ویزای کاری

استخدام NET Developer. در دانمارک

استخدام NET Developer. در دانمارک

متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های علوم کامپیوتری برای استخدام NET Developer. در دانمارک شانس خیلی خوبی دارند. آنها می توانند با تهیه یم رزومه قوی و نیز از طریق کاریابی توسط وب سایت های جستجوی کار در کشور دانمارک به شغل مورد نظرشان دست یافته و خود را برای ارسال درخواست استخدام و نیز انجام مصاحبه شغلی مهیا کنند. منتها به شرطی که اولا آنها دارای مدرک آکادمیک در رشته های کامپیوتر و IT باشند. دوما مهارت کافی و سوما از سابقه کاری خیلی خوبی هم برخوردار باشند.

این دسته از کارجویان پس از یافتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای دانمارکی و ارائه مدارک لازم مثل پاسپورت، عکس پاسپورتی، قرارداد کاری با کارفرمای دانمارکی، گواهی اسکان، بیمه سلامت، هزینه درخواست ویزا و غیره نسبت به اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمایند. ویزایی که با اعتبار 4 ساله به متخصصان رشته های برنامه نویسی و IT اعطاء می شود. برای کسب اطلاعات کاملتر در مورد این ویزای کاری دانمارک تا انتها با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط لازم برای استخدام NET Developer. در دانمارک

متخصصان NET Developer. جزء برنامه نویسان متبحری هستند که تحصیلات خود را در رشته مهندسی کامپیوتر به اتمام رسانده و همچنین دارای سوابق کاری و مهارتی خوبی در این رشته هستند. آنها با استفاده از تکنولوژی های کاربردی و مهمی مثل زبان های برنامه نویسی C#، C++ و JavaScript و غیره می توانند به ایجاد، طراحی و مدیریت انواع اپلیکیشن ها و نرم افزارهای وب سایت های مختلف بپردازند. این متخصصان به منظور استخدام در دانمارک بایستی از شرایط مهم زیر برخوردار باشند:

  • دارای یک مدرک دانشگاهی در یکی از رشته های کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات و ارتباطات باشند که معادل مدرک دانشگاه های دانمارک باشد.
  • دارای سابقه کاری حداقل بالای 2 سال در رشته تخصصی NET Developer. باشند.
  • دارای تسلط کافی در زمینه به کار گیری تکنولوژی های مدرن این رشته باشند که کاربردی ترین آنها شامل NET، زبان برنامه نویسی C#، Microsoft SQL Server و غیره می باشند.

شرایط لازم برای استخدام NET Developer. در دانمارک

درآمد متخصصان NET Developer. در دانمارک چقدر است؟

بر طبق آمار موجود از بازار کار رشته NET Developer. در دانمارک، در حال حاضر سطح ممیانگین دستمزد متخصصان NET Developer. در این کشور اروپایی در حدود DKK641188 (کرون) می باشد. اما این در حالی است که حداقل سطح دستمزدی این متخصصان در کشور دانمارک متعلق به متخصصان با سابقه زیر 3 سال در حدود DKK456207 (کرون) و بیشترین سطح درآمدی آنها در دانمارک نیز مربوط به متخصصان دارای 8 سال سابقه کاری در حدود DKK792497 (کرون) می باشد. نمودار زیر معرف همین واقعیت آماری است:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در دانمارک

کاریابی بمنظور استخدام NET Developer. در دانمارک

کاریابی برای متخصصان رشته های برنامه نویسی و توسعه دهی در دانمارک به چند دلیل می تواند خیلی راحت و آسان باشد. دلیل اول به خاطر نیاز- محور بودن این رشته برای اغلب شرکت های دانمارکی است. چرا که اصولا رشته های زیر دسته فناوری اطلاعات (IT) جزء پوزیتیو لیست دانمارک به حساب می آید. از طرف دیگر این دسته از کارجویان به دلیل تسلط به زبان انگلیسی و نیز آشنایی جسته و گریخته با شرایط بازار کار دانمارک به راحتی می توانند در دانمارک به جستجوی کار مورد نظرشان بپردازند. آنها به این منظور بایستی 3 مرحله زیر را طی کنند:

  • مرحله 1: جستجوی کار از طریق پایگاه های داده شغلی مثل dk و Jobindex.dk و دیگر وب سایت های کاریابی معتبر مثل Monster، Indeed، glassdoor و غیره
  • مرحله 2: ارسال درخواست کار (شامل CV+Cover latter+ کپی مدارک)
  • مرحله 3: شرکت در مصاحبه آنلاین یا حضوری

به کارجویان رشته NET Developer. در دانمارک نیز توصیه می شود تا قبل از استارت فرآیند جستجوی کار در این کشور حتما و حتما رزومه یا CV خودشان را به همراه کاور لتر البته با فرمت دانمارکی اش تهیه و تنظیم کنند. اینها جزء ضروریاتی است که باعث افزایش شانس استخدام آنها در شرکت دانمارکی می شود.

ویزای کار پوزیتیو لیست دانمارک برای متخصصان NET Developer.

در واقع مرحله پایانی از پروسه استخدام NET Developer. در دانمارک، اخذ ویزای کاری دانمارک می باشد. ویزایی که به دلیل قرار گیری شغل متخصصان NET Developer. در پوزیتیو لیست دانمارک با عنوان ویزای کار پوزیتیو لیست Positive list work visa شناخته می شود. در واقع این ویزا نوعی ویزا برای اسکیل ورکرهای خارجی یا کارگران ماهر خارجی و نیز برای افراد متخصص دارای مدرک دانشگاهی است. همان طوری که در لیست زیر نیز ملاحظه می شود، رشته Programmer and System Developer با کد 251220 و رشته Web Developer با کد 251300 زیر دسته فناوری اطلاعات (IT) از پوزیتیو لیست دانمارک قرار می گیرند:

دسته فناوری اطلاعات در پوزیتیو لیست دانمارک

شرط اصلی قرار گیری در دسته های فوق نیز این است که متقاضی دارای حداقل تحصیلات 3 ساله در رشته IT در مقطع کارشناسی باشد. بنابراین این دسته از متقاضیان با یافتن یک پیشنهاد شغلی از شرکت دانمارکی می توانند وارد فاز اخذ ویزای کاری دانمارک 2022 شوند. فلذا از مهمترین مشخصات این ویزا نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ویزای کار پوزیتیو لیست دانمارک برای متخصصان NET Developer.

از نکات مهم دیگر در خصوص ویزای کار پوزیتیو لیست دانمارک برای متخصصان NET Developer. اینکه مدت رسیدگی به درخوست این ویزا ممکن است از 1 تا 4 ماه طول بکشد. ضمنا هزینه لازمه برای اخذ این ویزای دانمارک در سال جاری نیز در حدود DKK4405 (کرون دانمارک) معادل €591.92 (یورو) میباشد. شما عزیزان از طریق ارتباط با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در جریان مراحل اخذ ویزای کاری یا ویزای تحصیلی دانمارک 2022 قرار گیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *