ویزای کاری

استخدام Front End Developer در آمریکا

استخدام Front End Developer در آمریکا

استخدام Front End Developer در آمریکا به شرطی انجام می گیرد که اولا متقاضی دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته تخصصی باشد و دوما سابقه کاری او در این رشته بیش از 5 سال باشد. علاوه بر این کلید اصلی دریافت پیشنهاد کاری در آمریکا برای متخصصان Front End Developer کاریابی از طرقی مثل سایت ها و موسسات کاریابی معتبر است. در صورت دریافت جاب آفر و پیشنهاد کاری از یک شرکت آمریکایی است که متخصص Front End Developer می تواند برای اخذ ویزای کاری خود یا همان H1B اقدام کند. ویزایی که کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به تشریح جزئیات آن پرداخته و به سوالات شما پاسخ می دهند.

وظایف کاری متخصص Front End Developer در آمریکا

متخصصین Front End Developer المان های صوتی و تصویری یک طرح وب را اجرا کرده و آنها را در فرمت وب قرار می دهند. همچنین آنها محصولاتی را ساخته و یا تجربه های کاربری را توسعه می دهند. به طور معمول نیز این متخصصان در یک محیط کاری با Back end developer ها کار می کنند که وظیفه اشان اجرای المان های محصولات وب است که توسط کاربران دیده نمی شوند.

اهم وظایف کاری متخصصان Front End Developer از قرار زیر می باشد:

  • طراحی یا ویرایش وب سایت ها یا اپلیکیشن های وب
  • همکاری با طراحان UI/UX، وب دیزاینرها و همکاران دیگر برای ایجاد تجارب کاربری موثر
  • توسعه کدی که وایرفریم ها را به المان های ویژوال یک محصول وب تبدیل می کند.
  • ایجاد کد چند بار مصرفی که بتوان از آن برای پروژه های آتی استفاده کرد.
  • بهینه سازی المان های فرونت اند جهت مقیاس پذیری آن در زمینه هایی مثل عملکرد و سرعت بارگذاری

مزایا و امتیازات استخدام Front End Developer در آمریکا

استخدام Front End Developer در آمریکا مزایا و امتیازات زیادی برای متقاضیان در پی خواهد داشت. اولین و مهمترین امتیاز کار در این رشته تخصصی دست یابی به درآمد بالاتر از متوسط درآمد ملی آمریکاست. بر این اساس، متخصصان این رشته به طور متوسط ماهیانه می توانند به درآمدی در حدود 7953$ (دلار) دست یایند.

از جمله شرکت های برتر آمریکایی برای استخدام Front End Developer ها می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

شرکت هادرآمد ماهیانه (دلار)
Meta$178389
New Relic$171357
Capital One$166150
Amazon.com$158466
Stanford Heakth Care$142203

و از دیگر مزایا و امتیازات استخدام Front End Developer در آمریکا می توان به امکان اخذ انواع بیمه های اجتماعی و خدمات درمانی، طرح ها و برنامه های بازنشستگی و غیره اشاره کرد.

مزایا و امتیازات استخدام Front End Developer در آمریکا

شرایط استخدام Front End Developer در آمریکا

برای استخدام Front End Developer در این کشور می بایست چندین معیار را مدنظرتان قرار دهید. اول از همه بایستی شما به عنوان متخصص Front End Developer دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس این رشته باشید و اینکه دارای سابقه کاری خوبی در این رشته باشید. علاوه بر این برخوردای از مهارت های تخصصی در زمینه های AJAX، Agile، Bootstrap، Design patterns، API ها، Angular، CSS، Front-end development، AWS، Azure و غیره الزامی است.

در این بین آنچه که بیشترین تاثیر را بر روی استخدام و سطح درآمدی متخصصان Front End Developer دارد، سطح تحصیلات و سابقه کاری آنهاست. همان طوری که در نمودارهای پایین هم مشاهده می شود، بیشترین متخصصان Front End Developer دارای مدرک لیسانس (56%) هستند. از این گذشته بیشترین سطح افزایش درآمد سالیانه نیز مربوط به متخصصان با سابقه کاری 8 تا 12 سال می باشد:

بیشترین سطح افزایش درآمد سالیانه متخصصان Front End Developer در آمریکا

با این توضیح در لیست زیر به بهترین شرکت های آمریکایی برای استخدام متخصصان Front End Developer در این کشور می پردازیم. همان طوری که در لیست زیر هم مشاهده می شود، شرکت Meta در رتبه بندی شرکت های استخدام کننده متخصصان رشته Front End Developer در صدر امتیازبندی قرار دارد:

رتبه بندی شرکت های استخدام کننده متخصصان فرانت اند دولوپر

 

مراحل استخدام Front End Developer در آمریکا

همانند کاریابی در اغلب کشورهای جهان عملیات کاریابی و استخدام متخصصان مخصوصا متخصصان رشته Front End Developer در آمریکا نیز تابع شرایط خاصی است. از این گذشته متقاضیان کار در این رشته در ایالات متحده نیز بایستی یکسری مراحل را طی کنند تا بتوانند در شرکت مورد نظرشان استخدام شوند. اولین مرحله از مراحل استخدام Front End Developer در آمریکا تنظیم یک رزومه قوی (شامل مشخصات فردی و شغلی) جهت ارائه به کارفرمای آمریکایی است. در مرحله دوم و با توجه به شرایط آن شرکت متقاضی بایستی در آزمون یا مصاحبه استخدامی شرکت کند.

سپس در صورت قبولی متقاضی در آزمون یا مصاحبه استخدامی او پیشنهاد کاری (قرارداد کاری) را از کارفرمای مربوطه دریافت می کند. و از این به بعد نیز مرحله درخواست ویزای کاری آمریکا موسوم به H1B Visa شروع می شود. بدین ترتیب با اخذ ویزای کار آمریکا متخصص Front End Developer می تواند حدود 3 سالی را در آمریکا مانده و کار کند و پس از اتمام این دوره زمانی نیز اقامت خودش را تا 3 سال دیگر تمدید کند. به منظور دریافت مشاوره های تکمیلی در خصوص کار در آمریکا می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص استخدام Front End Developer در آمریکا

در بخش موخره مقاله استخدام Front End Developer در آمریکا به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط استخدام Front End Developer در آمریکا چگونه است؟ برای استخدام Front End Developer در این کشور می بایست چندین معیار را مدنظرتان قرار دهید. اول از همه بایستی شما به عنوان متخصص Front End Developer دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس این رشته باشید و اینکه دارای سابقه کاری خوبی در این رشته باشید. علاوه بر این برخوردای از مهارت های تخصصی در زمینه های AJAX، Agile، Bootstrap، Design patterns، API ها، Angular، CSS، Front-end development، AWS، Azure و غیره الزامی است.
  • مراحل استخدام Front End Developer در آمریکا به چه صورت است؟ همانند کاریابی در اغلب کشورهای جهان عملیات کاریابی و استخدام متخصصان مخصوصا متخصصان رشته Front End Developer در آمریکا نیز تابع شرایط خاصی است. از این گذشته متقاضیان کار در این رشته در ایالات متحده نیز بایستی یکسری مراحل را طی کنند تا بتوانند در شرکت مورد نظرشان استخدام شوند. اولین مرحله از مراحل استخدام Front End Developer در آمریکا تنظیم یک رزومه قوی (شامل مشخصات فردی و شغلی) جهت ارائه به کارفرمای آمریکایی است. در مرحله دوم و با توجه به شرایط آن شرکت متقاضی بایستی در آزمون یا مصاحبه استخدامی شرکت کند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *