ویزای کاری

استخدام NET Developer. در نروژ

استخدام NET Developer. در نروژ

در حال حاضر استخدام NET Developer. در نروژ به علت نیاز شدید به متخصصان یک فرصت خاصی را در اختیاز مهندسان کامپیوتر و IT قرار می دهد. منتها این متخصصان برای کاریابی در نروژ به یک رزومه قوی شامل مشخصات تحصیلی و کاری نیازمند هستند. علاوه بر این آنها بایستی بدانند که داشتن مهارت در زمینه زبان برنامه نویسی C#، SQL، JavaScript، CSS و غیره نه تنها در زمینه افزایش سطح درآمدی اشان موثر است بلکه به آنها در افزایش شانس استخدامشان کمک می کند. هموطنان عزیز در ادامه این مقاله نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با جزئیات کامل مهاجرت کاری متخصصان NET Developer. به نروژ 2022 آشنا شوید.

شرایط استخدام NET Developer. در نروژ

کلا متخصص NET Developer. در نروژ به مهندس نرم افزاری گفته می شود که با به کارگیری تکنولوژی های NET. مایکروسافت به ساخت نرم افزار می پردازند. در واقع این متخصص در شرکت های نروژی مسئول طراحی، اجرا و توسعه محصولات نرم افزاری مطابق نیازهای فنی است. این متخصصان برای انجام وظایف و مسئولیت های خود در شرکت های نروژی نیازمند تسلط بر مهارت های زیر هستند:

مهارت استخدام NET Developer. در نروژ

اما برای استخدام NET Developer. در نروژ متقاضیان نیازمند تهیه شرایط و مدارک مختلفی به شرح زیر هستند:

تحصیلات: متقاضیان استخدام NET Developer. در نروژ جهت کاریابی در این کشور حتما بایستی مدرک دانشگاهی در رشته هایی مثل مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) داشته باشند. و همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود؛ حدود 61% از متخصصان NET Developer. در نروژ دارای مدرک لیسانس هستند. اما بیشترین درصد افزایش درصد درآمدی با 29% متعلق به متخصصان دارنده مدرک فوق لیسانس است:

سطح تحصیلات متخصصان NET Developer. در نروژ

سوابق کاری: فاکتور مهم دیگر در زمینه استخدام NET Developer. در نروژ برخورداری از سابقه کاری بالاست. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش درآمدی متخصصان NET Developer. مربوط به متخصصان با سابقه کاری 5 تا 10 سال می باشد:

تاثیر سابقه کار بر میزان درآمد متخصصان NET Developer. در نروژ

مهارت: همان طوری که در ابتدای بحث نیز گفته شد داشتن مهارت در انواع تکنولوژی های طرف کلاینت، انواع تکنولوژی های طرف سرور، انواع زبان های برنامه نویسی و غیره جزء ضروریات برای استخدام متخصصان NET Developer. در نروژ محسوب می شود. نمودار زیر نشانگر مهارت های مورد نیاز متخصصان رشته NET Developer. در نروژ می باشد:

مهارت های متخصصان NET Developer. در نروژ

 وضعیت کار استخدام شدگان NET Developer. در نروژ

بر طبق آمار سال 2022، متوسط درآمد سالیانه متخصصان رشته NET Developer. در نروژ حدود Kr945479 (کرون نروژ) یعنی معادل حدود $93204 (دلار) می باشد که به بیان دیگر درآمد ساعتی این متخصصان حدود Kr455 (کرون) می باشد. و همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، متوسط درآمد سالیانه یک متخصص NET Developer. با سابقه کاری کمتر از 3 سال در حدود Kr661757 (کرون) ولی درآمد سالیانه یک متخصص NET Developer. دارای سابقه کاری بیش از 8 سال در حدود Kr1174426 (کرون) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در نروژ

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، عامل سابقه کاری عامل مهمی در هم جذب نیروهای متخصص NET Developer. و هم افزایش سطح درآمدی این متخصصان محسوب می شود. علاوه بر این داشتن مهارت های ضروری نیز باز در افزایش سطح درآمد و نیز در افزایش شانس استخدام در رشته NET Developer. اثرگذار است. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، در این مورد بهترین و کاربردی ترین مهارت داشتن مهارت زبان برنامه نویسی C# می باشد:

کاربردی ترین مهارت های متخصصان NET Developer. در نروژ

کاریابی و استخدام NET Developer. در نروژ

شرایط کاریابی در نروژ با شرایط کاریابی در سایر کشورهای اروپایی کمی متفاوت است. به همین دلیل نیز متخصصان رشته NET Developer. بایستی با شرایط و مراحل کاریابی در این کشور آشنا باشند تا بتوانند به کار مورد نظر خود در نروژ دست یابند. قبل از هر چیزی بایستی بدانید که نروژ دارای یک بازار کاری غیر رسمی است. و این بدان معناست که فرصت های شغلی در هیچ سازمان خاصی ثبت نمی شود و یا آگهی نمی شود. بنابراین پس از یافتن شغل مورد نظر توسط یکی از روش های زیر شما می توانید درخواست استخدامتان را به شرکت نروژی ارسال نمایید:

کاریابی و استخدام NET Developer. در نروژ

بد نیست درباره کاریابی متخصصان و مهندسان رشته NET Developer. در نروژ به چند نکته مهم نیز اشاره شود. اگر شما به عنوان کارجو بتوانید به فرصت شغلی مورد نظرتان در نروژ دست یابید در اینصورت بایستی به خاطر داشته باشید که رزومه یا CV شما همراه با کپی مدارک تحصیلی و کاری بایستی به زبان انگلیسی یا نروژی ترجمه شده باشد.

شرایط ویزا برای استخدام شدگان NET Developer. در نروژ

شرایط ویزا برای استخدام شدگان NET Developer. در نروژ

پس از دریافت پیشنهاد کاری است که متخصصان NET Developer. میتوانند برای اخذ ویزای کاری نروژ 2022 اقدام کنند. اما چگونه و از چه طریقی؟ ابتداء بایستی بدانید که ویزای مخصوص کارگران ماهر خارجی در نروژ که دارای پیشنهاد کاری از طرف شرکت نروژی هستند، نوعی ویزای اقامت می باشد. این ویزا فقط به متخصصان دارای مدرک دانشگاهی که دارای جاب آفر هستند اعطاء می شود. بنابراین متخصصان رشته .NET Seveloper نیز می توانند برای اخذ این نوع ویزای نروژ درخواست دهند. منتها به شرطی که از قبل مدارک زیر را تهیه کرده و به سفارت نروژ تحویل دهند:

  • کپی پاسپورت معتبر ملی
  • فرم درخواست ویزای کار نروژی تکمیل شده در وب سایت اداره مهاجرت نروژ (UDI)
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی اسکان در کشور نروژ
  • فرم پیشنهاد شغلی (این فرم در سایت UDI موجود بوده و بایستی توسط کارفرمای نروژی تکمیل شود)
  • قرارداد کاری نشان دهنده دریافت حقوق مکفی
  • مدرک نشانگر سوابق کار حرفه ای
  • رزومه/ CV
  • رسید پرداخت هزینه درخواست این ویزای نروژ به مبلغ NOK6300 (کرون) معادل $690 (دلار)

برای دریافت پاسخ سوالاتتان درباره شرایط مهاجرت کاری و یا تحصیلی به نروژ و اخذ اقامت نروژ 2022 نیز می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *