ویزای کاری

استخدام Front End Developer در انگلستان

استخدام Front End Developer در انگلستان

استخدام Front End Developer در انگلستان منوط به این است که متقاضی برخوردار از مدرک حداقل کارشناسی در رشته های علوم کامپیوتری باشد. دوما یک سابقه کاری خیلی خوبی در زمینه Front End Development داشته باشد، سوما مسلط به انواع زبان های برنامه نویسی باشد. ناگفته نماند که برای استخدام در این رشته اطلاع یابی از شرایط و شیوه های کاریابی در کشور انگلستان نیز جز الزامات محسوب می شود.

چرا که سرلوحه کاریابی و استخدام در کشور انگلستان آشنایی با شرایط و شیوه های جستجوی کار در این کشور می باشد. علت تاکید بر کاریابی در انگلستان نیز به خاطر این است که کلید اصلی اخذ ویزای کارگر ماهر انگلستان دریافت پیشنهاد کاری یا جاب آفر می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش می کنند تا شما عزیزان را با کلیات استخدام در رشته Front End Development آشنا کرده و به سوالات مختلف شما پاسخ دهند.

شرایط استخدام متخصصان Front End Developer در انگلستان

یک متخصص Front End Developer در انگلستان کسی است که مسئول مدیریت جزئیات پیچیده ای در خصوص پروژه هایی است که مستلزم آنالیز شرایط طرح و نیز تشریح راه حل های فنی و نیز مقیاس پذیر سازی و کارآمد کردن پروژه هاست. همچنین کار این متخصص در شرکت های انگلیسی حل مشکلات وب سایت ها برای رفع اشتباهات مخصوصا در زمینه کدگذاری است. بنابراین متخصص Front End Developer در انگلستان بایستی:

  • شرایط را تفسیر کرده و طرح های پروژه را برای دست یابی به اهداف کیفی ایجاد کند.
  • برای شناسایی و حل مسائل مختلف همکاری تیمی داشته باشد.
  • کدگذاری کند.
  • برای تولید محصولات مختلف به زبان های مختلفی برنامه نویسی کند.

فلذا این متخصصان برای استخدام در شرکت های انگلیسی لازم است تا علاوه بر ارائه مدرک دانشگاه و سابقه کاری همچنین مهارت های زیر را نیز داشته باشند:

  • JavaScript
  • React.js
  • Cascading Style Sheets
  • HTML5
  • Web Development و غیره

شرایط کار برای استخدام Front End Developer در انگلستان

همانند کلیه مشاغل ملی موجود در انگلستان، نیروهای کاری که در شرکت ها و سازمان های تجاری انگلستان در نقش یک متخصص یا مهندس Front End Developer استخدام شده اند از حقوق و مزایای یکسانی برخوردارند. و همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود این متخصصان در انگلستان بسته به تخصص و دانش خود می توانند از £23000 پوند (حداقل درآمدی) تا £55000 پوند (حداکثر درآمد) را کسب کنند. این در حالی است که حدود 90% از این متخصصان در انگلستان به سطح درآمدی بالاتر از متوسط درآمدی یعنی £34000 (پوند) دسترسی دارند:

رنج درآمدی متخصصانFront End developer در انگلستان

کاریابی و استخدام Front End Developer در انگلستان

متقاضیان کار Front End Developer در انگلستان برای شروع فرآیند استخدامشان حتما بایستی از قبل با مراحل کاریابی در این کشور آشنا شوند. بنابراین آنها نه تنها باید با انواع روش های کاریابی آشنا شوند بلکه بایستی در جریان دیگر مراحل کاریابی در انگلستان نیز قرار گیرند. در اینباره اولین مرحله ای که متقاضیان استخدام Front End Developer در انگلستان بایستی بدان توجه کنند، تنظیم یک رزومه (CV) تمام کمال است. رزومه ای که به روز بوده و هیچ چیزی را درباره سطح تحصیلاتی، مهارتی و یا سابقه کاری شما از قلم نی انداخته باشد.

در مرحله دوم این فرآیند آشنایی با روش های کاریابی در انگلستان از جمله سرویس کاریابی دولت انگلستان GOV.UK، انجمن های شغلی، بخش نیازمندی های مجلات و روزنامه های انگلیسی، آژانس های کاریابی معتبر در انگلستان، رسانه های اجتماعی و از همه راحتتر وب سایت های جستجوی کار در این کشور الزامی است. فلذا پس از یافتن یک پیشنهاد کاری خوب آمادگی برای شرکت در مصاحبه شغلی با شرکت انگلیسی الزامی است. و در صورت نهایی شدن قرارداد کاری با این کارفرماست که متخصص Front End Developer در انگلستان می تواند جهت اخذ ویزای کاری اش اقدامات لازم را انجام دهد.

کاریابی و استخدام Front End Developer در انگلستان

ویزا برای استخدام Front End Developer در انگلستان

در چند سال پیش ویزایی که به متخصصان و نیروهای کار حرفه ای در انگلستان اعطاء می شد با عنوان ویزای تایر 2 شناخته می شد. اما به دنبال جدایی انگلستان از عضویت اتحادیه اروپایی (EU) شرایط به کل تغییر کرد و تقریبا دو سالی است که دولت انگلستان به دسته متخصصان و نیروهای تحصیلکرده خارجی دارای پیشنهاد کاری از انگلستان ویزای کارگر ماهر را اعطاء می کند. ویزایی که متخصصان Front End Developer را نیز در برمی گیرد. از اهم مشخصات این ویزای انگلستان نیز می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

  • عنوان ویزا: ویزای کارگر ماهر یا Skilled Worker Visa
  • مدت اعتبار: 5 سال
  • اسپانسر انگلیسی: الزامی است
  • مدت زمان رسیدگی: 3 هفته
  • شرط لازم: داشتن پیشنهاد شغلی
  • حداقل امتیاز لازم: 70 امتیاز
  • سطح زبان انگلیسی: B1
  • هزینه درخواست ویزای کاری انگلستان: بسته به شرایط متقاضی بین £610 تا £1408 (پوند)

اما همانند اغلب ویزاهای کشور انگلستان، برای درخواست ویزای کارگر ماهر نیز متخصصان رشته Front End Developer نیز نیازمند ارائه مدارک ضروری مثل گذرنامه معتبر، تاییدیه تمکن مالی کافی، گواهی عدم سوء سابقه کیفری، قرارداد کاری معتبر از انگلستان و غیره هستند. برای تکمیل اطلاعاتتان در خصوص لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان در سال 2022 توصیه می کنیم با مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *