ویزای کاری

استخدام NET Developer. در نیوزلند

استخدام .NET Developer در نیوزلند

لازمه اصلی استخدام NET Developer. در نیوزلند این است که متقاضی دارای مدرک تحصیلی مربوطه باشد و رزومه او در سطح تاپ باشد. همچنین فرد در زمینه های مختلفی همچون زبان برنامه نویسی C#، ASP.NET Framework، SQL، .NET، Microsoft SQL Server از تخصص برتری برخوردار باشد. بنابراین با توجه به روند حاکم بر بازار کار رشته NET Developer. می توان چنین نتیجه گرفت که شرکت ها و موسسات نیوزلندی تنها به متقاضیانی توجه دارند که دارای رزومه کاری برتری باشند و بتوانند از عهده مسئولیت در این شرکت ها برآیند. پس برای اطلاع از دیگر جزئیات و شرایط کار و کاریابی به عنوان NET Developer. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

وظایف و مسئولیت های متخصص NET Developer. در نیوزلند چیست؟

قبل از توضیح در خصوص استخدام NET Developer. در نیوزلند بهتر است ابتداء با خود شغل NET Developer. و وظایف کاری این شغل آشنا شویم. متخصص یا مهندس NET Developer. در کشور نیوزلند معمولا برای تولید صفحات وب، دسترسی به پایگاه های داده و نیز سرورهای لجیک شرکت ها کدگذاری می کنند. آنها هستند که نرم افزارها برای وب سایت ها را نوشته، اصلاح و مشکل گشایی می کنند. در حقیقت کارشناس NET Developer. بایستی تجربه استفاده از دیتابیس ها، سیستم ها و نیز زبان های برنامه نویسی را داشته باشد تا اینکه بتواند اپلیکیشن های نرم افزاری را در چارچوب .NET توسعه دهد. با این توضیح اکنون به اهم وظایف کاری برنامه نویس/ توسعه دهنده نرم افزار NET. به شرح ذیل می پردازیم:

  • تست و مستندسازی نرم افزار برای وب سایت ها
  • کار با طراحان و تولیدکنندکان محتوا
  • نوشتن، اصلاح و حل مسائل نرم افزاری برای وب سایت ها
  • نگارش کد برای ایجاد وب پیج ها، دسترسی به دیتابیس ها و سرورهای لجیک شرکت ها

مزایای استخدام .NET Developer در نیوزلند

مزایای استخدام NET Developer. در نیوزلند

کلا رشته های علوم کامپیوتر و IT در کشور نیوزلند جزء مشاغل مورد نیاز این کشور قلمداد شده و در بین سایر مشاغل ملی نیوزلند نیز دارای جایگاه و اعتبار ویژه ای است. یکی از اصلی ترین امتیازات استخدام NET Developer. در نیوزلند این است که متوسط درآمد سالانه این متخصصان با حدود $100000 (دلار) آنها را به پردرآمدترین مشاغل نیوزلند تبدیل کرده است. همان طوری که در نمودار زیر هم ملاحظه می شود، در حال حاضر متخصص NET Developer. با درآمد $102500 (دلار) در شرکت های نیوزلندی بعد از رشته شغلی مدیر پروژه با $110000 (دلار) در جایگاه دوم درآمدی قرار می گیرد:

وضعیت درآمدی رشته .NET Developer در نیوزلند

علاوه بر این متخصصان NET Developer. در نیوزلند از مزایای مهمی مثل کیفیت زندگی خیلی خوب در این کشور برخوردار هستند. چرا که شاخص کیفیت زندگی در نیوزلند با رقم شاخص حدود 176.81 باعث شده تا این کشور در رده کشورهای دارای کیفیت زندگی خیلی بالا قرار گیرد. به همین دلیل نیز نیوزلند از نظر شاخص کیفیت زندگی در رتبه نهم جهان قرار می گیرد:

برترین کشورهای جهان برای زندگی (شاخص کیفیت زندگی)

از دیگر امتیازات کار به عنوان NET Developer. در نیوزلند می توان به فرهنگ کاری خوب، مدیریت خوب، تعادل زندگی کاری خوب، برخورداری از بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر، تخفیف های خاص برای کالاهای مصرفی، امکان اقامت دائمی و اخذ حق شهروندی نیوزلند، امکان سفر آزادانه به کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU)، انگلستان، ایالات متحده و کانادا و غیره اشاره کرد.

شرایط کاریابی و استخدام NET Developer. در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای انگلیسی زبان جهان محسوب می شود و مسلما برای کاریابی، استخدام و نهایتا کار در این کشور اشراف به زبان انگلیسی حرف اول را می زند. اما برای شروع فرآیند استخدام NET Developer. در نیوزلند، جاب فایندینگ یا جستجوی کار گام نخست محسوب می شود. و برای این منظور نیز ابتداء تهیه یک رزومه کاری (CV) مناسب در اولویت متقاضیان قرار می گیرد. رزومه ای که در آن به جزئیات مهمی مثل سطح تحصیلات، مدارک آموزشی و نیز سابقه کاری اشاره می شود. دلیل این امر نیز بررسی رزومه متقاضیان استخدام از طرف شرکت های نیوزلندی است. نمودار مراحل کاریابی در نیوزلند را در تصویر زیر ملاحظه می کنید:

شرایط کاریابی و استخدام .NET Developer در نیوزلند

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده شد، داشتن آمادگی برای انجام مصاحبه شغلی از مراحل مهم کاریابی و استخدام NET Developer. در نیوزلند محسوب می شود. که این امر نیز به دو فاکتور سطح دانش و تخصص فرد و نیز تسلط کافی اش به زبان انگلیسی بستگی دارد. ضمنا اغلب مصاحبه های شغلی از طریق نرم افزار اسکایپ انجام می شود و نیازی به حضور در جلسه مصاحبه نیست. اما برای جستجوی کار NET Developer. در نیوزلند نیز سایت های کاریابی زیر در اختیار متقاضیان قرار دارد:

  • Careers.govt.nz
  • Seek.co.nz
  • Newzealandnow.govt.nz
  • Nz.indeed.com
  • Myjobspace.co.nz
  • Nz.glassdoor.com و غیره

دریافت ویزا برای متخصصان رشته NET Developer. در نیوزلند

اگر فرد متقاضی کار NET Developer. بتواند از کارفرمای نیوزلندی پیشنهاد کاری یا جاب آفری دریافت کند، در این صورت او می تواند برای اخذ ویزای کاری نیوزلند مهیا شود. ویزایی که اخذ آن از طریق برنامه مهاجرت کارگران ماهر نیوزلند (Skilled Migrant Category) امکان پذیر می گردد. و برای شروع فرآیند درخواست این ویزای نیوزلند نیز طی کردن چند مرحله خیلی ضروری است:

  • ارسال فرم ابراز تمایل (EOI) به اداره مهاجرت نیوزلند
  • اخذ حداقل 160 امتیاز لازم و دریافت دعوت نامه (ITA)
  • ارائه درخواست اقامت نیوزلند
  • دریافت ویزای کار نیوزلند و شروع کار در این کشور

اما از آنجایی که سیستم مهاجرتی کشور نیوزلند امتیاز- محور (Point Based) می باشد، از همین رو نیز کسب امتیازات لازم با توجه به معیارهایی مثل سابقه کاری مرتبط، جاب آفر یا پیشنهاد کاری، سن و سال و سابقه تحصیلات و غیره برای متقاضیان الزامی است.

چالش های اساسی در روند استخدام .Net Developer در نیوزلند

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال استخدام .Net Developer در نیوزلند هستند باید در کنار مزیت های این کشور با چالش های اساسی در این حوزه نیز آشنا شوند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول اقامت در این کشور مواجه خواهند شد. یکی از اصلی ترین چالش ها در روند  استخدام .Net Developer مصاحبه از متقاضیان می باشد، زیرا روند مصاحبه از متقاضیان بسیار زمان بر می باشد، و سوالات بسیار پیچیده ای از آنها پرسیده می شود. علاوه بر این روند استخدام .Net Developer در نیوزلند با بوروکراسی های اداری پیچیده ای همراه خواهد بود.

کسب مشاوره های دقیق و اخذ اطلاعات تکمیلی از طریق مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند شما را هر چه سریعتر به اهداف مهاجرتی اتان نزدیک کند.

سوالات پرتکرار در خصوص استخدام .Net Developer در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص شرایط استخدام .Net Developer در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • اغلب متقاضیان جهت استخدام .Net Developer از کدام کشورها می باشند؟ نکته قابل توجه در خصوص نیوزلند این است که، اغلب متقاضیان برای استخدام .Net Developer در نیوزلند از کشورهای ثالث و استرالیا می باشند.
  • روند استخدام .Net Developer در نیوزلند چگونه است؟ بر خلاف اغلب کشورهای مدرن جهان، روند استخدام .Net Developer در نیوزلند بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *