ویزای کاری

استخدام NET Developer. در اتریش

استخدام NET Developer. در اتریش

جهت استخدام NET Developer. در اتریش شما به عنوان متقاضی نیازمند یک مدرک دانشگاهی معتبر در رشته های علوم کامپیوتر می باشید همچنین نیازمند یک سابقه کاری برتر و نیز تسلط در زمینه های کاری مرتبط از جمله زبان های برنامه نویسی و اپلیکیشن ها خواهید بود. در صورت موفقیت در امر کاریابی و دریافت جاب آفر (پیشنهاد شغلی) است که می توانید جهت دریافت کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش اقدام نمایید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شما را با جزییات کاملی پیرامون استخدام در این رشته پردرآمد در اتریش و شرایط کاری مختلف آن آشنا خواهند کرد.

وظایف و مسئولیت های NET Developer. در اتریش

غالبا مهندس یا متخصص NET Developer. در اتریش کسی است که به ایجاد صفحات وب برای شرکت ها و موسسات مختلف می پردازد. همچنین او کسی است که به پایگاه های داده و همچنین سرورهای لجیک کدنویسی دسترسی دارد. از دیگر وظایف یک متخصص NET Developer. در اتریش نگارش وب سایت ها، اصلاح و رفع ایراد می باشد. بنابراین یک متخصص Net Developer. در اتریش حتما بایستی در به کارگیری انواع زبان های برنامه نویسی، انواع سیستم ها، اپلیکیشن ها و نیز استفاده از دیتابیس ها سابقه کار زیادی داشته باشد.

موارد آشنایی متخصصان NET Developer. برای استخدام در اتریش
زبان های برنامه نویسیC#، F# و Classic ASP
اپلیکیشن هاMicrosoft SQL Server و Oracle

از این گذشته تست و سند سازی نرم افزارها برای وب سایت ها از دیگر وظایف این متخصصان در کشور اتریش می باشد. ناگفته نماند که متخصصان این رشته برای کار در شرکت های اتریشی همچنین نیازمند روحیه کار تیمی با طراحان، معماران و نیز تولیدکنندگان محتوا هستند.

وظایف و مسئولیت های NET Developer. در اتریش

شرایط کار جهت استخدام NET Developer. در اتریش

در کشور اتریش شما به عنوان یک کارگر متخصص مجاز به کار بیش از 12 ساعت در روز و 60 ساعت در هفته نمی باشید. در کل اتریشی ها در هفته حدود 48 ساعت کار می کنند و این امر شامل حال متخصصان NET Developer. نیز می باشد. همچنین آنها نیز از مزایای بیمه سلامت عمومی در اتریش به صورت زیر برخوردارند:

  • پزشکی: 45%
  • دندانپزشکی: 18%
  • چشم پزشکی: 18%
  • موارد دیگر درمانی: 55%

در ضمن همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، متوسط درآمد سالیانه یک متخصص NET Developer. در اتریش حدود €50000 (یورو) می باشد. حداقل درآمد این متخصصان در حدود €15000 (یورو) و حداکثر درآمدی آنها نیز €74000 (یورو) می باشد:

رنج درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. در اتریش

یکی از عوامل اثرگذار بر روی سطح درآمدی این متخصصان در کشور اتریش سابقه کاری آنهاست. همان طوری که در جدول زیر هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش حقوق متخصصان NET Developer. در اتریش مربوط به متخصصان با سابقه کاری بیش از 5 سال می باشد:

متخصصدرصد افزایش درآمدسطح درآمد سالیانه به یورو
شاغلین مبتدی (با سابقه 1 تا 4 سال)14-%€43000
شاغلین متوسط (با سابقه 5 تا 9 سال)14%€57000
شاغلین مجرب (با سابقه 10 تا 19 سال)12%€56000

علاوه بر این تسلط بر مهارت های زیر نیز بر سطح درآمدی این متخصصان اثر گذار است:

  • .NET: €54848 (یورو)
  • زبان برنامه نویسی C#: €50000 (یورو)
  • NET Framework: €47500 (یورو)
  • SQL: €43247 (یورو)

شرایط استخدام NET Developer. در اتریش

در کل رشته NET Developer. در اتریش جزء رشته های پر متقاضی و مورد نیاز شرکت هاست و به همین دلیل این رشته در اتریش از یک بازار کاری خیلی خوبی برخوردار است. منتها در این بین ممکن است این سوال مطرح شود که برای استخدام NET Developer. در اتریش چه شرایط و مدارکی مورد نیاز است. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، از جمله اصلی ترین شروط استخدام یک NET Developer. در اتریش 2022 این است که اولا متقاضی دارای مدرک دانشگاهی معتبری در علوم کامپیوتری باشد. دوما متقاضی دارای سابقه کاری خوبی در این رشته باشد. و سوما متقاضی از مهارت های ضروری برای انجام این کار در اتریش برخوردار باشد:

شرایط استخدام NET Developer. در اتریش

روند کاریابی و استخدام NET Developer. در اتریش

برای شروع فرآیند کاریابی و استخدام NET Developer. در اتریش اولین کار این است که متقاضی CV و مدارک خود را آماده کند تا در صورت یافتن پیشنهاد کاری آن ها را به کارفرما ارسال کند. گام بعدی در روند کاریابی در اتریش برای NET Developer. ها یافتن کار از طریق جستجو در وب سایت های کاریابی معتبر اتریشی است.پس از یافتن کار و قبل از انجام مصاحبه استخدامی نیز ارائه مدارک زیر به عنوان درخواست استخدام الزامی است:

مدارک لازم جهت کاریابی متخصصان NET Developer. در اتریش

پس از نهایی شدن قراردادکاری با شرکت اتریشی است که متخصص NET Developer. می تواند برای درخواست ویزای کاری اتریش 2022 اقدام نماید که در ادامه به توضیح شرایط آن می پردازیم.

ویزا جهت استخدام NET Developer. در اتریش

نظر به اینکه رشته NET Developer. در اتریش جزء رشته مشاغل مورد نیاز این کشور می باشد، از همین رو نیز این متخصصان در اتریش به عنوان کارگران خیلی ماهر دسته بندی می شوند. بر این اساس آنها امتیاز این را خواهند داشت تا با داشتن پیشنهاد کاری معتبر نسبت به اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش 2022 اقدام نمایند. این ویزا برای بار اول حدود 2 سال اعتبار خواهد داشت و امکان تمدید آن برای چندین بار فراهم است. اما برای اخذ کارت مذکور اخذ 70 امتیازاز طریق سیستم امتیاز محور اتریش به صورت زیر الزامی است:

  • توانایی ها و مدارک خاص: حداکثر امتیاز 40
  • سابقه کاری: حداکثر امتیاز 20
  • مهارت زبان: حداکثر امتیاز 20
  • سن: حداکثر امتیاز 10
  • تحصیلات در اتریش: حداکثر امتیاز 10

اتریش از بهترین کشورهای اروپایی هم برای کار و زندگی و هم برای ادامه تحصیل محسوب می شود. چراکه هم کیفیت زندگی در این کشور اروپایی خیلی بالاست و هم اینکه کیفیت آموزشی ارائه شده در دانشگاه های اتریش قابل قیاس با اغلب کشورهای اروپایی نیست. بنابراین شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات مهاجرت کاری و یا تحصیلی به اتریش 2022 می توانید با کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *