری باشئد و سوما او دارای مدرک دانشگاهی باشد.

در حال حاضر برای مهاجرت به هلند روش های متنوع زیادی پیش پای متقاضیان قرار دارد. و انتخاب این روش های مهاجرتی به هلند نیز بیش از هر چیزی به خواست، علاقه و نیز شرایط آنها بستگی دارد. از جمله این روشها نیز میتوان به روش مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. شما هموطنان گرامی در صورت تمایل به اطلاع یابی در خصوص هر یک از این روش های مهاجرتی می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات تخصصی درباره استخدام برنامه نویس در هلند

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط کاری برنامه نویس در هلند چگونه است؟ سطح درآمدی یک برنامه نویس در هلند در مقایسه با سطوح درآمدی مشاغل دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد. مثلا همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، میانگین درآمد ماهیانه یک برنامه نویس در کشور هلند در حدود €4560 (یورو) می باشد.
  • کاریابی و استخدام برنامه نویس در هلند چگونه است؟ شاید فرآیند کاریابی در هلند برای مشاغل دیگر در هلند سخت باشد اما این فرآیند برای برنامه نویسان چندان دشوار نیست. چرا که اولا بازار کار کشور هلند فرصت های زیادی برای استخدام در اختیار برنامه نویسان قرار داده و ثانیا رشته برنامه نویسی یا Programmer در هلند جزئی از لیست مشاغل مورد نیاز کشور هلند به حساب می آید. اما برنامه نویسان نیز برای شروع فرآیند کاریابی اشان ایتداء باید از تدوین CV یا رزومه کاری شروع کنند.
4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *