ویزای کاری

استخدام NET Developer. در ترکیه

استخدام NET Developer. در ترکیه

برای استخدام NET Developer. در ترکیه 2024 متقاضیان بایستی اولا دارای مدرک کارشناسی در رشته های علوم کامپیوتر و یا رشته های مرتبط باشند. دوما حداقل 1 سال سابقه کار با Microsoft NET Developer. داشته باشند. و سوما از دانش و مهارت کافی در استفاده از تکنولوژی هایی مثل HTML، Python، Java و غیره برخوردار باشند. و در صورت یافتن کار در ترکیه آنها می توانند برای ارسال درخواست کار، انجام مصاحبه و نیز عقد قرارداد کاری اقدام کنند. و در نهایت نیز برای درخواست ویزا و مجوز کاری ترکیه نیز آماده شوند. به منظور کسب اطلاعات کاملتر در این باب با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید مطمئنا از این طریق به پاسخ سوالاتتان دست خواهید یافت.

وظایف و مسئولیت های متخصص NET Developer. در ترکیه

همان طوری که می دانید، رشته NET Developer. جزء زیر دسته برنامه نویسی و توسعه نرم افزار محسوب می شود. و متخصصان این رشته در ترکیه بسته به شرکت یا سازمانی که برای آن کار می کنند وظایف و مسئولیت های مختلفی دارند. مثلا آنها به عنوان NET Developer. به اجرای توسعه نرم افزاری سیکل کامل، تست واحد و یا تغییرات پیکربندی سیستم برای حل ایرادات کی پردازند. و یا کد کارآمد، قابل استفاده مجدد و قابل اعتماد را طراحی و می سازند. همچنین آنها ایرادان و موانع را شناسایی و راه حل هایی برای حل آنها ارائه داده و نیز سند فنی برای سیستم های تحویل داده شده را تهیه می کنند. بنابراین این مهندسان و متخصصان برای کار حرفه ای در ترکیه بایستی در تکنولوژی های زیر خبره باشند:

  • NET.
  • ASP/ASPX
  • JavaScript
  • Sharepoint
  • Node js
  • React js
  • Angular js
  • HTML/VBS
  • دانش برنامه های گرافیکی

وظایف و مسئولیت های متخصص NET Developer. در ترکیه

جالب است بدانید که تقاضا در بین شرکت های ترکیه ای برای جذب متخصصان NET Developer. در حال افزایش است. و در حال حاضر نیز شرکت های لیست شده در زیر درپی استخدام NET Developer. در ترکیه هستند:

شرکتعنوان شغلی
ISCOM (استانبول)NET Developer.
Amaris (استانبول)NET Developer.
Siemens Gamesa Renewable Energy (ازمیر)Junior .NET/JavaScript Developer
Journey (آنکارا)NET Developer. (از راه دور)
MagiClick Digital Solutions (استانبول)Sottware ASPNET Developer.

همان طوری که ملاحظه شد، جهت استخدام در رشته NET Developer. در ترکیه شهرهای مختلف وجود دارد. منتها شهرهایی که دارای فرصت های شغلی زیاد و سطح درآمدی بالا برای این متخصصان هستند به ترتیب شامل شهرهای استانبول، ازمیر و آنکارا هستند. نمودار پایین نشانگر سطح میانگین درآمدی متخصصان NET Developer. در شهرهای معروف ترکیه است:

برترین شهرهای ترکیه جهت کار مهندسانNET Developer .

شرایط استخدام NET Developer. در ترکیه

یکی از روش های مهاجرت به ترکیه 2024 از طریق کار در این کشور می باشد و این گزینه در اختیار متخصصان و نیروهای کار ماهر قرار دارد. بنابراین برنامه نویسان و توسعه دهندگانی مثل NET Developer. ها به راحتی از طریق کاریابی در ترکیه می توانند به اقامت این کشور دست یابند. اما این متقاضیان برای استخدام به عنوان NET Developer. در ترکیه نیازمند تامین شرایط زیر هستند:

شرایط استخدام NET Developer. در ترکیه

جالب است بدانید که هر یک از موارد فوق به نوبه خود نه تنها باعث افزایش شانس استخدام کارجویان رشته NET Developer. در ترکیه میشود بلکه همچنین در ارتقای درآمد آنها نیز نقش تعیین کننده ای دارد. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، رنج درآمدی این متخصصان در ترکیه با توجه به سابقه کاریشان از حداقل TRY3730 (لیر) تا حداکثر TRY12500 (لیر) متفاوت است:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در ترکیه

به عبارت دیگر بهترین موقعیت هم برای استخدام و هم برای کسب درآمد بالا به عنوان مهندس/ متخصص NET Developer. در ترکیه این است که متقاضی اولا دارای مدرک فوق لیسانس در رشته های علوم کامپیوتری باشد و ثانیا سابقه کاری او در این زمینه بیش از 5 سال باشد.

نحوه کاریابی و استخدام NET Developer. در ترکیه

متخصصان و مهندسان رشته NET Developer. برای استخدام در شرکت های ترکیه ای حتما و حتما بایستی با فرآیند جستجوی کار در این کشور آشنا باشند. لازمه کاریابی در هر شغلی از جمله رشته NET Developer. در ترکیه داشتن یک CV یا رزومه خوب است.؛ یعنی رزومه ای که بتواند موجب جلب توجه کارفرمای ترک شده و در بین سایر کارجویان به شما برتری دهد. پس از اینکه CV و کاور لتر خودتان را تهیه کردید حالا لازم است تا به سراغ جستجوی کار مورد نظرتان از طریق یکی از وب سایت های جستجوی کار به صورت زیر بروید:

وب سایت های کاریابیدلایل شهرت
Kariyer.netدر حال حاضر بزرگترین وب سایت جستجوی کار ترکیه محسوب می شود
Eleman.netبه اندازه Kariyer محبوب نیست اما ارزش جستجوی کار را دارد
Indeedیک وب سایت شغلی بزرگ در ایالات متحده که به انتشار فرصت های شغلی موجود در ترکیه مخصوصا شهر استانبول نیز می پردازد
Yenibirisیک موتور جستجوی مخصوص مشاغل حرفه ای
Linkedinاز محبوب ترین وب سایت های کاریابی در کشور ترکیه مخصوصا برای کارجویان خارجی به شمار می رود

پس از دست یابی به شغل مورد نظر، حالا وقت آن رسیده که کارجوی رشته NET Developer. درخواست استخدامش را به همراه CV و کاور لتر به شرکت کارفرمای ترکیه ای ارسال کند. پس اگر کارفرمای ترک دعوتنامه مصاحبه را برای کارجو ارسال کند در آن صورت کارجو وارد فاز آخر یعنی انجام مصاحبه می شود تا در صورت قبولی و تایید در این مصاحبه نیز برای عقد قرارداد کاری و اخذ ویزای کاری ترکیه 2024 آماده شود. بنابراین کارجوی رشته NET Developer. برای استخدام در شرکت ترکیه ای بایستی 3 مرحله زیر را طی کند:

مراحل کاریابی و استخدام NET Developer. در ترکیه

ویزا برای استخدام NET Developer. در ترکیه

قوانین مهاجرتی ترکیه تسهیل کننده مهاجرت متخصصان و گکارگران ماهر خارجی است. از همین رو پروسه اخذ ویزای کار ترکیه برای متخصصان رشته NET Developer. در ترکیه خیلی راحت است. منتها آنها بایستی با شرایط و مراحل این کار کاملا آشنا باشند و به همین دلیل به آنها نیز توصیه می شود در این مسیر مهاجرتی حتما از مشاوره های ارائه شده توسط یک وکیل خبره بهره مند شوند. در واقع شما به عنوان متخصص رشته NET Developer. پس از عقد قرارداد کاری با کارفرمای ترکیه ای شایسته دریافت ویزا و مجوز کاری می باشید:

ویزا برای استخدام NET Developer. در ترکیه

مراحل این کار نیز به این صورت است که شما ابتداء فرم درخواست آنلاین را از طریق مراجعه به وب سایت اداره مهاجرت ترکیه تکمیل کرده و سپس برای اخذ وقت مصاحبه اقدام می کنید. و در روز مصاحبه نیز مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار ترکیه را به سفارت این کشور تحویل می دهید. بسته مدارک ضروری برای اخذ این ویزای ترکیه شامل گذرنامه معتبر، عکس پاسپورتی، فرم درخواست تکمیلی، قرارداد کاری، کپی مدارک تحصیلی و غیره است. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با کلیه روش های مهاجرت به ترکیه 2024 آشنا شوید.

مهمترین سوالات در باب استخدام .NET Developer در ترکیه

در بخش پایانی مقاله بر آن شده ایم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط استخدام.NET Developer در ترکیه پاسخ دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • روند استخدام .NET Developer در ترکیه برای اتباع کشورهای خارجی چگونه است؟ روند استخدام.NET Developer در ترکیه به نسبت اغلب کشورهای اروپای شرقی دارای پیچدگی های خاصی در زمینه های مختلف می باشد.
  • آیا استخدام .NET Developer در ترکیه گزینه مناسبی برای صاحبان مشاغل می باشد؟ استخدام.NET Developer در ترکیه به دلیل زیرساخت های مدرن فناوری در این کشور بهترین گزینه برای صاحبان مشاغل از سراسر جهان می باشد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *