ویزای کاری

استخدام Front End Developer در اتریش

استخدام Front End Developer در اتریش

برای استخدام Front End Developer در اتریش در سال 2022 چه شرایط، قوانین یا مدارکی مورد نیاز علاقه مندان است؟ آیا متخصصان این رشته برای کاریابی و استخدام در شرکت های اتریشی نیازمند دانش یا مهارت خاصی هستند؟ متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در کشور اتریش جقدر است؟ و اینکه چه عواملی بر روی درآمد متخصصان Front End Developer تاثیر می گذارد؟ ویزایی که از این طریق به متخصصان داده می شود چیست؟ شرایط ویزای کار اتریش برای متخصصان Front End Developer چیست؟ این متخصصان چگونه میتوانند در اتریش کاریابی کنند؟ اینها سوالاتی است که تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ آنها را در همین مقاله به اطلاع شما عزیزان می رسانند.

شرایط لازم جهت استخدام Front End Developer در اتریش چیست؟

متخصص Front End Developer در اتریش کسی است که طراحی اپلیکیشن را برای وب سایت ها با استفاده از یک دید خلاقانه و نیز درکی قوی از هدایت و راهبری وب و معماری اطلاعات انجام و مدیریت می کند. او کسی است که وب سایت ها را توسعه داده، تست کرده، اصلاح و رفع ایراد نموده و آن را سند سازی می کند. همچنین او اطمینان می دهد که داده های برآمده از تیم توسعه بک- اند بر روی جستجوگرها به نمایش در می آیند. این متخصص برای شروع کار حرفه ای خود در شرکت ها و سازمان های اتریشی علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی حتما و حتما بایستی بر تکنولوژی های زیر نیز اشراف داشته باشد. همان طوری که در این نمودار هم ملاحظه می شود، بیشترین مهارت های ضروری برای کار متخصصان Front End Developer در اتریش شامل JavaScript، Java و نیز Docker می باشد:

بیشترین مهارت های ضروری برای کار متخصصان Front End Developer در اتریش

شرایط بازار استخدام Front End Developer در اتریش

ابتداء امر بحث را با متوسط درآمد متخصصان Front End Developer شروع می کنیم. بر طبق آمار سال 2022، میانگین درآمد ماهیانه این متخصصان در اتریش حدود €3250 (یورو) می باشد. بر این اساس درآمد ماهانه متخصصان تازه کار این رشته در اتریش حدود €1720 (یورو) ولی درآمد متخصصان با سابقه بالا در حدود €4940 (یورو) می باشد. بنابراین سابقه کاری تاثیر شگرفی بر روی میزان درآمد متخصصان Front End Developer در اتریش دارد. همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، بیشترین درصد افزایش درآمدی با 42+% در اتریش مربوط به متخصصانی با سابقه 2 تا 5 سال می باشد:

تاثیر سابقه کار متخصصان Front End Developer بر درآمدشان

از این گذشته میزان تحصیلات نیز بر روی شطح درآمدی متخصصان Front End Developer در اتریش تاثیرگذار است. به طوری که بیشترین درصد افزایش درآمدی با 43%+ در اتریش مربوط به متخصصان دارای مدرک فوق لیسانس می باشد:

تاثیر سطح تحصیلات متخصصان Front End Developer بر درآمدشان

کاریابی جهت استخدام Front End Developer در اتریش

برای کاریابی در اتریش بایستی از قبل تمامی شرایط لازم را در خود دیده و آنها را یک به یک تیک بزنید و اولین شرط برای یک کاریابی مفید و تاثیرگذار در اتریش این است که شما از مشخصات فردی، سوابق کاری و سوابق تحصیلی اتان یک CV منسجم و به روزی را تنظیم کنید. پس از این کار است که فرآیند کاریابی متخصصان Front End Developer در اتریش به صورت سه مرحله ای شروع می شود:

فرآیند کاریابی جهت استخدام Front End Developer در اتریش

همان طوری که در نمودار فوق نیز ملاحظه می شود، اولین مرحله از کاریابی متخصصان Front End Developer در اتریش کاریابی از طرق مختلف مثل وب سایت های جستجوی کار و یا موسسات کاریابی مستقر در اتریش می باشد. مرحله بعدی پس از جاب فایندینگ در اتریش نیز ارسال درخواست استخدام به شرکت یا موسسه استخدام کننده اتریشی و پس از آن هم نوبت به حضور در جلسه مصاحبه استخدامی می رسد و در صورت پذیرش نهایی بین کارجو و کارفرمای اتریشی قراردادکاری منعقد می شود.

ویزا بمنظور استخدام Front End Developer در اتریش

ویزا بمنظور استخدام Front End Developer در اتریش

طبق قوانین کشور اتریش، تنها کارگرانی می توانند برای کار به اتریش سفر کنند که از قبل ویزای کاری این کشور را اخذ کنند. ویزایی که امکان سفر، اقامت و کار به مدت 24 ماه در اتریش را به متقاضیان می دهد. علاوه بر این، ویزای مذکور به متخصصان Front End Developer این امکان را می دهد تا جهت مهاجرت به اتریش حتی اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشند. از این گذشته همین ویزا در ادامه امکان تبدیل شدن به کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) را هم دارد. این ویزا که به عنوان کارت قرمز- سفید- قرمز نیز شناخته می شود تنها در صورتی به متقاضیان اعطاء می شود که:

شرایط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش
شرط اولمتقاضی دارای جاب آفر از شرکت اتریشی باشد.
شرط دوممتقاضی دارای تمکن مالی مناسب برای زندگی در اتریش باشد.
شرط سوممتقاضی از 100 امتیاز کل معیار پذیرش حدود 70 امتیاز لازمه را کسب کند.

نکته مهم درباره درخواست کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش نیز این است که امتیازبندی برای دریافت این کارت اقامتی اتریش بر طبق معیارهایی مثل مدارک و مهارت های ویژه، سابقه کاری، سن و سال، تحصیل در اتریش و نیز مهارتهای زبانی (زبان انگلیسی یا آلمانی) توسط اداره مهاجرت و پناهندگی فدرال اتریش (BFA) انجام می گیرد. جهت ارزیابی امتیازی خود و یا دریافت مشاوره های بیشتر در خصوص مهاجرت کاری به اتریش 2022 می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *