ویزای کاری

استخدام NET Developer. در استرالیا

استخدام .NET Developer در استرالیا

هم اکنون استخدام NET Developer. در استرالیا جزء پر تعدادترین استخدام های این کشور محسوب می شود و بسیار مورد توجه است. از یکسو نیاز بازار کار استرالیا و شرکت های فناوری پایه این کشور به متخصصان .End Developer و از سوی دیگر میزان درآمد خیلی بالا و نیز استاندارد زندگی عالی در استرالیا سبب شده تا فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های علوم کامپیوتر از سراسر جهان چشم به بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا بدوزند. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین مقاله ضمن آشنایی شما عزیزان با وظایف، مسئولیت ها و حیطه کاری .End Developer ها همچنین شما عزیزان را با مزایا و امتیازات و آینده کاری خوب این متخصصان در استرالیا نیز آشنا می کنند.

نحوه کار به عنوان NET Developer. در استرالیا

آیا شما هم علاقه مند نوشتن یک قطعه کد برای توسعه اپ ها و برنامه ها هستید؟ و یا آیا علاقه مند مهارت های تحلیلی بوده و می توانید به طور موثری در قالب یک تیم برنامه نویسی کار کنید؟ اگر جواب بله است پس شغل برنامه نویسی یا توسعه گری گزینه مناسبی برایتان است. اما در این زمینه هم بایستی بدانید که بین شغل برنامه نویس programmer و توسعه گر developer تفاوت های اساسی وجود دارد. توسعه گر نرم افزار Software Developer را می توان بیش از یک برنامه نویس در نظر گرفت. توسعه گر یک بسته کاملی است که شامل مهارت های یک برنامه نویس، معمار، تستر و آنالیزور میباشد. بنابراین توسعه گر نرم افزار در استرالیا می تواند در مشاغل زیر استخدام شود:

  • Front-End Developer
  • NET Developer.
  • Backend Developer
  • System Developer
  • Full-stack Developer
  • DevOps Developer
  • Game Developer
  • Security Developers
  • Mobile Developer

اما برای کار به عنوان NET Developer. در استرالیا علاوه بر داشتن مدرک دانشگاهی معتبر در رشته های علوم کامپیوتر و نیز IT همچنین داشتن تخصص کافی در زمینه های مختلفی مثل موارد زیر نیز الزامی است:

نحوه کار به عنوان .NET Developer در استرالیا

شرایط استخدام NET Developer. در استرالیا

همان طوری که در مطالب قبلی هم عنوان شد، از جمله شرایط ضروری برای کاریابی و استخدام NET Developer. در استرالیا این است که اولا متقاضی دارای مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد معتبر در یکی از رشته های علوم کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد. دوما دانش و مهارت لازم در امر برنامه نویسی و توسعه گری اپلیکیشن و یا وب را داشته باشد. و سوما از سابقه کافی در زمینه کار به عنوان NET Developer. را داشته باشد.

آیا می دانید از طریق استخدام و کار به عنوان متخصص NET Developer. در استرالیا می توان به ویزای اقامت دائمی (PR) استرالیا دست یافت!

با اینکه متخصصان رشته های IT، برنامه نویسی و developer ها با استفاده از اسپانسری کارفرمای استرالیایی و با اخذ ویزای سابکلاس 482 می توانند به مدت 4 سال در استرالیا کار کنند. ولی همین متخصصان گزینه دیگری برای اخذ اقامت دائم استرالیا دارند و آن هم از طریق درخواست ویزای سابکلاس 189 می باشد. ویزایی که اخذ آن دیگر نیازی به اسپانسری کارفرمای استرالیایی ندارد. چرا که این ویزا مهارت محور است. بنابراین دو نوع ویزای کاری استرالیا در اختیار NET Developer. ها قرار دارد:

نوع ویزاشرحمدت اعتبار
ویزای سابکلاس 189ویزای مهارت- محور بدون نیاز به اسپانسر استرالیاییاقامت دائمی
ویزای سابکلاس 482شرط لازم داشتن اسپانسر استرالیایی4 ساله

به همین دلیل نیز به این ویزا، ویزای مستقل مهارتی نیز گفته می شود. ویزایی که شرط اخذ آن کسب حداقل 65 امتیاز لازم در ارزیابی امتیازی با توجه به معیارهای زیر است:

  • سن و سال
  • سابقه کاری
  • همسر
  • دانش زبان انگلیسی

شرایط کاری متخصصان رشته NET Developer. در استرالیا

یکی از موضوعات مهمی که قبل از اقدام به کاریابی و استخدام NET Developer. در استرالیا بایستی بدان توجه کرد، شرایط کار در استرالیاست. اینها شامل ساعت کاری، بیمه و مزایای کار، مالیات بر درآمد، متوسط درآمدی و غیره می باشد. استاندارد ساعت کاری متخصصان NET Developer. در استرالیا همانند مشاغل دیگر 38 ساعت در هفته و یا 7.6 ساعت در روز می باشد. معمولا نیز ایام کاری در استرالیا نیز از دوشنبه تا جمعه هر هفته می باشد. در ضمن متخصصان End Developer. همانند هر شغل دیگری در استرالیا دارای بیمه بوده و از برنامه بازنشستگی نیز برخوردار هستند.

بر طبق آمار سال 2022 نیز میانگین سطح درآمدی متخصصان End Developer. در استرالیا بین $65000 تا $200000 (دلار استرالیا) متغیر است. که البته این تغییر با توجه به سطح تحصیلات و نیز سابقه کاری صورت می گیرد. در جدول زیر می توان با برخی از شرکت های استرالیایی استخدام کننده متخصصان END Developer. و سطح درآمدی اشان آشنا شد:

شرکت استخدام کنندهشهرعنوان شغلیمیزان درآمد سالیانه (دلار استرالیا)
WorldlineسیدنیNET Developer. فول استاک$63000
DeloitteسیدنیNET Developer. ارشد$87000 الی $93000
Thought StudioپیکورستC# NET Developer.$71000 الی $125000
CognizantآدلایدNET Developer.$95000 الی $105000
Tao Solutions IncسیدنیSoftware Developer$138000

کاریابی و استخدام .NET Developer در استرالیا

کاریابی و استخدام NET Developer. در استرالیا

آخرین موضوعی هم که در زمینه استخدام NET Developer. در استرالیا می توان مطرح کرد نحوه کاریابی و استخدام به عنوان یک NET Developer. در این کشور می باشد. فلذا برای کاریابی موثر و کارآمد در کشوری مثل استرالیا که دارای بازار کار فوق العاده رقابتی است داشتن یک پروفایل شغلی مناسب+ آمادگی جهت انجام مصاحبه شغلی جزء اصلی ترین ضروریات محسوب می شود. اما برای شروع پروسه کاریابی در رشته NET Developer. در استرالیا انجام جستجوی کار از طریق سایت های معتبری مثل Indeed یا glassdoor برای کارجویان موثرتر است.

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، با کاریابی در استرالیا و اخذ قرارداد کاری راه برای اخذ ویزای سابکلاس 482 (ویزای اسپانسر دار کارگران ماهر خارجی) باز می شود. اما اگر متقاضی مایل به اخذ اقامت دائمی استرالیا (ویزای سابکلاس 189) باشد در آن صورت نیازی به کاریابی و دریافت جاب آفر نیست و شرط مهم کسب حداقل 65 امتیاز لازم با توجه فاکتورهای ارزیابی است. از طریق ارتباط با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با مزایا و امتیازات اخذ اقامت دائم استرالیا 2022 نیز آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *