ویزای کاری

استخدام Java Developer در استرالیا

استخدام Java Developer در استرالیا

از طریق استخدام Java Developer در استرالیا شما میتوانید برای اخذ برای ویزای اسکیل ورکر اسپنانسردار و ویزای مستقل مهارتی اقدام کنید. ویزای اول که تحت عنوان ویزای سابکلاس 482 شناخته شده و اقامت موقتی استرالیا را به اسکیل ورکرها اعطاء می کند. ولی ویزای نوع دوم تحت عنوان ویزای سابکلاس 189 شناخته می شود و فورا اقامت دائمی استرالیا را به متخصصان Java developer و حتی اعضای خانواده اشان اعطاء می کند.

چرا که کلا شغل برنامه نویسان نرم افزار و اپلیکیشن با کد شغلی 261399 در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (SOL) قرار می گیرند. از همین رو این دسته از متقاضیان هم امکان درخواست ویزای کاری اسپانسردار و هم امکان درخواست ویزای کاری بدون اسپانسر را دارند. منتها با توجه به امتیاز محور Point-based بودن سیستم مهاجرتی استرالیا، اخذ ویزاهای مذکور برای متخصصان Java Developer توام با شرایطی است که تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه بحث به این شرایط اشاره ای خواهند کرد.

نحوه استخدام Java Developer در استرالیا

با اینکه رشته توسعه گری یا Developer مفهومی گسترده تر از برنامه نویسی Programming دارد ولی خیلی ها این دو را با هم اشتباه به کار می برند. Java Developer متخصصی است که به طور تخصصی به طراحی، مدیریت و ایجاد اپلیکیشن ها، نرم افزارها و وب هایی منطبق با زبان Java می پردازد و توانایی کار تیمی با سایر مشاغل تخصصی را هم دارد. اما برای استخدام در این رشته آنهم در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا، متقاضیان بایستی از شرایط مهم زیر برخوردار باشند:

شرایط استخدام Java Developer در استرالیا

اما آیا فقط داشتن مدرک آکادمیک یا تجربه کاری برای استخدام Java Developer در استرالیا کافی است؟ مسلما پاسخ به این سوال خیر است. چرا که کلا بازار کار رشته های علوم کامپیوتری رقابتی است و تخصص کارجویان برای کارفرمایان حرف اول را می زند. بنابراین کارفرماهای استرالیایی در استخدام Java Developer ها به دنبال استخدام متخصصانی هستند که آنها در یک یا چند موضوع زیر تسلط کافی را دارند:

  • برنامه نویسی Java
  • Java Spring Boot
  • میکروسرویس ها
  • AWS
  • J2EE
  • Angular
  • Rest API
  • برنامه نویسی JavaScript
  • Git Version Control System
  • API

وضعیت درآمدی متخصصان Java Developer در استرالیا

کلا شرایط کار متخصصان برنامه نویسی در استرالیا از جمله متخصصان رشته Java Developer بد نیست. چرا که این متخصصان نیز همانند مشاغل ملی استرالیا محسوب شده و از بیمه، حقوق و مزایای مشابهی برخوردارند. در حال حاضر این متخصصان نیز در استرالیا 38 ساعت در هفته مشغول کار هستند. از این گذشته متوسط درآمد ماهیانه یک متخصص Java Developer در استرالیا در حدود AUS 125000 (دلار استرالیا) است و به همین دلیل نیز سطح رضایتمندی این دسته از شاغلین در کشور استرالیا از امتیاز 5 حدود 4.6 می باشد:

سطح رضایتمندی متخصصان Java Developer در کشور استرالیا

در حالی که متوسط درآمد سالیانه یک Web Developer در استرالیا در حدود $85000 (دلار)، یک Software Developer در حدود $95000 (دلار)، یک مشاور فناوری اطلاعات (IT) حدود $80000 (دلار) یا یک آنالیزور پشتیبان در حدود $80000 (دلار) می باشد. واقعیتی که نتیجه ملموس آن را می توان در نمودار پایین مشاهده کرد:

مقایسه سطح درآمد سالیانه دسته ای از برنامه نویسان در استرالیا

شرایط کاریابی و استخدام Java Developer در استرالیا

کاریابی و یا همان جاب سرچ پیش شرط مهم برای استخدام Java Developer در استرالیا می باشد. منتها پیش از اقدام به جستجوی کار به عنوان یک Java Developer شما بایستی رزومه شغلی خودتان را با نهایت دقت و صحت آماده کنید. چرا که کارفرمایان استرالیایی غالبا با توجه به رزومه کاری متقاضیان اقدام به جذب آنها می کنند. پس از همین جا می توان می توان با اهمیت تهیه و تنظیم یک رزومه کاری خوب برای استخدام یک متخصص Java Developer در استرالیا پی برد. جدا از رزومه کامل و منسجم همچنین تسلط کافی به زبان انگلیسی و نیز آمادگی برای انجام مصاحبه شغلی نیز از دیگر پیش شرایط استخدام به عنوان Java Developer در استرالیا می باشد. با این توضیح نیز اکنون به معرفی چند سایت معتبر جستجوی کار در استرالیا به شرح زیر می پردازیم:

  • Au.indeed.com
  • CareerOne.com
  • CareerJet.com
  • Gumtree.com
  • Glassdoor.com
  • Seek.com
  • ArtsHub و غیره

شرایط کاریابی و استخدام Java Developer در استرالیا

اخذ ویزا پس از استخدام Java Developer در استرالیا

پس از کاریابی در استرالیا به عنوان یک متخصص Java Developer در استرالیا اکنون می توان برای اخذ ویزای کاری استرالیا 2022 نیز اقدام مقتضی را انجام داد. اما قبل از هر کاری بایستی به چند مورد مهم توجه کنید. اولا اینکه رشته Java Developer تحت عنوان دسته برنامه نویسان نرم افزار و اپلیکیشن ها در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (SOL) قرار می گیرد و از همین رو متقاضیان کار به عنوان Java Developer در این کشور می توانند هم برای ویزای اسکیل ورکر اسپنانسر دار و هم برای ویزای مستقل اقدام کنند. ویزای سابکلاس 482 ویزایی از نوع اول می باشد که اخذ آن مستلزم وجود یک اسپانسر استرالیایی است. مدت زمان اقامت با این ویزا کوتاه بوده ولی قابلیت تمدید دارد. ولی ویزای سابکلاس 189 ویزایی از نوع دوم محسوب شده و متقاضیان آن را می توانند به طور مستقلی اخذ کنند به شرطی که:

  • حداقل امتیاز لازم یعنی 65 را کسب کنند.
  • فرم ابراز تمایل را تکمیل و دعوت نامه را اخذ کنند.
  • اقامت دائمی استرالیا را دریافت کنند.

بر این اساس دارندگان ویزای سابکلاس 189 می توانند از خارج از این کشور درخواست دهند، در هر کجایی از کشور استرالیا کار و تحصیل کنند، جهت اخذ PR استرالیا برای خانواده و خویشاوندان خود اسپانسر شوند و بعد از گذشت 5 سال اقامت در استرالیا نیز نسبت به اخذ پاسپورت استرالیا اقدام کنند. سوالاتتان در خصوص مهاجرت به استرالیا و شرایط زندگی در این کشور را می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *