ویزای کاری

استخدام NET Developer. در مجارستان

استخدام NET Developer. در مجارستان

واقعیت میدانی نشانگر این است که کارشناسان و متخصصان علوم کامپیوتر شانس خیلی خوبی برای استخدام NET Developer. در مجارستان 2022 دارند. چرا که رشته شغلی این افراد جزء لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان به حساب می آید. و اصلا به همین دلیل نیز خیلی از شرکت ها و موسسات بزرگ مجارستانی بدنبال جذب و استخدام این متخصصان در شرکت هایشان هستند. از این گذشته پس از کاریابی و استخدام در مجارستان آنها می توانند برای درخواست کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) نیز درخواست دهند. و از حقوق و مزایای دریافت این کارت اقامت اروپایی نیز بهره مند شوند. پس برای اطلاع از 0 تا 100 کاریابی و استخدام در رشته NET Developer. در کشور مجارستان با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

وظایف یک متخصص رشته NET Developer. در مجارستان چیست؟

رشته شغلی NET Developer. از رشته های شغلی محبوب و پر طرفدار در کشور مجارستان می باشد. در واقع متخصص NET Developer. در شرکت های مجارستانی به عنوان یک متخصص فناوری محسوب می شود که می تواند نرم افزارهای مختلف را در فریم ورک مایکروسافت طراحی و حفظ کند. بنابراین از اهم وظایف این دسته از متخصصان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوشتن کدهای واضح و قابل سنجش با استفاده از زبان های برنامه نویسی
  • تست و راه اندازی اپلیکیشن ها و سیستم ها
  • رفع عیوب و آپدیت کردن اپلیکیشن های وب سایت ها
  • ارتقای نرم افزارهای موجود
  • مشارکت در آنالیز شرایط
  • همکاری با تیم های مختلف جهت طراحی و معماری نرم افزار و غیره

منتها این متخصصان برای کسب موفقیت و ارتقاء شغلی در رشته اشان در شرکت های مجارستانی بایستی به یکسری مهارت های ضروری مسلط باشند که در بخش زیر به ذکر این مهارت ها می پردازیم:

مهارت های متخصصان NET Developer. در مجارستان

شرایط کاری متخصصان NET Developer. در مجارستان

در حال حاضر میانگین سطح دستمزد سالیانه این متخصصان در کشور مجارستان حدود HUF9659176 (فورینت) می باشد. این در حالی است که رنج درآمدی این متخصصان در کشور مجارستان با توجه به سابقه کاریشان ممکن است از HUF6770234 (فورینت) برای متخصصان تازه کار تا HUF12015197 (فورنیت) برای متخصصان مجرب متفاوت باشد. نمودار زیر نشان دهنده همین واقعیت آماری است:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در مجارستان

بنابراین با توجه به همین آمار می توان نتیجه گرفت که متوسط حقوق سالیانه متخصصان NET Developer. در مجارستان با حدود HUF9659176 (فورینت) بیشتر از متوسط ملی با حدود HUF5757966 (فورینت) می باشد. و این واقعیت را نیز می توان در نمودار زیر مشاهده کرد:

مقایسه متوسط درآمد متخصصان NET Developer. با متوسط ملی در مجارستان

بهترین شرکت ها برای استخدام NET Developer. در مجارستان

پس از اطلاع یابی در خصوص شرایط کاری و نیز وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان اکنون وقت آن است که با شرکت های معروف در استخدام NET Developer. در مجارستان نیز آشنا شوید. در لیست زیر می توانید با برخی از معروفترین این شرکت ها در کشور مجارستان و نیز متوسط درآمد ساعتی، ماهیانه و یا سالیانه متخصصان رشته NET Developer. در آنها آشنا شوید:

شرکتمتوسط درآمد Developer ها (فورینت)
Morgan StanleyHUF933000 تا HUF1000000 ماهیانه
evosoftHUF612000 الی HUF661000 ماهیانه
T-SystemsHUF1007 تا HUF1008 ساعتی
AutSoftHUF904000 الی HUF973000 ماهیانه
RiGHUF442000 الی HUF487000 ماهیانه

بهترین شرکت ها برای استخدام NET Developer. در مجارستان

شرایط استخدامNET Developer. در مجارستان

از یک طرف رشته NET Developer. جزء رشته هایی است که در لیست مشاغل مورد نیاز کشور مجارستان به ثبت رسیده است و از طرف دیگر سطح درآمدی و پرستیژ کاری این متخصصان باعث شده است تا توجه اغلب دانش آموختگان و متخصصان برنامه نویسی به بازار کاری این رشته آینده دار در مجارستان جلب شود. اما سوال اساسی اینجاست که متقاضیان کار در رشته NET Developer. جهت استخدام در شرکت های مجارستانی به چه شرایط و مدارکی نیاز دارند؟ برای پاسخ به این سوال شرایط ورود به بازار کاری رشته NET Developer. را با هم مرور می کنیم:

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان
سطح تحصیلات مورد نیازمدرک دانشگاهی (لیسانس یا فوق لیسانس) در رشته های علوم کامپیوتری
دانش ITالزامی است
دانش زبان های خارجی (انگلیسی، آلمانی و یا مجاری)الزامی است
مدت کارتوسط کارفرما تعیین می شود
سابقه کاریتاثیر گذار بر روی شانس استخدام و نیز سطح درآمدی است

علاوه بر موارد فوق کارجویان رشته NET Developer. بایستی به این نکته مهم نیز توجه کنند که تسلط بر مهارت های برنامه نویسی و توسعه دهی همانند مهارت های لیست شده در زیر نیز به عنوان شرط ضروری جهت کار به عنوان متخصص NET Developer. محسوب می شود. همان طوری که در لیست پایین هم مشاهده می شود، معروفترین و کاربردی ترین مهارت مربوط به متخصصان NET Developer. در مجارستان زبان برنامه نویسی C# می باشد:

مهارت های ضروری متخصصان NET Developer. در مجارستان

کاریابی و استخدام NET Developer. در مجارستان

یکی از سوالات اساسی پیش روی کارجویان رشته NET Developer. در کشور مجارستان نحوه کاریابی در این رشته می باشد. کلا جستجوی کار در مجارستان برای متخصصان و افراد ماهر که دانش زبان انگلیسی خوبی هم دارند خیلی آسان است. از سوی دیگر نیز بازار کار مجارستان فرصت های کاری خوبی در رشته های IT، مهندسی و صنعت توریسم در اختیار کارگرن خارجی قرار می دهد. منتها برای کاریابی در این کشور شما به عنوان کارجو ابتداء بایستی شرایط زیر را مهیا کنید:

کاریابی و استخدام NET Developer. در مجارستان

سپس از طرق مختلفی مثل موسسات معتبر کاریایی و یا وب سایت های جستجوی کار می توان برای کاریابی در این کشور اروپایی اقدام کرد. پس از یافتن کار به عنوان متخصص رشته NET Developer. شما می توانید تحت دسته کارگر خیلی ماهر مجارستان یا Highly- qualified worker متقاضی اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا (EU) باشید. منتها به شرط اینکه:

  • اولا دارای مدرک آکادمیک (لیسانس یا فوق لیسانس) معادل مدرک آکادمیک در مجارستان باشید.
  • دوما حداقل سن شما 18 سال باشد.
  • سوما دارای قرارداد کاری با متوسط درآمد بالاتر از متوسط درآمد ملی مجارستان باشید.

طبق قانون، کارت آبی اتحادیه اروپایی به مدت 4 سال معتبر بوده و لی امکان تمدید چند باره آن برای متقاضیان فراهم است. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به سوالاتتان در خصوص مهاجرت کاری و یا تحصیلی به مجارستان 2022 پاسخ داده شود.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *