ویزای کاری

استخدام NET Developer. در کانادا

استخدام .NET Developer در کانادا

شرط اصلی استخدام NET Developer. در کانادا این است که متقاضی دارای حداقل مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی کامپیوتر و یا IT باشد و دوما متقاضی دارای سابقه کاری بیش از 2 سال باشد. خود فرآیند استخدام متخصصان NET Developer. در کانادا نیز چند مرحله ای است. مرحله اول آن جستجوی شغل، مرحله دوم عقد قرارداد کاری و مرحله سوم درخواست ویزای کار کانادا (ویزای اسکیل ورکر) می باشد. در ادامه همین مطالب تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را با وضعیت بازار کار رشته NET Developer.، نحوه و شرایط کاریابی این رشته و نیز شرایط درخواست ویزای اسکیل ورکر کانادا آشنا می کنند.

چگونه می توان بعنوان یک NET Developer. در کانادا کار کرد؟

برای پاسخ به این سوال ابتداء شما بایستی با مهارت ها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک NET Developer. آشنا شده و سپس در جریان مسئولیت ها و وظایف کاری این متخصص قرار گیرید. Net Developer ها متخصصانی هستند که بر طبق مشخصه های کلاینتشان در زمینه طراحی کد و اصلاح وب سایت ها کار می کنند. تا از این طریق هر جنبه از فرآیند ایجاد یک وب سایت را از طرح تا عمل مدیریت کنند.

آنها برای انجام این کار نیز نیازمند داشتن یکسری مهارت های تخصصی به شرح زیر هستند:

  • NET MVC: نرم افزار منبع- بازی است که دسترسی NET Developer. ها به فناوری های طرف- کلاینت را فراهم میکند. پس این نرم افزار به NET Developer. ها اجازه کنترل هر عملکردی از یک اپلیکیشن خاص را فراهم می کند.
  • تخصص در HTML، CSS، JAVA، Angular و JavaScript
  • تخصص در SQL Server، JQuery، HTML و XML
  • تخصص در زمینه GIT، UI Design، ReACT و Drupal
  • کدگذاری: NET Developer. ها بایستی به وب سایت ها و اپلیکیشن هایی که تولید می کنند، کد بگذارند تا این برنامه ها به صورت هدفمندی اجرا شود. این متخصصان هدف از آن کد را می دانند و کد جدیدی که قرار است اضافه شود یا کد مورد نیاز برای ورود داده جهت صرفه جویی زمان و منابع را تعیین می کنند.
  • تسلط بر زبان های برنامه نویسی: از سوی دیگر متخصصان NET Developer می بایست به انواع زبان های برنامه نویسی مثل NET، C# و F# مسلط باشند و همچنین آنها بایستی درکی مناسب از اپلیکیشن های پایگاه داده همانند Oracle، SQL Server و NoSQL داشته باشند.

چگونه میتوان بعنوان یک .NET Developer در کانادا کار کرد

شرایط کاری و استخدام NET Developer. در کانادا

قبل از شروع فرآیند کاریابی به عنوان یک متخصص NET Developer. ابتدا بایستی با شرایط استخدام و کار در کشور کانادا آشنا شد. ساعت کار استاندارد کلیه کارکنان در کانادا از جمله متخصصان رشته کامپیوتر حدود 37.5 تا 40 ساعت در هفته می باشد. در ضمن متخصصان رشته NET Developer. از کلیه حقوق و مزایای کار در کانادا مثل بیمه خدمات درمانی و برنامه بازنشستگی برخوردار می شوند. بر طبق آمار و گزارشات نیز متوسط درآمد ماهیانه متخصصان NET Developer. نیز در حدود $5857 (دلار) می باشد. درآمدی که در نوع خودش در کانادا یک درآمد مناسبی محسوب می شود و سطح رضایت این دسته از متخصصان را نیز جلب می کند و مسلما سابقه کاری در کسب بیشترین درصد افزایش حقوق در بین متخصصان NET Developer. در کانادا تاثیر حداکثری دارد.

موضوعی که با توجه به نمودار زیر نیز می توان بدان پی برد:

درصد افزایش حقوق در بین متخصصان .NET Developer در کانادا

فرآیند استخدام NET Developer. در کانادا

استخدام NET Developer. در کانادا فرآیندی چند مرحله ای است و باید قبول کرد که این فرآیند اصلا یک فرآیند ساده ای نیست. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، اولین مرحله از فرآیند استخدام NET Developer. در کانادا کاریابی در کاناداست. در این مرحله متقاضی یا کارجو از طریق وب سایت های جستجوی کار و یا موسسات معتبر کاریابی بدنبال کار مورد نظرش می گردد. پس از برقراری ارتباط با کارفرمای کانادایی و یافتن شغل مورد نظرش نوبت مرحله دوم یعنی عقد قرارداد کاری (اخذ پیشنهاد شغلی) می رسد. مرحله ای که مستلزم ارسال رزومه و شرکت در مصاحبه یا آزمون شرکت می باشد.

پس از قطعی شدن قرارداد کاری است که متقاضی می تواند برای درخواست ویزای کاری خود اقدام کند:

فرآیند استخدام .NET Developer در کانادا

اما بهترین روش جستجوی کار به عنوان NET Developer. در کانادا بهره گیری از سایت های کاریابی مثل وب سایت های معروف زیر می باشد:

  • Indeed
  • Glassdoor
  • Linkedin
  • Jobboom
  • Monster

برترین شرکت های استخدام کننده NET Developer. در کانادا

متخصصین NET Developer. همواره مورد نیاز شرکت ها و سازمان های کانادایی مخصوصا شرکت های فناوری محور هستند. و اصلا به همین دلیل نیز این رشته شغلی را می توان در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا مشاهده کرد. بنابراین شرکت های مختلفی نیز در کشور کانادا وجود دارد که جه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت سعی در استخدام متخصصان NET Developer. دارند.

ضمنا در میان استان های مختلف کانادا نیز برخی از استان ها هستند که در آنها درآمد خوبی نصیب متخصصان NET Developer می شود. از جمله مناطق و استان های برتر کانادا برای استخدام متخصصان NET Developer. می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استان هامتوسط درآمد سالانه (دلار)
نوآ اسکوشیا$151588
کبک$150019
انتاریو$136500
آلبرتا$132600
ساسکاچوآن$117500
بریتیش کلمبیا$115000
مانیتوبا$105000

ویزای کانادا برای استخدام NET Developer. ها

متخصصان NET Developer. به محض دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی می توانند برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند. آنها برای این کار دوراه پیش رو دارند. راه اول بهره گیری از برنامه کارگر خارجی موقتی (TFW) است که بر اساس ویزای اعطایی در قالب این برنامه فرد خارجی می تواند در پست های شغلی که با کمبود نیرو مواجه هستند و یا توسط کانادایی ها تکمیل نشده اند، مشغول به کار شود.

اما روش دوم که منجر به اخذ اقامت دائم کانادا نیز می شود، بهره گیری از برنامه اسکیل ورکر فدرال (FSWP) می باشد که شرایط شرکت در این برنامه مهاجرتی نیز بدین قرار است:

بهره گیری از برنامه اسکیل ورکر فدرال

نکته آخر اینکه متقاضیان FSWP بایستی از 6 فاکتور منتخب مهاجرتی اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) حداقل 67 امتیاز لازم را کسب کنند. برای اطلاع دقیق از شرایط و نحوه ثبت نام در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر فدرال (FSWP) کانادا حتما و حتما با وکلا و مشاورین برتر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص استخدام NET Developer. در کانادا

در بخش پایانی مقاله استخدام NET Developer. در کانادا به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • چگونه می توان بعنوان یک NET Developer. در کانادا کار کرد؟ برای پاسخ به این سوال ابتداء شما بایستی با مهارت ها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک NET Developer. آشنا شده و سپس در جریان مسئولیت ها و وظایف کاری این متخصص قرار گیرید. Net Developer ها متخصصانی هستند که بر طبق مشخصه های کلاینتشان در زمینه طراحی کد و اصلاح وب سایت ها کار می کنند. تا از این طریق هر جنبه از فرآیند ایجاد یک وب سایت را از طرح تا عمل مدیریت کنند.
  • فرآیند استخدام NET Developer. در کانادا به چه صورت است؟ استخدام NET Developer. در کانادا فرآیندی چند مرحله ای است و باید قبول کرد که این فرآیند اصلا یک فرآیند ساده ای نیست. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، اولین مرحله از فرآیند استخدام NET Developer. در کانادا کاریابی در کاناداست. در این مرحله متقاضی یا کارجو از طریق وب سایت های جستجوی کار و یا موسسات معتبر کاریابی بدنبال کار مورد نظرش می گردد. پس از برقراری ارتباط با کارفرمای کانادایی و یافتن شغل مورد نظرش نوبت مرحله دوم یعنی عقد قرارداد کاری (اخذ پیشنهاد شغلی) می رسد. مرحله ای که مستلزم ارسال رزومه و شرکت در مصاحبه یا آزمون شرکت می باشد.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *